Masturbace - Diskuze | E15.cz

Vše o designu

Vše o designu Vstoupit do speciálu
Zpět na výpis diskuze

Masturbace

Diskuze

Stanly
Miky
| 20. 11. 2007 13:45
Tak to mi je líto, že máš takové zkušenosti. To je opravdu nechutné.
Hm, ale stejně se mi to nijak nespojuje s onanií jako takovou, jak jsme se tady o ní bavili např. dva partneři, kterým se to tak líbí atd....
To, jak jsi psal je spíš o lidech a jejich úchylkách či charakterech.
Nespojovala bych to s onanií mezi milujícími lidmi ve vztahu.
Chápu ale, že tvůj odpor je už globální a asi nedokážeš rozlišovat situace. Je to asi takový blok. Je to tak?
Nux
Stanly
| 20. 11. 2007 12:51
Ano ty zážitky takové jsou a byly i odpornější než jsem uváděl. Připadá mi, že to procento této menšiny je daleko vyšší snad nad 10 procent, protože i přímo v zaměstnání jsem při sprchování pozoroval nevhodné chování některých jedinců. Raději jsem se chodíval sprchovat jako poslední, nebo jsem to nechal až na doma. Raději bych měl sprchu se ženami než s muži.
Stanly,
anonym
| 20. 11. 2007 10:10
Tak to je drsné!
Fakt , jo? No fuj. To by mě ani nenapadlo.
To byl asi gay. Ale heterosexuála taková nabídka spíš popudí, soudě podle mého partnera. Ten by připustil spíše koukat na lesbickou "lásku", než na gaye. Abych pravdu řekla, i mně gayové nevzruší, přesdtože rozumově jim jejich orientaci neodpírám, pocitově sče mi docela hnusí styk muže s mužem.
Dva "TESTOSTERONI" agrese+agrese. Nějak to cítím jako fuj. Nicméně, když mi to nikdo nevnucuje, pak jsem schopna to akceptovat a přát jim to. jen u toho "nesmím" být...

Jinak sex na veřejných záchodcích, to je hrůza, nonkultura, úpadek, hnus.
zážitky
Stanly
| 20. 11. 2007 09:56
Dost mně v tomto směru ovlivnily zážitky, které jsem měl spíše před lety, ale které ve mně zanechaly nepříjemné pocity dodnes. Vzpomínám si na zážitky při nutných návštěvách WC na vlakových nádražích, kdy mi bezzubý stařec s 50 Kčs nabízel skvělé sexuální zážitky, nebo uspokojování mužů v kabinkách při sprostém nadávání "hajzlbáby co to tam vy prasata děláte, hned přestaňte nebo zavolám policii" ,což vyhánělo z kabinek ty vyděšené slušné, ale ty kterých se to týkalo to ještě více rajcovalo. Proto nemám o mužské onanii valné mínění.
Onanie
Miky
| 19. 11. 2007 14:29
No jo no, něco se může zdát některým lidem ulítlé nebo třeba nechutné .....ale jiným třeba zase ne.....Nevím, jestli to někde funguje tak, jak jsi psal, ( že se dva domluví, že budou onanovat a a vzájemně se na sebe koukat), ale možné je všechno.
Já jsem mluvila o domluvě, kdy se partneří o sexu otevřeně baví a ví o sobě, co má který rád a podle toho se sexu věnují.
Já bych nezavrhovala onanii muže před ženou. Já osobně na tom také nic nevidím, ale někdo to třeba praktikuje, jsou třeba ženy, kterým se to líbí a vzrušuje je to. Nevím, no, ale pokud to žena má ráda a ten můž to ví, tudíž před ní onanuje, proč by tam měl být nějaký špatný pocit atd....?
Lidé dělají takové věci, kolikrát mi nad tím zůstává rozum stát, ale prostě to beru tak, že proti gustu......
S tím výkonem to asi může souviset( Nux) je fakt, že i hokejisti se červenali při téhle otázce a odpovídali, že se musí 100% soustředit, takže sex před zápasem zavrhli.
je to jiné
Stanly
| 18. 11. 2007 23:38
Takhle si nějak říkat spolu s partnerkou skusme spolu se navzájem sledovat při masturbaci mně připadá trochu ulítlé. Když žena dává spontánně najevo svou touhu před mužem tak je to takové přirozené - jsou to ladné pohyby celého těla, kdy se žena tváří velmi příjemně, zasněně a svůdně. A jak působí muž? Přinejmenším působí velmi chaoticky, chybí ladné pohyby, jsou to různé škubavé a trhavé pohyby, cukání se, urputný výraz v obličeji a snaha o kontrolu nad sebou, aby to nepřehnal a neuspokojil se dříve, než by to bylo žádoucí. Toto představení bych ženám nedoporučoval, aby nakonec neměly odpor k sexu s muži obecně a nezaměřily se nakonec na sex jen mezi ženami.
sport a sex
anonym
| 18. 11. 2007 20:10
Je pravda, že to sportovci často dělají, že před zápasem sexuálně abstinují.
Řekla bych, že to má něco společného s testosteronem , který takto hromadí v těle?
Stoupá agresivita, nabuzenost a mohou být lepší výkony. Takový přirozený dopping. Po sexu dochází k uvolnění, a na sport je potřeba být asi "v rajcu".
V přírodě taky ti nejnadrženější samci mají největší šanci uspět při bitvě o samičku...
Stanly
Miky
| 18. 11. 2007 17:38
S léty nás více unavuje vše, nejen onanie. Léty se snižuje celkově chuť na sex. Je to tak, to s tebou souhlasím. V tomto ohledu rozumím té ztátě energie apod....Já jsem myslela, že jsi o tom mluvil obecně. ( né, v závislosti na věku).
Každopádně onanie není nijak nebezpečná, jak to tady jednu chvíli vypadalo.
K tomu kdo před kým. Každý má k tomu svůj postoj, prostě podle toho, jak to mají ti dva spolu zařízené.
Ty bys to před ženou nedělal, jiný ano. Ty by sis připadal jako sobec - jiný ne. ( Ostatně nevím proč. Pokud se to přece té ženě líbí a chce to, proč by to mělo být sobecké? )Mnohdy to tím ani nekončí. Bývá to taková předehra a pokračuje se dál .....čili dojde k uspokojení obou, tak jaké sobectví?
A když to otočím na ženy. (To bereš pozitivně).
Když se to muži líbí, určitě mu žena vyhoví....
Já v tom rozdíl nevidím. Vše je o vzájemné domluvě. Obojí je v tom případě přirozené a hezké.
Jsme lidi a dokážeme se o sexu bavit..řekneme si, co se nám líbí a co ne a podle toho ho provozujeme.
Neexistuje nic nevhodného, když to těm dvěma vyhovuje.Nebo myslíš, že ne, Stanly?
Názor
Linda
| 18. 11. 2007 16:45
Nedovolím si soudit co cítí muž, protože jím nejsem, ale je pravda, že když jde kamarád na box, tak by těsně předtím také neprovozoval masturbaci ani sex. Říká, že by nepodal takový výkon, ale 2 dny "abstinovat" by jen kvůli zápasu také nevydržel. Beru to tak, že je rozdíl, když potom třeba sedím u PC nebo mám důležitý zápas. Je také možné, že to na každého působí jinak.
Miky
Stanly
| 18. 11. 2007 15:48
Já jsem k tomuto poznání - tedy ohledně ztráty energie při onanii, došel s přibývajícími léty. V mládí tomu tak zajisté tak nebývalo, nebo jsem si to tolik neuvědomoval. Teď už poznám, jaká činnost mně vyčerpává a jak moc. A cítím to tak, že po onanii se vším všudy dochází k takové ztrátě energie jako při minimálně středně těžké fyzické činnosti. A ke znovu obnovení původní energie je třeba tak 2 dny klidu-myslím tím sexuální abstinence. Jinak na tom asi jsou mladší muži. Pocity po onanii jsou sice příjemné, ale tak krátké, že té ztrátě energie se nevyrovnají. Proto hodně přemýšlím kdy onanovat a jak často. Žena žádnou energii neztrácí, řekl bych, že naopak, proto proč by to nemohla dělat i před muži, třeba navíc, když je to opravdu vzrušující. Já bych to před ženou nedělal, připadal bych si jako sobec, který hledí jen na své uspokojení a ne na uspokojení své milované ženy.
Stanly
Miky
| 18. 11. 2007 11:21
Neodpověděl jsi mi na otázku o té ztrátě energie atd...
Stanly
Miky
| 18. 11. 2007 11:20
Já píšu obecně.
Sama neonanuju, jen někdy, nebaví mě to. Myslím, že jsem to někdy dřív už psala.
Při hrátkách s manželem to někdy dělám, je to jiné.
Nevím teda, jak to přesně myslíš ty, že žena před mužem ano - ( jako jestli to myslíš tak, jak jsem teď psala, že to děláme my, nebo jestli myslíš, že si to žena dělá sama, jen tak, třeba leží a bez jakékoli aktivity muže a ten se dívá). Já to takhle nedělám. Někomu se to ale líbit může, proč ne, vše je na domluvě.
Zrovna tak je to ale i obráceně. Jsou určitě vztahy, kde se líbí ženě, když se dívá na muže, který onanuje, myslím na partnera, né na úchyla na lavičce....
Proč by to měl dělat partner v ústranní, když je to např jejich určité vzrušení při předehře a oběma se to líbí? Pokud se to ženě nelíbí, tak je normální, že mu to řekne a on si udělá dobře někde sám, aby ho neviděla.
Znám muže, kterému se líbí, když se na něj při tom jeho partnerka kouká ....
Všechno v sexu je o domluvě. Není žádné pravidlo, co by se mělo nebo nemělo. Pokud se vše líbí oběma, proč to nedělat?
Nechápu, proč by mělo být nějak nalinkováno, že žena by měla onanovat před mužem, ale muž před ženou ne? To mi přijde dost zvláštní.
jiný pohled
Stanly
| 17. 11. 2007 18:37
Rozumím tomu co jsi psala. Jen si myslím, že muži když chtějí onanovat ať to dělají v naprostém soukromí, kdežto ženy by mohli klidně před muži předvádět své uspokojování. Je to velmi příjemný zážitek pro většinu mužů.
Stanly
Miky
| 17. 11. 2007 18:14
A taky jsem nepsala, že onanii obdivuji.
Pouze tvrdím a za tím si stojím, že je přirozená a žádné obtíže člověku nezpůsobuje.
Stanly
Miky
| 17. 11. 2007 18:12
Já jsem to myslela tak, že onanuje furt a není bez energie, jak jsi psal
A o onanování na veřejnosti jsem nepsala nic. To je úchylka.
Ani jsem nepsala, že ten přítel onanoval před tou přítelkyní.
Prostě vím, že onanuje hodně často a je úplně normální a žádnou ztrátou energie ani výčitkami, či zdravotními potížemi, netrpí.
Ptala jsem se, kde jste tohle vzali?
onanie
Stanly
| 17. 11. 2007 16:47
Na mužské onanii není co obdivovat. Váš známý nebyl usměvavý z onanie, ale určitě z něčeho jiného. Vždyť mnoho žen má své zkušenosti s onanujícími jedinci, kteří někde v koutku na lavičce v parku se snaží udělat si dobře. Ty vyděšené a ustrašené pohledy ze strany na stranu, trhavé a třepavé pohyby rukou a vyděšený výraz v obličeji naznačují, že si jsou vědomi velkého provinění. Onanovat, když už, by měla jen žena před mužem. Muž před ženou nikdy. Vždyť jak dopadl jeden známý, ambiciózní politik ze Vsetína, když se snažil oslnit svou dobře známou kolegini z práce svou masturbací. Podala na něj trestní oznámení. Jeho finanční machinace by mu možná i prošly, ale tahle událost by mu zcela jistě nakonec zlomilal vaz. Pohled na onanujícího muže není pro ženu zrovna příjemný zážitek.
Neznám chlapa, co by byl unavený z masturbace
Miky
| 16. 11. 2007 22:33
Já tohle prostě slyším prvně a ze svého okolí neznám jedinýho chlapa, co by byl z masturbace bez energie atd..Mojí sesřenice přítel dokonce onanoval i několikrát denně a pak se ještě miloval s ní a těžce pracoval. Nikdy jsem ho neviděla jinak, než usměvavýho a plného energie. Ani v žádné knize jsem nic takového nečetla. Kde jste tohle četli?
Já už nesportuju. Ani neonanuju.Jen souložím.
Tatu
| 16. 11. 2007 16:16
Je pátek. Opatrně na silnicích. Mějte se tu všichni hezky.
sportujete?
Stanly
| 16. 11. 2007 14:40
Tlouštíka asi onanie nebude moc zajímat, protože jeho metabolismus je nastaven tak, že by se uonanoval, než by zhubnul. Ale protože mám pohyb a sport docela rád a to nejen sledováním v televizi, tak jsem přesvědčen, že po ejakulaci dochází ke snížení fyzického výkonu. Nikdy bych proto nešel např. boxovat po onanii- to by nebyla šance. Ale pokud někdo neví co je to fyzická zátěž, tak po onanii se cítí asi pořád stejně, protože se mu vyplaví do těla ty hormony štěstí, po kterých se tak krásně usíná.
To snad není možný
Miky
| 16. 11. 2007 09:35
Tak s tím taky nesouhlasím. Onanie nikomu nemůže ublížit. Žijete snad v první republice nebo co?
hubnutí
Mullik
| 16. 11. 2007 08:07
A umíš číst? Já jsem psala o svalové hmotě!!!! A takoví tlouštíci jsou tlouštíci proto, že té svalové hmoty asi moc nemají, co myslíš?!?!
Úsměvné? K smíchu
Tatu
| 16. 11. 2007 07:56
Spermie se tvoří stále. To není na objednávku. Dozrávají pár týdnů. Copak se s nimi asi stane, když není výstřik. Tělo si s nimi poradí. Buď vyjdou ven při nějakém erotickém snu, nebo jen tak, ani to člověk nepozná. Je jich na jeden orgasmus jen trochu, ejakulátu jako takového, několik mililitrů (jeden malý panák je 20 ml ). Potřeba bílkovin pro organismus, získávaných stravou, se blíží jednomu gramu na kilogram váhy na jeden den. Ztráta nějakých, a budem si fandit, 10 ml ejakulátu denně, kde je obsah bílkovin dejme tomu 50 % ( a to kdoví jestli), nemůže organismus poznamenat. Co se týče výdeje energie při masturbaci, je to zlomek proti normální souloži. Ještě jsem si nevšiml, že by masturbací někdo zhubnul. Kdyby to bylo tak, jak tady někdo tvrdí, nemusely by být žádná fitka ani programy na hubnutí. Každej tlouštík by si udělal dvakrát denně dobře a za dva měsíce by byl štíhlej jak proutek. Je to samozřejmě škodlivé, pokud to člověk dělá každou hodinu. Pak se mu do žádné práce nechce. Lidi, proboha, používejte mozek. Ten, stejně jako genitálie, při něčinnosti atrofuje. Kdo toho není schopen, ať raději mlčí a šoupe nohama.
prostata
Stanly
| 15. 11. 2007 23:37
Tam se někdo, domnívá, že onanie velmi prospívá činnosti a stavu prostaty. Čím tak asi? A onanii bere jako posilování určitých svalových partií těla. Kéž by to tak bylo. Opak je však pravdou. Tělo ztrácí mnoho potřebných a důležitých látek, které by jinak byly využity právě na stavbu svalové hmoty. Naprosto souhlasím s mladou sportovkyní a jejím příspěvkem o úbytku energie. A to není moc úsměvné.
přesně tak - úsměvné
Mullik
| 15. 11. 2007 22:20
Je fakt, že při mužskému vyvrcholení muž ztrácí (vydává) energii v podobě výronu semene, jelikož ztrácí kvalitní bílkoviny... A tím pádem i podpůrný prostředek pro tvorbu svalové hmoty.
Stanly
angelwoman
| 15. 11. 2007 22:13
Tvé příspěvky jsou vždy velmi originální a úsměvné
co ta energie
Stanly
| 15. 11. 2007 22:02
Rozhodně to není na mávnutí rukou, že se častou - zdůrazňuji častou onanií ztrácí spousta energie. Aspoň u mužů. Já jsem po tom vždy měl o hodně horší fyzickou kondici. Nedělejme ze sebe supermany, že se chce pak spát kvůli tomu, že se vyplaví do těla nějaké hormony. Vždyť je to únavou a celkovým vyčerpáním po orgasmu.
Nux
Tatu
| 14. 11. 2007 14:18
Melatonin je hormon spánku, ale v normální situaci, když jdeme spát a zhasneme, tma na očním nervu spustí jeho produkci. Ohledně spánku mužů po milování se vědci domnívají, že po orgasmu se vyplaví do těla prolaktin, který tlumí účinky dopaminu (ten vzniká za přítomnosti milované osoby a navozuje pocit touhy a euforie). Dále má prolaktin u mužů (ale i u dětí) stejný účinek jako melatonin - uspává, naproti tomu u žen vyvolává touhu mazlit se a mateřské pocity. Je to stejný hormon, jaký se u žen tvoří v době kojení. Takže muži se chce spát , žena by se mazlila a špitala něžná slovíčka . Je to hypotéza, ale zatím funguje. Ve vědě není nic jisté. Ale my, laická veřejnost taky nemusíme mít všechno zdůvodněné a teoreticky podložené. Je to všechno sice zajímavé, ale daleko důležitější je, že na to máme chuť. Že jo.
Uspávací hormony.
anonym
| 14. 11. 2007 11:00
Tatu,
tak to mě zaujalo, tím by se dalo vysvětlit, proč muži mají po styku tendenci "odpadnout", otočit se na druhý bok a spát...
Ženský orgasmus je jiný a nevyplavuje do těla uspávací hormony? Je to Melatonin?
Přesně tak.
Tatu
| 14. 11. 2007 10:25
Je to běžný výdej energie, vzhledem k rozsahu pohybů asi ne moc velký. V každém případě svaly a orgány v nečinnosti ochabují. Je tedy lepší jim činnost zařídit. Častější ejakulace navíc zmenšuje riziko rakoviny prostaty. Když partnerka nechce, nemůže, není k dosažení je lepší se zbavit napětí tímhle způsobem, než se slinou v koutku svlékat krhavým zrakem každou sukni co uvidím na chodníku. A to vysílení je normální reakce na uspávací hormony, které se při orgasmu vyplaví do krve. Výčitky jsem nikdy nepociťoval, maximálně lítost, že jsem si neužíval z nějakého důvodu se ženou.
masturbace oslabuje?
anonym
| 14. 11. 2007 09:36


Sorry, ale to mě fakt rozesmálo. To je jak z příručky z padesátých let min. století.
Myslela jsem, že dnes už tyto s prominutím bludy mezi lidmi neputují.
Pokud by masturbace vysilovala, musel by tělo oslabovat stejně tak i běžný pohl. styk.
Myslím, že "vysiluje" asi stejně jako chůze, práce, běžné životní úkony, kterými sex přece je.

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
JAJA
16. 9. 2019 23:28
33670
parsonruss...
16. 9. 2019 21:27
3828
kamila.336
16. 9. 2019 15:17
51
a.krnavkov...
16. 9. 2019 12:40
3
helena.07
16. 9. 2019 11:26
5567
centrum10
15. 9. 2019 09:20
410
radka.mikulcicka
25. 6. 2014 14:07
177
anonym
10. 9. 2019 10:10
1
jameixxx
7. 9. 2019 21:48
91
kacasvec43...
7. 9. 2019 10:44
68
kalkulka
30. 3. 2009 21:06
19
patapuf
4. 9. 2019 20:28
1048
hakzd
4. 9. 2019 04:17
443
♥Jarka*Alice♥
30. 8. 2019 16:32
521
svetluska2
22. 4. 2011 19:22
7
truneckova...
29. 8. 2019 01:38
367
radkanova1
27. 8. 2019 19:52
18
tazminek9
27. 8. 2019 11:01
81
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud