Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Sibutramin

Diskuze

víno
simin
| 17. 4. 2011 13:17
Zrovna včera jsem si dala dva vinné střiky a bylo to uplně v pohodě.Určitě záleží na člověku a jak ti to zrovna sedne.
alkohol
slunicko38
| 17. 4. 2011 12:58
Ahoj Mystique, sibu a lkohol mi nedělají dobře - stačí mi dvě sklenky vína a druhej den poopiční stav , mám to vyzkoušený už z loňska. Takže opatrně
Nováček
zeLenina
| 17. 4. 2011 11:47
Ahoj holky, tak se k Vám přidávám. Tuto diskuzi čtu už několik měsíců a na základě většiny pozitivních komentářů jsem si objednala Sibu taky. Měl by mi přijít někdy příští týden, ale brát ho raději začnu později - mám ATB na zánět močových cest a nechci riskovat mícháním dohromady.Ale mám dotaz - co Sibu a alkohol? Má s tím někdo zkušenosti? Ne že bych byla alkoholik, ale čas od času je to prostě slušnost si s někým dát, že
sibu
simin
| 16. 4. 2011 16:23
ahoj jsem tady nováček,ale každý den si čtu nové příspěvky.Začínám na 83kg/173 cm.Asi před dvěma lety jsem brala Lindaxu a bylo dole 10kg.Pak přišly nějaké problémy a teď jsem je zase nabrala.Po přečtení Vaší diskuze jsem šla do Sibu.Přišel ve čtvrtek od Silvy a za tři dny mám 2kg dole.takže to určitě není padělek.Mám stejné vedlejší účinky jako u lindaxu-sucho a ústech,a lehký spánek,bušení srdce se zatím nekoná a mám více energie.Jestli to tak bude pokračovat dále,budu spokojená.Někdo tady píše,že mu sibu nezabírá,ale myslím,že je to individuální,protože mám dvě kamarádky a ty také užívaly Lindaxu.Jedna musela přestat ze zdravotních důvodů a druhé to nezabíralo.Proto jedna hubne víc a druhá třeba nic.Hezký den a kila dolů
sibutramin
sharrins
| 15. 4. 2011 22:44
nehazej, ja ho od tebe koupim...
Claudibaby - Sibutramin od Cloette
Francesca
| 15. 4. 2011 22:44