Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Petraceb
nedinka
| 31. 10. 2009 19:31
to s tím kopčením děláš dobře...začnu taky....
Mě to začalo všechno tím, že mě bolela noha při sedění....pak už i při ležení...nejlíp bylo, když jsem chodila...a protože v práci mám neustálý pohyb, tak jsem paradoxně byla v práci nejraděj..jenže pak se bolesti stupňovaly a nejhorší bylo, že ráno jsem začala tahat nohu za sebou, nechtěla poslouchat...během dne jsem to rozchodila....Pak už jsem nebyla schopná dojet do práce autem...a to mám jen 4 kilometry....
Děláš mě , holka starosti.....
S červenou souhlasim
petraceb
| 31. 10. 2009 19:27
Přesně moje řeč, co nás nezabije, to nás posílí. Teda ještě,. že tam moc miluju medicínu, páč bych se z toho asi už zbláznila . No dostat se na medicínu, tak bych i možná uvažovala o neurochirurgii-spondylochirurgii , člověk získá vědomosti vlastním lítáním po doktorech .
Dornovku jsem nezkoušela, chodila jsem jen na rehábky, cvičení a masáže jsem měla mít, ale přišel mi do toho ten lipom a zrovna jsem ho měla na zadkem tak to nešlo.
Fakt mě nechtěli přijmout, přitom tam pak přišla pani co měla zabloklou páteř a jinej dr na ni byl moc milej, jen já jsem musela dostat takovýho dědka plesnivýho, no ale čert to vem už .
Tak koukám, že tě ten ortoped taky pěkně odbyl .
Já na bolest brala nejdřív ibalgin, ten nic, pak jsem dostala coxtral ten taky nezabral, pak tramal, ten mi zabral až za tři hodiny, což se divim a než to zabralo tak jsem byla zfetovaná jak fetka a pak jsem dostala dorsinflex a diclofenak, no taky mi moc nepomohl. Pak už jsem to zkoušela zapít i trochu alkoholem, aby mě to co nejdřív uzemnilo a já na to nemohla myslet.
Teď tu sedim u PC a zas přestávám cítít trochu nohy, asi si utlačuju tim svym tělem nervíky .
Na tý urologii mi strkali cévku a pak do mě nalili roztok a koukaly do počítače a pak to dělali i pod RTG a tam právě zjistili tu zúženou trubici, ale jak jsem psala, pomočování trvá tak to právě soudí k tý páteři.
Jásná věc, bolestem červenou
nedinka
| 31. 10. 2009 19:19
Mám s Dyclofenacem ty nejlepší zkušenosti...díky němu jsem se hýbala...jenže to není léčba... Já jsem bez něj měla někdy takové bolesti, že kdyby přišel někdo s pilkou, že mi tu nohu uřeže, tak bych mu ještě poděkovala....je to hnusné, ale je to fakt...
Srnko, psala jsi tu o Dornově metodě....sama jsem ji nevyzkoušela, ale někdo ji chválil, někdo odsuzoval...
Petraceb, jak radila srnka, zkus vyměnit doktora....Já byla ve Všeobecné fakultní v Praze na "Karláku" a musím jen chválit....všechny!!!
Nedinka
petraceb
| 31. 10. 2009 19:17
Já už si radči teď všechno kopčim, abych to měla kdyžtak i pro jiného dr.
Taky mi tu právě holky psali, že mě tam asi něco tlačí na nerv, ale na těch SEPách a EMG nic moc nebylo tak mi je to právě divný. Nebo jedině dělá rotyku to jak to trošilinku tlačí na ten durální vak, ale to je asi blbost.
Jsem ráda, že tam bulka není, aspoň tedy něco .
Chce to ještě asi čas než budeš zcela fit, ale je to hrozný když to člověka tak trápí.
Jooo a ještě mi taky strašně vadí stání, nevydržim na místě stát víc jak deset minut, furt pak musim přešlapovat jak mě ty chodidla bolej. Jsem jak stařena
bolestem dáme červenou
srnka
| 31. 10. 2009 19:01
Ahoj! Tak to nebyla story , ale přímo horor. , čím jsi si musela projít. Musela jsi toho vydržet tedy hodně. CO nás nezabije , to nás posílí .
Doufám, že to pak bylo lepší, ale že se ti zase něco ted vrací...ach
jo. Vyzkoušela jsi zmíněnou Dornovu metodu, nějaké masáže? Neříkali
něco o cvičení?TO nemyslíš ani vážně, že tě něchtěli přijmout, když jsi
měla bolesti. To je (jak to řici slušně) jo, nepořadek!!!Ti doktoři
jsou všude stejní.
Mě ani ortoped neprohlídl a řekl, že mám oslabený svalstvo v zádech, i
když jsem se sotva ohla pro kabelku, Prej si mám vzít ibuprofen!!Těch
já tehdy pojedla za den..a nic nepomohlo...Až po baleni diclofenacu
(ktery si tu nekdo taky chválil) jsem se trochu vyspala. Ale bolesti nepřestávali.
Prošla jsem rehabilitací, kdy po jednom cvičení to bylo ještě horší. Pak mě poslala RHB mudr na neurologii, zase čekání, od tam mě poslali na EMG, zase čekání, pak mě poslali na CT, zase čekání, pak na neurochirurgii, zase čekání a od tam vyšel ortel operace. (celou dobu mě držel dicolenac, ráno aji večer jsem ho brala, a když jsem jeden den vynechala, nebylo možno vadžet)
Měla jsem už takový bolesti, že jsem nepřemýšlela o jiné variantě než operace.
Zvláštní, že s takovýma problémama tě nevzali. Jak psala Nedinka, na wc jsem došla dobře. Jen jsem kulhala a nedošlápla na pravou nohu, děsně mě drněla a podlamovala. Nikam jsem nedošla . Já jsem asi ještě nepsala, ale měla jsem výhřez 9 mm na L5. Nohu jsem taky v leze nezdvihla, měla jsem křeče v noze. Takže mě hnali na operaci, dokonce řekli, že jsem přišla za minutu dvanáct ( ne za pět minut!) a oddělali mě tam aji nějaké degenerativní srůsty, jak mi bylo řečeno.
Měli by člověku pomoci, i když to není víc jak 5 mm, fakt nechápu, ten přístup. Tak si říkám, že jsem měla štěstí, že jsem to měla tak velké žít s těma bolestma neíí jednoduché.
Holky držte se a bojujte! bude lépe!!!
Tak mě napadlo, co vyměnit mudr úplně? Jaké prášky bereš proti bolesti ty?a bylas i na jiném vyšetření? Dělali ti na urologii vyšetření, že ti stříkli injekci do vývodu a pak tě sledovali na ultrazvuku?A pak jěště aji na RTG?

bolestem dáme červenou...
měj te se
Pro petraceb
nedinka
| 31. 10. 2009 19:01
No moc moudrá z toho nejsu...Já jsem Ten svůj nález odevzdala své obvodní a neokopčila jsem si jej
Po přečtení všech těch recencí , týkajících se plotýnek a všeho kolem nich, jsem vážně ze všeho jelen....jasné je, že Ti na nerv něco tlačí....
V každém případě je dobrá zpráva ohledně té bulky...takových zpráv víc!!!!
Ted se cítím celkem fajn, bolesti v noze mám, ale jen, když stojím a někdy, když se přetočím na bok, tak to ucítím.......Uvidím, jak se to bude dál vyvíjet...
pro Nedinku
petraceb
| 31. 10. 2009 18:38
Ahoj Nedinko,
to je síla viď. Teď jsi mě připoměla ještě ten navigovanej CT obstřik, na něm jsem taky byla a nic, a ani cílené obstřiky mi nepomohly a o rehábce ani nemluvim. Dokonce jsem byla i u šarlatána a nic, což se ani nedivim.
Já byla sice vyšetřená asi dost, ale žádný výsledek. Fakt je to divný, čím to bylo. Možná, že je to tím 3mm výhřezem, ale prý to má kde kdo a žádné bolesti. Jedině pak ještě oslabené svalstvo na zádech, ale že by to šlo do nohou se mi moc nezdá.
Taky jsis vytrpěla, a jak se teď cítíš?
A jak píšeš o té noze, že ti nešla zvednout v leže tak u mně to bylo taky tak. Bolest šla od páteře po celé te noze. Teď jsem našla popis té MR tak ti to písnu. Plynulá bederní lordosa. Obratlová těla mají normální tvar, konfiguraci a signál. Výše meziobratlových prostorů a signál disků jsou přiměřené. Výhřezy disků neprokazuji. Zcela drobná protruze disku L4/5 šíře 3mm v kontaktu s durálním vakem. Zcela diskrétní ventrální spondylogenní změny v dolním Th úseku s malými protruzemi disků bez tlakových změn. Páteřní kanál je normální šíře, foramina volná. Mícha od Th7 bez tlakových změn, konus a kauda bez zvláštností. A tady mám z těch SEPů. SEP z horních i dolních končetin normální. EMG normální vodivost vyšetřených nervů, lehká porucha v reflexním oblouku SI dex, normální poměry ve vyšetřovaných svalech L3-SI.
Jsem z toho jelen, asi to fakt dělá jen ta protruze s tim tlakem na ten vak, i když je to málo.
Hlavně, aby se ti po operaci ulevilo
Ahojky petraceb
nedinka
| 31. 10. 2009 18:03
ufffff, teda ten Tvůj případ, to je docela peklo....Takže teď Ti je co?? To, čím sis prošla muselo být šílené....je mě Tě moc líto...Je to horší o to, že při těch bolestech cítíš zároveň šílenou bezmoc a a štve Tě, že Tě mají všichni za simulanta....jsi přece mladá, tak co Ti může být??? Tak se alespoň cítím já...
Mám totiž podobnou zkušenost z nemocnice u nás...žádné podrobné vyšetření, stačí léky a dál si babo raď , jak umíš....Přes známého jsem se dostala do Prahy na neurologickou kliniku, ještě ten samý den mě udělali MR, za měsíc už mi dělali obstřiky pod CT, to se pak ještě opakovalo za další měsíc a protože to bylo bez efektu a bolest se stupnovala, v září mi určili termín operace a v říjnu jsem zmíněnou operaci absolvovala....A to jsem ještě nebyla v takovém stadiu, že bych o nohy zakopávala, pomočovala se atd....Byla jsem normálně pohyblivá, předklon, záklon- vše v pohodě...jen v leže jsem levou nohu nezdvihla...k tomu jen přičtu ty šílené bolesti v noze....Ptala jsem se, jestli je operace nutná, dr mi odpověděl, že pro nic zanic by mě neoperovali....není to akutní, ale nevyhla bych se jí....Tak jsem svolila a teď budu měsíc po operaci a čekám, co se z toho "vyvrbí"...
pro srnku
petraceb
| 31. 10. 2009 16:11
Ahoj srnko,
děkuji, že jsi ráda i za mě .
To je moc dobře, že je ti líp, hlavně, aby to bylo lepší a lepší viď. S tim otrokem se ti nedivím, člově je úplně nemožnej, když má bolesti.
Na operaci jsem ještě nebyla, ale zkusim ti to trochu napsat co se vše dělo.
v prosinci 2008 jsem nastoupila jako sanitářka na neurochirgický sál (to jsem ještě nevěda, že budu mít i já problém s pateří ), první den mě zaučoval jeden sanitář takže jsem tam stála v roho celých devět hodin což prý není dobré na páteř, chodidla mě pálila jak čert tak jsem se z Prahy tak nějak doplazila domů, ráno jsem skoro nemohla vstát z postele tak jsem přestoupila na oddělení, takže samé běhání, zvedání pacientů až to došlo tak, že jsem skoro už nemohla chodit, šla k praktické doktorce, ta mi dělala takovej ten testi na plotýnky, ohyb, chůze po špičkách, po patách a řekla, že mám asi hodně vyhřezlou plotnu tak mi dala neschopenku a prý kdyby něco tak mám jet na Mělník na neurologii, pořád jsem si říkala, že dobrý, ale bolesti byly horší a horší tak jsem jela o víkendu na tu neurologii a už si mě tam nechali s tím, že je to výhřez jako prase, takže týden na infuzích a pomohlo mi to tak na dva dny, když mě propustili domů tak jsem doma večer už brečela bolestí. Tak jsem se ládovala práškama a nic. Pak jsem byla na CT a tam jen 3mm protruze disku L4/5 takže jako zdravá. V lednu jsem šla na kontrolu k praktické a říkám ji, že je to pořád horší a že už se i pomočuju tak se lekla, že s tim nechce mít nic společného, že už má jeden případ, který skončil na vozíku tak mě poslala zase na neurologii, tam mě cévkovali, zda nemám ochrnutý močák, mezitím mi volala na neurochíru do Motola na operaci na druhý den. Jenže při tom cévkování vyteklo malé množství toho rezidua takže to zas odvolala a objednala mě do Mladé B. na MR, na který jsem měla jít za dva měsíce, do Prahy prý by to bylo až za tři měsíce. Tak jsem se mezitím objednala na neurochíru Na Homolku k dr. Chrobokovi na březen, Týden před konzultací jsem byla na ty MR a dal mi jen vypalené CD, popis, že prý bude tak za 14 dní. Poté jsem tedy byla na té Homolce tak to říkám doktorovi a on se podíval na to CD a pak začal volat sekretářce, že potřebuje okamžitou hospitalizaci, že tu má míšní tumor, ve mě by se snad krve nedořezal. Tak mi to řekl a že prý můžu i ochrnout tak mě objednal na konec března. Já vyšla z ordinace do čekárny a řvala jak vůl, bylo mi jedno, že na mě koukaj další pacienti. Byla tam totiž semnou mamka, protože mě občas noha vynechávala a já někdy upadla tak proto. Tak jsme břečely obě. Já si teda vyběhala předoperační, všichni dr se divili, že to co mám. Mezitím přišel popis MR, kde nebylo zmínky o nádoru. Jinak ten nádor prý měl být na hrudní páteři.
Potom jsem se začala víc počůrávat a bolesti šílený, že jsem to volala dr Chrobokovi a ten říkal ať přijedu další den k hospitalizaci tak jsme tam jely, byl tam jiný dr a říkal, že nemá teď pro mě místo, ale jak se něco uvolní tak že zavolá snad během týdne. Bylo to tak hrozné, že se znovu muselo volat dr Chrobokovi a ten říkal, že se pokusí o volné místo a že mi dá vědět. Ještě ten den v pět odpoledne mi volali ze sekretariátu, že se mám ještě dostavit k hospitalizaci. Tak jsme tam přijely, mudra semnou udělala anamnézu. Ráno přišla vizita se třema doktorama, že prý je nálaz prokazatelný a že se to musí co nejrychleji atakovat, prý že udělaj ještě jednu MR, tu pak tedy zrušily s tím, že ráno jdu na operaci a že za mnou přijde dr Chrobok. Pak přišel, podává mi ruku tak nevim jak se to stala, ale on pohladil moji ruku a já jeho. To je totiž ten dr co se mi líbí víš. Začal se mi právě líbit jak jsem tam u něj byla poprvé. Tak říkal, že ráno půjdu jako první tak jsem každému napsala sms jak to pokračuje. Ráno mě zabandážovala sestra a dala oblbovačku. Najednou přišel dr, že musim na MR, jenže já po tom prášku byla jak sjetá tak mě tam odvezl saniťák sanitou, protože ta MR je v druhé budově. Byla jsem tam asi přes hodinu, dělali mi MR bederky, celé pátře, mozku pak mě odvedl saniťák na pokoj. Já nevědala co se děje, pak asi v 11h přišla velká vizita a říká, že tam nic nenašli a že je to spíš gynekologického nebo urologického rázu. Já nevědala co se děje. Prý ten snímek co mi diagnostikovali nádor, prý byl rozmazaný. Prý, že mě daj na neurologické oddělení, s tím že si mě tak dovyšetřej, pak přišel dost protivnej mladej neurolog, pořád mě tam škrábal tim kladívkem, furt mě nutil ať tam chodim po špičkach, atd, no byl dost surovej, prej ať se snažim, že mám sílu tak ať se nedělám. No bylo mi fakt z toho do breku, pak řekl, že bych potřebovala k psychologovi, že chce u mě vyvolat psychiku. Prý jestli mi někdo třeba neumřel, že to mám asi z toho. Já na to, že ne. Pak jsem tedy jela domů, pak asi za 14 dní jela opět na Homolku na SEPy a MEPy kde nic moc nebylo tak jsem to nesla pak dr Chrobokovi a on říkal, že by mi rád pomohl, ale na operaci to není, že mě musí pořádně dovyšetřit na neurologii na Mělníku.
Doma mě to opět tak hrozně bolelo, že jsem to volala na Mělník, že bych potřebovala injekci tak mi nějaká dr řekla ať si příště zavolám sanitu. Byla to nějaká čůza, přeci si to nebudu volat. Tak mi tu někdo poradil ať jedu na pohotovost do Motola, tak jsme tam jely a tam mě nějakej starej dr dost hnusně seřval, co tam dělám, že jsem měla jet do VInohradský a že lžu, že jsem na žádnej Mělník nevolala a že otravuju tak jsem se zvedala a říkala, že mě nemusej ošetřovat a že půjdu, tak držel hubu a přišla mezitim doktorka která mi dala obsřik a infuzi. Ten magor mezitim volal na Mělník a mluvl s přimářkou, ta samozřejmě o ničem nevěděla, že bych jim volala. Pak jsem to druhej den volala moji neuroložce na ten Mělník co se mi stalo a ona mi řekla, že ten hajzl na mě řval právem.
Už jsem k nim nechtěla jít, páč jsem si myslela, že mě maj za simulanta. Jenže jak mi vypadávala ta noha tak jsem spadla ze schodů a narazila si hrudní páteř a špatně se mi dýchalo. Jeden můj známej praktik mi řekl, aby to nebyly zlomená žebra tak jsem šla tedy na chíru, tam nic tedy nebylo, a tak jim právě říkám o tom mém problému a že mě to brní ještě víc po tom pádu tak mě poslal na neurologii tak jsem tam jela večer a tam byl jeden debilní doktor, kterej mě nechtěl vyšetřit s tím, že jsem už u nich byla jednou, pořád kroutil hlavou co si to ty chirurgové dovolujou, atd. Tak tedy nakonec mě vyšetřoval, ale zkoušel nohu, která mě nebrněla a přitom jsem mu říkala, která brní. Pak z něj vylezlo, že ty moje problémy budou asi od těch 3mm, ale že mě nikdo operovat nebude tak mu říkám a to mám být celý život v těhle bolestech nebo čekat až se mi to vyhřezne víc a někdo konečně semnou bude něco dělat? On na to já nevím, možná že to máte cévního původu, ale asi ne. Tak jsem to nesla druhý den na chíru a tam pěkně nadávali na toho dr, že je to pěkněj *** a tak mě tam poslali znovu, ale byla tam už doktorka, a to bylo taky o ničem. Takže pořád na začátku. Jednou jsem si nahmatala něco většího o tvrdýho na zádech. Nakonec se ukázalo, že to byl lipom a tlačil. měla jsem na každé straně jeden. Tak mi to vyndali, trochu se mi ulevilo, ale stejně to pak občas brnělo a hlavně ta bederka bolela, ale už jsem si říkala, že nic nebolí a nechala se v květnu uschopnit, když to k ničemu nevedlo. Záda sem tam pobolívala, ale rozhodně to bylo lepší než to bylo předtím. No a právě od středy se to zas ozvalo tak fakt nevím čím to je. Jestli se to nějak vyhřezlo o něco víc nebo jestli je to fakt tím počasím nevim.
Jinak to počůrávání mi trvá stále, to už jsis asi četla jak jsem chodila teď po urologii, dávali mi ty kroužky do trubice, prý jsem ji měla hodně zúženou, ale pomočování stále trvá tak mi právě urolog říkal, že to bude asi od tý páteře. v lednu tam jdu na kontrolu. Jsem zvědavá jak mi pomůžou.
A jaký pan doktor tě operoval? No já na něj každej den myslim, při tom, už to neni žádnej mladíček, ale prostě něčim mě dostal a já z toho nemůžu ven . Kdyžtak tady buď na čtvrté nebo páté stránce je videoodkaz a tam je ten můj doktůreček . Taky jsem ho včera našla jak je na jedničce ten pořad sama doma tak tam byl taky, jéééé ten by stál za hřích .
Jinak přesně jak píšeš, oni si myslej, že když je člověk mladej, že mu nic není, ale jak říkal dr, bolesti páteře postihuje pořád mladší a mladší generaci.
Měj se moc hezky, pa
anonym
| 29. 12. 2011 16:23
Ty jsi dobrej fantasmagor! Asi jediná na světě komu dělali MR CELÉ PÁTEŘE!
Měli ti dobře proklepnout palici,tam je u tebe kámen úrazu. A když jsou doktoři
***i,atd. - tak je neotravuj,zřejmě kromě hlavy nemáš jiný problém,náno!
jak před rokem
srnka
| 31. 10. 2009 15:08
Ahoj Petroceb!
Alespon nějaká pozizivní zpráva, že ti zmizela bulka!!To je úžasný!Jsem ráda aj za tebe.
Na otázku, jak nám všem je, za sebe odpovídám, že mě je lépe. Sice bych taky potřebovala v noci jeřáb na otočení (jak tu bylo už psáno a pěkně mě to pobavilo ) přes den otroka, který by za mě vše zvedal. To ležení bych už nejraději vyměnila za normáloní život.A to je terpve začátek
Nevím,co jsi měla před rokem,ale hádám, že to byly plotýnky. Byla jsi na operaci? Brnění taky znám, ale že do obou noch?To je divné. Jakpak se cítíš nyní? Jsou ty bolesti stejný celý den?
No řekla bych, že nejen ty se cítíš jako krypl...furt něco, to si říkám taky... a navíc jsem koukala, že jsi stejně mladá jako já. V našem věku se na mě každej dívá jak na nějakýho debila. Nikdo mě nevěřil , že můžu mít takové bolesti a pak i v nemocnici se každej divil a všude jsem slyšela, tak mladá a jde na operaci? No příšerný kecy
Tak pěkný doktor? No já se těším už na kontrolu, protože mě pěkný doktor operoval, tak se na něj podívám aspon. ,když už jsem na něj dvě hodky vystrkovala zadeček
Pěkný slunečný víkend holky. Už jsem šla na 15 minutek na to krásný sluničko.
zase jako před rokem
petraceb
| 31. 10. 2009 14:43
Ahoj holky,
včera jsem byla tedy konečně na tom sonu s tim podpažim, ta bulka se mi ztratila, nic tam nenašla mudra tak jsem ráda, ale posílá mě na mamologii, ach jo. Jsem samej doktor.
A jak vám všem je? Asi stále stejně.
Mě se začínáj opět ozývat záda, tak si myslim, že to mám od počasí. Vždy jak dosednu na wc tak to je křoupáníčko v bederce, ve středu mě začalo projíždět po stehnu taková divná bolest, vždy to jen projelo, ale až jsem se musela zastavit a zavejskat, jak kudlou, a takhle celý den asi tak po půl hodince, no a ve čtvrtek mě brněly celý den nohy a večer jsem je už necítila jako by v nich nebyla žádná síla. No teda jestli to budu mít jako před rokem tak se mám na co těšit a jesti to přestane až v květnu tak potěž .
Už si připadám jak krypl největší, to je furt něco .
Jinak pořád myslim na pana doktora, nějak ho od toho března nemůžu pustit z hlavy . Jsem praštěná .
Přeji hezký víkend
Ahojky srnko,
Martina12
| 30. 10. 2009 13:01
Děkuji za rady. Byla jsem už na dvou obstřikách do kořene pod CT, což je podle mě obdoba ozónoterapie, akorát, že mě tam píchli kortikoidy a další léky, ale bohužel mi to nepomohlo. No a na dornovce už jsem taky byla. Moc mě to nenadchlo. Jsou to jednostranné cviky, při kterých se ani zádové svalstvo neposiluje. Moc nevěřím, že mám potíže proto, že mám kratší nohu (to má prý každý). Chvili jsem to cvičila, ale výsledek žádný. Doufám v ty lázně. Ale ještě jednou díky, každá rada dobrá.
pro Martinu12
srnka
| 29. 10. 2009 21:56
Ahoj!
Slyšela jsem, že právě do 5 mm nedoporučují operaci. Byla se mnou na pokoji paní, která měla taky jen 5 mm, ležela tam jen 2 hodiny. Byla na tom vstrikovani ozonu do pateře. Nebýt ní, tak o tom také nevím, Je to nějaká nová metoda, kdy se vstříká ozon do patere(s-agency.cz/procedury/ozonova-terapie.php" rel="nofollow" target="_blank">http://www.suns-agency.cz/…nova-terapie.php) . Prý se na to chodí vícekrát, a jeden zákrok stojí 500 Kč. Další pomoc bych hledala v dornově metodě, což můžeš cvičit i doma. (http://www.ceskatelevize.cz/….2007-09:00.html?…
http://www.dornova-metoda.com/index.html
Mě už tyto metody pomoci nemohly. Nabídl ti někdo toto řešení? Vím, že to dělají v Brně v Bohunicích a kde dál netuším..
Slyšela jsem o lázních v Třeboni také samé pochvaly ale o jiných nemám tušení...doufám, že tady taky najdu někoho, kdo se mnou pojede do lázních...nevím, kdy mě je napíší, když mám teprve 14 dní po operaci.
ahoj, měj se
pro nedinku
srnka
| 29. 10. 2009 21:41
Ahoj! Koukám, že fakt člověk nikdy neví, kdy ho zas něco nezačne bolet..život je nevyzpytatelný..Je divný, že ti ta bolest odezněla hned, ale alespoň že tak, raději nepátrat, hlavně, že jsou fuč Křeče jsem v noci dostávala také, ale to jsem měla už dávno, to jsem přisuzovala ke křečovým žilám, přišlo mě to normální..No mě drněla noha, klasický mravence. Stupňovalo to při sezení. Tak to sis teda vůbec dovolenou neužila, ale snad přiště to bude lepší. Myslím na lepší budoucnost .
Jasně, svůj věk jsem uvedla do profilu , v tomto věku to ženám nevadí..je mi 26 let. Někdo to v profilu má uvedeno a někdo ne. Smím vědět kolik je tobě?
měj se krásně..
odpověĎ Dorince
srnka
| 29. 10. 2009 21:33
Ahoj Mirko!
To muselo být tedy hodně náročné. Ten měsíc musel být krušný pro vas oba .
Do jakých lázních pojedeš?Máš zjištěno, kde je to nejlepší?I já jsem za tebe štastná, že se nestalo nic hroznýho, žádné ty úděsné bolesti.To si asi přejeme všichni, aby ty hrůzy se nevrátily.... jak se může člověk hýbat a dá se nějaký vedlejší trable překonat, je hned chuť něco dělat..
mějse pěkně..
Ahoj Nedinko,
Martina12
| 29. 10. 2009 14:48
já už jsem to tu psala, tak se nechci moc opakovat. Výhřez plotny mám 5mm vlevo a (bolesti už mám asi po čtvrté, vždycky něco pomohlo, kapačky, čínská presura, ale tentokrát nic, ale vždycky mě bolela levá noha), no a kanál mám zúžený z obvyklých 13 mm na 9 mm. Samozřejmě z toho nálezu z MR nejsem moudrá a je toho tam napsáno spoustu, co všechno mám, ale ani mi to nikdo nevysvětlil, jen v nemocnici mi řekli o zúženém kanále a na Homolce, že to k operaci není, že bych po ní na tom byla stejně jako teď. A k těm lázním. Do Bohdanče jezdí děda a moc si to tam pochvaluje, ale v zimě bude blbý počasí a nevím, co se tam dá dělat, kdežto Třeboň je velký město a tam bude na co koukat nebo kam jít i v zimě. To by bylo dobrý, kdyby nám to vyšlo. Tak ahoj.
Ahojky Marti
nedinka
| 29. 10. 2009 14:09
Kdo Ti řekl, že to není k operaci? Mě bylo řečeno, že pokud už to začne tlačit na nerv(bolesti končetin), tak je nejvyšší čas....hrozí poškození nervu....Já jsem fungovala díky Diclofenaku, úžasný lék, ale představa, že bych jej měla na doživotí
S těma lázněma jsem na tom stejně....myslím časově...Uvažuju o Bohdaneči, ale ještě uvidím, co na to moje doktorka...Když tak pojedu s Tebou do Třeboně
Ahojky děvčata,
Martina12
| 29. 10. 2009 13:54
zdravím všechny, včetně nově příchozích. U mě teda nic nového. Už víc jak tři týdny (od propuštění z nemocnice) cvičím každý den 3/4 hodiny cviky na záda a nemá to valného efektu. Bez prášku bych v práci těžko vydržela. Bolesti stále do pravé nohy, hlavně v noci, ráno, vsedě (ráno v autě - to je maso), v práci..... Prostě pořád to samé. Nevím, jestli Vám, co jste po operaci, mám závidět, že Vás aspoň operovali. Já mám sice nález (zúžený kanál, vyhřezlou plotýnku), ale asi ne tolik, protože to k operaci není, a když jsem se neuroložky ptala, jak mám fungovat, tak mi řekla, že se vždycky nějaká analgetika najdou a to je vše. Dál nic. Ani rehábko. Tak jsem se objednala sama na masáže, ale jdu tam až 10.11., taky jsem si řekla o lázně, ale chtěla bych jet až v únoru. V prosinci jsou vánoce, v lednu má moje starší dcera maturitní ples a v únoru mají holky prázdniny, tak by aspoň týden byly u babičky, aby na ně táta nebyl tak dlouho sám. Není to jednoduché všechno zkloubit: bolesti, cvičení, lázně děti, práci - vždyť to znáte. Tak počítám, že teď v listopadu to začnu vyřizovat s obvodní. Chtěla bych jet do Třeboně, slyšela jsem jen pozitivní reference. Tak ať Vás to nebolí ani v noci při otáčení. (Všechno znám - já bych v noci potřebovala jeřáb, aby mě otočil) .
pro srnku
nedinka
| 28. 10. 2009 17:55
Ahojky srnko, odepisovala jsem Ti už včera, no někde se asi stala chyba Sejně se situace změnila...včera jsem Ti psala, jak je mě celkem fajn, no v noci jsem se budila při každém pohybu...přetáčení mě už nedělalo problém, nebudilo mě...Až dnešní noc. Zabolelo mě to v hýždi a vystřelilo do stehna, ale bolest odezněla hned, takže jsem se celkem vyspala...
Zaráží mě to, jak popisuješ to brnění...To já neznám..Já bych tu bolest přirovnala ke křečím....Jak už jsem psala, nejhorší to bývalo ráno, když jsem jela do práce autem, tak jsem si myslela, že někdy ani nedojedu...zkrátka, nemohla jsem sedět...později už ani ležet...pomáhala mi jen chůze...Byla jsem v srpnu v Egyptě na dovolené a díky tomu lenošení jsem si to vůbec neužila...Jak já se těšila domů!!!! A při zpáteční cestě jsem myslela, že z toho letadla vyskočím..to už byla poslední kapka!!!
Srnko, smím vědět, kolik Ti je? Snad jsem to někde nepřehlídla...
srnka
DORI
| 28. 10. 2009 13:32
ahoj srnko, nevim jak se jmenujes jmenem,. Ja s manzelem podnikame a tak jsem si nemocenskou vubec nebrala, i kdyz jem byla ten mesic uplne mimo i na tom vozicku, manzela jsem ridila co a jak ma delat i za mne a na kontroly jezdim do dnes k p,doktorce. Do lazni mam jet, nevim kdy ted by mi mela napsat papiry. Musela jsem to odlozit. Zda mne to take schvalijou, kdyz pry nemuzu z me pojistovny jit ani na MR.jen CT. Je pravda, ze mezi lidma jak jsem zacala jezdit i ja se lip vse zapomene a mela jsem pocit, ze doma jsem se vic pozorovala. Porad jsem cekala, ze to zas zacne a co si se mnou manzel pocne,ale nemuzu uverit, ze se tak nestalo a jsem za to moc stastna. Uvidime co bude dal, uz s tim porad pocitam, ze to muze prijit jako blesk z nebe.labsi bolesti obcas jsou i v kolene a obcas v kycli, tahne to do nohy, neudelam hodne cvicku co kdysy.Ale to vse jde krasne prezit, jen ty hruzy at nejsou,
tak se mej hezky, jsem moc rada ze je Ti lip.ahojky Mirka
Brona
DORI
| 28. 10. 2009 13:24
ahoj holky Petulko, Stanicko, a vsechny.Pisu za Bronu, vzkazuje vsem veliky pozdraveniMa se dobre, uz brala dokonce i nejake procedury.Dojely stastne.Tak Vam to za ni pisu, aby jste vsechny vedeli.loucim se s Vama a budeme ji drzet palecky, aby dosla zdrava domu a hlavne at si tam dokonale odpocine od vsech problemu. Mam Vas rada, mejte se krasne vsechny pa..Mirka
tykání
srnka
| 27. 10. 2009 16:40
Ahoj Dori!
Jj, je to příjemnější to tykání
a neberu to jako komandování....Přesně mám v loužnici slabší signál, tak mě to vypadává..Tak jsi to vydžela ty, tak já to přežiju určitě taky...
Tobě je už lépe a jsi v práci? a lázně máš za sebou?Nějak se musím zorientovat ve vás holky....tak mě ze začátku trochu omluvte.
Stará se o mě mamča, patří mezi neštastnén lidi, nemá práci, a až přijede manžílek z práce, tak on. Je to trochu lepší, i když sedím tak mě to trochu táhne., jinak se konečně postavím na pravou nohu.
Takže se mám dobře doma. Děkuji za optání a přání uzdravení, já přeji pěkný den
po operaci
srnka
| 27. 10. 2009 15:50
Ahojky!
Koukám, že jsi měla obdobný průběh jako já. Díky za story, je dobrý se svěřit a hlavně lidem, kteří prožívají obdobné věci, ti nejlépe pochopí. Ze začátku mě noha (ale pravá ) bolela jen zrána a pak se to jakštakš dalo vydržet. Přesně jak píšeš, se bolesti rozjely dál. Mě zase do nohy střílo děsně, když jsem vstávala ze sedu, ne jednou se mě úplně podvrtly nohy, že jsem se musela vždy něčeho držet, abych nespadla. O sezení ani nemluvě, došlo to tak daleko, že jsem byla ráda, když jsem se najedla... a mohla jit ležet na zem. (jediná poloha , kdy to tak netáhlo...)Chůze se stala taky obtížná, protože se do nohy nastěhovali mravenci a nechttěli pryč

Odpověď na otázku: Mě operovali v Brně v Bohunicích, S přístupem sestřiček jsem byla spokojená. Z postele mě pomohla fyzioterapeutka druhý den.
Nedinko, to je blbý, že se ti tam objevil ten hematom, a musela jsi tolik trpět, ale snad to už je lepší. Ono to chce asi čas. Nejlepší lék na vše je čas.
No myslím, že po operaci je to normální, že se člověk nemůže ohnout, mě to zakázali, a sedět smím max 20 minut. Zda máš chodit nebo ležet, to by měl rozhodnout dr. Myslím, že malá procházka po bytě neuškodí, člověk pak nemá přeleženiny.
Já si zakoupila CD s instrukcema, jak cvičit na 45 minut. Jsou to lehke civky, spiše protahovaci pro plotýnkáře. Tak se snažím ráno a večer tzn.cvičit. Chtěla jsem se optat, zda ti dělá problémy se otočit v posteli na bok?
Neboj, do normálního aktivního života se dostaneme, jen se musíme smířit s tím, že to nebude hned...To bych chtěla totiž taky...a jěště něco víc, chci mít miminko , ale ted nemůžu a pak to bude těžké s těma zádama............ale musíme být trpělivé...
takže hodně síly na uzdravení a trpělivosti...
operace plotýnky
nedinka
| 27. 10. 2009 13:40
Zdravím všechny "plotýnkáře". Dovolím si Vám napsat moje story.
Já měla problémy se zádama už od puberty, vždycky pomohly obstřiky u obvodáka. Když už bylo hůř, šla jsem na nemocenskou a po dobu jejího trvání jsem absolvovala cvičení, masáže, elektroléčbu...Vždy se jednalo ale o to, že mě opravdu bolelo v zádech...To vše se změnilo letos v lednu, kdy mě začala vystřelovat bolest do levé nohy...Nevěnovala jsem tomu až takovou pozornost, noha bolela jen po ránu a během dne jsem to rozchodila...V květnu už to ale bylo horší, noha začala bolet v leže a v sedě až tak moc, že jsem raději stála...V červnu už jsem se dostala na MR a ta ukázala výhřez plotýnky, dva měsíce jsme to léčili pomocí obstřiků pod CT, nic nezabíralo a bolest začala být nesnesitelná. V září vyzněl ortel- operace. Vůbec jsem neváhala, protože jsem si říkala, že horší to snad už být nemůže...Při tom všem musím ale podotknout, že jsem byla normálně pohyblivá, nedělal mi problém se ohnout, zaklonit, předklonit, nezakopávala jsem...Trápily mě jen ty bolesti, obzvlášt křeč v lýtku..Začátkem října jsem byla na operaci, plotýnku mi vyoperovali bez jakékoliv náhrady. Čtvrtý den po operaci mě postavili na nohy a já se cítila úžasně...Jenže den před propuštěním domů(asi po týdnu od operace) se v noci dostavily nesnesitelné bolesti do celé nohy...Byla to nejhorší noc v mém životě...radši bych šla znovu roditZjistili, že se mi tam utvořil hematom, který tlačil na nerv...Takže místo domů jsem šla na kapačky...celkem 10 kousků, které mi postupně bolest uvolňovaly...
Abych to zkrátila...dnes jsem 3 týdny po operaci, jen polehávám, cvičení mi zakázali, jen pár jednoduchých cviků..Bolest je minimální jen v lýtku, normálně se vyspím. Nesmím sedět a pro něco se sehnout, takže nevím, jak jsem na tom v tomto směru...Někdy se stane, že když se postavím, rozbolí mě celá noha, jindy vydržím stát i hodinu bez problémů...
Ted ale nevím, jestli mám chodit, nebo jen ležet. Nerada bych něco zanedbala. Je mě 39 a chtěla bych se vrátit zpět do normálního aktivního života...
Asi mě čeká nějaká rehabilitace a co všechno dál, ještě nevím...
Ahoj
petraceb
| 27. 10. 2009 08:06
Ahojky holky moje,
Srnko i já tě tu vítám a přesně jak píše Dorinka, tykej nám . V jaké nemocnici tě operovali?
Jak pak se asi má Broni, tolik se jí nechtělo, ale snad tam bude mít skvělou kámošku na pokoji tak jí to snad tolik nepřijde.
Marti, máš pravdu, u mě nejde nikdy nic po másle . To je furt něco. Ty blbý léky mi dávaj kapky, stále se po nich motám a neudejchám nic, i když mluvim tak se musim pořádně nadechnout. On to dr, ale říkal, že dělaj takovou paseku. Tak přemýšlím zda mu mám zavolat ať mi dá jiné léky.
Mějte se moc pěkně, papa
srnka
DORI
| 26. 10. 2009 21:27
Ähoj srnko, , tady si nevykame jak jsi si asi vsimla,nehlede na vek, Ne , ze bych Te komandovala, ale jen abys nemela pocit, ze my co si piseme jsme se treba osobne seznamili a proto si tykame. Vejdes mezi nas a jsi nase, jak jsem psala nedavno , spolecna nemoc nas spojuje a tak patris mezi nas a nevykej. Mne teda urcite ne. Doufam, ze Ti je lip a nemas uz takove bolesti .Jak pises, ze lezis v posteli a mas notebook u sebe, vidim sebe. pul roku nazpatek.Take jsem to tak mela a v loznici slabsi signal,Nekdy to nestacilo. Brrr, ani se mi nechce vzpominat co jsem si v te dobe zazila, uz uz aby jsi byla na nohach sebestacna? Kdo se o Tebe stara? Preji Ti brzke uzdraveni pa....
omluva
srnka
| 26. 10. 2009 11:16
omlouvám se, že ta zpráva je tam tolikrát, jak ležím a mám notbooka a slabý signál na net, nějak jsem to zmáčkla více....a nevim, jak to vymazat.....
nová členka
srnka
| 26. 10. 2009 11:10
Ahoj! děkuji za přijetí, i když si to už nepřečtete, protože budete v lázních. Loučení je těžké, zvláště od rodiny, kde je pohoda. Ale sama vím, že malé odloučení někdy prospěje a pak je přivítáni krásné a doma jěště lepší atmosféra.člověk si uvědomí, jak mu ten druhý tolik chybí. Popravdě si myslím, že až pojedu do lázní já, bude mě stejně těžko...možná i víc..
Mě taky říkali, že nemám spíchat z5 (jak šíkám já) do provozu...
Nevím, zda má cenu psát, pěkné lázně, super spolubydlící, to je velmi dúležité,protoze nevim, zda si to prectete.
nová členka
srnka
| 26. 10. 2009 11:10
Ahoj! děkuji za přijetí, i když si to už nepřečtete, protože budete v lázních. Loučení je těžké, zvláště od rodiny, kde je pohoda. Ale sama vím, že malé odloučení někdy prospěje a pak je přivítáni krásné a doma jěště lepší atmosféra.člověk si uvědomí, jak mu ten druhý tolik chybí. Popravdě si myslím, že až pojedu do lázní já, bude mě stejně těžko...možná i víc..
Mě taky říkali, že nemám spíchat z5 (jak šíkám já) do provozu...
Nevím, zda má cenu psát, pěkné lázně, super spolubydlící, to je velmi dúležité,protoze nevim, zda si to prectete.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
15. 6. 2025 20:05
14509
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
15. 6. 2025 20:23
73509
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12