Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Naďa informace o Kačence
anonym
| 18. 12. 2009 20:54
Ahoj kamarádky, tak jsem tady , abych Vás informovala o Kačence, jak se ji daří.Dnes je třetí den po operaci.Není už na JIP.Dělá pokroky,včera šlapala na místě a jednou se postavila sama bez pomoci.Dnes když jsem ji viděla, jak šla jen na WC, tak jsem to nedala a rozplakala se.Je to bolestný pohled. Vidět své dítě, jak se učí chodit, jako malé miminko.Na nohu už nekulhá, ale ještě v ni nemá sílu.Začaly mně bolet záda od strachu , aby neupadla, ale nechtěla, abychom ji pomáhali.Musím to respektovat, ale u mne je to profesionální deformace.Je to ve mně , když vidím někoho, kdo by potřeboval pomoc, tak hned přiskočím a starám se.
Dnes jsem se dozvěděla toto:Musí nosit 3 měsíce korzet, ten může mít sundaný pouze při ležení.Dneska si sama oblekla kalhotky a ponožky za asistence rehabilitační sestry.Jsou tam prý skvělé.Ještě ji prý naučí, jak má vstávat a ulehat do nízké postele, a oblékat ponožky pomocí ručníku, tak na to jsem zvědavá.Bude si doma cvičit 2x denně cviky, které ji naučí.Na RHB bude chodit až po 3 měsících.Do lázní za 3/4roku.23 ji asi pustí domů. Pokud půjde vše dobře, tak držte palečky.Seděla i na posteli, ale ne dlouho .K jídlu si taky sedá.Domů ji dají nádstavec na WC.Jo a ještě říkala, že ji sestřička slíbila, že ji ukáže, jak si umýt vlasy a lézt do vany.Tak holčičky to je zatím vše.Ozvu se až bu vědět více.Mějte se pěkně pa pa
zima
srnka
| 18. 12. 2009 19:29
Ahoj rodinko!

Jak se má zbytek členek? MArti, obě Mirky, Stáničko a nové členky, Majka...atd?

Chci se optat, nevíte, po jaké době mohu na klasickou masáž po operaci a jak to je s lymfatickou masáží?
Dříve jsem na lymfu chodila, to jsem ležela v takových těch kalhotech, pomáhalo mi to na celilitidu...

Nevím, právě, rhb dr mě nepustila do výřivky na trysky, prý se po operaci (aspon zatím ) tam nesmí...

Děkuji za rady.
Pavlínce
srnka
| 18. 12. 2009 19:20
Ahoj, noha mě táhne po zadní straně, hlavně u lýtka. Jsem trpělivá, snad to přejde jednou. Nevím, jak to mám popsat, nevystřeluje mě to už hned po operaci a to je nejdůležitější. Občas to i takzvaně pálí to lýtko. U toho sezení je to blbý.

JJ,nastupování a vystupování z auta je děsný, nalízám jen dozadu, tam je vyšší sedátko a celou cestu ležím. Ty řídíš už sama?

To máš blbý, že nespíš, v slánku se tělíčko regeneruje. Dneska jsem po rhb už nespinkala
Ponožky si nazouvám tak, že pokrčím nohu a opřu o druhu kolenem a ukloním se do boku trochu. Jednou rukou se nečeho držím a druhou nasouvám. Nebo si sednu na postel a jednu nohu pokrčím a dám šlapku nakraj postele. Není to moc předpisové, ale nepředkláním se.
Na wc?V pohodě. Rotace totiž znamená (jak mi dneska sestra na rhb vysvětlila) např cvik , kdy ležíš na zádech a máš nohy pokrčené na jedné straně a hlavu s rukama na druhou stranou, Zezačátku jsem na sebe dávala teda hodně pozor, Na wc je to taky v klidu, ruku dozadu dát můžeme. Trošičku se překloním, ale aby to šlo max to trupu a ne do beder. V tom cvičení z nemocnice tak je cvik ve stoje, kdy se máme trošičku předklonit. Ukazovali ti jak se předpisově otáčet na posteli a jak vstávat přes bok, právě aby tam nebyly ty rotace. ?

CO s tebou dělají na RHB?
Dneska mě ukazovala sestra težší cviky, i s overbollem. SValy teda cítím pořádně, ale snažím se cvičit i doma.
To jsem ráda, že tobě noha netáhne
Ahoj kamarádky
1majka
| 18. 12. 2009 15:50
Holčičky,tak jsem se rozholda Vám taky napsat.Je tu pravá zima a já už poznala její úskalí.Včera mi podklouzla noha a já udělala prudký pohyb a dneska se nemůžu pohnout.Bolí nejen záda ale obě nohy.Už jsem z toho protivná.
Naděnko a co tvoje dcerka jak se má? Už je na normálním pokoji nebo stále na JIPCE?Určitě se už cítí lépe.Myslím na ní.
Péti ty seš opravdu reklama na nemoci (samozřejmě v legraci). Taková mladá bys měla být plná elánu.
Zdravím Vás všechny a hlavně bez bolestí.
Majka
Ahoj rodinko,
Martina12
| 18. 12. 2009 13:54
včera jsem byla na masáži. Mám moc šikovnou masérku. Prý přemýšlela, od čeho ty problémy s páteří mám, a že se jí nezdá moje povolené břicho, když pořád cvičím. Tak mě prohmátla a zjistila, že mám kýlu - povolený břišní přímý sval, a že tu páteř vlastně nemá co držet. Takže se se cvičením můžu přetrhnou a není to nic platné. Dá se to stáhnout jen operativně, ale bez zaručeného výsledku, že to na páteř pomůže. To víte, že se kuchat nenechám. Má to jistou logiku, tak má asi pravdu. Prý to můžu mít po porodu. Ach jo. Tak to mi ještě nikdo nezjitil. Jinak to docela jde. Trochu to bolí, ale dá se to. Tak se mějte krásně předvánočně. My už jsme doma vánočně naladění, tak doufám, že nám to nic nezkazí. Ahojky. M.
Ahojky holčiny
cumacek
| 18. 12. 2009 12:53
Ahojky Pavlínko
Mám z tebe radost,že jsi na tom takhle.Já teď dělala tchýni truhlíky na hřbitov a mám toho dost.Předcavte si,jak jsem tady psala jak jsem dělala s mamkou ty krůty a že jsme obě byli na tom stějně,stále jí tvdili,že má uskkříplí nerv,
a teď byla na CT a tak jí zjistili,že mám něco málo průchozího do esíčka tak asi půjde na operaci,jde na kontrolu 7.1. a budou ji objednávat na MRI a pak se uvidí.Vždycky se mi divila,že jdu na operaci a že doře vypadám tak teď ví co to je mít bolest.Né,že bych jí to přála,to vžádným případě,jen jsem chtěla říct,že mi asi nevěřila jaký to může být..A jak se připravuješ na vánoce.
tak se opatruj a dávej na sebe pozor zlatíčko.
mám tě ráda

Péťulko kočičko
To jsem ráda,že je ti o něco lépe,mám z toho radost.Mě stále bolí ta kost nebo co to je,to by mě strašně zajímalo.
Chvili stojím a začne to i ta jizva mi táhne,já vím,oni říkají,že tě může bolet až dva roky,Když jsem byla na gynekologycké operaci měla jsem 2 miomi tak mě také ta jedna jizva jak jsem tam měla ten dren pekně dlouho.Tak se mi opatruj a dávej na sebe pozor.
pa ám tě ráda

Naďí
Co je s tebou,že nepíšeš,asi toho máš hodně viď?Tak až budeš mít čas tak se ozvi zlatíčko A co dceruška už je jí trošku líp tak jí pozdravuj a že jí vřeji przké uzdravení.pa

Hani sluníčko
A jak se cítíš ty? Co ta nožička je to lepší a co rehabilitace pamáhají.Mě to stále bolí na stejném místě jak když mě někdo dloube do kosti a cuká a škube mě v noze ale to se dá vydržet,bývali ukrutné bolesti v noze,že jsem myslela,že jí uříznu.
tak pa zlatíčko a opatruj se mám tě ráda

Miruško miláčku
To je mi líto,že mám stále problém s tím pc.A co nainstalovat jiný program jako to mám já,mám dva abych mohla psát na ženy.A jak se cítíš ty? Já už to tam psala.
pa miláčku posílám pusinku a mám tě ráda

Miruško2 Martinko a Majko jak se daří vám.
Všechny vás mám ráda a myslím na vás,Hlavně se teple oblékejte,já byla včera ve měště a přišla jsem tak zmrzlá,že jsem se nemohla zahřát a nehřejvala jsem se el.dečkou.
U nás je minus 10 stupnů br br to je kosa.
tak se opatrujte a dávejte na sebe poroz ať neupadnete.
pa pa myslím na vás kočičky moje
Pavli
petraceb
| 18. 12. 2009 10:45
někdy ten ten tak blbe, že by člověk do toho kopl viď.
To je moc dobře, že se cítíš takto. S tím kýchnutím to musí být nepřijemné, ale musí se vydržet, ženská vydrží vše
No když to hodně chytne do nohy tak to je tedy síla.
Děkuji Pavlí, ty se taky drž. Mě zatim jen pobolívaj ty obratle a ty boule mě dloubou, jinak zatim v pořádku.
Přeji hezky den
Peti
nedinka
| 18. 12. 2009 10:16
já jsem na mrtvici z toho, jak blbne ten net...to je doba, než se mě načte stránka...
Jinak se cítím fajn, o noze už skoro nevím, vydržím stát i chodit bez omezení a bez bolesti..Jen mě někdy zabolí v tom operovaném místě, když třeba kýchnu..to brečím bolestí...
Preventivně ale ležím a pracuju jen po chvilkách a opatrně..
Sama víš, že když bolí záda, tak to není nic proti bolesti v noze..
Petruško drž se a at Tě nic nebolí....
Pavli
petraceb
| 18. 12. 2009 09:27
Tak aspoň, že tak. To je fakt, nějak se tam dostat musíš .
No já mám teď klid od toho brnění nohy a střílení. Je to divný. Ale jsem ráda. Jen v těch obratlech to stále táhne, ale jinak v pohodě Uvidíme kdy to zas chytne .
A tobě je dobře?
Peti
nedinka
| 18. 12. 2009 09:07
ono to není to nasedání bolestivé, jen při tom dělám zakázané polohy a to mě vadí..No ale nějak se na tu rhb dostat musím..
Jak je Ti dnes?
Pavlínko
petraceb
| 18. 12. 2009 08:51
Pavlí, to věřim, že se ti asi dost špatně nasedá a vysedá a vůbec celá jízda autem musí bejt nepřijemná.
Já ti ani nevim jak to zvládám, ale musim. Někdo by se z toho asi už pomátl.
Děkuju za gratulaci

papa
Zdravím
nedinka
| 18. 12. 2009 08:39
Peti, Já Tě obdivuju, že to tak zvládáš. Ikdyž co jiného zbývá, že jo? A k té škole- Gratuluju jsi
Broni, Stáni, Mirečko, jak je Vám?
Nadi, jak je na tom dcera?

Moc na Vás na všechny myslím a v duchu nadávám, proč musíme tak trpět...
Mám Vás ráda
Ahojky Haní
nedinka
| 18. 12. 2009 08:32
To mě mrzí, že Tě noha táhne..A jakým způsobem? Já teda sedám na chviličku a zatím v pohodě..Jen jak jezdím na ty rhb, tak musím sedět v autě a to nastupování a vystupování není zrovna ukázkové..
S tím spaním se vůbec netrap...je to jedině dobře..Já to mám přesně naopak, vůbec nespím a v noci se pořád budím při otáčení..
Mám na Tebe dotaz.jak si obouváš ponožky? A trochu intimní, jak na Wc, když nesmíme do rotace? A nikdy se ani trochu nepředkloníš?
Rodinko moje
petraceb
| 18. 12. 2009 07:46
Ahoj Stáničko,
to čekání je je fakt děsný a moc mě zajímá co ti pak ten dr řekne, no já doufám, že jen dobré zprávy. Ale hlavně ať přijdou od čeho tě to stále bolí. Člověk si myslí, že bude mít po operaci klid a ono nic.
A jak mi je? Zase to mám nějak v pořádku, přestalo to brnět, občas to tam jen projede a záda jak kdy, někdy bolej, že si musim vzít prášek a včera to bylo dobrý, dá se říct.
Mě to taky nejde do hlavy, že to nebylo v únoru vidět. Je fakt, že to vše mám v záčátcích tak možná proto. Ale že ty začátky tak šíleně bolej. To si nechci představit až to bude mít déle.
mám tě ráda

Ahoj Pavlínko,
tak jaké bylo cvičení? Asi budeš muset dlouho cvičit, aby jsi se nám dala do kupy.
To víš, že se mě to nedotklo, a plně s tebou souhlasim, už mi fakt chybí jen ten svrab a neštovice.
Moje zdravotní potíže se táhnou už 11let a to je mi 27. Už asi patřim do výkladní skříně
paaa pusinky

Haničko,
to je moc dobře, že už můžeš sedět dýl.
A vůbec se nemáš za co stydit, když si po obědě lehneš a spíš. Však je to normální. Tělo potřebuje sílu a spánek je dobrej lék.


Broničko,
na tebe jsem moc zvědavá co ti řekne dr Chrobok a určitě na tu operaci jdi, bude ti o mnohem líp než teď.
Toho Pavlů fakt nechápu, chápu to, že se něchtěj moc šťourat v páteři, je to jako poslední možnost, ale proč má člověk trpět tak dlouho?
Myslíš, že bych se měla rozdělit?? Nene, budu lakomá a nechám si ty nemoce jen pro sebe .
Měj se krásně a neuklouzni venku

Ostatní děvčata taky zdravim, jooo a musim se opět podělit o zážitky ze školy, mám z angliny jedničku a jedničku z počítačů. A to jsem anglinu nikdy nestudovala .
Za to včerejší test z matiky, nevim nevim. Ale člověk nemůže znát všechno .
Tak paaaa
Ahojky holčino moje.
Brona
| 17. 12. 2009 22:28


Tak Tě opět zdravím srnečko, a děkuji za veškeré informace. Sem ráda,za každou radu, abych nebyla potom ve stresu.Ty mravenci mi taky dávají dobře zabrat.A ty křeče sou hnusný.Nevím jestli si to měla taky tak,jako já,jako by mě někdo v bedrech trhal.Je to šílená bolest,proto mám ty tablety od bolesti, a na utlumení nervu,když mě na něj ta plotýnka tlačí,no a pak si i zdřímnu.Po těch práškoch si připadám jako ožralá,víš?Myslím,že sou dost silné.A potěšila si mě,že ti smradi(mravence) se po operaci odstěhují.
Ahoj Jiřinko1.Já byla dnes v obchodě,jen tady u nás naproti baráku,ale skoro sem si taky hubu nabyla. Chodím na široko,abych si udržela stabilitu,taky abych neuklouzla,nebo to bych se snad už na nohy nepostavila. Mám to už tak podrážděný,že už nemůžu skoro ani sedět,ani ležet,taky neustojím. Jakou polohu ste měli holky před operací na spaní nejlepší? Někdo tady psal myslím dneska,že je dobrej ledvinovej pás. Já nosím ten bederní,taky mám ty termo punčochy,podlolenky froté až do půlky stehen,tepláky,triko,vestu,a teplou mikinu,a ještě takovou teplou mikinu uvázanou kolem pasu.Jako kdyby měli přijít mrazy i k nám domů. A když v klidu třeba ležím,dělá mě v nohách,i když sem přikritá paplanem,(to je to,čím se přikrejváte,když spíte),jako by mně strásala zima.Jako elektřina v nohách.Nevím to jinak popsat.Skuste si to nějak přeložit,nevím to po česky.Tak,vykecala sem se,a ted skusím jít do postele,co to udělá.Vám všem přeji taky hezkou sladkou dobrou noc. Mám Vás ráda.Pa pa,Brona.
sezení po operaci
srnka
| 17. 12. 2009 19:53
Ahoj Broničko!

V nemocnici mě řekli , že k jídlu se posadit mohu. V propouštěcích papírech bylo , že mám sedět na rovném a max 20 minut (akorat na jidlo) A jak dlouho?zda 6 týdnů, to nevím. Já si sednu, ale nevydržím to dýl jak 30 minut, protoze me ta noha zacne tahnout.(to mám dva měsíce po operaci) A neurolog mi řekl, že se sezení mám vyvarovat. a nesedět dlouho. Tak si vyber, je to i individuální.

Jejda, tak mravenečci? Ty já moc dobře znám, mě se do nohy nastěhovaly a ne a ne odejít, Byly tam ve dne v noci a furt makali. Nikdo mě nechápal, že mě ta noha tak mravenčí neustále. Hlavně spodní lýtko a šlapka. Je to nepříjemé, ale neboj, po operaci se odstěhovali
Ty to máš z léků? ale co já? asi svalová únava z tolikati cvičení.. a z předvánočních nákupů...

pěkný večer a dobrou sladkou noc.
operace
jirina1
| 17. 12. 2009 19:16
Ahoj holky,
Letos jsem si už dvakrát natloukla kolena,musím dávat pozor když chodím.Dojedu si koupit ty hole jak tady někdo psal že jsou dobrý.
Po operaci jsem měla taky teploty,byla jsem i hodně slabá,trvalo to deset dní než jsem začla chodit bez dozoru.
To oblékání a slíkání je taky něco než na to člověk příjde,jsem 4 roky po operaci a mám problém se ráno oblíknout , nadávám a vstekám se no hrůza.
Zdraví Vás všechny Jiřina
Ahoj moje kočičky.
Brona
| 17. 12. 2009 18:57


Zdravím Vás moc všechny.Nevím,pro kterou mám napsat jako první.
Naděnko,mám velkou radost z Tvé dcerky,jaké dělá pokroky.Jsem v duchu s ní,držím ji pěstičky.At bojuje,bude jí určitě lépe.
1Majka. To si mě Majko moc potěšila,že si byla tak brzo soběstačná,a že se to dá zvládnout tak jako docela rychle.Prosím Vás,holky,když je všechno ok,kdy asi se může sednout?Nevím už odkud to mám,myslím,že prej po 6 týdnech.Je to pravda?To by věděla nyní nejlíp snad Nedinka.Tobě je taky dobře,holky,hodně mě to dodává odvahy.Já se nějak oc nebojí,(trochu kecám) ,ale určitě mě ta operace pomůže.Cítim mravence už i v pravé noze,takže určitě s operací budu souhlasit.Co se má stát,se stane.
Petulko,Ty můj exemplární kousku.Proč si tak náročná,neskromná?Všechno si necháváš pro sebe,nevíš,že se máš podělit?(To byl taky pokus o vtip,ju?)
Holka,já Tě obdivuji,Ty ještě lituješ mně,tak malého kripla.To teda Peti,to teda budu velice sledovat,jak to s Tebou bude pokračovat,co Ti ještě přidají.A to jsi už holka v práci!Nevím,jak bych to teda zvládla.
Všechny ostatní kočičky moje.Všechny Vás moc zdravím,těším se,až sem něco napíšete.Už sem se i zasmála,nevím jestli to nespletu,myslím Nedinka co napsala,za ty choroby.My si můžeme ze sebe udělat trochu i srandu,vždyt sme natom všichni stejně.Přeji Vám holky hodně sil s bojem proti bolesti,klidné dny,a pevné nervy.Brzo se zase ozvu.Ještě mě napadlo,některá ste se ptala o spaní přez den.Já se cítím jako ledovej medvěd.Podřimuji vždycky,jak si lehnu.Ale to je myslím z prášků.Takže posílám pusiny,mám Vás ráda. Brona
ahoj holky, Pavlinko mam z tebe radost, jen se setri. I z Hanicky, i kdyz noha tahne, to vis, asi to
DORI
| 17. 12. 2009 18:36

cviceni
srnka
| 17. 12. 2009 14:57
Ahoj holky,

Pavli jsem už v pohodě, sedím o něco dýl, ale co naplat, když mě ta noha začne děsně táhnout, Vydržím dýl chodit a stát. Nohu asi už mám posílenou. Začínám se předklánět. Na rhb mám magnety na nohu. individuální cvičení a pak bazén, tam cvičím taky. moc neplavu na prsa, páč to bolí, tak plavu na zádech a nebo kraula. Stydím se, protože po obědě spím, Připadnu si tak neschopná. ale když si to tělo žádá..

Někdo se ptal, ohledně teplot po operaci, tak to je naprsoto normální, i když mě poštěli dom, měla jsem tepltoku furt kolem 37,3. Doma jsem tu teplotu mívala taky, hlavně po návštěvě. Navíc u mě to bylo tím, že jsem měla nějakou virozu. Takžese ničeho neboj.

Po operaci v nemocnici je to pohoda, CHvílu mi trvalo,než jsem přišla na nazouvání ponožek,ale jde to,když se chce. Vyslíkáni jde nejlíp, To jsem si kalhoty sundala jednu nohavici a na tu druhou jsem slapala druhou nohou. S tim vařením nevím, až po nějaké době, stačí dát věci nahoru na linku a zmákne se to taky. Aby ses nemusela zohybat přčes koleno. Velký uklízení zezačátku nepřichází v úvahu..Ničeho se nebát hlavně. A poradím, mě straně pomáhá ledvinový pás, který zpevní záda a nutí zatlačit břicho. Tak si jej pořid.

Pavli spíš jěště přes den? nebo usínáš dříve večer? Jsem jenom lemra já? teda já už nespala, než jem šla na rhb. ale ted zase.

Jak se máte zbytek rodinky?
Mějte se krásně s tím bílým a nadherným nadělením venku.
Ahojky
nedinka
| 17. 12. 2009 13:20
holky, sice jsem Vás přečetla, ale moje pamět už mi naslouží..
Peti, Tobě chybí už jen svrab a neštoviceTed doufám, že jsem se Tě nijak nedotkla..snažím se to odlehčit a zároven nad tím kroutím hlavou...Co ted dál budeš dělat?
Nadi, teplotu jsem měla skoro 4 dny a hned po operaci jsem měla 38°..Myslím, že je to normální..Mě teda navíc bylo špatně po narkoze, dva dny jsem jen ležela, ani se nehla..Tvoje dcera nemusí mít strach, zvládne to a nebolí to tak, jak si to představujeme..Já jsem ležela týden, to jsem čekala motání hlavy..a nic..
Stáni, včera jsem na Tebe myslela, jak jsi dopadla
Broni, neboj se té operace, vážně to bude lepší

Já jsem dnes byla cvičit a na speciální masáži a ta sestřička mě řekla, že jak jsem půl roku uhýbala bolesti, tak mám celé tělo pootočené doprava a bude potřeba to srovnat...já to i sama cítím a hlídám se, no ale zapomínám...

Všem, které jsem nejmenovala přeju co neméně bolesti, nejlépe žádnou..

Haní, jak pokračuješ tY? Jak už sedíš a předkláníš se?

Holčičky, moc na Vás myslím a mám Vás ráda
Ahoj holky
1majka
| 17. 12. 2009 12:33
Broni já jsem při poslední operaci šla 7 den domu teda vezla mě v leže sanitka.Pak byl se mnou 9 dní doma manžel na paragrafu a staral se o mě.Pak už jsem to zcela zvládla sama.Ze začátku jsem tedy nevařila,jen tak trochu.Mám taky svou rodinu daleko 400km tak jsem musela sama.Ale šlo to.Hlavně se toho neboj bude líp.

Stáni tebe je mi líto.To čekání v nejistotě je šílené.Já jsem takhle dopadla při kontrole v květnu.Tak jsem zvědavá jak dopadnu v lednu.Musím tam ještě volat,jestli tam primář bude.Jinak to nemá smysl.Tak hlavně vydržať.

Všechny ostatní zdravím a posílám hodně sil do boje s bolestí.Pozor na náledí.
Ahojky rodinko
cumacek
| 17. 12. 2009 11:57
Ahojky Péťulko moje
Tak to tu čtu,co všechno váš,ale je zajímavé,že na té MRI z února nic neviděli,to je divný,to mi nejde do hlavy.
Mě to štve,že jsem se včera nic honkrétního nedozvěděla a musím zase čekat dál,na kdý mě zase objednaj,to jsem zvědavá.To stálí čekání,to nás zmoří.Jestli tam zase něco mám tak se půjdu objesit(snad)!!!!!!! Já musím mít takovou smůlu,už jsem si tak vytrpěla a jěště asi vytrpím.A jak ti je zlatíčko moje?
pa posílám pusinky a děkuji zan včerejší zprávičku a že jsi mi držela palečky.
mám tě ráda
Miruško2
Tak to jsi dobrá,že jsi jela takovou dálku,no vidíš a měla si z toho strach,vše je jen po prvé.Já mám také tretingové hole jsou dobré,chodím s nimi stále ven aspoň mám stabilitu.Koupil mě je přítel,protože je má moje kamarádka tak je také po operaci a chodíme spolu ven.Uvídíš,bude se ti snimi chodit dobře,pak mi dej vědět.Vemu si je je sebou do lázní až pojedu a pak spolu utečem.Teď nevím ani kdy pojedu,když tam můj dr.nebyl.To se dozvím v lednu.
tak pa a opatruj se zlatíčko

Miláčku Broňičko
Neboj se té oparace,musíš věřit,že ti pomuže a budeš zdravá a já za tebou přijedu neboj.Jak jsem dopadla jsem tady psala na ženy tak si to přecti.Za chvili jedu do města jsou tady vánoční trhy a nic nemám koupeno k vánočům myslím dárky.Jede semnou kamarádka,ale mám strach abych neupadla,vezmu si asi jednu hůl.
pa miláčku mám tě ráda

Zravím,Mirušku,Martinku,Haničku Majku a Pavlínku
a jak se připravujete na vánoce,já si zž nazdobyla stromeček už jsem to nevydržela,Tak se moc neunavujte ať jste na vánoce po stromečkem fit.
mám váš všechni ráda pa zlatíčka
Naďěnko
cumacek
| 17. 12. 2009 11:38
Mám z dcery velkou radost,že to zvládá,je to šikulka.
Počkej až udělá pár kroků,tak z toho bude mít takouvou radost.To já hned volala,že jsem vstávala a udělala pár kroků přes chodbu na jipce.Já vstávala hned druhý den po operaci,ale každá nemocnice to má jiné,a myslím si,že je to brzy hned druhý den po tak těžký operaci.Určitě máš velkou radost,že to tak dobře dopadlo,teď už jí bude cím dál líp,uvidíš?Tak jí mooc pozravuj a že jí držíme palečky a myslíme na ní.A neboj ana to vše zvládne je mladá.
pa zlatíčko mám tě ráda
pro Naděnku
petraceb
| 17. 12. 2009 09:58
Nadi, tak to je jedině dobře, že nic nedělá. Hlavně, aby tomu bylo i nadále. To máš teda taky hezké s tou artritidou, ach jo, kde se to furt bere viď.
Mě se právě taky udělaly boule u bederky tak nevim zda to nebudou lipomy. Měla by to snad vidět ta rezonance.
To máš pravdu, důležité je mít o koho se opřít
Peťce
anonym
| 17. 12. 2009 09:41
Zatím je v klidu a nedělá problém, tak se nic nedělá, ale já si to vybírám jinak.Mám psoriatickou artritidu a tu mám všude rozlezlou nejvíce mi dělají problémy ruce a záda.někdy hrudní, pak zas bederní. No já jsem jak kniha chorob, ale když se na mne někdo podívá, tak bych mohla dělat reklamu na zdraví, ale to vy určitě taky, pokud vám zrovna není zle.Nic nám nezbývá než těm potvůrkám co nás otravujou čelit, čeli , čelit a nedovoli¨t, aby nás to zlomilo. Důležité je mít zázemí v rodině a také kolem sebe samé dobré lidi.
pro Naděnku
petraceb
| 17. 12. 2009 09:31
Ahoj Naděnko,
taky si myslím, že za to může dědičnost a jako holka jsem nosila těžké aktovky na jednom rameni tak se to hold asi ukázalo.
Jsem zvědavá co semnou budou dělat. No zprvu asi určitě rehábky, léky, masti, atd. Praktik mi už napsal tři mastě na artrozu a léky na bolest. Ten hnusnej tramal jsem zahodila do skříně.
Tvé dcerce držim moc palečky. Ten strach je asi normální, ale když uvidí, že ji to jde tak to buse mnohem lepší, si teda aspoň myslim. A ta teplota asi k tomu patří, nevim přesně.
Jinak ohledně tvého podnájemníka na L1, doufám, že bude v klidu a jak píšeš nebude dělat neplechu. Oni ti ho nechtěji vyndat?
Měj se moc krásně, papa
Přejí krásný den všem
anonym
| 17. 12. 2009 08:51
Ahoj Peťulo, no to je hrůza, takoví mladá s takovým výsledkem, Musela jsi hodně podědit z rodinné anamnézy.To přece není možné, aby jsi měla takové problémy, když jsi ještě tak mladičká.Teď pozitivně.Je výborné, že se na to přišlo včas, dnešní medicína je na vysoké úrovní a možnosti to léčit s velkými úspěchy.Neboj ono se to podchytí a budee to lepší, myslím bolesti s tím spojené.Život Ti nekončí, akorát si ho budeš muset přispůsobit ke svému onemocnění a možnostem, co můžeš dělat.Ještě poznáš věci za které budeš ráda, a třeba by Tě ani nenapadlo je dělat, kdyby jsi byla fit.To samé teď musí udělat moje dcerka, která je druhý den po operaci.Teď mi zrovna psal, že dnes poprvé vstan, má z toho hrůzu, ale ona to zvládne, chce to překonat ten strach, z toho, že se něco stane, to ji blokuje, až to zkusí půjde to k lepšímu.To se mi to píše holky co?Ale myslím to dobře a všem Vám přeji jen to nejlepší.Ještě bych se Vás chtěla zeptat, Ty co máte operaci za sebou, měli jste první dny po operaci teplotu.Já si myslím, že to je obrana těla na zásah a ta bolest
Přejí krásný den všem
anonym
| 17. 12. 2009 08:51
Ahoj Peťulo, no to je hrůza, takoví mladá s takovým výsledkem, Musela jsi hodně podědit z rodinné anamnézy.To přece není možné, aby jsi měla takové problémy, když jsi ještě tak mladičká.Teď pozitivně.Je výborné, že se na to přišlo včas, dnešní medicína je na vysoké úrovní a možnosti to léčit s velkými úspěchy.Neboj ono se to podchytí a budee to lepší, myslím bolesti s tím spojené.Život Ti nekončí, akorát si ho budeš muset přispůsobit ke svému onemocnění a možnostem, co můžeš dělat.Ještě poznáš věci za které budeš ráda, a třeba by Tě ani nenapadlo je dělat, kdyby jsi byla fit.To samé teď musí udělat moje dcerka, která je druhý den po operaci.Teď mi zrovna psal, že dnes poprvé vstan, má z toho hrůzu, ale ona to zvládne, chce to překonat ten strach, z toho, že se něco stane, to ji blokuje, až to zkusí půjde to k lepšímu.To se mi to píše holky co?Ale myslím to dobře a všem Vám přeji jen to nejlepší.Ještě bych se Vás chtěla zeptat, Ty co máte operaci za sebou, měli jste první dny po operaci teplotu.Já si myslím, že to je obrana těla na zásah a ta bolest
Rodinko
petraceb
| 17. 12. 2009 08:16
Ahoj děvčátka,
všechny vás moc zdravim. To je venku naděleníčko, ale je to roztomilé
Broničko, uvidíš, že ti ta operace pomůže, myslím na tebe a na všechny holky taky.
Mám konečně tu zprávu z toho RTG tak to písnu.
Th a L páteř Dextroskolioza Th a sinistroskolioza L páteře s rotacemi. Zvětšená hrudní kyfoza a oploštělá bederní lordoza. Lehce zvlněné dolní krycí plotny Th5 až Th10 s naznačenou klínovitou deformací těl. Nižší prostory Th4 až Th10 s poč. deformací spondylozou. Stav po lehčí formě morbus Scheuermann. Si klouby výraznější osteoskleroza okrajů kl. ploch. Počáteční atrotické změny. Kyčelní klouby Coxa valga bilat. Přihrocení emenencí. Subchodnrální osteoskleroza Coxartrozis 1 stupně bilat

papapa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
17. 6. 2025 08:35
14515
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
cudlik
16. 6. 2025 15:53
73515
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12