Diskuze

Zpět na výpis diskuze

život v invaliditě není nuda

Diskuze

Zdravím
rezama
| 5. 5. 2008 12:37
Zdravím všechny moje holky zlaté.Omlouvám se ale nějak jsem tu naši diskizi,nejen ji,zanedbala.Já tak nějak něměla čas.Já jsem se potýkala s počítačem.Kopila jsem si (tedy vlastně dostala k výročí) Tv kartu na počítač.To abych mohla sledovat Tv a já hlavně nahrávat a vypalovat DVD,to je taková moje závislost,my už těch DVD máme doma požehnaně.Já se tak nějak do toho PC pořád vrtám,nejsem ale žádnej odborník a tak mě to chvilku vždycky trvá,to víte amatér.No a tak jsem měla Pc bloklé a učila se pracovat s TV kartou.Povím vám ale takhle myslet po takové době to dá zabrat,až mě bolela hlava.Ale vypadá to že se zadařilo,už vypaluji.Učit se budu dál,má to spoustu i jiných funkcí,ale základ zatím dobrý.Tak hlavně holky moje že je vám dobře a nic vám neschází.Takže všechny moc pozdravuji.
Pěkný týden
Zdenicka
| 5. 5. 2008 12:06
Ahojte,tak jsem tady zase a nikde nikdo. Přeji Vám krásný týden a jen
samou pohodičku!!!! Tak se mějte krásně já jdu žehlit,nesnáším
žehlení a ještě k tomu mě strašně bolí záda a nohy,ale udělat to
musím.Pěkně pomaličku po 15 min.a potom přestávka. pa,pa Zdenka
Ahojte
Zdenicka
| 4. 5. 2008 14:50
moc Vás zdravím,ale nikdo tu není!Asi si každá užíváte odpolední
neděli s rodinkou na procházce! Tak se mějte hezky pa,pa Zdenka
Ahoj děvčata
Zdenicka
| 2. 5. 2008 21:17
moc Vás zdravím,dneska bylo venku opětovně krásně!Jak je venku
krásně,tak nemám vůbec čas si během dne sednout k PC a večer všechno
doháním!Manžílek pokládá linoleum v kuchyni,tak to zase bude hezčí.Mám
kuchyni společnou s obývákem a kuchyň mám do hnědé a obyvák do
modré a to linoleum je hnědé a kousíčky světle modré,no bude to vypadat
moc pěkně,už se těším až to bude! AMELI - pěstování orchideí není vůbec
náročné,ty kytičky nic nepotřebují akorát vlhkost,trochu sluníčka,né