Masturbace - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Masturbace

Diskuze

super
anonym
| 29. 12. 2006 10:40
vzhledem k tomu,že jsem normální ženská,tak mi absolutně nedělá problém smeknout před oním pánem,či mladým mužem.Tak přesné,důkladné,srozumitelné a výstižné nikoho neurážející a nepobuřující vysvětlení ,by se velmi těžko hledal i v odborných časopisech a knížkách.Mimochodem na otázku jak se projevuje u žen nedobrovolná abstinence,odpovídám....strašně,u mě to funguje stejně jako před menstruací to je :nervosita,podrážděnost,vadí mi zvuky i ticho,no prostě jsem sama sobě protivná,řešením je jako u každého normálního,zdravého člověka(v případě partnerovi nepřítomnosti ,či nedostupnosti)to jediné,zdravé,bezpečné a jak bylo napsáno nejlevnější řešení.I kdyby se žena před mužem styděla a potřebovala by samotu a náhodou byla přistižena,určitě by to partnera nerozčílilo a nepobouřilo,neublížilo a nezranilo,jako třeba nevěra.Což je také řešení,ale jen pro silné nátury,mezi které myslím většina lidí nepatří.Není to nelidské,není to nemorální,je to podle mě naprosto běžná a normální věc,která je navíc příjemná .Jinak všem příznivcům i odpůrcům přeji krásný,šťastný a na erotické zážitky bohatý nový rok 2007
masturbace
anonym
| 29. 12. 2006 08:50
Díky za tvůj příspěvek, mohu říct, že máš moc dobré názory. Už jsem taky dávno zjistila, že mužům se nesmí jen naznačovat a že se jim líbí o ***u mluvit....a masturbovat před partnerem? Bylo mi řečeno, že není nic erotičtějšího a vzrušujícího. Jinak i u nás žen se ten nedostatek ***u projevuje nervozitou, tím, že na to pořád myslíme - tedy alespoň co jsem se tak bavila se svýma kámoškama. Mě se mockrát stalo, že když jsem delší dobu neměla ***, prostě tělo se pomohlo samo - měla jsem v noci erotický ***, který končil dlouhým orgasmem tak silným, že mě to pokaždé vzbudilo. Jinak ta slečna, co tu pořád tvrdí, jak je masturbace špatná a škodlivá a že se musela jen hájit před útoky - nevím, kolik lidí jí tu ještě musí říct, že s tím útokem začala ona, aby si to konečně připustila.
Příspěvěk nezávislého pozorovatele (čtenáře)
anonym
| 29. 12. 2006 01:20
Jen tak si googluji (vyhledávám) různé nesmyslné výrazy, až jsem se dostal na tuto stránku. Téma mě vážně zaujalo a obsah ještě více. S bývalou přítelkyní jsme se rozešli (nebo alespoň tak je mi to předkládáno) kvůli neschodám v posteli. Klasika. Já chtěl moc, ona skoro vůbec. Krásně se na tom dá demonstrovat několik zde řečených věcí:
a) Kvůli absenci ***u jsem si to "musel" (uvozovky aby mě někdo netahal za slovíčko) dělat sám. A to poměrně často. Musel proto, že moje tělo to prostě potřebuje. Když to nemám, tak jsem takový celý neveselý, nic mě nebaví a dost často na to myslím a nemůžu se proto soustředit. Nevím jestli něco podobného se projevuje i u žen a poměrně hodně by mě to i zajímalo? Někdo by mohl namítat že jsem prostě úchyl (možná jsem, kdo ví...) ale mé zkušenosti s ex-bývalou mi to vyvrací. Byla to nymfomanka. Prostě chtěla *** vždy a všude. A i přes nadměrný přísun ***u jsem občas "sáhl sám na sebe". Prostě se mi chtělo, měl jsem chuť, tak proč ne.
b) Myslím že někdo zde zmiňoval že muži rádi vidí když se partnerka nebojí na sebe sáhnout a když si ráda popovídá o ***u. Není to tak úplně pravda. My to totiž NAPROSTO MILUJEME! Pokud bych například přistihl partnerku nahou v posteli a s vlhkými prsty, rozhodně bych si nepomyslel "Ach jo, já jí asi nestačím". Maximálním způsobem by mě to vzrušilo a já bych jí buď poprosil aby přede mnou pokračovala, nebo se přidal (nebo na požádání urychleně odešel). Stejně tak povídání o ***u. Určitě kritiku -obzvláště na téma ***- není dvakráte příjemné poslouchat. Ale pokud se jedná o konstruktivní, která přinese zlepšení vztahu, tak je to NAPROSTO VÍTANÉ! A jen takové klábosení na téma *** je taky fajn. Proč jsem použil toliko vykřičníků? Protože mi přijde že ženy o tom s muži velmi málo a nerady hovoří. Že se bojí že by při onom klábosení vypadaly úchylně, nebo při kritice naštvaly partnera. Vůbec ne. Holky mluvme o všem kdykoli a kdekoli, muži TO CHTĚJÍ!
c) Jednu svou partnerku jsem masturbovat "naučil". Ptáte se proč jsem to udělal? Proč jsem se tak potenciálně připravil o ***? Protože si myslím, že pokud žena chce poznat co je jí příjemné, určitě to mnohem lépe pozná ona sama. Jsou věci které partnera prostě nenapadnou. Už vidím jak se na mě snáší vlna kritiky, že jsem jenom neschopný. Nejsem na tom sice úplně nejlépe, ale troska rozhodně nejsem. Navíc když partner trochu tápe při orientaci v erotogenních zónách, tak proč mu trochu nepomoci? A jak se to má holka dozvědět kam a jak šáhnout? Ze začátku ***uálního života samozřejmě masturbací.
d) Tím mě napadlo další téma: Holky, nenaznačovat. Muž je vcelku tupé zvíře a naznačování dosti často nepochopí. Byla o tom dokonce i vydána vědecká publikace, ale nebudu dělat reklamu. Snad s 99% přátel jsme se shodli na tom, že ženy naznačují a čekají že muž pochopí. Ano pochopil by, kdyby už jednou v podobné situaci byl. Ale horko těžko vás bude vlasama lechtat na bříšku, když mu onu část těla budete jenom nastavovat. Jak už jsem psal. Strašně rádi vám vyhovíme. Ale musíte si o tom s námi promluvit (verbálně). Samozřejmě že existují (páry), které si dokonale rozumí. Ale z mé zkušenosti opravdu vyplývá něco jiného.
e) Riziko masturbace - Mě samotnému se stává že se při tom poraním. Prostě si tak moc užívám až nevnímám. Ale není riziko spojeno s každou činností na světě? Vyjdu na ulici a srazí mě náklaďák. Zůstanu doma a na barák spadne letadlo. Zalehnu pod postel a otrávím se přízemním ozónem. (Vše samozřejmě zveličeno ) Ale pokud bychom se báli každé činnosti co bychom z toho měli? Vánočního kapra také jíme a riziko zaražení kosti je daleko vyšší než škrábnutí nehtem, nebo změna Ph. A proč jíme kapra? Protože nás to baví. Proč masturbujeme? Protože nás to baví.
f) 4x týdně že je závislost? Tak to asi potřebuji okamžitě na odvykací . Já sám pokud mám tu potřebu, tak klidně i 4x denně. Pokud ne, tak celé měsíce nic. Jako spousta mužů. A je na tom něco špatného? (kupodivu) Odpověď zní "není". Protože mi to přinese jenom samé kladné věci. Z lékařského hlediska jsou již ony bludy o škodlivosti masturbace snad plně zahnány na ústup. A pokud se člověk porozhlédne, tak najde spousty článků o tom co všechno masturbace / *** přináší pozitivního.
g) Samozřejmě že spousta lidí tu potřebu orgasmu nemá. Ten kdo ji má, tak jí musí nějak vybít. A co když není po ruce partner(ka)? Jít za slečnama za peníze? Proč ne, ale to je dost drahý koníček. Najít si někoho jen na jednu noc? Proč ne, ale je tu riziko pohlavních nemocí (a tady je i malá pravděpodobnost dosti nepřijatelná). Masturbace? Mít to když mám zrovna chuť? Bez rizik a vynaložení finančních prostředků? Mít to tak jak zrovná JÁ chci? No proč ne...
h) A ještě malé vyjádření k anonymce: Je mi jasný že prosazovat názor jaký máš ty je v téhle době těžké, ale fakt si nemyslím že máš morální vítězství na své straně. Vím že jsem zde na straně většiny, ale první kdo začal rýpat jsi byla ty (26.7.2006 16:15:57). "Masturbace je nechutná a zoufalá" Skvěle, tomu říkám "názor". Názor by byl "Masturbaci nemám ráda a není mi příjemná představa že bych si to dělala sama. Neudělala bych to ani kdyby nebyla jiná možnost" TOHLE je názor. To co jsi napsala ty bylo obyčejné napadení. Měla by sis pustit díl Simpsonů "Líza vegetariánkou". Snad by jsi pochopila o čem mluvím.
Na závěr se musím omluvit za rozsah svého příspěvku. Jsem holt trochu ukecaný. A i za případné vybočení z tématu. Mám rád holky co mají názor a nebojí se o věcech mluvit.
Lepší diskuse jsem nečetla!
Sonja333
| 28. 12. 2006 14:22
Ahoj všechny, ať masturbující či nemasturbující. Mám asi dvě hodinky času, než vyrazím cvičit, tak jsem si prošla ty vaše výměny názorů a úpřímně - dlouho jsem se takhle nepobavila.
Vzkaz pro slečnu nemasturbující (pro mě teda docela exemplář, protože jsem si doposud myslela, že to dělá čas od času úplně každá z nás) - už se trošku opakuješ, neustále meleš dokola, jak se do tebe pustily ostatní a že jde jen o urážky... sice opakování je matkou moudrosti, ale někdy to už leze na nervy. Za další mě zaráží tvůj názor, že masturbace je o ničem - JAK TO MŮŽEŠ VĚDĚT, KDYŽ JSI TO (jak tvrdíš) NIKDY NEDĚLALA? To je jako bych tvrdila, že krevety jsou odporné, a přitom bych je nikdy neochutnala... ach jo, nechci tě soudit, ale mluvíš k tématu, ke kterému vlastně nemáš vůbec co říct. No prostě si to neděláš, ok, tak nesuď a neděs ostatní různými nesmysly - infekce, zranění... Jistě, stát se to může, ale snad každá víme, co je to hygiena a jsme soudné - nebudeme tam strkat něco, co by nám ublížilo...
Vzkaz pro masturbující - holky je to super! Dělám si to docela často, protože s přítelem bydlíme prozatím odděleně, a když s ním večer nemůžu být, není nic lepšího, než si lehnout do postýlky, začít si představovat, jaké to bude, až budeme spolu a pak se krásně udělat! Je to příjemné, přirozené a není nic hezčího, než mu to pak napsat nebo zavolat a vylíčit mu své fantazie...Navíc neznám chlapa, který by to u ženy odsuzoval, ba naopak, mají rádi, když si to někdy děláme před nimi...
TAKŽE VŠEM, CO DOKÁŽETE PŘIZNAT, ŽE SI TO DĚLÁTE A LÍBÍ SE VÁM TO, JEN GRATULUJU K UPŘÍMNOSTI A OTEVŘENOSTI. A PŘEJU SPOUSTU KRÁSNÝCH MASTURBAČNÍCH ZÁŽITKŮ.
pro Denisku
anonym
| 7. 12. 2006 14:32
Zranila?asi dlouhý nehtíky,že?
anonymní
anonym
| 6. 12. 2006 19:57
Nevím, co se ti na tom nezdá??? Já osobně masturbuju od 13 let a to
skoro každý den. Když jsem se o tom bavila s kamarádkami, jsou na tom
podobně. Mimochodem je mi 21.
Pro kristinu
anonym
| 27. 11. 2006 21:20
Ahoj. Nejspíš máš pravdu, ti kteří s masturbací nesouhlasí nebo jim to nic neříká, tak sem nechodí. Nechci se už s nikým dohadovat. A už je mi to jedno co si ostatní myslí, já vím svoje, ale ať neuráží. Ale děkuji, že ses mě zastala, víš zastat se jediného v davu je riziko.
anonym
| 11. 10. 2013 15:54
TO : Keby ju tema nezaujala,nečitala by ju ani by sa neozvala
Re:Souhlas
anonym
| 27. 11. 2006 21:08
ted me napadlo, ze se na tebe sesypaly proto, ze na tyhle nazvy stranek
a clanku zavita jen malo lidi, kterym to nic nerika..kazdopadne urazet
se nenechej, a ostatni by si mely uvedomit, ze dikutovat znamena
vymenovat si nazory at negativni, ci pozitivni a naucit se je
zpracovat, ne odsoudit. jinak si klidne muzou kazda stokrat napsat
prispevek "ja rada masturbuju", to je o nicem..
RE: tolerance
anonym
| 25. 11. 2006 14:57
Ale já vím. První názory na této diskuzi byly pro masturbaci, můj byl proti. Použila jsem tehdy: "připadá mi to úchylné", tedy nikoho jsem ani úchylem neoznačila a podle mě to není tak urážející jako všechno to ostatní, co mířilo přímo na mě. A pokud jsem později použila i něco jiného, tak jen z toho důvodu, že jsem se bránila, nenechám se urážet. Na nikoho jsem se tedy nevrhla, to "masturbující" se vrhli se spoustou urážek na mě.
A netoleratní jsou ti, kteří na to pořád naráží. Přečtěte si celou diskuzi postupně, snad pochopíte.
tolerance
anonym
| 24. 11. 2006 22:11
Tak nevím, ale to jsi přece byla první ty, kdo nebyl tolerantní s názorem druhých - někdo řekl svůj názor, že rád masturbuje a ty ses na něj hned vrhla....takže jsi to celé začala ty a teď se tu ještě rozčiluješ, jak sjou jiní netolerantní, to fakt nechápu.
Další rýpalové
anonym
| 24. 11. 2006 21:59
Visitante, a kde je tvoje tolerance?!? Nemám žádný problém, jen ty máš problém! uznat opačný názor, než je ten tvůj. Pokud máš neustálou potřebu masturbovat, tak je návštěva ***uologa na tobě. A uvědom si kdo koho napadá! Použila jsem slovo úchylné a ta spousta slov, která na mě zamířila se tady nedá ani vypsat! Takže važte všichni slova. A nesnášenlivá?


Mozaiko, musím se tomu smát! Já a frigidní?!? Dobrý vtip ***hvězdo. Nemasturbuju a přesto neležím jak prkno, tak mě nehaž do jednoho pytle s pannami. Rozhodně nejsem neaktivní a nenechávám vše na chlapovi, jak popisuješ můj ***uální život.

A jestli jsem se vás "slušných, normálních, tolerantních" lidí nějak dotkla, tak vám to jen vracím takovým způsobem jak se chováte vy. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozvývá.
no co to je
mozaika
| 24. 11. 2006 20:13
Myslela jsem že tyto názory už vymřely a jak vidím tak se pořád nacházejí osoby ,které jsou trošku frigidní. A podle mého názoru masturbace 4* týdně není nic úchylného. A dokázáno,že ženy,které vědí co se svým tělem pak skvěle navedou i partnera a neleží jak prkno a nenechají vše na chlapovi aby našel její erotogenní zóny.
Koukněte se co o tom ženy v USA
anonym
| 24. 11. 2006 12:46
Holky, je to zajímavé a vzrušující. Koukněte se jaké diskuse o této problematice vedou ženy v USA. Zasurfujte si na www.the-clitoris.com. Je to ale v angličtině. A několik jazyků dalších, ale čeština v nabídce není. Chce to překladač web stránek. Ale obsah je velmi zajímavý.

Zdraví Vás Charles
Souhlas
anonym
| 23. 11. 2006 19:02
kristino,
děkuju za podporu! Nepřišla jsem se na diskuzi hádat, ale nenechám se urážet od ostatních.
Však počkej, až se do tebe pustí tvrdíš, že masturbace je náhražka, jej to se jich hluboce dotkne. Neboj, máš mou podporu, sdílím stejný názor jako ty.
Takže ještě jednou díky.
ja s tebou souhlasim
anonym
| 23. 11. 2006 17:17
nevim, proc jsou na tebe ostatni tak nastvany, ja to vubec nechapu,
zrovna jako nechapu, proc bych mela bych si to mela delat sama. pto me
jsou tyhle veci jen ubohy nahrazky. a jsem jeste o rok mladsi nez ty..
omluva od anonymní
anonym
| 5. 10. 2006 09:18
Milá paní, můj příspěvek Masturbace samozřejmě nepatří vám, i když by se to tak mohlo zdát, když následuje hned po vašem. Je určený té nesnášenlivé slečně, která vůbec nemasturbuje a ty, co to dělají, tak odsuzuje. Vy mi připadáte, že jste naprosto v pohodě. Tak ať je tomu tak i nadále. Mějte se krásně.
Omluva
anonym
| 5. 10. 2006 08:21
Denisko, nikomu se omlouvat nemusíš. To, co děláš, je totiž úplně normální a přirozené. Mě spíše připadají nenormální ti, kteří masturbaci tak vehementně odsuzují. Měj se hezky.
Masturbace
anonym
| 5. 10. 2006 08:06
Reagovat takto je trapné. Více tolerance by ti určitě neuškodilo. A když ti něco tak přirozeného připadá úchylné, nemáš náhodou nějaký problém ty? Přemýšlej raději o návštěvě ***uologa než o tom, jak napadat druhé !
Masturbace
anonym
| 5. 10. 2006 08:06
Reagovat takto je trapné. Více tolerance by ti určitě neuškodilo. A když ti něco tak přirozeného připadá úchylné, nemáš náhodou nějaký problém ty? Přemýšlej raději o návštěvě ***uologa než o tom, jak napadat druhé !
omluva
anonym
| 1. 10. 2006 08:12
jediné co chci tady ještě udělat ,je omluva za titul MILÁ.Jen jsem reagovala a chtěla podpořit Denisku a ostatní,že nejsou v žádném případě úchylové.Tady se ovšem vlastní názor nedovoluje.Jsem 1x stará než ty,do školy jsme spolu jistě nechodily a tak nevím proč mě urážíš?Já infomace o sobě nepsala jen tobě,ale ostatním co jsi je zpražila.No sorry,milá určitě nebudeš a kamarádů se svou povahou jistě taky nebude moc.Pokud mi míníš zase něco peprnýho napsat,ušetři si to .Vyřeším to jako elisabeta108 a odcházím a nemám v úmyslu se vracet.Na počítač si chodím odpočinout a ne se dohadovat a urážet.Můžeš vyprávět,že mÁš svou vlastní diskusy,ve které jsi TY a TY.
mamínka
elisabeta108
| 30. 9. 2006 21:09
fíííha to je šrumecto abych příště rači nic ani neříkala...ještě jsem nezažila na žádný diskusy,aby se tam takhle baby dohadovaly...a já osobně na takovýdle dohadování ani povahu nemám ...tak že zatím ženušky pa pa
Hádky
mamika
| 30. 9. 2006 19:36
Pravdu máš Myšičko,po přečtení všech příspěvků je jasný,že to tady bude jiskřit stále.Mám dojem ,že se někteří i snaží ,odvést(jak se říká)řeč zase na to správný téma,ale vždycky se najde někdo vztahovačný a rýpe dál.Trošku mi to připadá jako když to hádání některý vlastně baví.Samozřejmě i mě se může dostat odpovědi...mě nezajímáš...jako té paní před námi,ale co,nohu za krk si pro to nedám.Atˇsi každý dělá co je mu libo,každý má právo na svůj názor a hádky nejsou na místě.Já alesponˇmyslela,že jsme tady dospělí lidé .Tak přestanˇte chytat druhý za slovíčka a dohadovat se o ničem a bude to tu zase ke čtení.Čus a mějte se hezky-VŠICHNI(a to myslím bez ironie)
Děvčata, proč ty hádky?
anonym
| 30. 9. 2006 19:07
Holky, vždyť o nic nejde. Nevím, proč se urážíte. A ještě v takové choulostivé věci, jako je masturbace.
Jak někomu může vadit, že si to druhý dělá nebo nedělá...?
Nejlepší je nereagovat, ono to toho druhého přejde. Ale sama vím, jak je to těžké.
Tak, a budeme na sebe hodní, jo?
Nesuď mě
anonym
| 30. 9. 2006 17:41
Neříkej mi milá zlatá ty vševěde. Ne, nebaví mě se hádat, raději se s někým bavím o rozumných věcech! Já se jen bráním těm neustálým narážkám. Tak proč toho taky pro jednou nenecháte vy? Vůbec mě nezajímáš, je mi tedy jedno, jesli jsi vdaná, rozvedená, vdova či panna a taky to jestli si děláš dobře nebo ne. Jde tady o princip - že můj prvotní názor - že v masturbaci nic nevidím - byl u vás masturbujících nepřijatelný. Je to snad taky názor, tak proč mě na základě toho soudíte a urážíte? Nevadí mi řeči o ***u, chtěla jsem přidat názor na masturbaci a naprosto jste ho odmítly, copak názor - nedělat si sama sobě dobře - je špatný názor? Proč o tom píšu podle tebe pořád dokola? Protože se najde vždycky nějaký rýpal, kterému to nedá si nedloubnout.
Takže mě nesuď. Je stupidní označit někoho, že něco neumí, když to nedělá, protože i člověk, který *** celý den v tom může být špatný.
HÁDAVKA
anonym
| 30. 9. 2006 16:38
tebe jak se zdá baví ze všeho nejvíc-hádat se.Milá zlatá,jsem spoustu let vdaná,mám děti,manžel mě plně dokáže uspokojit a přesto si občas udělám sama dobře.Nejsem divná,ani úchylná.Jsem naprosto normální.Pokud tímhle hádáním a urážením řešíš každý spor,ve všem se neustále dloubáš,přesto že píšeš,jak tě to unavuje,tak by ses nad sebou měla zamyslet!Člověk aby se bál něco sem napsat,aby někoho neurazil,nebo se někoho něčím nedotkl.Myslím,že pokud ti tyto řeči o ***u a masturbace k tomu jistě patří vadí,tak sem prostě nenakukuj a budem všichni spokojení.Pořád totiž nerozumím tomu,proč když tě to tak uráží ,tak proč o tom stále mluvíš?Mimochodem když jsi to nikdy nezkusila,nebo to neumíš(sama sebe uspokojit)tak jak to můžeš odsuzovat ,když to neděláš a neznáš?Možná by ses divila,co všechno se děje v ložnicích a dělají to doktoři a učitelé ,stejně jako horníci a prodavačky.Každý atˇsi dělá to co mu vyhovuje.Já tvrdím že masturbace je neškodná,příjemná ,ale všechno se hold musí umět.Jo mimochodem mě k tomu úplně stačí moje ruce,tak z čeho infekce???
elisabeta108
anonym
| 30. 9. 2006 16:19
Tak si říkám, že jsi asi nečetla dost důkladně, jinak by ti došlo, že jsem se bránila. Neurážela jsem v takovém rozsahu jako masturbující mě. Jako urážku lze z mé strany brát, že jsem použila slovo úchylná, ale to, co byly masturbující schopné použít na mě byly teprve urážky. Tak si to břeber. Protože si vyprošuju, aby mě někdo označoval za "perfektní" slečnu, dokonalou, nevyzrálé kuře, husičku a taky fráze o mém dokonalém životě, o tom ať táhnu, že jsem zakomplexovaná, že si to stejně dělám sama a tajím to a že mi k orgasmu stačí finanční přínos ze strany mého přítele. Pokud by ses ty těmto větám nebránila, tak se divím, že někomu vadí jen to, že ho někdo nazve úchylným. To je jen pro tebe na vysvětlenou, ale už se o tom nechci bavit, unavuje mě to.
A ještě jednu poznámku, je zajímavé, že v jednom případě se mnou souhlasíš, pokud jsem taková za jakou mě zde označily, tak i ten názor, se kterým souhlasíš by měl být ten zakomplexovaný blud.
..............
elisabeta108
| 30. 9. 2006 14:54
chodí jsem vůbec ještě někdo....
UVOLNĚNÍ
elisabeta108
| 30. 9. 2006 14:52
Někdy asi u nás ženskejch záleží jak jsme na tom psychicky a jak se dokážeme uvolnit... ...a taky souhlasým s tím nehonit to...
reakce na celou diskusy..masturbace..ogasmus..
elisabeta108
| 30. 9. 2006 14:48
Tak jsem to tady pročítala a docela to byl šrumec jak se tady do tebe navážel ten anonym...Denisko...jinak souhlasým s tebou masturbace je normální...je mi 30 let a začala jsem to dělat nedávno je je to super...jako mladá tam byli nějaké pokusy ...ale bez úspěchu....všechno chce svůj čas a zkušenosti...A *** prožívá také spíš pokaždé orálně mám šikovnýho partnera...ale vaginálně..jak kdy ..jednou se to podařilo na 100% a to jsem myslela že zbořím dům jak jsem u toho řvala NIKDY TO UŽ POTOM NEBYLO TAK INTENZIVNÍ...

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
..Hanka
25. 4. 2024 17:42
70307
♥Jarka*Alice♥
25. 4. 2024 15:42
11820
Jaroslava Svobodova
25. 4. 2024 12:31
407
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video