Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Jídelníček

Diskuze

Pro zuzi777a
Regina
| 29. 10. 2007 17:32
Tak jsem nakoukla do této diskuse. Ono se to opravdu hezky mluví, ale hůře vykonává. Ve vícečlenné domácnosti a při zaměstnané matce opravdu není jednoduché dělat kompromisy. mám to odzkoušené. Vím jak divně se na mne koukali, když jsem musela držet dietu po žloutence. Dali si to své a ochutnali i to moje. Navíc jsem byla z domova zvyklá spíše na jižní stravu s velkým množstvím zeleniny. -
U manžela se v rodině vařila " moravská poctivá kuchyně" - a díky ní jsem trochu "nakynula" - Manžel prostě "mojí" kuchyni nikdy nepřijal - bohužel -a to se mu podepsalo na zdraví v necelých 57 letech zemřel na infarkt. Odstrašující příklad pro děti - já jsem se zase vrátila ke "své" kuchyni - vařím v páře, nedělám zapražené polévky atd. - Pro různé alergie neužívám umělé tuky a umělá sladidla - vybírám si džusy a šťávy slazené cukrem. - Piji jen přírodní minerálky -prostě jím tak jak mi vyhovuje. - jím častěji a málo - rozhodně nevynechávám jídla a nedržím žádné drastické omezení. -
pro zuzi777a
Ivet
| 29. 10. 2007 09:07
Ahojky Zuzi tohle samozřejmě chápu, ale tím nechci říct nasadit redukční jídelníček celé rodině, to by mi táta dal , já nežiji sama, ale s rodiči a ti se stravují naprosoto normálně, chci jen poukázat na to, že jim můžeš vařit naprosto normálně a když ubereš z toho tu trochu kterou si kupuješ stejného jídla jako celé rodině pro sebe, tak si za to klidně nakoupíš jídlo pro sebe a svůj redukční jídelníček, ono to jídlo není tak rozdílné a je ho mín než když se stravuješ normálně, takže na tom opravdu ušetříš, ani připrava není bůh ví jak složitá. Takže při vaření klidně zvládneš si třeba na malé pánvičce uvařit 100g kuřecího nebo rybky, k bramborům a muži a synovi osmažit řízek. Také mám doma plno lákadel, třeba včera řízečky , ale když se člověk soustředí na svou stravu zvládne to jen to chce chytit ten správný řád, ale když si to děvčata nevyzkoušíte, tak Vám to můžu psát pořád dokola a stejně mi neuvěříte, také jsem tomu nevěřila,ale přesvědčila jsem se o tom !
Ještě byste mi mohli říct že mám asi dost času a na to odpovím, nemám, mám dvě práce, jednu na ranní směny a druhou kterou dělám odpoledne a ještě s tím mám fůru práce i doma, ale když se chce všechno jde skloubit, jen člověk musí vynaložit trochu více energie, a to je u hubnutí docela žádoucí
pro Ivet
zuzi777a
| 29. 10. 2007 08:52
No právě- tady je asi kámen úrazu- Ty Ivet nakupuješ pro JEDNU osobu. My ( počítám sebe , Miky a ty další, které musí zasytit i ostatní hladové krky v rodině) musí myslet na ty, co hubnout nepotřebují a nákup se pak krutě prodraží.... Dám Ti příklad - já se umím docela hravě stravovat zdravě a levně k tomu, ale když jsem nasadila stejnou stravu sému muži ( 185/ 80) a synovi (185/70) oba šli během týdne o 2kg dolů a byli hladoví a vzteklí jak psi! A to jsem jim porce navýšila o bílkoviny i sacharidy!
Takže když to shrnu- pokud jsem volila netučnou a o sacharidy chudší stravu, měli hlad a "dojížděli" se vším, co našli. Musím tedy myslet i na ně, a tím mi ten nákup naskakuje- sušené ovoce pro jednoho je legrace. 1/2 kg sušeného nesířeného ovoce pro rodinu o 5 členech zasyčí během 2 minut a hlad mají dál... Tudíž musím koupit víc a DRÁŽ.
Třeba mi někdo poradí , jak tohle zvládnout, ale já to opravdu vyřešit levně neumím...
hezká debata:-)
Ivet
| 29. 10. 2007 06:49
Ahojky holky, tak ted nemůžu vůbec, souhlasit s Miky! Já když jsem se snažila jíst zravě, tak když jsem třeba jela nakupovat na víkend, a to jen pro sebe!!!Tak 800,- padlo každý pátek a to nepočítám, co jsem přes týden dokupovala, prostě jsem měla pocit že těch zdravých lehkých věcí není nikdy dost!!!Ale od té doby co jím dle jídelníčku terapeutky, tak utratím 300,- za týden!!!! Samo poprvé jsem nechala také 800,- protože jsem si kupovala maso, ale když máte denně sníst jen 100 g, tak vás ujištuji že kilo kuřecích prsíček Vám vydrží minimálně na měsíc, dvakrát týdně filé, člověk si koupí jedny kde jsou 4 kousky je to na 14 dnů a pak jen krůtí a je to.Vše jsem si rozvážila do sáčků po 100 g.A beru denně jen malý balíček.A můžu říct že toho téměř neubývá...Nikdy jsem do Lidlu nechodila, až má poradkyně mne tam posala, a opravdu tam kdyždou neděli udělám nákup na týden a platím okolo 270,- zbytek je třeba pečivo přes týden. Ovoce a zelenina tam jsou vždy hezky čerstvé, výborný výběr a ceny např.s Billou nesrovnatelné.

Jogurty kupuji ty půl litrové, takže za týden spotřebuji jen dva, někdy ani to ne a jeden vyjde na 12,- ...

Jsem opravdu živý důkaz, že redukční jídelníček je o hodně levnější, člověk toho prostě nakoupí jen co potřebuje, aby nic nevyhodil!!!SEžere to sice trochu času si v neděli projít co zbylo a co je třeba dokoupit, a spočitat si kolik, ale zase to ušetří mnoho peněz....
jídelníček a výdaje
zuzi777a
| 28. 10. 2007 21:13
Trochu jsem se začetla do příspěvků a musím se postavit do řady těch, kteří tvrdí , že zdravá výživa JE drahá, pokud má být kvalitní.
Light výrobky s 0%tuku nemají prakticky žádnou výživovou hodnotu- stačí si přečíst odborné články z poslední doby, které názory tak trochu pozmění! Př. : Light jogurt s 0% tuku nemá vůbec možnost mít užitčné bakterie - prostě v tomto prostředí nežijí. Tudíž jogurt zdravý, je až od cca 2,5%tuku v sušině- tj výrazně dražší, než jeho laciné light obdoby.
Další- soja a sojové výrobky- velmi obsažný článek vyšel v nejnovějším čísle časopisu Apetit- bez zatracování soustředil názory pro i PROTI požívání některých ( těch nejdostupnějších a tudíž nejlevnějších druhů sojových výrobků) . Nechci přepisovat vše tam popsané,včetně rostoucích počtů lidí alergických na soju, což dotvrzují i alergologové, ale fakt to stojí za přečtení.
Snažím se vařit zdravě pro své děti i muže, jsme vcelku tvární- ale během doby , kdy se o zdravou výživu zajímám, se názory na to, co zdravé je a co není asi 5x otočily o 180 stupňů....
Takže zpět k ceně-když se snažím vařit zdravě - podle mých propočtů vychází strava pro 5 člennou rodinu cca o 1/3 dražší, než pokud "ujíždíme" na uzeninách a klasických pokrmech ( knedlo, vepřo a spol.) . Možná, že by se bilance upravila v prospěch zdravé stravy, kdybychom si mohli (a uměli ) něco vypěstovat. Ale zeleninka není u nás na zahrádce poživatelná, protože nás o ni zatím vždy připravili škůdci... a s tou kupovanou od profíků jsem rozhodně spokojenější, i když je dražší...
Maso nemíváme často- tak 1-2x týdně maximálně, uzeniny kupuji pouze kvaliní (dušená šunka, občas salámy typu Fuet). Ale bez masa bych své chlapy neuživila- po zdravé, lehčí stravě jsou do dvou hodin po jídle hladoví jak lvi a musím stejně něco dalšího přihodit na stůl, po mase a "těžším" jídle nejsem takový otrok kuchyně. Možná, že to neumím, ale zatím ,mě žádná zdravá kuchyně nenaučila jak nakrmit 2 puberťáky a chlapa hubeného jak lunt při těžší práci kolem domu(dřevo, uhlí,zdění, sekání zahrady....atp) . Já s nejmladším synem takové nároky samozřejmě nemáme, takže bychom mohli ušetřit na nás- ale KDO, by chtěl vařit pro každého extra??
Výdaje za potraviny -
Regina
| 28. 10. 2007 20:39
zdravím - Kloa a Ola mají pravdu, že je to o životních prioritách, rovněž Ivet má pravdu že 1.000.- Kč za rok na vlastní údržbu není tak moc - v tom mohu s vámi souhlasit i já - důchodkyně , strající se dnes již jen o sebe. -
Miky však mluvila o "obžerství" - kterému se lidé někteří lidé oddávají -rozhodně jej neobhajovala -
Zdravou výživu mí v malíku ! -
A co se týče peněz rozhodně uvažovala o životních prioritách jako takových. -
Miky je maminka na mateřské s 3 děvčátky a její finanční rozpočet je rozhodně jiný než náš. -
Je rozdíl zda se nakupuje pro jednotlivce a kdy pro rodinu a v tomto případě každá matka dá přednost výživě dětí a je opravdu až na posledním místě! - Ona taky ve svém posledním příspěvku počítá s výdajií na rodinu a ne pro sebe.- Proto i dnes s ní musím souhlasit , sama jsem tím taky prošla a věřte chce to odříkání - a hodně síly. - -
Peníze a zdravá výživa.
Ola
| 28. 10. 2007 19:24
Musím reagovat na příspěvek od Miky, protože s ním nesouhlasím Nemyslím si, že kupovat zdravé věci = větší náklady. Člověk si musí zjistit, co kupovat a kde kupovat. Vím to z vlastní zkušenosti studenta, který se snaží ušetřit každou korunku Takže kupovat hodně zeleniny místo chipsů a jiných slaných pamlsků, nahradit sušenky všeho druhu racio výrobky a sušeným ovocem, light jogurty jsou mnohdy levnější než ty smetanové a flora light (či jiné "odlehčené výrobky") jsou více méně stejně drahé jako jejich méně zdravé substituty, maso sem tam nahradit sojou se také vyplatí, a dalších příkladů by byla celá řada....Vytvořila jsem si také hodně zdravých a levných receptů. Takže teď, když se snažím žít a jíst zdravě, tak suma sumarum utracím pořad stejně za jídlo, každopadně ne víc!!!! Takže argument, že zdravě jíst si může dovolit jen dobře finančně zajištený jednotlive, u mně neobstojí
peníze
Kloa
| 28. 10. 2007 17:29
Miky, zaujal mě tvůj poslední příspěvek. Osobně neznám nikoho, kdo by se nutil jíst vše co má na talíři, i když už nemůže. Sama to taky tak nedělám, prostě už nemůžu, tak nejím a to klidně i v restauraci, kde je to podstatně dražší.
Co se týče těch peněz za jídlo, tak to si musí člověk vybrat svou prioritu, jestli bude jíst lacinou sekanou, párkové, gothaj apod. nebo si dá něco zdravějšího nebo bio. A divila by ses jaké jídla jdou vyrobit a přitom jsou chutná, zdravá a nejsou ani drahá. Jde o to jen dobře volit. V jídelníčku sestaveném odborníkem bude určitě nějaký rozdíl v cenách za nákup těch potravin, ale pokud ses dívala na někdy na Jste to co jíte, tak tam většinou "zdravý nákup" oproti "nezravém nákupu" vyšel dražší jen o něco málo a někdy vůbec.
Je to o penězích
Miky
| 28. 10. 2007 16:31
Lidi se prostě cpou, protože si neumí říct ne. jsou zvyklí např. sníst vše na talíři, i když už nemůžou apod...není to o tom, že všem něco chybí. To mají ti, kteří hubnou omezováním, to ano, ale většina lidí se prostě cpe vším možným, i když mají všeho dostatek.
Ty peníze jsem myslela v tom smyslu, že když si musíš denně kupovat rybí či kuřecí maso, denně jogurty, zeleninu, ovove, celozrnné pečivo atd....tak máš hnedle nákup za 200 Kč a kde je nákup na oběd, přílohy atd...navíc si tohle rozhodně nebudu kupovat jen pro sebe, ale pro všechny, že jo, takže takový nákup vyjde na 400 - 500 Kč a to nám dělá měsíčně 15 tisíc. To manžel ani nevydělá. Prostě žít zdravě a jíst podle odborníka je sice hezké, ale né každý na to má.
...
Ivet
| 28. 10. 2007 12:49
Ahoj Miky, s tím s tebou nemůžu tak úplně souhlasit, že je to tak drahé, roční servis stojí 1 000,- což není tak hrozné, a chutě jsou proč???...... Protože člověk se přes den odbývá a něco mu chybí, jí jednotvárně já sjem to také tak měla, ale¨když má člověk všeho co tělo potřebuje dostatek, tak chutě takové nejsou, navíc když tě odborník potom hlídá celý rok převažuje tě, měří tuk atd, tak se snažíš mnohem víc, než když člověk jede jen podle sebe.Měl jsem to úplně stejně, mysllela sjem si že jím dostatečně a přitom jsem jedla málo a jednotvárně. Ted je mi skvěle.
Držím pěsti při hubnutí.
Jídelníček podle terapeuta
Miky
| 27. 10. 2007 23:27
Jo, to je nejlepší způsob, bez pochyb, ale člověk na to musí mít peníze.Dokonalé jídelníčky snad známe všechny, co se snažíme schodit. Jako všechno, tak i tohle je o penězích....Já se snažím různě improvizovat...
Ale tady byla hlavně řeč o chutích, o tom odolat zvykům atd....To chce pouze vůli a s její pomocí přejít tak na nový životní styl....
odborník
Ivet
| 26. 10. 2007 14:00
Ahojky děvčata jak vidím jak se trápíte tak mi to něco připomíná............jo už vím.....SEBE!!!!Ale to už se změnilo navštívila sjem výživovou poradkyni a řeknu Vám, bezva potom co mi sestavila jídelníček na míru, abych měla všeho dostatek tak vůbec nemám návaly chutí, a to jsem přesně jako vy byla schoná sníst půl buchty, celou čokoládu, ale ted ksyž mi nic nechybí tak se citím velice dobře. Mám deníček, zkuste si ho porčíst, tam se vše dozvíte jak to funguje.....Držím pěsti!!!!
Jídlo je základ
Miky
| 26. 10. 2007 13:32
Jídelníček je prostě základ a potom pevná vůle, než si člověk zvykne. Je to jako se vším, na co jsme dlouho zvyklé.
Mlsko
Peg
| 22. 10. 2007 10:59
A jak piješ?
často se stává, že dehydratovaný člověk jí víc, protože se tělo snaží získat vodu. Sice to zní nelogicky (proč se tedy nenapije) ale je to tak.
K té rozežranosti, je to jen o zvyku a o procesech v tvé hlavě. Třeba si jídlem nahrazuješ něco jiného, co ti chybí (zábava, kamarádi, pozornost rodičů, úspěchy ve škole. Může to být cokoli). Zkus přestat. Neříkám, že to bude lehké, ale prostě to udělej. Tělo si buduje zvyk 28 dní. To znamená, že pokud něco děláš 28 dní, tak to pak začneš dělat automaticky, aniž by si o tom přemýšlela. Když se budeš 28 dní přejídat, tělo to přijme za své a bude to pak dělat aniž by si chtěla. A naopak. Přebít starý zvyk sice trvá déle, ale když si řekneš, teď se nebudu měsíc přejídat, uvidíš, že po této době ti to už ani nepřijde.
Počítání kalorií
Miky
| 14. 10. 2007 15:02
Já si kalorie počítám. Není to nic složitého. Na stránkách flora.cz jen zadám jídlo do tabulky a samo mi to vypočítá příjem. Já jsem díky tomu přišla na to, jaké potraviny a kolik můžu jíst. Dřív jsem nějak moc nejedla, normálně a stejně jsem nehubla, naopak. Přitom se mi zdálo, že jím málo a nechápala jsem to. Jenže ouha, jak jsem to zadala do počítače, tak to pěkně naskakovalo. Člověk si řekne, to je málo, jen kousek toho a tohle nemůže mít moc atd, ale celkově za celý den je to třeba fakt kalorická bomba. Podle mne je počítání základ už jen proto, aby si člověk uvědomil na kolika kaloriích byl a chce to o něco snížit. To je začátek a pak se to naučíme a jde to samo. Přidala jsem k tomu běh a kilča jdou dolů Mám dole 5 kg za necelý 2 měs. Je to akurátní úbytek, při kterém nenastává jojo efekt.
odpověď
Mlska
| 14. 10. 2007 08:09
Moje icq je 416-756-953.S tim hubnutím opravdu potřebuju začít co nejdřív,hlavně někoho,kdo by mě podporoval a hecoval k tomu to nevzdávat..jak sem psala už příspěvek před timhle,tak jestli ste si ho přečetli,tak to přejídání je děsný,od včerejška sem byla odhodlaná se udržet,ale pak sem s mamkou pekla čokoládovou buchtu,která byla anvíc potřená polevou který byla rozehřátá čokoláda a hera na pečení a ještě to celý bylo posipaný ***em a já nekecám a když všichni ostatní odešli z baráku a zůstala sem doma sama,tak sem snědla a to nekecám půlku,nebo třištvrtě pekáče tý buchty,uplně sem se na to vrhla jak nenažraná a to nebylo moc douho po obědě...a hlava nehlava to do sebe nacpalaaž mi pak jako vždycky bylo špatně...
eee
wiolca
| 13. 10. 2007 18:07
Tak jestli chceš tak si na sebe můžeme dát třeba kontakt(mail, icq...)a můžeme si vzájemně trochu pomoct..taky mám v poslední problém jako Ty:(
Chtěla bych se také připojit
Mlska
| 12. 10. 2007 22:30
Ahoj!! Ráda bych se k vám připojila a psala si s váma,co sem za celý den spořádala,aby mě to už taky dohnalo k tomu,odolat tomu jídlu co nemám jíst..a že toho nebylo a nebude málo..dnešnim dnem sem zase o ěnco smutnějšim,trpim totiš záchvatama přejídání,že přídu ze školy domu po normálnim školnim obědě,kterej sem celej snědla a stejně doma spořádám vše,na co přídu,od sladkýho,přez slaný až po to,co je k večeři uvařenýho..splácám tučné sušenky,jogurty,uzeniny,no prostě všechno..Tím víc mě to mrzí,protože do konce prázdnin sem měla skvělou postavu,plochý bříško,prostě štíhlá,ale od dne posledních práznin co sem přijela z tábora sem se příšerně přejedla a od tý doby nevi dne,kdy ybch se nepřejedla..je to už opravdu hrozné ty záchvaty,navíc to mám moc těžké,protože měřim pouhách 156 cm a ted vážím 50 kg,když sem byla štíhla na konci prázdnin,měla sem 45 kg a chtěla bych se zpět dostat do tý formy,kterou sem měla,ale už mám děěsný,opravdu děsný špeky,tzv pneumatyky plný hnusnýho sádla,boky,který mi tečou,silný ruce už taky a nohy sou to nejhorší,mám to poděděný,že máme v rodině silný stehna,ale etd jak do toho trpim těma záchvatama,tak mám měga stehna plný sádla a necítím se už pohodlně v žýdnejch kalhotech...ach jo,no hrůůzapomozde mi prosim !!! dříc sem odolala na jaké kliv oslavě všech možnejch věcí,nevzala sem si ani sousto,ani když mi kdokoliv něco nebídl,nebo ani kdyžs em byla v kuchyni,tak tam je spousta jídla a němela sem potřebu a ani mě nenapadlo si ěnco brát..a ted ? ted spořádám k snídani sýrovou klobásu,kterou ybch v životě nesnědla a k ní jogurt,3 kusy chleba s medem,do toho nějaký to uždibování v ledničce a tak..takhle vypadá moje jakékoliv jídlo přez den..pomozte prosim !!
Holky
Beauty
| 13. 6. 2007 06:59
Vy co se snažíte zhubnout, mám na sobě vyzkoušený tento jídelníček ( po měsíci 2kg dole, v pase a přes boky dole 6cm a přes prsa 3cm ) a opravdu funguje. Nemám pocit hladu a dokonce si občas dám něco sladkého, upečeného. Kdo chce může zkusit tento jídelníček - http://www.mimibazar.cz/recept.php?…
mňamka
anonym
| 5. 6. 2007 07:35
Ahoj, podle me je uplně super koupit 4 větší račata, okurku-salátovku, 150g balkánu. Normální šopák bez papriky,po ní mi není dobře. Rozdelit si to 2/3 k obědu a 1/3 s 50g kuřecího. Skvěle to zasytí a chutná mi to. Jen si ho nesmim dávat kazdý den, protoze se toho pak clovek ,,přejí" a uz si ho nikdy nedám. Pa pa paa
Z čeho žijete?
dadazou
| 24. 5. 2007 01:21
Teda děvčata zajímalo by mě z čeho žijete,s takovími jídelníčky si zaděláváte na problémy.Takhle budete za chvíli kost a kůže a žádný sval.Já jsem si takovíma dietama v mládí zničila metabolismus.Teď je mi 31 a ještě před rokem jsem vážila 90kg na 153 cm.Už dva roky shromažďuju zkušenosti a zkoušíme to zdravě.Více na mém blogu. "zde"
Kata16
anonym
| 22. 5. 2007 14:30
Snídane:tmavý chléb-sýr-pazitka
Svacina:doplnek stravy
Obed:1/4 pizzi margarita se zeleninou,+ledový saltá+1rajce.
Svacina-aktivia jogurt bílí
vecere bude :testovinová salát s okurkou a rajcety (bez soli)
kalorie
anonym
| 21. 5. 2007 06:22
jj....presne.....hlavne jist cely den a neprecpat se vecer....a pokud
nekdo nesni cely den nic a pak najednou 5000KJ....tak pak se nemuze
divit, ze pribira
kalorie
luca
| 20. 5. 2007 21:54
Mě taky to počítání nebere, ale komu to nevadí, tak proč ne. Mě by to hrozně otravovalo. Akorát je třeba si uvědomit složení jídla, můžou být klidně dva jídelníčky o 5000 kJ a po jednom se hubne a po druhém ne.
Jídelníček- kalorie atd.
anonym
| 20. 5. 2007 17:14
No....ja osobne myslim, ze je to blbost.....kalorie vubec
nepocitam....jen se proste snazim jist 5* denně, pit dva litry, nejist
po sesty a cvicit....a k tomu sladkymu....mozna, zr by byli misto
tatranky lepsi treba bebecka nebo ryzove chlebicky....ale kdyz si ji
numuzu odeprit, tak treba misto obeda...ona je totiž dost
kaloricka....ja si dam misto svaciny treba zmrzku a je to vklidu
Jídelníček- kalorie atd.
anonym
| 19. 5. 2007 17:30
Ahojky prosím vás chtěla bych se zeptat, co si myslíte o pouhém počítání kalorií?Jedná se mi o to, že bych potřebovala hodně rychle zhubnout. Samozřejmě, že vím, že se musí také sportovat- a to já jsem teď začala. Ale také vím, že správný jídelníček by měl obsahovat určité množství bílkovin, cukru a tuku. Jenže teď mám takové zase nezdravé období, respektive musím mít každý den nějakou sladkost. Myslíte, že si můžu každý den dát i něco ne moc zdravého, sladkého, když se vejdu do 5000kj? Víte, jak to myslím. Jestli si fakt můžu dát klidně tu tatranku (spíše teda dopoledne), ale s tím, že to nepřesáhne kalorický limit. Děkuji za váš názor.
hubnu neustale :-))
chatelle
| 14. 3. 2007 16:02
.... ale jidelnicek jsem si nechala sestavit od dietologie a konecne hubnu
Kde jste ?
anonym
| 14. 3. 2007 14:36
Hubnete ještě ? blíží se léto a co hubnutí do plavek ?
....
chatelle
| 16. 12. 2006 09:07
no jo, mas pravdu, je lepsi to tu napsat, vcera jsem cvicila, sice jenom asi 40 minu, ale i tak taky jsem vcera litala vsude mozne, takze pohyb byl...
ty mas ted pred Vanoci oslavu? hmm to je pekny napor na dietni jidelnicek... ale co kdyz jis porad tak vzorne, tak to nebude vadit, oslavu si poradne uzij

takze ja vcera:
sn: dalamánek + žervé + rajče
sv: mandarinka, banán
oběd: 150 g kuřecí plátek + 150 g brambor + obloha
sv: tyc. corny linie + nizkotuc.jogurt
vecere: zeleninovy salat a syr cottage + dalamanek

...vcera hoodne dobry den, bez sladkeho podarilo se mi odolat svestkovym i tvarohovym kolacum a nezvala jsem si ani kousek
...
wiolca
| 15. 12. 2006 21:52
Teda...hodně lehkej den:oK obědu ten ananas
Já dneska:sn 500ml 100% pomeranč. džusu+banán
sv:kinder pingui
ob:kuřecí maso se zeleninouvou směsí a brokolicí
sv:nízkotučná jogobella(150g)
ve:vícezrnný rohlík(50g)
na chuť asi 40g chipsů....grr:o)
Ale zase jsem lítala...dnes už pro změnu od rána po městě a teď jdu ještě s přáteli na noční procházku, takže to není tak hrozný:)Zítra to bude horší...oslava=chlebíčky, zákusky...atd...

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
14. 8. 2025 20:40
14876
Markta Zahlkov
12. 8. 2025 10:10
47
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
14. 8. 2025 08:47
73733
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198