Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Klub třicátnic

Diskuze

všem
renu
| 27. 1. 2007 16:55
Přeji krásné hezký podvečer,a protože už se mi kouří od rukou,tak jdu odpočívat.
Všechny vás zdravim,a těším se na další pokec.
Třeba ještě dneska,papa,holčičky
kloa
renu
| 27. 1. 2007 16:51
Tak nebuď tak vztahovačná a neopakuj pořád dokola,že nejsi ta a ta,buď tu teda za sebe a uvidíš,že se všechno v dobré obrátí.Já si povídám o synovi,protože je to nejvíc,co mám,ale vždycky se ráda připojím k tématům,kterým rozumím a nebo o kterých se chci něco dozvědět.Jsem tu "zobka",všichni jsou tu dýl než já.Ráda si popovídám se všema,kteří o to budou stát.
Jdi se učit a ať ti to leze do hlavy,papa
Renu
Kloa
| 27. 1. 2007 16:42
Renu, když jsem tady občas nakoukla když jsem měla čas, tak jsem si četla tvoje příspěvky. Viděla jsem, že si s Lenkou a Vendy rozumíš, tak jsem se taky nějak nechtěla vměšovat. Asi to je i tím, že děti nemám a psala jsi i o svém synovi.
Mi nevadí, že ses zapojila, ale nejde o ty názory o samoživitelce, každý má svůj názor a možná to kvůli věku a kvůli tomu, že děti ještě nemám vidím jinak. Vadí mi ta pomluva, že jsem kdosi jiný, z diskuze o dopisování, žena, která má dítě skákající na váze, že jsem dokonce ta samoživitelka, myslím, že by se to každého dotklo. Tak se raději klidím z cesty. Stejně mám hromadu práce, jdu se učit, tak se loučím zrovna, když jsme se potkaly
Myšička
renu
| 27. 1. 2007 16:32
Ale to je přece to krásný,že jsme všichni tak různý!Není všechno bílé ani černé.Svět je tolik barevnej.
Já jsem opravdu neměla čas číst všechno,ale pořád mám pocit,že Kloa a Lucina není tentýž člověk.Třeba se mýlím.Uvidíme!Proč nechceš dát Kloe šanci?
Kloa
renu
| 27. 1. 2007 16:29
Já si od začátku píšu nejvíc s Vendy a taky s Lenkou.Ostatní jste nikdy moc nereagovaly na mé příspěvky a některé diskuze byly tak osobní,jako ta tvá s Myšičkou,že jsem neměla potřebu se do nich vměšovat,ale dneska mi to přišlo už moc dlouhé číst si vás a nemít možnost se připojit.Tak jsem se zapojila.Neznám ani jednu z vás,jsem tu sama za sebe.Přišla jsem si sem jen tak pokecat.Nebo se vymluvit z některých svých problémů.Ne, si je přidělávat!Mám pocit,že jsme tu všechny velké holky,ať je nám 20,30 nebo 50, o věku se dá i v profilu lhát.Ale já tu potřebu nemám.Vždycky se přiklonim k názoru,který je bližší mému srdci.Doufám,že si tu hned neudělám nepřátele.To by mě mrzelo.
Renu
anonym
| 27. 1. 2007 16:24
nešlo o konkrétní téma nebo názor, ale na reakci, na způsob reakce.
Já jsem taky měla zpočátku dojem, že si rozumíme. :o)
NENÍ NA SVĚTĚ ČLOVĚK TEN, ABY SE ZAVDĚČIL LIDEM VŠEM.
Myšičko
Kloa
| 27. 1. 2007 16:23
Pomluvu jsi nevysvětlila. Ptala jsem se na to. Ještě nakonec můžu za to, že diskuze, která byla dřív hezká a plná pohody je najednou zahlcena mými příspěvky. Nelíbí se ti mé názory, tak než tady hádat se s tebou, půjdu jinam, nebo snad vůbec nikam, protože už tam mám na internet málo času. Osobně jsem si ale nevšimla, že by diskuze teď nebyla hezká a pohodová.
Nevšimla jsem si, že máš dobrou vůli, nejdříve mě pomluvíš a teď na mě hážeš vinu, že snad já tady dělám nepříjemné ovzduší.
Kamarádek opravdu nemáš moc. To je možná taky důvod proč jsi mě hned odsoudila.
ok
renu
| 27. 1. 2007 16:19
To jsem právě udělala,koukla zpátky,a fakt jsem měla pocit,že si rozumíte.Nemám proč si myslet,že ta Lucina na dopisování je tatáž osoba jako tady Kloa.Nevim,podrobně jsem si všechny příspěvky nečetla.Taky si myslím,že je sobecké přivézt na svět miminko jen tak,protože zrovna chci.Přirozenější je,když u zrodu jsou dva,žena a muž a ještě,když je to z lásky.Ale je to jen její rozhodnutí.A Kloy názor.Nemá cenu se přít.Každý si pak stejně udělá, co chce.Nesmí potom ale svých rozhodnutí litovat.Je to jen jejich volba a je pravda,že věkem se ty názory mění.Taky nám plno věcí přišlo jiných v 18, ve 20 a jsme jiné teď po 30.Taky jsme se přely s maminkama a teď jim v mnohém dáváme za pravdu.
Kloa,
anonym
| 27. 1. 2007 16:14
jak je to s tou "pomluvou", jsem už vysvětlovala.
Každý kdo chce vědět, jak to bylo, ať zalistuje a udělá si obrázek sám.
Každý může mít jiný názor, ale každý neútočí na ten odlišný.

Mně v podstatě tato knfrontace nevadí (krom toho, že musím odbíhat k dětem a že jdu za necelé 2 hodiny zase do práce), jen kvůli ostatním bych to přesunula jinam, ať tady nezahlcujeme diskusi, která byla hezká, plná pohody, až do jisté chvíle...
Nevnucuji Ti svou dobrou vůli, když nechceš, abych Ti přála cokoliv dobré, zůstanu neutrální. Mám takový blbý zvyk, že si myslím, že vpodstatě jsou všichni lidé dobří, jen někteří o tom ještě neví...ale je jasné, že Ti nemusí být moje filozofie blízká, jsme si vzdálené nejen věkem , ale i názory.
Věřím Ti , že máš dost svých kamarádek. To já klidně řeknu, že těch opravdových nemám tolik (jeden kamarád a jedna kamarádka) ale to mi stačí. Na internetu ani tak nehledám vysokou kvalitu, ale když přijde, je to supr a nebráním se.
Renu, Myšičko
Kloa
| 27. 1. 2007 16:10
Renu, také jsem s tebou myslím nemluvila, jen jsem ti dnes psala ohledně toho feťáka.
Měla jsem ten pocit, že jsme si rozumněly, i když jsme se lišily v názorech, ale asi to byl jen pocit.

Myšičko, jestli si myslíš, že se nic nestalo, tak se mýlíš. Nekazme si tímto den, ale už jsi mi ho znepříjemnila. Ale internet beru jako virtuální realitu, kde musím něco takového čekat.
Renu
anonym
| 27. 1. 2007 16:04
ahoj,
s Tebou jsem ještě nemluvila, ale čtu Tě.
Když chceš vědět o čem je řeč, koukni pár stran zpět a udělej si obrázek sama.
Ale nestojí to za to.
Pojˇme radši dál.
???
renu
| 27. 1. 2007 16:00
Kde se stala chyba,vracela jsem se zpátky v diskuzích a mám pocit,že dřív jste si docela rozuměly,proč ne teď???
Nechci být vlezlá,ale řešíte tu dvě stránky něco a já jsem mimo mísu.Nejspíš to tak má být.
Myšičko
Kloa
| 27. 1. 2007 15:31
Mám jiné starosti než tady řešit proč mě pomlouváš, ale mrzí mě to, že lidé než někoho poznají, tak ho zavrhnou Jdu se učit.
Pomluva
Kloa
| 27. 1. 2007 15:27
Tak nevím jak to nazvat, ale slovo pomluva je myslím nejvhodnější. Obviňuješ mě, že jsem někdo jiný, že tady píšu za samoživitelky apod. Píšu své názory a je u nich i nick. Nemám ještě děti.
Co jsem předvedla v diskuzi o samoživitelce? Nikoho jsem neurážela. Jen jsem vyjádřila svůj názor, který se neshodoval s tvým. Nijak jsem se do tebe nepustila, jen jsem nesouhlasila s tvým názorem, ale to už jsme si řekly. Toto s tím nemá nic společného. O to téma o té paní se mi nejedná, jde o to dopisování, proč mě tam jmenuješ.
S tvým upřímným přáním se nemusíš namáhat, od člověka, který mě pomlouvá si ani nemůžu myslet, že to myslí vážně. Kamarádek mám dost, jen ten čas na ně je minimální, ale ony to mají stejné, každá máme takové období, práce, škola, přítel, rodina, kamarádky, je toho moc.
děti
lenka
| 27. 1. 2007 15:18
No na těhotenství v přímém přenosu to zatím nevypadá, protože člověšk míní ,pánbůh mění, jak se říká. Zatím se nějak nedaří, ale nelámeme nad tím hůl, uvidíme, jak se věc vyvinou. Tak já zatím běžím .
Pomluva?
anonym
| 27. 1. 2007 15:12
Nepomlouvala jsem Tě.
Jen Katka vyjádřila to, co jsem si myslela i já, že anonymní=Rena=Kloa. Pouze jsem jí dala za pravdu.
Po tom co jsi předvedla v diskusi o matce samoživitelce, způsob, jakým jsi se do mě pustila, nemám důvod si myslet, že zas bude vše O.K.
Ale nemám důvod Ti přát cokoliv zlého, když se naše cesty nezkříží. Přeji Ti kamarádky, které budou podle Tvých představ.
šikana
renu
| 27. 1. 2007 15:07
Náš Máťa je taky taková "oběť".Je to totiž vztekloun obecný hned se nechá vyprovokovat a to právě takový ty kluky od rány láká.Taky se neumí prát,hned začne hysterčit a to je u kluka blbý.Jeden čas za nim furt lezli na záchod,plácali ho přes nahatou prdíznu a on z toho měl trauma a radši ve škole nechodil ani na WC.Teď už je to trochu lepší,občas něco řekne,ale to mi přijde takový normální.O škole se spolu bavíme,neni žádný introvert,což je dobrý,protože s dětmi,které jsou uzavřené do sebe se špatně o těchto věcech diskutuje a hůř taky rodiče přijdou na to, že je jejich dítě šikanováno.Máťovi zdůrazňuju,že ale ani on sám nesmí druhým dělat nic,co sami nechtějí nebo co on sám nemá rád. Je to těžký,doba je taková blbá.Nikdo si na nikoho neudělá čas,ve všem se jen chvátá.Děti mají uplně jiné zdroje zábavy než jsme měli my.Těžko se tomu ubráníme a všechno je opravdu o komunikaci.Říkám si,že nesmim dopustit,aby ve mě Máťa někdy ztratil důvěru,chci,aby vždycky měl pocit,že já a tatínek jsme jeho nejbližší,a že opravdu se vším může za náma přijít.
Lenko
Kloa
| 27. 1. 2007 15:04
Ptala jsem se na saunu na straně 168, je to dole, asi jsi to přehlídla
Myšičko
Kloa
| 27. 1. 2007 15:00
Teď tě vůbec nechápu. Začala jsem s tebou dnes znovu komunikovat, protože nevím jak si to představuješ, ale budeš mě obviňovat (v tématu dopisování) a myslíš si, že budu tiše mlčet. Nic jsem neudělala, tak mě z ničeho neobviňuj. Neříkám, že jsi zlá, ale nevím proč sis na mě zasedla. Nejsem nikdo jiný, ani ta anonymní, co chtěla mít dítě bez muže. Ani nevím jak tě to mohlo napadnout. Nemluvila jsem o jejim životě, psala jsem svůj názor, však u těch příspěvků je můj nick, pokud jsem psala zkušenosti s muži, tak své. Opravdu teď nechápu co myslíš. Nechtěla jsem se bavit o té paní, to už jsme snad uzavřely? Nepsala jsi mi nic, ale pomlouvala jsi mě. Nestačím se divit.
Lenko,
anonym
| 27. 1. 2007 15:00
víš, že máš pravdu?
Čím je člověk starší, tím bývá zodpovědnější. Někdy je to dobře, jindy spíš na škodu. Můžu Tě ujistit, že ikdyž jsem už ve 24 letech byla dvojnásobnou mámou, bála (a bojím ) se o děti šíleně. Taky mám strach, abych je svou láskou a strachem neudusila.
Ale ono to funguje tak, že když vidíš, že se dítě samo osamostatňuje, tak přirozeně povoluješ uzdu a důvěřuješ mu víc a víc. Alespoň u mně.
Když se Ti narodí dítě, přijde s ním obrovské množství lásky. Té největší, co si umíš představit, té nejčistší, nesobecké lásky, která existuje. Ale s každou láskou jde ruku v ruce její protipól-strach. Jsou to dvě sestry, které chodí vždycky spolu. A vždy když je jedné hodně, přispěchá druhá, aby vyrovnala nerovnováhu. Takže s tou hromadou lásky přijde stejná hromada strachu.
Jakmile přivedeš dítě na svět, nikdy se něho nepřestaneš bát. Je to denní chleba, daň za to, že Ti bylo dopřáno zažít ten zázrak.
Ale i tak to stojí za to.

Plánujete miminko? To tu budeme mít "těhotenství v přímém přenosu", viď? To by bylo super.
Kloa
anonym
| 27. 1. 2007 14:50
Nechceš se mnou komunikovat, ale dnes jsi znovu začala.
Já jsem na Tebe nezačala být zlá. Bavila jsem se s anonymní o tématu že chce mít dítě pro sebe a muže použít jen jako spermobanku , a pokud jsi to nebyla Ty, nevím, proč ses do mě pustila a "věděla" jsi, co měla anonymní za zkušenosti s muži...atd.
Proč o tom pořád točíme dokola? Už jsme to pohřbili, nevím proč to dnes znovu vyvoláváš. Tobě jsem nic nepsala.
Tvé příspěvky nebyly zdaleka tak nevinné, jak se snažíš teď působit.
Prosím, vynech mě.
děti
lenka
| 27. 1. 2007 14:40
Víš, já se na to ptám, protože jak zatím děti nemáme, tak nějak stále více začínám přemýšlet nad tím, co všechno na děti v dnešní době číhá a mám z toho strach. Myslím, že když má žena dítě v mladém věku, tak ji ani moc nenapadne o tomto dopředu přemýšlat, ale čím jsem starší, říkám si, že až to jednou přijde, budu mít snad už pořád mít strach. Strach o něj....sice se můžu snažit ho vychovat co nejlíp, jenže všude číká tolik nástrah a já zase nechci ho zahltit svým strachem, abych všude chodila s ním a podobně, to určitě dělat nebudu, aby měl pocit, že ho dusím....mít děti není vůbec žádná sranda .
Ahooooj Lenko!
anonym
| 27. 1. 2007 14:34


Dlouho jsem Tě nečetla!
Co se týče šikany, Jareček (ten starší, desetiletý) byl šikanován ve školce a v první třídě. On je takový poddajný, taková prostě ideální oběť.
V té MŠ jsem to řešila s učitelkou, ta nechtěla nic slyšet. Byla fakt hnusná (jen ta jedna učitelka). Kluk tam Jardu tajně štípal , a když se bránil, nebo žaloval, byl špatný Jardík. Bylo to v době, kdy si procházel velmi obtížnou adptací na školku, objevily se u něj tiky a přišli jsme na jeho LMD. No celkově těžká doba. Kluk toho pak nechal.
V první třídě zase jeden spolužák ze sociálně a mentálně slabší rodiny (prostě cikán) Jáju šikanoval, zpočátku (ten kluk přišek do třídy až v dubnu 1. třídy). Kluka jsem poznala pak na školním hřišti, kde s námi hrával fotbal, tam se dal s námi do kupy-chodili jsme tam hrát s našima klukama i já a manžel, a Jardovi dal pokoj.
V jeho případě to bylo opravdu sociálním zázemím-matka se ho zřekla, otec neznámý, vychovával ho opilý děda...kloka mi bylo pak až líto, když se rozvaprávěl.To jsou smutné příběhy. Většina šikanujících má sama problém. Kdyby se pomohlo jim, pomohlo by se pak vlastně všem potencionálním obětem.
Jareček nicméně zůstává stále dobrým objektem šikany a čas od času to někdo na něho zkusí.
Sice dělá judo (ne karate!),ale nedokáže ho použít. Raději se rozbrečí, chudinka.
Jirka zatím problém neměl.Ťuk ťuk ťuk.

Kimono už neztratil od toho září. Úspěch.
Zato Jirka dvakrát OBI (pás v judu)někde nechal, nevím kde. Ale to je do 100 Kč. To se snad dá přežít.
Sauna
Kloa
| 27. 1. 2007 14:34
Lenko, kde jsou takové sauny? Chodila jsem vždycky s mamkou, pro ženy a bylo to fajn, mamka chodí ještě pořád. Ale plavky jsme nikdy nenosily, všechny ženy jsou tam nahé a navíc jsem se ani nestyděla, připadalo mi to samozřejmé. Sauna je moc fajn je super jak se tělo jednou za čas tak pročistí.
Myšička
lenka
| 27. 1. 2007 14:29
Myšičko, tak doufám, že jsem ti nezahltila schránku zprávama, mám dneska nějaký psací den Ale už končím za chvíli se chystám vyrazit na nějaké ty nákupy a pak jdeme s manželem do sauny. Docela se těším, je to fajn, když je venku velká zima a člověk se pak krásně vyhřeje v sauně. Navíc je to sauna je pro dva, což je dobře, protože se nemusíme otravovat s plavkama .
Myšičko
Kloa
| 27. 1. 2007 14:23
Vadu opravdu máš. Nikomu jsem nic neudělala. Opravdu každá zkušenost dobrá, poznávám jaké lidi můžu na diskuzi potkat.
Nejsem žádná Rena, ani nějaká žena s dcerou, nebo co to má znamenat, ještě ani nemám děti. Celou dobu jsem tady nebyla, byla jsem v práci. A ty mě takto napadneš. Chovám se stejně jako někdo jiný? Možné je všechno, ale to neznamená, že jsem někdo jiný. Vše co jsem o sobě napsala je pravda, co bych získala tím, že bych psala něco jiného.
Ani už s tebou komunikovat nechci, pokud se ke mě takhle chováš. Nechápu.
Myšička
lenka
| 27. 1. 2007 14:15
Ahoj Myšičko, dneska jsem ve zprávách poslouchala o šikaně na základních školách, je to hrůza...už kolikrát jsem přemýšlela o tom, když jednou snad budu mít dítě, jak bych tohle řešila...přijde mi, že učitelé jsou většinou hluší, slepí - tak jem si říkala že se tě zeptám,jestli s tím nemáš nějaké zkušenosti, myslím jako kluci ve škole a jestli jo, jak to řešíš? Myslím, že je fakt dobře, že kluci chodí na karate, aspoň si na ně nikdo netroufne. A co kimono, už ho netrácí?
Kloa
anonym
| 27. 1. 2007 13:57
Mám jednu vadu, ale z té se postupně léčím. Chtěla jsem být s každým zadobře. Jenže ono to vždycky nejde.
Ráda bych byla i s Tebou, ale nevyšlo to, protože jsem tvrdě narazila. Nevadí. Každá zkušenost dobrá.
Nevím, jestli jsi Rena a ta anonymní s dcerou co skáče po osobní váze, či posl. anonymní z diskuse "dopisování po internetu", ale protože jste se všechny v jednom bodě začaly chovat stejně, tak vás mám (nejen já) za jednu osobu.
To, že máme jiný názor na nějakou věc, to nemucí být překážkou. Problém je, že my dvě spolu asi nemůžeme po této zkušenosti už normálně komunikovat.
Zklamání
Kloa
| 27. 1. 2007 13:48
Tak sprcha je opravdu můj životabudič Ale když jsem pročítala příspěvky, tak jsem se nestačila divit Myšičko, myslela jsem si o tobě jiné věci. Asi máme jiné názory, o tom jsem se už přesvědčila, jako zrovna nedávno, na ženu, která chtěla dítě, ale bez muže, ale že si o mě myslíš tohle. Před učením jsem koukla do tématu Dopisování po internetu a už jako jednou se mi to stalo, že mě Katka obviňovala, že jsem někdo jiný, tak ses k ní tentokrát přidala. Přirovnala bych to k davovému šílenství, i to co se pak v té diskuzi odehrávalo, objeví se anonym a hrr na něj. Pokud ti vadím, tak si se mnou nepiš, ani nereaguj na mé příspěvky, ono to bude asi i pro mě lepší, ať nedojde k dalšímu konfliktu. Taky by se ti nelíbilo, kdyby tě někdo z něčeho obviňoval. Je to stejné jako bych napsala, že ty anonymní příspěvky napsala (teď bez urážky, uvádím to jako příklad) třeba Vendy, Lenka apod. Osobně jsem zatím anonymními diskuzemi na internetu zklamaná. Tak se všechny hezky bavte.
Ach ten čas
Kloa
| 27. 1. 2007 12:50
Tak jsem tady, koukám nikdo mě nesháněl. Času mám strašně málo, protože když se neučím na zkoušky, tak pracuju na něčem do školy, většinou nějaká seminárka a když se nevěnuju škole, tak pracuji, vlastně pracuju už od 16 let, jinak starostí kolem baráčku jsou, taky musím s něčím pomoct a zbývající čas se věnuji příteli, kamarádkám a pak je teprve čas na internet. No a dneska jsem zase zničená, včera jsem měla odpolední, což nemám ráda, protože já si ráda pospím a pak z toho dne nic nemám, příjdu v sedm večer domů, něco sním, chvíli jsem s přítelem a pak už zase spát, protože jsem dnes měla ranní, to znamená před pátou vstávat Tak jdu do sprchy, to mě vzpamatuje vždycky. Pak mě ale čeká zase učení, ale ještě nakouknu co tady na Viktorce nového

Renu, s tím feťákem to je strašné! Třeba zrovna nedávno jsem jela s mamkou a jejími kamarádkami pozdě večer z divadla tramvají a byl tam nějaký opilý bezdomovec, tak jsem raději koukala z okna, takových lidí je lepší si nevšímat. Pak jsem koukla na mamku a její kamarádky a ty na mě dělaly posunky ať si jdu raději sednou k nim a až venku mi řekly, že onen bezdomovec měl nůž, já jsem si toho vůbec nevšimla, protože jsem se na něj snažila nedívat, viděla jsem, že šarpe s rukou, ale nůž by mě nenapadl!

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
7. 11. 2025 05:53
15463
Petu La
15. 10. 2025 17:29
3
Ivan Zeman
3. 10. 2025 16:40
22
Anna Vodičková
2. 10. 2025 17:26
6
Anna Vodičková
2. 10. 2025 17:24
7
Anna Vodičková
15. 9. 2025 07:55
36
Alena Davidová
13. 9. 2025 17:29
100
Míránek Černohous
7. 9. 2025 08:49
48
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
6. 11. 2025 16:06
74033
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21