Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

anonym
| 6. 11. 2012 16:59
Natule se vším co píšeš souhlas.......................
anonym
| 6. 11. 2012 12:20
Děvčata,
jelikož mám hysterektomii už nějaký ten pátek za sebou a právě tahle diskuze mi tenkrát hodně pomohla, občas sem nakouknu i teď. A nedá mi, abych nenapsala něco k tématu alternativní medicína, se kterou mám možnost se už hezkou řádku let setkávat, která mi nejednou pomohla a pomáhá a mám tak možnost vidět na vlastní oči její nezpochybnitelné výsledky. A nejedná se zdaleka jenom o rýmu nebo kašel, ale většinou i o hodně těžké zdravotní problémy včetně nádorů. Nechci tu dělat nikomu reklamu, protože tam kam si chodím zdravíčko vylepšovat já mají opravdu plné ruce práce a nic takového není potřeba. Ani nechci tvrdit, že nemáte chodit k lékařům, to v žádném případě!!! Jenom bych ráda poukázala na to, že zdaleka ne všemu zatím rozumíme a dokážeme pochopit jak některé "netradiční" způsoby léčby vlastně fungují. Ano, tak třeba bylinky, akupunkturu nebo homeopatii ještě docela chápeme, ale o některých dalších metodách, jako je například cílené používání energií, toho zatím opravdu málo víme. Ale je to důvod k tomu tento druh léčby zavrhnout a vysmívat se mu místo abychom se snažili dozvědět víc? Zvlášť, když jsou tu i prokazatelné kladné výsledky jejího používání... :-\ Osobně znám lidičky, kteří měli být podle vyjádření klasické medicíny již dávno po smrti, lékaři jim dávali pár měsíců, a oni jsou tu už kolik let "navíc" a v pohodě žijí dál. Samozřejmě, ani alternativní, stejně jako klasické, způsoby léčení nedokáží uzdravit a beze zbytku vyléčit naprosto každého, ale to přece není důvod, aby nemohly být využívány tam, kde mohou zkvalitnit život a ušetřit bolest. A proto je mi smutno a přijde mi velmi nerozumné, když šmahem, aniž bychom vlastně opravdu věděli o co se jedná, zavrhneme i takový druh pomoci, který je skutečně dobrý a účinný. Opravdu si to můžeme v dnešní době, kdy narůstají nejrůznější nemoci někdy až závratnou rychlostí, dovolit? .......................... Oba způsoby - klasická i alternativní medicína má v našem životě své nezastupitelné místo, protože každá pracuje jinak a dokáže léčit tu "svoji" oblast, pro kterou je určená. A proto by se měli vzájemně respektovat a doplňovat............. Ano, je tu, bohužel, kromě těch dobrých alternativních léčitelů i spousta těch, kteří se jenom snaží vydělat na trápení druhých. Ale ani to přece není důvod zavrhnout šmahem všechny. A další nemalý problém dnešní společnosti je mimo jiné i v tom, že na prvním místě je právě "byznys", vydělat za každou cenu, a ne skutečný zájem o člověka a svět vůbec. Potom není samozřejmě v drtivé většině zájem, aby byla nějaká pomoc "zadarmo", s využitím "čehosi" co je samozřejmou součástí okolního světa i nás samých, něčeho, co nemusíme kupovat a tudíž ani prodávat, co se nedá zabalit do krabiček a tudíž na tom nelze nijak vydělávat................ Snad časem zmoudříme a pochopíme, že udílení "bludných balvanů" nám moc nepomůže, že je potřeba odhodit namyšlenost, že už máme patent na všechno a všechno víme, a začít dopravdy hledat a zajímat se o to co nám leží celou dobu přímo u nohou jenom musíme chtít vidět a slyšet....
Mějte se moc hezky a přeji hodně síly a co nejlepší uzdravování.
anonym
| 6. 11. 2012 12:46
TO Milka: nejsem proti léčitelům atd.,sama mám lečitelku dceru a jsem z lékařské rodiny.Ale jak píšeš to co jsem absolvovala já než to propuklo u mladé,škoda slov,,,,,,,,,,slavný pan Brázda,a mnoho dalších,vyhozené peníze.Pokud je někdo opravdu léčitel je to dar a nevezme si od Tebe nikdy peníze.Toto vím stoprocentně.Ano můžou pomoct,ne vždy a ne se vším bohužel,ale nezavrhuji je.
anonym
| 6. 11. 2012 16:21
TO Milka: a tobě připadá, že se tady někdo alternativní medicíně vysmívá? Já jsem to v žádném našem příspěvku nenašla...i já mám bohužel jen a jen špatné zkušenosti...taky jsem rádoby léčitelům nastrkala nemalé peníze a výsledek nebyl vůbec žádný...pokud ty jsi narazila na někoho, kdo ti pomáhá ok, ale já bych dneska léčitele před doktorem neupřednostňovala, ...a proč si musela tedy na hysterektomii, když máš někoho, kdo dokáže vyléčit? A jak jsi psala, že vše je o byznyse, tak to je bohužel pravda, ale týká se to jak doktorů, tak léčitelů a samozřejmě i jiných profesí.
anonym
| 6. 11. 2012 17:16
TO Natule:

Jenom vysvětlení, Milka reagovala na můj odkaz na alternativní medicínu na stránkách českého klubu skeptiků. Autor knihy tam rozebírá jednolivé druhy alter. medicíny (diety, cvičení, homeopatii, EFT, léčivé rostliny, léčení vírou, léčení minulými životy a mnoho dalších) a vyjadřuje se k jejich účinnosti.

Začala jsem se o alter. medicínu zajímat poté co mi na zmenšení myomů byla doporučena metoda EFT člověkem, ke kterému jsem měla důvěru.

Milka kritizuje udílení cen bludný balvan, ale tu klub skeptiků udílí za různé obory nejen za altern. medicínu, to to špatně pochopila.
Jenom zajímavost: Zlatý bludný balvan dostalo léčení minulými životy.
anonym
| 6. 11. 2012 22:16
TO Lenka: Přiznám se, že neznám ani zmíněnou knížku ani kdo a za co u nás kdy bludné balvany dostal, myslela jsem to spíš všeobecně, že má dnešní společnost, a česká zvlášť, sklon tyto alternativní oblasti často znevažovat a zesměšňovat, aniž vlastně dost dobře ví jak "fungují". Myslím, že soudný a zdravě přemýšlející člověk chápe, že jsme zdaleka neporozuměli všem tajemstvím života a je troufalé tvrdit, že co neznám nemůže tudíž ani existovat............... Mimochodem, léčení tzv.regresní terapií může být někdy velice účinné, ale tak jako všude i tady je zapotřebí zkušený terapeut.
anonym
| 7. 11. 2012 13:04
TO Lenka: Milka psala nám všem...nebyla to reakce jenom na tebe...proto jsem se ozvala...pokud by to bylo jen pro tebe, tak bych nereagovala.
anonym
| 6. 11. 2012 21:59
TO Natule: Tak to je mi líto, že máš s léčiteli jenom špatné zkušenosti, ono těch opravdu dobrých mnoho není, a už chápu tvé doporučení tady v jednom příspěvku využít alternativním cestu pouze k léčbě rýmy a kašle... Ale protože já mám právě v tomto směru zase naopak velmi dobré zkušenosti a vím, že dokáží pomoci mnohem víc než jenom s tou rýmičkou jak píšeš, tak jsem reagovala jak jsem reagovala..... Jinak u mě už ta hysterektomie byla nevyhnutelná, přišla jsem tenkrát k léčiteli moc pozdě, narozdíl třeba od jedné kamarádky, která se díky němu této operaci zdárně vyhnula. Ale později mi pomohl s jiným problém, který bych bez jeho zásahu musela řešit rovněž operací. Řekla bych, že my máme většinou trochu zkreslenou představu a chtěli bychom, aby léčitelé dělali jenom zázraky, a pokud ne tak je často zavrhujeme. Ale něja si neuvědomujeme, že i pro ně platí přírodní zákony, určitá pravidla a možnosti, které ten který obor má, protože i v této oblasti existují různé způsoby léčby..........................................
Nemohu říct, že upřednostňuji léčitele před lékaři, ale docela hodně už o tomhle přece jenom vím a mám zkušenosti, tak si vybírám podle toho o co se jedná, který způsob využiji a na koho se obrátím. "Můj" pan léčitel mi pomohl už s nejedním zdravotním problémem a ušetřil hodně bolesti, takže zatím nemám důvod něco na tom měnit. Ale chce to samozřejmě velikou opatrnost než se někomu svěříme do péče.
anonym
| 6. 11. 2012 11:46
Ahoj holky. Tak dnes se ozaly ze sociálky a příští týden jedeme na vstupní psychologické vyšetření. Je to kvůli té adopci. Jinak nebýt té operace tak by nám kurz začal 22.11. a byl by do konce roku. Takže nic. Já nastupuji do nemocnice 21.11. Upřímně nevím jestli se mám radovat nebo mám být zklamaná ale zdraví je přednější.
anonym
| 6. 11. 2012 12:32
TO Lenka S: Ahoj Leni hlavně nebud zklamaná,ted se dej do kupy po zdravotní stránce a uvidíš,že potom ta adopce taky dobře dopadne,jen se to o něco posune.A za nějaký čas se nám tady pochlubíš malým drobečkem. Hodně štěstíčka a hlavně zdravíčka.
anonym
| 6. 11. 2012 12:48
TO Lenka S:Leničko moc a moc držím palce a uvidíš,že miminko dostanete a operace bude ok.Moc Tobě i manž.fandím
anonym
| 5. 11. 2012 13:36
To Martina, Chany, Lenka, fili.tinka
Děkuji. Hodně jsem se uklidnila. Nejhorší jsou asi vlastní strach a myšlenky..
Uvidíme co mi zítra navrhne. Ale už se tolik nebojím. Díky všem!!!
fili.tinka
| 5. 11. 2012 13:45
TO Jola:
Jolo, souhlasím s Martinou. Čekání nic nevyřeší. Švagrová měla myomy, na operaci jít nechtěla, ale pak měla takové bolesti, že ji to stejně donutilo. Jen víc zkusila...
Tak se neboj! Držím palce, ať to zítra dobře zvládneš!
anonym
| 5. 11. 2012 17:40
TO Jola: Ahoj já bych být tebou taky poslechla...jen nevím, proč ti dal doktor 1/2 roku? Myslel, že se děloha může zmenšit nebo že pak budeš souhlasit s operací? Já jsem vždy pro radikální řešení, ale je to moje povaha...víš, že se tam něco děje a než mít pořád strach, tak šup s tím ven...třeba to půjde i vaginálně a nebo laparo...obě operace jsou k tělu šetrnější než řez. Alternativní medicínu v těchto případech nedoporučuju...tu jen když rýmujeme, kašlánkujeme apod....
anonym
| 5. 11. 2012 20:12
TO Natule: Souhlasím,se vším co píšeš............Holky mě tedy ten podzim zvláště takovýto dává,,,,,,,,no fuj,polámaný mravenec hadr
anonym
| 6. 11. 2012 17:15
TO Jola: Ahoj Jolo, nic neodkládej a jdi do toho. Já na tom byla stejně jako ty. Myomy. Kolik peněz já vyházela za bylinky a pod. blbosti. Na myomy platí nůž. Taky se mi moc nechtělo. Nedokázala jsem si to představit. Hlavně, mám hrůzu i z obyčejné injekce. Pak mi kámoška poradila poradnu Doc. Máry v Praze. Hned jsem se tam objednala na konzultaci. Vřele doporučuji. Perfektní doktor. No a letos v únoru jsem šla na LAVH. Je mi jako tobě 42. Bála jsem se děsně. To nemůžu ani popsat.
Moc mi pomohla tahle diskuse a holky tady. Hlavně Chany. Takže podle mojí zkušenosti - měla jsem to udělat už dávno, Odstanili dělohu a od té doby jen samá pozitiva. Mimo jiné na sál jsem šla v pátek a ve středu jsem šla do práce. Nic mi nebylo. Jen trochu táhlo břicho. Jinak nic.
Kdybych to byla věděla dopředu - tak to byla brnkačka. Opravdu se neboj.
Hlavu vzhůru a uvidíš za pár týdnů, že jsem měla pravdu. Byla jsem v Praze u Apolináře. Samá chvála. V nemocnici jsem byla den před tedy ode čtvrtka a v pondělí ráno jsem šla domu. Bez bolestí.
anonym
| 6. 11. 2012 17:21
TO didi:Moc se omlouvám, bylinky nejsou blbost jak se může z mého komentu zdát - ale na myomy je to blbost. Jinak nee, bylinky omlouvám se!!!!
anonym
| 6. 11. 2012 17:27
TO didi: a co děláš za práci,že jsi byla ani ne po týdnu zpátky??ty jsi neměla ani nemocenskou??
anonym
| 6. 11. 2012 18:12
TO Martina: Nene, já jsem OSVČ. a vlastně sedím u počítače v kanceláři. Takže jsem se do práce těšila. Chodím tak na 9,00 a domu po 14,00h. Po fyzické stránce se nenadřu. Pohodlné křeslo, teplíčko.Unavená jsem naprosto nebyla.
To je velká výhoda. Je pravda, že jsem se těch předepsaných 6 týdnů "šetřila". Ale já jsem se hned ptala doktora, jesti můžu do práce, že nechci ležet a on řekl, že je to na mě jak se budu cítit. A já byla fakt v pohodě.
anonym
| 6. 11. 2012 19:21
TO didi: aha,tak to jo,já bych si nedokázala představit,že bych měla jít tak brzo po operaci do práce.Navíc se mi pooperační léčení hodně komplikovalo,ale to už jsem tady psala.Hlavně,že jsi v pořádku,to ti moc přeju.
anonym
| 8. 11. 2012 22:24
Ahoj všem statečným, jsem "klasický případ" 45 let, 2 děti, 2 myomy - 3 a 6 cm. Gynekolog mi řekl, že bych to měla řešit, takže se v lednu chystám na operaci -rozhoduji se mezi odstraněním myomů a odstraněním dělohy s ponecháním vaječníků. Subjektivní potíže celkem nemám - občas bolesti při ***u - otočím se jinak, a občas špinění mimo cyklus - vezmu si Norethisteron a přejde to. Chtěla bych si nechat odstranit jen ty myomy, ale prosím o informaci, jaké máte s podobným zákrokem zkušenosti- nerada bych se vracela za rok na hysterektomii. Pokud bych vydržela pár let, tak bych to asi riskla. Děkuji za vaše zkušenosti.
anonym
| 9. 11. 2012 15:17
TO Limetka:
Kde nabídli odstranění myomů? Když jsem se o to zajímala já (tak před rokem), tak to ženám co už děti neplánovaly nedělali. Prý se myom zase udělá kousek vedle. A že je to náročnější operace než hysterektomie.
anonym
| 9. 11. 2012 23:01
TO Lenka: Máš pravdu že odstranění myomu je složitější operace než hysterektomie. Operace trvá dýl a je tam velké riziko že začneš krvácet a budou tě muset večer nebo druhý den ráno operovat znova. V tom případě se dělá už hysterektomie. Jinak odstranění myomu dělají ve Strakonicích ale nevím do jakého věku. Jak jsem psala je mi 30. Tato možnost taky padla když jsem plánovala operaci ale u mě to už nepůjde. Myom je 10cm velký a je to moc riskantní.
anonym
| 10. 11. 2012 06:49
TO Lenka S:
To souhlasí s tím co mi řekli, dělají to jenom u mladých žen co plánují děti. Limetka psala, že je jí přes 40, takže mně to překvapilo. A u starších tam můžou být ještě další myomy, které nevidí na ultrazvuku. Já jsem šla na hysterektomii s tím, že mám myom 5,5 cm a možná ještě jeden menší. Podle histologie po operaci jsem měla několik uzlů od 3mm do 30 mm.
gannie
| 11. 11. 2012 11:44
TO Limetka: mila limetko, mam 62, takze kdyz mi primar rekl, ze udela radikalni hysterektomii, tj. odstrani nejen cipek s rakovinou, ale vse okolo, vajecniky, delohu, panevni uzliny a nevim, co vsechno jeste, plne jsem mu duverovala a souhlasila. Upozornil me na to, ze vajecniky byvaji casto casovanou bombou. Jeste bys to mela zvazit a zkonzultovat.
anonym
| 11. 11. 2012 15:04
TO gannie:

Kvůli myomům nechat udělat hysterektomii i ovarektomii a navíc mízní uzliny?
gannie
| 12. 11. 2012 13:15
TO Anonym: psala jsem, aby predevsim vse konzultovala, tak nevim, proc ten smajlik. preji pekny den.
gannie
| 12. 11. 2012 13:15
TO Anonym: psala jsem, aby predevsim vse konzultovala, tak nevim, proc ten smajlik. preji pekny den.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
26. 7. 2025 08:35
14737
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
24. 7. 2025 21:45
73657
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12