Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

ahoj holky
petraceb
| 7. 11. 2009 12:45
Ahoj holky,
pěkný den přeju.
Včera jsem se nemohla dostat na net tak proto jsem ani nenepsala.
Zatim jsem na neurologii nebyla. Myslim si, že by mě tak nejspíš poslali do pr...
Mám obavu, že tam právě bude ten jeden doktor, kterej v dubnu kroutil palicí, co mi může bejt a proč si chirurg dovolil mě za nima vůbec posílat. Tak tam mám nějak strach jít.
Zatim to nebolí. Jen to celý den táhne po celé té noze, pořád stejně, po zadní straně stehna, dolů přes zevní stranu lytka, přes kotník, nárt a prsty.
Mějte se hezky
rady
srnka
| 7. 11. 2009 11:28
Ahoj!
Než začneš páji cvičit, ráda bych ti posala, co je jěště na tom CD napsáno. Je to rada nejen tobě , ale i ostatním, jak správně ovládat tělo, tedy páteř.

1) Jak se položit na podložku:
-nakročíte si zdravou dolní končetinou, přejdete do kleku, záda máte rovná
- posadíte se na paty a opřete se o natažené horní končetiny
- přes loket se položíte na bok
- pomalu se otočíte na záda

2) Jak vstávat:
- položíte se nabřicho
- opřete se o ruceš a zvednete se do kleku
- posadíte se na paty
- přejdete do vysokého kleku
- nakročíte si zdravou dolní končetinou
- rukama se opřete o kolena zdravé dolní končetiny
- vzepřete se a přejdete do stoje, záda máte rovná.

Působí-li vám nějaký cvik obtíže , vynechejte jej.

Pěkný víkend přeji všem
u nás zase není sluníčko...
Haní
nedinka
| 6. 11. 2009 19:21
Jede mě hudba a nejde mě zvuk...musím na to ještě mrknout...syn mě už pláchl do ulic, takže nepomůže. No, aspoň mám program na večer....ale díky, jsi moc hodná.... Haní, jsem moc ráda, že je Ti fajn....no, vždyť už bylo na čase....
Petí, no tak...kde jsi? Už jsem docela nervní, jestli si Tě tam nenechali..Ikdyž, kdyby Ti měli pomoct od bolesti, tak ať....
Já jsem td byla uklidit v kuchyni, ale táhla mě zase ta noha...ach jo...kdy to přejde??? A přejde to vůbec někdy???
Zdravím Marťu a doufám, že se má fajn....
holky
srnka
| 6. 11. 2009 18:57
Ahoj všem!

Páji: Už se ti to podařilo ? Jak se máš , ležíš jěště?
Přesně jak píšeš,souhlasím, proč prodlužovat bolesti, mě teda řekla dr, že už mě to drží dlouho, že je nejlepší jít na operaci, aby se ty nervy nepoškodilo úplně..nad jinou variantou jsem nepřemýšlela. Představovala jsem si, jak mě bude po operaci fajn...a taky , že tp je ted ok, nožku už tak necítím a mravenci se odstěhovali. Ted si myslím, že to bude na mě, jak budu cvičit pravidelně a jak budu přistupovat ke svému tělo.

Marti, no fakt 5 krát? to je síla, brrrrrrrr, jsi fakt statečná, žes to vydržela....

Peti. Už jsi doma od dr?Jak jsi dopadla? čekáme na tebe a myslíme na tebe.

P.S. To nikdo nemůže vědět, jak dopadne, jednou je dobře, pak zase špatně, život je zamotaný a není jednoduchý.
Marti taky si dělám se vším hlavu, ale pokouším se to odnaučit. Ale moc to nejde. Nevím, my ženský už jsme asi takové

Mě je fajn,už ani jeřáb na noc nepotřebuji, jen ten krk...
Blázinec
Martina12
| 6. 11. 2009 12:38
No to víš, že když mě to začne bolet, že to všechno vidím černě, což většinou stejně tak dopadne. Dělám všechno proto, aby se to nerozjelo, ale stejně se to vždycky rozjelo. Nikdo mi neporadil, jak tomu zabránit, když to začne pobolívat. Je to hrozný a neuroložka mi s klidem řekne, že se mi to bude vracet, a že problémy mít budu, ale prý je to pořád lepší než operace. Já to chápu, k doktorům se vrací právě ti pacienti, co mají po operaci problémy a někdy bohužel ještě větší než před tím a už je to nevratné, takže oni žijí ve světě, kde zdravý člověk a bez bolesti v podstatě není. Ale co můžu dělat? Teď jsem objednaná na masáže a hodlám tam chodit pravidelně, třeba jednou za měsíc a jsem odhodlaná opravdu poctivě cvičit na furt . Taky chci v únoru jet do těch lázní. Už nevím, co víc bych pro to měla udělat. Každá rada drahá. Tak ať vy patříte k těm uzdraveným pacientům. Nemyslete si, já mám skutečně radost, když někdo píše, že je po operaci v pohodě, protože dřív nebo později se mi kanál zúží natolik, že na tý operaci skončím. Tak děvčata, žádný stresy (to se mi to mluví , ale sama se stejně stresuju a dělám si se vším starosti).
Holky
nedinka
| 6. 11. 2009 11:45
Marti, já tu bolest prožít 5x, tak mě chodíte navštěvovat do blázince....Mě pan doktor těsně před operací přišel říct, jestli jsem pevně rozhodnutá...že by se to dalo oddálit, ale určitě by mě to v budoucnu neminulo...rezolutně jsem řekla ANO...už jsem se na ni úplně těšila...
A ikdyž to není ještě úplně OK, tak nelituju....Nevím, o co některým dr jde, když říkají, že operace až na posledním místě...proč zbytečně protahovat bolest, když je operace stejně nevyhnutelná....a žít s vědomím, že dnes je fajn, ale co když mě ta bolest přepadne znova, tak to teda ani náhodou....Ikdyž kdoví, jak dopadnu, že?
Peti, moc na Tebe myslím.....drž se.....Budu s napoětím čekat, co Ti řeknou.....
Hani, asi jsem analfabet...počkám na syna.....díky moc za snahu....
Martinko
petraceb
| 6. 11. 2009 11:18
Marti, docela se tomu divim, že tě takhle na Homolce odbyl. Nechceš zkusit Jiříka? Nenabízim ho jen, že se mi líbí, ale je to páteřní specialista. Ještě bych ho zkusila fakt. Ať ti to odoperují a třeba se ti zrovna uleví.
Pro ty doktory je to vždy tak jednoduchý, kdo to nezažije tak neví.
Deprese a nastydnutí dělá svoje. Člověk na to nesmí myslet, pak je to horší a horší. Psychika je hrozná na tyhle věci.
Ježiš, pětkrát?? To je šílený. Já to teď mám po druhý a bohatě mi to stačí.
Marti, určitě bude líp, věřim tomu
Péťo,
Martina12
| 6. 11. 2009 11:11
já jsem zvláštní případ. Výhřez mám 5mm vlevo s mírným tlakem na nerv, jenže teď mě to už osmý měsíc bolí do pravé nohy. Na MR zjistili zúžený kanál z obvyklých 13 mm na 9 mm v nemocnici v Hořovicích řekli, že je to dost a na Homolce napsal, že nález takřka žádný. Takže mi nikdo nebyl schopný říct, proč mě to vlastně bolí. Neuroložce jsem říkala, že tam přece musí něco tlačit a ona že ne, že to může bý svalový atd. Prý je naděje, že se to zlepší, ale pokud nepomůže operace, tak už není naděje žádná, tak mi řekla, ať na operaci určitě nechodím, když to není nutně nutný, tak jsem byla v depresi, že ty bolesti nikdy neskončí a opět jsem začala cvičit a to jediné se zdá pomáhá. Jinak abych byla přesná cvičím pravidelně už několik let, ale do toho jsem občas vynechala, pak jsem měla chřipku, pak jsem nastydla (zánět močáku), do toho stres v práci a už to bylo, cvičení necvičení. Tak holky hlavu vzhůru a hlavně nemyslet, že se to zase vrátí (u mě je to teda stoprocentní, už jsem si to peklo prožila popáté). Péťo drž se, zase bude líp, i když to tak nevypadá.
Oli
petraceb
| 6. 11. 2009 11:05
Oli,
musím to tu vydržet, už by ze mě byly na větvi. Dnes mám jen do tří hodin.
Po operaci právě ještě nejsem, ale klidně bych šla i s radostí, jen kdyby mě to konečně dalo pokoj
papa
Ahoj Péťo.,
burdyska
| 6. 11. 2009 11:01
to tě moc lituji, že tě to bolí, ale mněla by si se vykašlat na práci a jít k doktorovi. Ty jsi po operaci? s tím si fakt nezahrávej!!!!
Oli
petraceb
| 6. 11. 2009 10:58
Ahoj Oli,
děkuji.
No já už jsem z toho taky na mrtvici.
Ale je moc dobře, že už tě nic nebolí, to je fajn
Pátek
petraceb
| 6. 11. 2009 10:57
Ahoj Martinko,
dodáváte mi tady sílu a moc za ni děkuju
Na tu neurologii určitě pojedu. Možná, že mi dá kapačky jednorázovky. Já na nich byla v prosinci, ale pomohly jen na dva dny. Zkusim si od nich napsat tramal.
Doma spim u topení, pod zádama termofor a ještě páteřák.
Asi jsem si to udělala tim cvičením, taky jsem tam skákala jak kobyla. Fakt jsem krá...a.
A ty máš kolik výhřez? Já mám protruzi 3mm s lehkou kopresí durálního vaku na L4/5, a pak pár malých protruzí na Th
Ještě jednou děkuju papa
ahoj Páji,
burdyska
| 6. 11. 2009 10:52
mně je dobře, mně normálně nic nebolí, už mi ani netáhne nerv do zadnice. Neberu žádný prášky, jen na noc to magnezium (MAGNE B6) a asi to fakt pomáhá, je to na uvolnění svalů. Ale je to nějaký divný, že by se mi tak brzy ulevilo? Koliku jsem mněla 22.10. Chudák Petra, to ji moc lituji. To bych z toho byla pěkně vystrašená.
Hani
petraceb
| 6. 11. 2009 10:47
Ahoj Hani,
to mě mrzí, že tě bolí v krku. Jsi asi nastydla ne?
Dnes je tu taky zataženo .
Trošku zabraly ty léky, ale stejně to táhne. Ale na tu neurologii si zajedu, ať se třeba oni pose...
To je fakt, ženská vydrží mnohem víc než chlap
Ani se ti nedivim, když si vzpomeneš na bolest. Neni o co stát viď.
Mám někdy pocit, jako kdyby mi někdo za ty prsty u nohou tahal
Měj se krásně, papa
Pátek
Martina12
| 6. 11. 2009 10:17
Ahojky, taky všechny moc zdravím. Ovšem vypadá to, že tu máme smutný pátek, protože Péťu to bolí, je to jako by nás to bolelo všechny, protože víme, o jaké bolesti jde. Dneska jdi každopádně na tu neurologii. Zkus, ať ti napíše kapačky - můžou pomoct aspoň trochu. Normálně si o ně řekni, že ti obstřiky nepomáhají. Taky jsem to tak udělala. No a doma hajej v teple, hlavně si nedávej horkou sprchu nebo vanu - to se nesmí, nic nedělej a necvič. Možná jsi to s tím cvičením mohla i zhoršit. Jenže je těžký poznat, kdy je člověk v akutním stavu a kdy už ne. Já jsem si to kdysi zhoršila plaváním, protože jsem šla plavat, když mě to začlo bolet a pak jsem ani nemohla chodit. Určitě ti napíšou nějakou kombinaci léků a teď už asi není nic, co bych ti ještě mohla poradit. Ach jo. Soucítím s tebou, i když to ti nepomůže. Tak ať ti léky zaberou.
Pájo
petraceb
| 6. 11. 2009 09:51
Pájo, dnes mám do tří. Já ti nevim zda si mám řikat, aby mě pustili dřív, uvidim jak to půjde. Teď trochu zabraly ty dva prášky. Ale brní to furt. Myslim, že to bolelo po straně bérce a holeně a jde to přes kotník, nártu a do prstů a pak i po dolejšku na chodidlo. A touhle cestou to i brní. Někdy mě bolí i celé lýtko.
pátek
srnka
| 6. 11. 2009 09:44
Ahoj holky!

Páji, nz za cvičeníčko.....jsu to lehké cviky pro plotýnkáře po operaci. Jsem ráda, že tě noha skoro vůbec nebolí, až na tu bolest sem tam v zádech. Ty už neležíš a provádíš domácí práce? (vaření, praní, žehlení..?) Nejsi pak slabá? Dostala jsem informace pro pacienty po operaci plotýnek, kde píší, že v druhém měsíci po operaci je vhodné plavat, (ne však stylem prsa, při plaváni kraurem nebo na znak neprohýnejte páteř, )ihned se převlečte a neprochladněte. . Tobě žádné pokyny nedali v nemocnici?
Klidně ti to okopíruji a pošlu, je to velmi užitečné
Jak se jinak máš doma, ještě ti všechno máchale padá ?


Peti! Jak ti je? Doufám, že jsi to vydržela ty bolesti. Mě taky zabral jedině Diclofenac. Nebo ležení na zemi. Holka děláš nám starosti. Drž se, ženský toho vydrží hodně, víc jak chlapi! Když si vzpomenu, že mě to bolelo taky tak děsně, tak se otřepu. Fuj, neboj, bude zase lépe.. Pomohly mě i na noc čípky na uvolnění svalů.

Zdravím Marťu a Olu! Jak vy se máte holky?

Mě začalo bolet trochu v krku.
Jdu makat na pc, mám resty...a vůbec se mě do toho nechce.
pěkný den přeji, u nás bez sluníčka
Peti
nedinka
| 6. 11. 2009 08:27
nemůžeš si vzít volno anebo ti udělat jindy?
Jak to bolí? V celé noze nebo jen v některých částech?
Pájiku
petraceb
| 6. 11. 2009 08:23
Ahoj Pájo,
já nevim proč to tak bolí. Včera jsem cvičila a večer už mě to pěkně bralo, ale dnes je to katastrofa, před chvilkou jsem brečela, naštěstí mě nikdo neviděl. Musim na tu neurologii vydržet, dostanu se tam tak po 16h. Před hodinkou jsem si vzala 2 nalgeziny, ale zatim nic.
To jsi měla opravdu štěstí a tři měsíce čekat, by bylo pro tebe asi dost nebezpečné nebo už pozdě.
A to má dnes přijít 156 svazků se spisama, které musíme naskladát do skříně
ahojky
nedinka
| 6. 11. 2009 08:08
Petí....ježíš, jak to, že to tak bolí....????????Mě v bolesti pomáhal Dyclofenac, ale pokud máš něco osvědčenějšího, tak neváhej...Hlavně už někam běž....to není normální!!!!!!! mám strach, abys nedopadla nějak špatně...pokud bys měla ten výhřez a ten tlačil na nerv, může se poškodit... Pokud Ti prášky zabírají, tak to nějak vydrž, než půjdeš na to CT, ale pokud ne, tak utíkej hned! já měla možná štěstí v tom, že jsem se přes tu známost dostala do Prahy a ještě hned ten den mě pan poktor poslal na MR, což bylo velké štěstí, protože v té době už jsem měla docela velké bolesti a čekání dejme tomu 3 měsíců na MR by mě zabilo...
A vím, o jaké bolesti mluvíš...nic horšího jsem nezažila....
Haní, díky moc, jsi zlatíčko...hned začnu se cvičením....Mě už ta noha skoro vůbec nebolí, sem tam ucítím jen tu bolest v zádech, ale vůbec mě to nijak neomezuje v pohybu...ještě, abych už mohla sedět a třeba i plavat a budu spokojená...
Oli, jak je Tobě?
Zdravím Marťu.....
Strašná bolest
petraceb
| 6. 11. 2009 07:34
Ahoj holky,
já mám strašný bolesti v tý noze, nevim co mám dělat. Jsem v práci a chce se mi dost brečet. Musim se podívat zda tu mám nějaký prášek. Odpoledne si zajedu na tu neurologii.
papa
Pro Olgu!
srnka
| 5. 11. 2009 16:09
Ahoj!
Ano já jsem psala o Dornově metodě. Tak to je super, že máš masérku a můžeš tam chodit. Této metodě bych aji věřila. držím ti pěsti, aby ti pomohla, musíš tomu i věřit. A o průběhu léčby nás budeš doufám informovatJá osobně jsem strašně zvědavá na účinky Dornovy metody. Tak prosím občas napiš.
Přesně jak píšeš, rehab. setsry nerady slyší, že jim někdo leze do zelí. I mě tehdy varovali lidičky, když jsem byla jinde na masáži než u rehab,sester .
Hodně úspěchů při cvičení, držím pěstičky.

Měj se pěkně
pro Hanku(srnka???) Dornova metoda
burdyska
| 5. 11. 2009 13:28
Ahoj všem,
pro srnku (jsi Hanka?), když tak, já jsem Olga ....Myslím, že jsi ty tady na té diskusi spomínala Dornovu metodu. Tak já mám skvělou masérku, ke které chodím na lymfatické masáže (už skoro dva roky) a tak jsem ji včera zavolala a zeptala se na tuto metodu. Tak je to v suchu, ona dělá mimo jiných masáží taky Dornovu, kterou kombinuje s Breussovou masáží. . Říkala, že už pomohla lidem s plotýnkama,kterým nepomohly na rehabilitaci. Takže jsem se na příští týden k ní objednala. U nás ve městě to nikdo nedělá, jenom asi tato moje masérka. Tak jsem zvědavá, jestli mi pomůže ,ale mám takové tušení, že asi jo, ...a jsem strašně ráda, že jsem si na ni vzpomněla. takže budu chodit normálka na rehabku, kde to moc slibně nevidím a jednou za týden k moji masérce. Jen to nesmím říct na rehabilitaci, že chodím ještě na jinou masáž, prej to reh. sestry nemaj rádi, když jim ještě někdo chodí do zelí. ..Jinak tady máme sluníčko, oproti včerejšku je to nebe a dudy. Tak zatím se majte, jdu si udělat kafe.
Ahoj Pájo
petraceb
| 5. 11. 2009 11:07
Tobě taky krásný den.
Asi tam dneska teda zajedu místo školy. Nevydržela bych to tam, sedět na dřevěné židli.
Nejdřív se zeptám zda je tam ta moje mudra, jestli tam bude ten blbec tak se otočim na podpatku. Jen jestli nějaký CT vůbec udělaj. Si řeknou, že mi ho dělali v lednu tak je to zbytečný.
To je vlasntě fakt, kdyby tam něco bylo tak pelášim k Jiříkovi .
No možná, že tě záda bolej od toho stání. Měla by jses ještě šetřit
Hani
petraceb
| 5. 11. 2009 11:02
Ahojda Haničko,
to je fakt, inj zabírají jen na chvilku, ale zatím mi teda působí, jen ta noha kdyby tolik nebrněla, je to takové divné brnění, nevim jak to popsat. Asi jako kdyby mi tam něco proudilo, zástupy mravenečků nebo autíčko na setrvačník .
Já mám docela strach jít na neurologii, protože se bojim, aby tam nebyl ten debil dr. Jedině si tam zavolat nejdřív . U nás se CT bere podle menstruace a jelikož jsem to dostala v pátek tak bych ještě mohla, je to snad do deseti dnů od první menstr. Tak to abych tam jela teda. Čekat měsíc by se mě fakt nechtělo. Na MRI se prý do Prahy čeká 3 měsíce.
To je fakt, nejlepší je cvičit s někým, ve dvou se to líp táhne
Ahoj Marti
petraceb
| 5. 11. 2009 10:50
Marti, hned je to veselejší, když je venku sluníčko .
A jaký máš nález ty, že s tebou nikdo nic nedělal?
Mám moc velkou radost, že je ti o mnohém líp, jen tak dál .
Já mám docela rozcvičku tady, nejezdí nám výtah, protože nám davají jiný takže musím každý den šlapat do třetího patra a celý den pořád lítám dolů, nahorů se spisama. Dá to docela fušku . Já mám teď prý mít fyzické šetření. Cvičení asi až po bolestech. Tak přemýšlím zda jet na tu neurologii nebo ne.
To je teda škoda, že nemůže chodit spolu. A odkud přesně jsi?
Krásný
nedinka
| 5. 11. 2009 10:47
den všem
Marti, to sluníčko Ti závidím...my tu na jihu máme zase pošmourno a prý je i zima...To je fajn, že už můžeš spávat....když se čloběk nevyspí, taki je potom celý otrávený..znám to
Haní, já moc unavená nejsu...dokonce bych řekla, že jsem taková čilejší..bohužel, je to k ničemu...večer nemůžu usnout, v noci se budím a ráno jsem vyspaná třeba už v 7...a to ne, že by mě trápila bolest....Ikdyž dneska cítím záda....je to možné, že by se mě to skoro po měsíci od operace probralo??? Jinak noha už tak nebolí, doted jsem od rána stála, vařila, věšela prádlo a tak...a je to v pohodě...jen mě právě zlobí ty záda...no já vím, že mají právo bolet, ale po měsíci???
Peti, neváhej, a val na to vyšetření...Jakmile budeš mít papír s CT v ruce, můžeš navštívit Tvého milovaného dr, ne?Ale vážně...je to hlavně dobré pro Tvůj klid...budeš snad konečně vědět, co Ti vlastně je....
Haní, nabízel Ti někdo invalidní důchod?
Přeji den bez bolesti....
Peti!
srnka
| 5. 11. 2009 10:39
Ahojky!
Injekce opravdu zabírají jen na nějakou dobu, ale alespon se ti uleví Být tebou tak na to CT jdu určitě, at zjistí, jak jsi na tom. Nejhorší je žít v nevědomí. Já bych byla strašně zvědavá. Taky jsem byla u svého vyšetření nedočkavá.
Jaká je u vás čekací doba na CT?u nás teda docela dlouhá!
Souhlasím, že civčení přispívá k lepšími žití. Člověku se moc nechce pravidelně cvičit, ale když si uvědomí, že by bez cvičení se vrátily ty děsný bolesti, tak si to hned rozmyslí. Nejlepší cvičit s někým, ale pokud to nejde, tak se přinutit člověk musí sám, Mě pomáhá to, že cvičím s CD a nebo (když je někdo v obyváku) tak u telky (třebas toho využít k sledování seriálua nebo je nejleší cvičit u zpráv té půlhodky
Tak se mějte hezky holky, a jak píšu, jdu teda cvičit.
No a u nás teda sluníčko nesvítí
Ahojky Pěťo,
Martina12
| 5. 11. 2009 10:11
pozitivní zpráva - tady v Berouně taky svítí sluníčko . Já se zatím cítím líp. Ale nemůže to být ničím jiným, než tím cvičením, protože jak víte, nikdo nic se mnou nedělá, protože nemám velký nález. Od soboty už neberu léky na bolest ani na spaní. Už spím celou noc tak do 5.30 - 6., což je veliký úspěch, když jsem ještě nedávno 3/4 noci prochodila po bytě. Ale nejvíc to pořád bolí ráno po probuzení a ještě dopoledne, pak už je to snesitelné k normálnímu životu. Hurá - už by bylo na čase, trápí mě to osmý měsíc. Péťo, jestli tě to cvičení nebaví, tak tě musím uklidnit, že mě taky ne - ani trochu, ale zatím se každý den přinutím, když si vzpomenu na ty bolesti, ale je mi jasný, že to nafurt taky nevydržím, když mi bude OK, budu někam chodit cvičit - to se přece přinutím chodit pravidelně. Škoda, že nemůžeme chodit spolu nebo plavat, do posilovny atp. Tak se mějte moc moc dobře.
Hani
petraceb
| 5. 11. 2009 09:14
Ahoj Hani,
tak jsem dnes ráno byla v Praze cestou do práce u mého kamaráda praktického lékaře a musel mi dát injekci Ketanol nebo jak se to jmenuje a napsal mi recept na ambule Ketanolu a B12, bolest je lepší po injekci, ale je to jen na chvilku, a do nohy to táhne stále a brní taky. Napsal mi zprávu pro neurologii, kde prosí o vyšetření a o RTG a CT, popřípadě MRI. Jak jsem mu to popisovala tak říkal, že to může být buď opět blok LS vas nebo SI skloubení a nebo posunutá ta moje 3mmetrová protruze ve výhřez, ale to bohužel zjistí až CT. Tak nevim zda tam jít, ale bylo by to dobré, protože bych se ještě vešla do toho menstruačního cyklu.
To máš pravdu, na lásku je nejlepší něco dělat.
Jééé teď tu svítí sluníčko, hurááá, ale nevim jak na dlouho.
Přeji hezký den, paaa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
16. 6. 2025 11:01
14513
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
16. 6. 2025 09:47
73512
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12