Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Nevěra

Diskuze

pro leda
anonym
| 6. 8. 2006 22:32
Asi máš rozhodování o odpuštění těžší než já. Teda pokud jsem to správně pochopila ... přišel jsi na její nevěru, ale ona ti ji nepotvrdila?Nadále ti lže. A do toho ty pohlavní choroby. Máš to opravdu těžké a bojím se, že ve tvém případě to skončí rozchodem. Uvěřit a dát šanci takovému člověku bude asi nereálné.
Poté co jsem na přítelovu nevěru přišla, mi na vše, co jsem se ptala odpověděl, vysvětloval a se vším, co jsem navrhla souhlasil. Ještě dnes mě občas, když zrovna nejsme spolu napadají různé myšlenky. Ale myslím, že už jsem to zvládla. Mrzí mě ale, že tak hluboce zranil mou důvěru a sebral mi veškeré iluze.
Autorka "sraz s milenkou"
Elis
anonym
| 6. 8. 2006 22:13
Ano Elis,jako chlap Ti můžu doporučit to samé. Nikdy se nepřiznej a zároveň to už níkdy neuděle jnebo příjdeš o tolik potřebnou důvěru.A Dám Ti ještě jednu radu, pokud by na to tvůj přítel přišel , tak jdi s pravdou ven, jinak už nikdy nepozná jestli zase lžeš,nebo mluvíš pravdu.
Jo a četl jsem ty příspěvky "vždy ve střehu".Ano ,pípnutí telefonu atd. a vztah je zase na bodě mrazu.Je to hrúza a obdivuju Ty kteří to překonaly.Já bych to asi taky překonal,ale moje partnerka mi to nepřiznala o já o tom přesto vím. Důvěra je v kýbli. Stejně to ukončim.
Elis
anonym
| 6. 8. 2006 22:13
Ano Elis,jako chlap Ti můžu doporučit to samé. Nikdy se nepřiznej a zároveň to už níkdy neuděle jnebo příjdeš o tolik potřebnou důvěru.A Dám Ti ještě jednu radu, pokud by na to tvůj přítel přišel , tak jdi s pravdou ven, jinak už nikdy nepozná jestli zase lžeš,nebo mluvíš pravdu.
Jo a četl jsem ty příspěvky "vždy ve střehu".Ano ,pípnutí telefonu atd. a vztah je zase na bodě mrazu.Je to hrúza a obdivuju Ty kteří to překonaly.Já bych to asi taky překonal,ale moje partnerka mi to nepřiznala o já o tom přesto vím. Důvěra je v kýbli. Stejně to ukončim.
pro Elis
anonym
| 5. 8. 2006 15:36
Tak mu to neříkej, ty na to zapomeň, miluj ho a už mu to nikdy znova neudělej.
...
anonym
| 5. 8. 2006 05:34
byla sem neverna a mam strach ze se to dovi a vubec nevim co mam delat. byla jsem uplne piroma, kdybych mohla vratit cas zpatky nikdy bych to neudelala
led - pocity
anonym
| 4. 8. 2006 19:03
Své pocity a jak jsem se o nevěře partnera dozvěděla jsem popsala na straně 4 - sraz s milenkou 6.6.2006 13:54, Pořád ve střehu 7.6.2006 13:31. Nejvíce mě štvalo, že jsem mu to neměla jak oplatit, vrátit stejnou bolest, jo, mohla jsem mu ublížit stejně jako to on udělal mi, ale nechtěla jsem být stejná jako on. A možná i proto, že jsem se tak nezachovala jsem lepší člověk a on si to uvědomuje. Ještě předtím než jsem se o nevěře partnera dozvěděla jsem měla spoustu nabídek od jiných chlapů, ale všechny jsem je odmítala s tím, že až budu nezadaná, tak se ozvu. I nabídky typu "nikdy se to nedozví" jsem odmítala. A můžu říct, že touha po těch chlapech byla veliká, protože byli a vlastně ještě jsou velice atraktivní a je spousta žen, které znám, o nich básní a prý by daly cokoli za noc s nimi a já jim dokázala odolat. Vyřešila jsem to tak, že s nimi nejsem v kontaktu, aby mě to nelákalo. A věrná jsem z přesvědčení, ne ze strachu, že dostanu nějakou pohlavní nemoc. Já se držím toho "nedělej druhým nic, co bys nechtěl, aby druhý dělal tobě". A na tvou otázku "co ženu vede k tomu,aby podvedla svého muže?" je odpověď asi taková, to co k tomu vede muže, aby podvedl svou ženu. Je to slabost toho člověka, ale hlavně sobeckost. Mám 21 let
nevěra
anonym
| 4. 8. 2006 15:07
Ahoj,
nevín jestli se Ti o tom bube chtít psát,ale zajímalo by mne jaké jsi měla pocity,když jsi zjistila že Ti byl partner nevěrný a jak sis s tím poradila ? Já zastávám názor "udělá jednou udělá i podruhé".Myslím,že když se někdo kdo dokázal být nevěrný rozhodne,že už to neudělá ,aby nedostal zase pohl.chorobu je to špatně.Chci říct ,že človek by měl být věrný z přesvědčení a ne ze strachu z pohl.nemoci.Já jsem k nevěřě neměl nikdy daleko,ale vždy jsem to včas zastavil,nebo na sympatie žen nereagoval.U mne byl důvod jasnej : "co by tomu řekla moje partnerka "? Sám ani nevím proč to ta moje udělala,ale hlavně že se může zbláznit když ostatní ženy po mě pokukují.Dokázala by mi některá vysvětlit co ženu vede k tomu,aby podvedla svého muže?
Je nevěra jako nevěra???
anonym
| 4. 8. 2006 08:52
I když je to těžké vzhledem k okolnostem, tak nevěru také odsuzuji.(Ač myslím, že bych jí odpustila...) Pokud je v partnerském soužití vše OK, milujete se, rozumíte si a vážíte si jeden druhého, pak nevěra není na místě. Jde tedy jen o chvilkový pocit dobrodružství, vzrušení a něčeho jiného, tajného.. V tomto případě si myslím, že to za tyto pocity/zážitky vůbec nestojí. Svého partnera milujete a vážíte si ho, tak proč mu chcete úmyslně ubližovat??? + rizika, týkající se různých nemocí viz předchozí názory... To je sobecký!!! Avšak pokud si s partnerem už nerozumíte a vztah spěje k rozchodu, je logické, že si hledáte někoho jiného. S tím sdílíte strasti i slasti - považuje se toto za nevěru??? To už bych neřekla.... Nevím. Asi záleží zda sdílíte intimní chvilky s oběma. To pak asi také není v pořádku...
RE: ?
anonym
| 3. 8. 2006 21:56
Mám na nevěru stejný názor jako ty. A nejvíc čeho se při nevěře právě bojím je to, že mě vlastní partner může nakazit nějakou nemocí, z čehož mám doslova panickou hrůzu. Svědčí o tom také skutečnost, že jsem partnerem podvedena byla a snad první otázkou, teda druhou, protože první zněla "proč?!" jsem se ptala jestli použil kondom. I když ani ten není stoprocentní.... Ale hlavně jsem se chtěla zmínit o tom, že jsem se ***em začala na dnešní dobu docela pozdě, v necelých 19 letech (dnes je mi 21) a až po dvou letech chození se svým současným (tedy třetím ***.partnerem vůbec) jsem zjistila, že mám jednu pohlavní chorobu. V té době se dalo už jen těžce zjistit jestli jsem se nakazila já od prvního, druhého či třetího partnera nebo jsem svého současného partnera nakazila já. Jen jsem tím chtěla říct, že na to, aby si člověk přivodil nějakou tu pohlavní chorobu nemusí být vůbec nevěrný. A nemoc se jen s počtem ***uálních partnerů rozšiřuje. A šíří se dost rychle, když si člověk uvědomí ... chci poznat nového partnera, zjistím, že měl třeba jen jednu partnerku, ale to by člověka nemělo vůbec uklidnit, protože ta jeho partnerka mohla mít desítku milenců, nebo taky jednoho, ale ten mohl mít spoustu partnerek ... chápete? Proto nechápu !!!!takové ty známosti na jednu noc, určitě to je vzrušení, ale stojí ta chvilka za to riziko? Hned mě tehdy napadla myšlenka, když jsem mám takovou pohlavní chorobu, můžu mít klidně i HIV. Pak jsem si řekla, přece nejsem takový smolař, který čeká celý život na toho pravého, nic moc si neužije a ještě dostane HIV? No asi rok jsem se těmito dvěmi otázkami uvnitř užírala až jsem se rozhodla a šla si udělat na hygienu test. Čekání do druhého dne bylo šílené. Výsledek byl naštěstí negativní. Byla jsem šťastná. Můj příspěvek nevěru nemá obhajovat, naopak silně si odsuzuji a nechápu, proč toho lidi nenechají. Vás (led) je mi líto, ale asi jste takový smolař jako já a přišel jste k tomu jak se říká jako slepý k houslím.
?
anonym
| 3. 8. 2006 11:14
Milé dámy,čistě náhodou jsem zavítal na tyto stránky a v jednom z příspěvků byla zmíňka o tom ,že život je krátký a že je nejlepší na nevěru nemyslet a užívat si života.Tak gratuluju k tomuto názoru.Moje partnerka mi byla taky nevěrná a jak to dopadlo ? Já i ona máme 2 pohlavní nemoci a to se podržte i přes to , že použila kondom.Z toho jedna je u žen doslova neléčitelná.Je to HVP.Tak všem které si chtějí užívat života,protože je krátký přeji hodně štěstí a dejte si pozor protože tím užíváním si ho můžete rapidně zkrátit.Přeji hezký den. Marian
Nevěra
anonym
| 2. 8. 2006 07:04
Ale nejsi. Jsem na tom stejně,jen s tím rozdílem,že manžela nemiluju,ale vážím si ho a ten druhý mě zatajil,že nás má dvě,i když je rozvedený. Taky se trápím,že nedokážu nic rozseknout a konečně začít žít a ne jen přežívat. Většina se nás bojí ublížit,jak sobě tak ostatním a tak se jen čeká,jstli to náhodou za nás nerozsekne někdo jiný,co?
Partner čeká dítě s jinou
anonym
| 31. 7. 2006 17:45
Prosím poraďte mi...můj přítel se kterým jsem kolem 5let mi byl jednou nevěrný a ta jistá ženská s ním prý čeká dítě a chce po něm alimenty.Co mám dělat?Bylů mi nevěrný jen jednou a lituje toho a k tomu dítěti se nechce nikdy přiznat.Mám mu odpustit?Pět let je přece jen nějaká doba a nejde vše najednou smazat,ale zas nedokážu překousnout to dítě...tu nevěru si myslím bych zvládla po nějaké době, ale to dítě...co mám dělat?
anonym
| 31. 7. 2006 14:08
Jsem neverná svému muži kterého miluji s mužem kterého miluji. Na obou mi zaleží příliš moc na to, abych řekla dost. Možná jsem jen zbabělá, bojím se vlastní bolesti. Takhle ubližuji všem. Trapím se. Snad mi to patří za to do čeho jsem se namočila. Jsem zatracení hodná???
Komu větší FUJ ?
anonym
| 30. 7. 2006 09:43
Líbí se mi Vaše sebekritičnost. Prostě příroda je příroda a některé ženy ani nedokáží jít proti vlastním hormonům. Ale co říct na takové ženy, které se chovají tak zavrženíhodným způsobem, že jsou tzv. kukaččími matkami ? Jejich děti, které s nimi vychovává manžel uvedený v rodném listu dítěte jako otecn není skutečným biologickým otcem dítěte. A prý je takových kukaččích matek v populaci až 10%... Těm řeknete také jenom FUJ, neno matematicky vyjádřeno FUJ na druhou ?
Nevěra
anonym
| 26. 7. 2006 21:26
Mě byl partner nevěrný asi před půl rokem...stále na to myslím ale i teď.Musím ale říct že pro partnera to byla "prý" největší chyba v životě.Myslím že je to pravda,protože když jsem se ho náhodou zeptala zda mě nepodvedl přiznal se a ochotně mi vypověděl každý detail toho "zážitku".Tím mi dokázal že je pro něj důležitější být se mnou než si jen užít.Sice mám pořád obavy aby se to nestálo opět,ale snad ví po čem touží on sám...
Jeste dodatek...
anonym
| 26. 7. 2006 15:05
Jsem stihla, blond, spolecenska, inteligentni a umim se velmi dobre postarat o domacnost....ta spina mi nesahala ani po kotniky!
To jen aby jste pochopily, ze pri nevere hledaji ti muzi neco jineho, nez co doma maji. Nenavidim ho za to, ze mi vzal moji naivitu a iluze, ale miluji ho za to, jaky je. Je to tezke a i my delime vztah na pred a potom...
Moje setkani s neverou
anonym
| 26. 7. 2006 14:59
Pritel me podvedl s moji "kamaradkou". V te dobe jsme spolu byli rok, nevera je "za nami" uz tri roky. Nemuzu rict, ze je vse za nami, da se odpustit, ne zapomenout. Nechapu, jak me mohl podvest s takovou spinou, ublizil a ponizil me nepredstavitelne, ale ona byla 100x horsi, to tak mi nadavala, rvala na me a jeste vic mi ublizovala...nikdy nemuzete neveru odhadnout a hlavne vsechny podobne vymluvy moc dobre znam, pokud milujete, nez sundate ruzove bryle, dlouho to trva. Muj pritel si sahl na dno, verim, ze pochopil cenu lasky. Vzdy jsem rikala, ze neveru nikdy neodpustim, a stejne jsem to dokazala. Nikomu tu bolest ale nepreji. Jen prosim budte na vsechno pripravene, bohuzel se tato zkusenost nevyhnula "sebelepsim" parum v mem okoli.

A pro toho kdo je neverny: Myslite si. jak je to fajn, ze si uzivate, ale ten nekdo vas miluje a verim vam. Pokud si nedokazete tohle "vzruseni" odeprit, budte alespon diskretni. Nejvetsi bolest mi totiz zpusobila to, ze to siroke okoli vedelo (ze spolu neco ti dva meli) a ja to netusila, byt naznakem. Pokud zahybate, budte diskretni!!!!!!!!!!!
a tvoje zkušenost s nevěrou?
anonym
| 18. 7. 2006 19:42
a mohla bych vědět jakou si měla ty zkušenost?Jak si na sobě makala a jak to dopadlo?
nechcu ho moc "stíhat"
anonym
| 18. 7. 2006 19:39
no právě že on se změnil...každý den je od 4 v práci a v noci ke mě přijede a spí u mě.Najednu stranu si myslím že když se tehdy chytil na ty smsky tak možná ji opravdu napsal ať ho nechá.Nechcu ho zas pořád hlídat,ale myslím si že zpočátku by to bylo na pravém místě ty smsky a telefony.No zas se ale ptám kdyby mě podváděl,proč mi dává dárky říká že mě miluje a vždycky se vrátí ke mě a nikdy neopustí?Něco zas na tomhle musí být
snad máš pravdu.
anonym
| 18. 7. 2006 19:33
Holka milá-aby jsi neskončila tím, že budeš pořád ve střehu, pořád kontrolovat a pořád podezíravá.Unavíš sebe i partnera.Asi ti stojí za to trápení a máš ho ráda-ale není tvoje vlastnictví.Pokud bude chtít, neuhlídáš ho ano ,kdyby sis najala detektiva.Poradila bych-po zkušenosti-nech toho a udělej všechno pro to, aby se cítili svobodný a ne utažený jak na laně.A zároveň makej na sobě- o tebe se musí ucházet, ty musíš být ta dobývaná a ne stihačka.On by měl přijít na to,že jsi nejlepší / a ne ta, která ho svazuje řečmi a neustálou kontrolou/, nejhezčí a že CHCE být jen s tebou.
Jiné město
anonym
| 18. 7. 2006 19:27
Jiné město nic nevyřeší, i když.... Podle mě, když bude chtít a tolik tě miluje, vydržel by to i v harému. Pokud jsi ho tou smskou tak vyzkoušelaa on se chytil, tak to vypadá, že mluví pravdu. Důležité je o všem si promluvit a vyříkat a i když se mu nebude chtít, tak ať hodně povídá i on. Hlavně se musí snažit. Já jsem to udělala tak, že pokud mě chtěl vidět, musel mě někam pozvat. Doma jsme se nescházeli. Párkrát jsem ho šla i v noci zkontrolovat jestli je doma sám. A pak se snažil, posílal básničky, psal dopisy, občas koupil nějakou tu kytičku atd. Hlavně mi pořád opakuje, že chce být se mnou. Budou to muka, ale je to zatěžkávací zkouška. Uběhlo půl roku a už je to docela fajn.
snad máš pravdu
anonym
| 18. 7. 2006 19:19
Ahoj...no mě je teprve 18 a jemu bude za pár dní 21.Pořád mi píše a říká že toho opravdu lituje a že s ní od té doby nebyl jednou ji viděl jak jel autem kolem.Ale víš ty pochyby tam jsou pořád...musím ale říct že od té doby to je jako napočátku vztahu,teď dokonce jsme začli řešit bydlení a v jiném městě.Co když ji opravdu napsal ať mu nepíše...totiž když jsem se dozvěděla o té nevěře napsala jsem mu z jiného čísla jako že to píše ta holka a on se"chytil" a psal ať mu už nikdy nepíše,že ho nezajímá, že to byla největší chyba v jeho životě že miluje mě a chce se mnou být do konce života.Myslím si že kdyby nebyl opilý tak by to neudělal s jeho povahou..spíše se stydí navazovat nějaké známosti a zvlášť s ženskýma.Ale zas ho nechcu obhajovat.Asi by bylo dobré zkusit ho taky tak kontrolovat a možná že když budem v jiném městě tak se to nakonec vylepší co myslíš?
Bylo to jasné
anonym
| 18. 7. 2006 19:03
Na první pohled bylo vidět, že v tom něco bude. Nevím, když dokáže teď lhát, tak to neudělal poprvé ani naposled. Budeš muset mít oči, uši a všechny smysly nastražené. Já se s ní (milenkou) sešla. Jasně jsem ji dala najevo, ať nás nechá s přítelem žít. Přítel na její smsky pak nereagoval. Už je to půl roku a pořád si připadám jako stíhačka. Máme takové pravidlo - ukazujeme mi smsky, telefonáty a běda mu pokud by zalhal. Ale předtím jsme si to vyříkali, co vlastně chceme, aby bylo dál. Nakonec jsme přišli na to, že spolu je nám nejlíp. Je mi 21, jemu 24. Kolik tobě?
je to ona
anonym
| 18. 7. 2006 18:39
nakonec jsem ho donutila....je to ona,psala mu že s ním dítě nečeká.on ji napsal prý že mu už nemá psát že mu má dát pokoj,tak nevím čemu věřit..ale i přesto mám z toho hrozný pocit...nejhorší je že on ji nemá uloženou v mobilu a já jsem si přečetla sms a smazala číslo...je mi hrozně .Najednu stranu co když ji fakt napsal ať mu dá pokoj ale co když si píšou a někde se opravdu sejdou
rozhodně bych zavolala
anonym
| 18. 7. 2006 18:29
Rozhodně bych zavolala. Já už s nevěrou měla taky čest. A rozhodně bych si to ověřila. Je zbytečné plýtvat láskou na někoho, kdo to neopětuje. Nebo chceš říct, že tě tím, že ti toto dělá, miluje?
a co potom?
anonym
| 18. 7. 2006 18:24
No tom jsem taky přemýšlela zavolat na to číslo.Ale najednou mám strach co bude dál...sie jsem mu neodpustila ten *** ale po tom to bylo pěkné...pořád jsme byli spolu Pořád mi říká že to mělo být překvapení na září...máme mít výročí 5let.Nevím co bych dělala kdyby to byla pravda..jsem taková že bych možná zas odpustila.Jde to neodpustit když ho miluju?
Re: mám odpustit
anonym
| 18. 7. 2006 18:12
Tak to ti teda lže. Ta smska, kdy si na ní udělá čas absolutně nesvědčí o tom, že by ji neznal. Zavolala bych před přítelem na to číslo a dívala bych se jak se tváří a co dělá.
mám odpustit?
anonym
| 18. 7. 2006 18:08
Tak tohle vám vůbec nezávidím i když jsem zažila něco podobného ale mě ta jistá osoba pouze napsala sms stylem tvuj chlap čeká dítě s jinou tak si dej pozor...vystražné,co? je tomu 5 měsíců a musím říct že je mi pořád hrozně.Partner se mi k tomu přiznal ale řekl že to pouze *** a že byl opilý...bylo to po tom co jsme se pohádali...takže se dá říct *** na jednu noc,ale i tak to bolí...nevím jestli mu můžu věřit i když říká že toho lituje.Zrovna dnes jsem se mu podívala do mobilu a našla zprávu z čísla že s ním potřebuje mluvit a kdy si na ní udělá čas...nevím jestli je mi zas nevěrný protože on říká že ne a že to číslo ani nezná...ale vždyť potom by se mu podepsala ne?nevím co mám dělat...
anonym
| 6. 8. 2011 01:16
TO : Nevěřit..už nikdy
anonym
| 6. 8. 2011 01:49
TO : Moje řeč..už nikdy,zažívám něco podobného!

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
8. 7. 2025 09:48
14646
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
7. 7. 2025 21:56
73599
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12