Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

Edito,
Tinulinka
| 23. 6. 2010 13:05
nic doma nedělej, polehávej a šetři se. Však ten zánět určitě ustoupí.
Blaničce
edita
| 23. 6. 2010 12:44
Ahoj Blani, já jsem doma třetí týden a vzhledem k tomu, že jsem dostala zánět, není mi nic moc, tak jsem vcelku otrávená a manžel odjel do Belgie, tak si tu připadám jak v kleci.Závidím ti, že jsi v práci.Tak přeji už jen vše dobré,papa
Tinulince
edita
| 23. 6. 2010 12:39
přesně tak, pro oba to bylo nepříjemné
důchodkyni
edita
| 23. 6. 2010 12:38
Dobrý den, byla jsem minulý týden u lékaře, zjistil mi zánět, proto ty teploty, dostala jsem léky a teploty ustaly, ale břicho dost bolí, v pondělí jdu na kontrolu tak uvidím.Představovala jsem si to jednodušší.Hlavně mi vadí, že nejsem schopná téměř nic uděla, břicho bolí tak chodím v předklonu.V nemocnici jsem se cítila celkem fajn, ale teď je to horší.Tak snad se to zlomí a bude fajn.Mějte se moc hezky
Důchodkyni, blaničce
laurina
| 23. 6. 2010 08:22
Já jsem dneska přišla do práce, dělám v kanceláři, tak to snad zvládnu, taky můžu si mohu kdykoliv odpočinout - výhody rodinné firmy Na druhou stranu za těch 6 týdnů je tu hora papírů, do toho daňové přiznání, DPH a vše musí být do pátku hotovýé, uf........ Ale jsem mezi lidmi, doma mě už nic nebolí, ani ¨nepíchá, tak to bude dobrý ... ťuk, ťuk, ťuk

Blani, ty jsi taky v práci, a po jak dlouhé době?
blanicko,
Tinulinka
| 22. 6. 2010 19:21
neměla bys s tou koupelnou a kuchyní počkat? Já když jsem dělala koupelnu a kuchyň, to bylo jak po vyhoření. Generální úklid nám trval 3 dny, byli jsme na to 3. A sedřená jsem byla jako kůň. To si nedovedu představit, jak bych to tak krátce po takové operaci zvládla.
My budeme měnit okna a kvůli nim jsem si operaci zařídila až po oknách, protože to bych měla strach, že třeba i za 3 měsíce po operaci, bych z toho byla úplně zbitá.
pro všechny po i před
blanicka
| 22. 6. 2010 19:01