Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Co s "tím" po "tom" :)

Diskuze

Kloa
Miky
| 25. 11. 2007 14:18
Můj názor na statistiku tohoto typu je, jak jsem psala, že je podle mne, zkreslený a tudíž třeba mně něříká vůbec nic. Je to jen můj názor. Nejde tady o nic víc.
A proč jsem se smála? To snad víš sama, ne? Jelikož jsi tu statistiku vložila ty a já ( zrovna já) reagovala negativnním postojem, musela jsi odepsat hned útokem o nepochopení. No, já se fakt bavim.
Pokud dokážeš sdílet jiný názor, než sama máš, ( jak píšeš), tak to tak dělej a neútoč na důvody. I kdyby měl mít můj názor jakýkoli důvod, je to můj názor.........
Tabulka
anonym
| 25. 11. 2007 14:04
Ano, tabulka je teorie, statistika.
Nic víc.
Jakýsi vědec jednou prohlásil, že statistika je jedna velká lež.
Já bych to řekla tak, že nikdo není "většinový", a každý je tak individuální, že každé zevšobecnění je zavádějící.
Tabulky a statistiky jsou zajímavé pro informaci, ale nikdy jsem se jimi neřídila, nefungovaly mi.
Každý ať si vybere druh antikoncepce, která mu vyhovuje.
Nám např. kondom funguje 100%-ně, tedy jinak než v tabulce. Není nad vlastní zkušenost.
Miky
Kloa
| 25. 11. 2007 11:55
Zeptám se znova - co je směšného na tom, že jsem napsala? Mi na tom nic směšného nepřijde.
Já jsem té slušnosti, že ti odpovím - s upozorněním na to, že o lidech, kteří mají jiný názor netvrdím, že věc nepochopili. Ty ale nemáš jiný názor, jen význam té tabulky asi opravdu nechápeš. Tabulka je orientační a jen říká, že tolik a tolik žen otěhotnělo při používání takovéto formy ochrany ... ne to, že žena nepřizná důvod selhání, o to v tom indexu vůbec nejde. Takže opět nepleť jablka s hruškami.
Kloa
Miky
| 25. 11. 2007 11:42
Odpovím ti také otázkou. Proč, když má někdo jiný názor, než ty, hned podle tebe něco nepochopil?
Miky
Kloa
| 25. 11. 2007 01:06
Co je směšného na tom, že jsem napsala?.
Kloa
Miky
| 25. 11. 2007 00:53
Já se jen směju tomu, jak jsi hned zareagovala na můj příspěvek, kde jsem napsala svůj názor na statistiky........
hahaha
Kloa
| 25. 11. 2007 00:22
Takže nepochopila, ale mi se nevysmívej.
kloa
Miky
| 25. 11. 2007 00:17














hlavně, že ty chápeš všechno a s ničím nemáš problém, a tak je to správné - tak to má být....
tabulky
Kloa
| 25. 11. 2007 00:02
V tom případě jsi nepochopila jejich smysl ...
tabulky
Miky
| 24. 11. 2007 23:50
Tyhle statistiky jsou ale hodně zkreslené......spousta žen ani nepřizná pravý důvod selhání apod....
jo joooo
Pilotka007
| 21. 11. 2007 14:55
Podobnou tabulku jsem viděla v jedné knize o antikoncepci...
pesar
Miky
| 20. 11. 2007 20:14
Tak já zase koukala na ten odkaz od minulé Viktorky a byly tam ty časové údaje jiné.... Ale stejně si určitě dá spíš každý pozor a nenechává to tam maximálně dlouho..... Že u nás není, jsem také psala, není tady o tuhle ochranu zájem, no.......ale v USA je prý hodně oblíbená. My jsme tady spíš na ty hormony.
pearlův index
Kloa
| 20. 11. 2007 18:55
Jak už jsem dříve uváděla tabulku, tak dle pearlova indexu otěhotní za rok ze sta žen, které jako ochranu používají:

nechráněný pohlavní styk 85
spermicidy 3 - 21
periodická abstinence 20
přerušovaná soulož 4 - 18
diafragma 6 - 18
kondom 2 - 12
nitroděložní tělísko 0,8 - 3
kombinovaná hormonální antikoncepce 0,1 - 3
gestagenní perorální antikoncepce 0,5 - 3
gestagenní injekční antikoncepce 0,3
gestagenní implantáty 0,04
sterilizace ženy 0,4
sterilizace muže 0,15
Pesar se sem nedováží.
Tatu
| 20. 11. 2007 15:25
Lze koupit v Maďarsku nebo Německu. Prý tomu tam říkají diafragma (v původním slova smyslu přepážka). Nasazuje se max. šest hodin před plánovaným stykem, nejlépe ovšem těsně před ním a musí se nechat po styku min. šest hodin nasazený. Max. 24 hod. Počet početí na 1000 koitů nevím. Vyrábí se v různých velikostech a je tedy potřeba předem lékařské vyšetření. a souhlas lékaře, vyhovuje-li tvar čípku zamýšlené antikoncepční metodě.

Koukněte např. na www.planovanirodiny.cz
pesar nebo kondom
Miky
| 20. 11. 2007 14:06
Ahoj. Ano, je to takový ženský prezervativ Komu vadí narušení atmosféry při nasazování, tak je to asi možnost.. Ten pesar můžeš mít zavedený už nějakou dobu napřed, takže by nějaké překážky pak odpadly. Stejně by to ale musel být plánovaný ***. Takové ty chvilky, které přijdou v určitou chvíli, přirozeně, to neřeší. Pak by to bylo jako s kondomem, muselo by se přistoupit k vložení pesaru a nějaké narušení by tady potom bylo taky, no.
Já nevím, řekla bych, že spolehlivost asi bude podobná jako u kondomů Kondom je v podstatě hodně spolehlivý, když se dává pozor na manipulaci a použití a při užití spermicidních přípravků současně, bych řekla, že se spolehlivost může rovnat i HA.
U mne by to bylo jedno, jestli pesar nebo kondom, protože *** máme stejně spíš neplánovaný, takže bychom nasazovali skoro vždy těsně před.....čili u nás by to asi nic neřešilo.
Kdo má ale plány a vadí mu ta přestávka pro nasazení, pro toho by to řešení bylo.
Miky+Nux
ividol
| 20. 11. 2007 14:04
Zážitek není vůbec ohrožen a když se vybere správná velikost, tak OPRAVDU těsní a nemusíte se bát.
Aha
anonym
| 20. 11. 2007 09:44
Takže to má kroužek, No bezva.
a proč nám to gynekolog nenabídne? Připomíná mi to princip kondomu v ženském provedení. Ani zážitek nemusí být tolik ohrožen.

Jinak přiznám se, že partnera bych nenechala ejakulovat dovnitř, přece jen je to sperma pak uvnitř...ale jako ekvivalent přerušovaného styku ve spojení s neplodnými dny, proč ne! Zeptám se na to! V lékárně, raději, protože lékaři už vidí jen bodový zisk z pojišťoven , a tím jsou spíše hormony... Invidol, díky!!!
ividol
Miky
| 20. 11. 2007 00:26
Děkuju...
dedeckova
Miky
| 20. 11. 2007 00:25
Ahojky. No jo, to mi se, svým způsobem, taky báli. Jenže kdyby to takhle člověk měl brát, tak by neměl děti nikdy. Možná jsme měli dítě, podle někoho brzy, ale my jsme to tak chtěli, takže jsme to tak i udělali.Ono s těma penězma je to v dnešní době tak nestálý, že se na ně člověk nemůže beztak spoléhat. Jako třeba, že někdo řekne, že bude mít dítě, protože má peníze, hm a bum, než porodí, manžel může být bez práce a je to zase jinak. Jestli mi rozumíš. ....
S tím pesarem je to zajímavý, koukni, no...
Ale já pořád nevím, přijde mi to takový divný....Asi to zkusim a uvidím, hm, ale jak je to teda s tím prodejem?Tam psali, že se u nás nesežene....Zítra to zjistím od bráchovy přítelkyně, pracuje v lékárně. Tak dobrou noc všem.
pesar
Kloa
| 20. 11. 2007 00:19
To jste o pesaru nevěděly? My jsme se to učili už na základce.
Miky
Dedeckova
| 19. 11. 2007 23:41
To je právě to, co obdivuji, že jsi se rozhodla pořídit rodinu tak mladá Vím o více holkách, které by sice chtěly, ale bojí se finanční stránky. A s tím pesarem jste mě docela překvapily, musím si přečíst ty odkazy.
Pesar
ividol
| 19. 11. 2007 23:18
Při vyndávání se nehoda nestane, protože ho vyndáš nejdřív za 3 hodiny a to už spermie nepřežily. Klidně si ho můžeš zavést i dřív, ne až před stykem a nechat si ho taky delší dobu. Těsní opravdu dobře.
Pesar
ividol
| 19. 11. 2007 22:11
Ano, prstem zatáhneš za ten pružný kroužek a lehce vytáhneš.
pesar
Miky
| 19. 11. 2007 21:26
To si právě taky nějak nedovedu představit. To ho prostě chytnu za okraj a vytáhnu? Zkusím o tom něco najít na netu.
Invidol, pesar
anonym
| 19. 11. 2007 20:37
Mě by zase zajímalo, jak se vyndává? Je na to nějaká vyndávací pomůcka?
Miky
Linda
| 19. 11. 2007 20:26
Za změnu jména se neomlouvej, já to chápu. Také jsem brala HA v 17ti, pak jsem začala blbnout s vegetariánstvím a bio produkty a chemii jsem ze svého života vyloučila. Takže když bych dnes potřebovala, určitě bych hledala jiné možnosti a nechala bych se inspirovat touto diskuzí.
Pesar
Miky
| 19. 11. 2007 19:12
Ahojky. Tak jsem koukala na ten první odkaz. Píšou tam, že pesar není u nás žádaný, a proto ho lze koupit nejblíže v Maďarsku, ale že v USA je velmi oblíbený. Spolehlivost 95% a použití se doporučuje se spermicidními krémy. Prý se dá užívat opakovaně až 2 roky. Zavádí se přesně přes stykem a vyndat se může po 3 hod po styku a opláchne se. Prý tesní a je i nějaký, co se přicucne k čípku sám. Takhle to zní docela zajímavě, ale stejně bych se bála, že se stane nehoda třeba při vyndavání. Jak je to s vyjímáním a zaváděním? Opravdu je to tak snadné? No, ale pokud se u nás opravdu neprodává, tak je to vyřešené za nás....
Pesar
ividol
| 19. 11. 2007 18:51
Už jsem tady psala, že jsem s ním byla velmi spokojená. Kupuje se v lékárně a první nasazení mi zkontroloval gynekolog. Zavádění je velmi jednoduché a opravdu těsní, nic se pod něj nedostane. Dá se používat i se spermicidním krémem nebo gelem. Uvnitř o něm ani nevíš, netlačí. Správnou velikost ti doporučí taky gynekolog.
Po použití se opláchne a uloží do krabičky...
http://www.mineralfit.cz/…ntikoncepce.html
http://www.gyn.cz/tree.php?…
Linda
Miky
| 19. 11. 2007 18:31
Ahoj Lindo, předně promiň, že jsem ti minule psala jako Linduli, nějak jsem to přehlídla.
Já jsem užívala HA jen v 17 letech a pouze chvíli a potom až ve 27 letech a to 3 měsíce. Což já HA důvěřuju, ale měla jsem nějaký problém, který mi HA zhoršovala. Jinak to bylo v pořádku. V posledním měsíci mne teda začaly ještě bolet prsa, no a pak jsem ji přestala brát. Dřív jsem nad těmi hormony nijak nepřemýšlela, ale v poslední době jsem o tom mluvila s hodně známýma a kamarádkama a změnila jsem názor. Nechci už do sebe ládovat chemii, a tak jsem zatím na kondomech. Nehoda se zatím nekonala a nekoná.... tedy jen jednou, před 2 lety, jsme trochu slavili a asi jsme ho blbě navlíkli a on se jaksi shrnul. To jsem tady asi už psala.
kondom
Linda
| 19. 11. 2007 14:17
Že by je měli používat pouze velmi zkušení si nemyslím, i mistr tesař se někdy utne. Připouštím různé varianty protrhnuní, ale velikost přirození, tedy podle mě, toto způsobit nemůže. Velikost klasického kondomu by měla být určena pro všechny, spíše těm méně obdařeným bude určen nějaký v jejich velikosti.
Před 10 lety jsme používali kondom (také se nám protrhl), pak HA, ale kdybych dnes měla řešit antikoncepci, určitě by to vyhrál zase kondom, já k těm práškům prostě nemám důvěru.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198