Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Dělená strava-SPLK

Diskuze

BBaarca
Evva
| 10. 7. 2007 14:48
ahoj BBaarco,
píšeme si tady o SPLK, což je stravování podle Lenky Kořínkové. Základem jsou dvě skupiny, právě kytičky, což jsou všechny výrobky rostlinného původu, jako obiloviny,luštěniny, - těstoviny, brambory, rýže, pečivo, mouky, sójové výrobky . Druhou skupinou jsou zvířátka, což jsou všechny potraviny živočišného původu, jako maso, mléčné výrobky, vejce,.....Tyto dvě skupiny se spolu nekombinují, odstup mezi jednotlivými skupinami by měl být 8 hodin. Zelenina, Ovoce patří do skupiny neutrální takže můžeš kombinovat s obojím. Toto je hodně v kostce, radím pořídit si knihy LK, kde se dočteš více a nebo hledat na netu. Ahoj Evva.
Kacula
Evva
| 10. 7. 2007 14:20
tak to gratuluju k váhovému úbytku. No určitě máš variabilnější jídelníček, ta Lučina s pečivem ale vypadá dobře :o). Jsem zvědavá jak Ti to půjde dál, já zatím budu pokračovat v SPLK, oddělování mi až takový potíže nedělá,.....jo, jsem zvědavá na Tvoje výsledky .
Dneska se cítím a jsem taková přifouklá :o), když nekontroluju břicho tak jsem jak v 5 měsíci těhotenství :o) a ještě ke všemu jsem při chuti, tak doufám, že doma zase nezdlábnu na co přijdu :o).Protože mám kytičky, tak si asi taky udělám brambory se špenátem, děkuju za inspiraci, ahoj E.
Nechápu
BBaarca
| 10. 7. 2007 13:35
Bohužel nechápu jaké kytičky a jaká zvířátka, dá se tady někde něco o tom dočíst. Chtěla bych to taky zkusit, když slyším ty výsled¨ky
Ahoj!
Kacula
| 10. 7. 2007 12:34
Ráno jsem se postavila na váhu a měla jsem šílenou radost ! Od včerejška o 400 g míň . Takže celkem za necelé dva týdny 3 kg. Už se těším, až pokořím tu "70" . Doufám, že se to zas nezarazí, nebo nedej bože nevylítne nahoru...
Dneska mám kytičky a měla jsem bílý jogurt, ke svačině banán, k obídku hrachovku do hrnečku a tmavé pečivo s lučinou a rajče, k odpolední svačince si dám papriku s lučinou a večer brambory se špenátem.

I když asi bych to neměla psát, aby vás to nemátlo, když se teď neřídím LK...
Evvi
Kacula
| 10. 7. 2007 12:26
Ahoj Evvi!

Tak to jsem ráda, že si nemyslíte, že jsem otesánek , uplně jsem se ten výčet sem bála napsat ...

S těma štíhlíma tmavovláskama bych to viděla takhle:
buď byly hodně mladý - to já jsem byla taky jako proutek a jedla jsem si co jsem chtěla , nebo to bylo jejich celodenní jídlo a ještě týden budou konzumovat raději jenom zeleninu (tak to dělá moje kolegyně s KFC), nebo si jednou za čas udělali radost... Jen tak to určitě nebude, neboj .

Já jsem se rozhodla pro to, že výrobky jako je bílý jogurt, zákys, posmáslí, tvaroh do 20 % tuku, lučina, žervé a cottage patří do neutrálu - podle Haye (kupodivu tam patří i uzené maso).
Víno se může pít, když jsou zvířátka, pivo při kytičkách.
Je tam jiné rozdělení i ovoce, takže peckoviny a bobuloviny , citrusy a exotické ovoce se jí jen když máš zvířátka.
Sojové výrobky sice moc nejím, ale líbí se mi, že je má LK v kytičkách.

Takže když to tak shrnu, tak jsem se vlastně spíš přeorientovala na klasickou dělenku Haye .
ahoj holky
Evva
| 10. 7. 2007 07:54
Ahoj holky,zdravím Vás, no Kačulo, to jsi se včera na můj vkus ale opravdu držela, to já jím víc a právě, že mám taky pocit, že jenom zobete :o). Teď, když se snažím, tak teda taky nejím podle toho co bych zvládla a dokrmuju :o) se zeleninou.
Závidim, kdo může jíst co hrdlo ráči :o)
V něděli jsem byla v jednom rychlém stravovacím zařízení a docela jsem koukala, když dvě super štíhlé tmavovlásky dosedly ke stolu s velkou colou, kdoví jestli light, big...sendvičem, hranolkama a taštičkou. Přísahám, prostudovala jsem to dokonale od svého stolečku s colou light a salátem :o)

Jak si se vůbec Kačulo rozhodla s dělenkama ?

Ještě jsem se vás chtěla zeptat jak často střídáte. Já si uvědomuju, že skoro pravidlem se stalo sobota až úterý kytičky a středa až pátek zvířátka. Já jsem po zvířátkách taková hladovější a pečivo k snídani a ještě ke všemu v klidu o víkendu a když si ho rozpeču, tak to můžu :o).
Ahoj a hezký den, E.
:)
Kacula
| 9. 7. 2007 18:05
Jo a ještě papriku se sýrem. A to už jsem odpoledne šilhala hlady....
Ahoj
Kacula
| 9. 7. 2007 18:04
Ahoj holky!

Jak tak čtu vaše příšpěvky, tak se mi zdá, že toho jíte tak malounko, že já bych asi umřela...
Dneska jsem se dost držela a měla jsem ráno bílý jogurt, ke svačině broskev, oběd maso se zeleninou, svačina mrkev a večeře míchaná vejce, rajčata a balkán. A přemýšlím, co bych do sebe ještě kopla...
Ahoj
Jessi
| 9. 7. 2007 14:55
Já se dobře citím mezi mladými určitě mě neurážíš.Jinak to nejde.Já nejsem s těch,že bych si nechala vykat nemám to ráda.Takže pohodová babka.Čau
Jessi
Evva
| 9. 7. 2007 14:49
Jessi, doufám, že nevadí a že neurážim, když tykám, já jsem si až teď všimla, že mám ve stejném věku mamku :o).
....................to je fajn, při oslavách dělat takové mísy, to v naší rodině taky tak děláme a navíc u našich si umím i říct a odříct , u přítele je právě zase v oblibě dělat ty chlebiky, no a tam se mi hůř odmítá a nerada se pouštím do vysvětlování jak jím a nejím a tááák. Ale, vždycky si říkám " je to Tvoje věc, stůj si za tím, co chceš ty ". Taky musim říct, že přítel patří mezi chápající a neplete se mi do kombinací :o)
přeju hezký oslavy s vnoučátkama a radost z nich :o) E.
oslavy
Jessi
| 9. 7. 2007 14:26
Ahoj Evi,u nás se slaví skoro každý víkend.3děti a5vnoučat důvody na oslavy jsou pořad.Jídlo chystáme spíše jako různé obložené talíře.Masové, salamové,sýrové a pečivo bokem.Nevyhnu se ale ani takových oslav bersi ,proč nejíš ,nechutná ti a to se špatně vymlouvá.Ten týden vnučka slaví své4.nar.Takže peču dort krtka a nějaké drobné řezy.A zase oslavy.Nějak to zvládnu je to opravdu pořad.Další týden oslava vnuka 1.rok.Budem slavit a hubnout ahoj.
Jessi
Evva
| 9. 7. 2007 13:50
ahoj Jessi, nemáš zač, jsme na tom asi podobně. Jó, tělo potřebuje čas od času se nadlábnout, akorát že to moje by to chtělo po týdeních intervalech. Teď se nevážím vůbec, ale v době počítání kaloriií a pro mne příjemného úbytku váhy jsem na ní stála ráno i večer.Teď mám jako měřítko oblečení :o). No a zatím mám ještě dost džín co nezapnu :o(.Jinak doma a u mého blízkého okolí jsem taky vyhlášená jako nejedlík a blázen, ...................."kdyby ty ses pořádně najedla ", no a v tomhle je to i s tou dělenkou horší, předtím jsem třeba počítala, když jdu na návštěvu, žetam teda sním třeba jeden chlebíček, kolik asi má KJ a co teda bych před a po měla jíst. Teď jsme třeba byla na oslavě narozenin a tam nebylo vůbec co si vzít, protože - klasika chlebíčky a dortíky, no a ani víno jsem nechtěla, takže jsem si taky asi vystřihhla vizitku. Říkám si, že až zhubnu to co chci, tak třeba pak povolím, udělám vyjímku, ale zatím nechci a to ani v tom alkoholu :o) Ahoj E.
Jessi
Kacula
| 9. 7. 2007 13:11
Ahoj Jessi!

Můžeš mi prosím napsat tvůj mail kam bych ti mohla poslat info o dělence Haye? Je to ho dost a sem by se to nevešlo...
Ahojte
Jessi
| 9. 7. 2007 12:54
Dík Evvi za hezký příspěvek máš pravdu,nejde se přecpávat.Někdy to tělo vyžaduje. Tak mám taký jiný pocit když se dojím tím co můžu. Vím,je to špatně,já se musím važit každý den jsem zavislak,zas mám něco nahoře.U těch kalorii bych nevydržela.Ten pocit,že se nenajím by mě děsil už těď.Proto pořad zapasím.Doma mi nadavají,že jsem praštěná.Jěště mám strach začnout jíst normalně,že něco půjde nahoru.Proto bych jěště něco chtěla zhubnout.Ty se vůbec nevažiš?Tak,zatím ahoj J.
ahoj holky
Evva
| 9. 7. 2007 08:08
Ahoj holky, všechny Vás při pondělku zdravim.

Petro, děkuju Ti za ukázkový jídelníček a souhlasim s Tebou, že střídmost i u SPLK je důležitá. Já měla, /snad už můžu říct, že měla :o) / stejný pocity o kterých píšeš a to, že můžu sníst velké množství a kdykoliv. Takže jsem pochopila, že nemůžu, protože jsem nehubla a spíš i přibrala, ale zase možná zase míň, než kdybych nejedla děleně. nevím. Teď je to týden, co se zase znažím, jím střídmě, nehladovím a cítím se líp, nevážim se, protože na to ještě nemám :o).
Myslim si, že styl stravovení Petry je asi nejlepší, nedělí, ale jí střídmě.
Já jswem zhruba před dvěma lety výrazně zhubla, asi až moc :o). Počítala jsem si kalorie, takže ráno jsem si dala jogurt s vločkama nebo pečivo s tvarohem, lehký oběd a mezi a odpoledne už jen zeleninu a nějaký mléčný výrobek. Akorát, že postupem jsem odbourala i lehký oběd a nahradila zase zeleninou a něčím light, takže jsem sice hodně zhubla, ale do postele jsem chodila jak mátoha. Váha, spíš zadek mi zase narostl, protože jsem už nevydržela být tak disciplinovaná a hladovět .
4000 až 5000 Kj mi přijde krutý, pak jsem právě vybírala, výrobky s malým počtem KJ, jen abych mohla mít na talíři trochu víc :o). Takže teď jsem se vrhla na SPLK, která mi dává víc možností než jsem měla, poznala jsem hodně výrobků ze sóji, který mi chutnají a cítím se u ní dobře a věřím, že když se nebudu přecpavat tím čím můžu, že to půjde :o).Sice mám taky občas myšlenky, jestli to vůběc je možný aby to fungovalo, ale pryč s nimm.

Jsem zvědavá na Jedlinu, jak je na tom, určitě dobře :o).

Tak holky, zatím ahoj a hlavu vzhůru a díky všem za inspiraci, E.
Flora
Jessi
| 8. 7. 2007 21:58
Ahoj Kaculo,o Floře light i o Perle to vím,ale LK píše,že nehrozí mazat na chleba.Dcera má půlročního chlapečka kojí a nesmí ledaco jíst malý je alergický mj. i na laktozu.Takže obě čteme u každého výrobku složení a doplňujem se.Pečem společně co můžem jíst.Dneska jsme pekly housky bez mléka a s trochu ovocného cukru a byly výborné.Dcera má radějí sladké pečivo tak zítra si upeče s větším množstvím cukru.Tak vymyšlíme a doplňujem se.Přejí ti abys vydržela.Někde jsem četla,že tu druhou dělenku drží I.Bartošová musím se podívat v knize jestli jí nemají.Můžeš mi prosím tě napsat název té knihy.Myslíš,že to nepůjde kombinovat?Píšeš že je lepší ohledně travení.
Jessi
Kacula
| 7. 7. 2007 23:03
Ahoj Jessi!

Zítra ti to určitě detailněji popíšu.
Ještě jsem ti zapomněla odpovědět na tu Floru light - byla jsem v krámu a u každého výrobku, který jsem potřebovala jsem strávila já nevím, jak dlouho, než jsem se dopátrala jestli to můžu nebo ne... Říkala jsem si, že by na těch rostlinných tucích nemuselo být nic špatného, ale ze všech, které měli, vyhovovali jen dva a to právě Flora light a ještě Perla, v ostatních bylo většinou sušené mléko nebo syrovátka.
Já taky denně zápasím s tím jestli mám vydržet, nebo toho nechat... Když šla váha aspoň malilinko dolů, tak to bylo dobr, ale když to dlouho stávkuje nebo to jde dokonce nahoru, tak to byl vyletěla z kůže... Proto obdivuju tebe, že máš tak pevnou vůli a pořád se držíš!!!
dělenka
Jessi
| 7. 7. 2007 22:38
Ahojky ,Kaculko nemáš nějaký graf, od dělenky Haye chtěla bych to zkusit.Též si myslím,že toho nejde sníst co hrdlo chce .Takže co píšeš se může mazat na pečivo a co jinak neznám to vůbec.Zapasím s dietou už tak dlouho a někdy mám chuť přestat.Jdu dolů a zas nahorů a pak se zas přemluvím.Jinak vodu 2l za den kávy 4-6šálků,ovoce ráno a zelenina až za3hod.Pak až do večera něco ze zeleniny pojídám, mám to všechno bio ze své zahrady.Chlebík si taky peču svůj.Mám príma pekárnu.
Ahoj holky!
Kacula
| 7. 7. 2007 19:05
Ahoj holky!

Jak válčíte??
Já už můžu zhodnotit týden stravování podle Haye a týden podle LK a musím říct, že u dělenky Haye (dle knihy U. Summové) jsem se asi cítila líp, váhový úbytek je cca nastejno, ale pořád mi teď v hlavě šrotuje, jakou cestou se mám dát... Podle Haye patří například veškeré zakysané výrobky, tvaroh a sýry typu cottage, lučina..., dokonce i smetana do neutrálu, což mi maximálně vyhovuje. I na zažívání to bylo lepší, chodila jsem 3x i 4x denně na záchod. U LK se sice necítím nafouklá, ale s tou toaletou to není moc slavný... Navíc u vzorových jídelníčků v kniže U. Summové jsou ty porce na můj vkus opravdu malé a nezdá se mi tedy, že by se mohlo jíst všeho dovoleného co hrdlo ráčí... LK poukazuje na to, že tady nejde o kalorie, ale nevim, nevim... Asi se to opravdu pokusím zkombinovat a uvidím, jak na to tělo bude reagovat...
Zkoušel jste už někdo jinou dělenou stravu než S.P.L.K.?
zařazení
Petra
| 7. 7. 2007 12:37
Já myslím, že sušená syrovátka je živočišná a rajčata jsou neutrální.

Kaculo, jak píšeš, že je problém s jídlem v restauraci, tak to máš
pravdu - při živočišném to jde, ale to nemůžeš např. víno, což si
člověk většinou dá. Já si pamatuji, že jsem si dávala třeba brokolici
na másle(tím máslem jsem zhřešila)a k tomu brambory. Jen bylo komické,
že jsme šli na večeři a já si dala takovéto jídlo

Nechci Ti nic rozmlouvat, ale já se při LK musela držet, jinak, když jsem měla povolené množství, tak bych spíš přibrala,protože jsem měla pocit, že můžu - a kdykoliv, takže i večer.
Syrovátka??
Kacula
| 7. 7. 2007 08:48
Ahoj holky!

Nevíte kam zařadit sušenou syrovátku?
Taky nevím, kam s vařenými rajčaty...
Petra
Kacula
| 7. 7. 2007 08:47
Ahoj!

Děkuju za radu ! Máš pravdu, že teď jsem té zelenině ani pitnému režimu moc nedala...Poslední tři dny jsme hlídali neteř, takže se všechno točilo kolem ní a sebe jsem odbývala... Zrovna si říkám, že chci vidět, jak to budu zvládat, až zase půjdu do práce... Teď jsem měla týden volno. Ono stačí, když člověk vytáhne paty a přepadne ho hlad, jak nemá s sebou svačinu, tak nenajde skoro nic, co by mohl sníst - myslím restaurace nebo občerstvení. Hlavně teda když má kytičky... Mně moc chybí namazat si na pečivo třeba tavený sýr, nebo dát si na něj šunku se sýrem, taky je mi divný, že když si ho dám s neutrálním medem nebo marmeládou, že by se potom netloustlo... Je to všechno nasladko a ty sojové pomazánky mi moc nejedou. Jsem nějaká rozzlobená , od včerejška jsem místo zhubnutí trochu přibrala...Dala jsem si 2dcl červeného, asi to pít nebudu...
Kacula
Petra
| 6. 7. 2007 23:52
Ahojky

Kaculo,dovol, abych Ti poradila
Když čtu, co jsi dnes jedla - chybí mi tam ovoce a zelenina a také
potřebné bílkoviny. Já jsem při dělené stravě často měla základ pečivo,
protože to bylo rychlé, dostupné a chutné, ale to nedodá potřebné
živiny, ještě ke všemu, když je kupované. Věřím tomu, že když do
jídelníčku přidáš ovoce, zeleninu, dostatek tekutin - hlavně vodu, tak
se budeš rychleji "čistit" a tím i hubnout.
Recepty
Jessi
| 6. 7. 2007 22:58
Ahojky tak vás všechny zdravím .Děkují za skvělé recepty.Když jde použít do pomazánky nějaký tuk, na pečení taky, nejde namazat chlebík florou licht ?Je také rostlinná ne.Mi se váha pohla dolů půl kg ale zítra půjde nahoru už to znám.Chutě na čokoladu mám kruté.Taky někdy jednu kostičku sním.Dneska jsem měla kytičky ,dělala jsem si bramborové placky na kapce oleje spíš tak na sucho.Polévku zelovou bez klobasy s bramborem a žloutkem jinak chlebík s medem a pár mrkviček.
Žloutkové řezy - kytičky
Kacula
| 6. 7. 2007 20:34
Opět přidávám jeden sladký netloustnoucí recept LK :

Korpus: 1 balíček listového těsta
Krém: 500 ml sójového mléka, 2 vanilkové pudinky,
100 g fruktózy, 200 - 250 g rostlinného tuku - pokojové teploty, 1 - 2 polévkové lžíce rumu
Poleva: 6 polévkových lžic Glukopuru, 1 lžička citronové šťávy, 2 lžíce vody, jahodová marmeláda (slazená fruktózou, medem nebo uměle)

Těsto vyválíme na dva stejně velké pláty o výšce asi 5mm.
Než dáme pláty péct, musí se propíchat vidličkou, aby se na nich nevytvářely boule. Troubu předehřejeme na 200 -250 C a pláty pečeme 8 - 15 minut.
Výroba krému - sójové mléko rozdělíme na polovinu. Jednu polovinu vlijeme do kastrolku, osladíme fruktózou a dáme vařit. V druhé půlce rozmícháme pudinkový prášek. Jakmile se začne mléko vařit, přidáme do něj za stálého míchání rozpuštěný pudinkový prášek. Vaříme asi 3 miuty - pořád mícháme! Poté necháme směs vychladnout - při chladnutí v žádném případě nemíchat!!! Po zchladnutí odstraníme utvořený škraloup a směs přelejeme do šlehače. Změklý tuk pokrájíme na malé kousky a 1/3 přidáme do směsi. Šleháme na nějnižší otáčky, po promíchání přidáváme zbylý tuk a zvyšujeme otáčky. Je čas na ochutnání - můžeme dosladit a pomalinku , aby se krém nesrazil, přidáváme rum.
Listový plát potřeme krémem a přiklopíme druhým plátem. Potřeme jahodovou marmeládou.
Citronovou polevu vyrobíme tak, že do menší misky nasypeme Glukopur, přilijeme vodu a citronovou šťávu a ušleháme. Polevou potom potřeme horní plochu našeho výtvoru, dáme ztuhnout do ledničky a máme hotovo .
Nane a Petra
Kacula
| 6. 7. 2007 20:09
Holky moc děkujeme za recepty!! Já určitě vyzkouším !!
Pozdrav
Kacula
| 6. 7. 2007 20:07
Ahoj holky!

Tak jak to jde? Mně se teď tři dny váha ani nehla , až dneska, ale o úplný pidikousek, takže mně přepadali hříšné myšlenky . Od včerejška mám šílenou chuť na čokoládu... ách jo. Dneska jsem si ale jednu koupila v dia koutku bz cukru, takže už se těším na zítřek. Dneska mám kytičky. Ráno to byla houska s medem - klasika..., oběd bramboračka, k večeři jsem měla v pláno štrůdl se špenátem a kukuřicí, ale jak jsme přišli z krámu, hned jsme se vrhli na teplé houstičky - pro změnu s dia marmeládou . JO a ještě dia sušenčičku... No a večer si dám ještě popcorn a víno .

Tak Evvi, nevěš hlavu, vidíš, že já se v množství taky vůůůbec neomezuju!!!!!!!

Mějte se krásně!
Recept
Petra
| 5. 7. 2007 13:28
Holky, do biokuchařky jsem dala recept na Fazole"Mexiko" je dělený
Evva
Petra
| 4. 7. 2007 21:17
Ahojky

tak nějak jsem se dřív nedostala k napsání odpovědi

Nevím, jestli jsem za příklad, jak se má jíst, ale zpravidla jím
takhle: ráno -kousek ovoce, oves.kaše se semínky, suš.meruňkami/různé
ovocné obměny/ nebo bílý jogurt/acidofil.mléko s vločkami a
cornflakes/špaldové či jiné pukance

oběd - to, co je v jídelně a když je to třeba řízek, tak poprosím, aby
mi ho udělali na přírodno nebo si jídlo odhlásím a udělám si třeba
těst.salát s tuňákem a zeleninou nebo luštěninový salát,...

svačina - ovoce/musli tyčka/mandle a ořechy - neřekla bych tomu svačina, ale spíš takové uzobávání mezi jídly

večeře - pečivo s lučinou a zeleninou/ domácí chlebík s máslem a zeleninou,...prostě většinou chléb s něčím a zelenina

Většinou mám chutě večer u televize, tak to baštím jablka, corn flakes, sušené ovoce a ořechy.

Hledím na kvalitu potravin, které kupuji a jím. Takže se snažím co jde
kupovat bio a chleba si peču domácí. Pečivo se dá u nás koupit také
bio. Co není bio - např. jogurty, sýry,...u nás bio nemají, tak kupuji
se značkou Klasa. Nejím takovéto různé přislazované, obarvené, smažené,
tučné.

Snad jsem to popsala srozumitelně, kdyžtak se klidně zeptej
pomazánky
anonym
| 3. 7. 2007 18:34
Kytičková - z pórku: lžíce rostlinného pomazánkového tuku,
sůl, aspoň 50 g pórku, lžíce
strouhaného tofu(nejlépe uzený),
pažitka podle chuti, sojové mléko
(voda) na zředění : v misce vymícháme
rostl. tuk se solí, přidáme trochu soj.
mléka, drobně pokrájený pórek, sýr,
dochutíme oblíbeným kořením a
promícháme. Posypeme pažitkou,
necháme chvíli v lednici. Mažeme na
cokoliv, co můžeme jíst.
Zvířátková - z ředkviček s vejci: malá cibule,lžička oleje,
necelý svazek ředkviček,1 vejce,
50 g šunky, 1 rajče, sůl, bylinky podle
chuti: cibuli zpěníme na oleji, přidáme
posekané nebo strouhané ředkvičky,
a chvíli podusíme.Přisypeme bylinky,
přisolíme a zalijeme rozšlehaným
vejcem.Mícháme do zhoustnutí. Ještě
teplou pomazánku přendáme na
plátky šunky, které přeložíme a
ozdobíme kolečky rajčete. Přílohou
může být zeleninový salát nebo co
můžeme ve zvířátkovém dni.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
29. 5. 2025 18:32
14379
tepu
29. 5. 2025 19:55
73421
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12
Petr Jakoubek
5. 5. 2023 10:18
283