Diskuze

Zpět na výpis diskuze

přítel ve vězení - co dělat

Diskuze

anonym
| 1. 3. 2016 15:23
Dobrý den, moc prosím někoho o radu. Zítra ráno musím odeslat soudkyni dopis,aby příteli neprodloužili podmínku. S takovým dopisem nemám žádné zkušenosti. Volala jsem právníkovi,ale ten stále na mě nemá čas.... Budu ráda za jakoukoli informaci zkušenost. Můj email 2005@seznam.cz Předem děkuji
anonym
| 1. 3. 2016 17:07
TO Adriana: dobrý den moc nechapu,vy chcete aby priteloj neprodlouzily ppodmínku? Myslím ze na todle to chce advokáta
anonym
| 28. 2. 2016 21:20
Kdyby se tam dalo přinést jídlo na návštěvu, tak by to bylo úplně úžasný, manžel tam to jídlo prostě nemůže vůbec jíst. Mám o něj obavy, že mi tam zhubne :( Ale na Pankráci se prý nosit nic nemůže, což je tedy hrozný.
anonym
| 28. 2. 2016 21:25
TO lalala: ty jídla tam jsou hrozny, přítel zhubl 10 kilo, ale začal cvičit a udál si vždycky nákup a pekl si tam buchtu a babovku, pudink takže ma tedka spatky svá kila a i navíc
anonym
| 28. 2. 2016 22:04
TO anonymka: Bojím se, až půjdu na návštěvu, že bude pohublý a já to psychicky neunesu. Furt píše, že mu tam nechutná a nemůže tam vůbec jíst. V tom bufetu asi taky nic světobornýho k nákupu nebude. Kdyby se aspoň dalo na ty návštěvy něco vzít.
anonym
| 29. 2. 2016 10:00
TO lalala: nebojte te se když to tak blbe řeknu ono mu nic jiného nezbyde, a naučí se časem ty jídla tam jist, přítel je hodně mlsny a také se to musel naučil, jinak by padal hlady
anonym
| 29. 2. 2016 10:02
TO lalala: ta kantýny je hodně dráha, a přítel si nakoupí suroviny a s toho si upece babovku atd,maji tam kuchyňku? Na Pankráci
anonym
| 29. 2. 2016 10:28