Diskuze

Zpět na výpis diskuze

mám milence - no a?

Diskuze

anonymka
Raffaelo
| 1. 6. 2007 14:02
Ahojky, já ani nevím co tady pořád řešíme.. máš pravdu že si člověk rodiče ani dětství nevybírá, a to že jsem to zažila, tak se budu snažit, aby to v mé rodině klapalo, a nebylo nic takového nutné.. ale tomu také člověk nezabrání že jo? Jsem ráda, že jsi se mě na jednu stranu zastala, nechápu, jak lidi mohou udsoudit někoho jenom podle písmenek.. a navíc to psaní může pochopit každý jinak, než to bylo původně myšleno..
Takže moc děkuju a ahojky
pro Raffaelo
anonym
| 1. 6. 2007 13:42
Myslíš Raffaelo, že pokud by chtěla někoho pro porozumění, že by měla hned 2 milence? to asi nebude o porozumění ... je mi líto,že jsi to musela poznat už v dětství, ale určitě bych tak ošklivě o tobě nemuvila,jako v tom příspěvku pod tebou ,rodiče a dětsví si člověk nevybírá a takový útok na tebe neuznávám...možná, že to z tebe udělá tolerantnějšího partnera, ale i ty bys měla vědět, že je třeba se nejdřív ze všeho snažit to urovnat s partnerem s nímž mám děti! Pokud to fakt nejde - pochopila bych 1 milence, s nímž si rozumím, ale víc milenců, to už je asi fakt jen o ***u.
POkud manželovi na ní už nezáleží, tak neublíží, ale dětem ano, protože odcizení se prohlubuje...ale to je to, co nevíme,jak je na tom manžel. Spíš mi přijde, že jí nezáleží na manželovi, nestojí ji za to, zkusit to znovu.
A nakonec, kdoví, třeba už to má autorka diskuze vyřešené a my tu pořád diskutujem.
Viva
cože?
kiwi
| 31. 5. 2007 21:34


jej, no jako chudák manžel, myslím si, že tohle není vubec spravny....a nevím jako, co na tohle říct, je to podle, hnusne, člověk má být rád, že má někoho, kdo ho miluje, kdo je mu na blízku když ho potřebuje a ne dělat tohle...to je muj názor
coury
anonym
| 31. 5. 2007 20:05
tak potom jste tady coury dvě? Nebo vás je tu víc??? Nedivím se, že to neodsuzuješ, když to znáš z domu a vlastně jsi v tom vyrostla. Hodnoty, návyky a charakter se utváří už v dětství!!!!!
anonymko
Raffaelo
| 31. 5. 2007 17:24
no tak podle mě to částečně milenec vyřeší, protože ten člověk aspon ví, že aspon někomu na něm záleží a pak se chytá každé možnosti.. a myslím, že pokud tomu druhému partnerovi na manželce nezáleží a nic k ní necítí tak ho to nemá jak zasáhnout ne? Jo já jsem tohle zažila, ale byla jsem malá, bylo mi 9 let, a i když to není zase až tak dávno ( 13 let zpátky) tak jsem to vnímala daleko jinak než dnešní holky co jim je 9 let. A u nás byly i jiné problémy, takže jsem ani tu matčinu nevěru nevnímala tak jako ten zbytek. A jak tam je příspěvek dole, je fakt, že tu paní tady není z čeho obvinovat, když nikdy člověk neví co dělá jeho protějšek... takže bych to raději ani dál nerozváděla, je to každého věc a jestli se s ní pochlubí nebo ne, to už záleží na něm.
souhlas s příspěvkem nade mnou
anonym
| 31. 5. 2007 16:39
souhlasím s příspěvkem nade mnou
odpověd
anonym
| 31. 5. 2007 14:29
Však kdybych se to dozvěděla tak by to pěkně schytal Taky už se jednou stalo... Už je to bývalý přítel No, já teda nečetla všechny příspěvky ale z jejího původního jsem pochopila, že chce vědět, jak se na to my díváme. Já nevím, jaké to má doma ale obecně si myslím, že mít někoho dalšího není řešení-je to jen zpestření ale i to jednou nebude a co potom doma s manželem, s kterým už "nic neni" po všech stránkách - mám na mysli ted hlavně city. Není lepší začít nový život???
A zpestření stejně trvá jen pár desítek minut, proč takövý nemít celý život?
nechápu
anonym
| 31. 5. 2007 12:14
Je to její věc,že má milence.Vy se tady do ní obouváte a ani nevíte co dělají vaše protějšky.Vždyť podvést vás může vaše polovička kdykoli a vy se to nikdy nedozvíte.Stačí někam zajít,natrefit na někoho kdo je vám sympatický a prostě se to stane.Podvádí skoro každej manžel,ale přece nepřijde domů a nepřizná se,že.. a samozřejmě na sobě nedá nic znát.Je to normální jev.Tak proč ji rozpitvávat a urážet.
..raffaelo...
anonym
| 30. 5. 2007 12:20
tohle zase nechápu já....když není cit, není si o čem povídat atd., to jako milenec něco vyřeší? Sama píšeš, že časem to přebolí, takže je jasné, že to jednak zasáhne partnera a určitě i děti - jak jsem pochopila, tak jsi to asi jako dítě taky zažila....to mě přivádí k otázce: jak jsi chtěla,aby to u vás doma dopadlo?
to nechápu ...
Raffaelo
| 29. 5. 2007 12:55
Teda podle mě to je celkem nesmysl... Na jednu stranu udržovat vztah kvůli dětem a na druhé ten dopad rodičů nejvíc ty děti vnímají..?? tak když bude vztah udržován jen kvůli dětem, tak mezi rodičema bude jen samá přetvářka, dál hádky a tak... a to ty děti nevycítí??? nevím, ale pokud si dva už nemají co říct, není mezi nima cit, a už vůbec tam není tolerance v ***u, tak není co řešit, vím, že se proti tomu možná ohradí ženy, které jsou vdané, protože já rodinu nemám, ale vím jak to bylo u našich.. Ono všechno časem přebolí a kdyby měl být život jenom procházkou růžovou zahradou, tak by to taky bylo o ničem, nemyslíte??
milenec
anonym
| 29. 5. 2007 12:14
Má kamarádka po mateřské byla ráda za každý zájem o ni od mužů a s jedním měla krátký poměr, vše se provalilo, ale manželství jim to naopak upevnilo. Dnes na sebe nedaji dopustit. Každý jsme jiný a tak se nás nevěra jinak dotýká. Mě osobně vadí, ale neodsuzuji ostatní, pokud k ní mají nějaký důvod. Rozhodně si nemyslím, že děti budou chodit kanálem. I kdyby mělo ideální rodinku, může se mu jednou stát to samé.
REAKCE NA PRVNÍ PŘÍSPĚVEK
anonym
| 29. 5. 2007 12:06
Snad bych dokázala pochopit nevěru jako jednorázový úlet, ale mít hned 2 milence a sama mít rodinu, je to docela sobecké. Je to asi jednodušší najít si 2 milence, než se snažit udržovat vztah s manželem, asi nemohl být tak špatný, když s ním má 2 děti...pokud ano, dávno se měli rozejít...vždy je mi líto dětí ...to jak se k sobě chovají rodiče, určitě vycítí ...takže můj názor: nechci soudit, ale vzhledem k dětem mi tu chybí větší snaha udržet vztah s manželem...... ...prostě podle mě je lepší pečovat o 1 vztah, než hledat ***. zážitky....to se pak může stát, že ve stáří člověk bude žít jen vzpomínkami a zůstane sám..
REAKCE NA PRVNÍ PŘÍSPĚVEK
anonym
| 29. 5. 2007 12:06
Snad bych dokázala pochopit nevěru jako jednorázový úlet, ale mít hned 2 milence a sama mít rodinu, je to docela sobecké. Je to asi jednodušší najít si 2 milence, než se snažit udržovat vztah s manželem, asi nemohl být tak špatný, když s ním má 2 děti...pokud ano, dávno se měli rozejít...vždy je mi líto dětí ...to jak se k sobě chovají rodiče, určitě vycítí ...takže můj názor: nechci soudit, ale vzhledem k dětem mi tu chybí větší snaha udržet vztah s manželem...... ...prostě podle mě je lepší pečovat o 1 vztah, než hledat ***. zážitky....to se pak může stát, že ve stáří člověk bude žít jen vzpomínkami a zůstane sám..
...
Raffaelo
| 29. 5. 2007 11:20
Koukám, že tu je spousta názorů pro i proti.. Ale já podle toho co je napsané v prvním příspěvku a následně v tom celkovém vysvětlení si myslím, že jí to v životě hodně pomáhá, že ví, že se může k někomu vrátit.. i když za jen tím jedním, nebo možná se spolu baví daleko líp, než s manželem.. Moje matka taky celou dobu tatku podváděla.. A já jsem to v závěru viděla i na vlastní oči, a nevím proč bych kvůli tomu, že moje matka byla taková, tak bych měla chodit kanálama.. byla to její věc, a jediný proč ji nesnáším a v životě ji nemevu jako svoji matku je to, jak se zachovala při rozvodu. Ale jinak když jí to pomohlo, že měla jinýho, tak prosím.. myslím, že daleko víc to bolí toho druhýho partnera, pokud ještě cítí nějaký cit, ale když je spolu už nic neváže, tak by si to měli ujasnit, a rozejít se, a nebýt spolu jenom kvůli děckám, viz. příklad nedělní výměna manželek ne?
pro Romanu
anonym
| 29. 5. 2007 10:33
Oni se to ani jiní lidé nemusí dozvědět, jaká je jejich matka...Ale děti nesou špatně i "jen" když si po¨rozvodu najde jejich matka nějakého přítele ( totéž platí o otci) a co teprv když zjistí, že už měla jejic matka milence, když byla ještě vdaná - a ne jednoho...
obecně -
Nevěru já neuznávám - někde už jsem to tady nebo v jiné diskuzi psala - když si někdo neumí vyřešit vztahy doma a běží za milencema, nemá jít do manželství. Takoví lidi jsou u mě nuly. V tomto případě třeba její manžel řešit nechce, ale nikdy není pozdě začít znovu - navíc mnohem lepší život. Žvásty typu co já budu dělat,vždyt jsem stará nebo už mám jednu rodinu nebo něco jsou prostě jen žvásty... Když už tu rodinu má a chce v ní zůstat, tak at jí nebourá milencema...
Děti a kanály?
anonym
| 29. 5. 2007 09:36
Děti se kanálama nebudou plazit kvůli matce, ale díky nenávistným lidem, kteří strkají nos do cizích věcí a jsou šťastí, když mohou způsobit zlo.
Romana
ano
anonym
| 27. 5. 2007 18:59
na každýho jednou dojde...
anonymní - odsuzuji
Kloa
| 22. 5. 2007 21:36
Máš pravdu. Nechápu proč tím, že si chce užít musí druhým ubližovat, protože tady ta možnost, když si s někým začne, vždycky je, že to vyjde najevo a ostatní budou trpět. Když si chce užívat, tak se neměl ženit nebo má svou nespokojenost doma vyřešit, tohle ale není řešení. Tohle samosřejmě platí i pro ženu, která se takto chová, není to jen mužská záležitost.
odsuzuji
anonym
| 22. 5. 2007 19:59
ať se její manžel chová jakkoli, nejdříve by si měli vyjasnit a vyřídit svůj vztah. Podvádění neuznávám. Když si chce vrznout, tak jako volná, rozvedená, ale ať tím netrpí manžel a děti. Ostatně vždycky se to odrazí i na psychice ostatních příbuzných, např. i rodičů podváděného nebo nejbližších lidí.
Milenci..
molarka
| 18. 5. 2007 23:21
..ach jo, kam ten svět spěje..
její muž
Kloa
| 18. 5. 2007 23:09
Jak se chová její muž vědět nemůžeme, třeba se k ní nechová nejlíp a třeba mu toto všechno patří, ale způsob jakým se prezentovala - v prvním příspěvku, vychloubáním se počtem milenců - mi přijde poněkud zvláštní. Ani od ní necítím žádnou lítost či zklamání, že manželství skončilo takto, protože toto je začátek konce.
Ostatně nemůžeme ani vědět jak se chová tvůj či můj manžel, přítel, nemáme je 24 hodin na očích, třeba taky slepě věříme.
pro "neuznávám"
ilecka
| 18. 5. 2007 20:42
Ať si každý žije,jak mu to vyhovuje a nevím proč "ta silná slova a tituly",nemůžete vědět jak se chová její manžel.
Kloa zabodovala !!!
Alka
| 18. 5. 2007 20:01
Úplně souhlasím s tím, co Kloa ve svém příspěvku napsala. Na to, že je tak mladá, má to ve své hlavě dobře srovnané. Lituji mladou paní, která se s něčím takovým ( milenci) dokáže chlubit. Čas je spravedlivý, jednou se jí to může vrátit.
Všichni = ty jsi spokojená
Kloa
| 18. 5. 2007 18:02
Poněkud zvláštní zpestření života a řešení manželské krize. Nehledě na to, že se "na kožním" jistě sejdete, což je silně nespravedlivé vůči tvému manželovi a partnerkám tvých milenců. Z tohoto pohledu pro mě jsi to, za co se nepovažuješ.
Pochybuju o tom, že jsou s touto situací spokojení všichni, neznáme názor podváděného manžela, ani dětí, já mít takovouto matku, tak se za ni stydím.
Na druhou stranu se chlubíš, že si to s milenci užíváš naplno, ale interval jednou za 2 až 3 měsíce s jedním a jednou za půl roku s druhým mi tak naplněný nepřipadá.
neuznávám
anonym
| 18. 5. 2007 17:37
podle mě jseš jednoduchá šukna. Takovýhle chování odsuzuju. A docela lituju tvoje děti, kvůli takový matce se třeba jednou budou plazit kanálama až jim bude hanba
mám milence no a
anonym
| 18. 5. 2007 16:12
...abyste se nesešli všichni na kožním...
???
anonym
| 18. 5. 2007 00:18
To má být jako odpověď na příspěvek "tak to je něco jinýho" ?
odpověd
anonym
| 18. 5. 2007 00:03
miluji na prvni poslech , takové jako si TY!
tak to je něco jinýho
anonym
| 17. 5. 2007 19:55
Tak to je něco jinýho. Cos tady předtím psala tak jsem z toho pochopila, že ty milence máš jen tak, aby sis prostě připadala jako king... úplně tě chápu i když myslím, že bys k manželovi neměla být tak tolerantní a až zas bude slibovat že bude jiný, tak mu dej prostě ultimatum... Musíš uznat, že žít s takovým člověkem až do úplného konce života je spíš očistec... V tvém případě se navíc ted už divím, že se s těmi milenci scházíš nepříliš často
milenci
ilecka
| 17. 5. 2007 17:59
Zas je fakt,že jsme na světě jenom jednou/aspoň myslím/ a pokud to doma neklape jak by mělo,tak proč ne.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
15. 12. 2025 10:42
15749
kacenkaj
11. 12. 2025 12:24
280
Anna Vodičková
7. 12. 2025 17:26
25
Suzanka L
3. 12. 2025 13:31
5
Suzanka L
3. 12. 2025 08:52
50
..Magda
15. 12. 2025 10:12
74162
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
199
Ivan Zeman
3. 10. 2025 16:40
22
Anna Vodičková
2. 10. 2025 17:26
6
Anna Vodičková
2. 10. 2025 17:24
7
Anna Vodičková
15. 9. 2025 07:55
36
Alena Davidová
13. 9. 2025 17:29
100
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217