Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Co s "tím" po "tom" :)

Diskuze

oči
angelwoman
| 30. 11. 2007 13:55
Myslím, že to musí štípat pořádně Příjemné to asi opravdu nebude Já teda nevím, přijde mi to i takové..trochu..uražející..jako když vám někdo třeba plivne do obličeje, i když vím, že to je zrovna takové hloupé přirovnání Ale mám z toho takový rozpačitý pocit
Nux
Miky
| 30. 11. 2007 13:52
Jé, tak to jsme se minuly, Nux. Tak to tedy štípe, já jsem si to myslela.
na obličej
Miky
| 30. 11. 2007 13:50
No, tak to věřím, že z toho byl rozpačitej. Já si to nějak neumím vůbec představit. Hlavně, jak to vystříkne, tak při tom vzrušení a i vůbec asi těžko ovlivní přesné místo a to to pak může být opravdu všude možně nebo ne? Na očích byl to taky nesnesla. A nepálí to? Já to nikdy v očích neměla.
Spermová puška
adelaida
| 30. 11. 2007 13:50
No, kdyby to byl nějakej střelec, tak by se chtěl třeba cvičit... Nos jako střed bude desítka, pak do pravýho oka, levýho, otevřený pusy.. Jooo, ještě uši...
Do očí?
anonym
| 30. 11. 2007 13:48
To jsem slyšela, že to docela dost štípe!
Na obličej??
angelwoman
| 30. 11. 2007 13:42
Já teda nevím, tahle praktika je vidět hlavně v ***filmech, ale doteď jsem nepochopila, co na tom může chlapy vzrušovat...takže škoda, že nám to Kozlik nevysvětlí..
Na bříško a jinou část těla? Klidně. Do pusy? Taky bez problému. Ale že by mi to měl někdo stříkat na obličej nebo nedej bože do očí , to mě teda fakt nechává naprosto chladnou
Míření
adelaida
| 30. 11. 2007 13:41
To by byla sranda pro někoho, kdo by čučel někde za bukem, on z toho byl ale docela rozpačitej, že to po něm chtěla.. No, nevím, nová pleťová maska?? Jináč já měla při střelbách docela hafo desitek , škoda, že nejsem chlap, třeba by mi to šlo....
A konec
adelaida
| 30. 11. 2007 13:37
Ok. Kloa řekla rovnou Miky, že tu statistiku nechápe, i když sama pochopila špatně jak to myslí.. Prostě kloa musí mít poslední slovo, i kdyby na chleba nebylo..
Kozlik a Adelaida
Miky
| 30. 11. 2007 13:36
Já s tím zkušenosti také nemám. Žádný můj partner tohle nikdy nevyžadoval. Mne samotnou to nenapadlo ani zkusit. Nic mě na tom zatím neláká. Tvoje přítelkyně to vyžaduje?
Tak to musela být sranda, Adelaido.......( trefování ).
Kloa
Miky
| 30. 11. 2007 13:32
Ať byla ta věta formulovaná, jak chtěla, každej věděl, jak to myslím. Ty jediná ne. Ty jediná jsi začala útočit na inteligenci, že nechápu tu zkreslenou tabulku. ( protože sis vytvořila svojí verzi). Místo toho ses mě měla zeptat, jak to myslím...Toť vše. K ostatnímu se vyjadřovat nebudu, protože jsem toho řekla už až až, aniž jsem musela. Každý si už svůj obrázek na věc udělal. Dám na rady a piš si tady třeba sama ze sebou. Souhlasím s Kozlíkem. Jsi zajímavý případ. Měj se, paní dokonalá.
Miky
Kloa
| 30. 11. 2007 12:12
Miky, nevím proč mi pořád nadáváš. Píšu v klidu, nesnažím se psát co jsi zač, zato já jsem se už o sobě dočetla věcí.
Nic to nemění na faktu, že jsi poprvé reagovala unáhleně, bezdůvodně se vysmívala a zesměšňovala. Jediné co jsem na tvou větu „že ženy nepřiznají důvod selhání antikoncepce“ myslela, bylo to, že pokud tvrdíš, že index ukazuje důvod selhání antikoncepce, tak ten index nechápeš. Nikde jsem ti nevymlouvala tvůj názor na statistiku, že je naprosto přesná, uváděla jsem, že je orientační. Tys pak jen pořád opakovala, že je statistika zkreslená proto, že ženy lžou, ale k tomu jsem ti nepsala nic, je to jeden z možných faktorů, který ten index zkreslují, proti tomu nic netvrdím, ani jsem netvrdila.
Tvou větu jsem pochopila tak jak byla napsaná a jak jsem se k ní vyjádřila, pokud jsi ty nechápala mé příspěvky, „měla ses zeptat ne“? Ono to pak ale v těch dalších příspěvcích co o mě píšeš vypadá, jako bych ti vyvracela to, že ženy lžou, to není divu, že s tebou ostatní souhlasí, vždyť s tím sama souhlasím!
Tady jde vidět kam až vede špatně formulovaná věta a neschopnost pochopit příspěvek druhého.
K tvé omluvě jsem se už vyjádřila, omluva doplněná dalším napadením je poněkud zvláštní omluva. Tvůj další příspěvek budu brát jako úlet, protože pochop, že se nesnažím útočit, vysvětluješ si to asi všechno jinak. Zloba číší z tvých příspěvků. Opravdu rady typu neodpovídat neuděluj, neodpovídala jsem a stejně řeč nestála. Zkus to taky jednou ty. Nikdy jsem se do lidí nenavážela, prvotní impuls byl vždy z jejich strany. Přestaň mě prosím obviňovat i z toho, že neustále někomu vyhrožuju, nevyhrožuju, ale je snad logické, že když někdo upozorní na to, že bude lepší, když si sebe nebudeme všímat a právě ten člověk si mě všímat nepřestane, že tím všechno popírá. Nevím co v takovém případě ti lidé ode mne čekají, že budu jen pokorně poslouchat? Mi jinde nedělá problémy si jich nevšímat, taky se podle toho chovám, přesto že mám k jejich příspěvkům a charakteru co napsat.
Kozlik šikula
adelaida
| 30. 11. 2007 11:34
Nádhera, jak mluvíš krásně (jiho)česky Zdravim. Jináč na obličej mi říkal známej, že jednou musel zamířit, že to vysloveně vyžadovala, ale přišlo mu to prej podivný... Já s tím zkušenosti nemám..
hádky
Kozlik
| 30. 11. 2007 10:42
Co se hádáte? Připomíná mi to bejvalýho spolužáka. Tohle nemá cenu. On vždycky o něčem mluvil a ostatní si mysleli něco jinýho a vyšlo to tak že on měl pravdu sám a my jsme byli pitomci Neměl žádnýho kamaráda, ale byl tak na výši že mu to bylo fuk. To je normální arogance. Se koukněte na naše politiky. Bejvá to tam to samý.
co s tím
Kozlik
| 30. 11. 2007 10:30
já si s tímhle nedělal nikdy starosti. Všechno bylo podle mojí holky, že si řekla kam to chce a nebo jsem to dal do prezervativu, takže to je celý. Máte to rádi na obličej?
Kloa
Miky
| 30. 11. 2007 09:41
Lucie, prosím tě, přemýšlej...nebylo toho už dost?
Jsem jedna z dalších, která poukázala na tvoje přemrštěné reakce. Pokud jsi nevěděla, jak jsem myslela tu větu, mohla ses zeptat, jak to myslím, ne? Já jsem mluvila o selhání druhu antikoncepce. Pane bože, každej to vzal normálně, kromě tebe. Kdybys to tady nezačala rozebírat, nic by se nedělo.
Moje omluva byla pouze za ty smajlíky, k tomu ostatnímu bych se pouze opakovala - útoky. Sice jsem ti řekla, jak to bylo, ale hlavní je, že omluvit jsem se dokázala a co ty? Ty nic. Ty se nemáš za co omlouvat, že ne? Ty jsi tady ten chudáček, kterýmu všichni ubližují.....( A nepleť zase do toho všechno ostatní ohledně výsměchu). Sama víš, že to nebyl výsměch jako takový, ale smajlík a úplně v jiném smyslu. O to, co popisuješ, tady vůbec nešlo!!!

Taky si myslím, jako Kajda, že když neumíš uznat svou vinu a stále útočíš a my všichni jsme podle tebe ti, co tady nic nechápou, tak bys neměla vůbec na naše příspěvky odpovídat a vyhneme se tak dalším hádkám. To je rozumné řešení, ne?
Zamysli se, jak se tady prezentuješ. Je pouze otázka času, kdy se s někým zase chytneš, pokud budeš takto slovíčkařit a navážet se do lidí.
Co znamená, že "kdosi "od tebe chtěl mít pokoj a takto ho mít nebude? To zase vyhrožuješ? Holky se pouze postavily na tu stranu, se kterou souhlasí. Proto jsou špatné a tobě se opět ubližuje? Takže jim budeš vracet vše i s úroky? Jéžiš, to je ubohý. Když jsi tady ty ta nepochopená a my ostatní mluvíme o ničem, tak proč s námi diskutuješ?
Vykašli se tedy na nás a jdi si povídat tam, kde ti lidi rozumí, ne? Tady jsi úplně vedle.
pro kloa
anonym
| 30. 11. 2007 02:20
Kloa, nech Miky už sakra na pokoji!!! Už to nemůžu dále číst! Je to poměrně nepříjemné!!!
A vůbec, přestraň se navážet i do všech ostatních! Nejsi tu žádoucí! Doufala jsem, že to pochopíšl??? Raději si najdi jiné téma diskuze!!! Možná bude lepší, když se "přesuneš" úplně jinam....Kajda.
adelaida - nos
Kloa
| 29. 11. 2007 22:44
To byl jen příklad, nevím co s tím nosem máš Teď už teda vím Pokud ti to je nepříjemné, tak se omlouvám, opravdu, ale nenapadlo mě jak jinak to už vysvětlit, že vše začalo jejím výsměchem.
Podle nosa poznáš kosa.. :-)
adelaida
| 29. 11. 2007 22:11
Já nemám křivej nos, jen velkej.
adelaida
Kloa
| 29. 11. 2007 22:00
Adelaido, nepochybuj o tom, že tady nejde o "podporu v zádech". Ale nebudu ti brát tvůj názor, máš na něj právo, ale je takový, protože nemáš dost informací. Proto má angelwoman takový názor jaký napsala.
O uvedených osobách jsem napsala jen proto, že se přidávají do diskuze, která se týká záležitosti mezi mnou a Miky a ony samy se kdesi dušovaly, že ode mne chtějí mít klid, že se sobě budeme vyhýbat, ale tím že se budou přidávat do tohoto konfliktu se jim to asi nepodaří, co myslíš? Taky si jich jinde nevšímám, přesto že mám k jejich chování a názorům co říct. O charakteru hlavně jedné z nich se nebudu vyjadřovat, stejně to časem vyplyne na povrch a to budeme všichni koukat.
Neshledala jsi na vyjadřování Miky nic výsměšného? Vysmívala se mi hned několikrát, ale když myslíš. Do nikoho jsem nerýpala a dočkala jsem se výsměchu. Tak dobře, pokud je tohle podle tebe správný způsob internetové diskuze, tak se tady budeme jeden druhému smát, co třeba tobě, že máš křivý nos nebo někomu, že má strie a celulitidu nebo někomu že má 20 kg nadváhy atd. Nezdá se ti to neslušné a zbytečné? Mi teda ano. A pokud toto někdo použije, tak ublíží.
A užij si *** s ručníkem nebo molitanem pod zadkem
Miky
Kloa
| 29. 11. 2007 21:32
Vím co tady celou dobu píšeš, že žena nepřizná do statistiky pravou příčinu otěhotnění - že se nechránila a řekne, že použila třeba kondom, ale na to jsem ti neřekla ani ň.
Jen jsem se snažila vysvětlit, že jsem na tebe nijak tím slovem "nepochopila" neútočila. Reagovala jsem na to, že jsi uvedla, že žena nepřizná důvod selhání antikoncepce, na to jsem se jen snažila vysvětlit, že to není potřeba uvádět, žena nemusí uvádět důvod selhání antikoncepce, v indexu se pracuje jen s tím jaká antikocepce byla použita ne co způsobilo její selhání.
Asi jsi to špatně formulovala. Nemělo být napsáno "neuvede důvod selhání", ale "neuvede pravý důvod otěhotnění" nebo "pravdivě neuvede používanou antikoncepci".
opravdu děkuji za "omluvu". Napíšeš, že se omlouváš a doplníš to dalším napadením, že jsem snad hledala způsob jak se do tebe pustit
rozloučení
Miky
| 29. 11. 2007 21:27
Dobrou noc, Adelaido.
kloa
adelaida
| 29. 11. 2007 21:21
No comment.


Brou noc všem, obzvláště zvířátkům v lese a dobrým lidem..
našla jsem ti ten příspěvek, kde jsem už na tvou otázku dávno odpověděla
Miky
| 29. 11. 2007 20:07
Kloa prosím tě, koukni se na str. 18 na příspěvek s názvem Je to jinak.......tam jsem už na tuhle ttvou otázku dávno odpověděla. Kdo tedy co čte špatně? Zajímavé je, že to všechny braly jako já a jen ty sis vymyslela svou domněnku ( jakým způsobem ta která antikoncepce selhala) O tom vůbec řeč nebyla.
Poslední odpověď na žádost dotyčné
Miky
| 29. 11. 2007 19:52
To, kam píšu, ti může být fuk. Co tě pořád štve?
Psala jsem, abych se bránila, to jsem ti řekla.
Nevím, proč chceš, abych ti tady odpovídala na tvou otázku. Napsala jsem ti to do zpráv, právě, abychom to tady už nazahlcovaly.
Prostě jsi psala o tom, že v tabulce není důvod selhání apod...ale tohle já neřekla. Tuhle verzi sisi vytvořila ty sama. Později jsem vysvětlila svůj názor, tedy proč přesně si myslím, že je zkreslená. Je to tak do detailu, že už nevím, jak jinak to napsat.
Takže naposled pro tebe, jo? Máš to sice ve zprávě, ale chce tady po mně odpověď, tak tady ji máš.
Žena nepoužije třeba vůbec žádnou ochranu a pak řekne, že měla kondom atd.....Takže lže. To je to, co jsem myslela já a holky taky. Bylo to jasné. Důvod selhání jako druh antikoncepce nebo prostě žádná antikoncepce. Né, to, cos tady ty psala, že jde o důvod selhání té konkrétní antikoncepce. Ten je úplně jedno. Podle toho jsem s názor na tu statistiku neudělala. Toto se tam vyčíst nedá, to víme všechny. Proč myslíš, že jsem ti celou dobu říkala, že tu statistiku chápu a stejně mám původní názor?
Smála jsem se tomu začátku, to ano, za to jediné bych se ti měla omluvit, omlouvám se za to, ale bylo to proto, že mi to už hlava nebrala, že sis zase našla nějaký svůj způsob, jak se do mě pustit. Říkáš, že to útok nebyl, ale přitom ses tak celou dobu chovala.
Nezlobte se, že odepisuju, řekla jsem si, že nebudu a ustoupím jako to bylo u kondomů, kde jsem také ustoupila já, ale tentokrát mě Kloa vyzvala k odpovědi, tudíž jedině proto sem nyní píšu. Sice mi to připadá zbytečný, protože jsem jí to už napsala do zprávy, ale chtěla odpověď na druhou, tak ji tady má.
diskuze
Miky
| 29. 11. 2007 19:32
Má ještě někdo nějaké zkušenosti co s "tím" po "tom???" Kloa asi ne
Miky - snad rozuzlení
Kloa
| 29. 11. 2007 19:32
Miky a tebe snad nutí někdo na všechno reagovat? Pokud by sis tak stála za svým názorem, že některé věci je lepší ignorovat, tak ses podle toho sama dávno zařídila, dala jsem ti k tomu příležitost. Ale tvých příspěvků je tady hromada, musíš prostě ke všemu něco říct, je tě všude plno. Kdybych na každého reagovala jako ty, to by pak bylo povyku! Naopak, nechala jsem to být, ale krásně jde vidět, že ty toho prostě ani tak nenecháš, tak ono je jedno jestli píšu nebo ne.
Uvažuju jak by bylo pro tebe vhodné, abych to napsala, každou větu do nového příspěvku, abys ji vůbec přečetla? Protože pokud je čteš, tak je moc zvláštní, proč mi v každém příspěvku vnucuješ, že neuznávám tvůj názor, psala jsem to a hned několikrát, tvého názoru se to co jsem uvedla, že jsi nepochopila vůbec netýká. Tvůj názor ti neberu. Nikde jsem ani nepsala, že statistika není zkreslená, psala jsem, že je orientační, tak mě už konečně přestaň obviňovat z věcí, které jsem nepsala.
Napíšu ti to co jsem psala Adelaidě, věřím, že základní věc. Pokud na ni odpovíš, nebo bys už mnule odpověděla, místo toho, abys mi nadávala, tak ti je dávno jasné to co tady celou dobu tvrdím. Tabulka o důvodu selhání té či oné antikoncepční metody bohužel nevypovídá. Jak jsem psala, pokud o důvodu selhání dané metody vypovídá, tak mi napiš co třeba říká tabulka o důvodu selhání HA. Jaký je důvod, že HA selhala? Důvod se z toho nikdy nedozvíme. Nevíme jestli důvodem selhání HA bylo to, že žena zapomínala HA pravidelně užít, nevíme jestli nebylo důvodem selhání HA to, že žena brala např. antibiotika a ty snížily účinnost, nedozvíme se z toho, že důvodem selhání HA bylo to, že měla žena střevní potíže. O důvodu selhání jednotlivých metod se tam nikde nepíše.“
Nevrhej se na mě ale s tím, že jsem přestřelila a že se mám někomu - tobě - omlouvat, nikomu jsem se nevysmívala, s tím jsi přišla ty. Nevím totiž kolikrát ti mám vysvětlovat, že jsem tím, že jsem napsala, že jsi nepochopila jejich význam, nemyslela nic jiného natož útočného. Napsala jsi "spousta žen ani nepřizná důvod selhání", o důvodu selhání ale tabulka nic neříká, s důvodem selhání antikoncepce ten index nepracuje, tedy nezahrnuje to jestli selhala HA, protože žena byla zapomnětlivá nebo že HA selhala proto, že měla žena střevní potíže.
Závěrem, Miky, píšu to znova, nepiš mi prosím soukromé zprávy, nechci se pak dočíst, že ti vyhrožuju
adelaida
Kloa
| 29. 11. 2007 18:01
Adelaido, nemusíte mi všichni opakovat co jak Miky myslela, když si pořádně nepřečtete ani můj příspěvek, protože píšete o koze a já o voze. Dobře chápu to o čem píšete. To co popisujete je možné, na základě toho může být statistika zkreslená, nepopírám, psala jsem už několikrát, že je jen orientační. Ale já píšu už od začátku úplně o něčem jiném! To vy jste mě stále nepochopili, ani se o to nepokusili.
Dále, vysmívám se ti snad, že jsi o mě napsala, že „podle tebe jsem nepochopila jak to myslela Miky“? V tom případě by tady byla řada řehtajících se smajlíků s dodatkem, že hlavně, že ty víš všechno nejlíp, protože tak stejně se zachovala Miky když jsem ji napsala, že nepochopila smysl té tabulky, přitom jsem jen chtěla uvést na pravou míru podstatu té tabulky, jaký na ní má kdo názor mi je opravdu jedno.
Tabulka o důvodu selhání té či oné antikoncepční metody bohužel nevypovídá. Jak jsem psala, pokud o důvodu selhání dané metody vypovídá, tak mi napiš co třeba říká tabulka o důvodu selhání HA. Jaký je důvod, že HA selhala? Důvod se z toho nikdy nedozvíme. Nevíme jestli důvodem selhání HA bylo to, že žena zapomínala HA pravidelně užít, nevíme jestli nebylo důvodem selhání HA to, že žena brala např. antibiotika a ty snížily účinnost, nedozvíme se z toho, že důvodem selhání HA bylo to, že měla žena střevní potíže. O důvodu selhání jednotlivých metod se tam nikde nepíše.
Závěr a co s tím po "tom"
Miky
| 29. 11. 2007 17:02
Jsem ráda, že se nakonec došlo k jádru věci a bylo vše pochopeno tak, jak to bylo myšleno. Angelwoman, díky za tvou objektivitu, hodně si toho vážím. Muselo to být těžké.
Holky, všem se omlouvám za to všechno, co jste tu musely číst, i mou vinou.....
Tak a téma.....no, ono se to občas vsákne někam samo, že??? Nejlepší je ( co mám já za zkušenost), pěkně někam na tělíčko a pak do spršky společně a to se potom ještě dějí věci Jo, o tohle ale už přicházím, někdy se mi trochu i zasteskne....
už by to zasloužilo ukončit-nic proti
Pilotka007
| 29. 11. 2007 16:10
Myslím že je tohle veřejný server a tak poslouchat to samé dokola je poměrně zničující a lidi to obtěžuje.Každý má právo sem napsat svůj názor, ale takhle se hádat? Názor je názor, nebuďte vztahovačné...
Adelaida
angelwoman
| 29. 11. 2007 15:27

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198