Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

Majdavy
| 22. 3. 2013 14:32
Přeji hezké páteční odpoledne! Jsem 6týdnů po LAHV(děloha i vejcovody fuč, přibyla přední a zadní plastika, vaječníky mám).Včera jsem byla v nemocnici na poop.kontrole, můžu vše, jsem zahojená.Zvedat zatím věci max.5kg...ještě tak 2-3měsíce. Už cca 2týdny nešpiním, jen mám občas takové nepříjemné dloubání tak 10cm od pupíku-začíná vpravo a pak se odstěhuje vlevo.Tak jsem to lékaři řekla,...no našel mi malou cystu na levém vaječníku.Zřejmě se tam vytvořila za těch 6týdnů,protože pochybuji, že by si s ní neporadili, kdyby tam už při operaci byla. Dnes jsem měla jít ke svému gynmudr, ale nebyl tam -operuje.Další se dozvím v pondělí.Tak nevím, co bude dál...jestli mi na ní bude koukat a hlídat....
Svaťa - piškotka
| 22. 3. 2013 15:02
TO Majdavy: to bude v pohodě, myslím že to asi budou chvíli hlídat a pak se uvidí, já byla na kontrole včera jsem taky 6týdnu po LAHV , stehy ještě mám vevnitř ale drgyn řekl že to nechá at to samo vypadne nerad by abych zase krvácela
anonym
| 22. 3. 2013 21:32
TO Majdavy: Taky se mně po operaci udělala cysta,měla 4 cm,byla vodnatá a sama praskla,na další kontrole bylo vše ok..to bude dobrý,uvidíš..
Svaťa - piškotka
| 22. 3. 2013 09:16
TO Jana V.: ano byla jsem v Novém Jičíně, ale určitě nemusíte mít strach, sestřičky doktoři všichni jsou skvělí a hodní, před operací nastupujete den předem kolem 10 hodiny na oběd dostanete jenom vývar, potom odpoledne dvakrát nálev, pokud budete mít nějaký dotaz sestřičky rády odpoví, večer si mužete říct o něco na spaní protože člověk je přece jenom nervozní, ráno pěkně osprchovat pak sestřička zaváže nožky dostanete tabletku na sklidnění a už jenom čekáte až příjdete na řadu, po operaci určitě budete dostávat injekce od bolesti, a jak jsem psala sestřičky jsou skvělé
rusava2011
| 23. 3. 2013 16:09
TO Svaťa - piškotka: