Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

anonym
| 24. 11. 2014 21:58
A.Š. - za sebe říkám a vřele Ti doporučuji - gynekologii ve FN Motole. Okresním nemocnicím nevěřím, nemám dobré zkušenosti a jsem také ze Stř.Čech.
anonym
| 24. 11. 2014 21:46
Zdravím Vás děvčata, jsem tu uplný nováček ale diskuzi sleduji už nějakou dobu.
Je mi 28 a po carcinomu děložního čípku mám po totál hyst (7.10) vaječníky mi nechali jen je posunuli hodně vysoko až k pupiku. Před operací chemo a teď mě čeká 25 dávek ozařování. V nemocnici Obliný trh (doporučuju) na ARU 8 dnů z toho 5 na epidurálu (doporučuji nic nebolí jen, ta jizva táhne).
Chci se zeptat na podobné otázky co sport kdy je možné např lyžovat a cvičit jógu. Mám problém s unikem moči při kýchnutí nebo když jsem se jedno trochu jako kdyby rozběhla. Cviky na pánevní dno se snažím cvičit jen nevím jestli to dělám správně Měli ste to taky některá spraví se to? jsem z toho trochu nešťastná protože kdo ví jak to bude po těch ozářkách ještě
Ale jinak už vše bez problému, tak jako všichni se snažím nic netahat. Mam skvělé zázemí, rodinu co se o mně postará. Doma se nudím, ale pracovat bohužel nemůžu měla jsem fyzicky naročnou práci. A hlavně jsem stále v léčení.
Všem které to čeká vyřizuju nebojte se toho není to tak strašné. Jsme ženské my toho hodně vydržíme
anonym
| 24. 11. 2014 18:35
Ahoj všem. Lékař mi navrhuje operaci / myomy. Není špatný gynekolog, ale je nemluvný a i jednoslovnou odpověď je nutno z něho páčit. Proto se obracím na vás zkušené. Jsem ze stř. Čech, jakou vybrat nemocnici - máte zkušenosti? Mělník, Kladno - tam se prý specializují na myomy, mají i k tomu i vlastní web stránky, MB, Nymburk nebo Prahu, případně Litoměřice? Kdysi jsem rodila na Bulovce a neměla jsem špatné dojmy. Známé mě odrazují od Apolináře a Vinohrad.