Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Klub třicátnic

Diskuze

manželství
lenka
| 11. 3. 2007 21:45
Já jsem vdaná šest let a jsou to nejlepší roky mého života . Holky a s kolika kluky jste chodily před manželstvím?
Petka
lenka
| 11. 3. 2007 21:43
Aha, už ani nevím proč jsem si myslela, že to není dálkově...proto mi vrtalo hlavou, v kolik chodíš do práce....no ale bylo mi divné, že bys cédéčka prodávala po nocích Praxe bude určitě zajímavá, to půjdete do nějakého ústavu ne?
tv
lenka
| 11. 3. 2007 21:41
Tak jsem zkoukla tu Záměnu manželek...chlap nemakačenko, co si už šest let hledá práci. Zdravý, silný, mladý kluk...no ať si žije každý jak chce, akorát mi vadí, že dáváme státu opravdu velké daně a ty pak jdu na sociální podporu těmto lidem.
Svatba
anonym
| 11. 3. 2007 20:05
My jsme se brali v roce 2003, ale předtím jsme spolu 4 roky bydleli.
Leni,
anonym
| 11. 3. 2007 20:03
studuju dálkově . Školu mám jednou za čtrnáct dní v pátek zhruba od 8 do 8 do večera. Jinak chodím do práce, dělám každý den od 10 do 6 do večera. Tak to jde. Jen to zkouškové bývá náročnější na čas. A v tomto semestru budu muset na 10dní někam na praxi, tak zase budu kombinovat. Ještě, že mám hodnýho šéfa.
Svatební fotky
anonym
| 11. 3. 2007 20:02
sem dám, až asi zítra, dnes se mi nechce hledat.
Vdávala jsem se v r. 1994 v červnu. Letos to bude tedy 13 let. Ale známe se 15 let. To je děs, tak dlouho, když to tak vidím napsané!

A holky, jak dlouho jste vy vydané?
A svatba?
anonym
| 11. 3. 2007 19:58
My jsme se brali taky v červnu, šaty jsem si nechaly na sobě jen tak dlouho, dokud se všichni dostatečně nepokochali tím, jak nám to sluší. Pak jsme se všichni převlékli do "civilu" a končili jsme v sedm ráno. Tak jsme si to parádně užili.
Petko
lenka
| 11. 3. 2007 19:56