Hubnutí pro tlouštíky nad 100 kg - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

hubnutí pro tlouštíky nad 100 kg

Diskuze

...
kalkulka
| 25. 3. 2009 19:56
Mně se ty kJ a kcal pletou... myslela jsem kJ :)
jj
bloncka
| 25. 3. 2009 12:24
U mně byl první efekt ten, že jsem nepřibrala přes vánoce těch tradičních 5 kg, ale jenom kilo, protože jsem asi od poloviny prosince praktikovala seznamování s tím režimem. Takže skoro poctivě na tom jsem od ledna, už mám dole kolem 7 kg, ale zas je fakt, že já už mám jen mírnou nadváhu. Teď už jen dolaďuju myslím si, že ještě tak -5 a byla bych happy
Ten segedín je fakt skvělý, mám ještě 2 porce v mrazáku, dokud tam nedáš jogurt, tak to můžeš v pohodě zmrazit. Můj největší hit je teď francouzská cibulačka, tu bych mohla i 5 x denně Máš pravdu s těma receptama z netu, já jsem taky zkusila asi 7 jídel, které byly v dietní úpravě a všechny spapal náš pejsek, pro lidi naprosto nejedlé
Z Dietlandu jsem už prozkoušela všecky recepty a jsou fakt moc dobré a hlavně rychlé už si taky vymýšlím svoje recepty podle té tabulky, je to celkem zábava.
...
Soleil
| 25. 3. 2009 10:51
A můžu se zeptat, kolik už jsi shodila od té doby, co "praktikuješ" Dietland?
Hurá:-)
Soleil
| 25. 3. 2009 09:57
Bré dopoledne, přišel, právě teď
Už to mám pročtené...moc se mi líbí recepty, něco zdravýho a přitom dobrýho se hledá těžko. Onehdy jsem si dělala recepty podle nějakýho serveru o hubnutí a to ti byly blafy...
Co mě překvapuje, že tam zakazují veškeré müsli...já třeba kupuju müsli v obchodech se zdravou výživou, tam není po cukru ani památka.
Ale jinak samozřejmě souhlasím Důležitá byla zmínka o tom, že si chuťové buňky za čas zvyknou, to je pravda, za pár dní po zákuscích ani nevzdechnu
Tak v pondělí jsem začala konečně zdravě jíst...a teď, jak mi přišel ten Dietland, tak si můžu uvařit ten Segedín....ňam
Já taky počítám v kilojoulech...jsem na to zvyklá...
Přeju brzké uzdravení se
ahojky
bloncka
| 25. 3. 2009 09:40
tak mě bacil bacil ležím doma jak placek a čekám na antibiotika, která mě snad vyléčí. V mrazáku mám nakrabičkované takové syté husté polívky, tak si je postupně vytahuju, i když hlad nemám, ale jíst něco musím.
Kalkulko, doufám že jsi myslela kilojouly a ne kalorie Pamatuji si, jak se zaváděly kilojouly a říkalo se, že na ty jednotky přejde celý svět a kalorie už se nebudou užívat. Už to je hodně dost roků a pořád jsme jediný stát, který kilojouly užívá jako hlavní jednotku Jinak 1 kalorie (kcal) je 4,2 kilojoulů (kj), ale to určitě víte
Callwen, už ti přišel ten Dietland? Určitě budeš spokojená, mi už to teď ani nepřijde že jsem na nějaké dietě
...
Soleil
| 24. 3. 2009 21:04
Jojo...to, že obézní člověk nemůže poslouchat svoje tělo...to je polovina pravdy Dodala bych "chronicky" obézní. Fakt je ten, že tam, kde je to stavování hodně "poškozeno", to takhle nepůjde, to mi došlo taky trochu pozdě...
Nicméně každý se přece stravuje podle své chuti a když má hlad, tak jí, když nechce, tak nejí. To je základ. Přečetla jsem už tolik knížek o hubnutí, že bych to nespočítala...a už nebudu zkoušet, co moje tělo vydrží, protože to jsem celou dobu, ač nevědomky, dělala.
Asi jsem potřebovala onen pověstný "kopanec".
Ano, postupně to snižovat, přesně, jak říkáš. To je to, co mi sedí...
Děkuju za podporu
dodatek
kalkulka
| 24. 3. 2009 20:50
Nevím, co je to Dietland, ale možná by bylo vhodné zjistit, kolik kalorií spálíš třeba při půl hodině chůze, vaření atd.. aby člověk získal přehled o tom, kolik energie vydá a kolik přijme. Tak ať se daří.
Calwen
kalkulka
| 24. 3. 2009 20:48
Calwen, taky si myslím, že lidé, co mají problém s váhou, prostě nemohou poslouchat, o co si tělo řekně. Základem je mít menší příjem energie než výdej. Děláš dobře, že počítáš kalorie. Na začátek bych si spočítala, kolik kalorií denně přijmeš, když se v jídle neomezuješ. To je základ. Dejme tomu, že třeba (plácnu) 12000. Takže to postupně omezíš na 10 000. Tělo si zvykne. Pak to snížíš na 8000 atd ... Když snížíš razantně na 5000, tak je jasné, že to tělo nesnese.

Takže nejdříve si upravíš příjem energie a zároveň bys měla zvýšit pohybovou aktivitu. Nevím, co děláš a zda se hýbeš, ale stačí zařadit nejdříve třeba jen chůzi, pak chůzi do schodů místo výtahu atd... počítá se všechno. Tělo si ny to zvykne a zátěž můžeš zvyšovat... cvičení, kolo atd. Ale nejde vše naráz, musíš postupně.

Tak hodně štěstí. Já osobně s váhou problém nemám, ale asi je to tím, že jsem zvyklá jíst 5-6x denně po malých porcích, navíc zdravě. Jediné, na čem hřeším jsou sladkosti, ale v těch se snažím omezovat, abych si nestoupla na váhu a najednou nezjistila, že mám o 5 kilo víc atd... Myslím, že každý se musí aspoň trochu hlídat, to, že někdo jí, co chce a nepřibere je spíše vyjímka.
...
Soleil
| 24. 3. 2009 18:57
Sakra...jsem klikla dvakrát...pardon
..a tak jo!:-)
Soleil
| 24. 3. 2009 18:55
Já už si ten Dietland objednala...poslala jsem tam mail, že mi jako pošlou informace a oni hned peníze...
Ale co...slibují zajímavé recepty a 277,- není moc. Tak jsem zvědavá, co to bude, jestli těch informací bude hodně nebo málo...A snad mi to pošlou co nejdřív
..a tak jo!:-)
Soleil
| 24. 3. 2009 18:55
Já už si ten Dietland objednala...poslala jsem tam mail, že mi jako pošlou informace a oni hned peníze...
Ale co...slibují zajímavé recepty a 277,- není moc. Tak jsem zvědavá, co to bude, jestli těch informací bude hodně nebo málo...A snad mi to pošlou co nejdřív
Ahoj holky.....
cceline
| 21. 3. 2009 14:20
Tak jak se máte? Taky si myslím, že tlustí lidé by svoje tělo neměli poslouchat.... Protože kdybych např. já měla poslouchat svoje tělo, tak bych taky mohla na posezení sníst půl kila šunky a pět rohlíků.... A to by přeci nešlo.... A ty by si nám nemohla přeposlat ten Dietland? Prosím?
Já vím.
Soleil
| 21. 3. 2009 13:51
To je fakt... s těma zákuskama...já myslela, že když štíhlí lidé jedí co chtějí a kdy chtějí a nepřiberou...že jsem toho schopna taky. Očividně ale tak maximálně jeden, dva dny
A bílá mouka a cukr opravdu nejsou to nejlepší, já vím. A psychický otřes...právě kvůli takovému otřesu jsem tehdy zhubla těch 50 kilo. Ale motivaci mám i teď víc než dostatečnou, tak proč jsem tak neschopná???
Vím, že zákusky ani jiné nezdravé jídlo opravdu moc nepotřebuji a nemá cenu sama sebe pokoušet...
Jdu se psychicky otřást do obchodu, potřebuju novej kabát a samozřejmě mi žádnej nepadne...
Calwen
bloncka
| 21. 3. 2009 11:34
Dost jsi mě šokla tím, jak píšeš, že posloucháš svoje tělo. Člověk s velkou nadváhou má naprosto "rozštelované" pokyny o potřebě jídla. V tomto případě už se nejedná o zdravý apetit, ale o rozežranost - citát doktora. Když tělo opravdu něco potřebuje, říká si o to úplně jinak. Já jsem to zažila hned dvakrát. Kdysi dávno jsem potřebovala olizovat stěny a být v čerstvě vymalovaném pokoji byla pro mně muka. To bylo celkem jasné, že mi chybí vápník. Předloni jsem měla nezvladatelné chutě jíst posypovou strusku z cest. Napřed jsem myslela, že mi asi přeskočilo, ale když jsem pak zkolabovala, tak mi na vyšetření zjistili, že nemám vůbec žádné železo. Takže tak vypadají pokyny našeho těla, když něco potřebuje.
Dva šlehačkové zákusky se na váze projeví až za několik dnů, kdy si z nich tělo vytáhne energii a uloží si ji do tuku. Z výživné stránky takové zákusky obsahují - bílou mouku a bílý cukr = bílá smrt a velmi nezdravé až život ohrožující nekvalitní margarínové tuky. Taky mně udivilo, kde holka, která potřebuje opravdu životně nutně zhubnout vezme večer dva šlehačkové zákusky?!?
Asi je to kruté, co tady píšu, ale myslím si, že někteří potřebují trochu psychický otřes, aby si uvědomili, že sranda skončila.

To mně právě naučil Dietland, najíst se kolik potřebuji, dobře a zdravě Když mám chuť na zákusek, tak si ho prostě udělám tak, aby mi chutnal, posloužil mému zdraví a ještě mi pomohl zhubnout
Brekeke!
Soleil
| 20. 3. 2009 15:11
Děkuju...a 11 kg, to je pěkný, gratuluju
No já to mívala tak, že jsem třeba týden pěkně hubla, pak jsem se o víkendu trošku víc najedla a byl problém..třeba o kilo a půl víc. To mě samozřejmě absolutně demotivovalo. Zkusím na to jít víc postupně, ne tak nárazově...
Psychika
natyna
| 20. 3. 2009 13:59
Já jsem si pravidelnost určovala prostě časem až jsem se to naučila.Nemusím ani koukat na hodiny a vím kolik zhruba je.Snídám kolem sedmé ráno,svačina kolem desátý,kolem dvanácté oběd,kolem třetí druhá svačina a kolem šesté večeře.Úplně mi to vyhovuje.Ale já jsem si určila sobota plus neděle hřešící dny.Dám si fakt vše na co mám chuť a kolik chci a hubnu.Už mám dole 11 kilo.Vždycky se v pondělí vrátím do normálu a nemám s tím problém.Když v pondělí po víkendu lezu na váhu tak se děsím,ale výsledek mě vždy překvapí.Buď na váze stojím,nebo dokonce pár deko shodím.Je to opravdu o psychice.
Help.
Soleil
| 20. 3. 2009 13:34
A jaké věci třeba?
Jojo, to je moudré, četla jsem o tom dvě knížky a je to svatá pravda...hubnutím si člověk může dost ublížit. Například předevčírem...řekla jsem si: budu prostě poslouchat signály těla, tzn. jíst, když mám hlad a na co mám chuť. Což znamenalo i dva šlehačkový zákusky na večer. Byla jsem celej den úplně v pohodě, celkově jsem jedla poměrně pravidelně a taky poměrně málo..Ráno o kilo míň, naprosto bez mého přičinění Nicméně včera odpoledne jsem se dostala do takové divné nálady...a přejedla se. Jak tak pozoruju, v současné době je to u mě začarovaný kruh. Jak je možný, že jeden jen na jídlo vůbec nemyslím - prostě jím, abych žila a druhej den žiju, abych jedla...a to už jsem myslela, že jsem na to konečně přišla...
Přemýšlet o jídle, nepřemýšlet o jídle...jíst zdravě, nejíst zdravě...všechno vyzkoušeno a všechno funguje...ale ne dlouho. Momentálně bych jen ráda věděla, jestli tohle celé je záležitost mé psychiky, nebo mě tady někdo jen pěkně tahá za nohu...
Můžeš mi, prosím, prozradit, co tě naučilo jíst normálně? Potřebovala bych to jako sůl...
svatá pravda
bloncka
| 18. 3. 2009 23:17
máš pravdu s tím, že se nemá nic odkládat na potom. Když člověk zhubne, má ze sebe radost a proto se celkově cítí lépe, ale lidi kolem nás jsou pořád stejní a ani Země se nezačne točit obráceně takže je to jen o našem vlastním pocitu Dietland mně naučil jíst "normálně", což se zdá divné, ale každý kdo chce zhubnout si vlastně rozhodí svůj postoj k jídlu a začíná začarovaný kruh. Taky jsem se dozvěděla spoustu věcí o jídle, které nám všude doporučují jako nejlepší k hubnutí a přitom nám to nabourá trávení a díky tomu se vlastně pořád přibírá.
Mimčo...
Soleil
| 18. 3. 2009 14:18
Taky to tak vidím...pokud jsem tlustá a hlavně nešťastná s tím, jak vypadám...Nechci být nevyrovnaná matka. To není dobrý pro dítě..když bude matička celý těhotenství držet diety a podnikat různá stravovací opatření, který se očividně příčí jí i dítěti...znám takový případy.Pár kilo navíc nevadí, když je člověk spokojenej, ale jakmile cítíme, že je něco špatně a že to není naše přirozenost, musí se to změnit.
Já dřív myslela, že musím nejdřív zhubnout, abych si mohla užívat života...s takovým přístupem bych seděla do smrti doma a trápila se dietama. Joo, nemáme to jednoduchý
Dieta...
Soleil
| 18. 3. 2009 14:08
Děkuju
Jinak jsem koukala na ten Dietland...a.... Určitě je to zatím jedna z nejlepších metod, na které jsem narazila. Ovšem...od jisté doby mám tak trochu tendenci dávat pozor na všechno, co v názvu obsahuje slovo "dieta". Jak jsem zaznamenala, existují dva druhy reklam na hubnutí: reklamy založené na nesmyslných preparátech nebo různých přístrojích a vibračních záležitostech, které ti mají zajistit úbytek tuku na těle, anebo reklamy na programy, za které samozřejmě taky zaplatíš (z dobrého úmyslu nevýdělečeného charakteru to autoři těchto programů většinou nedělají), ale nedozvíš se nic, co bys v podstatě už nevěděla. Všechny tyto programy a výrobky mají tu vlastnost, že říkají: za týden nebo měsíc zhubnete tolik nebo tolik. Že jsme každý individuální a každý má také jinou potřebu a výdej energie!!!, to už se jaksi v úvahu moc nebere. V nejhorším případě jsou to výrobky podpořené tvrzením vědců a osob, které nikdo nikdy neviděl a taky neuvidí...
Ten Dietland vypadá docela pěkně, tak jako nezáludně I cena je přijatelná...A věřím, že spoustě lidí pomůže zhubnout. Ale taky věřím, že bys zhubla i bez něj Není to tak moc o vůli, jako o přístupu a pochopení toho, že tělo, pokud není nemocné, žádné diety nepotřebuje, potřebuje jenom, aby ho někdo poslouchal, což je můj případ. Osobní problémy a přesvědčení mě nutí jíst, ačkoliv vůbec tolik jíst nepotřebuju a vymlouvám se na štítnou žlázu a na blbý trávení a kdesi cosi. Ale to skončilo....
Přeju pěkný den a hodně sluníčka
moda plus
natyna
| 17. 3. 2009 20:18
Tak co se týče toho katalogu,já objednávám na www.modaplus.cz.Jsou tam větší velikosti a za stejnou cenu.
hm
bloncka
| 17. 3. 2009 20:08
tak tak jsem se na to nikdy nedívala, že na mně chtějí vydělávat, spíš tak, že musím platit za to, kam až jsem to dotáhla Ale teď výrazně ušetřím na nákupech potravin, hlavně za takové ty kraviny, ze kterých se jenom přibírá. Další úspora bude v létě, za hodně levnější plavky. Tam jsou ty rozdíly v cenách opravdu markantní.
juj
cceline
| 17. 3. 2009 17:50
tak už jsem to pročetla.... Je to něco asi jako zdrví životní styl, rady a recepty co? Něco podobného taky mám.... knížky co ti radí co a jak, samozdřejmě bez čáryfuků a prášků... taky tam je jak z klasiky udělat dietní jídlo... třeba svíčková.... a i s knedlíkama.... Tak to chválím. Jen je hrozné jak na nás vydělávají.... vy nám dejte koruny, my vám něco pošleme... nebo ty knízky, ty jsou taky tak drahý.. hrůza... no a nejvíc mě štvou modní katalogy, čím větší velikost tím dražší....
jééé
cceline
| 17. 3. 2009 17:34
jéééé, děkuji, to je vysvětlení přesně jako pro mě....
vysvětlení
bloncka
| 17. 3. 2009 17:30
Takže zadáš si do adresy 3x w pak napíšeš dietland tečka a koncovka eu já už jsem v tom 4 měsíce, tak můžu i něco poradit
Tak to klobouk dolů
cceline
| 17. 3. 2009 17:12
Tak to tedy klobouk dolů... To je výkon... Tak to moc moc gratuluju....
To že jsi zase něco přibrala, tak z toho si nic nedělej. Hlavně hlavu vzhůru a šup se znovu do toho opřít... V tomto máme stejný problém. Taky to moc dlouho nevydržím a pak se přepapám.. Ale to zvládneme... musíme... Co by na to řekli naše potencionální děti??? Že mají maminky slonice??? - To si vždycky říkám, když jsem na dně. Přála bych si miminko, ale nechci aby se za mě stydělo nebo aby mělo stejný problémy jako já - velkou tloušťku a z toho problémy, jak zdravotní tak psychický... Proto nejdřív chci změnit sebe a potom mít mimi....

Já pořád nechápu ten dietland.... To sem ale tele co? Neposlala by si mi odkaz? Já nic nenašla. Prosím, vysvětlíš mi to???
Calwen
bloncka
| 17. 3. 2009 15:51
Opravdu zírám, na ten obrovský úbytek, který už se ti podařil. Máš pravdu, že ne každý dokáže dlouhodobě zobat malé porcičky. Tady v tom mi ohromně vyhovuje stravování podle Dietland, už jsem o tom psala, protože se opravdu napráskám a ještě hubnu. Navíc nesnáším jajékoliv omezování a příkazy co mám kdy jíst a teď mám opravdu volnou ruku, výběr je na mě. Taky to není dieta od do, ale opravdu promyšlený způsob stravování. Zvládám v pohodě i různé jídelní akce a oslavy. Myslím, že by to bylo něco pro tebe.Koukni na to
Ojoj..:-)
Soleil
| 17. 3. 2009 13:37
Zabloudila jsem tady úplnou náhodou..naštěstí

Jsem Lucka, je mi jednadvacet a moc mě těší
Momentálně se nacházím (zase) ve fázi hubnutí a jelikož to začíná být vážné, úplně sama jako dřív to asi nezvládnu...
Kdysi jsem zhubla ze 130 kg na 81, zcela nenásilným a nesebeomezujícím způsobem, ovšem nyní, po zhruba třech letech se nacházím opět někde na 97 kilech...
Myslela jsem, že je to jen takové malé vánoční "ujetí" a nepochybovala, že to zhubnu zpět. Ale ono se ukázalo, že to nejde a můžu si za to zřejmě sama (jak jinak). Byla jsem přesvědčená, že když budu poslouchat svoje tělo a chutě, zhubnu automaticky, což se mi tak trošku povedlo, jenže já zase ujela, jako vždycky. Nejsem člověk, co je schopen jíst pětkrát denně malé porce a zdravě až do smrti...prostě disciplína nula.
Ale jinak to zřejmě nejde. Tak zase počítám kalorie. Nezdravá jídla mě nelákají, ale ty miniporce, co mi doporučují na různých webech o hubnutí...to mi opravdu nestačí....pro každého mají stanovený limit - asi 5000Kj, ale při takovém příjmu já osobně padám do mdlob. Podle žádných jídelníčků se stravovat nemůžu...vždyť kdo může vědět, na co budu mít zítra chuť? Doporučují mi jogurt, ale ten já zrovna nemůžu ani vidět. Tudíž myslím, že pravda je někde uprostřed. Jíst podle chuti a potřeby, ale zároveň se hlídat...neprotiřečí si to? Ale koukněte na svou štíhlou kamarádku...dá si co chce a kdy chce a nepřibere. Říkám si...ta teda jí nezdravě, a jakto, že je tak štíhlá??? Ale zároveň si všimnu "drobného" detailu, že ona nechala na talíři půlku porce, zatímco já si ještě přidám, i když už dávno jíst nepotřebuju...
Chtěla bych konečně jednoho dne vnímat jídlo úplně normálně...abych se nemusela bát, že zase povolím a nacpu se k prasknutí, načež mám ráno minimálně o kilo víc, takže týdenní práce přišla téměř vniveč...Už se mi téměř začalo dařit, ale hnusné (blbé a pitomé) počasí a starosti se školou mě nenápadně "stahují zpátky"...
Nicméně - stále si věřím Takhle se žít nedá, kila navíc teď cítím jako nikdy.. jako by mi někdo na záda naložil balík cihel.
Asi potřebuju řádně nakopnout...
...
cceline
| 17. 3. 2009 10:26
Ahoj všichni.
Tak jak se máte? Jak se vám hubne? Všem gratuluji za shozená kilíčka...
Tady se s námi můžeš podělit o všem co se týká hubnutí a nejenom o tom. Tak nám o sobě něco napiš.
Já teď měla krizičku.... Ale už je za mnou.... Tak pište pište a pište...
Spojenec...:-)
Soleil
| 16. 3. 2009 21:38
Ahoj dámy
Potřebuji se s Vámi podělit o zkušenosti
Je tu někdo, s kým je možné sdílet slasti i strasti (dosud hlavně ty) hubnutí?
Zdravím a pozdravuji

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
28. 4. 2024 19:03
11833
jizerka
28. 4. 2024 17:56
70355
♥Jarka*Alice♥
26. 4. 2024 08:01
409
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video