Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Martinko
petraceb
| 5. 11. 2009 08:48
Ahoj Martinko, děkuji i tobě za radost, že v prsu nic neni .
Asi budu muset začít cvičit. Nic jiného mi nezbyde, musím si zpevnit svalstvo na zádech a břichu.
Tady máme taky blázinec s těma datovkama, já je tedy naštěstí nedělám.
Broni mi je fakt moc líto, ale snad ji to brzo zabere.
A jak je tobě? Je to lepší?
Měj se moc krásně, papa
rehabilitace
srnka
| 5. 11. 2009 08:29
Ahoj holky!
Jak se máte?jaká byla noc?

Burdysce: Vidím, že rehabilitace ti dělá dobře. Míčkování je super. To mě taky dělali, ale nějak velký účinek jsem necítila, jen že to bylo příjemné, trochu se mě ulevilo, ale jakmile mě nikdo nemíčkoval, opět se to zhoršilo (a to jsem cvičila pak cviky, co mi ukázali)
Naštěstí máme každý jiné tělo, takže ti to pomoci může.
Co ti řekl neurolog?Už jsi byla na kontrole?
Bez práce nejsou koláče......ale zdraví zase není bez odpočinku a bez péče o něj. V dnešní době je to fakt těžký, když je člověk nemocný. Nemá peníze a navíc si hledí udžet svoje místo za cenu zdraví (přechází nachlazení atd.) Taky jsem musela dodělat všechno, než jsem šla na operaci, a to bylo docela náročný při těch bolestech se soustředit..Stejně se mi to vše nepodařilo
Přesně jak píšeš, pozor, zdraví máme jen jedno!!!!Musíme o něj pečovat. šak ona šéfka si nějak poradí, ať se jí to líbí a nebo ne

Peťo: Jak ti je? Táhne tě to furt? Co školička? Napdalo mě, že další lék proti nešťastné lásce je furt něco dělat. Dělání, dělání, všechny smutky zahání!!!! něco na tom je..

Páji: Jsi po té operaci taky furt unavená?Spíš přes den?Měla jsi taky mírně zvýšené teploty?

Pěkný den holky.

JJ, u nás je taky šílený počasí, vůbec nevykukuje sluníčko
Ahoj všem,
Martina12
| 4. 11. 2009 16:55
Péťo taky jsem moc ráda, že ti nic nenašli. Hurá. . Každopádně bych ti doporučila opravdu cvičit. Já myslím, že tu půlhodinku bys na to každý den našla. Stačí pět základních cviků a uvidíš, že se budeš cítit lépe. Je potřeba posílit břicho - to bych řekla, že se projevilo dneska s těma šanonama, že to taháš zádama, a břicho se nezapojí. No nechci radit, ale už jsem zkušená plotýnkářka a cvičení mě opravdu udržuje při životě, i když to taky není všemocné. Teplo určitě, milgama je dobrá, dávali mi jí v nemocnici v injekcích - doporučili mi, abych si je koupila. Možná by ani neuškodila masáš. Tak se všichni mějte. Já mám blázinec. V práci zavádíme nový program v souvislosti s datovými schránkami a jak jinak všechno na poslední chvíli. Broňa mě moc mrzí, že má bolesti - ach jo. Taky jsou doufala, že jí pomůžou, ale to se ještě může stát. Prý to lázně můžou i zhoršit a po dvou až třech týdnech se to zlepší, tak kéž by. Ahojky.
rehabilitace
burdyska
| 4. 11. 2009 12:22
Ahoj holky,
tak jsem se vrátila z rehabky, byla jsem tam dnes poprvé, dělala mi sestra míčkování..-ááách, to bylo příjemné a potom mě učila, jak doma si mám protahovat páteř ležet na břichu, ruce dopředu do véčka a natahovat pravou ruku a levou nohu a opačně. Mám to dělat 2-3 krát denně. No a potom nafukovací balón. Příště mi přidá trakce. Nevím, jak je u vás ale tady je příšerné počasí, silný vítr, do toho sněží a je okolo nuly. Takže jsem si dala taky tílko, které jinak nenosím. Musím si chránit záda a nenastydnout, jinak by to byl pěknej průser. Taky se sestra na rehabce divila, že se chci nechat uschopnit (to bych mněla zatím jenom tři rehabky za sebou),..ale já musím do práce, dělá za mně teď šéfka a moc se jí to nezdá. , už by byla ráda, kdybych nastoupila. Koneckonců, já chci taky už do práce.Tak uvidím, co mi poví můj neurolog na kontrole. No ale zdraví máme jen jedno.
lázně
srnka
| 4. 11. 2009 11:08
Ahoj,
Cvičím dle jejich doporučení, minimálně jednou za den. Je fakt, že se cítím furt slabě.

Dneska je asi divný den...že holky?

No, zdraví je fakt přednejší! Taky jsem díky těm bolestem nic nedělala a přibírala...nic si z toho nedělěj. Jak budeme zdravé, začneme hubnout a bude to ok. Mamka také nabrala 10 kilo po operaci a nyní je zdravá a zhodila díky koktejlům. Já tomu moc nevěřila, ale jí se to povedlo!!!!!Já se cítím dobře, jen když mě nic nebolí. a je mě pak jedno, jestli mám o kilo víc nebo mín..

Lázně. taky přemýšlím o Třeboni či Karviné. Březen, no proč ne...ale těžko říci, co bude....kdyby to vyšlo, by by to super
Do Třeboně jezdí kamarádka,a je tam děsně spokojená. V Karviné byl zase můj tatka a říkal o tom taky dobré věci. Asi bych se přikláněla ke Karviné (tam by mě mohly navštívit dvě kamošky )navíc jsem tam byla (ne nalazenském pobytu) a viděla jsem to tam. Mají pospojované budovy. jen mají vzhled tzv komunistický...není to moderně opravené.
Je u vás taky tak hnusně holky? tady nesvítí sluníčko a máme sníh!!!
Jak se máte dneska? já jdu zase něco odcvičit...a pak obídek. dobrou chut vám přeji..
Pájo
petraceb
| 4. 11. 2009 10:25
Ahoj Pájo,
dnes je asi nějakej divnej den.
To mě mrzí, že to citíš, čert ví, čím to je. Jestli změnou počasí nebo co.
No mě je dnes hůř. Už jsem to psala Hanče, že mě noha pěkně brni tak mě to nutí pajdat, ale snažim se, aby to nikdo tady nepoznal.
Nesla jsem tři šanony do třetího patra a myslela, že mi rupnout záda.
paa
Haní
nedinka
| 4. 11. 2009 10:17
Ahoooj
To je mě líto, že máš teplotu, nepřeháníš to se cvičením??
Já jsem taky dneska špatně spala, napřed jsem nemohla usnout, budila jsem se a ráno v půl sedmé jsem už byla vyspaná...taik nevím, co se děje...
Trošku cítím záda, snad poprvé od operace...ale zase, jen, když stojím. Když ležím, tak mě nebolí vůbec nic, ani při otáčení, ani to mě nedělá problémy...
Ty vitámíny bych si koupila, ale vím, že z vitamínů B se přibírá, už tak mám strach, jen ležím, jím, k tomu žádný pohyb..Já jsem k vůli těm bolestem přestala sportovat a postupně nabrala skoro 10 kilo...nevím, kdy a jak je shodím...No ale když jde o zdraví, měla by jít krása bokem, že jo?
Ale uvažuju o těch tabletách, o kterých tu psala Olga...
No, až se dostanu do lékárny, něco vymyslím...
K těm lázním...buď Karviná nabo Třeboň....a kdy nevím...březen??? Bylo by fajn jet do těch lázní spolu,...
Pro Petru
Petí, je fakt , že ten brácha Ti mohl "pomoct"...Jak je Ti dnes??
Hani
petraceb
| 4. 11. 2009 10:07
Ahoj Hani,
bůh ví čim to mám. Jak píšeš, buď to mohl posunout nebo taky ne. Uvidíme jak to půjde dál. teď zrovna necítím půlku toho chodidla a nártu jak to brní, ale snad to zas přejde, hlavně néé až za půl roku jako minule . I když tyhle výstřely a mravenčení je jiné než minule. No uvidim, ale k dr rozhodně nepůjdu. To je furt nějakej doktor .
Už je to v pohodě semnou, stejně by to nevyšlo. Tak se mi bude jen líbít . Dneska má Jiřík ambulanci, mu zavolám , néé dělám si srandu
To až dneska mě probudilo to brnění, pak už jsem neusnula.
Včera mi to náhodou bodlo, že jsem tu byla už od 6h. Dneska jsem se koukla na němčinu na zítra do školy.
Děkuji, že máš radost , taky jsem ráda, že tam nic neni . Je to fakt, je málo dobrých zpráv.
Koukám, že jsis taky užila své z močákem a ledvinama. Muselo to být dost nepřijemné.
My jsme včera byly v nějakém obchůdku a ten pás tam měli za 60kč , ale neni špatnej tak uvidíme. Záda teda furt bolely, ale co kdyby ....
Přesně tak, jak jsem byla minule na tý urologii tak tam byla nějaká mamina asi v mém věku s chlapečkem. Venku zima a ona měla ledviny venku .
Měj se krásně, pa
Petro!
srnka
| 4. 11. 2009 09:36
Ahoj Peti!

Já si myslím, že ti brácha klidně mohl způsobit posun plotýnky. Nemusí jít o velký posun, ale přece jen se tam něco prostě stát mohlo. ale také ne.

Neštastná láska bolí.... Takže buď zapomenout a nebo se vrhnout do boje...návštěva u dr by snad mohla být...
Předepíšu ti lék...ČAS....aby ses nám netrápila.

Koukám, že nemůžeš spinkat, to jemi líto, ale aspon uděláš hodně práce, když jsi tam tak brzo

Jsem ráda, že tam nic nemáš!!!!jupí
Dobrých zpráv je vždycky málo...

Jak tady píšete holky o tom teplu na bederku, tak máte pravdu. Jen nevím, že , když jsem nosila košilky už od mala,( aji v pubertě jsem je nosila), tak jsem měla stejně posun plotýnky. Byla jsem nucena košilky nosit kvůli opakovaným zánětům močového měchýře (a zánět ledvin) (a že to mělo těžký průběh, až 38,5 teploty atd.) Dalo se to skrýt neprůhlednýma halenkama. A košilky nosím dodnes, Jak mě táhne na záda, je mě prostě zima . Tak asi košilka je málo...

Bederní pás je skvělá věc!!!!

Tak přeji teploučko holky a neprochladněte. Lepší být zdravá, než nosit výstřely módy
pro Páju
srnka
| 4. 11. 2009 09:17
Ahojky!

Nejprve se vám holky omlouvám, že jsem včera nějak nepsala, (jen dopoledne) ale pak mě nebylo dobře, měla jsem zase zvýšenou teplotu, tak jsem ležela a spinkala.

Dneska to snad doženu.

Kde mě to bolí přesně? No v místě rány při otáčení a špatném pohybu cítím páteř, to není bolest. Jak to popsat?Asi to je takový tlak. Když ležím a ani se nehýbu, je to ok. Nohu cítím je trochu, trošku táhne, ale není to jako předtím.
Páji, doporučuji ti si zakoupit vitaminy milgamma N , jsou to vit B na nervy, tedy na obnovu nervu a na ty koreny. Stálo to jen 135 kč , to bychom měli papat pro obnovu těch nervů.

O lázních jsem zatím nepřemýšlela...kam bys chtěla jet ty a kdy zhruba?
Dori
petraceb
| 4. 11. 2009 06:36
Ahoj Dorinko,
děkuju za pozdrav a Broni taky moc pozdravuj. Psala jsem ji sms, ale přišla mi doručenka, že zpráva neodeslána tak nevím zda má jinej telefon.
To je fakt, teploučko dělá divy na záda.
Budu ti moc držet palečky, aby se ti to zas nevrátilo.
Mě ta haksna začíná brnět, už jsem od 3h vzhůru tak jsem už i v Práci, nemohla jsem spát. A pajdám, ale v práci se musim snažit, aby to nikdo neviděl. Táhne a brní mě to po zadní částí stehna, přes zevní stranu bérce a jde to do nártu, prstů a půlky chodidla. Asi brzo navštívim cvokhaus z toho. To jsem si myslela, že budu mít klid, půl roku mi stačilo marodit a ono zas, ale to mám jak se mi opřel celou vahou a křuplo to.
Teď už budeš nosit jen teplé botičky, od nohou to jde právě rychle.
Přeji hezký den a napiš. pa a taky posílám pusinu
Oli
petraceb
| 4. 11. 2009 06:30
Ahoj Oli,
děkuju. Asi ho fakt koupim. Mamka má na třikrát zabloklou páteř už kolik let a má právě ty křeče tak snad ji to pomůže.
pa
Brona
DORI
| 4. 11. 2009 00:18
ahoj holky, Peti, Stani a vsichni, Dneska jsem dostala sms od Broni, ma porad bolesti Co mne teda nepotesila.Tak moc jsem ji prala, zlepseni v laznich.
Pry ji pridali neco a ubrali, snad to pomuze,Poprosila mne, at vsechny od ni moc a moc pozdravuji , tak Vam to vyrizuji vsem. Mejte se hezky, O tom teple jak pisete, je 100%Jak vsak vis Peti ,ja uz delala a ted na dusicky jsem mela jen polobotky, nastydla a uz citim jak ten koren je bolavej, Neni to nic proti tomu co jsem zazila, ale desim se, ze by to zas mohlo dojit tak daleko.Porad si davam pas i deku obcas kolem sebe,jen at se to prohreje, Kdyz musim delat neco,tak svetr kolem pasu uvazanej Snad to jeste zachranim a nerozjede to do toho silenstvi.abych zas byla na ostaru manzelovi a musel se o mne starat a tahat mne na voziku.Drzte mi palecky, at se z toho dostanu Budu si uz davat i na nohy vetsi pozor.Posilam vsem pusinku at Vas nic neboli pa.. Mirka
Petro,
burdyska
| 3. 11. 2009 19:28
to magnézium je taky na ty křeče. Tak to vyzkoušejte, každopádně prospějete svýmu tělu. Zpomaluje nervosvalový převod a snižuje nervovou dráždivost (opsáno z letáku). Mně teda fakt pomáhá. Diabetici ho můžou brát taky.
Tak zatím...
Oli
petraceb
| 3. 11. 2009 18:27
Ahoj Oli,
a je to magnézium také na křeče v nohách? Já že bych je pořídala mamce, ale je diabetik.
Měj se pěkně, pa
Pája
petraceb
| 3. 11. 2009 18:26
Ahoj Pájo,
tak mi tam dr sahal a nic tam není, asi to prý byla zvětšená uzlina, ale dal mi doporučení na prsní ultrazvuk, mamograf zatim ne tak se tam někdy objednám.
Tak doufám, že ti ta operace pomohla a budeš v pořádku.
Snad už se budeš tedy moct posadit, musí to být nepříjemné stále dávat pozor.
Já si dnes koupila bederní pás tak ho teď mám.
Co si myslíš o tom, jak jsem psala jak si na mne brácha lehnul? Má 90kg.
Jinak děkuju za palečky .
Posílala jsem ti do zprávičky své číslo.
papa
Pavli,
burdyska
| 3. 11. 2009 14:54
tak ty vlňáky nosily i moje babičky (páč jsem vyrůstala na Záhorí--kousek od Hodonína) , tak by se ještě u mojí mamky nějaké našly. Ale ona je daleko a já nosím teď kolem beder aspoň vlněný šál. Ale to teplo vážně pomáhá, tři dny po seknutí v bedrech jsem ještě nosila beraní límec z kabátu a proto asi jsem se dala tak brzy dokupy. Teď už nosím jenom ten šál...No a co mi taky pomáhá, je magnézium v tabletách, jmenuje se MAGNE B6, je jich v krabce 50 stojej kolem stovky a já si dávám jednu na noc (ale můžou se brát až tři denně-viz leták) a spím jak mimino . Je to hlavně na svaly, na uvolnění. Tak to holky zkuste, uleví se vám!! Dobrá rada nad zlato.
Peti
nedinka
| 3. 11. 2009 14:13
budu na Tebe moc myslet, aby to dopadlo co nejlíp...
O tom výhřezu nevím ani kolik před, ani po...Jen mě dr říkal před těma obstřikama, že ten výhřez je dost velký, ale napřed ještě zkusí právě ty obstřiky...ty jsem absolvovala 2x a bez efektu. Po operaci jsem zatím na žádném vyšetření nebyla...
Já doufám, že jak pojedu za 14 dní na kontrolu, tak už mě pak dovolí sednout...Taky mě čeká rehabilitace, kde na ní pojedu nevím....Peti, držím palečky...papa
ještě něco
petraceb
| 3. 11. 2009 12:14
a ještě, když se k tomu vrátím, jak jsem psala, že mi hupsnul na ty nohy tak jsem tím myslela, že jsem měla až kolena u obličeje a pak tam něco zakřupalo
Pájo
petraceb
| 3. 11. 2009 12:11
Pájo, budu muset na něj zapomenout a brát tak jak to je, chce to čas.
Mě má nastarost právě ta hnusná neurologie na Mělníku, to bych musela vědět, že to mám vyhřezlé jak ďas nebo něco, abych k němu šla , takhle bez CT by se mu to asi moc nelíbilo. Půjdu k dr až to bude nesnesitelné. Myslíš, že jak mi hupsnul na ty nohy a já vlastně byla jako by v tý kolíbce, že se mi ta protruze víc vysunula? Od tý doby mě to takhle zlobí.
A ty víš kolik jsi měla ze začátku výhřez a kolik když ti diagnostikovali operaci?
Tak snad se ti nervík bzro zhojí a neměla si tyto potíže.
Nedivím se ti, že se bojíš posadit. A kdy ti lékař dovolil si sednout?
To jsi měla dost namáhavou práci tak tam se to asi stane raz dva.
Ano jsem v práci, ale půjdu už před půl druhou. po třetí hodině mám být u nás na mamologii, víš jak nic nebylo na tom sonu v tom podpaží tak mě posílaj na mamo. ach jo, už mě s tim štvou, pořád po doktorech
Peti
nedinka
| 3. 11. 2009 11:49
vím, o čem, píšeš....to je nešťastná láska...
Víš, asi bych se td na Tvém místě zbalila a jela k tomu Tvému dr a chtěla nové vyšetření...Za rok se toho mohlo dost změnit....si vem, že u mě došlo ke změně během 3/4 roku...to beru od začátků bolestí až k operaci...
To mé lýtko je prý normální...ten uskříplý nerv bude zlobit do té doby, než se vrátí do normálu..a to prý může trvat až rok... mě to právě bolelo nejvíc, když jsem seděla nebo ležela...Teď když ležím, tak mě nebolí vůbec nic a sedět jsem ještě nezkoušela...mám strach, až si sednu, aby to nebolelo...to by mě asi kleplo.... U mě sehrálo roli asi více faktorů...dělám v masně, takže z tepla do zimy, taháš těžké bedny, k tomu doma práce okolo domu a zahrady, málo času na sportování...a taky špatná strava.......Ted už vím, že jsem se měla šetřit....Ale už budu!!!!
Jsi v práci?
Ahoj Pájiku
petraceb
| 3. 11. 2009 11:36
Pájo, vůbec se neomlouvej. Mě to taky někdy občas blbne.
Dneska je to trošičku lepší, akorat mám furt slzy na krajíčku, jsem to, ale kr....
Já si myslim, že ty moje potiže asi ničím nebudou. Když na to nepřišli ani před rokem, je tedy fakt, že před rokem to bolelo jinak než teď. Občas mě to přetáhne od bederky přes zadek, po stehně, někdy po kolenu, ale teď po nejvíc přes tu stranu bérce na nárt do prstů. Sem tam to zabrní jako by rychle projely mravenci. Třeba je to jen počasím nebo teď si vzpomínám, že jsem jednou ležela na gauči a chtěla si protáhnout záda tim. že udělám kotrmelec do zádu , ale to nešlo, na měkkym gauči, no a brácha ke mě šel, že mi stlačil nohy dolů, měla jsem jako kolena u pusy, jak jsem se protahovala, tak mi je tedy docela silou zmáčkl dolů až jsem řekla au, páč mi tam něco ruplo a pak mi nohy narovnal a dával je nohoru, to jsem trochu cítila jak to brní, je to tak 14 dní a od té doby to vlasntě takhle bolí.
Chtěla bych ti nějak pomoct s tim lýtkem, ale nevim jak. Ptala jsi se lékaře?
To máš pravdu, babičky věděli proč nosit šátek.
Takže koukám, že jsi pěkně nastydla viď a pak se to rozjelo.
Měj se krásně, papa
Ahojky holky
nedinka
| 3. 11. 2009 11:19
tak Vás moc zdravím...

Peti, včera mě nějak blbl net, vůbec jsem nemohla odepsat, tak se moc omlouvám, že jsem Tě nechala v té blbé náladě....Ale snad už je dneska líp....
Ty Tvé bolesti, jak popisuješ, mě dělají starosti...já je měla přesně takové...Ale je fakt, že dneska nejsem taky úplně ok, táhne mě lýtko, když jsem na nohou...tak jen ležím...

Hani, kde Tě to bolí přesně? Jak Tě to bolelo před operací? Já o té ráně ani nevím...ani záda mě nebolí....teda někdy trošičku cítím tlak, ale to jen když třeba dlouho stojím....mě spíš trápí ty bolesti v té noze...Hani, už jsi přemýšlela o lázních? Máš pravdu s tím, že je fajn marodit ted....do Vánoc třeba budeme ok...

Oli, mě to začalo podobně... před Vánocema mě bolelo v zádech..jen v zádech, bez nějakých výstřelů do nohy...v té době mě ale začal zlobit kotel. Znamenalo to jít do studeného sklepa a dopustit vodu, která z něj vytekla, vytřít ....a tak se stalo, že jsem tam šla jen v pyžamu a s těma bolavýma zádama...byla jsem na sebe neopatrná... Takže si myslím, že jsem si je nachladila a od toho byl jen krůček k těm bolestem, vystřelujícím do nohy...Taky jsem pak chodila plavat...jenže studená voda a stuhlé svalstvo asi taky udělaly svoje..podle mě záda chtějí teplíčko....u nás nosívaly stařenky takový vlněný šátek(vlňák)zavázaný okolo pasu....i moje babička jej nosívá ...Asi věděly proč....

Přeju bezbplestný den
pozdrav
petraceb
| 3. 11. 2009 10:43
Ahoj Hani,
tééda já tě obdivuju, že cvičíš, taky bych měla, ale nějak na to nemám čas a nebo zapomenu. Ale ty musíš viď, aspoň se dobereš k rychlé rekonvalescenci.
Takže to máš ze sportu? Člověk, aby se pak bál jít něco dělat.
Bolí tě kostičky? Já si myslim, že nevim teda jestli je to normální, ale prý hodně lidí to má po operaci, to víš, neni to tak dlouho co jsi ležela na operačnim stole tak to chce asi chviličku výdrž než se to vše upraví.
Dnes se mi zdálo něco, ale už nevim co .
Od včerejška nějak nemůžu pořádně došlápnout na palec u nohy, teda spíš na takovou tu klenbu nebo co to je a zas mě to táhlo po stehně až po straně bérce až na nárt do prstů. To je divný tohleto.
To víš, jsem smutná, páč jsem zabouchlá a nevim jak z toho ven. Potřebovala bych pár facek .
Měj se krásně, papa
pozdrav
srnka
| 3. 11. 2009 09:06
Ahoj ! Docela zajímavý, že mě se to nejvíce rozjelo taky po nachlazení...a přitom já nic těžkýho nezvedala. Snad jen jsem předtím hrála sqoush a po tom jsem se nemohla ani ohnout...Pak prej sportem ke zdraví
To je osud už, že si těch nových oken ani neužiješ, ale co naplat, že. Určitě v novém bytě bude taky dobře.
Tuhle nemoc , jak jsem zjistila má spoustu lidí . Nemusíš být vystrašená! Fakt se neboj, dá se s tím v pohodě žít. Omezuje to jen v tom, že nesmíme tahat těžké věci. Prostě se šetřit a hlavně denně cvičit min. 30 minut posilovací cviky na zádový svalstvo. Jedině by se mohlo stát, že člověk může ochrnout .(ve vážných případech)..ale to si člověk nesmí připouštět, jinak by se z toho hned zbláznil. Není to jednoduchý, ale , kdo to má v životě jednoduchý?
Peťo, jsme s tebou, sice jen přes net, tak nebuď smutná.
Toto počasí tomu moc nepřidá, to je fakt. Ale prostě už přišel podzim a zima....zase budou tu Vánoce..tak je na co se těšit. Zimu taky nemusím, a hlavně tu tmu brzo..
Říkám si, že je fajn, že marodím v zimě zazimovala jsem se pod peřinku jako medvídek a vylezu až na jaře.
Jak se máte holky vy a copak se vám zdálo?
Včera mě opět bolely kosti v zádech, já to docela hodně cítím při špatným pohybu (jako vstávání a otáčení jen). Nevím, je to normální? Nejlíp mě je, když ležím na zádech a anni se nehnu.
pěkný den přeji
pro Pavlu (nedinka?) a srnku
burdyska
| 2. 11. 2009 21:30
tak já jsem nejdřív dostala chřipku, kterou jsem neměla snad pět, šest let. No a chodila jsem s ní do práce. No a když se mi chřipka pořádně rozjela, tak mi seklo v kříži. Tak to asi byla příčina. Ale já jsem si záda strhla v srpnu, když mi vyměňovali okna a byla jsem na to sama a to teda byla pořádná bolest do bederky. Pak jsem jela na dovču, tam jsem hodně turistikovala a záda byli v poho. Až teď to udeřilo. ....Holky, uvidím, co na rehabce a jak se budu cítit....Ale ten výhřez se mi asi udělal u ěch oken, jak jsem jak pošuk gruntovala a nanic, vlastně na dva měsíce, protože se stejně za tři tejdny stěhuju, takže si ty okna ani pořádně neužiju. Hlavně, že jsem si uhnala tuhle nepříjemnou nemoc....A to mně mrzí a jsem z toho vystrašená.. Jinak jmenuji se Olga.
smutno
petraceb
| 2. 11. 2009 19:09
Ahoj holky,
tak je mi nějak pořád smutno až je mi z toho do breku. A ještě tohle počasí taky moc nepřídá.
Jak se cítíte?
Psala jsem sms i Broně do lázní, ale přišla mi sms, že to nebylo doručeno tak nevim kde je chyba.
jizva
srnka
| 2. 11. 2009 16:57
AHojky!
CD jsem si zakoupila v nemocnici na neurochirurgie, Mám nápad, já se to pokusím nahrát na net, a pošlu to odkaz, kde si to stáhneš jo? jen to v teto rychlosti tady nebude tak hned...takže trpělivost. .....

No já tam nic zelenýho nemám, tak přemýšlím, zda by mě to tam neměla dát obvodačka..raději...víš.
No vidíš jaká jsi šikulka! S těma ponožkamaje to obtížný, já si je dávám, když sedím na posteli ,tak přes bok... . To máš dobrý, že to tak necítíš, to je divný, že já ty záda tak cítím a ty kosti tam..fuj..nebolí to, ale divně tam švihá v zádech...
Hlavně že se o tebe někdo stará, tak pa
plotýnky
srnka
| 2. 11. 2009 16:07
AHojky!
No buď ráda, že tě to nebolí. Ale jak píše Peťa, nějak bych tomu nevěřila, že by se stal zázrak a tobě se to nevrátilo, i když by to bylo úžasný. Ale jen tak samo?
Kdyby to bylo po Dornově metodě, tak tomu aji věřím, ale samo asi težko. Máš to asi v klidu, jako že to nenamáháš, tak to asi nebolí .Přála bych ti to, aby ti to nebolelo a bylo to v pohodě.
Ono asi ze začátku je to ok, mě pobolívaly záda, prošla jsem rehabkou dvakrát a až pak zjistili, co mě je a už jsem byla na operaci, Buď ráda, že to víš, co ti je . Přeji dny bez bolestí a záživnou rehabillitaci.. a popisuj nám , jak ti je. pa
burdyska
nedinka
| 2. 11. 2009 15:43
Ahojky, možná jsi to měla jen nachlazené...nevím..Ale co vím je, že velký výhřez se nevyléčí...plotýnka se na místo už vrátit nedá Jde jen o to, jestli Ti to dá pokoj anebo Tě to časem donutí...Já si říkala, že půjdu radši zavčasu...Ten utlačovaný nerv se totiž může poškodit a můžeš zůstat ochrnulá na tu nohu...Ale nechci strašit,
Nejsem kompetentní osoba..abych radila, co dál....
hezký den

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
15. 6. 2025 20:05
14509
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
milica
15. 6. 2025 22:26
73511
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12