Diskuze
Zpět na výpis diskuze
Hysterektomie
DiskuzePřidat názor
Tomas89
rozalin
| 10. 3. 2011 19:53
0
0
Reagovat!
Název diskuze
Poslední reakce
Reakcí
Články z jiných titulů
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
Ahojky, mám za sebou hysterektomii již 3,5 roku.Problém žádný až na občasnou bolest v břiše na leve straně podbřišku.Při vyšetření u lékaře mi bylo sděleno že jde o jizvu-srůst, jinak mám ještě vaječníky a tam prý mám obrovské množství myomů.Od té doby jsem nešla k lékaři, mám strach.Vůbec nevím co mám dělat. Tak dělám že nic.Vlastně o nich nevím.Pokud jsou tedy na vaječnících tak já o nich opravdu nevím.Vaječníky mne nebolí.
jak budeš mít čas , tak mi napiš, jak taková proměna probíhá s dalšími částmi těla. Docela by mne to zajímalo. pa
pa pa

Minulý týden jsem začala chodit do práce a břicho mě začalo pobolívát.V práci si skoro celý den nesednu a když pak sednu za volant,tak mám pocit,že to břicho namáhám.Ale to je asi všechno normální,jen znát hranice a zatím je nepřekračovat.