Diskuze

Zpět na výpis diskuze

hormonální antikoncepce

Tato diskuze byla uzavřena, nelze přidávat nové příspěvky

Diskuze

lék
anonym
| 7. 8. 2006 22:30
Svinstvo? Pro mě je to lék. A každý lék musí mít své pozitiva i negativa. A jak víte, že vaše potíže jsou v důsledku užívání antikoncepce? Ptala jsem se na to lékaře a ten mi řekl, žádný přípravek nelze považovat za sajrajt.
HA
anonym
| 7. 8. 2006 22:09
Složení hormonů se liší v jednotl. preparátech jen minimálně, je to pouze tahanice těch výrobců, vše je na stejném principu.
Přeji Vám, abyste brzy přišly na to, jaké je to svinstvo!
Dřív než bude pozdě...
Já vím ....
anonym
| 7. 8. 2006 21:23
Já antikoncepci (třífázový Triquilar) užívám, ale protože každý měsíc špiním, tak chci antikoncepci změnit. Rozhodně na jednofázovou. Jen váhám mezi Cilestem (ten obsahuje stejné množstí hormonů jako Triquilar = nízká dávka estrogenu) a Logestem (ten obsahuje velmi nízkou dávku estrogenu). Jenže protože špiním už teď kdy užívám Triquilar, který má nízkou dávku estrogenu, tak se bojím, že když zvolím Logest, tak se špinění nevyřeší. Ptala jsem se na to lékaře, ten mi řekl, že v obou případech je špinění možné, ale s Logestem pravděpodobnější než s Cilestem, ale nakonec mi napsal Logest. Ani neřekl proč, řekla jsem Cilest a on tak divně pokrčil rameny. Tak jsem chtěla vědět zda nemá některá z vás zkušenosti s Logestem, jestli kvůli velmi nízké dávce hormonů nešpiní častěji.
antikoncepce
anonym
| 7. 8. 2006 19:11
Každá antikoncepce je trochu jiná, takže bude asi nejlepší, když se o tom poradíš se svou gynekoložkou -stejně ti ji musí předepsat, takže by ti k tomu i mohla říct, která by ti nejvíc sedla. Nebo když zjistíš, že to prostě není ono, tak není nic jednoduššího, než si potom nechat předepsat nějakou jinou.
RE: Cilest
anonym
| 7. 8. 2006 18:34
Děkuji za reakci. Ale já antikoncepci brát musím. Jen váhám na kterou ze současné přejít. Tlak mám zatím dobrý.
cilest
anonym
| 7. 8. 2006 18:22