Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Hysterektomie

Diskuze

Ahojky
Janule
| 22. 6. 2007 11:19
Neli,tak co,jak je?uz mas vychazky,nebo uz chodis do prace? Hojis se dobre?

Berulko. Uz se rozhodla?Snad ti pomohly i nase prispevky tady.Jak tu vsechny pisou-2deti mas,neriskuj svoje zdravi nebo zivot.
Drzim palce.

Me uz par dni poboliva v podbrisku,kdyz si ho zmacknu,pri ***u a pri zatlaceni na stolici,jednou me to bolelo az do zad.Asi se v pondeli vydam na prohlidku.Snad to nic nebude a s prodelanou operaci to souviset nebude.
hye
Nela
| 17. 6. 2007 17:02
Ahoj Elzo ,


tak jak jsi dopadla ve středu u doktora?Snad je vše v pořádku......?Nela
Neli
Janule
| 13. 6. 2007 11:18
Byla jsem v dobe operace na materske(Jarouskovi byly 3roky),takze do prace jsem nechodila,ale doktor pri propousteni z nemocnice rekl, doba 6-8tydnu na doleceni.Jsem uplne v soku,kdyz ctu,ze jsou zensky po 14ti dnech v praci. To jsem asi jenom ja byla v nemocnici 10dni.
Tak vyuzij tu dobu volna,kdy se muzes"valet" ,kolikrat se ti to naskytne?
Zatim pa Jana
hye
anonym
| 13. 6. 2007 10:37
Ahoj Berulko,

určitě souhlasím s Andreou a IK.Zajdi si ještě za jiným doktorem a jestli Ti to potvrdí,tak neváhej.S Tvojí rodinnou anamnézou když už máš dvě děti bych to asi podstoupila.Jsem dnes přesně 14 dní po operaci a cítím se docela dobře,z operace jsem taky měla strach,ale je to lepší než čekáš.Jsi ještě mladá,u Tebe bude mít rekonvalescence rychlý průběh a jak píšeš máš hodného manžela.......... .......Držím palce a napiš.Nela
díky za podporu
anonym
| 13. 6. 2007 10:32
Ahojky všem,hlavně Janči,Andree a IK.
Děkuju vám moc za podporu.Je to krásné,když máte někoho,s kým o tom všem můžete mluvit.Vím,že každý po operaci je na tom jinak,někdo líp,jiný hůř,ale už je to tak dáno.Já jsem normálně docela silná,ale takováto zpráva skolí i siláka.
Rozhodnutí ,jestli ještě miminko ano nebo ne už neřeším,po Viki jsme řekli dost,ale po zprávě,že už nebude moct se otázka naskytne.Zvláště po tom,kdy vám doktor chce ulehčit rozhodnutí a začne se po otázce "plánujete ještě mimčo?" a odpovědi "ne",s lehčím humorem ptát "a co když si najdete někoho mladšího?" A po mé odpovědi,že to nehrozí a kdyby jednou opustil on mě,už nikoho nechci,řekne,"tak jo,tak se rozhodnětě,kdy".
Ted se musím smát,mala mi sedí na stole vedle počítače a nakukuje na obrazovku.Jako by rozuměla tomu,co píšu.Mazel jeden.
Tak jo,ještě jednou moc díky a mějte se moc hezky,zase někdy "tady".Ahoj

Zdraví Berule
HYE
anonym
| 13. 6. 2007 10:00
Ahoj Pavko,

díky za zprávičku o vycházkách,ráda bych na dvě hoďky do práce,ale nevěděla jsem jak na to.Pokusím se s doktorem domluvit taky na vycházkách....Nela
ahojte
Pavka
| 12. 6. 2007 22:26
Ahojte holky! Jsem úplně vedle z toho,že chodíte do práce po tak krátké době. Já jsem už týden v práci (operace proběhla 27.3.) takže to znamená asi 9 týdnů jsem byla doma. Je fakt, že jsem zdravotní sestra, a v práci se dost natahám s lidma.
ještě pro Nelu - sociálky jsem se nebála, doktor ti může napsat vycházky skoro na celý den.Mě po 2 týdnech napsal od 8 - 12hod a pak od 14 - 18hod.Jelikož to je skoro celý den,tak jsem ani nikoho ze sociálky nečekala. Jinak všem, co vás to čeká, přeji moc štěstí. Ničeho se nebojte. Já, jelikož jsem si byla vědoma všech komplikací, tak jsem je všechny taky čekala. A proběhlo všechno v pohodě. Hlavně Opravdu nic těžkého nezvedat!!!!!!!! Pak by to nebyla operace na zhruba 1 hod, ale na 3 hodiny.
Berulko,
anonym
| 12. 6. 2007 18:26
moc na tebe myslím a věřím, že se rozhodneš správně. Tvůj lékař je zřejmě velmi ochotný a vše vysvětlí - tak to má být. Pokud bys ale měla pocit, že chceš znát ještě názor jiného odborníka, neváhej a domluv si konzultaci ještě u někoho jiného. Totiž může být, že co lékař - to názor nebo jiná metoda. Jestli se budou shodovat, tak pak je to jasné.
Dokonce jsem se dočetla, že žena by měla mít nárok konzultovat tento zákrok třeba i se třemi lékaři - ideálně.
Podrobně se vyptej na způsob, jak by tě operovali, neboť jsou tam velké rozdíly ( viz příspěvek od Andrejky). A Andrea má pravdu, je to také hodně o psychice.
Hodně stěstí přeje
IK
pro Beruli
anonym
| 12. 6. 2007 17:35
ahoj, třeba ti usnadní tvé rozhodnutí můj příběh. Je mi 33 let, mám jedno dítě, 31.5 jsem podstoupila laparoskopicky asistovanou vaginální hysterektomii, protože mi na čípku po konizaci zjistili rakovinu v buněčném stádiu a šlo o to zabránit proniknutí nějaké zbylé buňky po konizaci dál do dělohy. Taky mám v rodinné anamnéze rakovinu a tak jsem neváhala ani minutu. Máš přece dvě děti, za které si zodpovědná a na tvém místě bych neriskovala osud těch dvou pro případ možného třetího. To jestli ti to budou dělat laparoskopicky nebo břichem, záleží na velikosti myomů, pokud by stačila laparoskopie, zkus se zeptat na způsob, kdy ti ponechají pochvu upevněnou na původních vazech a tím nebude takové omezení ve zvedání břemen. Jsem dnes 11. den po operaci od pondělí jsem v práci, funguju úplně normálně jako před zákrokem, necítím ani bolest, ani únavu. Tak odvahu...protože nejhorší je to rozhodnutí a psychika před operací..Kdybys chtěla vědět něco dalšího, klidně se zeptej. Andrea
doporučení
anonym
| 12. 6. 2007 17:29
ahoj, jen jsem chtěla, aby se další, co je operace teprve čeká, zeptali na možnost odejmutí dělohy bez toho, aby byla pochva přišita na pánevní vazy. O tyhle stehy jde, proto se nesmí nic těžkého zvedat, aby se utvořila silná a pevná jizva. Mně pochvu ponechali na původních vazech, mám jen několik stehů v pochvě v původním místě děložního čípku. Jistě je to šetrnější způsob a pokud to jedni umějí, tak myslím, že by o tom měli vědět všude. Jinak já od pondělí 11.6.2007 (operace 31.5) chodím normálně do práce, je pravda, že nemám fyzicky náročnou práci, ale nepociťuji ani žádné bolesti ani únavu. Tak ještě aby ta histologie dopadla a je to za mnou. Držím palce při uzdravování a přeju hodně odvahy všem, co stojí před rozhodnutím. Souhlasím s názorem, že než si ponechat dělohu pro případ dalšího dítěte a riskovat onemocnění a smrt, když už je povinnost postarat se o děti, které již jsou, je to minimálně lehkovážné. ahoj Andrea
Berulko
Janule
| 12. 6. 2007 17:03
Ahoj.
Snad ode me prijmes taky par slov podpory.
Je to opravdu nelehke rozhodnuti,pred jakym stojis.
Ale musis myslet na to,ze musis byt zdrava,mas deti-ale to ty jiste vis.
Taky jsem na hye byla,jak sis mohla precist.
Jak pise IK,pokud mas tolik myomu,jeden jeste k tomu nemocny a mas rak.v rodine,take myslim,ze neni o cem mluvit-hye by to vyresila jednou pro vzdy.
2deti mas,tak i neplodnost by nebyla tak strasna.I tvuj manzel urcite chce mit zdravou zenu a pokud chape,ze je to nutne,drzi pri tobe,tak nevahej.
Pokud ti doktor rekl,ze budes mit na brise jizvicku,tak se bude nejspis jednat o laparoskopickou operaci.To jsou jen 3takove male carky na brisku.
Nech si to v klidu projit hlavou a nekdy se ozvi.
Pa Jana
hysterektomie
Nela
| 12. 6. 2007 17:02
Ahoj Jani ,
díky za zprávičku.Jo,bylo to o moc lepší než jsem se obávala,teď už jen aby se to dobře dohojilo.Už se doma docela otravuju,ale jdu na kontrolu až po 20.6.,tak nechci riskovat nějaké vycházky kvůli sociálce.Za jak dlouho si do práce šla Ty?Nela
Po hye
Janule
| 12. 6. 2007 16:39
Ahoj Neli.
Jsem rada,ze to mas v pohode za sebou,ani sis v nemocnici dlouho nepobyla.
Obcas jsem koukala na "viktorku"a az dneska jsem nasla tvuj prispevek.
No vidis,mela jsi takovy strach a zvladla jsi to-dalsi priklad pro ty,co se obavaji operace.
Tak ale odpocivej,nic netahej,at jsi brzo uplne fit.
Zatim pa Jana
IK
anonym
| 12. 6. 2007 12:35
Ahoj IK,děkuji za odepsání.
Byla jsem pouze na ultrazvuku,tam vlastně myomy zjistili,pak jsem chodila po 3 měsících na kontroly,jestli rostou.No a potom u doktora (bývalého primáře)palpačně každou návštěvu bolestivost právě toho "nemocného"myomu.Řekl mi o hormonální léčbě,že se po ní myomy zmenší a pak je klid,ale protože mám "ten"myom,moc by se k tomu nepřikláněl.Když mluvil o hye.,řekl,že bych měla na břiše menší jizvu,tak si víceméně myslím,že to bude dutinou břišní.
Jak to tady tak čtu,že se potom nesmí nosit nic těžkého,malá váží 8,5kg.,tak mě nějak moc těžká nepřipadá.Ona by se jenom nosila,je takový "mamánek".No prostě mazel.Navíc máme doma starou babičku a dědečka,takže z toho mám docela strach.
Teď jsem odbočila od toho,co jsem ještě chtěla.Nemůžu se rozhodnout,jakou vriantu mám zvolit.Nejraději bych nechala odstranit myomy a pak by se vidělo,buď bych znovu nemusela,nebo ano.Ještě myslím na to,že máme ca v rodinné anamnéze,babička,taťka,strejda..sice je to jazyk hrtan,hltan,ale vcelku je to jedno,podstatné je,že v anamnéze je.Z toho mám také obavy.
Ale už tě nebudu zatěžovat mými problémy.Měj se hezky a zase někdy ahoj.
Berule
hye
anonym
| 12. 6. 2007 10:00
Ahoj Elzo,

těším se na další zprávu od Tebe,jak pokračuješ a co jsi se dozvěděla od doktora,co už smíš a co ne.Oni nejlépe vědí,co a jak,mají s tím zkušenosti .Budu Ti zítra držet palce.Nela
hysterektomie
anonym
| 12. 6. 2007 09:54
Ahoj Andreo,
to Ti přeju,že Ti to dobře dopadlo,ale je jisté,že břemena se nesmí tahat po žádné operaci,natož po takovéto.
Byla jsem před operací na konzultaci ve třech nemocnicích a všude mi to připomínali kvůli té komplikaci o které píše Elza.Ale každý se samozřejmě chová,jak mu tělo dovolí.Přeji Ti úspěšné dohojení.Nela
po LAVH
anonym
| 11. 6. 2007 21:45
ahoj všichni, jsem po laparoskopicky asistované vaginální hysterektomii - operace 31.5.2007. V nemocnici jsem byla 4 dny, dnes 11.6.2007 jsem byla poprvé v práci. Nevím, jestli je nutné se neustále pozorovat, litovat a odpočívat.... Nemám ani žádné omezení, co se týká zvedání břemen, jen 4 týdny bez sportu a koupání. Pochva mi zůstala upevněná na původních vazech, tím pádem nemusím čekat, aby mi pevně přirostla. Zkuste se na tento způsob zeptat svého gynekologa. Nekrvácím, na břiše mám 2 díry cca 1 cm, třetí v pupíku. Nosím normální džíny bokovky, kde mi pásek akorát doléhá na ty jizvy, nemám s tím žádný problém. Teď o víkendu, tedy 9. a 10. den po operaci jsem byla v Jižních Čechách na Hluboké a v Jindřichově Hradci, nedělalo mi problém celý den na nohou. Možná je to i o psychice, tak se neupínejte k tomu, co kdo píše a spolehněte se na své tělo, ono si samo řekne, jak to chce. Na zákroku jsem byla v Rokycanské nemocnici, mohu jen doporučit. Bolesti jsem řešila opiáty jen prvních 24 hodin, nadále postačil Algifen, což je určitě pro tělo přijatelnější. Co jsem ocenila, byl 1 polštář navíc, který jsem si v prvních dnech dávala mezi kolena, když jsem ležela na boku. Bylo to o hodně pohodlnější, tlak na břicho menší. Mně říkali doktoři, hlavně hodně chodit, aby se tělo rychle vrátilo k normálu. Tak všechny, co vás to čeká, nenechte se vyděsit některými příspěvky tady a postavte se k tomu čelem. Nejhorší je ta psychika před zákrokem, ostatní je řešitelné. Zdravím Andrea
pro Berulku
anonym
| 11. 6. 2007 21:03
Milá Berule,
opravdu mě mrzí, že stojíš před takovým rozhodnutím, a vím, jak se člověk potřebuje svěřit a popovídat si o problému. Jsi hodně mladá, a tak si opravdu dobře rozmysli, jestli bys ještě nechtěla miminko.Nepíšeš,na jakých jsi byla vyšetřeních či jiných zákrocích, ale je jisté, že problematický myom musí ven. Ráda bych poradila,ale nejsem lékař ani zdravotník, a nakonec je třeba, aby ses stejně rozhodla sama, jestli chceš věc definitivně vyřešit hysterektomií, (pokud je myom rizikový, tak pak není o čem), nebo riskovat event. za nějaký čas další operaci. Brali Ti nějaké vzorky ( biopsie, nebo hysteroskopické vyšetření??? , užívala jsi hormonální tabletky na léčbu myomů???) S tím krvácením jsem to zažila také, je to hrozné, ale co nabízí tvůj lékař je správné, a třeba je možné odstranit rizikový myom a jinak provést ještě embolizaci děložních tepen. Děloha by zůstala, ale nebyla by normálně funkční,myomy by nebyly zásobované krví, tudíž odumřou, a nemohla bys mít děti.Nové myomy by se teoreticky neměly tvořit. Já jsem se hye dost bránila a zkoušela i jiné možnosti, ale stejně jsem krvácela dál ( myom uvnitř) a nepomohlo to.
Takže: Hlavně neriskuj, musíš být fit, protože máš malé děti a hye by celý problém vyřešila najednou. Ovšm za takovým rozhodnutím si musíš stát a chtít ho. Není to tak hrozné, bolesti se dají vydržet. A pokud by to šlo vaginálně, tak bys neměla na bříšku ani jizvičku.
Moc Ti držím palce, a máš skvělého manžela, že Tě takto podpoří. To je základ pro zvládnutí toho všeho kolem.

Zdraví IK
Ahoj Neli,
anonym
| 11. 6. 2007 14:09
to jsem ráda, že to tak dobře dopadlo. každá má z toho strach, neví do čeho jde. To tě pustili brzy domů, já tam ležela týden. Já jsem byla bez potíží, ale kvůli nehojení jsem potom dostala framykoinové čípky, takové kuličky a to pomohlo. Už jsem tady v příspěvkách četla že to někdo měl, zkus se na to zeptat. Já se chystám ve středu k tomu doktorovi, jsem zvědavá, jak to dopadne, potom ti dám zprávu, co všechno můžu a nemůžu, aby ses měla na co těšit. Unavená budeš hodně dlouho, já jsem nemohla moc chodit, šla jsem jako šnek. Dávej si pozor a nic těžkého nezvedej, teď znám jednu, co z toho měla problémy s močením a následovala operace, to bych ti nepřála.
Měj se fajn, využij toho, že jsi chráněná a pořádně si odpočiň, kdypak se nám to zase podaří.
Zatím, ve středu se ozvu Elza
hysterektomie
anonym
| 10. 6. 2007 10:31
No ahoj Elzo,

díky za zprávičku.ˇČasto jsem na Tebe myslela,jak se Ti to hojí.Podle toho,co píšeš,tak je to snad na dobré cestě.
Mě to dělali 30.5. ve středu a protože to bylo vaginálně bez řezů,tak už v sobotu mě pustili.Bolesti samozřejmě mám pořád,ale určitě je to den ode dne lepší.Večer jsem vždycky hrozně utahaná,protože nevydržím celý den ležet ,stejně jako Ty,i když na okna bych si netroufla,to jsi křemínek.
Bohužel jsem 3. den po operaci dostala mykozu a nepomáhají ani polykací ani zaváděcí tablety,je to hrozně nepříjemné a nevím si s tím rady.Zítra chci jít k doktorovi,prozože se to nedá vydržet.
Jinak jsem z té operace měla větší strach a nebylo to zase až tak hrozné.Bolesti se dají utlumit,jen to chce se smířit s tím,že to je nadlouho...
Určitě napiš co Ty.Ty už to máš asi 7 týdnů za sebou,viď?To už si hezky užiješ léto..... Držím palce a ozvi se.Nela
Ahoj Nelinko
anonym
| 10. 6. 2007 00:53
tak co, už máš po operaci? Na net jsem se dostala teprve teď a ty stále nejsi přihlášená. Doufám, že všechno dopadlo v dobře a ty jseš štastně doma, bez bolestí a bez problémů. Jelikož jsi dobrá čtenářka, tak se určitě šetřiš. Já jdu tento týden k doktorovi, doufám že už půjdu do práce.
Cítím se už dobře, po kontrole se zase ozvu.

Měj se fajn, držím palečky
Elza
hyk
anonym
| 9. 6. 2007 12:24
Ahoj IK,

dozvěděla jsem se,že mám jít na hyk.Našla jsem tuto diskusi a potřebuji se svěřit.Jsem z toho dost "hotová".Je mi 31 let a mám 8l kluka a 1,5 holčičku.Právě v těhotenství mi zjistili 5 myomů.Jeden je na vnější straně dělohy a 4 uvnitř.Jeden uvnitř má 4 cm,je bolestivý(dříve jen při ***u,ale nyní často i v klidu).Navíc mám velice silný menses(první 2 dny nemůžu z domu).DOktor mi řekl,že bolestivý myom má degenerativní změny a měla bych podstoupit operaci hyk.Nabídl mi i op.myomů,ale s tím,že se mě časem objeví znovu a navíc je zde ten "nemocný".Ptal se,jestli neplánujeme ještě mimčo.Řekla jsem.že ne,ale dal mě na rozmyšlenou,abych se do 14 dnů ozvala.Je to pro mě těžké a nemohu se rozhodnout.
Manžel je oporou a řekl,že když je to potřeba,že mám jít,že mě miluje a milovat bude.
prosím,napiš. Berule
pro havelinu
Pavka
| 29. 5. 2007 10:13
Ahojky,jsem zdravotní sestra,dělám u starých lidí. Chtěla bych ti poradit,co dělat s tou tvojí váhou. V lékárně existuje nápoj nutridrink,má různé příchutě,zkus toto,dává se to lidem,kteří mají poruchu příjmání potravy,jako doplněk.máme s tím opravdu dobré zkušenosti.
V

Nutridrink s čokoládovou příchutí 200ml


velká fotografie
42,00 Kč včetně DPH
(40,00 Kč bez DPH)


Označení: Nitricia-806
Výrobce: Nutricia, a.s.

Přidat do košíku:

Dietní potravina pro zvláštní lékařské účely. Vysoce energetická, nutričně kompletní tekutá strava. Nutridrink je určen k dietnímu postupu při podvýživě související s nemocí. Klinicky bez laktózy.

Návod k použití:

Ntridrink je určen k bezprostřednímu použití jako nápoj, nejlépe chutná vychlazený.

Doporučený denní příjem:

Jako doplněk stravy 2-3 balení Nutridrinku denně mezi jídly; jako jediný zdroj výživy 5-7 balení denně, čímž je zajištěn kompletní denní doporučený přísun energie a živin, včetně minerálních látek, vitaminů a stopových prvků.

Důležitá upozornění:

Nutridrink je vhodný jako náhrada části stravy nebo jako jediný zdroj výživy v případě, kdy pokrytí výživových potřeb pacienta nelze dosáhnout běžnou stravou. Používá se na základě doporučení lékaře nebo osoby kvalifikované v oblasti výživy lidí, farmacie nebo péče o matku a dítě.Není určeno pro děti do tří let. Opatrnosti je třeba u dětí od 3 do 6 let věku.

Složení:

voda, maltodextrin, mléčná bílkovina (kaseinát sodný), sacharóza, rostlinné oleje, kakao, aroma (obsahuje mléko), emulgátor (sojový lecitin), regulátor kyselosti (kyselina citrónová), citrát tridraselný, chlorid hořečnatý, hydroxid vápenatý, karotenoidy (ß-karoten, lutein, lykopen), cholin chlorid, hydrogenfosforečnan didraselný, L-askorbát sodný, fosforečnan vápenatý, chlorid draselný, stabilizátor: karagenan, hydroxid draselný, mléčnan železnatý, síran zinečnatý, nikotinamid, retinyl acetát, glukonát měďnatý, DL-?-tokoferyl acetát, seleničitan sodný, síran manganatý, D-pantothenát vápenatý, chlorid chromitý, D-biotin, cholekalciferol, thiamin hydrochlorid, kyselina listová, pyridoxin hydrochlorid, kyanokobalamin, molybdenan sodný, riboflavin, fluorid sodný, jodid draselný, fytomenadion.

Obsah: 200 ml
pro Havelinu
anonym
| 28. 5. 2007 17:35
ahoj Havelino,
tak moc ti děkuji za informace a moc závidím, že máš vše již za sebou. Asi tak před 10 lety jsem měla nemocnou dceru a na rychlé nabrání ji pomohl koktejl M100. Tuším, že to prodává nějaká firma přes multilevelmarketing, asi to byl FINCLUB, ale nejsem si jistá. Je to vcelku chutné a malá se po nemoci rychle sebrala, zkus se někde pozeptat nebo podívat na internetu. Já už bohužel se sousedkou, která mi to tehdy opatřila nejsem ve styku, abych to zjistila. Tak přeju hodně zdraví a aby vyšla ta biopsie v pořádku. Držím palečky. ahoj a ještě jednou díky Andrea
hysterektomie
Nela
| 28. 5. 2007 16:13
Ahoj všichni,

tak zítra nastupuju v 7,00 do nemocnice a ve středu jdu na věc.Držte mi palce.Pak se ozvu.Nela
hysterektomie
anonym
| 28. 5. 2007 10:35
ahojky neznámá 10.4 jsem prodělala též konizaci děložního čípku před 6 dny jsem prodělala hysterektomii-ponechali mě vaječniky .V pondělí jsem nastoupila v uterý mě byla provedena hysterektomie laparoskopicky do druhého dne jsem byla na JIPU ten den mě vyndaly všechny hadičky z těla a v sobotu hurá domu.Bohužel nemám moc zkušenosti co bude ,ale zítra jdu k lekaři tak zas budu o něco moudřejší.Bolí mě ještě trochu břicho a jsem taková unavená .Jedině co mě momentálně dost trapí je moje váha .Mám opačný problém než většina žen jsem hubená -47 kilo při výšce 160 cm ted po těchto 2 zakrocich vážím 43 kilo.Bohužel než je naberu trvá dost dlouho .Dost mě to trápí ,protože je teplo a já se stydim si vzit šaty ,které by se mě tlik ted dobře nosili .No chci se zeptat rovnou jinych žen tady nepomohly by nějaké hormony .Jinak je mi 34 let .Tobě držím palečky at vše dobře zvladneš.Jana
hysterektomie laparoskopicky
anonym
| 26. 5. 2007 19:36
ahoj, hledám tady nějaké informace o laparoskopické hysterektomii, čeká mi to 31.5.07, předcházela tomu konizace děložního čípku, vzhledem k rodinné anamnéze mi doporučili i odstranění dělohy. může mi někdo napsat ,jak to probíhá, jaké a jak dlouho jsou bolesti, případné komplikace ale hlavně, za jak dlouho jste se dozvěděly výsledky biopsie ? Jinak určitě zastávám názor, že děloha z ženy Ženu nedělá. To jsou určitě jiné projevy, za které bysme se měly stydět.. Je mi 33 let. Andrea
pro anonymní 39-letou...
anonym
| 25. 5. 2007 19:45
Prosím, mohla byste jako zdravotnice rozvést jak malý/velký vliv má odstranění dělohy na ***? Říkáte, že se Vás to též dotýká, a že je to možná dané vztahem.
Zajímalo by mě to lékařské hledisko. Lze prožívat několik druhů orgasmu ( také cervikální ?), a některý z nich je určitě spojen i s dělohou.Děloha při ***u také " pracuje".
Je možné, že některé ženy prostě jen prociťují jiné druhy o. a být bez dělohy jim nevadí, ba naopak.
Já bych však svůj problém přirovnala k tomu Vašemu.A kdyby to mělo být vztahem, tak k ***u s partnerem asi nebude ani motivace, ale uvnitř jako žena byste cítila, jestli muže potřebujete nebo ne.Vnímala byste své tělo, jestli " to " ono chce. Ale pokud se po operaci opakovaně nedaří to, co bylo krátce před ní a se stejným partnerem, a Vaše tělo si najednou o *** neříká, dopracování se k orgasmu je nekonečně dlouhé a vlastní prožitek značně méněcenný než před operací - tak kde hledat potom ten správný důvod?Lékaři se o tom nechtějí bavit, házejí to do jednoho pytle s psychikou,a říkají, že to není možné - a celé to vrátit zpátky už nejde.Zřejmě nás nebude moc, které jsme takto dopadly, ale existujeme.
Nakonec, nechtěla bych nikoho strašit, ale je potřebné vědět, že se to může stát a také bych moc chtěla vědět proč se to stane. Jak říkám, doktoři to nevysvětlí, buď nechtějí, nebo také nevědí.
Hysterektomie
anonym
| 25. 5. 2007 15:32
Ahoj i já jsem absolvovala zákrok a to docela nedávno 11.5. bohužel operace byla proveditelná pouze břichem protože myom byl velikosti mužské pěsti a další příčina byla, že už jsem prodělala několik operací (4) a pánidoktoři měli obavy z větších srůstů ...
Cítím se docela v pohodě a nebýt toho, že jsem si přečetla tady na Victorii jaké můžou být komplikace když je člověk moc aktivní tak se držím trošku zpátky jinak jsem taky takovej cvok,
že jsem schopná jít kopat na zahrádku vytírat podlahu a provozovat
důležité a neodkladné věci ono když se pak něco zkomlikuje tak je potom zbytečný si nadávat , že já jsem se na to nevykašlala, ale to jistě všechny znáte
Co se týká hojení jsem velký příznivce homeopatické léčby tak cumlám homeopatika jizva je klidná hojí se bezvadně a doufám že to tak vypadá i vevniř. Jinak díky za tuto diskuzi a všem,které to čeká dřžím pěsti
hysterektomie
anonym
| 25. 5. 2007 08:26
Hysterektomii jsem podstoupila v 39 letech, tedy před pár měsíci..Operační zákrok proběhl bez jakýhkoliv problémů, ani bolesti nebyly nijak intenzivní.Psychika i níásledné hojení v pohodě. Jediné co není zcela v pořádku je intimní sféra, ale je možné, že tento problém je způsoben novým partnerským vztahem.To vše ukáže čas. Jako zdravotnice vím, že děloha má na uspokojení v této oblasti velmi malý vliv , takže holky, nebudte smutné a věřme , že se vše brzy vrátí do normálu..

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
15. 6. 2025 20:05
14509
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
milica
15. 6. 2025 22:26
73511
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12