Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Klub třicátnic

Diskuze

sníh
renu
| 28. 1. 2007 19:08
U nás dneska taje,sníh padá ze střechy, jsou to docela hrozný rány,docela se bojim a my máme zrovna ten úklid baráku a já to budu muset jít odhrnout,aby to náhodou do rána nezmrzlo,ne nechce se mi,vůbec,ale musim.Manžel je v práci a to moje osmiletý dítě má ruce jako párátka-ještě by si ublížilo.
Teda,vy tu opravdu všechny lyžujete?Naše rodina ne a někdy mě to mrzí.Na lyžích jsem stála naposledy na gymplu na lyžáku.A to jsem měla lyže půjčeny.Naši nás k tomuhle druhu sportu nevedli,vlastně jsem si i cestu k atletice a volejbalu našla sama.Teď mám ale líný období a kromě toho tancování a rotopedu nedělám lautr nic.Stydím se!
ahoooj
anonym
| 28. 1. 2007 17:57
Tak vás všechny zdravím a děkuji za přijetí mezi vás. jak už jsem psala jsem ze severní Moravy a je mi 34 let. Jsem rozvedená,ale mám přítele. Mám 10-letého syna. Pracuji jako zdravotní sestra. k mým zálibám jak už tady někdo napsal patří zvřata,zvláště psi,i když žádného nevlastním. Jinak ráda chodím na výlety,bruslím,jezdím na kole ,čtu a brouzdám po internetu. dneska jsem byla učit synátora lyžovat,dostal na Vánoce lyže. Tak zatím ahooooj
.
jo to nevim,Leni
renu
| 28. 1. 2007 16:13
proč jsou kočky "horší" než psi.Ale jak říkám,stejně mi přijde,že s pejskem se dá vybudovat vyrovnanější vztah,je to takovej parťák do života i nepohody.Kočky a kocouři jsou sami pro sebe.
kočičí milovnice
renu
| 28. 1. 2007 16:09
No,je to trochu nespravedlivý,my,milovnice psů,tady žádný hafany nemáme,teda!Tak si sem aspoň jednoho šoupnu.
smajlík
lenka
| 28. 1. 2007 15:36
Tady to všichni milovníci koček mají bezva, protože je tu smajlík jen pro ně .
Renu
lenka
| 28. 1. 2007 15:35
Taky jsem četla, že kočičí srst je veký alergen...tak s říkám, proč vlastně? Proč je kočičí srst horší pro alergika než psí? Přitom kočky se pořád samy čistí a mají míň chlupů než psi, protože jsou menší.
výživné
lenka
| 28. 1. 2007 15:33