Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

pro Geminia
vwin
| 7. 5. 2009 16:34
Dnes jsem byla u lékaře, nějak zapomněl, že jsme se na dnešek domluvili, že budu chtít ukončit pracovní neschopnost. Zase mi říkal, že je běžné po operaci řezem být doma dva měsíce, ale nakonec mě tedy do práce pustil od 11.5. (a 20.5. to budou dva měsíce od operace, tak se jedná vlastně o pár dní). Já už se taky doma nudím, jím a kynu. Tak raději do práce. V kanceláři se přece nemáhat nebudu, neměl by to být problém, když se cítím dobře. Doma už dělám všechno, jen opravdu nadále nic nezvedám. Ptala jsem se na nějaká omezení - bylo mi řečeno opravdu si dát pozor na zvedání věcí a v tom ostatním prý "břicho vám řekne, co můžete a co ne". A pohl.abstinence prý má být 6 týdnů - takže to už je za námi, zítra to bude 7, takže třeba se o víkendu odhodláme. Ale jak to tak cítím, asi to bude těžší než před xx lety poprvé...
Pro kalo
Geminia
| 7. 5. 2009 15:29
Hysteroskopie se dělá při krátkodobé narkóze, taky jsem na ní byla před hysterektomií.. to člověk vůbec nic necítí.. jen je chvilku po přivezení ze sálu vláčný.. mě tedy děsně bolela ramena a nohy (to prý jak se tělo v narkóze uvolní).. a při další, dlouhodobé narkóze už nic.. asi už si tělo zvyklo
Pro minku
Geminia
| 7. 5. 2009 15:22
Ty jsi byla na LAHV, pouštěli tě dřív z nemocnice a dřív se prý hojí.. uvnitř asi ne, to je pro všechny stejné.. Já se cítila taky dobře, povalovala jsem se prvních 14 dní, pak už jsem obstarávala celou domácnost.. jen jsem se nenatahovala, netahala těžké, nestála dlouho u sporáku, neluxovala - to až po 5. týdnu..
Od pátého týdne jsem se fakt doma nudila.. ne že by nebyla práce, ale tu jsem zase nemohla dělat
Ale zaměstnala jsem se a uteklo mi to..
Taky tě chápu, že jdeš pracovat, nemocenskou dostaneme bůhví kdy (prý nedostaly ještě ženské z ledna ), tak budeš potřebovat každou kačku.. a vidím, že jsi rozumná, že se s jeho odchodem nekácíš..
Přeju ti dobrý nástup do práce - ahoj Alena
kuk
mindda