Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Tedunce
petraceb
| 8. 3. 2009 14:03
Ahoj Tedunko,
tak jsem se tam dnes konečně dovolala a vzala to nějaká zmatená sestřička, která ani nevěděla proč jsem se počůrala, dr Chrobok tam bude prý zítra tak si mám přijet za nim zítra na ambulanci a nebo dneska někam na neurologii což je zas na Mělník k těm mastičkářům. Měla jsem i stolici na kalhotkách tak nevím čím to je. Zkusím zítra ráno teda zavolat dr Chrobokovi. Dneska jsem se zas několikrát počůrala aníž bych o tom věděla tak snad mi to už nezůstane.
Měj se pěkně, papa
petulce
tedunka
| 7. 3. 2009 19:05
Ahoj petulko.Dr.Chroboka znám,vlastně všechny,co jsou na tom oddělení.Tak ti nevím,když je to s tím čůráním takhle rychle po sobě jdoucí,zkus si zavolat na oddělení neurochirurgie,zeptej se lékaře,který má službu.Všechno mu řekni :jaký máš nález,kdy jdeš na operaci a že teď se ti objevil tenhle problém a že to nebylo jen jednou.Většinou tam slouží dva lékaři a ještě jeden je na telefonu na příslužbu.Zkus to,třeba ti něco poradí.Pa
motorka
petraceb
| 7. 3. 2009 18:56
Griotko ty se mááááš, taky bych se projela na mašině, miluju je už od malička.
Rakovina to určitě není, dr sám říkal, že to vypadá nejspíš na nezhoubný nádor.
Zkoušim odpočívat, ale nějak mi to nejde. Už se doma nudim tak se aspoň podívám na foto dr Chroboka a bude mi líp
Tedunce
petraceb
| 7. 3. 2009 18:53
Tak to jsem chtěla slyšet, dr Chrobok je specialista tak mu budu věřit a na ty paka z MR prdim.
Jeee to máš pravdu, na slintání máme ještě sílu. Jsem zvědavá jak vypadá dr Klener a ty jsi dr Chroboko už viděla?
Tak jsem se stačila teď 3x počůrat, mám to po celých kalhotkách a mám i mokré tepláky tak nevim zda jim mám zavolat nebo to nechat být.
papa
sobota
griotka69
| 7. 3. 2009 18:41
Ahoj všem Tak já dneska jezdila na motorce Už jsme to s manžou nemohli vydržet a vyrazili na krátkou projížďku. Sice bylo hnusně, na zpáteční cestě už i pršelo, ale stálo to za to. Na motorku vylezu, už může přijít jaro

Petruš neboj nic, to bude fakt dobrý. Podle mě to není rakovina, to bys pod tu kudlu šupajdila takovou rychlostí, že by ses ani nestačila divit.... Já byla v nemocnici s paní, taky měla nádor na míše, ale na krku. A jak jí dali dohromady. Když jsem jí potkala po 6 týdnech po operaci na kontrole, skoro jsem jí nepoznala. Jako není to nic příjemného a není to sranda, ale hlavní je, že už našli co Ti je a že se to řeší. Moc se teď nenamáhej, odpočívej, po operaci budeš sílu potřebovat
petulce
tedunka
| 7. 3. 2009 18:29
Ahojky petulko.Taky myslím,že když je tam ten prevít navíc,měl by jít co nejdřív ven.Chrobok se vyzná a je vyhlášený specialista.A víš co je dobrý?Když máš doktora,který je skvělý odborník a ještě se na něj dobře kouká. Já zase ráda koukám na svého.Taky je to machr a je dost fešák.Až tam budeš prohlídni si dr.Klenera.My tu skučíme bolestma,nohy nás brní a bolí ale slintat nad chlapama máme ještě síluTo je dobré znamení.Pa
Tedunce
petraceb
| 7. 3. 2009 16:56
Ahojky Tedunko,
no bylo by to fajn a myslíš, že by mě teda neotvírali? Ale když je tam ten nádor tak by ho měli vyndat co nejdřív. Pořád mi to vrtá hlavu komu věřit, jestli radiologům nebo dr Chrobokovi, ale pochybuju o tom, že by se dr Chrobok spletl. Děkuju za palečky, taky dceři držím palce ať ji to přestane brzo bolet.
To je tak protivný jak mě brní to přirození , teď jsem byla venku a zas jsem nemohla pořádně chodit na ty levý noze. Už aby bylo toho 31 a měla jsem to z krku.
papa
petulka
tedunka
| 7. 3. 2009 15:38
Ahoj,když se tam nic neukáže tak to bude dobře.To by znamenalo,že to nepůsobí takovou neplechu.Moje dvacetiletá dcera má už třetí den skříplý sedací nerv a vzkazuje ti,že ji to chvilkama bolí tak,že si stříkne do spoďárů.Nemáš si z toho nic dělat a drží ti taky palce.Pomalu si dělá průkazku k nám do klubu plotýnkářů.Pa
tedunce
petraceb
| 7. 3. 2009 13:05
Ahoj tedunko, taky si myslim, že je to tím šmejdem. Hlavně ať se někde nepokadim .
A co když se na těch vyšetřeních nic neukáže?
Děkuju, snad to bude utíkat rychle.
papa
petulka
tedunka
| 7. 3. 2009 12:45
Ahoj petulko.Nic si z toho nedělrj,to se může stát,protože ten parchant zřejmě tlačí na některý z nervů vedoucích do SI skloubení,kde je celý pletenec dost důležitých nervových zakončení.Jsou tam i ty dva,které ovlivňují udržení moči a stolice.Takže za to fakt nemůžeš.Těmi vyšetřeními oni zjistí co ten prevít utlačuje a i si tím potvrdí polohu.Nic to není.No rozhodně nejsi žádná rašple.Moc ti přeju aby ti to rychle utíkalo a abys to už měla venku.Drř se.
koupim si plenky
petraceb
| 7. 3. 2009 10:09
Ahoj děvčata, tak jsem se v noci probudila a měla jsem pod sebou mokro, normálně jsem se počůrala tak teď nevim zda to patří k tomu nebo ne. Normálně si připadám jak stará rašple, která se počůrává .
Ještě mě tak napadlo, je to tak měsíc co mě lehce brní a bolí i levá ruka, je možný že to bude tim špekounem co se mi ubytoval na míše. Jen jsem tomu nevěnovala pozornost.
Musim si z toho dělat trochu srandu, jinak bych se zvencla.
Přeji všem pěkný weekend
pouskulce
rendolf2
| 6. 3. 2009 22:11
ahojky,no recept nemám,ale je to fakt,ze jsem cilej,je to divny,no uz jezdim jako řidič,nemohl sem to vydržet,jsem doma do konce mesice a pak asi rhb ci co.....uvidime,takto bezbolestné stavy přeju ze srdce Všem.
Tedunce
petraceb
| 6. 3. 2009 21:59
Ahoj Tedunko,
děkuju za informaci.
A má to nějaký vliv na tu moji operaci? Třeba kdyby to vyšlo v pohodě tak aby mě kvůli tomu neoperovali. Rádá bych chtěla mít co nejdřív toho prevíta z míchy venku.
papa
petulka
tedunka
| 6. 3. 2009 20:52
Ahoj petulko.Vyšetření EMG je vyšetření mozkové aktivity.Dají ti na hlavu takové přícucky jako při EKG a vůbec nic to není.Vyšetření SEP je vyšetření funkce celkové ho nervového systému.Slaboučkými impulsy stimulují různé nervy např.na nohou atd. aby viděli jaké máš reflexy a reakce.Nic se neboj nebolí to.
paka
petraceb
| 6. 3. 2009 20:01
Ahoj Griotko,
taky věřím radči dr Chrobokovi, přeci by se nespletl, to neni možný a kor on, když denně kouká na snímky.
Máš pravdu jsou to paka.
Písnu ti sem zprávu z MR
Plynulá bederní lordosa. Obratlová těla mají normální tvar, konfiguraci a signál. Výše meziobratlových prostorů a signál disků jsou přiměřené. Výhřez disků neprokazuji. Zcela drobná protruze disku L4/5 šíře 3mm v kontaktu s durálním vakem. Zcela diskrétní ventrální spondylogenní změny v dolním Th úseku s malými protruzemi disků bez tlakových změn. Páteřní kanál v normální šíře, foramina volná. Mícha od Th7 bez ložiskových změn, konus a kauda bez zvláštností.
závěr. zcela drobná protruze disku L4/5, jinak nález normální.
A teď zpráva od pana doktora Chroboka
Nemocná s LI sy trvajícím celkem od 8/08 bolesti LS páteři a projekce do obou DKK, zezadu do lýtek, parestézie perianogenitálně. sfinktery sporadicky, jen lehce inkontinence moči
Přicházi s disketami CT a MR- ZDE NÁLEZ EPIDURÁLNÍ KOLEKCE TH 8-11 DORZÁLNĚ. MÍŠNÍ TUMOR.
nutno doplnit SEP a EMG, vyšetření zde, popis z MR.
Interní vyšetření před operací. Termín k přijetí 31.3. 09
ráček jarabáček
petraceb
| 6. 3. 2009 19:48
Leni no já doufám, že to rakouš neni, aspoň to říkal dr, že to vypadá na nezhoubný nádor, ale znáš to. Teda fakt nevim na čem jsem, zda tam ten tumor je nebo neni, radiolog nic nepsal, že tam je a dr ho viděl tak ja fakt nevim co si myslet.
To je dobrej název ta pindoložka .
Škoda, že to s počasím nevyšlo viď, bylo by to o něčem jiném.
Dobrej nápad, jdem si dát panáka
pátek
griotka69
| 6. 3. 2009 19:43
Ahojky, Petruš já teda toho doktora neznám, ale snad není blbej a umí na to určitě koukat lépe než ty paka na MR. Ty koukaj jenom kam maj, když jim někdo navíc řekne, kam vůbec koukat maj.... Mě taky jeden doktor - neurolog - řekl, že mi nic není, že mám divný příznaky a druhej den na neurochirurgii, hned jak koukl na snímky že mám rozsáhlý výhřez a okamžitě operace. Takže pokud je Chrobok specialista, tak bych mu věřila. Přece Tě nebude operovat jen proto, že nemá co dělat.... a neboj, to bude dobrý, budeme Ti tady držet palce jako Rendolfovi a koukej, jak mu to pomohlo Bude to dobrý, určitě
:-)
pouskule
| 6. 3. 2009 19:19
No to je Peťu fakt síla,rakovina jedna mizarná.Ta nás sežere zaživa.Ale určitě jsi v dobrých rukou.Já musím příští týden k pindoložce ,kvůli tomu stěru.To se mi chce
No jinak na horách bylo suprově,byla jsem celkem v poho,a když jsem chtěla lyžovat,loupla jsem si vlotaren a jelo to jako po másle.Jen počasí nám letos nepřálo,pořád něžilo a byla mlha,to tam už prý několik let nebylo takhle hnusně.Tak jsme to zabalili už ve čtvrtek ráno.nejdříve jsme museli odházet auto,bylo až po střechu pod sněhem.Tak si chlapi udělali příjemnou rozcvičku.Tak uvidíme za rok,máme to už opět zamluvený.Snad se z toho všeho vyhrabu.Ach jo!!!!
No měj se krásně kočičko,přemýšlím,čím by jsme se trochu vzpružily.Že by ?
Leničce
petraceb
| 6. 3. 2009 13:21
Ahoj Leničko, jsem ráda, že jsi tu. Mě pan doktor taky s touhle diagnozou vyrazil dech.
Chce to pevný nervy.
Věřím, že se bojíš na MR, ale snad to bude jen ten výhřez.
Když jsem u něj seděla a on se koukal na ty snímky tak jsem si v duchu říkala, že tam určo nic není, jen ten miniaturní výhřez a on mi jen řekl, že mě musí co nejdřív hospitalizovat, pak zvedl telefon, někam volal a říkal, potřebuju co nejdřív volný termín, mam tu míšní tumor a ve mě by se krve nedořezal. Přitom na ty snímky koukal chvilku a hned to poznal a ty blbci z MR ani ň o tom.
Tak mi pak řekl, že se jedná teda o míšní tumor, ale že se zdá být nezhoubný a že mě pravděbodobně čeká operace a mám příjít 31.3. s předoperačním vyšetřením si lehnout. A ještě 17.3. tam pojedu a čeká mě vyšetření EMG a SEP, ani nevim pořádně co to je a nebo k čemu to je.
A jak jsi se měla?
papa
jsem tu zas
pouskule
| 6. 3. 2009 13:07
Zdravím všechny,ale hlaně Péťu.Ty jsi mi úplně vyrazila dech.Včera večer jsme se vrátili kvůli šptnému počasí a hned jak jsem vše dala dokupy tak jsem sem vlítla,ale nebyla jsem sćhopna odepsat,jak to na mě padlo.Teď mám ještě větší strach na tu MR jít,co mě čeká.Ach jo,to jsou pořád jen trable.Ale mi to musíme zvládnout,ne?Přeju hodně sil a hlavně zdaví!!!!!

Rendo,tebe tada dali suprově do kupy,když už jsi seděl v autě.Ještě řekni,že jsi i řídil No přeju další úspěšné počínání.Dej nám recept na tu tvou vitalitu
Tedunce
petraceb
| 6. 3. 2009 13:06
Ahoj Tedunko, děkuju budu se držet jak jen se dá.
Taky se mi nezdá, že by se dr Chrobok spletl, vždyť je to páteřní specialista. Myslim si, že to taky neprohlídli celé a jen se věnovali tomu výhřezu a sekvestrům.
Teď jsem napsala dr Chrobokovi maila, že v popisu nic neni tak ať o tom ví a třeba tam i zavolá ať to prohlédnou znovu.
papa
petulce
tedunka
| 6. 3. 2009 12:52
Ahoj Petulko.Já jezdím na Homolku 5 let sice k jinému lékaři ale v nemocnici se dozvíš hodně.Ještě jsem neslyšela,že by se dr.Chrobok spletl.Jestli v té Ml.Boleslavi hledali jen výhřezy a neskoukli to pořádně celé tak toho prevíta asi překoukli.Ale přála bych ti aby se spletl.Drž se
Mudr. Chrobok
petraceb
| 6. 3. 2009 12:19
Holky myslíte, že se pan doktor Chrobok zmýlil, když viděl ty moje snímky z MR nebo to ty joudové z rezonance v Mladý Bol. nepopsali?
Od středy mám dole skoro 3 kila.
Jooo a jinak pan doktor je fešák
Griotce
petraceb
| 5. 3. 2009 20:27
Ahoj Griotko,
taky jsem ráda, že se konečně ví co mi je, teď už to půjde rychle, jenom vydržet ty 3 týdny.
Jeden dr mi řekl, že se pan doktor Chrobok asi zmýlil a prej bůhví co tam viděl, to mě pěkně nasr... tak mu říkám, že dr Chrobok je specialista, ke kterýmu jezdí celebrity a že to dělá dlouho a neni přeci možný aby se mýlil a hlavně vybral ten nejrychlejší termín na operaci.
Super, na srazík se těšim
prevít jeden tumorovskej
petraceb
| 5. 3. 2009 20:23
Ahoj Mončí,
neplakej, i když ono se to řekne.
Byla semnou včera mamka, protože když uz jsme byly v Praze tak si tam něco zařizovala.
Když jsem vyšla z ordinace tak mě bylo jedno jestli na mě lidi koukaj nebo ne, ale když se máma zeptala tak co? tak jsem ji řekla, že špatný a začala jsem bulet a mamka hned semnou. Sestřičky mě musely utěšovat, že je to výbornej doktor, ale byl to šok a to by brečel snad každej.
Teď si představ, že na ty rezonanci snad neuměj psát popisy, páč o tumoru vůbec nic nepíšou a dr ho tam včera viděl když koukal na snímky.
Taky jsi se bála viď, hlavně že ti to dobře dopadlo, je to fakt šílenej pocit, takovej bezmocnej a pořád se ptáš za co, to je pořád něco.
Taky bych si dala paňácu, a jdu hned na to. Sice nepiju, ale pro dnešek se to nezblázní .
Určitě budu pořád psat co a jak.
Moc Vám všem děkuju za podporu, jsem ráda, že vás mám .
papa
Petře
griotka69
| 5. 3. 2009 20:20
Ahoj všem, hlavně Petře
Petruš, buď ráda, že konečně víš, co Ti je. Není to sice nějaká sláva, ta diagnóza, ale alespoň konečně nějaká je a nejsi jenom "simulant". Bude to dobrý, uvidíš. To víš, oni Ti musí říct co všechno by se mohlo stát. Ale bude to fakt dobrý, doktoři jsou machři a když ví, po čem mají jít, tak pak už je to hračka Až budeš po o, uspořádáme ten srazík a ťuknem si na zdraví

Rendolfe to je fajn, že už je Ti líp. Já Ti to říkala, že to bude dobrý

Taks e držte, Monči co Ty, pořád máš bolesti?
Jen do něj!!!!
moncycak
| 5. 3. 2009 18:31
Ahoj Petruš a všichni ostatní. Včera jsem si tu přečetla tvůj příspěvek a fakt jsem bulela. Je to vlastně noční můra všech, co nás něco bolí a nepřestává. A pak se najde tohle. Celej večer jsem na tebe myslela, jak ti je. Já jsem byla nedávno v podobné situaci. Pořád mě bolela kyčel a pan doktor mě poslal na nukleární medicínu. Na netu jsem si přečetla že se tam zjišťuje nádor.Jsem celkem otrlá- přítel čistého žehu, to se těším až se v urničce vyspím, pokojíček jen pro mě, miláčku,občas otoč urnu, ať mám nějaký pohyb a pod... ale ten týden do úkonu na tý nukleárce byl fakt na ho... to ti říkaj všichni jak jsou s tebou ale večer usnou a ty jsi zase sama a ty myšlenky na nejhorší ti nedaj pokoj. Další týden než přijdou výsledky jsem uspořádávala pozůstalost. Rozdávala jsem děti a tak... no nepotvrdilo se to. Bohu dík. A jsem ráda, za tuhle zkušenost. Kdo to neprožije, nepochopí. Hele, ale je fakt, že jsi v rukou těch nejlepších. Už vím, že doktoři uměj zázraky. To víš že se jistěj když tě varujou, že nemusíš chodit, to je jako datum trvanlivosti na jogurtech. Taky je většinou o měsíc kratší. Aby na ně nikdo nemohl. Holka bojuj!!! Na tebe si žádnej tumor nepřijde.Ty vole, takojvejch nemocí tě nezkolilo, tak nějakej tumor si může...víš co... ?Nicméně, jak je tu už psáno, šíleně na tebe myslíme, držíme palce čekáme na každý písmenko. Už jsem ožralá a nevidím na klávesnici, tak jdu vytřít dokuď to nebolí. Piš novinky jo? Ahoj a neboj se a když nebudeš moct spát piš piš piš!!! pa
Rendo
petraceb
| 5. 3. 2009 13:51
Ahoj Rendiku,
jsem z toho docela na mrtvici. Teď jsem volala dr Křivákové zda přišly ty popisy z MR a prý tam nic není tak ji říkám, že mi dr Chrobok řekl, že mám v hrudní ten tumor tak se taky divila proč to tam nenapsali, ale mám se řídít panem doktorem a ne co oni psali tak aspoň že tak.
Jinak ten nález mám od osmého obratle až k jedenáctému, docela velký.
To je super, že už můžeš tak nějak se pohybovat a bolesti žádný? A to hačí do auta máš povolený?
papa
hoj ve spolek
rendolf2
| 5. 3. 2009 12:32
ahojky Peťulo,no vidiš,kam se do až dostalo viď? to je mi tě líto,ale budeš silná a bude to vše ok.......já už chodim tak nějak normálně,ale už sem si hačl do auta,tj požitek po 2týdnech nejízdy...už mám vyndané stahy,kontr,na konci měsíce a pak nevím co dál......a co vy děvčata,jak jste na tom?papaůaůa
Tedunce
petraceb
| 5. 3. 2009 05:32
Ahoj Tedunko,
moc ti i vám všem děkuju za podporu, teď ji asi budu potřebovat.
Taky jsem slyšela, že u pana doktora budu ve zlatých rukách, určitě mě bude operovat on.
Z nádoru jako takového snad takový strach nemám, ale že je právě na míše, to mě trápí, abych mohla ještě někdy chodit a hýbat rukama, doktor mi to sám řekl, že můžu ochrnout. No a tady v Neratovicích a na Mělníku mě měly málem za simulanta, špekouni.
Já se jentak nedám nějakýmu tumoru .
Tak super, až to budu mít za sebou tak si připijem.
Ještě jednou moc děkuju, papa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
9. 6. 2025 09:30
14478
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
8. 6. 2025 07:39
73461
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12