Diskuze
Zpět na výpis diskuze
Meridia
DiskuzePřidat názor
Mirka 72
veverka123
| 9. 9. 2009 19:35
0
0
Reagovat!
Název diskuze
Poslední reakce
Reakcí
Články z jiných titulů
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
Taky jsem si koupila brusle,ale to jsem úplný začátečník,takže zatím koukám,abych si nerozbila hubu.Taky občas zajdu do fitka.To mi většinou vyjde jen jednou týdně.Zatím jsem zhubla 3,5kg za tři týdny a jsem spokojená.Jím tak pětkrát až šestkrát denně,na snídani si dávám bílý jogurt s ovocem a ovesnými vločkami,přidám do toho nějaký ořech a nebo semínka,na svačinu celozrnné pečivo s nízkotučným sýrem,papriku,rajče,na oběd rybu,krůtu,kuřecí,občas můžeš i kvalitní hovězí s trochou rýže,těstovin nebo brambor a syrovou zeleninu,tou nemusíš šetřit,i toho masa si můžeš dát větší kus,odpoledne k svačině většinou zase bílý jogurt s trochou ovoce nebo celozrnné pečivo třeba s tvarohovou pomazánkou,k večeři zeleninový salát buď s tuňákem nebo kuřetem nebo jen rybu se zeleninou uvařenou v páře nebo na grilu.No a piju tak 3 litry někdy i víc vody nebo čaje.Tak ti moc držím palce a nenech se odradit pomalým začátkem
,určitě to půjde!

Takže jsem se poptala rovnou,jak jste na tom. Tak drzím palečky a zase pisnu. Mějte se fááááájn
Díky za přivítání. Holky máte úžasné výsledky, moc Vám to přeji a zatím trochu závidím. Pevně doufám, že mi to půjde také. Chtěla bych shodil 15 kg, ale upřímně i za 10 kg bych byla ráda a to nejlépe teď hned. S pohybem mám zatím trochu problém, ale dala jsem si závazek, že hned dneska opráším rotoped, budou to galeje, ale musím..
,samozřejmě,že můžeš k nám a zároveň tě vítám
,ale měla jsem nadváhu asi tak 20 kilo,takže to asi jde rychleji.Možná si tvé tělo musí zvyknout a taky je dobrý to občas proložit sportem
.Tak dej vědět a hlavně trpělivost,ono se to jistě rozběhne