Plotýnky - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

jirinko
DORI
| 21. 10. 2010 18:22
jirinko,ted jsou strasne vykyvy pocasi a to hodne dela.snad to bude lepsi.drzim Ti palecky Mirka
Ahoj holky a Adame
jirina1
| 21. 10. 2010 15:58
jak Vam je, mě to počasí neděla dobře,včera jsem celej den ležela a brala jednu tabletu zadruhou,ani jsem nejela do poradny pro bolesti.
Marketko,
DORI
| 21. 10. 2010 15:21

mas pravdu, ze s tou psychikou zada moc souvisi.Mozna ma manzel jen nejake obdobi, a zase bude dobre, Kdyz prijde z prace, musi byt spokojenej, ze ma dite, manzelku a jeste hezkou, a domov, Za to by mel dekovat a urcite mu to dojde. Vynahradi Ti vse.Moc Ti to preji, potrebujeme lasku vsechny a vsichni Mirka
pro Dori
Maky36
| 21. 10. 2010 11:15
ahojky, ja ted nevim, jak se jmenujes, promin to osloveni . Jsi Mirka ?
Mas pravdu, malo si povidame, asi bych to mela fakt zmenit. Ja zase to mam obracene, ze zacatku byl hodnej, citlivej, mela jsem pocit, ze mu zalezi hlavne na mne a ted je to takovej sobeckej, studenej parez. Je si mnou moc jistej a to neni dobre. Ja mu dive rikala, co me trapi, co bych chtela aby zmenil a tak, jenze to bylo jak kdyz mluvim do dubu a nic se nikdy nezmenilo, tak jsem rezignovala. Kolikrat si rikam, zda nejsem takova lazarka kvuli tomu, ze nejsem psychicky v pohode...

ja dnes jela k neurolozce, je to docela daleko a prijedu tam a cedule, ze neordinuje! Nechapu, ze mi nezavolala, abych nejezdila, jsem fakt nastvana.
Doktori blby, jsme jim totalne ukradeny

Preji ti hezky den a diky za rady, ahoj Marketa
marketko
DORI
| 20. 10. 2010 10:25
ahojky, je mi smutno kdyz ctu tvuj prispevek, ja jsem stara mam 53,ale potrebuji citit lasku od manzela ,Nerikam, ze mi neublizi, kdyz je nervozni take rekne a pak mysli,ale snazi se to potom napravit. a ja zase zapomenu a rada verim, ze mne ma rad. Ty kdyz jste sami v posteli, nebo nekde si s manzelem nepovidas o tom co koho boli a trapi? rekni mu to, jak takova slova bodaji do srdc e , snad si to uvedomi a jeste ti rekne ze to vubec tak nemysli,nebo ze je vul a neuvedomi si vaznost toho slova. a jinych veci co obcas udela, rekni mu, ze mas pak pocit, ze te nema rad a jste mladi.Musis to chlapovi rict, jim nedojde nic samo. az budes jak ja pak si uvedomis, ze jsi si ho za ty roky takto vychovala a jak se zmenil, Ten muj kdyz kolikrat premyslim, kdyz byl mladej to by ho neslo srovnavat. je uplne jinej. Slusnej, citlivejsi,zodpovednejsi atd, Moc Ti drzim palecky
ahoj holky a Adame
Maky36
| 20. 10. 2010 09:57
Ahoj vsichni .
Nejak jsem nemela cas psat, ale poctive jsem cetla. No jo, holky, s mym muzem je to fakt tezky! Kazdopadne mi to, ze jsem troska, rekl vickrat a legrace to moc nebyla. Je to lump, ale co nadelam, uz si asi budu muset nechat na furt . Ridim se heslem moji mamci : "mohlo by to byt i horsi" a je to pravda.

Dnes jsem byla na kontrole, dr rikala, ze pacienti s chronickymi bolestmi patere pry casto berou leky na psychicku. Nabizel vam to nekdo?
Je fakt, ze jsem na tom psychicky docela bidne, jen nevim, jak dalece by pomohly ty leky....
Uvazuji, ze zkusim akupunkturu, kdyz si ji vsichni tolik chvalite. Jen myslim, ze je potreba, aby to ten dr opravdu umel, coz nevim, tak se trochu bojim.

Co ty Adame, mas nejake nove zpravy?

jeste k tomu Chrobokovi - take si myslim, ze je to nesmysl. Ja mela docela jednoduchy zakrok v pateri a byla jsem totalni lazar 2-3 mesice. Neumim si predstavit, ze bych vylezla ani na umeleho kone na kolotoci

Loucim se, preji vsem hezky den .
ahoj Marketa
teplákov
jirina1
| 19. 10. 2010 06:15
Ahoj holky ,tak už jsem doma, mam se docela dobře , doháním co jsem předtím nestihla,dělám pomalu a mezitím odpočívám.V teplákově bylo krásně, jedu tam zase 15.února na tři týdny .
pavlinko
DORI
| 18. 10. 2010 21:02
ahojky Pavli jak Ti je? jezdis jestek Praze? pomalu budeme mit volneji za 14 dni. ozvi se na skype, Doufam, ze je vse v poradku zdravi i srdicko.papaMam te rada, kdy se sejdem v treboni, Nekdy mne uz i napadne jit, ale zatim jsme jeli vzdycky do termalu na Slovensko

Marketko,nbejsi troska, kdo z nas je uplne zdravej? malo kdo a na 100% to nikdo nevi, Tveho manzela jsme uz probirali a proto vim, ze to tak urcite nemyslel,Je to chlap, ktery neco rekne a nezamysli se nad tim, co to vlastne rekl, jen tak co mu vylitne z pusy, Vetsina chlapu takto uvazuje a mluvi i ten muj, nemyslim vuci mne, ale kdyz nekde jsem vzdycky vidim, ze nejdriv mluvi pak premysli, to je 70% muzu, nepremyslej nad tim, jak to myslel, vis, ze ho mas rada a i on tebe a to je dulezite, Musis ho brat s tema chybama co ma, kdyz nechces nicit rodinu a vztah, ono dojde na to, prilezitost, aby jsi mu to vysvetlila jak ti toi padlo, neboj a prejde to v klidu i vic si to uvedomi. Drz se a jsi mlada krasna zena maminka, a fungujes, to je nejdulezitejsi, papa
Broniicka se mi ozvala, ale ma problem s PC. nema spopjeni jak ona chce na novem byte, jen kdyz Hroboka neznam jen z toho filmu, videla jsem to na PC, ale myslim si take,ze jak se zavrta do patere uz to nikdy nebude to co pred tim, neznam zatim takoveho cloveka, spis opak, mnohem je to horsi a nadosmrti, Takze nevim, dost clovek musi u tohoto rozhodnuti pouzit logiku a zdravy rozum, jak to s nim je asi, opravdu asi vyzkouset vse co se da a operaci az potom,je mi moc lito vsech holek, ktere maji i po operaci, nebo vice operacich velke bolesti, je to strasny, ono s tim prispevkem, to byla asi nejaka jina operace, jen nejaky maly zaktok mozna vyskrabani plotenky, nebo co, a to jeste novou metodou, Ale jsem si jista jedno, V 70% operace dobre dopadne, pokud je to super zaplaceno ,kdyz se jedna o nejakou hvezdu anebo jinou osobnost, ale obycejny clovek....to si teda nemyslim, tam je to hodne nepravdepodobne. Nevim co mne ceka az budu zase v tech silenych bolestech cim jsem proisla, asi take moc uvazovat nebudu, zda jit na operaci, tak jako Vy vsichni, ale nemyslim, ze to dobre dopadne, Na sponzorske dary nemam. drzim vsem moc moc palecky a at nic neboli konecne holcinky moje papa
pavlinko
DORI
| 18. 10. 2010 21:02
ahojky Pavli jak Ti je? jezdis jestek Praze? pomalu budeme mit volneji za 14 dni. ozvi se na skype, Doufam, ze je vse v poradku zdravi i srdicko.papaMam te rada, kdy se sejdem v treboni, Nekdy mne uz i napadne jit, ale zatim jsme jeli vzdycky do termalu na Slovensko

Marketko,nbejsi troska, kdo z nas je uplne zdravej? malo kdo a na 100% to nikdo nevi, Tveho manzela jsme uz probirali a proto vim, ze to tak urcite nemyslel,Je to chlap, ktery neco rekne a nezamysli se nad tim, co to vlastne rekl, jen tak co mu vylitne z pusy, Vetsina chlapu takto uvazuje a mluvi i ten muj, nemyslim vuci mne, ale kdyz nekde jsem vzdycky vidim, ze nejdriv mluvi pak premysli, to je 70% muzu, nepremyslej nad tim, jak to myslel, vis, ze ho mas rada a i on tebe a to je dulezite, Musis ho brat s tema chybama co ma, kdyz nechces nicit rodinu a vztah, ono dojde na to, prilezitost, aby jsi mu to vysvetlila jak ti toi padlo, neboj a prejde to v klidu i vic si to uvedomi. Drz se a jsi mlada krasna zena maminka, a fungujes, to je nejdulezitejsi, papa
Broniicka se mi ozvala, ale ma problem s PC. nema spopjeni jak ona chce na novem byte, jen kdyz Hroboka neznam jen z toho filmu, videla jsem to na PC, ale myslim si take,ze jak se zavrta do patere uz to nikdy nebude to co pred tim, neznam zatim takoveho cloveka, spis opak, mnohem je to horsi a nadosmrti, Takze nevim, dost clovek musi u tohoto rozhodnuti pouzit logiku a zdravy rozum, jak to s nim je asi, opravdu asi vyzkouset vse co se da a operaci az potom,je mi moc lito vsech holek, ktere maji i po operaci, nebo vice operacich velke bolesti, je to strasny, ono s tim prispevkem, to byla asi nejaka jina operace, jen nejaky maly zaktok mozna vyskrabani plotenky, nebo co, a to jeste novou metodou, Ale jsem si jista jedno, V 70% operace dobre dopadne, pokud je to super zaplaceno ,kdyz se jedna o nejakou hvezdu anebo jinou osobnost, ale obycejny clovek....to si teda nemyslim, tam je to hodne nepravdepodobne. Nevim co mne ceka az budu zase v tech silenych bolestech cim jsem proisla, asi take moc uvazovat nebudu, zda jit na operaci, tak jako Vy vsichni, ale nemyslim, ze to dobre dopadne, Na sponzorske dary nemam. drzim vsem moc moc palecky a at nic neboli konecne holcinky moje papa
Ahojky
cumacek
| 18. 10. 2010 13:33


Ahojky všichni
Tak také reaguji,na příspěvek ohledně dr.Chroboka.Znám ho je to odborník na pátěře ale myslím co píše a o čem mluví v televizi je přehnané.Aby lidí s těžkou operací páteže za dva měsíce dělali vše to je velký nesmysl.tělo se hojí po operaci rok i více.Jinka souhlasím z holkama co píši.Jěště se vrátím k operaci dr.Chrobok asistoval mému dr.Raevovi při mé operaci a pak jsem s ním i mluvila je hodný i srandista.Ale kdyby to byl zase tak velký odborník tak nemám do dnes problémi a jěšla bych na další operaci.
Tak to je můj názor.Prostě každému se to nepovede a nemá štěstí jako ten neznámí-neznámá co jsem psala.
Jo,mají tak hezký přístup k lidem,je to jednání o něčem jiném.

tak přeji všem hezký den hlavně bez bolístek
Majka
1majka
| 18. 10. 2010 08:53
Ahoj Pavlinko.tady taky prší.
K té rehabilitaci tu můžeš podstoupit kde chceš, zase ale jen teoreticky.Ale není problém si to zařídit jak ty chceš.Stačí si zavolat na do toho rehabilitačního centra a zeptat se jaké oni mají podmínky.Zda potřebují nějaký jiný papír tedy doporučení a podobně.Pak Ti to dr.vypíše.Někdy ten formulář mají na netu a můžeš si ho stáhnout. Neměl by být ale žádný problém.
Ahoj Majka
Krásné ránko
nedinka
| 18. 10. 2010 08:43
u nás teda vydatně prší....takže dneska snad z pelíšku ani nevylezu....

Ohledně příspěvku týkajícího se Dr. Chroboka....určitě je to kapacita ve svém oboru, ale protože jej osobně neznám, nebudu hodnotit...Mám jen tu samou poznámku, co tady holky....Jak může člověk po takové operaci po pár dnec(myslím, že to snad ani dva měsíce nebyly) vyskočit na koně, jakoby nic....to byl podle mě takový blábol!!!!!Ani jedna z nás, co jsme po operaci, by to nezvládla ani po pár měsících....Tím ale nechci říct, že jsme na tom po operacích tak špatně a jsme na tom ještě hůř...Je to zkrátka o tom, že zásah do páteře je zásah do páteře a už to nikdy nebude asi to, co předtím..
.A co co nám tady na té diskuzi jde především? My nepotřebujeme skákat na koně, lyžovat a já nevím co ještě....nám prostě stačí to, že nás nebude nic bolet!!!
Stáni, jaký máš ty názor? Ty znáš Chroboka osobně...
Nadi, díky za optání- Je mě fajn, jen jsem to trochu ted přehnala z prací, tak mě noha malinko táhla...ale jinak v pohodě...Jen mě zatím trápí ten důchod, dávají si načas...Jak je Kačce?
Adamku, napíšu ti na FB, ale myslím, že bych to ještě zkonzultovala.....Mě dohnala na operaci bolest, ale pokud ty jsi zatím ok, tak bych to asi odložila...Ale nejsem doktor a nevím, jestli ti nehrozí nějaké nebezpečí, pokud by jsi nešel v čas...myslím třeba poškození nervu a následné ochrnutí...
Mirečko, moc tě zdravím....
Majku, Markétku, Hanku, Bronku a všechny ostatní samozřejmě taky

Mám ještě dotaz: když budu mít doporučení na rehabilitaci, musím ji podstoupit v místě, kam spádově patřím, nebo si to můžu zajistit i jinde? Moc mě tu zaujala ta rehabka, co tu u ní psala některá z nás (jsem hrozná, zapomněla jsem, která to byla omlouvám se)
Majka
1majka
| 17. 10. 2010 20:17
Zdravím všechny a musím taky reagovat.
Taky si myslím že je doktor Chrobok velký odborník na operace páteří.Nedávno odvysílaný pořad na Sama doma s tímto panem doktorem mě však pobavil .Podle pana doktora se po stabilizaci páteře každý pacient vrací do normálního života po dvou měsících. Nějak tam opomenul říct ,že každý člověk a organismus je jiný a jinak dlouho probíhá rekonvalescence.Vím o čem mluvím sama jsem po čtyřech operacích a už nikdy se nevrátím do normálního života.Zůstaly mi bolesti v zádech ,nohách a levou mám ze 60% necitlivou.A to ne vlastní vinou.
Adame my jsme si to již napsali a jsem zvědavá na názor tvého známého neurologa.

Markétko,ber to tak,že i muži mají své dny.Ono se mu to vrátí.

Pavli.Peti a ostatní ozvěte se.

Přeji pěkný večer. Majka
Markétko
anonym
| 17. 10. 2010 14:06
Ty se drž, je mi Tě hodně líto.Pokud Ti manžel řekl vážně, že jsi troska, tak je to velký ubožák, ale pokud to myslel v žertu, zároveň se za tyto má slova omlouvám.Zkus si koleno stáhnout objímadlem pokud půjdeš na delší chození tím ho budeš šetřit, musíš zkoušet co se dá, nemáte to tady žádná vůbec lehké
ahoj
anonym
| 17. 10. 2010 14:01
doporučení pana doktora je pěkné, vím, že chceš pomoct.Viděla jsem pana doktora v pořadu v televizi.nabyla jsem pocit, že léčí podle tabulek.Každý člověk se zotavuje po operaci individuálně, ale podle něj by měli být všichni do 2 měsíců fit a aktivní sportovci.V praxi to je zcela jinak a o tom nepoví nikdo nic, aby jim zřejmě neutekly kšefty.Tak to vidím já.Nepochybuji o jeho znalostech a odbornosti to né, ale když to vidím, jak to v tom našem zdravotnictví spěje, tak z mého pohledu jsou pacienti jen body a peníze.jakmile vyčerpají limit, tak má nemocný smůlu a musí se trápit i několik měsíců.Informace o tom co se s pacientem bude dělat jsou jen okrajové a nebo podané tak, že jim laik nemůže porozumět.Takže já si myslí, že dnes musí být člověk na 50% doktor, potom 50% právník a tak může mít naději, že bude správně léčen.Tento názor na lékaře je všeobecný né na lékaře kterého uvádíš.
Adame , Tobě držím palečky, aby ses správně rozhodl , ale hlavně , aby jsi našel doktora, který Ti to pořádně vysvětlí a ne , že tě jen vyděsí.dcera byla taky prvně jen na šrouby , další plotenka to nevydržela a praskla , šla nadalší operaci a te´d se jim tam zase něco nezdá, tak půjde na další vyšetření.Já si myslím, že jak se jednou do toho začne vrtat, tak už to je napořád, jen záleží v jakém časovém rozmezí to bude.
Všechny vás moc zdravím .Copak je s Broničkou, už tady za náma nechodí, tak pokud nás čteš ozvi se nám.Pavlínko a co ty???
ploténky
12354
| 17. 10. 2010 12:56
Jsem zde nově zaregistrovaná, Tak to snad někdo bude číst. Všem, kteří mají problém s plotýnkami a výhřezy ve velké míř. Doporučuji konzultaci, v Praze na Homolce. Dr. Chrobok, je to specialista na páteře. Nemusíte mít zvlášní doporučení, jenom magn.rezonanci, a všechny papíry ohledně Vašich problémů se zády. Objednávejte se na recepci.č. najdete na Webu. Nemocnice Homolka. Nečekejte a nenechte se blbnout názory lékařů. Běžte k opravdovému odborníkovi .Jinak podr. informace odkaz na meil. schránku.Nenechte to dojít do fáze, kdy se již operace nemusí povést, nebo se nebude moci operovat vůbec.
Markétce
cumacek
| 16. 10. 2010 11:41
kočičko
Je mi tě líto co ti řekl manžel.Vůbec s tebou nemá žádný soucit,nikdy nezažil bolest co to je? Trošku bych mu jí půjčila viď?Aby věděl jak zkoušíš a jěště se musíš starat o rodinu a malou,místo abys odpočívala.Můžu ti říct ,že je to sobec......
Hlavně se nenervuj nebo ti bude jěště hůře.
pa a opatruj se a dávej na sebe pozor.

Též zdravím i ostatní...děvčata pa
plotynky,
DORI
| 15. 10. 2010 14:12

ahoj vsichni. Sama nevim co bych Adamovi o operaci poradila, mne jen nejde do hlavy, ze operovali neco co nebylo dobry a vedeli, ze tomuze prasknout? uz meli tu plotynku udelat hned, jsem z toho jelen, ale ja se operaci branim co to jde, take mne uz resili na neurochirurgii,rekla jsem, ze se operovat nenecham.
alespon zatim ne, dokud muzu byt sebestacna.

Miri, jsem mooooc zvedava co Ti tam najsou a jak to vypada, vim, ze na lehatko chodis poctive, Ja bych tak poctive potrebovala cvicit,ale porad si to rikam a najednou je po pulnoci a pomyslim si, uz to nema cenu pred spanim se rocvicovat.Musim se polepsit, vim, ze cviceni vzdycky zabralo jak neco bolelo, papa vsichni,adrzte se
Adame
Maky36
| 15. 10. 2010 13:46
Adame ahoj, to jsou teda zpravy. Ja myslela, ze jsi v poradku a mela jsem radost, ze alespon jeden clovek po operaci se citi dobre. Nevim, co bych poradila, sama nevim, jak bych se rozhodla. Kazdopadne bych chtela slyset nazor nekolika doktoru a pak bych teprve rozhodla. Tezko rict, jak velkou paseku muze udelat to, kdyby ti ta plotna paskla, ale zase na druhou stranu,kdyz nemas bolesti, tak nevim, zda se hnat na operaci...

Jak se mate vsichni ostatni?
Co Peta a Kristynka, nevite o nich nekdo?

Ja mam vsechny mozny zdravotni problemy, uz me to nebavi, porad jsem nekde u dr. Se zadama jdu az 8.11., do te doby nebudu vedet nic. Silene me boli koleno, jak se snazim vse tahat nohama, tak je asi namozeny, ale sotva chodim.
Klarinka uz ve skolce neplace, umi plno novych veci, tak jsem rada.
Manzel zlobi, rekl mi, ze jsem troska, coz me dorazilo, protoze ma pravdu.

Mejte se krasne, at je vsem dobre!
ahoj Marketa
Adame
cumacek
| 15. 10. 2010 11:00


Ahojky Adame
je to těžké rozhodnutí.nechat do až se vše rozpadne nebo zacgránit co se dá.Ale žádný dr.ti neřekne jestli se ti to povede nebo nééé a to je právě o tom ,jestli jí dříve, než bude pozdě.
To se musíš rozhodnout sám,je to jen tvoje volba,ono je to vše těžké.
Já to znám od sebe.Mě také asi čeká operace.Mě zase by vyndavali ty šrouby co mi tam dali.Protože je moje tělo tepřijímá a od toho mám ty stálé bolesti.Rozhodne se to 25.11.jedu znovu na Homolku a tam to měl dr.prokonzultovat.Tak už teď má z toho strach,co bude.
To máme všichni co jsme tady takovou smulu,nemůže to být u nihoho v pořádku,samé špatné zprávy.Je mi to moc líto,jsi hodně mladoučký na to aby jsi tam trpěl.
Budu na tebe myslet a držet ti palečky aby jsi se rozhodl dobře.
tak a mej hezky a pozdravuj přítelkyni
Adame,
Betuska
| 14. 10. 2010 22:55
ty mne asi z této diskuze neznáš, ale já tebe ano. Pročítala jsem si tvoje příspěvky i příspěvky všech ostatních a až později občas něco napsala.
Chci ti jenom napsat svůj názor. Nechoď na operaci, když se cítíš dobře!!! Na tu je vždycky čas, to je až ta poslední možnost, která existuje. Jak jsi psal, kdysi si měl veliké bolesti, nic nepomáhalo a nebyla jiná možnost. Ale dnes jsi, jak píšeš, bez problémů, tak to neriskuj.
Kolikrát se zmýlí i doktoři a já sama bych nešla.
Také mne chtěli operovat, mám dvě vyhřezlé plotýnky v bederce, dost velký posun a hodně zůžený páteřní kanál, ale operaci jsem nechtěla. Zkouším to jinak, cvičím, chodím na akupunkturu a hlavně si myslím, že ta operace je až to úplně poslední řešení, když ostatní selžou!!!
Adame, přemýšlej o tom a nedej do sebe bezdůvodně řezat! Ty se znáš nejlíp a když se ted citíš dobře, tak si to užívej!
Takhle bych se zachovala já, už také o životě něco vím, tak hned tak něčemu nevěřím.
Adámku, jak k tomu vlastně dospěli, že bys měl jít na další operaci? Dělali ti MRI?
Rozhodně nechoď na operaci teď, když se cítíš dobře, je to podle mne až ta poslední možnost a na tu je čas vždycky!
tak se drž a dej vědět, jak se situace vyvíjí
Jsi prima a statečný kluk.
Druhá operace ???
AdamPunx
| 14. 10. 2010 22:38
Dnes jsem byl u neurochirurga a ten mi řekl jak ten minulý,že budu muset jít na další operaci :( ta ploténka co mám mezi těma šroubama může prasknout a poničit mi ty obratle a ty šrouby...když na tu operaci půjdu,tak to dobře dopadnout nemusí ... to je dilema jít na operaci,když mě páteř nebolí a riskovat to že se to nemusí podařit a mít bolesti ... nebo nejít na operaci,žít bez bolesti a být ve strechu že mi ta ploténka může prasknout a nadělat tam paseku ... před tou první operaci to bylo jasné že na ní půjdu,sem měl bolesti 10 let a to byla poslední možnost jak se zbavit bolesti .. td rok po operaci se cítím dobře a z ničeho nic mám jít zas na operaci ? zajdu za různýma doktorama a snad mi poradí co dělat ... ale to rozhodnutí je stejně na mě,jestly další operaci podstoupím nebo ne
Naděnko
cumacek
| 14. 10. 2010 12:36
Ahojky Naděnko
Moc ti to na profilu sluší,jsi hezká žena ale to já už dávno vím.
Já byla dnes na akupunktuře a opstřiku,.

Miruško,určitě to vyskoušej a pak uvidíš?

Tak se všichni mějte krásně a dny bez bolístek.
pa pa
akupunktura
Mirad
| 13. 10. 2010 16:50
Děkuji moc za odpovědi. Ale taky to asi není pomoc konečná......stejně to zkusím. Díky za kontakt v Ostravě.

Pište piště holky pokud narazíte na něco co by nám pomohlo.
Mirad
anonym
| 13. 10. 2010 12:17
Ahoj Mirko , já chodila na akupunktůru k dr Dostalíkové v Ostravě Zábřehu je v ordinaci na Zámečku a tehdy mi to moc pomohlo.Zkus si jí vyhledat a zeptat už je to dost let, tak tady ji máš a koukni na tohttp://www.rehabilitace-dostalikova.cz/…ehabilitace.html
Ahojky
cumacek
| 13. 10. 2010 12:04
Ahojky Miruško
Jsem ráda ,že se ti vede v rámci pozností a nemáš velké bolesti.To já jsem na tom stále stejně asi půjdu na další operaci a budou mě vyndavat ty šrouby protože moje tělo je nepřijímá a od toho jsou ty bolesti.

Na akupunkturu už chdím 3 měsíce a to 2 krát do týdne dr.zkouší co se dá je výborná a nic ani neplatím nic odemne nechce tak jsem ušetřila hodně peněž.Mě to asi pomáhá na tu nohu na ty záda mi asi nic nepomůže ani léky musím si jít jehnou aby se to uvolnilo.

Zdravím i ostaní holčiny
Lidinko,jsem ráda,že ti akupunktura pamáhá.
Haní,já to cvičení také flakám posladní dobou vůbec necvičím.Mě je ale stejně jestli cvičím a nebo když necvičím.
Jaké vložky používáš?
Tak se všichni mejte krásně ahlevně dny bez bolístek
Mirad
Betuska
| 11. 10. 2010 21:29
Ahoj Mirad, na akupunkturu chodím pravidelně 2x do měsíce a moc mi pomáhá! Nebýt jí, tak jsem na tom teď mnohem hůř. Samozřejmě, že i tak jsou dny, kdy je mi líp a dny, kdy se sotva vleču. Ale vůbec se to nedá srovnat se stavem, který byl před akupunkturou. Stačí si odpočinout, a rychle se zregeneruju.
Nikdy mi to nikdo nenabídl, až na těch rehabilitacích a jsem šťastná, že jsem měla štěstí na doktorku, která to umí a rozumí tomu.
Navíc je to vždycky moc příjemná půlhodinka. AKUPUNKTURU VŘELE DOPORUČUJI!!!
pozdrav
srnka
| 11. 10. 2010 19:47
Ahoj holky!
Tak nějak toho mám moc. Tak tu nejsem tak často.
Někdo tu psal, zda jsme po operaci taky tak líní, tak ano. VZpomínám si,že mi dlouho trvalo, než jsem začala pracovat v plném nasazení. Nejhorší stav byl po lázních, to se mi nechtělo nic...
Pavlínko, ten rok utekl, minulý rok touto dobou jsem se třásla před operací
Záda pobolívají, ale bylo aji hůř. Máte speciální vložky do bot? asi docela přispívají k udržení a chraně páteře...
Cvičíte? já už zlenivěla a nějak ne..

Mějte se hezky a užívejte zbytek krásného podzimu..
akupunktura
Mirad
| 11. 10. 2010 12:53
Ahoj holky, samozřejmě jsem šťastná, že jste se vrátily , moc nepíšu, protože u mne zatím nic nového, ale za to vás hodně čtu.........

Zajímá mě akupunktura, jak ti to "Ferdulko" pomohlo. Nemůže to ublížit? Jsem od Ostravy a potřebuji kontakt na dobrou aukpunkturu. Holky nemáte něco?

Jdu po roce znovu na MRi a uvidíme co lehátko udělalo....nebo co mi tam zase najdou....

Mějte se všechny hezky a zdraví Mirka2
lidka
DORI
| 10. 10. 2010 00:58
ahoj Lidko, ja myslim, ze to neni jen po operaci, jak jsme se museli zacit setrit zvykame si, ja to take citila, ale par mesicu piju zeleny caj, ten mi dava tolik energie, nebo nevim jak to nazvat, nechce se mi ani spat a tesim se na rano, abych mohla uz pokracovat. Zkus ten caj, ale nesmi se odpoledne, Jak se dari vnucce? posli fotecku sem, aj vic, rada se podivam jak roste. nebo na meila, ahojky
Radusko, ty mas novou ikonku?pekne. Zavidim Ti, ze mas u Vas tak dobre rehabilitace. ja mam chut do prace, ale ne do cviceni, holky.jednou pocvicim dam si predsevzeti, ze uz budu 2x denne a zas je to stejny,porad neco delam a nechci se zdrzovat., to radsi jdu na PC.ahoj vsichni a piste Mirka

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
DIS
25. 4. 2024 23:34
408
Alka...
25. 4. 2024 20:17
70310
♥Jarka*Alice♥
25. 4. 2024 15:42
11820
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video