Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

pro corinu
ecila
| 5. 3. 2009 10:08
Ahoj,
mě práce nevolá,jsem s dětmi doma-májí diabettes a celiakii-takže spíš stojím pořád v kuchyni a vyvářim.Řeknu ti ale,že bych do té práce šla ráda.
Můžeš mě napsat něco o tom Aloe vera?To jsou kapky?

Jinak se měj moc fajn a hezky se uzdravuj!!!
Samozřejmě to přeji všem ostatním a držím palce čekatelkám
Ahoj ecila
pro ecile
corina
| 5. 3. 2009 09:42
Ahojky,tak to je dobre,ze se mas fajn. A ze vse je pekne zahojene.
Takze hola hola prace vola??? Ja jsem stale jakoby takova zpomalena. Do toho mi zjistili alergii,dnes jsem jeste byla na krvi.A koncem mesice jdu na endokrinologii.Uz jen doufam,ze jsem si vsechny mozne nemoce vybrala,uz me to fakt nebavi.
Ja si zase pristi tyden pojedu koupit Aleoe vera stavu. Stoji to 839,- kc je toho litr a krasne to pomaha,aspon me,mam to osvedcene.Aloe cisti a je dobra na spoustu nemoci.

Tak se mej moc hezky a at uz jsme jen a jen zdrave
Iva
pro ru
dabo
| 4. 3. 2009 17:29
Ahoj,to pobolivani-pichani na leve strane,mne taky zlobi.Kdyz mne to chytne v sede,tak si sednu trochu jinak a pak to odezni.Na vetry mi pomohl cipek.Lekari chteli,aby to slo bez leku.Ve stredu rano jsem byla operovana az ve ctvrtek v noci jsem si rekla o cipek,to jsem myslela,ze uz to nezvladnu!!.Doma neco malo udelam a pak si zase lehnu.Mas pravdu chce to slunicko,ale jak to tak vidim,dlouho nebude.Zatim pa a uzdravuj se!!!!!
Pro dabo
RU
| 4. 3. 2009 15:13
Ahoj,já jsem 14 dní od operace a v nemocnici nám dávali 3xdenně po 2 tabletkách espumisan,ten opravdu na větry pomohl a nikdo z nás neměl problémy.Koupila jsem si ho také dom a opravdu mě pomáhá.Také jsem byla řezem.Nyní mě pobolívá na levé straně a jde to do zad,jinak problémy nemám a to už se neudržím a pořád něco dělám.Pomůže nám až sluníčkoahoj a uzdravuj se
danině
mindda
| 4. 3. 2009 10:32
Tak to buď ráda , že to za tebe vemou kolegyně, já jsem sama a snažím se je teď všechny udělat , tak jedu jak pila, zítra to bude nejhorší a pátek už jen odpoledně něco, protože dopoledné jedu do nemocnice s papírama. Ale zase je fakt , že na to nemám přes den čas myslet, ale večer než usnu, tak to v hlavě jede. Utěšuju se tím, že za týden už snad bude líp , a budu se pomalu těšit domů, ty karty je taková moje hra, baví mě to , ale moje kamošká dělá ještě tatotové karty, tam je to podrobnější, ale musíš to brát s rezervou, a věřit tomu , čemu ty chceš.Ona ta víra v něco , tě popostrkuje dopředu.Moje uč. angl. šla před rokem rodit, a když byla u mě tak přenášela pár dní, věděli jsme podle karet , že kluk na svět nespěchá, ale měla tam , že je obklopená vodou, ale její klid končí, vova vždy pluje pryč, a ráno už byl kluk na světě a probuzeni sms , jsem Ondra a právě jsem se narodil, bylo povzbuzující, proto ti píšu , staré vždy musí odejít , aby mohlo přijít něco nové, ale musíš se s tím vyrovnat a chtít to dát pryč ,jinak to nové nemá šancí. Květina musí také uvadnout, ale ten druhý květ je vžy větší a voňavjejší, protože ten starý mu dal více prostoru a pevný základ. Tak začni myslet pozitivně. Než pojedu, ještě se ozvu. Mějse Mindda
pro daninu
verusa
| 4. 3. 2009 10:03
Děkuju za slova útěchy. Ono nám nic jinýho nezbývá, než se těšit na lepší. Já mám ty migreny hlavně kvůli výkyvům hormonální hladiny,na druhým místě jsou odezvy na počasí (zemětřesení).Tak doufám, že když budou hormony srovnané, tak....jen aby to nebylo naopak.Doktorka mě říkala, že je to u každé ženy jinak.Snad nebudou komplikace.Kdy jdeš na operaci ty? Taky ti budou brát vše řezem?Já si jdu příští týden vše "vyběhávat".
pro dabo
danina
| 4. 3. 2009 09:34
Ahoj, tak to máš za sebou,to ti závidím.Tak teď se drž rad zkušených nic nedělej,nic nezvedej a nech se obskakovatJá jsem doma a už budu do konce měsíce,chřipka a oslabený organismus,taky zase krvácím.. Dej vědět jak pokračuje rekonvalescence ať se mám na co těšit Dana
mindde
danina
| 4. 3. 2009 09:28
No na jednu stranu jsem ráda, že jsem doma,jsem nachcípaná a děsně unavená z toho krvácení,ale je to dlouhý a taky je mi líto kolegyň,že to musí za mě táhnout o měsíc dýl to není příjemný. Dík za to karetní povzbuzení, docela ve mě zatrnulo jak mají pravdu,tak nějak to cítím,že přijde nový život Tak vydrž do operace a budu držet palce
pro verusa
danina
| 4. 3. 2009 09:22
Ahoj,
vidím,že jsi si v životě užila svoje,tak věř tomu,že teď se všechno obrací k lepšímu Možná,kdo ví,i ty migrény po téhle operaci přejdou,mě to alespoň vysvětloval doktor,že všechno je v těle spojené se vším a když je něco rozblázněné, zlobí pak i jiné věci a naopak. Musíme věřit. Co se týče ***u,četla jsem tady i opačné názory,že prý je to mnohem lepší než předtím,žádná starost o otěhotnění,žádné ovbavy že začnu při tom krvácet a podobně,prý si to ženy mnohem víc užívají. A jestli máš hodného přítele o kterého se můžeš opřít,máš veliké štěstí a všechno bude už jen lepší a lepší a teď nemluvím jen o ***u,věř tomu. Já mám dceru a syna 20 a 22 let,dcera bude maturovat,syn už vydělává.Držím ti palce,všechno bude dobré,uvidíš
hysterektomie
verusa
| 4. 3. 2009 08:55
Jé, Ty vykládáš karty? Docela mám dobrý zkušenosti. Loni jsem je měla moc špatný.Hrozila komplikace s operací a tromboza.Tebe operace taky teprve čeká?
pro daninu
dabo
| 4. 3. 2009 07:56
Ahoj Dani,tak vcera jsem byla propustena z nemocnice,citim se trosicku unavene,ale jinak to jde.Myslim,ze jsem to zvladla velice dobre,jsem po hysterektomii a mam rez 18cm.Po jipce jsem se citila velice dobre.Co povazuji za nejhorsi cele te veci jsou vetry,to jsem si vazne vytrpela.Dani,ja vim ,ze se do dobre pise,ale vsechno v pohode zvladnes,drzim Ti palecky a pak se ozvi,pa Dana
pro corinu
ecila
| 3. 3. 2009 22:46
Ahojky,
tak to mám také za sebou.Já jsem byla na první kontrole a prý jsem o.k.,tak tam už nemusím.Mám se objednat až třeba v červnu na kontrolu.Dělat mám to co uznám já za vhodný a nedělá mě to potíže.Samozřejmě tahat nějaké hodně těžké věci ne.
Tak jsem si na oslavu dala dvojkuvína.Doufám,že to se mnou nic neudělá .
Měj se fajn a ahoj ecila
Jo a také jsem si koupila ty kapky ALLIVICTUS jak doporučují v Hloubětíně.Ahojky
gine
corina
| 3. 3. 2009 13:10
Jeee uz te nebavi lezet???? No ja byt tebou,jeste tyden vydrzim,ja zacala az od tretiho tydne a to fakt pomalu,zacala sem varit,otrela prach a pod...ale nic sem netahala a ani neluxovala. I ted,kdyz delam dele sem takova jakoby dost unavena. Ale lepsi se to,coz je moc dobre.
O wobenzynu jsem tez uvazovala,ale nakonec sem si rekla,ze to zkusim normalne. zatim to jde.
Mas pravdu,kazdy lekar rekne neco jineho.nektery radeji nerekne nic. tak hezky zobej prasecky a sama uvidis a poznas,jak ti sednou ci ne

Preji hezke udravovani Iva
ecilce:)
corina
| 3. 3. 2009 12:55
Ahojky,tak jsem po druhe kontrole.byla jsem prohlednuta vsim moznym a nemoznym a vse se pry krasne hoji.Pry jiz muzu delat co chi,nemusim se nejak vyrazne setrit.jediny problem je vytok,brala sem hned po operaci ATB,tak jsem ted dostala nejake bobule na 5 dni a melo by to byt OK. Tak uvidime.Jen me dnes desne boli jakoby v podbrisku a strili to do trisel,ale pan doktor rikal,ze vse je ok,tak snad ano,treba je to tim pocasim,jak prsi.
Jinak me chtel poslat uz do prace,ale trochu sem se sklebila,tak se kouknul a pak rikal,ze to spatne spocital,ze je pravda,ze jsem teprve 5 tydnu po operaci a ne 2 mesice ,ja se na to tedy fakt netvarila mile,tak jsme se dohodli,ze jdu na kontrolu 17.3 a pak asi pujdu na ct a pa do prace,abych nesla hned na cely tyden.
tak na tebe taky myslim,at je vse v poradku jako u me,drzim mooc palecky a pak dej tez vedet.
Pa pa Iva

Vsem: jinak k jizve,rikal,pekna a stale masirovat a mazat a masirovat a mazat ,tak se holky tez snazte, at mame jizvicky co nejmensi
gině
ecila
| 3. 3. 2009 11:28
Ahoj Gino,
s úklidem po 14dnech jsem měla také problém,ale dnes jsem 3týdny po operaci a můžu ti říct,že každý den je znát.Lepší se to a lepší.Ještě v sobotu jsem měla takové bolesti v břiše,bylo to nárazové,že jsem myslela ,že budu volat do nemocnice.Ale vydržela jsem do rána a od té doby zaklepu je to o.k.
Dnes mě čeká první kontrola,tak uvidím co mi řeknou.Měj se a buď trpělivá!!!!!
ahoj ecila
danine
mindda
| 3. 3. 2009 11:26
Tak to máš dobrý , že už nemusíš makat, mě tento týden ženský strhaj, ale pak na ně ani nehrábnu, abych se z toho pořádně dostala.Aspoň nemám tolik času na přemýšlení. I utebe stály karty a andělé na správné straně, tvoje cesta bude volná , když se oprostíš věci , které tě vysávají, připrav se na nové, a to staré nech odplynou. Mysly na to že jaro sebou nese zase něco nové, všechno kvete a zelenáse, tak i ta budeš mít novou mízu a ta ti tád novy alán do žil. Musíš ale přijímat stejně jako dávat. Hlavně se měj teď ráda, teď mysly jenom na sebe, ti truzí nejsou teď důležití. Tak o tom přemýšlej. Pá Mindda
veruse
mindda
| 3. 3. 2009 11:18
Máš toho opravdu hodně, ale hlavu vzhůru, mě je teprve 41a je to moje první velká operace, o malých zákrocích ani nemluvím. Taky si beru sebou léky na migrénum mám zaké rozemik sprintab, ale doufám , že ho nebudu potřebovat, drž na uzdě hlavně psichyku, mám vyzkoušené, že když jsem v dobré náladě a kondici , tak migrénu nemám , ale nervy a ještě když mě někdo vytočí, tak to pak točí zase semnou. Já vím , že je těžké jít na operaci a být o.k . ale na konci tě čeká už jen to lepší, a karty nelžou, máš v nich nehcat odejít vše staré , aby mohlo přijít nové. Nemusíš tomu veřit, ale mě to povzbuzuje, tak se tím uklidni.Jsme přece tvrdé ženské, i když naše váha o tom někdy nevypovidá, a všechny to zvládly , zam my taky. Buď alespoň chvíli optimista. Mindda
Corine e, Saskii a Japo
gina
| 3. 3. 2009 10:45
Zdravim moc a moc dekuji za odpovedi.
Zakopila jsem WOBENZYM a SARAPIS. Najim se nejdriv Wobenzymu a pak budu zobat Sarapis. Je zajimave, ze kamaradce (shodou okolnosti jsme se v nem. stridaly/ rekĺ oper. doktor, ze zatim ji nic neda za hormony, ze to byl velky zasah do organismu a musi to ten mesic do kontroly vydrzet. Ja jsem se tel.ptala sestricky, a ta zase klidne at Sarapis zobu ze mi to pomuze i psychicky. Tak tady vidime, ze fakto co clovek to nazor a rada.
Diky moc a dam vedet jeslti nejak Wobenzym zabral !
dnes mam 14 dni po operaci a vcera jsem zkousela jen tak pošukavat po bytě. BYLA JSEM UPLNE VYŘIZENA !!!!
Takže to žádná s uklidem po 14TI DNECH nezkoušjte ani náhodou !!!!!!!!!!!!!
ZDRAVIM
GINA
hysterektomie
verusa
| 3. 3. 2009 09:39
Ahoj Danino,
koukám, že s tebou se taky život nemazlí. To je právě nejhorší, když člověk za sebou nemá nikoho, o koho by se mohl opřít.Od 30 jsem vdova, manžel mě zemřel po autonehodě.Děti jsem vychovala,teď mám už 7 let přítele, moc jsme si ještě neužili a konec. Čtu, že po operaci ani moc není chuť na ***. Chudák přítel, ale zdá se, že vše chápe. Babčou jsem už od 42 let.Kluk se mě "zbláznil" a ve 20 letech se oženil. Nadělal dluhy, tak hrozí exekuce baráku, je mě z toho zle.Mám 6-letého vnuka a 3-letou vnučku. Skoro si jich neužiju, protože furt ležím v těch migrenových bolestech.Druhýho syna mám na VŠ.Od operace si slibuju, že snad bude líp co se týče té migreny. Nevím.Po 11.3. jdu.
pro verusa
danina
| 3. 3. 2009 09:04
To jsi teda mladá babička,když je ti teprve 49 Mě je 47 a poslední roky jsem si užila ode všeho,problémy v rodině,zdravotní problémy,no rodinné problémy se vyřešily rozvodem,zdravotní se vyřeší na konci března operací a pak se vrhneme do víru života Držím palce,tentokrát určitě všechno bude v pohodě. Dana
pro minddu
danina
| 3. 3. 2009 09:00
To věřím,že máš lechtání u žaludku,já ho budu mít taky,ale po pravdě ti závidím,že už jsi tak blízko .Říkala jsem si že mi to v práci bude utíkat,no teď jsem doma,ještě včera odpoledne jsem měla takový rozpoložení,že jsem k tomu doktoru neměla chodit,ale dneska v noci jsem zase začala tak krvácet..kdo zažil ví o čem mluvím,průtokáč hadr,takže jsem ráda,že jsem doma. V práci to vzali statečně,moje kolegyně,ženská penzistka má plné pochopení,naštěstí. Taky si po letech problémů dokážu vážit maličkostí co mi zpříjemňují život a denně děkuju,že se teď mám tak fajn. Nějakou operaci zvládneme a pak už nám bude jen a jen líp
pro corinu
ecila
| 2. 3. 2009 22:28
Ahoj Ivo,
tak ti držím palce a zítra dej vědět jak si dopadla.Také napíšu.Ahoj
hysterektomie
verusa
| 2. 3. 2009 20:01
Děkuju za povzbuzení. Ono toho loni bylo víc, co mě od té operace odradilo. Přístup v nemocnici při vyšetření. Bolestivé vyšetření....nejsem vůbec žádná citlivka, v nemocnici jsem s migrenou, astmatem a s nemocnými střevy každou chvíli a vytrpěla jsem si hodně, už na jedné gynekologické operaci jsem byla, ale tentokrát prostě to nešlo. Možná proto, že už toho je fakt na mě moc. Byla jsem měsíc doma po hospotalizaci po alergickém záchvatu. Mám zkušenost, že se vůbec nebere na vědomí na konrétních odděleních problém z "jiného soudku". 3 dny jsem v nemocnici trpěla migrenou, zvracela jsem, místo Rosemigu mi dovolili jen jakousi hadičku do žaludku. Zimnice se mnou mlátila.... Bylo to ještě horší. Ani jsem nebyla schopná vzít do ruky telefon, abych zavolala synovi o léky . Byla jsem na ARU na přístrojích a nemohla jsem se hýbat. Prostě, tentokrát jsem se rozhodla vzít si s sebou tašku léků.A modlit se, aby to nebylo zhoubný. I když jsem už 49-letá babička, tak přeci jen bych ještě na světa ráda pobyla.
Všem děkuju za příspěvky. Pomáhá mě to.
veruse
mindda
| 2. 3. 2009 17:54
Tak si z toho nic nedělej, tady jsme na to všechny stejně, ty které to maj už za sebou, a my čekatelky , co budem taky jednou za vodou. Já mám k operaci manuál na 2 stránky, ale jak píšou ostatní holky , oni se musí jesti pro nějaký připad, který u tabe ani u dalších millionu žen nenastane, Já se tu taky ptala na věci které jsou tam napsané , a ostatní ani neví , že by nějaké takové výkony , nebo vyšetření jim někdo dělal. Já to prostě podepsala, a v pondělí ať se děje co se má dít, Chseme to mit za sebou, tak už to neřeš, a ríkej si bude líp, vždyť ti to tady ty holky píšou, že je to lepší než to bylo, jsou tu samá pozitiva, tak nad tím nehloubej. Já na migrénu taky trpím, a po poslední kyretáži jsem ji měla opravdu těch 72 hodin, ale potom když to odejde, tak jsem zase jak na novém světě a ta naděje že bude líp je nadevše. Držím ti palce, ale vyrovnat se s tím musime každá sama. Mindda
danině
mindda
| 2. 3. 2009 17:44
Tak to opravdu lež ani se nehni, jinak tě s tou chřipkou nevemou. Já už ji měla před týdnem, teď už jen dosmrkávám, taky bych už nechtěla nic chytit, abych to měla za sebou.Dnes jsem byla na masáži, a ta moje měla taky nějakou rýmu, tak doufám, že se to nevrátí, myslím, že to večer slivovice jistí, a to do neděle než nastoupím, ale čím se to blíží, mám větší lechtání u žaludku.Tak se uzdravuj, budu na tebe myslet, ať se ti co nejrychlej uleví, večer ti vyložím karty , aby ti andělé pomohli, máme s kamarádkou takové rytuály, ale člověk věří tomu čemu chce věřit, a mě to pomohlo už několoikrát, a jsem vděčná za každou maličkost , která mi v životě vyjde. Tak věř, a bude ti líp.Mindda
pro verusu
corina
| 2. 3. 2009 17:32
Ahojky, me vecer pred zakrokem navstivil na pokoji anesteziolog.Tomu jsem vse rekla,upozornila na krecaky a na klesajici cukr. nemam cukrovku,ale klesa mi. Vse si zapsal a pk sem na jipce dostala glukozu,aby mi neklesal.To je mi pak spatne.Takze mu o te migrene rekni a rekni to i u prijmu.Ja mela tez neomezene leky proti bolesti,vzdy jsem si rekla a vzdy dostala. Pry je narok po 4 hodinach.
S hormony ti bohuzel neporadim. Jinak moje mamka vse podstoupila pred skoro 30 lety. Tenkrat se moc hormony nedavali a prezila.Rikala mi,ze ty navaly a poceni se nejak preziji.A pak uz je dobre.
Uvidis,vse zvladnes a bude lepe!!
Iva
pro Věru
skeble
| 2. 3. 2009 17:01
Ty dotazníky nemůžeš brát moc vážně, to bys nikdy nic nepodstoupila. Oni se jen sichrují, že tě poučili a tak.
Bolesti jsem žádné neměla, na jipce dávali injekce a potom na pokoji prášky proti bolesti, kolik si kdo řekl ( no je tam nějaký limit na den, ale nikdy jsem ho nevyčerpala). Rozhodně si neber nic svého, aby se to nepopralo !
S migrénou ti neporadím, ale řekni jim to při příjmu, aby se podle toho zařídili.
Po narkoze jsem měla klasickou kocovinu (jako vždycky), ale vzala jsem si s sebou kafe a od druhého dne si vařila a bylo dobře
A jestli něčeho lituju, tak že jsem to tak dlouho odkládala. Mohla jsem být bez problémů už dávno...
Hysterektomie
verusa
| 2. 3. 2009 14:31
Ahoj všechny co sem nakukujete!
Je dost krutý, že v dnešní době, kdy už bychom měli všichni vědět všechno, v době internetu apod., máme tak kusé informace o našem problému. Skutečně jsem z toho smutná. V nejbližší době mě čeká hysterektomie, snažím se získat informace všude možně, ale marně. Až zde jsem konečně "narazila" na vás. Konečně čtu co to obnáší. Lékařka se se mnou vůbec nevybavuje, odpovídá jen kuse. Loni jsem doslova utekla z nemocnice těsně před zákrokem, protože jsem si přečetla dotazníky, které jsem měla podepsat a ty mě tak vyděsily, že to dál nešlo. Dneska už mám takové problémy, že skutečně na operaci musím, navíc mám cysty na vaječnících, takže mě budou brát všechno.
Prosím vás , napište mi někdo, jaké jsou pocity těstě po probuzení z narkozy, dají se bolesti zvládnout bez medikace? Nebo si nějakou mám obstarat? Také mám velké obavy z migrény. Trpím jí už 22 let a v současné době jsou bolesti takový, že omdlívám. Nedovedu si představit, že po operaci to bude třeba horší. To už by bylo na invalidní důchod. Hormony brát prý nemůžu kvůli velkým křečákům.
Díky za to, že tu jste a že někdo poradí.
Věra
ahoj
danina
| 2. 3. 2009 14:20
u nás moc slunečno nebylo,spíš naopak a taky jsem chytla chřipku,tak jsem dneska ráno mazala k doktoru,no nepotěšil mě,musím už do operace zůstat doma,protože jak pořád krvácím,tak jsem prý oslabená a ještě bych zas něco chytla. Nejsem nadšená ale na druhou stranu už chci mít pokoj jednou pro vždy tak to budu muset nějak vydržet. tak hezký den
pro Ginu
Japo
| 2. 3. 2009 09:37
Zdravím, taky jsem spadla ze dne na den do přechodu. Vzhledem k mému věku jsem ho měla mít za sebou, ale moje vaječníky to nebraly na vědomí, tak vím o čem mluvíš - pocení. .....Nevím jestli znáš www.dama.cz, kde je klimakterická poradna a zkušený gynekolog ti poradí. Mně třeba poradil pouze nehormonální přípravky typu Sarapis....Nemusíš se tím řídit, ale zase je to jeden pohled na věc. Zdravím Jarka

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
18. 6. 2025 17:12
14526
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
18. 6. 2025 14:09
73520
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12