Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

Ahojky.
KuK
| 4. 5. 2009 16:42
Ahoj děvčata. Dnes jsem byla na kontrole po 6 týdnech a radovala se, že již půjdu do práce. Další kontrolu mám 18. 5. a PN trvá. Objevila se mi na vaječníku cysta. Prý se nemám znepokojovat. Máte s tím někdo zkušenosti? Existují nějaké přírodní preparáty či babské rady?
Jinak s tím ***em to bude asi dost individuální. Po 4 týdnech mi lékař řekl, že to můžeme opatrně zkusit. Zkusili, hoooodně opatrně a jde to . To víte, bylo tam více strachu než rozkoše, ale nějak se začít musí.
vaječníky pryč?
MajdaK
| 4. 5. 2009 15:45
Také já jsem četla veškeré příspěvky týkající se vaječníků na těchto stránkách. Já jsem se k těmto stránkám dostala ale až po operaci, byla jsem rozhodnutá naslouchat lékařům, tím pádem jsem to měla "jednoduché". Vy, co si tady čtete příspěvky a máte se teprve rozhodnout, nedivím se, že Vám není lehko. Jak jsem psala v minulém příspěvku, budoucnost vůbec nevidím černě, nepřipadám si jiná (akorát už nemám menstruaci-paráda) ani jiné pisatelky se stejným osudem, jak jsem si tu mohla číst, nemají nějaké velké problémy, ale je to pouze na Vás samotných, jak se rozhodnete.
Majda
pro Naďu a všechny jako já
workio
| 4. 5. 2009 15:11
Ahoj, přesně jsi vystihla i můj stav. Je mi 48 a mám se také rozhodnout, ale jak? Co je v tomto případě lepší? Pročítám tady celou diskusi a nevím, jak se mám rozhodnout. To čekání je snad nejhorší. Poradí mi někdo? Před 14 dny jsem byla úplně zdravý člověk, kterého jenom někde píchlo a nepřikládal tomu žádnou váhu a nyní se mám rozhodovat o docela závažné věci. Není mi z toho dobře, ale jak vidím, nejsem sama. Děkuji za podporu.
uzdravování a sex
MajdaK
| 4. 5. 2009 14:58