Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Jídelníček

Diskuze

Ivet
Miky
| 12. 11. 2007 15:38
Tak to já znám, co jsou hormony...
Já naštěstí na chutě ale netrpím. Když si řeknu ne, tak si nedám. Ty chlebíčky si dala, protože jsem si je dát chtěla. Byly to 60iny a běžně tyhle jídla nejím, takže jsem to nehrotila. Ale třeba sladký jsem nikdy ráda neměla, tak mám asi trochu výhodu oproti tobě. A stoupla jsem na váhu a mám nahoře půl kila, no, tak to není tak zlý, ne? To zase zmáknu.
Ty bys potřebovala nemít doma nic, na čem ujíždíš a je to.
Tak já nevím, no, třeba běhat mi taky zakázali, ale já do toho šla a bolelo to jen občas a pak bych řekla, že se mi ta kolena dost zlepšila. Prý je to tím, že jsem posílila okolní svalstvo.
Jenže přímo aerobik nesmím, tam jsou ty pokleky, poskoky atd...to neudělám. Já ani nevstanu z dřepu, musím s pomocí rukou. Orthoped mi dokonce řekl, že přímo aerobikem jsem si ta kolena zničila. Dělala jsem ho cca od 13 let, pak byly nějaký pauzy, ale dělala jsem ho pořád. Pak mi vadil i na záda, krk atd....Kolena to dovršila a teď mám jít na operaci.
Ten squash asi ne, to je asi taky o různých poklecích a držet se v nějaké poloze přes záběr kolen apod....To máš recht. Jo, nevím, jak se to píše
Ale ten aqva aerobik zkusím. Těším se.
Tak papa.
...
Ivet
| 12. 11. 2007 06:30
ahojky, Miky tak to jsi dobrá, já jsem víkend vůbec nezvládlaměla sjem menzes a Petra mě na to upozornovala, že v tomto období bude asi problém, hlavně se sladkým a tky že byl, měla jsem takové chutě na sladké, že jsem myslela že se zblázním, pořád jsem si vysvětlovala, že to nemůžu, že se měsíc snažím tak si to přece takto nepokazím, ale nakonec když se mi začly při pohledu na makovou buchtu třást ruce, jsem neodolala, a dala si hnad tři kousky a to v sobotu, v neděli sjem se celý den držela v pohodě, ale večer jsem to opět nedala, ale v pohodě, dnes už najedu zase na svůj režim, necítím, že bych něco nabrala, jen sjem asi mohla mít pár deko dole, ale hormony jsou prostě svinstvo!!!!

Miky pokud máš problémy s klouby, že nemůžeš ani na aerobic, tak na ricochet nebo squash bys teda emohla vůbec je to zabíračka na klouby jako blázen....
Já doufám, že tento týden stihnu si aspon jednou zahrát!!!Mám toho strašně moc...

Mějte se moc hezky, pa pa Ivule
Super oslava
Miky
| 11. 11. 2007 18:28
Ahoj, oslava byla přímo super. Hráli jsme na kytárky, zpívali, no, pohoda. Celá rodina pohromadě, bylo to nádherný. Snědla jsem 4 chlebíčky. Salám byl šunkový a vybírala jsem ty s margarínem a zeleninou. Vajíčka snědly děti, takže to snad zase tak nevadilo. Hlavně já takhle normálně vůbec nejím. Oslavy nijak nepořádáme. Jen taková ta jubilea a to je minimálně. Teď zase nic nebude dlouho. Většinou jsem jedla všechno a nic jsem nenabrala, tak uvidíme co se stane teď. Ale co, od zítra zase pojedu jako doteď. Nemyslím, že něco rapidně naberu. Pak písnu do deníčku. Na ten aqva se tedy objednám, jsem moc zvědavá.
chlebicky
zuzu
| 10. 11. 2007 18:36
no ja prave myslim, ze deje..das si jednou das si podruhe..clovek na sebe musi byt tvrdy..chce to vuli a proste si zarict..si dej jen jablko, nebo zeleninu, ale chlebicky, to je to nejhorsi co muze byt a nemyslim to jen behem shazovani, njn oslavy a svatky jsou za trest..
aqua aerobik
Lucisha
| 10. 11. 2007 14:21
Tak aqua aerobik jen doporučuji!!!!! Chodila jsem na něj na dovolené v Egyptě.. Strašně me bavilo různě poskakovat ve vodě a tak. Po pár dnech mě to chytlo natolik, že jsem chodila 2x denně.. Přišlo mi, že je to lehký, ale po čase jsem už svalečky cítila. Navíc je fajn, že se u toho nezpotíš a nenamáháš klouby- což bude pro Tebe určitě dobré. Takže ho nemůžu vynachválit. Jen mě mrzí, že v mém okolí nic takového není...

Přeju všem spoustu sil a zdaru, ať ty kila mažou dolů!!!!!!!!!

Oslava
Miky
| 10. 11. 2007 14:12
Jo, moje váha je na 70 kg, tak to konečně zase ubývá, hurááá Dneska jedeme k tchánovi na 60iny, to bude hustý. Samý chlebíčky apod....Chystám se si něco málo dát, ale opatrně. Jednou se nic přece neděje, že?
Pohyb
Miky
| 10. 11. 2007 14:09
To jo, to máš pravdu. Myslím, že by mne to i bavilo, jenže u nás to není. Máme tu jen samé aerobiky....A ty já cvičit nesmím. Nově otevřeli aqva aerobik, tak ten asi zkusím. Stojí 80 Kč, tak to je docela dobrý. Oni to mít ani dražší nemůžou, tady by jim tam nikdo nešel, jsme moc malý město - 7 -8 tis obyvatel.
squash
zuzu
| 10. 11. 2007 08:46
tak squashem posilis vse, zapojujes vsechny partie..nohy, zadek, ruce, mozek aj.
:o))))
Miky
| 10. 11. 2007 01:15
Tak to si nějak nedovedu pořádně představit Ale sqosh znám. Ještě jsem ho nehrála, ale znám ho. Mám v okolí paní, která byla docela při těle a pak byla najednou fakt pěkná a říkala, že chodila na spining a a na sqosh. Já teda spining neeeee...měla bych moc tlustý nohy, už teď mám svaly dost, ale hodně lidem to asi fakt pomáhá.
ricochet
zuzu
| 9. 11. 2007 21:57
to je neco jako ,,squash,, me tada vic bavi squash, na ricochetu jsem byla jednou..jsi zavrena v mistnosti a mrskas mickem o vsechny steny, hlavni rozdil, teda co ja jako laik jsme vypozorovala je ten ,ze muzes pri ricochetu bouchat i o strop, to u squashe nejde.. ....ale kdyz uz jit hrat, tak si myslim, ze aspon hodku..za pul hodky ze rozehrejes, sice z tebe leje ale po pul hodce to telo teprve zabira..
Ivet
Miky
| 9. 11. 2007 14:39
Díky Ivet. Věř, že si to moc přeju a Zuzi určitě taky. A co to je za cvičení???? Nikdy jsem o tom neslyšela.
...
Ivet
| 9. 11. 2007 06:40
Ahojky děvčata a dámy, jak tak koukám máte všechny spoustu vážných problémů, to mě moc mrzí, ale nebojte to se vyřeší, určitě to bude dobrý, ono v životě taková období prostě jsou kdy se zdá že se všechno bortí atd., ale většinou to není tak horké jak se to "uvaří" takže držte se

Jinak já byla včera na ricochet a musím říct že to bylo super, měly jsme to jen na půl hodky ale teklo ze mě hezky dnes mě bolí snad všechno hlavně zadek...

Tak pa pa
Pro Zuzi -
Regina
| 8. 11. 2007 16:58
vím jak dovede přiskřípnout nemoc v rodině. Člověk musí doufat, ale kde hledat sílu k překonávání potíží. Nejhorší snad je dělat, že se nic neděje a je vše v pořádku. - A přitom se o svého bližního strachovat, ale dnes se dělají taková vyšetření a neurochirurgie tak poskočila, že člověk žasne jaké dějají zázraky !!! - Držím Ti palce a přeji vám oběma hodně síly k překonávání potíží .
Zdravotní potíže
Miky
| 8. 11. 2007 15:47
Ahoj všichni. To je dobře, Regino, že dnes je ti už líp S tou čokoládkou mám Ivet recht. Nemá cenu si to odpírat, pak by toho člověk snědl ještě víc. Já dodržuju, snažím se. Někdy mi je až divný, že z takového snažení mám dole jen 4 kg od 21.8. Holt je to s těma hormonama fakt těžký. Zuzi, přeji, aby vám to doma dobře dopadlo. Já řeším s manželem také zdravotní stav. Je to těžký. Když vidím, jak mu je pořád zle, zvrací nebo je unavenej, že prospí co může, tak to psychicky už nezvládám. Kolikrát probrečím noci. U něj to začalo pocity slabosti, má je už asi 3 roky, vždy mu ale řekli, že to jsou nervy z práce nebo únava. Teď mu na preventivce zjistili leukocytozu. Čekáme na všechna interní vyšetření. Zatím byl na ekg a má aritmie na zadní stěně. Jelikož má i letitý vřed, tak doktor řekl, že toho bude asi víc a dg ještě žádnou nestanovili. Mám fakt strach. Taky dělá v infekčním prostředí, momentálně tam maj zlátýho stafylokoka a umřel na to jeden pacient. Je to nějakej zmutovanej druh, smrtící. Těžko říct, co mu je a co ne, když to může být cokoliv. Ta vyšetření se protahujou, protože nemá ani volno, kdy by si na všechno mohl dojít. Buď je po noční, nebo je v práci. No a během pracovní doby ho zase vrchní nepustí, že prej si to musí zařídit ve svým volnu. Je to začarovanej kruh. Včera jsme o tom hodně mluvili a prostě si dupne a bude. Kdo ví co mu je a nemůžou ho takhle omezovat, aby si ani nemohl dojít na vyšetření. Zuzi, kdybys chtěla pokecat blíž, abychom nenarušovaly diskuzi, tak mi napiš na Mirysek100@seznam.cz
Pa holky a držte se.
kilíčka a tak vůbec....
zuzi777a
| 8. 11. 2007 15:15
Gratuluji všem co ubývají, Regině pak přeji nový zářivý úsměv se zoubky!
Mě ale dnes není vůbec do ejchuchů, včera mi po dlouhých bojích konečně hospitalizovali manžela . Asi to zní divně to KONEČNĚ, ale v kostce Vám to vysvětlím. Hubnul, ( 8 kg během měsíce), naříkal na bolesti hlavy ( ale protože trpíval vždy na migrény, nikoho z Dr. to moc nezaujalo), předevčírem prozvracel noc, ráno už ani nechodil. Je již 3 týdny na neschopence-, nemohl už v práci vydržet, obvodní Dr. vždy při kontrole nešťastně mačkala papíry s výsledky krve, moče atp..v ruce, když nám říkala , že mu nic není..., jenže když hovčera ráno viděla, tak ho radši poslala na internu do okresní nemocnice. Zaplať bůh, vedle interny je neurologie, internistka si pozvala ke konzultaci osvíceného Dr a ten mi muže poslal na CT. Výsledek je nález na mozku( SNAD cysta??) + přeplněné zvětšující se mozkové komory... Ani se mi nechce říkat, že momentálně mi moje hubnutí je fuk. Hlavně ať se něco vyřeší pro něj. Máme 2,5 letého prcka, je to děsná představa, že by byl táta marod, natož.... ani nechci domyslet.
Vím, že to sem vůbec nepatří, ale musela jsem to někomu říct.
Jestli Vám to nebude vadit, nakouknu sem zas pro hubnoucí inspiraci až mi doma svitně trochu sluníčka....
Zdravím děvčata -
Regina
| 8. 11. 2007 14:27
jste "pilníci" --Fakt šikulky !!! - Včera jsem si jen navečer přečetla co je nového .- Den předem jsem měla teplotu 37,5 a trochu zvětšenou uzlinu vlevo, v noci jsem nemohla spát a tak jsem PC strašila snad do 1/2 4 ráno. pak jsem konečně usnula. Ráno se podívám do zrcadla - křeček!!! - o tom , že by příušnice jsem neuvažovala v mých letech - ale při čištení zubů jsem pocítila bolest a tak jsem musela navštívit pohotovost - No takže jsem zase o 1 zub lehčí - A protože byl nosný pro protézu, chtěla jsem se domluvit, kdy bych mohla přijít, jsem přistěhovalec a tady zubaře nemám -byla jsem odbyta, že mají pacientů dost a že tudíž si mám hledat jinde!! - -
Proč to ale píši. je to, že jsem si tedy včera k obědu vzala puding - co tu měla vnučka ke svačině a pak .když jsem se probudila jsem si do bujonu udělala kapání - k večeři jsem měla jablečné pyré - ráno k snídani bílý jogurt a dnes k obědu jakési čatný - z 1 papriky, 4 rajčat a 2 jablíček - a protože jdu 20.11. - do výživovky tak mám reálnou naději, že zhudnu a to plánuji k večeri bramborovou kaši a možná si nastrouhám nadrobno okurku protože mám ještě bílý jogurt .
Ale co je potěšující, mám již novou paní doktorku dohodila mi jí přítelkyně s níž jsem oležela na neurochurgii a neurologii - a tak jdu již 27. 11 na prohlídku a pak na nové spodní zuby - jej to bude než se zase ochodí a padnou a tak mám v plánu, shodit ještě nějaké to deko No to jsou ty velké radosti "seniorského věku" -
Včera mi bylo do a dnes mě hřeje na , že nejsem sama a mám kolem sebe hodné a uznalé lidi
ricochet
Ivet
| 8. 11. 2007 11:28
Čauky holky tak jsem přemlouvala káošku na aerobic nebo tae-bo, a nakonec mě ona zviklala na rocichet, no to jsem zvědavá jeslti to zvládnu, ale je to prej nejlepší na zdek, tak uvidíme

Nic jdu pomalu na obídek, tak pa pa
Lucisha
Ivet
| 7. 11. 2007 22:17
předem všem moc děkuji za gratulace,


Lucisho s tou čokoládou si nedělej vrásky pokud tě přepadne nepřekonatelná chut, dej si dva čverečky a pořádně bez výčitek si ji vychutnej, ale problém je že pokud je rozbalená hrozí že jí spořádáš mnohem více, proto je lepší kupovat si malé hořké čokolády. Je lepší si vychutnat ten kousek bez výčitek než zkoušet zahánět chutě něčím jiným a nakonec tu čokoládu stejně zbaštit.


Určitě se ty chutě upraví až se organismus vzpamatuje po nemoci.


Hodně štěstí Ivule
Gratuluju!!!!!!!!!
Lucisha
| 7. 11. 2007 21:52
Ahoj Viktorky!
Moc Vám gratuluju, je to super! Já jsem bohužel naopak kilčo nabrala.. Byla jsem marod, nic jsem nemohla, tže ani cvičit.. No jo, co se dá dělat...
Plánuju cvíčo tak na zítra, ale uvidíme- podle toho jak mi bude.. Po přečtení různých diskuzí mě začalo nahlodávat běhání... Určitě by to bylo fajn, ale nejhorší je ten první okamžik, kdy se k tomu musíte dokopat, že? Na druhou stranu nevím, co by na to řeklo moje koleno... Měla jsem s ním problémy, "vypadávalo" mi... Ted je to OK, ale kolikrát mě z ničeho nic začně bolet... A je jedno, co jsem dělala- např. týden na horách a koleno bylo dobré.. Jenže pak si usmyslí a bolí jak čert....
Holky, dnes jsem měla kousek jogurtové Milky... Neodolala jsem.. Ale tu čokoládu jsem měla doma aspoň 3 týdny nenačnutou. A to už je úspěch. Dřív mi takhle dlouho nic nevydrželo... To mě asi honěj chutě po té nemoci, když jsem pořádně nejedla... Jen aby to zase brzo přešlo!!!!
Kolikrát jste psaly , že Vám stačí třeba sušené ovoce, ale když přijde na mě.. Já musím mít něco s čokoládou.. Ovocem mě neopijete... Bohužel...

Mějte se hezky, já jdu spinkat....
Miky, Ivet
Kloa
| 7. 11. 2007 21:29
Oběma vám gratuluju k úspěchům v boji s přebytečnými kilogramy A taky vám fandím, jdete na to obě s rozumem, což se v dnešní době moc nevidí. Takže jste dvojnásobné šikulky
Zase jsem zhubla
Miky
| 7. 11. 2007 17:02
Ahojky, já taky Sice né na váze, ale dneska jsem si vzala kalhoty, který jsem měla naposled asi před 10 dny a byly mi tehdy akorád a teď mi všude padají. Jupí....
...
Ivet
| 7. 11. 2007 11:38
Tak co děvčátka probereme ted? Pro ty kdo nečte můj deníček oznamuji že jsem byla včera pochválena kamarádkou že to na mě jde už dost vidět že jsem zhubla
Všechno je už ok
Miky
| 6. 11. 2007 10:59
Jo, je to už v pořádku. Vyříkaly jsme si to s Kloa v soukromí. Vlastně jsme mluvily o tom samém, ale každá z jiného úhlu, a tak jsme se nepochopily.Tady se osvědčilo, že někdy se vyplatí mlít věci furt dokola( teď nemyslím jen já k někomu, ale i někdo ke mně. ) Měly bychom si hlavně dávat pozor na formulaci slov, aby nedocházelo k zbytečným neshodám. ( to píšu všeobecně, je to i na jiných diskuzích) . Hlavně, že ti dva lidé chtějí dojít k správnému cíli - pochopit se a to je hlavní. My jsme se hodně obě snažily.
Ivetko, no, já jsem sice psala, že pro mne není problém dodržet určitá pravidla, ale je to spíš tak, že já vlastně doma nemám nic, co bych neměla jíst, takže je to pro mne lehčí.
Když někdo přijede a máme stoly plné brambůrek, popcornu, atd...tak taky válčím. 100 g tyčinek snad není tak zlé, nebo ano? Já si někdy taky večer něco dala, ale pokud je to jednou a jinak dodržuješ skladbu jídla, tak by to vadit nemělo.
Jo, zatím to jde, včera jsem byla běhat. Koleno mne nějak bolí zase víc, ale je to spíš tím, že jsem měla velkou pauzu, protože se mi to předtím po běhání zlepšilo. Váhu mám stále na 71 kg, ale chtělo by to spíš metr. Ten nemůžu najít Holky ho zašantročily Tak snad ho brzy najdu a napíšu víc do deníčku. Sama jsem na to zvědavá.
Jednou jsi dole - jednou nahoře
Regina
| 6. 11. 2007 10:41
já tedy myslím s tou váhou - když to nepřeleze přes 1 1/2 kg žádná trajedie
jsem před menstruací - jsem vyprázdněná - jsem po tělěsné námaze - nebo v pohodě - to pak ta kilča lítají dolů nahoru ani nevíme jak -
I já jsem měla chuti na sladké - ale začala jsem to řešit sušeným ovocem - tam je fruktóza a ta se štěpí jinak než rafinovaný cukr - jak sami dobře víte - a tak jsem . když mě začla honit mlsná - koupila rozinky a ty jsem si "schovala " a pak je chodila uďobávat - a po čase tam rozinky zůstaly a já věděla, když mě to chytne mám kam sáhnout o své " datlové závislosti" jsem již někde psala, tak to je to samé -

Hlavně si nic nevyčítejte - stalo se a jde se dál - Mějte se rádi takové jaké jste a tělíčko se vám za to odmění -
Máme si co říct :)
Kloa
| 6. 11. 2007 07:58
Dobré ranko
Ne, je to OK, přišly jsme společně na to co byl ten zádrhel, a to ve vnímání stravy, kterou člověk spořádá než se dá na redukční jídelníček.
Už se nemůžu zdržet, protože teď už ale fičím na bus, pro zájemce připíšu pak více nebo to Miky doplní.
Miky
Ivet
| 6. 11. 2007 06:25
Ahojky zdravím, vidím že si s Kloa máte pořád co říct ...

Mě se to ted kolem víkendu trochu vymklo z rukou včera u nás byla teta, a na stole byly tyčinky-Soletki 10x mi cukala ruka že si vezmu ale odolala jsem jenže po 11 už jsem po tyčinkách opravdu sáhla a snědla sjem jich tak 100g a to sjem byla večer na kalanetice. Musím zajít zase k Petře říct jak mě ty chutě zlobí. No to zmákneme.

vidíš jak ti váha leze pomalu dole, to jsi dobrá, mě bohužel váha při mých dietách kolísala, kolísala až vylezla nahoru!!!!....
Zatím pacek děvčata....
Kloa
Miky
| 5. 11. 2007 22:14
Zamotalo se to celkově. Píšeš, že kdybych si líp přečetla tvé příspěvky, nemusely bychom to řešit. Vlastně to chceš urovnat, ale přitom, možná neúmyslně, narážíš na to, že jsem něco špatně přečetla nebo špatně pochopila. Ano, psala jsi o 1 člověku, ale pak i o celé rodině a popsala jsi k tomu postoj a asi proto jsem na to pořád reagovala. Taky i jiné ženy o tom psaly. Hodně tam zaznělo, že to jde atd, ale nechce to kupovat zbytečnosti apod, tak jsem prostě chtěla uvést na pravou míru to, jak je to s těmi zbytečnostmi a že to pro všechny tak stejně nejde. Já už na začátku napsala, že pro 1 ano, ale že je to o penězích,( i kdyby tak jedla některá dotyčná sama), když má rodinu. No a někdo to pak přebral úplně na celou rodinu, jako jídelníček od odborníka, ale já to nebyla. Já jsem nemluvila o situaci, kdy se podle odborníka živí všichni, ale o tom, že žena, která má rodinu a nakupuje pro ni zdravě = (což je v podstatě taky redukčně, jen nehlídá kalorie, ale cena je stejná), se podle odborníka stravovat z finančního hlediska třeba nemůže, protože by vlastně, podle něj, měla mít denně maso, denně jogurt a to by nešlo. Pak jsi psala, že to denně není třeba nutné, ale já mluvila o tom, jak vypadá redukční jídelníček a v něm maso denně je. No a abych to dokončila, tak pokud už tak bude mít, dotyčná nebo já, to je jedno, drahý nákupy, protože právě nakupuje, jak jsem psala, nemůže si k tomu ještě přibrat dokonalý redukční jídelníček od odborníka, i kdyby jen sama pro sebe. Všechno to vyplynulo z financí. Ona Ivet sice psala opravdu jen o 1 osobě, ale já chtěla, aby debata byla objektivní a je tady hodně maminek s dětmi a s manžely, proto jsem také tak reagovala a tím o penězích jsem myslela hlavně tyto případy. Z toho ale nevznikly potíže, protože jsem napsala jasně, že pro jednotlivce ano, ale jinak ne. Tam se pak začaly rozebírat ty zbytečné nákupy a jak si to máme pořádně propočítat, že to není finančně náročnější ani pro rodinu a já se to snažila vysvětlit, víš. Moje původní myšlenka, že jídelníček od odborníka, i kdyby jen pro mne, je o penězích, vycházel z rodinného života, globální pohled, nečtou tady jen studentky. Byla to druhá strana, nic víc.
Teď jsi vlastně, v posledním svém příspěvku, také napsala, že pro ženu s rodinou to takhle nejde, takže jsme se už pochopily obě.
Ty věci na Bohu neber jako hádky. Chvíli to tam někdy jiskří, ale všichni máme stejný cíl a stejné hlavní téma, takže i když se třeba chytneme v některých vedlejších věcech, vždy se sejdeme na stejné cestě k cíli. Proto tam není co ignorovat. To je to, jak jsem psala, co ignoruji a co ne - pokud to má pro mne hlubší smysl, je snaha se domluvit atd...nemám důvod ignorovat. Navíc tam to vzniklo i tím, že si jedna paní špatně přečetla přezdívky a reagovala jinde, ale výsledek byl stejný. Ano, někdy se to chytne všude, navíc takové vážné téma, ale já to beru jako názory a né hádky a hlavně jsme se pohnuly dál.
Jak jsi psala, je správné říct si svoje, ale pokud druhý reaguje jinak, na pro nás jasnou věc, vysvětlíme to podrobněji, jestli se třeba neminuly myšlenky a buď je vše ok nebo ne a to pak znamená, že má úplně jiný postoj, ale to je také normální. Nevznikají pak ale zbytečné hádky. Takže v určitém smyslu je jasné, že se něco omílá dokola, jen je třeba poznat, kdy je na čase skončit.
Takže já jsem teď vysvětlila do podrobna, jak jsem myslela své články a ty taky. Vlastně už teda víš, že jsem psala celou dobu to, cos napsala ve dvou bodech na konci tvého posledního příspěvku. Jsem ráda, že je konečně jasno a že bude už všechno dobré.
Děkuju za komplimenty ohledně rodiny a tak. Snažím se, jak to jde. Taky si nemyslím, že jsi špatná, jen se prostě někdy každý vyjádří nepřesně nebo neúmyslně tak, že to někdo pojme jako urážku apod.....a vznikají spory. Od toho tady ale jsme, abychom si to vyjasnily.
Pokud máš něco ještě k mému příspěvku, napiš mi to, prosím, do zpráv, abychom tady už nerušily téma. Papa, dobrou nc.
Všem -
Regina
| 5. 11. 2007 18:16
Děkuji za přání dobrého zdraví - já jsem Vám jen chtěla nastínit jak někdy člověik může dopadnout -
Fandím Vám všem, které s rozmyslem dbají na svou výživu a zdraví.
A když Vám to v diskusích ujede - nevadí - k tomu jsou diskuse !!! -
Miky
Kloa
| 5. 11. 2007 17:53
Miky, ale já se nehádám, ani se nesnažím někoho urážet, tak moje příspěvky nejsou myšleny, jen chci dojít k nějakému vysvětlení, závěru. Něco takového jsem vůbec řešit nechtěla, ani se nemuselo, kdyby ses dříve zamyslela nad smyslem mých příspěvků. Dneska ráno, resp. v noci v 1:40 jsem už po několikáté uvedla důvod proč se nechápeme, tedy abys nereagovala na mé příspěvky tak, že to přeneseš na celou rodinu a až dnes v 9:43 jsi mi napsala, že víš, že jsem psala o jídelníčku jedné osoby, přesto jsi do toho předtím pořád motala jako reakci na mé příspěvky celou rodinu a zdavý jídelníček celé rodiny. Tak když teď píšeš že jsi to pochopila už dřív, tak proč jsi tak reagovala? Z toho muselo být jasné, že k nedorozumění dojde, když odpovídáš na mé příspěvky ohledně něčeho jiného než co jsem v nich psala, psala jsem to několikrát, že píšu o něčem jiném, ale marně. Ty ses snažila řešit dvě věci najednou - úpravu jídelníčku dle výživového poradce, který se sestavuje individuálně na osobu a výživu celé rodiny.
Křivdila jsi mi v tom, že se kdesi nedokážu ovládnout a nereagovat, ale že jsem se to tak snažila udělat nevidíš, protože lidi vidí jen to co chtějí. Jasně je tam vidět odmlka mezi mými a jejími příspěvky. Tedy tam jsi mi radila ať se tak zachovám a sama jsi to tak neudělala na diskuzi, kterou jsem uvedla, chtěla jsi taky vědět proč to tak ten člověk napsal. A proč ne? Je to tak správně. Proč by o tobě měl někdo psát něco takového a neuvést důvod a moment kde na to přišel. Pro mě to jako hádka vyzněla, k čemu pak protestantova nabídka smíru? Dohadování se o tom kdo je větší beznadějný případ. Princip je úplně stejný. Soudíš mě, ale sama jsi se tak zachovala, jak zonan popisovala zrcadlo a věnovala jsi tam daně třeba hned 3 příspěvky za sebou, to je podle tebe ignorace? Na diskuzi o bohu jste se ale nepohodly v jiné záležitosti, copak já můžu za to, že se Kajda rozhodla, že zaútočí zrovna na mě? A jak dlouho jsem měla podle tebe mlčet? A pořád se o něco snaží. Napíšu slušně, ať se umaže z mých kamarádek, protože mi to vadí už ze zásady, že je ona mezi nima a ona na to reaguje jak můžeš vidět, přitom to pak z toho seznamu umazala, ale musí ze mě ještě stihnout dělat nemožného člověka a lidi ji to žerou, o těch si tedy můžu myslet své, není to nic hezkého. Stejně vždy a všechno odnesou nevinní lidi, tak to na světě chodí, válku odnesou nevinní občané, ale ti co ji rozpoutali přežijí, slušný člověk nabídne pomoc a v konečném důsledku ho třeba ještě okradou atd. atd, tak je to i tady, jen se člověk ozve, tak už je špatný. Ale proč bych měla být špatná proto, že dám najevo, že se mi urážka druhého nelíbí, výstižně a asi i vulgárně o tom vypovídá spojení "nechat si srát na hlavu", tohle ale netrpím v osobním životě, tak nevím proč by to tady mělo být jinak. Proč by mě měl někdo obviňovat z něčeho co jsem neudělala bez vysvětlení, proč bych to vysvětlení nemohla žádat? A proč jsem špatná já i když jsem to neudělala a člověk s tímto napadením z toho vyvázne jen tak? A hádej na koho si pak lidé ukazují prstem? To je na vysvětlenou, na to na co ses ptala, že ti není jasné jak to myslím. Snad už ti to bude dávat smysl.
O tobě si vůbec nemyslím, že jsi špatný člověk, naopak jsi slušný člověk, skvěle se staráš o rodinu a chceš jejich dobro. Jsi vzorná matka, přesto, že to určitě nemáš jednoduché. S váhou bojuješ a snad to vybojuješ, někdo to má hold v hubnutí těžší, jiný lehčí, ale tělo si někdy dělá co chce. Jsi dostatečně silná na to, abys neupadla do něčeho jako je anorexie a bulimie. Takže ti fandím.
A když jsem někde psala, že všechno jde když se chce, tak myslím, že to má své kouzlo a svůj smysl, protože odmítat věci, že to nepůjde, že to není dobré řešení, mi nepřipadá jako správná volba, musí se to zkusit a ne se ke všemu vždy stavět záporně.
A shnutě ke dvou řešeným tématům:
1) Můj názor na individuálně sestavený redukční jídelníček výživovým poradcem - je to fajn věc a určitě účinná (spolu s vůli, což už bylo řečeno), finančně to podle mě vychází levněji nebo stejně jak tento člověk dosud jedl, ovšem hodně záleží na tom kolik toho před redukčním jídelníčkem jedl. Pokud spořádal sladkosti za tisíce, tak to určitě levněji vyjde.
2) Můj názor na změnu životního stylu a přechod na zdravou ne redukční dietu celé rodiny - finančně se to určitě promítne, protože se pouze nezdravé věci vymění za ty zdravější, ovšem množství zůstává, neredukuje se. Např. výměna nezdravých obědů ve formě smažených hranolek a rybích prstů apod. bude určitě levnější než kvalitní rybí filé s přílohou a zeleninovou oblohou.
Ivet
Miky
| 5. 11. 2007 16:12
Ahoj Ivet. Chtěla bych reagovat na to, jak jsi psala o Merylince versus tvůj odborník na výživu.
Je pravda, že každému vyhovuje něco jiného. Někomu stačí, že má předpis jídel a dokáže ho dodržet a někdo potřebuje takové to osobní pošťouchávání nebo jak to nazvat. Pro toho je určitě lepší spíš osobní poradce, osobní kontakt. Taky to asi řeší takové ty případy, kdy si řeknou, no, tak trochu to poruším, jednou se nic nestane...tam to asi odpadá, protože se ta žena nechce ztrapnit, že třeba přibere, takže bude jasné, že něco porušila. Je to tak?
Pro mne by to tedy ani nebylo. Já v podstatě umím dodržet program, jenže vázne ten sport, na který nemám hlídání, takže od října dost pokulhává.
Já se o jídelníčku bavím i s mým obvoďákem, i ten mi dost radil a pomáhal, když jsem neviděla výsledky.
NO, teď jsem ráda, že se ta váha zase srovnala a dneska jdu běhat, než manžel pojede na noční, tak snad se do toho zase rychle dostanu.
Už se blížím k 70, ráno po snídani 71 kg, takže pokud teď budu pravidelně běhat, mohla bych mít, cca za týden, váhu pod 70 kg. To bude můj první úspěch. Tak ahoj.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198