Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Co s "tím" po "tom" :)

Diskuze

co s "tím" po "tom"
anonym
| 28. 11. 2007 13:41
Se zájmem jsem si přečetla celou diskuzi. A nezbývá než souhlasit s tím, co tu uvedli Miky,adelaida,linda i Nux. Statistiky bývají velmi často závadějící, vlastní zkušenosti jsou neocenitelné! Kajda.
DANiELA
adelaida
| 28. 11. 2007 12:39
Off Topic - to je pravda, ale to vzniklo z toho, že "po tom" vyjde "něco", co někteří chytají do kondomů, od toho se odvíjelo protržení kondomů a bla bla bláááá... až ke statistikám . Tak se na nás nezlob..
Statistika
Linda
| 28. 11. 2007 11:55
Souhlasím s tím co napsala adelaida, statistiku si sice přečtu, ale já osobně dám především na vlastní zkušenost a hlavně na svůj rozum jaká antikoncepce mi vyhovuje.
Off Topic
DANiELA
| 28. 11. 2007 11:34
A já bych zas řekla, že to, co tady řešíte, patří do vlákna o antikoncepci a ne do "Co s tim po tom"
Můj názor
adelaida
| 28. 11. 2007 09:03
Naopak podle mě kloa nepochopila zcela, jak to myslela Miky. To, že žena nepřizná pravý důvod selhání s tou statistikou souvisí, ne že ne. Tedy ta vkládaná data k dalšímu zpracování jsou značně zkreslená. Jak se asi získávají údaje pro tuto statistiku, to někdo stojí nad souložícím párem a zjišťuje co a jak? To asi ne. Odhadem? Potom je to zkreslené. Tak z výpovědi vzorku žen? Potom je to zkreslené taky, pokud ty ženy nevypovídají pravdu. Ale i tak by šlo jen o zlomek lidí. Je jasné, že nechráněný styk je značně rizikový a HA při správném užívání velmi spolehlivá. Jak se ale např. zjišťuje pravý důvod selhání kondomu nebo třeba pesaru, které bylo příčinou otěhotnění?
Miky
angelwoman
| 27. 11. 2007 19:03
Promiň, že vám tady do toho vstupuju, ale nejsi trochu zaujatá?? Prostě ses dívala na tu statistiku jinak, než Kloa a ona ti to napsala -nic víc. Tak proč se jí posmíváš?? Nevím, jako nezúčastněnému člověku mi to přijde, že se tím snad bavíš...
Snad tady můžeme každý napsat svůj názor - ale je názor a pravda. A to jsou rozdíly. Pokud člověk studoval statistiku, tak ví, že vypovídací schopnost má, ale taky musí vědět, jak pracovat s daty, které získal. Ty napíšeš, že statistika je zkreslená, což je jen část pravdy, ale tvůj názor.Já ho respektuju, stejně jako ten od Kloi.
Prostě mi jen připadá, že se tady poslední dobou někteří lidé chodí spíš pohádat a rýpat do ostatních, než si příjemně popovídat
Adelaida
Miky
| 27. 11. 2007 17:32
Ahojky, už jsem ti odepsala....
oprava
Miky
| 27. 11. 2007 13:57
tip né typ
Adelaida
Miky
| 27. 11. 2007 13:55
Já chodím na polikliniku ( kdyžtak ti dám typ) , zkoušela jsi to tam? Je dobrej a vždy pokecáme, zasmějeme se. Je fakt, že se tak ke mně chová i kvůli tomu, že jsem sestra a dokonce nás učil gynekologii na škole, haha...to jsem se pak stydělaAle ani ostatní si nestěžují, naopak. Z ordinace je často slyšet smích. Můžeš se mu svěřit s čím chceš a nikdy mi nevynadal, neztrapnil mne, neurazil..... Jako doktor je vynikající a jako člověk totéž.Kdyžtak ti napíšu do zpráv, jak se jmenuje a zkus ho. Má lidí hodně, to jo, ale pokud bys mu řekla svý důvody, myslím, že by tě vzal. Já tam chodím už 12let...
Mudři :-)
adelaida
| 27. 11. 2007 13:11
Jsem ze značně velkýho města a přesto smůla.. Dali mi přednášky, že maj ****** pacientek a když se jim chtějí individuálně věnovat, tak neberou. Dle mých zkušeností bez známostí bohužel. Všechny jsem samo nevyzkoušela, ale taky nemají všichni zrovna dobrou pověst. Halt když nemám problémy, tak to s tou mojí jde. Ale bojim bojim.. Zubař nemlich to samý.
Lékař
Dedeckova
| 27. 11. 2007 11:14
Ahoj, teda z tvojí doktorky mám strach a ani ji neznám To já mám štěstí, s gynekoložkou jsem naprosto spokojená, objednat se můžu ze dne na den a výsledky mi volá sama.
No jo,
anonym
| 27. 11. 2007 11:14
ono někdy není ani z čeho moc vybírat.
Ale ještě se mi nestalo, že by gynekolog nebral, že má plno. To máte asi nedostatek doktorů, v té oblasti, kde bydlíš. To není divu, že si pak každý dovolí se takto chovat, když mu nehrozí, že by mu pacientky přetáhla konkurence.
Gynekolog
adelaida
| 27. 11. 2007 10:48
Ženský, to je samozřejmý, změnit doktora. Ale to je tady jako změnit zubaře! Absolutně bez šance!!!!! Když mě nevzalo asi 5, tak sem to vzdala. Ještě Ti řeknou, že máš jít podle místa svýho bydliště. Svobodná volba lékaře je dle mých zkušeností naprostá utopie!!
Adelaida
Miky
| 27. 11. 2007 10:22
Ahoj Adelaido. Tak odpočatá po dovče? Koukám, jak ses rozjela No, to je teda fakt přehnaný. Taky bych šla k jinej doktorce. No, jo, oni si holt ledacos neuvědomí, berou to jako rutinu. Znám to z nemocnice. Někdy až žasnu, co si kdo dovolí. Od takových ruce pryč, pěkně od plic jim říct svoje a neshledanou. Já mám naštěstí doktora prímovýho.
Lékařka
anonym
| 27. 11. 2007 09:39
Tak to bych pádila pryč! Co s takovou...paní doktorkou? Já jsem měla gynekologů několik. Od dvou jsem odešla kvůli jejich chování. je to v lidech, ne v systému.
Neexistuje, aby Ti doktor nadával, nebo se posměšně vyjadřoval o Tvém panenství! To si nesmí dovolit.
Nux - o lékařích..
adelaida
| 27. 11. 2007 09:12
No, ona je celkově taková zajímavá pani... Ale abych jí nekřivdila.. To je na dlouho.. prostě jsem měla nějaký problém, na který by mohla zabrat určitá antikoncepce jak jsem se předtím dočetla a taky jsem byla ve vztahu, kde se dal jaksi očekávat styk (a už bylo taky načase ) Tak sem chtěla HA. Jenže mi bylo asi víc let než je obvyklé, tak pani říká: A nejste panna, doufám??!!!!! Což sem byla. Tak mě dost tlačila k akci a při dalším vyšetření už aby to jako bylo..
Prostě Ti u ní nesmí nic být a mít nějaký problém.. Jinak je průser. Pokud z Tebe nejdou litry krve, považuje to za banálnost. Taky bylo dobrý, když mi dala přednášku, když jsem řekla, že mi nevadí, když ta HA bude drahá, když mi zabere na ten můj problém. Jakto, že prý mi cena nevadí, když jsem nezaměstnaná a to pojala dost ostře!!! Žádné babičkovské pošudlání.. Prostě sem si svýho času s pani docela pobrečela.. On obzvláště tento typ lékaře by měl být jaksi citlivý a ohleduplný.. Nebo si to teda aspoň já myslím.
adelaido
anonym
| 27. 11. 2007 08:58
Tomu nerozumím. Doktorka byla naštvaná, že jsi byla panna?
Mišmaš
adelaida
| 27. 11. 2007 08:45
Jej, tak statistiky jsou opravdu přesné součty nepřesných čísel. Mně věřte, dělala sem v ČSÚ . Ale hlavně je to výcuc z určitého vzorku lidí, že, neptají se přece nechtěně těhotné, co způsobilo její nehodu a nezapisují to do tabulek. Ale z něčeho lidstvo má potřebu neustále vycházet, tak to tu prostě bude a jistý přínos to bezpochyby má.
Hodně selhání HA i kondomů je způsobeno nesprávným užíváním. Jenže kondom je přeci jen jakási mechanická záležitost, nepolknu pilulku ve správný čas a nestarám se - je nutná manipulace a ještě opatrná. Je spoustu lidí, co dělali všechno jak měli a stejně se někde stala chyba, takže něco v tom bude.. Jen nechápu, jak můžete věřit přerušované souloži. A co všechny ty fakta o obsahu spermií v tekutinách před finálním výstřikem? Už sem slyšela víc lidí, kteří to praktikovali v poho léta.. Mně to přijde ale dost riskantní.. No a s tou mládeží a ***em.. Za nás to bylo ještě nějak jináč, i když to není hluboká minulost . Avšak doba se markantně mění.. Trochu mě fascinuje, jak některé matky automaticky vemou dceru v 16ti k MUDr. pro HA. Moje známá např. : jak jí bylo 16, už jí matka vedla, stejně tak i její sestru. Mojí matku doktorka seřvala, co mě tam v patnácti vede s takovou kravinou (šlo o jisté zdravotní problémy), když jiný si tam v tomhle věku chodí pro antikoncepci.. A to nemluvim o tom, jak byla na mě pozdějc naštvaná, že sem byla panna.. Ale to už je halt z jiného soudku..
Regina
Miky
| 26. 11. 2007 13:37
S tím se nedá, než souhlasit, Regi.
Taky jsem zjišťovala hodně o pesaru, vaginálním kroužku, i o kondomech. Hodně jsem se dozvěděla. Historie kondomů je velice zajímavá, doporučuji...
Nechci už brát hormony, a proto mi zbyly na výběr tyto dvě možnosti ochrany - tedy pesar nebo kondom, či ještě přerušovaná soulož. Vyzkoušenou mám antikoncepci, kondom, přerušovanou sloulož a nitroděložní tělísko. Zatím mi z toho, podle vlastní zkušenosti, vychází nejlépe kondom. ( z více úhlů pohledu např. jak nám vyhovuje při ***u atd..)
S přerušovanou souloží jsme neměli nikdy " nehodu", ( cca 10 let...), ale není pohodlná pro partnera, tedy aspoň pro mého a je tady víc faktorů, kvůli kterým bych se raději chránila jinak.
No a ten pesar bych možná zkusila, ( i když nějak nevím, moc mu nevěřím....), ale stejně není u nás k mání, takže jedině kondom. Je jich takové množství na výběr......Díky článku, který jsem si přečetla, se mezi jednotlivými druhy i lépe orientuji. Spolehlivost je téměř 100% . ( dle testování výrobku). Z 99% prý závisí na manipulaci a správném použití .... Je tady možná i kombinaci se spermicidním gelem, kdyby něco, tak už nemám vůbec strach ze selhání. A máš, Regino, také nějaké zkušenosti i s kondomy?
Sterilizaci jsem zatím zavrhla, protože pořád nejsme na 100% přesvědčeni, že už do budoucna nebudeme chtít děťátko....
Tak se mějte pěkně, jdu šůrovat....
Regino
anonym
| 26. 11. 2007 11:59
Velmi moudré a pravdiné!
Někdy nejsou životní zkušenosti an škodu!.
Jaká antikoncepce ? -
Regina
| 26. 11. 2007 11:08






zdravím - jsem překvapena, kam se až dostala vaše diskuse - a jsem ráda, že svůj názor napsal i muž - vítám Tatu !!! -
Trochu jsem se pobavila tím, že se o pesaru psalo v nějaké "archaické literatuře" - čímž jsem se automaticky já i ivdol -´promiň mi - jsi přece jen o nějaká ten pátek mladší - staly málem "starožitnostmi" - no podle dnešních měřítek asi ano a pak,. když se podívám na odkazy na netu zjistím, že jsme vlastně byly "ve svém mládí" velmi na výši - tedy v té antikoncepci - , protože v cizině je naše lety oveřená a k naší spokojenosti a libosti využívaná metoda "velmi oblíbená" -, ale o její "renesanci" se bude muset snažit mladší - -


A kdyby náhodou jsem zase byla mladá a měla si vybrat - rozhodně bych si z té velké nabídky vybrala opět tuto!!! - - to my však nehrozí ani náhodou !!! - -
A proto každá antikoncepce je dobrá, když vyhovuje oběma partnerům a záleží jen na nich co si vyberou - "Proti gustu žádný dišputát " - "Jak je komu ctěná libost" - dávám dvě "archaická mudrosloví" k dobru -a mějte se rádi
Kloa a zase Kloa
Miky
| 26. 11. 2007 10:27
Kloa, jestli sis všimla, tak já jsem tady nic nepitvala a nepitvám celou dobu. Nevím, proč tady pořád vysvětluješ dokola, o čem je statistika a co říká?
Já vím co říká......a to jsem napsala, to bylo celý. Nezáleží na ničem dalším.
Můj názor jsem napsala a nepotřebuji vědět tvoje vysvětlení ani důvod proč jsi tu tabulku vložila. Chápeš to? Prostě neuznávám statistiky a jsou pro mne zkreslené, z tohohle mého názoru vznikly tvoje reakce a vysvětlování co jsou statistiky a že když si tohle myslím, tak je nechápu. Copak nemůžu napsat, že jsou zkreslené, i když vím všechno to, co se tady pořád snažíš vysvětlit?
Tohle není normální. Nediv se mi, že mám z toho tedy potom srandu.

P.S: Tatu ahoj. No, jasně. Koukni se na str. 13, jak to vzniklo. Kloa si přečetla můj názor a pak z nějakého důvodu, asi osobního, ( už jsme spolu měly víc sporů), napsala, že jsem tedy nepochopila smysl statistiky. Prostě kdo nesouhlasí, tak hned nepochopil smysl věci a Kloa začne mnohosáhle vysvětlovat o co jde a nepřijme to prostě jako hotovou věc, ( že někdo prostě s něčím nesouhlasí, i když věc chápe... ) Já statistiky chápu, nejsem blbá, jen jim nevěřím a to je vše. Proto jsem to napsala.
Hlava mi to fakt nebere, jak je hádavá a přitom v zápětí napíše, že názory jiných akceptuje. Tak proč teda potom vysvětluje a vysvětluje něco, co vím, jen proto, že k tomu napíšu, i přesto, svůj postoj? Nemá to smysl.
slunko
Kloa
| 26. 11. 2007 09:10
Slunko, už jsem taky takový zážitek nechtě jako ty vyslechla, sice tam nešlo o feťáka, ale slečny mluvily o stejném problému a stejně lehkomyslně. Je to docela smutné. Stejně jako ty jsem si dávala pozor, abych do toho během studia nespadla, hlavně na střední. Rozhodně jsem se více snažila uvažovat hlavou než tam tím dole. Přitom nevím čím to je, že nad tím ty holky více nezapřemýšlí, asi dnešní dobou, kdo nemá *** v patnácti, tak je out.
Ale no tak!
Tatu
| 26. 11. 2007 08:22
Děvčata nechte toho. Vždyť nejde o život. Statistika je přesný součet nepřesných údajů. Ale protože je to nepřesné u všech metod, můžeme to brát jako něco z čeho lze vycházet. Když bude mluvit každý ze zkušenosti, nebude mu skoro pokaždé vyhovovat právě ta jeho kolonka. My jsme praktikovali přerušovanou soulož kombinovanou s nechráněným stykem při a těsně po menstruaci, tedy vlastně s neplodnými dny, a za 17 let žádný problém.
Tady se jasně ukázalo úskalí korespondované diskuse. V mluvené řeči by k takovému nedorozumění s největší pravděpodobností nedošlo.
Buďme rádi, že jsme zdraví a nechme každému tu jeho pravdu. Tohle je, jak lízat kolejnici. To taky neubejvá.
Hezký den.T.
Zážitek
slunko
| 26. 11. 2007 07:04
chci se s vámi podělit o jeden nechtěně vyslechlý rozhovor ve vlaku dvou šestnáctiletých slečen. Jezdí pravidelně, studují druhák učňáku a na praxi jezdí kamsi vařit. A dnes se jedna svěřila druhé, že už podruhé nedostala menstruaci, že má strach, že je těhotná, a že navíc včera zjistila, že její přítel (otec dítěte) je feťák. Jaké následky toto vše má, si ani nechci představovat. Jestli ten úžasnej feťák byl ještě k tomu nemocná, mám pocit, že ta slečna si právě zavařila život. No a co víc, ta druhá holčina to brala tak nějak humorně, aniž by si uvědomovala následky, tak nějak zlehčeně. Já se celou vysokou "klepala", abych do toho nespadla, chránila se svědomitě, abych dítě vychovváala v zázemí, a když vidím, jak často takto mladé nevyzrálé děti rodí děti, je mi ouzko a zároveň líto dětí i těch holek, že neumí přemýšlet když už si hrají na dospělé. No to je vše, co jsem chtěla říci. Přeji krásný den všem :)
tabulka jen pro orientaci
Kloa
| 25. 11. 2007 22:54
Tatu se zmínil, že neví jaká je spolehlivost pesarů, tak jsem tady uvedla tu tabulku. Že to začneš pitvat do detailu na jednotlivá čísla by mě nenapadlo. Chtěla jsem jen ukázat všeobecnou spolehlivost té antikoncepční metody. Tak jak se o tom mezi lidma mluví, že se ví, že je kondom spolehlivější než nechráněný nebo přerušovaný styk, že je HA spolehlivější než kondom atd. Tak jak se podle toho všichni ***uálně aktivní lidé řídí. Nikdo přece z rozumně uvažujících lidí neskočí do postele nechráněný. To stejné vyjadřuje ta tabulka, jen to je vyjádřeno čísly.
Tvůj názor na statistiku ti neberu, ani netvrdím, že ta čísla jsou přesná, ale to všechno jsem napsala, že je to orientační, ne že je to přesná statistika.
Jen mě zaráží tvoje urážky, výsměch a ironie. Zklamání v druhé osobě je vzájemné. Člověk, který o sobě tvrdí, že nemá rád lidskou zlobu a zradu se chová jinak než že zlobu šíří. Nevím proč by ses mě měla bát, nejsem nájemný vrah jen obyčejný pracující student.
Hezký zbývající večer všem.
Kloa
Miky
| 25. 11. 2007 20:19
Zbytečně se zase rozepisuješ a je to jako vždy...... Piš a vkládej si co chceš. Já jsem napsala jenom svůj názor, že je statistika, podle mne, zkreslená. Co tě na tom tolik žere? Víš, jsi hrozně zvláštní člověk. Jak s tebou někdo nesouhlasí, tak je konec.
A nevyhrožuj mi v os. zprávách, já se tě nebojím. Lidi jako ty jsou prostě chudáci. Hrozně jsem se v tobě spletla.
Taky nechápu, jak můžeš poukazovat na moje pravopis. chyby, když sama nepíšeš správně česky.
Hezký večer a pozor, aby tě ta tvoje zloba neroztrhala na cucky.
Miky
Kloa
| 25. 11. 2007 14:47
Kdyby byla tato statistika tak zkreslená, tak nepoužíváš kondom, ale máš nechráněný pohlavní styk, nic víc ta tabulka nevyjadřuje. Takže tvrzení, že někomu nic neříká je neobjektivní.

K tvému výsměchu můžu dodat jen to, že je to ubohé. Stejně jako tvé zesměšňování mě, že vím všechno nejlíp.
Nebo se mám taky smát tvým příspěvkům?
Nepsala jsem žádným útokem o nepochopení, to nebyl útok, jen konstatování, že ta tabulka vyjadřuje něco jiného, než jak jsi to popsala, jak mám jinak popsat nepochopení příspěvku? Bav se na můj úkor, pokud ti to dělá radost, mi to opravdu tak směšné nepřijde.
Nad čím jsem se pobavila je to, jak píšeš co mám dělat a nedělat, že je to tvůj názor, že nemám reagovat, ale proč ty reaguješ na můj, tj. na tabulku, kterou jsem zadala?
co vyjadřuje
Kloa
| 25. 11. 2007 14:28
Ale já nic jiného netvrdím.
Napsala jsem, že je orientační. Ukazuje jen to, že asi tolik žen při používání dané metody antikoncepce otěhotnělo. K tomu může ale vždy dojít jen na základě nějaké chyby. Např. špatným užíváním HA, špatnou manipulací nebo poškozením kondomu atd.
Kdyby ta tabulka byla tak zkreslená, tak např. u nechráněného pohlavního styku není tak vysoké číslo. Nic víc, nic míň nevyjadřuje. Je to jen míra pravděpodobnosti selhání té či oné metody.
Souhlasím
Miky
| 25. 11. 2007 14:22
Děkuju, přesně tak to vidím. Každá statistika je zavádějící a zrovna tahle dvojnásob.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198