Diskuze

Zpět na výpis diskuze

mám milence - no a?

Diskuze

NEVERA?Neodsuzuji
Lucia
| 22. 4. 2008 01:23
Snazila jsem se podctive precist vsechny prispevky.Ja jsem vdana,mam ditko a stastna,svemu manzelovi duveruji,ale take jsem realistka,vim ze cesta zivotem je dlouha a strnita a krasnych zenskych po svete beha spousta... .Vim ze muj muz by mi neveru neodpustil a ja nic takoveho nevyhledavam,ale presto se mi přilezitost za dobu naseho vztahu naskytl a ja odmitla a jsem na sebe hrda.
Nazory ze zena ktera ma milence,je spatna mama atd.si myslim ze jsou naprosto ubohe,myslim 98% maminek by za sve deti dychaly a nemeni na tom ze jsou treba neverne. Verim ze nektere vztahy neverou konci a jine mohou prezit a poucit se..
Hnusi se mi kdyz jeden z partneru podvadi,vsichni kolem to vedi,jen ten kdo by mel se to dozvi jako posledni...
Pro me osobne,je horsi dlouhodoba nevera,kde vznika vztah a cit,nejsem si jista zda bych odpustila svemu muzi ulet,urcite by me to stalo spoustu trapeni a bezesnych noci,ale asi bych to nevzdala a snazila bych se cely vztah neodpiskat.ČLOVEK ODPUSTI,ALE NEZAPOMENE,jizvy zustanou Ale budu doufat ze nas to nepotka a pokud ano treba na to neprijdu,i kdyz tahle moznost si myslim ze je min pravdepodobna i kdyz ne nemozna.......(nikdy nerikej nikdy)
angelwoman
rezama
| 10. 4. 2008 12:44
Nebudu tady dál rozebírat názory.Chtěla bych jen napsat angelwoman aby se dál držela svých názorů a myslím že jednou bude mít taky vztah který jí vydrží,protože má alespoň nějaké zásady a těch se drží.Jak bylo řečeno ujet může každý,ale taky bylo řečeno že každý si může vybrat co jak udělá.Svádět to pak na něco je už pozdě.
liza
angelwoman
| 9. 4. 2008 14:47
Určitě za život posbírám další zkušenosti, přesto si myslím, že jsou určité názory a hodnoty, které se nemění. Jasně, platí ono otřepané "nikdy neříkej nikdy" za které se schovává mnoho lidí, ale přesto - znám spoustu lidí, kteří jsou věrni i po 20 a více letech manželství svým zásadám-a nemusí se to týkat jen manželství, ale jakýchkoli hodnot-třeba že člověk nekrade, nepodráží na cestě za svým úspěchem ostatním nohy, snaží se být čestný, atd. Všechno může vzít jednou za své... Přesto si nemyslím, že věk a prožité útrapy jsou omluva pro chyby člověka..Ostatně kolik je lidí mého věku, kteří nemají naprosto žádné hodnoty a proplouvají životem s naprostou lehkostí - možná je to i líp - nemají postupem života, co ztrácet
Srovnání
Ronda
| 9. 4. 2008 11:40
Opravdu je tenhle web studnicí studijního materiálu pro psychology a analytiky. Já srovnávám dva příspěvky, které se mě zdají zajímavé - a vidím že nejsem sama. Tady tohle téma MÁM MILENCE a PLÁNOVANOU NEVĚRU. Je s podivem, že dva absolutně odlišné životní osudy skončily asi stejně. Ani jeden pár není schopen opustit partnera-ale ani jeden už nemá sílu o něj bojovat přes veškeré svízele. Zrovna dneska se zadavatel druhého tématu přiznal, že se vzdává a podléhá lehčí variantě - pomstě v podobě nevěry. Geniální. V dnešní době vážně fungující vztah aby člověk s lucernou pohledal. A to si pište, že fungující vztah nejsou jen úsměvy a polibky. Naopak - fungující vztah musí překonávat překážky, tvořit kompromisy a odříkat si. Je mě líto těch, kteří tuto prostou babičkovskou pravdu nejsou schopni pochopit.
omluva
liza
| 9. 4. 2008 07:47
omlouvám se ale asi jsem něco popletla tak ten na koho ten příspěvek pasuje se už sám dovtípí a tobě ANGEL SE OMLOUVÁM.
angelwoman
liza
| 9. 4. 2008 07:40
ten příspěvek patří tobě
NEVĚRA
liza
| 9. 4. 2008 07:36
TAKY JSEM SI PŘEČETLA TVÚJ PŘÍSPĚVEK a podle profilu vidím že ti je teprve dvacet let ,velice by mne zajímalo jak se budeš dívat na ten svůj názor až ti bude o těch dvacet víc jako nám .Zatím jsi mladá a neškušená a ty které ti píšou svůj názor jsou zralé ženy které už musely projít v životě nejednou zkouškou a to počítám i sebe.Já jsem 22let vdaná a nebyl to život jak procházka růžovou zahradou ale jak píše REZANA na manželství se musí pracovat a to někdy dost tvrdě.Mít milence to není žádná věda ,ale mít krásné manželství a vychoat v něm děti a vypravit je do života to je umění a všem kterým se nám to podařilo můžeš jednou jen závidět.
Připadá mi, že se příspěvky trochu minuly
Tatu
| 8. 4. 2008 16:22
Opakuji, že teď jsem reagoval na debatu která nově začala příspěvkem od Hadice na str.14
A opakuji nevyřčené: já také považuji za ideální stav, když se potkají dva lidé opačného pohlaví, zamilují se do sebe, věrně spolu žijí, vychovávají spolu potomstvo a opečovávají dennodenně vztah jako vzácnou květinku. Protože mě připadá, že někdy lidi čtou něco jiného, než co je napsáno. Nebo si domýšlejí něco, co v textu není.
A už vůbec nechci svádět někoho, kdo má o lásce takové hezké představy na cestu hříchu. Jen promýšlím různé varianty jak k něčemu může dojít. Proč je to tak a ne jinak a snažím se pochopit své bližní. Někomu to připadá jako obhajoba všeho možného. Když bychom hned na začátku téhle stránky napsali že dotyčná je zrádce a opovrhujeme jí a reagovat vůbec na její provokaci nebudeme, bylo by po diskusi. Pasovali bychom se do pozice bezchybných polobohů, co se baví jen spolu a ostatní jsou pod úroveň. Jenže jsme jen chybující lidi a žijeme spolu. Tak spolu i musíme umět mluvit a snažit se pochopit. Někdo řekne : ani náhodou. Prosím, taky názor. A názory jsou dneska naštěstí svobodné. T
Seth
angelwoman
| 8. 4. 2008 14:10
Respektuju tvůj názor
A stejně jako ty si dovedu představit situace, kdy může v nevěře dojít v celkem fungujícím vztahu...Ale máš hodně možností si rozmyslet co děláš, než si svlečeš všechno oblečení a hupsneš s jiným do postele...hodně možností, kdy si můžeš říct ono důležité "stop"...když to neuděláš, asi máš k nevěře fakt důvod a ten je podle mě rozhodující...může to být úlet, zamilovanost, smutek z nedostatku lásky partnera nebo taky touha okusit něco nového..každý tento důvod je úplně jiný a taky o člověku něco jiného říká..Jsme lidi, šlápnutí vedle se dá ve většině případů pochopit. Ne tak dlouhodobá cesta životem se zadkem na dvou židlích Pokud to není k oboustranné spokojenosti všech zúčastněných, což většinou není
Tery
angelwoman
| 8. 4. 2008 14:04
Možná svým názorem trochu vybočuju z trendu své (a nejen své) generace, ale já nehodlám přebírat cizí pohled na svět a vztah jen proto, že už není "moderní" a "in" mít jen jednoho partnera a být mu věrný....Nevěry, lhaní a podvádění je všude dost v televizi, časopisech, internetu - stalo se běžnou věcí, chlubit se těmito věcmi...Já jsem ale nikdy netáhla s davem Takže budu ráda ten, kdo z tohoto vybočuje
Děkuju za hezká slova a přání
Angel
Seth
| 8. 4. 2008 13:40
Já netvrdím, že 3 roky jsou málo. A se ženou máme celkem hezký vztah pomalu už 20 let, i když jsem taky jednou "šlápnul vedle". Ale žena se o tom naštěstí nedozvěděla. Nevěru nehodlám nijak obhajovat ani podporovat, spíš jsem chtěl naznačit, že po dlouhých letech ve vztahu může jeden z partnerů zatoužit po změně i v případě, že svůj protějšek má rád. Proto ani neodsuzuju a i když obecně se mi to nelíbí, dokážu to trochu pochopit.
Angelwoman
anonym
| 8. 4. 2008 13:37
líbí se mě že to máš v tvém věku hezky jasný.Je fajn vědět že jsou mladý lidi který takhle dokážou uvažovat.Jak jsem psala já taky nikoho neudsuzuju,ale mě by to nevyhovovalo.Po 18 letech jsem čím dál tíi spokojenější ve svým manželství,není den abychom na sebe nezpoměli alespon sms.je nám spolu prostě fajn.Přeju ti at ti tvá láska vydrží a mej se hezky
vztah a nevěra
anonym
| 8. 4. 2008 13:20
Já tak nějak asi dokážu pochopit obě strany.
Jak monogamii, tak nevěru.
Myslím, že hlavně muži mají v genech "rozsévat sémě".

Dlouhodobý vztah jistě zevšední, ale může se transformovat v něco hodnotnějšího.
Seth
angelwoman
| 8. 4. 2008 13:08
Tak to si myslí bohužel jen ti, kteří takový vztah nikdy neměli a nechají se ovlivnit tím, co se říká všude v médiích, apod. - jako že každý je někdy nevěrný, apod.
Mí rodiče jsou spolu přes 25 let, nerozvedli se, pořád se mají rádi, nikdy si nebyli nevěrní. Jasně už po sobě nešílí touhou jako ve 20, ale pořád jim to krásně klape, mají k sobě úctu, tráví spolu většinu volného času, podnikají nejrůznější věci...a ..oba si myslí, že nevěra nic neřeší-nikdy by to tomu druhému neudělali, vždy všechny problémy řešili komunikací. Hodně se na toto téma bavíme a asi mě také v názorech ovlivnili. Vždy mě učili, že se mám problémů postavit čelem a nebýt srab. Pro mě prostě vždy bude nevěra něčím srabským-neodzuju ostatní, ale jestli to někdy příteli udělám, bude mi ze sebe hodně špatně... Vážím si jich, za to, že jsem vyrostla a pořád mám jednu z mála fungujících a nerozvedených rodin.
Sethe, nezáleží na věku. 3 roky jsou podle tebe málo? Jsou lidé, které druhý člověk omrzí už po roce a hledá povyražení jinde..Hlavní je na vztahu pracovat, opečovávat ho-nemyslet si, že prostě se "máme rádi" a takhle to bude už pořád. Můj názor
Angel
Seth
| 8. 4. 2008 12:53
Angel, je v pořádku, že po tříletém vztahu máš partnera plnou hlavu. Ale budeš ji mít stejně plnou téhož partnera i po takových 15 - 20 letech? Protože vztah, jaký má a popisuje Rezama, je spíše vyjímkou než pravidlem.
zajímavé téma
rezama
| 8. 4. 2008 12:28
Tak tady tak brousím a zatoulala jsem se sem kvám.Koukám koukám,co človíček to názor.Opravdu nemužem nikoho odsuzovat,protože každý z nás jsme jedineční.Ale pravda je ,že pokud existuje spokojený vztah,přitom má ještě každý svého milence,tak už to není jeden vztah ale hned několik,nemyslíte.Co však na to rodina,co děti,jaký mají příklad.Je to normální,s někým žít a s někým jak tady říkáte "souložit".Já nejsem věřící,to zdůrazňuji proto,že se neřídím křesťanskýma přikázáníma,ale je pro mě hlavní důvěra.A pokud nemůžeme ten *** vyřešit doma,tak nevím asi tedy někde něco skřípe a není to to pravé.Podotýkám že jsem vdaná 20 let a byla jsme manželova první a on můj taky a nebylo to zas tak brzo,byli jsme už plnoletí a přesto se máme stále rádi,nebo se milujeme,říkejte si tomu jak chcete.Chtěla bych tady jen říct tímto,že pokud opravdu člověk najde ten správný protějšek,najdou ho v sobě oba,tak ten vztah funguje bez problému.No normální problémy jsou snad všude,bez toho rodina snad ani nemůže existovat.Vím že bych asi měla moc děkovat,že se nám to takhle vyvedlo,ale nějak si i myslím,že na vztahu se musí neustále pracovat a záleží na obou jak to dopadne.Takže všem kdo mají krásný a pohodový vztah přeju aby jim to vadrželo a těm kdo ne tak aby ho našli.
Tatu
angelwoman
| 8. 4. 2008 12:27
Já nikoho neodsuzuju! V tom si udělejme jasno hned na začátku. Jasně jsem napsala, ať si žijou, jak chtějí. Ano, je mi jich trochu líto - a to bez ohledu na to, zda o to stojí nebo ne . Prostě se jen připravují o krásnou věc - partnerství dvou lidí plné lásky, souznění a důvěry. Ale když jim to vyhovuje-znovu opakuju-jejich věc. Závidět jim moc co není.
Ty jako sveřepý ochránce všech polygamních a jakýchkoli jiných roztodivných vztahů jsi napsal svůj názor, já jsem se přidala se svým-opačným. Jinak by asi takhle diskuze ztrácela smysl, kdyby ti všichni na všechno přitakali
Ano, láska má mnoho podob - ale to o čem píšeš se mi jeví spíše jako rozmělňování citů, než jako láska...
Myslím si-a na tom nic nezmění tvůj příspěvek, že pokud někoho miluju, nejsem schopná vést paralelní vztah s někým jiným. Já sama mám svého přítel plnou hlavu, srdce i myšlenky a to i po opadnutí zamilovanosti a 3 a půl letech vztahu..Zkrátka nemám ve svém srdci místo pro někoho dalšího...
Víš, jak říká jeden chytrý člověk...flirt, nevěra a spousta vztahů jen rozměňují lásku na drobné a kapku po kapce vysušují srdce...a já v lásce prostě nestojím o pár hozených drobných minců - chci toho druhého milovat celou svou bytostí - a to i navzdory tomu, co se rozhodne mi dát on...
Ty a ostatní to třeba máte jinak-pokud ti to vyhovuje, můžeš mít třeba současně 3 partnerky a prohlašovat "jak je všechny miluješ", ale jen by sis lhal do kapsy..druhá věc je, že to pro tebe může být fajn a pokud to vyhovuje i jim - proti gustu....
Já to však hodlám mít v životě jinak - možná to bude trochu i těmi hodnotami. Nazdar
Jistěže nečetl
Tatu
| 8. 4. 2008 12:10
Vždyť to píšu a omlouvám se, že jsem byl pomalej. Teď je to takové nesouvislé. Reagoval jsem na ty před tebou.
Tatu
anonym
| 8. 4. 2008 11:34
Asi sis nepřečetl mou poslední větu.Každý at si žije podle svého.Nikohu nelituju ani neodsuzuju,byl to čistě muj názor na věc .Nic víc nic mín.Vztahy jsou složitý a nikdo nikdy neví co ho čeká.Nejsem naivní telátko a nikdy neříkám nikdy.Prostě ted to cítím takhle.Nikdo nemuže vědet jak by co řešil,dokud se ho to netýká.A samozřejmně lidi mužou vedle sebe žít slušne a každý si dělet co chce,každýho věc.Ale musí to vyhovovat oboum to je jasný.
Omlouvám se
Tatu
| 8. 4. 2008 11:08
Reagoval jsem na příspěvek od angelwoman
Ale,ale,ale
Tatu
| 8. 4. 2008 11:03
Proč hned ty odsudky? Jak víš, že to proběhlo tak, jak píšeš? Třeba se na tom dohodli po návštěvě manželské poradny, ***uologa, či psychiatra. Nebo zkrátka jen tak. Proč by jejich vztah ztroskotal? Naopak, oni ho přeci svým netradičním přístupem zachránili. To, že to někdo nechápe a neumí si to představit ve svém životě, ještě neznamená, že je to špatně. Vždyť oni jsou k sobě maximálně upřímní. Žijí vedle sebe, vzájemně se podporují, spolupracují, jsou si vzájemnou pojistkou pro případné rány osudu, projevují si úctu. Jak vypadá partnerský vztah? Přeci takhle. A jak víš, že jen v monogamním vztahu se může projevit pravá láska, kvalitní cit? Kde je psáno, že jen ten křesťanský model ***uality je jediný možný. Ano, má své nesporné výhody, ale pokud někdo nemá potřebu dodržovat desatero, nemusí. Stejně spousta lidí říká "Bože" a " Ježíšmarja" každou chvíli a spousta lidí pracuje v neděli, a taky tím porušují Přikázání, tak co. A jak víš, že člověk nedokáže milovat víc lidí. Máš ráda své rodiče? Máš ráda své děti? Máš ráda svého partnera? Jak je možné, že se ti všichni vejdou do srdíčka? Protože je v něm místa nekonečně. Proč by se tam nevešel ještě jeden člověk? To že má někdo život zařízený jinak než ty, ještě neznamená, že je špatný člověk, nebo že ho můžeš litovat. Nepotřebuje tvou lítost. Pokud nikomu neubližuje a všem zúčastněným to vyhovuje, zaslouží si spíše naše sympatie, ne?
Ahoj lidi
anonym
| 8. 4. 2008 10:35
tak si tak pročítám vaši diskusi.Já jsem vdaná 18 let a kdybych musela řešit takový problém,brala bych to jako velkou osobní prohru.Muj názor je ,že když má někdp potřebu mít milence něco v jeho vztahu nefunguje.Muže se stát že člověk tzv.ujede,jednou? ale mluvím o dlouhudobých mimomanžel. vztazích.Ze svého okolí toho znám dost.Příklad i sedmiletý vztah mimo,on měl milenku.Podle mě je to bud jsem spokojený a nepotřebuju si hledat jinde,nebo mám jinde tak si za tím jdu.Přijde mě pokrytecký udržovat víc vztahu najednou.Jako taková zadní vrátka,nebo co?Jo jistě,život je dlouhej a je trend že žít s jedním pertnerem není snad normální,nebo já nevim.Cpe se to mladým a kdo to nedělá je asi divnej.Ale já si stejně myslím že i takový lidi to časem unaví a hledaj toho jednoho nebo tu jednu na pořád.Taky vím o případu kdy chtěl mít jeden nevěru pod dohledem tak si domluvil výmenu partneru.Dopadlo to že je sám,ona si tedy vzala nakonec někoho jinýho.Je to pdle mě tenký led.Neříkám,každý má někdy možnost být nevěrný.Ale jak jsem řekla na začátku-když něco buduju,pečuju o ten vztah,tak ho kvuli pár minutám z jiným nepošlu do kytek.Protože vztah se musí stále opečovávat,to víme všichni.Každý at si žije podle svého,ale vždycky se muže stát že se někomu ublíží.
JD
angelwoman
| 8. 4. 2008 09:49
Je to pro tebe docela smutné, když si myslíš, že vztah má jen dvě podoby - a to buď je nevěrný jen jeden nebo radši rovnou oba dva..Nevím, zda jsi žena nebo muž, každopádně na partnery asi štěstí příliš nemáš - o lásce už vůbec nemluvím. Jinak by tvůj příspěvek asi nemohl vzniknout...
Já si myslím to, co Miky.
Co je pochopitelnějšího na tom, když mají oba dva své milence?! Je to jen ukázka toho, že jejich vztah naprosto ztroskotal, jeden začal druhého podvádět a druhý se přidal a teď si nemají co vyčítat. Docela k pláči takový vztah..
Když zmiňuješ diskuzi plánovaná nevěra - bohužel se občas stává to, že tě může druhý podvést, ale má to hned vést k tomu, že mu to vrátím? Myslím, že není ubožejší gesto, než tohle... Jako by to něco řešilo nebo se snad dotyčnému mohlo ulevit...
Sama za sebe doufám, že v životě potkám málo lidí-jako jsi ty
když už tak oba
JD
| 8. 4. 2008 09:30
Umírám smíchy - neumím *** bez lásky....zrovna jsem dočetla další příspěvek v diskuzi PLÁNOVANÁ NEVĚRA - tam je lásky na rozdávání, ale výsledek jak ze špatného filmu. Je mnohem pochopitelnější tento případ, kdy dva partneři mají každý svého milence - aspoň si nemají co vyčítat.


V tom dalším příspěvku je totiž vidět kam až to může vést, pokud je milenec jen na jedné straně - myslím milenec o kterém se ví

Takže - když zahýbat - tak oboustraně !!!
To je sex láska ne
Miky
| 8. 4. 2008 00:09
Já si myslím, že normálnímu člověku, kterému jde o opravdové hodnoty a rodinu tohle fakt vyhovovat nemůže, ale......
Jinak souhlasím s Tatu, že jsou lidi, ale to jsou právě ty opačné povahy, které jsou takhle v pohodě.
Otátka je, kam to vede, co z toho kdo má...odpověď.....jen ***..nic víc..( to je ta povaha)....
tady láska prostě nemůže existovat....Ano, jsou tady nějaké věci jako je soudržnost v rodinném kruhu atd....lehce řečeno..kamarádský vztah.....vážíme si sebe, umíme spolu žít, bavíme se spolu, jen spolu, v úvozovkách, nespíme.....já respektuju názor, že to tak jde, ano jde, ale nebavíme se tady o lásce jako takové se vším všudy....
V podstatě jsou to lidé, kterým záleží jen na ***u...jinak by nic takového nedopustili..
já když miluju člověka, tak ho miluju jako osobnost a né jako ***uální mašinu a i když mne občas trápí nedostatek ***u, pořád je tady ta láska a nedokázala bych to řešit jinými partnery, já totiž *** bez lásky neumím...................
Tatu
angelwoman
| 2. 4. 2008 21:27
Právě, Tatu, láska chybí...ale nemyslím, že zrovna o ní jde, když má každý kromě partnera svého milence... Samozřejmě to nemůžeme vědět....Třeba dotyčná svého partnera nemiluje a je s ním protože to je "přece vážně pohoda" a má ještě milence, aby to byla ještě větší pohoda...A nebo..... miluje partnera a miluje i milence... V tom případě má citů na rozdávání. Takových lidí by to chtělo víc, hned by na světě bylo víc lásky, co myslíš? Škoda jen, že asi může být někdy problém najít k sobě stejně založeného člověka, který ji bude chtít i s dalšími jejími "láskami" a přinese do vztahu i pár těch svých....
Ale proti gustu....když to dotyčné vyhovuje, tak ať si tu "pohodu" vážně, ale fakt vážně užívá i za nás ostatní
Ale proč ne?
Tatu
| 2. 4. 2008 17:46
Je to možné. Takové soužití ale snesou jen některé povahy. Tak jako někdo je třeba výborný parťák do hospůdky , nebo vinného sklípku, ale dělat s ním je na zabití. Tak asi může být i nějaký pár sehraný ve vedení domácnosti, výchově dětí, zábavě, sportování, ale eroticky už se neosloví. Tak si užijí jinde. Ale třeba s partnery, s kterými by si jinak neměli co říct. Nebo spolu nadále žijí i intimně, ale je jim to třeba málo. To z toho není jasné. Ovšem jestli jim je pod třicet, tak je to trochu divný. V každém případě je hezký, když se lidi mají rádi. Určitě hezčí, než kdyby se nenáviděli a našli si každý jiného partnera, ne? Nenávisti je už mezi lidma dost. Láska chybí!
hadice
angelwoman
| 2. 4. 2008 16:42
Vážně??? Fakt vážně jo?? Řekni si to ještě párkrát a možná tomu fakt uvěříš
mám milence..
hadice
| 2. 4. 2008 13:30
NO, VIDÍŠ...A U NÁS DOMA TO TAK MÁME OBA DVA. JSMESPOLU, ŽIJEME V ÚPLNÉ POHODĚ...OBA MÁME SVÉ MILENCE - A FUNGUJETE. VÁŽNĚ JO...
To lulu
angelwoman
| 14. 2. 2008 12:36
Lulu napsala: "Určitě existuje nespočet potencionálních dobrých protějšků, ale každý
člověk má své chyby a pokud jste lásku poznali, tak se jí pevně
držte..Určitě jste někdy ten pocit zažili..Ten je moc fajn, ale kdoví,
jaké má nedostatky a já mám svého (svou) .... , kterého (kterou) bych
za nic nevyměnila"

Naprosto s tebou souhlasím, dokonale jsi popsala mé pocity

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
6. 6. 2025 18:23
14456
..Magda
6. 6. 2025 09:38
73455
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12
Petr Jakoubek
5. 5. 2023 10:18
283