Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Co s "tím" po "tom" :)

Diskuze

Už vím
Miky
| 16. 11. 2007 22:20
Jo, už vím. Tady jde o tuhle větu.
Ahojky. Já to myslela jinak s tím kroužkem ale to je jedno, nebudeme to teda rozebírat.

Teď jsi reagovala na tuhle větu, ne? Já jsem to právě nechtěla rozepisovat, tak jsem napsala jen tohle..jako abys věděla, že jsem to myslela jinak, než ty, ale nechtěla jsem to probírat.
A tys teď napsala...Miky, psala jsi, že atd atd.......já přece vím, co jsem psala.
Byla to teorie, přemýšlela jsem nad možnostmi....
Tys to asi pochopila jinak, ( podle tvé reakce), tak jsem to nechtěla probírat dál a dál, a proto jsem napsala tu větu, jak je na začátku zkopírovaná - z toho mého předchozího článku.
A z téhle tvé další reakce vyznívá další nepochopení mojí teorie ( vysvětlila jsem ji výše).
Co je špatného na tom, když zjistím, že druhý pochopí můj text jinak, než jsem ho myslela - ( usuzuju tak podle jeho reakce), a pak to nechci více rozepisovat? Napsala jsem právě proto jenom tu jednu, nevinnou větu: Já jsem to myslela jinak, ale to je jedno...( citace)
A ani nevím proč bych měla, podle tebe, plést všechno dohromady.
nechápu
Miky
| 16. 11. 2007 21:52
Tak když tam natržený nebyl, tak nic. Já myslela, že se právě natrhl v tom místě. Jako těsně pod tím kroužkem. Teď jsem tě nějak nepochopila. Vadí ti, že přemýšlím o kvalitě kondomů nebo co?
Já to neberu osobně, je to o kondomech a vlivech, které mohou vést k jejich porušení.
Pak ses na něco ohledně mé úvahy ptala a já ti odpověděla. Co jsem udělala?????
Miky
Kloa
| 16. 11. 2007 19:19
Miky, psala jsi, že "proto, že mu kondom neseděl po obvodu, tak se kondom narušil v místě, kde je takový ten kroužek a tak se tam dostal vzduch". Myslím, že to opět zbytečně komplikuješ a řešíš několik věcí najednou Tohle si ani živě nedokážu představit, to je snad nejpevnější místo kondomu. Navíc na tom místě kondom nebyl vůbec poškozený, tak nevím proč se to tady vůbec řeší
Kloa, Nux
Miky
| 16. 11. 2007 18:49
Ahojky. Já to myslela jinak s tím kroužkem ale to je jedno, nebudeme to teda rozebírat.
No, já vím, že je fuk, co nosí v kalhotách, ale přecejen bych chtěla prostě kluka. Sestřenice měla taky dvě holky a čekala s jiným třetí a má kluka, mrcha, haha Je to fakt ale v životě taková potvora a má na všechno štěstí.
Však já ale dětičky miluju, i kdybychom pak chtěli čtvrtý a nebyl by to kluk, milovala bych ten holčičí uzlíček úplně stejně. Jen si pořád říkám, že by se to ještě do čtvrtice mohlo zkusit Třeba zrovna klouček bude, což? Uvidíme, co bude atd....do téhle životní situace bych ho ale nepřivedla, na 4 děti fakt finančně nemáme. Jinak já bych měla dětí...... A ty máš dvě, Nux? Kolik jim je? Tak papa.
Miky
Kloa
| 16. 11. 2007 13:36
Miky, já bych to už neřešila, prostě se stalo a mělo to nějaký důvod, co mohlo být tehdy příčinou jsem napsala. Myslím, že čím víc se kondom natahuje, tím je větší riziko, že prakne, a jelikož on měl snad dvakrát větší *** než ostatní chlapi, které jsem kdy viděla, tak se kondom musel jednou tak tolik natáhnout, v tom je podle mě smysl těch větších kondomů, které se prodávají. A už proto, že ho měl na sobě tak těsný, tak se tam žádný vzduch nemohl ani u toho kroužku dostat. Aby se tam dostal vzduch, tak by tam k tomu musel být prostor, který opravdu nebyl. Ne, nic z toho nebylo, ještě jsme "nebyli na konci", prasklo to během, na gyndu jsem šla, co kdyby kapičky lásky ale nic a měsíčky přišly normálně. Ale i přes to všechno jsme si to užili, bylo to v létě, v přírodě u jezera, romantika Pak už to bylo v klidu, nechala jsem si napsat HA.
No tak právě proto, že v tom nemáš ještě úplně jasno, není pro tebe sterilizace vhodná, jak jsem to psala. To až čas ukáže jestli při větších dětech a větších starostech budeš mít síly na další dítě.
Miky
anonym
| 16. 11. 2007 11:10
Píšeš o kloučkovi...
Mojí kamarádce se narodila před týdnem čtvrtá holčička, poslala mi fotky, a řeknu Ti, byla MOC KRÁSNÁ, oni věděli, že to bude holka, ale to vůbec nevadí. Každé dítě je takový zázrak, že pohlaví je bonus, třešnička na dortu. Mně by nevadily 4 holky ani 4 kluci. Dřív možná bych chtěla změnu, dneska ne. Dneska beru dítě jako velký dar, a co nosí v těch plínách, to je celkem fuk.
Kondom a sterilizace
Miky
| 16. 11. 2007 09:46
Zvenku nepůsobili, ale to je jedno, protože když je kondom nasazen na ***u, uvnitř není žádný vzduch, takže i když tam je tření atd, nemůže prasknout vlivem působení z okolí.
Ten zkušební by samozřejmě praskl, byl naplněn vzduchem. To byla zkouška kvality, jestli právě není porušený a jestli je správně elastický.
Hm, ty velikosti jsou spíš asi o tom obvodu, teda myslím. Je možné, že jak byl přítel obdařený, tak mu právě neseděl obvod a v místě, kde je takový ten kroužek, by se při styku mohl narušit a jak nabere vzduch, prasknout potom může asi docela snadno. Asi bych to viděla tak, ale je to jen teorie. Hlavní je, že z toho nic nebylo, co???? Každopádně když vím o vašich zkušenostech, budu si dávat víc pozor.
Já si právě teď ještě nedokážu říct, jestli už další dítě fakt nechci. Kloučka bych chtěla, ale v současné době bychom 4 děti nezvládli, ale třeba až začnu pracovat, něco našetříme, měla bych vyšší mateřskou apod....tak by to bylo možný. Já zkrátka ještě nedokážu říct, že fakt končím úplně na 100%. Tak to asi nechám, jak to je. Snad se nehoda nepřihodí. To bych fakt musela na potrat a to by mne dost trápilo. Nejhorší je, když žena musí na potrat z finančních důvodů, toho mi je fakt líto.....papa a přeji pěkné ***íkové zážitky.
Miky
Kloa
| 15. 11. 2007 18:45
Miky, jinak si to vysvětlit nedokážu, jindy nebyl problém, nebo byl zrovna tenhle kondom zmetek. A když to oni zkouší a pouští tlak dovnitř, zkouší na to působit taky nějakým tlakem zvenku? Což hraje velkou roli. Já jen vím, že mu ten kondom byl vážně těsný Pak už jsem koukala i na velikosti kondomů, dělají se i větší, tak pro to musí existovat důvod proč vyrábí i větší. Na špičku jsme nezapomněli, ale naprosté vakuum zaručit nemůžu Rozhodně jsme si dávali pozor, ať ho nějak neporušíme, měli jsme na to dostatek času, takže žádný shon v parku Kontrola musí být. Ale jen klidně spi Stává se to vyjímečně, ale stává.
Už jsem sterilizaci muže myslím dávněji probírala s někým na antikoncepci nebo někde tam a pak s tebou jinde, jen jsme to tak naťukly. A myslím, že by to bylo od muže dobré gesto a pokud bych v takové situaci byla, snad bych to i očekávala, že se tak zachová, protože mi to příjde fér, protože se povětšinou nechává ochrana na ženě, resp. ženy to řeší více než muži. Důležité je si ujasnit chci další dítě, nechci další dítě, protože pro tenhle zákrok se může rozhodnout jen ten, kdo má opravdu jasno
Tak zdar ***u bez nehod
Tak asi sterilizaci ne
Miky
| 15. 11. 2007 16:01
Ahoj. No, právě. Moje mamča má přerušený vejcovody a tedy funkci to splňuje, ale nechávala si to dělat někdy kolem 40 let a měla nás 4. Mně přecejen není ještě ani 30 a i když teď tvrdím, že další dítě nechci - důvod je spíš finanční, tak do budoucna bych mohla názor změnit. No a zase na IVF bych jít nechtěla kvůli riziku vícečetného těhotenství a to bych pak taky mohla mít místo 4 dětí 5 nebo víc, haha...... takže na sterilizaci asi teda zatím ne, zatím bohužel jen tu gumu
Ty jo, že by ale praskl kvůli velkému ***u, jsem fakt ještě neslyšela. Je to testováno na velikost daleko větší a je do toho vpouštěn vzduch pod tlakem atd atd.......Nezapomněli jste třeba na tu špičku? Jako že se má stisknout, aby tam právě nebyl ten podtlak. Nemyslím to špatně, jen tak nad tím furt přemýšlím....Nechci tím ani říct, že si tady někdo vymýšlí...teda Kloa to ne, já ti věřím. Jenom mi to nejde do hlavy. Měl by někdo nějaký vysvětlení? Jako chápu, že když se třeba omylem, mechanicky poruší struktura při vyjímání z obalu, tak při své funkci pak může asi dojít k prasknutí, roztržení a tak, ale zdravá guma....Já z toho snad neusnu, haha
Antikoncepce pro chlapy by byla super, ale na druhou stranu by se zase někdo cpal humusem, to by mne taky netěšilo. Jinak jsem někde četla, že už snad nějaká taková HA pro chlapy někde ve světě je, ale nevím to jistě. Sterilizace pro chlapa, jo a je to....haha Hm, ale žádnej chlap by do toho určitě nešel...teda myslím si to. Stačilo mi, co říkal můj táta, když to tehdy doma řešili a jinde by to asi nebylo o moc jiný.
Tak co mi zbývá? Jen ta guma. Budu doufat, že nehoda nebude. My teda ten kondom vždycky kontrolujeme, takže pokud ho někdo schválně nepropíchl na brigádě, haha, měli bychom být klidní.
Je tady někdo, kdo třeba něco ví o tom vaginálním kroužku?Teda snad se to jmenuje takhle.
Tak pa, už tady zase dělaj čóro móro....
durex
Kloa
| 15. 11. 2007 12:22
Myslím, že to není o značce, to jsem tím vůbec nechtěla naznačit, s jinými muži jsem s touhle značkou neměla problémy, to jsem i psala. Šlo jen o to, že byl kondom asi malý, resp. přehnaně napnutý, protože on byl opravdu vyvinutý a jak působil tlak zevnitř i z venku, tak to asi nevydrželo
Kondomy
adelaida
| 15. 11. 2007 11:06
Nu, já myslím, že nejde o značku. Zkoušený musí být všechny a u Durexu se platí toliko značka, prodejní cena je oproti výrobní hodnotě značně nadnesená Já osobně kondomům věřím, ale chápu, že kdo má špatné zkušenosti tak už to vidí úplně jinak.. taky znám pár lidí, kterým se stala nehoda s prorváním Moje spolubydlící říkala:" Kdyby to tak mělo nějakou záklopku.."
Sterilizace a opětovné otěhotnění
anonym
| 15. 11. 2007 10:49
Miky,
já myslím, že by to šlo pak asi už jen pomocí IVF, ale šlo. Každopádně, co se týče sterilizace, předpokládám, že se dělá tak, že se podvážou (tedy zaškrtí) vejcovody. Jinak hormonální systém funguje normálně dál, menstruace probíhá. Jen to vyjíčko je prostě vstřebáno buď ve vaječníku, nebo ve vejcovodu (nevím, kde přesně se po podvazuje).
Neumím si představit, že by léta nefunkční vejcovod pak šlo znovu zprovoznit.
Já také další děti neplánuji, ale toto je pro mě úplně krajní řešení, a nějak by se mi pod ten nůž nechtělo.
Jinak myslím, že by konečně mohli něco vymyslet pro muže. Tedy krom kondomu. Ale když tak nad tím uvažuji, zas by to bylo něco hormonálního, neboť jak jinak, takže nic moc zdravého.
ochrana před početím
Miky
| 15. 11. 2007 09:47
Jo, tak to i já. Snad mít nehodu nebudeme.
Jinak naše poslední dcera se právě narodila po tom našem problému, jak se kondom shrnul. No a končily mi zrovna měsíčky, pak jsem ještě slabě krvácela, bylo to 6 den. U mě je to s těmi plodnými a neplodnými dny jaksi mimo, takže nějaká metoda, jak jsem třeba psala, by asi u mne nefungovala. Vím, že hodně ženám spíš dopomohla k otěhotnění, než k zabránění početí. Možná bych měla opravdu spíš uvažovat nad tou sterilizací, jak mi někdo radil na antikoncepci, když nechci HA ani tělísko. Jenže co kdybychom ještě někdy později, třeba až nastoupím na nějakou dobu do práce, chtěli ještě toho kluka.....Já vím, že to jde zase obnovit, ale mohly by pak být potíže. Tak já fakt nevim......
Durex
Pilotka007
| 15. 11. 2007 07:27
Hrůza...a já jsem myslela že Durex jsou nejlepší...
Prasklý kondom
Dedeckova
| 14. 11. 2007 18:55
Jen tak naokraj u nás to byl taky durex. A pak jeste cartex.
Holky
Miky
| 14. 11. 2007 13:59
Hmmm, zajímavé informace, díkyRadši ale zůstanu u kondomu, zatím stejně nemám jinou možnost.
antikoncepční náplast
Pilotka007
| 14. 11. 2007 07:36
Slyšela jsem o tom že je nespolehlivější antikoncepční náplast. Problém je ale v tom že jsem se i dozvěděla že po té náplasti mají ženy problém otěhotnět...
Miky
Kloa
| 14. 11. 2007 00:20
Jo, jo Miky, to je stejně nejlepší, vlastní zkušenost a pokud není člověk spokojen, musí zkoušet hledat z možných variant něco jiného.
Byly to durex, stály spoustu peněz a bylo u nich i pexeso kamasutry Ale ten kluk byl vážně vyvinutý Nafouknout nebo naplnit vodou to se dají hodně, ale asi jak je tam ten tlak ze vnitř i z venku a je to na těsno, tak k protržení může dojít. My jsme ho schválně nenatrhávali Takže myslím, že pokud kondom sedí akorát, že je všechno v pořádku, ale ani tak si nemůžeš být ničím jistá, slyšela jsem dokonce o aféře, kde nějaké holky na brigádě propichovaly kondomy špendlíkem, což mi příjde jako hloupý žert!!
Princip vag.čípků je stejný jako u všech ostatních čípků. Prostě se zavede a v pochvě se rozpustí a připraví pro spermie nepropustnou bariéru a hubí je, ale něco z toho vytéct musí že. Spolehlivé to podle všeho moc není, nejlépe asi ještě s nějakou z jiných antikoncepčních metod (kondom, plodné, neplodné dny). Už jsem to myslím někam psala, tabulku spolehlivosti, tak to tady zkopíruju:

Ze sta žen, které používají tuto metodu antikoncepce za rok otěhotní:

nechráněný pohlavní styk 85
spermicidy 3 - 21
periodická abstinence 20
přerušovaná soulož 4 - 18
diafragma 6 - 18
kondom 2 - 12
nitroděložní tělísko 0,8 - 3
kombinovaná hormonální antikoncepce 0,1 - 3
gestagenní perorální antikoncepce 0,5 - 3
gestagenní injekční antikoncepce 0,3
gestagenní implantáty 0,04
sterilizace ženy 0,4
sterilizace muže 0,15

Taky se u těch spermicidů musí dodržovat určité pravidla, zavádět určitou dobu před stykem, nevydrží taky věčně a taky se poté hned nesprchovat. Jen mi to v jednu dobu nabízel lékař používat, ale stejně jsme raději šáhli po kondomu než tohle. Vím jak mi bylo nepříjemné když jsem musela užívat vag.tablety na kvasinky. Už nikdy. Ale kdyby to nikdo nepoužíval, tak se to nevyrábí, takže to lidi asi kupujou a používají. Ono to je prý dobré pro ty, které na kvasinky opravdu trpí, pomáhá to totiž prý i na mikroflóru.
No jo, není to jednoduché
S flíčky jsem si taky nikdy nedělala starosti, ani s jejich praním, vše bez problémů. Ani jsem si nevšimla, že by to kdy bylo v posteli vidět. Asi co chlap, to jiné složení
Tak asi jo
Miky
| 13. 11. 2007 23:37
JO, jo, souhlas. Každý si musí zkusit svý.
Teda tak to valim bulvy na ty prasklý kondomy..... Co to bylo zač? V tom pořadu, myslím reportéři ČT bylo, že to nafukují a bylo to fakt obrovský a říkali, že prasknout to prej nemůže. Vůbec jsem nechtěla věřit, co z toho šlo udělat za balon a bez vady. To pak zase kontrolovali nějak elektronicky.....Hm, tak já nevím.......Když to tady ale říkáte..........
Těm přístrojům bych taky asi nevěřila.
A ty čípky jsou nějaký nechutný, jo? Já to nikdy ani neviděla, natož zkoušela....A jak je to spolehlivý?
S těmi sekrety na postelích si fakt nedělejme hlavu. Já teda na tohle nikdy nemyslela a ani se mi ale nestalo, že by nějaký flíčky nešly vyprat.
kondomy atd.
Kloa
| 13. 11. 2007 22:35
S protrženým kondomem mám taky tu zkušenost a to to nebyla nějaká laciná guma Tam byl ale asi problém v tom, že byl kondom na jeho přirození malý S jiným chlapem se stenými kondomy se to nestalo, ale nedokážu si představit, že bych kvůli toho tehdy otěhotněla To aby ženská zkoušela jak chlapovi kondom sedí stejně jako se zkouší trička v kabinkách obchodů
Kondomy nezavrhuju, ale podle mě to fakt není ono a mám při nich takový pocit, jako že se člověk musí pořád hlídat, protože když se nechá unést, tak se může někdy stát cokoli. A taky tam je ten pocit něčeho mezi námi a narušení aktu, jak už někdo psal, je to pro mě takové naplánované.
Plodným a neplodným dnům nebo přerušované souloži se mi moc nechce věřit a asi bych se po každém ***u třepala, že můžu být těhotná. Nechápu jak to funguje u těch přístrojů, pokud mi oznámí, že dnes nemám plodný den, ale třeba za dva dny plodné dny nastanou a já jsem měla před těmi dvěmi dny pohlavní styk, vždyť i takto se dá otěhotnět. Nebo přístroj pozná, že se plodné dny jen blíží? Tak bylo by fajn se změřit a říct si dneska můžu, ale ta jistota mi tam nějak chybí
U čípků mi vadí, že se vlastně pak musí dostat ven, takže pocit jako bych trpěla výtokem. To je u mě fuj Stejně jako asi vadí zakladatelce diskuze vytékající sperma, v čemž takový problém nevidím, je to pro mě přirozená věc, taky záleží jak žena leží a tak nejsou flíčky pokaždé, chvíli po tom ještě ležím a na wc jdu až pak, někdy hned, záleží jaká je situace No jo, gravitace Ale tohohle se žena na rozdíl od vag.čípku zbaví hned. Tak bych Norwayko zkusila jít proti gravitaci
Ale jednou budu taky chtít HA nahradit, zatím tím "spojuju příjemné s užitečným". Naštěstí s HA nemám žádné problémy, takže až na to, že se tím žena krmí, jen pozitiva. Nejsou bolesti, konečně žiju, díky ní dokážu plánovat a navíc mě chrání před otěhotněním. Kdybych měla každý měsíc polykat týden kvůli bolestem ibalginy, tak si myslím nijak nepomůžu.
Jak píšeš Miky, všechno je to otázka názoru a vlastní zkušenosti. Tak ať si každý vybere co je pro něj to pravé
Ochrany
Miky
| 13. 11. 2007 20:24
Já jsem viděla v tv testování kondomů a protržení je v podstatě nemožné. Pokud se ti to stalo, bylo to spíš nějakým mechanickým narušením struktury jako třeba nehtem atd....při správném použití je protržení nesmysl.
Nám se jednou stalo, že o něco sklouzl. Jinak mám jen pozitivní zkušenosti. Někdy se holt stane, ale zavinili jsme si to také sami svou neopatrností, něco jsme tehdy i popili, takže asi tak.
V tomhle jsou asi zase lepší ty tabletky, teda když je bere žena jak má. Ale je to chemie a tu já nemám ráda. HA mi pomáhala na bolestivou menstruaci, to je pravda, ale jinak mi spíš komplikovala život.
Měla jsem i Danu, ale po té jsem krvácela a bolelo mne pořád břicho a navíc na ni vyšly v dnešní době docela špatné preference, takže už ji taky neprosazuju jako dřív. Jo a manželovi při ***u vadilo to uchycení za čípek, cítil to tam a někdy ho to i bolelo.
Tohle je všechno otázka názoru a vlastní zkušenosti.
Já sama bych ale kondom měnila jedině za nějakou jinou nechemickou metodu.
Nejlepší by bylo nechat chlapy sterilizovat Ba ne, to byl blbý vtípek....
Nux,
Dedeckova
| 13. 11. 2007 19:41
neřekla bych, že protržení kondomů je fáma. Většina mých kamarádek to zažila a já osobně dvakrát - navíc šlo o různé značky.
Pro Nux
Pilotka007
| 13. 11. 2007 12:56
Máš pravdu že to vytéká... pro někoho je to asi nepříjemné ale já nemůžu říct že by mi to vadilo.
Jsem na tohle poměrně zvyklá protože tak v prostřed cyklu mívám poměrně silné výtoky... není jiné východisko než to nechat vytéct umýt se... a je to... Nevím jak jinak bych si poradila... a kondom je sice dobré řešení... ale není to prostě ono.
Pro Nux
Pilotka007
| 13. 11. 2007 12:56
Máš pravdu že to vytéká... pro někoho je to asi nepříjemné ale já nemůžu říct že by mi to vadilo.
Jsem na tohle poměrně zvyklá protože tak v prostřed cyklu mívám poměrně silné výtoky... není jiné východisko než to nechat vytéct umýt se... a je to... Nevím jak jinak bych si poradila... a kondom je sice dobré řešení... ale není to prostě ono.
jak se chránit
Miky
| 12. 11. 2007 15:55
Já věřím kondomu i HA. HA ale užívat nemůžu, zhoršovalo mi to výtoky z prsů. Pořád se mi tvoří prolaktin a HA to podporuje.
S kondomem mi *** nevadí. Jediné co je na tom blbýho je to, jak psala Slunko, že se může někdy narušíit ta atmosféra. Ale u nás je to chvilinka, manžel si s tím rychle a sám poradí a kdybych nad tím teď nepřemýšlela, tak by mi to ani nepřišlo. No a někdy to uděláme jako součást pěkné předehry, záleží, jak se to podá....
Když to shrnu, tak ale radši použiju kondom, než abych do sebe cpala tu chemii.
Ta symtometrální metoda je možná dobrá, ale věřila bych jí míň, než HA nebo kondomu.
Škoda, že je opravdu tak málo možností ochrany. Já slyšela ještě o nějakým vaginálním kroužku, ale vůbec nevím o co jde. Spolužačka ze školy žije v Holandsku a říkala, že ho měla, ale prej to bylo hrozný, tak opravdu nevím...
A co ty čípky? Máte s nimi někdo zkušenosti?
Nux
adelaida
| 12. 11. 2007 12:34
Ale joo, ale právě, že "takovýho aby pohledal", tak mě to překvapilo. No, přiznávám, já bych se nechala unést.. Já sem ho ostatně chtěla jako jedinýho, ale za něj ruku dát do ohně nemůžu, to je fakt. Ale zrovna to bylo v novinách, že to opravdu nechrání před spoustou záležitostí..
Kondomy
anonym
| 12. 11. 2007 12:25
Adelaido,
já myslím, že se taková opatrnost opravdu vyplatí. Zvláště pokud se moc neznáte. Takového chlapa aby člověk pohledal.
Ale musím říct, že já jsem natolik praktický typ, že víc věřím kondomu, než HA. Když jsem ji brala, nikdy jsem partnerovi nedovolila, aby byl "až do konce" ve mně. Prostě jsem tomu nevěřila. Kdežto když VIDÍM, že to skončilo v té gumě, věřím tomu, že se mi to do těla nedostalo.

Myslím si, že selhání prezervativů jsou z větší části fámy. Po těch letech používání se nám nikdy nehoda nestala.

Jinak celkem věřím metodě PPR (přirozené plánování rodičovství) založené na trojkombinaci. Já z toho používala jen měření bazálních teplot a i přes nepravidelný cyklus jsem podle toho vždy dost bezpečně poznala, v jaké fázi cyklu jsem.
Skvrny a kondomy
adelaida
| 12. 11. 2007 11:33
Nu, to s teplou vodou a krvavýma skvrnama vím už od dvanácti od maminky.. Ovšem ty jiné skvrny se vždycky odevšad vypraly a nemusela jsem realizovat žádné namáčení ve studené vodě..
Jináč k té zajímavé debatě o gumových ochranách.. Mně osobně to vůbec nevadí, ba dokonce se mi to líbí (asi mám úchylku). Ovšem pokud je to jediná použitá forma antikoncepce, tak vím, že někdy bylo nepohodlné to řešit (např. při náhlém záchvatu ve sprše.. ). Jinak mám zajímavý zážitek s mužem, co ani zaboha nechtěl bez kondomu, i když jsem brala prášky. A ani v největším vzrušení do toho prostě nešel.. (jo, na vysvětlenou, k. prostě nebyl k dispozici, neee, že bych to tak vyžadovala bez něj). Nevím, jestli byl tak zodpovědný kvůli nemocem, ovšem to by ho asi nespasilo, když před spoustou jich k. nechrání. A stejnak se toho hafo přenese ústním stykem s genitáliema. Podezřívám ho, jestli se kdy na něco neléčil a teď se mě bál. No, škoda, že mi to neřek..
Rady od babči -
Regina
| 12. 11. 2007 09:51


nazdar mládeži - já jsem taková babka šmejdilka a taky mám "trochu" životních zkušeností - ráda bych je dala k dobru -
-Pomněte na to, že tělesné tekutiny jsou "biologický materiál" a pakliže potřísněné prádlo dáte do teplé vody - dojde k "vysrážení" - a již nikdy se tato skvrna nevypere - rovněž tak krvavé skvrny - je tedy vhodné po akci "postižená místa" namočit do studené či vlažné vody, kdy se " pozůstatky orgií" - rozpustí a pak se teprve prádlo vypere - -k druhému problému - za naších mladých let bývaly kondomy sice k dostání - ale jaksi nám "nevyhovovali" -
O hormonální antikoncepci jsem se zdravotních důvodů ani nemohla uvažovat a tehdy byla v plenkách -
Na radu gynekologa - jsem tedy užívala "pesar" gumový klobouček se spirálkou okolo - ten se zavedl do pochvy a nasedl na hrdlo děložní - spolu s anti želé -se nám tato kombinace osvědčila -
v tomto případě to bylo na mě a tak jsem to měla pod kontrolou a nijak to nebránilo v " libích pocitech" při milování -
ješte jsem jednou dostala nitroděložní telísko Danu - ale ta mi jako cizí těleso brzy vypadla a taky nebyla stoprocentní - vrátili jsme se k dříve popsanému způsobu -
Spolu s plodnými a neplodnými dny - nám to zajistilo celkem 99,9 % - poslední dcera se narodila v roce 1970 a manžel zemřel v roce 1996 - a "nikdy" to neselhalo !!! -
Nyní jsem sama - nemám žádného partnera . -a protože jsem jaksi "mimo" - nevím, zda tyto pomůcky vlastně ještě přežívají - to byste se museli pozeptát -
Ze vám přeji ničím nezkalený *** a věřte, že i dlouhodobý vztah může přinášet potěšení - znáte se každým kouskem těla a tak se můžete skvěle doplňovat. -
Spolehlivá metoda mužské A?
Tatu
| 12. 11. 2007 07:42
Pustit si magneťák na plný koule.

To se říkalo před čtvrt stoletím, to byly magneťáky ještě pořádný mašiny.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198