Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Manželka to prostě nechce, co s tím ??

Diskuze

anonym
| 3. 8. 2017 10:54
Jen tak pro zajímavost - projel jsem snad všechny různá fora (emimino atp.)
A psaly tam samozřejmě i dámy, že jejich manžel s nimi odmítá spát.
Velmi zajímavé mi ale přišlo rozdílné uvažování.
Muži tady v podstatě bez výjimky píšou, že je to trápí, ale že nechtějí zahýbat.
Několik žen psalo, že je to trápí a že už "zahly"

Samozřejmě, že se z toho nedá vyvodit žádný obecný závěr, ani nechci z mužů dělat nějaké svatoušky, jen jsem to prostě musel zmínit :)
D.
anonym
| 2. 8. 2017 15:26
*** každý den? Ten mají spíše páry ze stříbrného plátna. Loňská studie Kinsey Institute odhalila, že pouze 7 %** **sezdaných dvojic se těší ***u čtyřikrát do týdne.


...
Bezmála polovina manželů přitom jen několikrát do měsíce. S partnery se v posteli scházíme nazí stále méně. Ale důvodů nacházíme opravdu hodně.
...

Milování má přitom značnou sílu, co se týče našeho zdraví. Řada dříve uskutečněných výzkumů odhalila spojitost mezi aktivním ***uálním dováděním a větší spokojeností se životem.
Proč se mu ale bráníme, když nám do života přináší lehkost a radost?
Klesající zájem o *** potvrdila řada studií: před 70 lety ***uolog Alfred Kinsey vypracoval studii, podle níž se celých 19 % lidí nemiluje s partnerem vůbec.
Průzkum National Survey of ***ual Attitudes and Lifestyle z roku 2013 zase vysledoval stále klesající ***uální aktivitu u britských občanů.

A koneckonců tu máme závěry studie společnosti Relate, podle níž celých 51 % lidí vůbec nemělo *** předchozí měsíc.
Problém je na stole. A jeho závažnost předpovídá, že k jeho vzniku musí vést neméně vážné důvody.
Které překvapí. Mizející jiskra a přitažlivost v dlouholetém vztahu není ani zdaleka jediným ***uálním klínem.
Zemřel na infarkt... při ***u
Častou příčinou ***uální abstinence jsou podle serveru The Conversation zdravotní problémy, od srdečních onemocnění a chronických bolestí po metabolický syndrom. Překážky kladou i osobnostní poruchy, užívání návykových látek či nekvalitní spánek.
Např. pacienti se srdečními problémy se vyhýbají ***u ze strachu, že je postihne během milování infarkt.
Ženy kličkují kolem postele častěji. Nesou si trauma z dětství.
Ani některé léky libido dvakrát nepovzbuzují. Antidepresiva dokážou chuť na *** poměrně účinně „zabít“.
***uální abstinence se ovšem různí v závislosti na pohlaví. Postelovým radovánkám se častěji vyhýbají ženy než muži – až 40 % z nich se ze ***u někdy pokusilo vyvléknout.
Co je k tomu vede? Stopy najdeme už v období adolescence, z nějž si některé ženy nesou ***uální trauma poté, co zažily bolest nebo se staly oběťmi zneužívání.
I v těhotenství se ze ***u stává oblak vzpomínek. Některé matky se bojí poškození plodu.
Ačkoliv směřují k ***uálnímu vyhýbání spíše ženy, týká se i jejich protějšků.
*** zabiják
Muži nejčastěji unikají před ***em kvůli poruchám erekce či chronickým zdravotním problémům. Řada z nich ale jen nemá dostatek příležitostí.

A právě samota může být zničující pro budoucí ***uální život člověka. Ten se častěji uchyluje ke sledování porna, které může negativně ovlivnit jeho pozdější ***uální výkon.
A koneckonců si řada lidí odpírá *** kvůli věku. Ne, že by na něj fyzicky neměli, jen přijali přesvědčení, že jsou na něj jednoduše už příliš staří.
Ideální týdenní či měsíční dávka ***u neexistuje. Někdo může prožívat šťastný život, ačkoliv se posledních pár měsíců intimnostem netěšil.
Ale pokud cítíte nejistotu v této oblasti, rozhodně byste s ní měli jít ven. Domluvte si schůzku s vaším lékařem či ***uologem.
Zdroj: The Independent
http://www.lifee.cz/…logie/zivot-bez-***u-ma-ho-cela-petina-dospelych-kteri-se-z-nej-vyvlekaji-z-necekanych-duvodu_1713.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
anonym
| 3. 8. 2017 10:58
TO Statistika:

Srdečně zdravím všechny i pana / paní Statistiku.

Ten článek převzatý z časopisu The Independent je typická letní novinářská výplň okurkové sezóny. Co nám říká? No ano, lidé kteří jsou vážně nemocní, hodně staří, berou silné léky s vedlejšími účinky nebo nemají ***uálního partnera se NEMILUJÍ. No to je objev hodný génia, ještě že toho novináře na planetě máme. Já bych ještě doplnil, že naprosto nečekaně nejnovější studie odhalily, že mrtvoly se ze 100 % nemilují vůbec, a to ani když mají partnera ve stejné hrobce. ..... real surprise

Pánové, kteří mají na tomto fóru problém s manželkou "nedávačkou", nejsou ani infarkťáci, ani drogoví závisláci, ani nějací zoufalci bez partnerky. Naopak jsou to ženáči v nejlepším věku a kondici a štve je, že ta jejich jim nedá. The Independent (zde spíše The Intellectual Impotent) jim zjevně mnoho nepomůže.

Stručně řečeno:
Vyloučíme-li u manželky problémy zdravotní či vysoké stádium těhotenství, a vyloučíme-li elementární příčiny na straně manžela (násilník, co si nemyje nohy, atd.) a když vezmeme do úvahy fakt, že manželé nevstupovali do manželství bez ***u, tak manželka žádný reálný důvod pro odpírání ***u nemá (Ani nedávno zemřelý dědeček, který odkázal jmění nějaké mladé flundře jako důvod neobstojí). Takže je dycynky stejné!!! Maník naletěl babě, která mu v době lapání dávala z vypočítavosti, aby někoho klofla, a jakmile se cítí jistě usazená v baráku a za ochrannou hradbou z dětských postýle, tak se dáma přestane namáhat a z manželka se stane starač / money maker, atd. Chcete-li to SKUTEČNĚ změnit, pak máte jen 2 až 3 možnosti:
1. Jděte jinam, byť je krok do neznáma, taky megaproblém pro děti a taky nejspíše finanční problém (Ta Vaše trápitelka to moc dobře ví a kalkuluje s tím, že se nedokážete rozhoupat k činu)
2. Vezměte ji ten pocit jistoty !!!, že má manžela bezpečně a totálně pod kontrolou = Najděte si milenku / kámošku a příliš se s tím netajte podle hesla "Ty nedáš, OK dá jiná a docela ráda".
3. Hoňte si ho sami až do důchodu či do infarktu.

No a s touto krásnou perspektivou přeji všem hezké léto

Mirek
anonym
| 3. 8. 2017 12:45
TO Mirek:
Mirku, takže ty by sis fakt teď po tvých zkušenostech ve 30 letech našel milenku a manželce to řekl?
anonym
| 3. 8. 2017 15:39
TO David:

Jo, přesně to bych udělal ALE není to bianco šek, nejdříve je třeba vyčerpat ostatní "férové možnosti řešení".
1. Důkladně s ní o věci promluvit a otevřeně jí sdělit, že vytvrvalým odmítáním ***u s manželem dostává svého muže do de facto zoufalé situace. Protože normální zdravý chlap se nežení proto, aby žil zbytek života v celibátu a donekonečna se doprošoval u dobře zaopatřené slepice .
2. Pokud to ženuška nepochopí a nebo nechce pochopit, musí dostat "těžkou pecku" = mám děti rád, takže zůstanu doma dokud jsou malé, ale svůj intimní život si alespoň v nějakém režimu zařídím jinde (=milenka, profesionálka). To Ti ženuško přeci nemůže vadit, když sama nechceš, tak se Ti naopak uleví, manžel bude se ***em "otravovat" jinde !!!
Tenhle postup probudí i "mrtvolu" a věc se konečně začne řešit. Možná okamžitým rozchodem, možná ona dostane rozum, možná on po několika rande s jinou zjistí, že chce jinam nebo naopak nechce
ALE konečně se začne NĚCO dít !!! Události se dostanou do pohybu a nepůjdou zastavit, dokud se věc nevyřeší (tak či onak)!!!

Nejhorší co může chlapa ve 30 potkat je, že stráví desítky let neřešením, přešlapováním, věčným moralizováním či dokonce obviňováním sebe sama, že si chce za***, a zástupným vymýšlením důvodů "proč nic nepodniknout" a až to tomu chlapovi konečně docvakne, tak bude mít na tachometru 50 let, břicho pleš a brejle, zaděláno na infarkt a nejhezčí roky a taky nejhezčí baby budou tak na 90 % ... v ***i ..

A pak si ten maník bude říkat (jako já): "Bože jakej já jsem vůl a srab, vždyť já to ani pořádně nezkusil .... Dobře mi tak ... Chlap, kterej nemá koule, se nemůže divit, že se mu je nedaří uplatnit ...

Píšu to natvrdo a po lopatě, normálně tak sprostě nemluvím (kecám), aby se maníci probudili.

Mirek
anonym
| 5. 8. 2017 17:23
TO Mirek:
Jako žena musím jen souhlasit.
anonym
| 20. 8. 2017 04:09
Ono je to všude stejné.Před svatbou jsem byl "milovaný Zděnoušek", na to mám schované dopisy, nyní mě jen ponižuje. Ale pamatujte si. S previtem špatně, bez previta ještě hůř. Já jsem to poznal, když mi první žena zenřela.
anonym
| 29. 8. 2017 06:53
TO zdenkhihi@seznam.cz:
Máš pravdu.*** před svatbou denně, dnes chodím ráno s "tvrdým" do práce. Pokud ráno na ženu sáhnu /nepracuje, je 2.roky doma s dítětem/, odhodí mi ruku a otočí se na břicho...Pomáhám s dítětem, i při práci v domácnosti, žena zdravá, ale *** je pro ni 0.Kdyby nebylo malé, již bych odešel. Vím, že *** je jen 1/2 ve vztahu, ale pro mne důležitý.Zatím masturbuji, ale někdy uvažuji, jak dál?
anonym
| 31. 8. 2017 14:35
TO Ivo:
Najdi si milenku, jistě je také dost žen, zanedbávaných svými muži.
anonym
| 2. 8. 2017 13:13
Je mi smutno, kolik je feminizovaných sobeckých ženských, co si myslí, že *** v manželství není pro vztah důležitý.
..
Je jich asi víc, než si myslíme.
..
Pak ten svět má fungovat, když jsou lidi tak těžce frustrovaný.

..
Potkávám mladé maminky s kočárky. Jsou většinou vyzáblé a zjevně nas-ané.
anonym
| 1. 8. 2017 22:51
Ahoj všem,
manželka se mnou nechce mít *** už cca 1,5 roku (od svatby, kdy byla asi ve třetím měsíci jsme to dělali právě! 2x)
Neustále slibuje a odkládá, ale pak si lehne a slyším jen: "ježiš, mně je vedro", "já jsem dneska úplně tuhá", "mě bolí tohle..." atd.- už je mi tím neskutečně protivná

Dětem je 11 měsíců (mně 31 a jí 33). Dneska jsem dospěl k závěru, že to udělám jako Mirek- až děti odmaturují, vztah ukončím. Jenže to je za 18 let!

Co budu dělat do té doby?
Jsem na manželku už naštvaný a nebaví mě s ní komunikovat, nezajímá mě už, když si na něco stěžuje, a cítím, že jí nezajímá, co jí říkám já (nebo si to alespon myslím).
Už mě zajímají jen děti (a ***, ale ten stejně nebude)

Když přemýšlím, jaký bude ten společný život následující skoro 2 dekády - manželka bude spokojená, že jsem přestal dorážet a chvíli bude klid. Potom jí začne chybět to, že s ní budu málo komunikovat (rozumět jí) a objeví se někdo, kdo jí porozumí (kolega z práce, kamarád...). S ním uteče (bez ohledu na děti) a rozbije tu rodinu za pár let, místo abych jí rozbil já teď.

A přetvařovat se, že je vše v pořádku nejde dlouhodobě udržet.

Takže fakt nevím, co mám teď dělat. Mám koule jako Mirek odejít a být klidně sám. Ale těm dětem to nemůžu udělat.

Ale jaké je východisko? Když spolu setrváme ve vztahu, tak stejně za pár let odejde manželka (jsem o tom přesvědčený) a stejně o děti přijdu...

Jestli umíte někdo poradit, sem s tím.

Díky moc,
David
anonym
| 2. 8. 2017 00:22
TO David: zdar, k podobnému rozhodnutí jsem už také došel, ale nesouhlasím, že máš koule. Nemáš, jinak bys odešel. Ale ještě větší koule vyžaduje zůstat. Vydržet to co to půjde. Kvůli sobě a dětem, protože každý den, kdy je večer koupes, uspavas, hraješ si s nimi se počítá. Tobě,jim, vašemu vztahu s nimi. Až jim bude 10, že si budou dělat co budou chtít. Ale naučit je jezdit na kole,plavat, atd. Na to mají tátu. A dokud jsou malí, tak si s tebou budují vztah nejvíce. Do 3 let je to úplně zasadni. Takže zatni zuby a nech si překvapit, co ti život přinese. Na ženu se vy..., at si dela co chce a nepredjimej. A ty bud chlap a dobrý táta. Děti tě teď potrebuji. Tak to teď vidím po pár letech špatného manželství s 2 dětmi ja
anonym
| 2. 8. 2017 08:24
TO tom:
Díky Tome za povzbuzení? :)
Strašně mě to všechno deprimuje. Vidím, že se odcizujeme a vzdalujeme, přitom jde "jen" o ten ***. Od dětí neodejdu, stačí, když ráno odcházím a vidím, jak smutně koukají, že jdu pryč. Nedokážu si představit, že bych je opustil.
Samozřejmě se ten vztah odráží i v práci- nejsem nabitý energií a pracuju jen tak z povinnosti, přitom mám velmi náročnou práci (psychicky).
Strašně bych potřeboval podporu doma.

Kdybych se nad ten problém se ***em povznesl, možná by to začalo fungovat doma, ale prostě to nejde. Člověk se utápí v té depresi a neví jak z toho ven.

Myslím, že se žena taky trápí, ale asi ne tolik, aby s tím zkusila něco dělat.
Kdyby jsme to dělali 1x za měsíc, protože je unavená a já nevím co, tak bych to akceptoval a věděl, že se to časem zlepší. Ale 1x za 8 měsíců to fakt nejde :(

Strašně mě to sere, už se na nic netěším. Pojedeme na dovolenou za 2 týdny, ale je mi to úplně jedno, absolutně to pro mě nic neznamená. Nejsme si už blízcí a budeme spolu trávit celý týden, tak mám obavu, že se to akorát zhorší, protože po každém večeru, kdy usne a nic není mě bude víc a víc srát.

Včera jsme šli spát brzy (cca 21:30), čekal jsem, jestli se aspoň nepřitulí a nic. Já pak nemůžu spát, bloumám domem, koukám do noci na Netflix a čtu si depresivní diskuze tady a na dalších serverech a ještě víc mě to deprimuje.

Vadí mi, že nevidím řešení, vždycky se mi podařilo všechny problémy překonat a vyřešit.
Zkoušeli jste někdo manželskou poradnu? Já už to vidím jako poslední možnost. Nějak otevřeně o tom problému mluvit a třeba se manželce podaří se nějak uvolnit, nebo se dobereme k jádru toho problému...
Nevím, ale nic jiného, kromě tichého trpění, nebo hádání se a řvaní, mě už nenapadá...
Sorry za nudný depresivní monolog.
David
anonym
| 2. 8. 2017 12:55
TO David: Hele, popravde, mas asi jeste spoustu moznosti. Jednak to chce delat neco jineho, co te zabavi. Utapet se v depkach a brecet je k nicemu;) Asi sport, kolo, behani, atd. kde se "vybijes". Manzelska poradna samozrejme asi pomuze. Ja jsem tam nekolikrat byl, sam. Zena tam chodit nechce, ale aspon me samotnemu to pomohlo srovnat si veci v hlave. Pokud tam dostanes zenu, tak to urcite pomuze. Urcite se dozvis spoustu veci o sobe, ktere muzes zlepsit.
Ale opravdu nema smysl se v tom utapet a cekat az zena "prileze". Ona stejne neprileze, takze si snaz zlepsit si zivot po svem. Dovolenou si uzij s detmi
anonym
| 2. 8. 2017 13:26
TO Tom:
Já mám koníčky, kterým se věnuju, rozhodně nesedím pořád na ***i a nelituju se.
Přidám kolo, o tom už dlouho přemýšlím a třeba to pomůže se vybít :)
Díky za vzpruhu :)
Každopádně, budu sem postovat i nadále, pokud se něco změní (k lepšímu nebo horšímu).
D.
anonym
| 25. 7. 2017 04:23
Přečetl jsem celou diskusi, a musím říct, že je mi z toho na zvracení. Ono je to opravdu tak častý problém, tak mnoho žen se chová tak jak popisoval Mirek? Ztrácím naději, že někdy bude líp.
anonym
| 25. 7. 2017 06:35
TO Jako fakt?: řekl bych, že to je dost časté. Tak 80% žen po svatbě na to kašle. Před svatbou se to podle mě moc nepozná. Z lidí kolem mě to řeší většina (s kým jsem se na pivu mezi řečí bavil). Je pár ferovych a fajn holek (s chlapskym pristupem) ale je jich min;)
anonym
| 25. 7. 2017 09:49
TO Tom:
Myslím / a v mém věku jsem o tom přesvědčena/, že žena se k chuti k ***u stále vypracovává-Je dobré s partnerem před sebou masturbovat, ať vidíte, co vás oba nejvíce vzrušuje a jak dosahujete nejlépe vyvrcholení....Pokud jste manželé a chuť k ***u u ženy upadá /u mužů, pokud jsou zdraví, tak jsou při chuťi stále/, pusťte si ***, u toho se laskejte na čuráčku a pipince navzájem, nebo sami sobě,a jistě se u ženy chuť na *** dostaví a sama bude iniciátorem ZÁSUNU. Můj muž vždy využil ranní erekce a budil mne jazykem na poštěváčku /spávali jsme nazí a jak mi vždy říkal, že jej přivede k zbláznění pohled na mé roztažené nohy a prsa /. Naučil mne, jak lízáním dosáhnu silného vzrušení, někdy jsem mu držela hlavu a prosila "ještě, ještě..Chtěl po mě, abych mu říkala "***u, ještě"-opakovaně. Pro mě slovo *** dodnes zní něžně, protože /někomu bude připadat vulgární/. Ale my se milovali, pro něj toto slovo bylo pobídkou k "postavení", já tedy při vzrušení volala "***u, ***u- až do orgasmu. Teď na to jen vzpomínám....Ženy, které svým mužům odmítají ***, by měly zajít se svými patrnery do manželské poradny zavčas, protože manželství není jen o porozumění, dětech, ale patří k němu i kvalitní ***,který náš životem oblažuje.
anonym
| 25. 7. 2017 15:57
TO Jana: jak to tady píšete, tak to mi zní jako nedosazitelny ráj. Moje zena prý nemasturbuje rozhodně ne přede mnou. A o podobných "prasarnach" s mnou mluvit nehodlá. V předchozích vztazích vše fungovalo v ***u OK, takže vím, že to fungovat normálně muze. Žena byl vždy vlažnější, ale byl jsem zamilovaný a to člověk primhouri oko. Pak přišla svatba a těhotenství a se vším byl utrum. Takže je možné, že se ještě vypracovava,ale zatím je to na nule.. a řekl bych, z I když to bude 1000x lepší, tak to furt buď bida..;)
anonym
| 25. 7. 2017 16:27
TO Jana:

no tak tak jsem se dlouho nezasmála.
Ujetí oba dva.
anonym
| 28. 7. 2017 08:10
TO anonym:
Vážená paní FRIGIDO, pokud se muž s ženou milují / k tomu patří i ***/ nic není zakázáno, co se oběma líbí. Různé praktiky, které někdo nazývá PRASÁRNY, nepatří pro nějaké jednorázové vztahy, ale do dlouhodobého partnerského vztahu /manželství/....Nikdy bych se nesvěřovala nikomu o našich praktikách /patří k tomu i touha slyšet vulgární výrazy/, ale jako pro všechny neznámá jsem si to dovolila napsat do této diskuze. .....Je mi Vás líto, protože mám dojem, že na těchto stránkách hledáte také něco, co Vám chybí. Většinou píší muži, kterým manželky odpírají ***, nebo jen "drží" za odměnu. Tito muži by možná dávno volili rozvod, ale zůstávají v nefunkčním stavu většinou k vůli dětem. Takže pokud je Vám můj příspěvek "ujetý", jděte si půjčit do knihovny " Leninovy spisy". Tam o ujetých prasárnéch se určitě nedočtete a jistě se více pobavíte. Zdraví "ujetá" Jana
anonym
| 28. 7. 2017 14:51
TO Jana:

pokud vím, o prasárnách jsem nic nepsala....to je vaše věc co kde a s kým a jak děláte. Pro mě za mě si hulákejte třeba z okna, ale pokud chlapa vzruší když na něj někdo řve ***u, tak ujetý je a ten kdo to na něj huláka je ujetý dvakrát. Já bych se u toho asi smála jako ujetá.

Jinak díky z péči o mou osobu, nic mi nechybí a nic nikde nehledám, chodím si sem jen občas číst, nereaguji, ale u vás mi to fakt nedalo.
Spíš vám chybí nějaký "***" a tady ho asi hledáte, ne?
Mo a ty leninovy spisy, myslíte že to ještě v knihovnách půjčují?
anonym
| 28. 7. 2017 23:14
TO anonym: Pani anonymni patri evidentne do skupiny zen, o kterych se zde pomerne casto pise. Pokud ji "sprostarny" pri ***u pripadaji ujete, moc zabavy s ni v posteli evidentne nebude. Necht tedy nadale chodi obcast cist a radeji se zdrzi komentaru a preju ji, at potka chlapa ktery ji neco zajimaveho ukaze a snad prohledne
anonym
| 29. 7. 2017 00:50
TO Tom

Hele Tome, možná kdybste vy své ženě ukázal něco zajímavého, tak by vám aspoň občas dala, ale jak je vidno z vašich příspěvků asi to s vámi žádná hitparáda nebude.
Moje rada a dobrá rada zní, dejte se dohromady s ujetou Janou a úspěch bude zaručen.
anonym
| 25. 7. 2017 16:29
TO Tom:
věnují se dětem, chodí do práce, makají doma, tak co byste po nich proboha chlapi chtěli. Bohužel když děti odejdou z domu a ony by si už mohly užívat, tak mají zase doma impotenta, tak nezbývá než si najít zajíčka a vše dohnat.
anonym
| 26. 7. 2017 08:28
TO anonym: no protoze chlap vlastne nic nedela, ze tak chlap by to teda asi taky mohl dohanet behem te doby nez bude impotent kdyz ma doma frigidu ale to by se asi dámě taky moc nezamlouvalo co?
anonym
| 27. 7. 2017 15:44
TO Miira:

no jo, potrefená "husa" (husák) se vždycky ozve.
Možná by si vaše žena od vás ráda odpočinula a byla za to, že to doháníte někde jinde ráda, aspoň by měla klid.
Nevím chlapi jste tak natvrdlí, když s vámi nespí, tak už ji prostě nepřitahujete, nebo se jí i hnusíte, buď se s tím smiřte, nebo se rozveďte, nevím co tady furt řešíte...nedá ona, dá jiná, no ne.
anonym
| 5. 8. 2017 10:52
TO anonym: Vážená FRIGIDO-NEDALKO Dle Vašich nesmyslných mailů jsem přesvědčena, že patříte mezi ty postižené ženy, které jsou ve vztahu nespokojené, třeba z důvodu nedostatečného ***.uspokojení. Na tyto stránky se obracejí muži, kterým žena dlouhodobě odpírá ***, nebo poskytuje jako odměnu. Tito zdraví muži chtějí žít i ***.životem, jsou však schopni obětovat se nedospělým dětem a setrvávají ve nefunkčních vztazích, protože jsou zodpovědní. Diskuzí s jinými hledají takto postiženými hledají způsob, jak žít opět v DOKONALÉM manželství - MUSÍ V NĚM BÝT LÁSKA /jestli víte, co to je,/TOLERANCE, ***....Neraďte mi, co mám dělat /mám život již téměř za sebou/. Raději se nad sebou zamyslete a snažte se neprudit. Přeji Vám do dalšího života, ať svatozář, kterou máte kolem hlavy, z abstinence ***u A POHORŠENÍM NAD SPROSŤÁRNAMI / jak říkáte/NEPRASKNE. NEBO RADĚJI, JDĚTE DO KLÁŠTERA , Ofélie-Nedajko! Nemusíte se trápit odepisováním a radami pro mne, již nebudu reagovat. I ve stáří spokojená "UJETÁ JANA"
anonym
| 14. 7. 2017 20:50
Zkuste manželce (ne-ná-pad-ně ) dát přečíst tenhle článěk:

https://www.prozeny.cz/…ekari-potvrdili-***-je-lepsi-nez-plastika-co-vsechno-umi-zlepsit-34143
..
Dneska jsem byla s dospělým synem nakupovat a pokladní překvapeně povídá :"Já myslela, že je to vaše sestra a ne maminka...".
No, pravda, měla jsem syna brzo. Ještě mi nebylo celých 30...
anonym
| 20. 7. 2017 17:46
TO Hanka: dobrý tip, ale ono to moc nejde. Řekl bych, že společný faktor těchto (nasich) žen. Je neochota se o problému bavit. Moc si neumím představit, jak to ženě nenápadně podstrcim. Navíc jim to vyhovuje. Ne***uji, nesportuji, věnují se po večerech gaucingu..;)
Já vím, že by ji to prospělo (ne jen me), ale ona si to nemyslí. Už to nechávám být. Je to marne;)

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
24. 6. 2025 19:44
14570
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
jizerka
24. 6. 2025 22:40
73551
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12