Klub třicátnic - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Klub třicátnic

Diskuze

žehlení
lenka
| 14. 8. 2006 17:38
Kalimo, to nevadíí, že jsi včera usnula, to já se zase vykecávala dýl než jsem zvyklá a pak jsem ráno nemohla vylézt z postele . To se nám ten klub třicítek pěkně rozpovídal. Venku začalo pršet, tak jsem ráda, že jsem stihla usušit tři pračky a mám i vyžehleno. Zkusila jsem dát do žehličky vonnou esenci (dočetla jsem se to tady v nějakém článku) a fakt je to bezva, nepoužívám aviváž, přijde mi to jako zbytečná chemie navíc, ale s tímto prádlo krásně voní a i u toho žehlení jsem měla úplnuo aromaterapii.
Jezinko
Kalima
| 14. 8. 2006 17:17
ty opravdu umíš pohladit na duši. To co jsi napsala bylo moc krásné.
Děsím se sice toho, co příjde (puberta atd.), ale bez toho by to nebylo ono.
"Miluj, trp a odpuštěj" je v tu chvíli na místě.
Ahoj Leni
Kalima
| 14. 8. 2006 17:14
Bavíte se o zdravé výživě, alternativní medicíně, homeopatikách atd.
S tím mám celkem problémy, protože když mě něco bolí, tak slupnu prášek (barvy mě neodrazují ) a mám klid. Párkrát mě napadlo využít bylinky, ale jsem asi lenoch a pohodlí prášku je mi v tu chvíli příjemnější.
Takže tě chápu, když v době ukrutné bolesti použiješ prášek.V tu chvíli jsou myšlenky mířeny jen na vidinu pocitu odchodu bolesti.
Ahojky
Kalima
| 14. 8. 2006 17:03
Tak jsem opět mezi vámi. Moc se omlouvám za včerejšek.Nějak jsem usla a dnes ráno a dopoledne jsem měla takové fofry, že jsem neměla šanci se sem dostat.

Myšičko, tak to jsi mě moc nepotěšila, neboť i můj Jiřík je vodnář. Už teď dává najevo co se mu nelíbí vzteklými výjevy.

To abych se teda obrnila trpělivostí.Podobné výjevy má i Daneček (nevím jestli je ještě lev či už panna.23.8.), takže to budu mít duo.
RE:jídelníček dětí
anonym
| 14. 8. 2006 15:29
Ano, to jsem taky četla. Ale nějakým těm chemikáliím se buhužel taky nevyhnem. Kluk, jak je hyperaktivní, miluje sladké, je doslova čokoholik (touha zažít si ten sladký pocit, cítit se skvěle... ). Jako by se mu toho doma dost nedostávalo! On je přesně ten typ, co vyzkouší cigarety, alkohol, drogy...
Ale u Jiříka já tuším, jak to bylo, velkou vinu tam nese stres v těhotenství. Byl tam "jen" 5 týdnů (kolem 6. měs. těhu), ale stál zato. No, kdoví, asi by to nebylo o moc lepší ani tak. To těžko posoudíme. A je to fuk.
Hlavně že je tu.
re:Saturn
anonym
| 14. 8. 2006 15:15
Dík za zajímavý názor.
Já si myslím, že ten Saturn je jen část toho, co ho nutí k nervozitě. Daleko víc bych v něm viděla Toho Vodnáře (v kvadrátu právě k tomu Saturnu), netrpělivého, těkavého, plného zvratů. Jeho 4 planety ve Vodnáři jsou dost nešťastně omístěné, ale to tady prostě nejde popsat celý jeho radix. To bych jen zabírala místo, ostatní to nemůže zajímat. Možná si vytvoříme nové téma ASTROLOGIE jinde.
děti
lenka
| 14. 8. 2006 15:09
Jednou jsem viděla dokument o "zlobivých " dětech. Byla tam nějaká studie, že je to způsobeno tím, že mají nekvalitní jídelníček (samé jídla typu hranolky s tatarkou) a žijí v prostředí, které vyzařuje hodně škodlivin -čili samé plastové hračky apod. Čili že to otravuje jejich organismus, což se pak projevuje agresivitou, poruchou učení, zlobivostí, atd...Já vím, že to není tvůj případ, říkala jsi, že se zajímáš o zdravou výživu, takže jsem to psala jen tak pro zajímavost.
Saturn
anonym
| 14. 8. 2006 15:03
Bude často řešit a nechápat svou individuální odpovědnost vůči světu-ty návaly vzteku.problém nalézt vlastní práva.V dospělosti by se mohlo projevit jak zkreslené vnímání reality, neschopnost přijmout vlastní odpovědnost-útěk do snů-mimo realitu.
nemá strach z velkého prostoru ?
Potřebuje prosté a upřímné projevy náklonnosti a lásky-bez velkých scén a gest.
Mohl by se začít uzavírat do vlastního světa-je dost nebezpečné se snažit ho z toho dostat.
slova
lenka
| 14. 8. 2006 14:59
Takže ona to není bolestivá menstruace, ale vlastně je pláč zklamané dělohy? . Tak to mě fakt hodně rozesmálo . Hned tu bolest bude snášet líp, když vím, že to naříká moje děloha . Stejně je zajímavé, že stačí třeba některé pojmy přejmenovat a člověk se na ně hned dívá jinak. Jednou jsem v televizi slyšela, mysím, že to bylo v nějaké té reality show, že se pro výraz konečník používá slovo čokodírka...no nezní to hned líp?
Saturn
anonym
| 14. 8. 2006 14:52
Ve 12. domě v konj. s ASC. Ale Saturn je ještě v Beranu (27,5st.) a ASC už v Býku ( 3 st.).
Supervodnář
anonym
| 14. 8. 2006 14:47
Kde má Saturna ?
Náš Jiřík
anonym
| 14. 8. 2006 14:41
Horoskop Jiříka samozřejmě znám,a docela ho chápu, šíleně mu rozumím, takové nakupení energie, není divu, že je výbušnina,přecitlivělý, nervově nevyrovnaný... Něco jiného je chápat to a něco jiného je žít vedle něho. Já ho moc miluji, on umí být nesmírně milý, ale ty jeho zvraty! Když za tebou přijde 7-leté dítě a začne po tobě vřískat (protože ho zrovna brácha naštval), to je hodně těžké zůstat klidný! Jednou, dvakrát to jde. Ale ne pořád. A přísahám, že před narozením dětí jsem byla klidná až moc.
Jirku pošlu do pokoje se vyvztekat. za pár minut přijde, proměněný, usměvavý, milý... Uf. To je každý den.
To moje malé sluníčko je totiž Supervodnář
Myšička
anonym
| 14. 8. 2006 14:32
Taky jsem měla touhu podle Betty mac Donaldové-ve dvou letech ho poslat na vychování a vrátit ve 20 - slušně+ vychovaného .Realita je jiná.Co pomnůže vždycky-láska,láska,láska-i kdyby už jsi měla sekyrku v ruce.Dávat jim najevo,jak je máš ráda i tehdy když jsou naprosto nemožní.Mně se povedlo právě v pubertě navázat ten nejkrásnější vztah.A to jsem ho chtěla opravdu zadusit.prostě jsem na jeho puberťáckou agresi nereagovala.
Co se týká synečka-dívala ses na primární trauma v horoskopu ?Tam je odpověď na reakce i směr výchovy k tomu, aby se daly zvládnout.Kdybych tohle věděla už dřív-měla bych daleko míň práce s výchovou.
Jezinko,
anonym
| 14. 8. 2006 14:13
to je velká pravda. Tos napsala moc krásně .
Jo jo, s narozením dítěte se už o něj budeme bát až do konce života.
Jen mě zajímá-nedá se to pubertální období nějak prospat? Jako že bych ty děti uspala a probudila je, až budou dospělé? Ale to by byla škoda, co?
No, já mám totiž pocit, že na mého druhorozeného přišla puberta, sotva se naučil mluvit. Je to drzounek a nervák. A nejsem si jistá, jestli on nebo my tu jeho puberto projdeme bez újmy na zdraví!!!
Kde se ta bolest bere?
anonym
| 14. 8. 2006 14:07
No, vidíš, to zatím nikdo nevysvětlil, proč to vlastně bolí a proč jen někoho... Kdesi jsem kdysi četla, že to je třením sliznice dělohy o sebe.. .no, je vidět, věda si najde cokoliv, hlavně aby bylo NĚJAKÉ vysvětlení.
taky se tomu říká "pláč zklamané dělohy" , to jako že je smutná, že není oplodněná. To jsou věci! Chá!
Ve skutečnosti si myslím, že k tomu tíhne prostě určitý typ žen. Ženy obecně citlivější, emotivnější, možná i se sklonem k přecitlivělosti, prostě takové hodně "ženské", jestli mi rozumíš. Snad to souvisí s ženskou energií, jakože třeba má příliš mnoho jinové energie. Protože feministky nebo přímo mužatky a takové hodně emancipované, dominantní ženy tím netrpí. Stejný typ ženy, jaké mají menstr. potíže, má pak i v přechodu obtíže. Prostě k tomu tíhne.
Doktoři tyhle stesky slýchají tak často, že už to prostě považují za normální. Fakt je, že ikdyby chtěli, tak to léčit neumějí. Pokud za léčbu nepovažujeme HA. Oni tomu "léčba" říkají.
Moje zkušenost je taková, že na ty problémy nepomůže NIC (promiň, jestli jsem Ti vzala naději, ale to konopí jsem nezkoušela). Jen po porodu se to obvykle spraví aspoň do "snesitelna". Mně už dnes opravdu stačí ty dva Paraleny 1. den. A ty beru jen když musím ten den do práce.
Tak hodně štěstí s dalším hledáním, a kdybys něco objevila, poděl se.
lenka,Myšička- děti
anonym
| 14. 8. 2006 13:58
Četla jsem si vaše příspěvky-potěšily mne.Psaly jste o strachu o děti.Půjdu ještě dál-tam-kam dosáhnete za pár desítek let.
Vyrostou do puberty a budou tlamaté a budete mít chuť je zabít a hlavně budete přemýšlet-kdo udělal ve výchově chybu.Že z nádherných mazlíků jsou děsní fakani a nepotřebují vaše rady a nechtějí vaši pomoc.A budete se bát,aby nezapadly do nějaké tlupy nebo skupiny.Pak - přes noc jsou z nich dospělí a bezvadní dospěláci, kteří Vám dávají najevo, že Vás mají rádi-to je slast.A přivedou vám představit toho nebo tu milovaného a jediného na světě. Uvědomíte si, že je dítě dospělé a myslíte si, je to za mnou,ať se stará jiný nebo jiná.
A pak jednou přijde dospělé dítě a vy vidíte,jak je nešťastné a pokud máte dobrý vztah, svěří se ,že to v manželství neklape.Začnete se znovu bát, raději byste naložila jeho břemeno na svoje záda-protože si myslíte,že jste silnější a zvládla byste to líp.Bojíte se o jeho zklamané srdíčko, bojíte se jak zvládne rozchod,bojíte se,že bude nešťastný a sám.
Tohle dítě už nemůžete přehnout přes koleno a naplácat mu za blbiny.Marně se neříká-že malé dítě šlape po nohách a velké po srdci.
A taky se bojíte,aby se náhodou nenastěhoval k vám zpátky .To je ale legrace.Děti jsou dar a každá radost z nich,už to tu bylo řečeno-je vyvážená starostí a strachem o ně.Ať je jim 10 - nebo 30 - pořád je to stejně krásné i stejně bolavé.
bolest
lenka
| 14. 8. 2006 12:58
Tak jsem ohledně tamté věci prolezle internet, našla jsem, že to na menzes výborně zabírá, nicméně mi přijde, že děti v základní škole mají více povědomí než já, kde by se to dalo sehnat, čili budu muset hledat něco jiného, i když se mi zdá, že za ta léta hledání jsem už vyzkoušela kde co. Stejně pořád přemýšlím nad tím, kde se ta bolest vůbec bere, proč musí ženské tolik trpět? No nic, ve srovnání s jinými zdravotními problémy je tohle asi prkotina.
menses
lenka
| 14. 8. 2006 09:35
Chápu, že se tu o tom bavit nemůžeme,ale díky za tip, já si prolezu internet pro další informace. Nejlepší by bylo vzít s prášky na spaní a ty tři dny prospat . Taky nechápu, proč má ten ibalgin tak příšernou růžovou barvu, to bude asi hodně "zdravé" barvivo. Zkoušela jsem různé přípravky, ale všechno jse vždycky nezvracela. Ten ibalgin když si vezmu s předstihem, tak se stihne rozpustit a v žaludku mi většinou zůstane. Doktorka mi na ty bolesti chtěla dát opět HA .
bolest při menzes
anonym
| 14. 8. 2006 09:26
Lenko,
opravdu vím, co je to bolest při menstruaci, taky jsem si užívala. Jen jsem myslela, že když pozřeš (a nevybliješ) Ibalgin, tak i Paralen spolkneš. Obě obsahují paracetamol (proti bolesti a horečce), Ibalgin navíc látku protizánětlivou (nevím jak se jmenuje, to je fuk).
O Marihuaně tu psát nemůžem!!! Ale vím že pomáhá, a zdaleka nejen na tohle.
Co zkusit homeopatika?
léky
lenka
| 14. 8. 2006 08:59
Víš Myšičko, to je taková bolest, že se to nedá ani popsat...k tomu nonstop zvracení, průjem....sice si můžu lehnout, ale to vůbec nepomůže. Je to , jako by ti někdo tři dny v kusy řezal nožem do břicha ,takže v tu chvíli vůbec neřešíš, že do sebe cpeš svinstvo, protože se prostě jen chceš nějak zbavit té bolesti. S tím Paralenem nevím, to je spíš ke snižování teploty, ne? No a o konopí jsem v souvislosti s menstruací neslyšela, můžeš mi k tomu říct něco víc? doufám, že nás teda za to nezavřou ,když se bavíme o drogách .
lék na bolest
anonym
| 13. 8. 2006 23:13
Tak dobrou noc!
Příště zkus místo toho růžového svinstva Paralen. Musí zabrat. Třeba dva po sobě. A co Algifen, (další svinstvo)?
A když nejsou děti, to by snad mohl být čas se sobě opravdu věnovat a když je zle, prostě si lehnout a marodit. Teplo a klid. Zkoušelas? Dokážeš to? (Já ne, nevím, nezkoušela jsem , nejde to se 2 dětmi.)
Když je bolest nesnesitelná, přikláním se fakt radši k alkoholu nebo mariánce (konopí), než k té chemii. Je to menší zlo. Taková velká štamprle slivovice je lék na ledacos . To víte, jsem z Moravy....
A dobrou noc.
chr, ch, chr
lenka
| 13. 8. 2006 23:06
A teď už jdu fakt spát
léky, cukr
lenka
| 13. 8. 2006 23:05
No tak jsem se sice rozloučila, žejd spát, ale ještě něc napíšu. K tomu Ibuprofenu -já vím, žeje to svinstvo, jenže poté, co jsem přestala brát tu HA mám strašně bolavou menstruaci a tohle je jediné, co mě trochu pomůže. Strašně ráda bych to nejedla, ale nejde to. Tak se trochu uklidňuju tím, že je to jediná chemie, co do sebe cpu, jiné léky jsem neměla ani nepamatuju. K tomu cukru a um. sladidlům - nemáme doma ani jedno, používám jedině med a to do všeho, i při pečení a podobně a můžu jen doporučit.
30
lenka
| 13. 8. 2006 23:00
Tak jsme se taky pěkně rozjely, co říkáte? No nic, zítra je taky den, jdu pomalu na kutě a zítra zase pokecáme. Dobrouuuuuu....
prášky
anonym
| 13. 8. 2006 23:00
Ano, o HA jsme tu na Victorii taky psaly.
Chybami se člověk učí a já si dvouletým braním HA taky pěkně rozhodila cyklus, který dodnes není O.K.
Další šílenost je nyní populární "depo provera". Upřímnou soustrast se všemi, co se do toho pustily, vč. mé sestry.
Co se týče ostatních léků, máme v lékárničce i Endiaron a Kinedryl, krom Paralenu. Co se týče Brufenu (Ibuprofenu, Ibalginu...prostě toho růžového svinstva, co ničí žaludek), tak moje kolegyně z práce mě posledně pobavila tím, že to s přítelem zkusili zapálit, a že to normálně regulérně hoří!!! Tak to je síla!
Abyste věděly, co papáme...
Já tedy výjimečně Paralen.
Jinak pokud nemáte problémy s cévami a srážlivostí krve, i ten Acylpyrin je dobrý. Ve spojitosti s kofeinem (kávou) se zdvojnásobí jeho účinek, věděly jste to?

Pro dítě jsem dostala posledně sirup Ibalgin, s malinovou příchutí. Kluk z toho blije, jen si přičuchne, to spíš spolkne rozdrcený Paralen (menší zlo). Já jsem přímo alergická (psychicky, ne tělesně) na umělá sladidla. A v lécích typu sirupu je jich požehnaně. to už je menší zlo ten cukr. Proč do sebe rvát aspartam a acesulfam-K, to je děs. taky různé ta výrobky typu (rádoby) light, to je šílené. Holky, lepší je být silnější, než nemocné. Zvláště Aspartamu se vyhýbejte. je to v kdejaké žvýkačce a bonbonu... Není nad klasiku. Cukr, glukózový sirup, hrozn. cukr...toť O.K., když už musíme mít sladké.
Náhradní sladidla mají smysl při cukrovce. Ale zdraví lidé by se jim měli vyhýbat.
děti
lenka
| 13. 8. 2006 22:44
No my se k tomu stavíme tak, že nepoužíváme kondon a když z toho něco bude, tak bude a když ne, tak nám to zatím taky moc nevadí. Prostě necháváme to na přírodě. Aspoň člověk ušetří za antioncepci, když už nic . Tedy myslím kondomy, protože prášky bych do pusy už nevzala a mrzí mě ta léta, co jsem to do sebe cpala...dřív mi to nepřišlo, ale jak se zajímám o to zdraví, tak vím až teď, že to byla chyba.
děti
anonym
| 13. 8. 2006 22:39
Leni, a jak to cítíš Ty a Tvůj partner?
Vy děti chcete?
Já vím, dnes je to nastaveno tak,že když do 30-ti děti nemáš, jsi "divná".
Popravdě, taky jsem dřív měla tento názor.
Ale člověk se vyvíjí a vidí, že jsou i jiné hodnoty, než mateřství, a ta, co nemá děti, není méněcenná.
Když to přijde tak to přijde. když ne, tak ne. Taky by mě štvalo, kdyby se mě stále někdo ptal (a vím, že by to byla hlavně moje máma), proč ještě nemáme děti a jestli nemůžeme mít... To je na liskanec.Fakt.
zdravá výživa
lenka
| 13. 8. 2006 22:38
No tak na tu bych ve výčtu koníčků zapomněla . Baví mě všechno, co se týče zdraví, ale takovou tou přírodní cestou. Však v naší lékárničce je jen ibuprofen pro případ pouze a náplasti, jinak nic . Mám ráda bylinky, ráda čtu knížky o alternativních metodách léčení, o zdraví a tak podobně. Taky mám ráda pokojové kvítka a vůbec přírodu. To si můžeme dát nějaké tipy z oblasti zdravá výživa a zdraví,ne?
Koníčky
lenka
| 13. 8. 2006 22:32
Tak ty koníčky -nejvíc asi internet, což jistě chápete , dále zvířata, příroda, sem tam nějaký ten sport a asi jsem nějaká divná, ale baví mě i domácnost, uklid, žehlení,atd. A co vy?
koníčky
anonym
| 13. 8. 2006 22:29
tak koníčky, jo?
Já jsem ujetá na čtení a psaní (knihy a dopisy) a asi není náhoda, že mé děti josu dyslektici. To aby mi ukázali, že to není jen tak!
Miluji sudoku a kakuro. Já vím, je to trochu móda, ale na to já kašlu, je to prostě něco pro mě a hlavně mě to neskutečně účinně uspává!!!
To by člověk nevěřil, že u sudoku může usnout. Já, takový nespavec! Pravda v noci se pak zase vzbudím, ale to luštím dál, i 3 hodiny vkuse .
Další moje celoživotní záliba je astrologie. Taky numerologie a reiki, ale ta astrologie prostě vede už několik let. Beru to docela vážně. Samozřejmě nemám namysli nějaké ty "rádobyhoroskopy" v bulváru-viz jiná diskuse tady na Victorii...

Taky zdravá výživa mě bere, tu mám ráda, alespoň teoreticky, a samozřejmě jakékoliv alternativní přírodní metody. Homeopatie, Bachovky, Kineziologie,atd., atd.

Nemám ráda sport, ten mě bolí.
A proto mám sportovně zaměřené děti.
To se tak někdy stane. já to teda nechápu. jakoby "ten nahoře" dělal naschvály a najust mi "poslal" děti-sportovce.
No, jo, rozšiřuje mi nové obzory.
A v neposlední ředě musím zmínit své "koníčko-povolání"-totiž hudbu. jsem hudebník, hraji v orchestru, ani vám neřeknu na co, asi byste se ptali, co je to za zvíře (jak už jsem zažila) a to vás holky nechci podceňovat!
Prostě muzika je můj život. Mám ráda skupinu Čechomor, jejich úpravy lid. písniček, taky Pavlicu a Hradišťan, a tak dále ,...
A jak vy?

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Mariana
19. 4. 2024 19:29
70260
2112Hana
19. 4. 2024 18:33
11798
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
2112Hana
30. 3. 2024 19:13
406
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video