Chlamydie - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Chlamydie

Diskuze

CHlamidie
Nika159
| 8. 4. 2008 18:22
ahoj potrebujem pomoc.... mam chlamidie na plucach... uz od novembra minuleho roka sa liecim brala som sumamed... teraz mi robili po 3mesiacoch odbery a chlamidie mam stale pozitivne... mam obavy mozem nakazit svojho priatela??? to by som velmy nerada... pocula som ze su chlamidie este aj druheho typu ak by som mala tie mohla by som ***ualne zit so svojim priatelom?? nemohlo by ho to nejako ohrozit???
Chlamydie, lékaři a léčba
bob
| 21. 7. 2007 21:54
Nejsem žádnej odborník a nechci šířit paniku. Ale sám mám zjištěnu přítomnost na chlamydie. Moc tomu všemu nerozumím. Nejprve se prokázali v krvi mé přítelkyně a následně u mne. Dle tetů máme oba IgM na chlamydie v séru (v krvi), jenže na výsledcích z laboratoře není ani napsáno o jaký typ se jedná jestli o Chlamydia trachomoatis nebo o Chlamydia pneumoniae.
Snažím se proto o této nemoci zjistit více na internetu, ale informací je celkem nedostatek nebo jsou zamlžené až zkreslené. Jedno je jisté přestal jsem díky tomuto věřit doktorům. Nejsem s to vám poradit, ale tlačte na doktory zvláště pokud jsou zde již příznaky chronické fáze nemoci. Pro více informací doporučuji http://www.chlamydie.info/.
Snad jsem tím odkazem neporušil nějaké podmínky chování, ale jedná se o nekomerční web.
Re: chlamydie
chlap007
| 9. 7. 2007 14:30
jednoznacne na kontrolu bez. nemusis mit priznaky, ale chlamku mit muzes. Myslim, ze u chlapu jsou ty priznamky intenzivnejsi.. co ctu po netu, zeny ze zacatku nemusi nic trapit a to treba cele roky..
Chlamky
chlap007
| 9. 7. 2007 13:53
Ahoj,