Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Povídání o Bohu.

Diskuze

Mysicko
Kloa
| 9. 3. 2007 22:20
Takže s děláním, že se nic neděje nepřestaneš.
Když víš, že život je krátký a je v něm dost bolesti, tak proč druhým ještě ubližuješ?
:o) že jo?
anonym
| 9. 3. 2007 22:14
Život je krátký a bolesti je v něm bez toho dost, tak co si ho zbytečně znepříjemňovat.
Zdravím všechny kdo chtějí diskutovat o Bohu, víře a své filozofii, a přeji hezkou noc.
LIDICKY
anonym
| 9. 3. 2007 21:46
NEBLAZNETE A MEJTE SE RADI.
Řešení
Kloa
| 9. 3. 2007 15:00
Nemíním to tady dál řešit, jediné co může následovat je vysvětlení mysicky, její uznání.
Dále mohou pokračovat ve své diskuzi o Bohu. Ale je to zvláštní, pokud Bůh stvořil člověka, tak proč i takové zvrácené jako je Katka a mysicka.
Katko - prvenství
Kloa
| 9. 3. 2007 14:47
Neboj, neboj, o první příčky se dělíš ty s mysickou
anonymní
Kloa
| 9. 3. 2007 14:45
Katka má nějaký problém. Asi trpí komplexem méněcennosti. Na jiné diskuzi se vydává za mou kamarádku. Někteří se té její podlézavosti docela zasmáli
Katko
Kloa
| 9. 3. 2007 14:43
S tebou si nemám co říct. Můžete si s mysickou podat ruku, jste taková dvojka.
Zato ty slušnosti přímo oplýváš
Mysicka a hodná povaha? Dovol abych se zasmála, nějak mi to nejde dohromady, ani s tebou.
Mysicka se chtěla zachovat hezky? Víš vůbec co píšeš? To ona mě napadla, to je slušné chování? Asi těžko. Asi ti unikla podstata našeho sporu, nemíním ti to vysvětlovat, od ní chci jen vysvětlení.
Když se podíváš do zrcadla, tak uvidíš opravdu zvráceného a hrozného člověka a když si vedle tebe stoupne mysicka, bude to ideální.
Nezdrhla jsem z žádné diskuze, s imbecilem jako jsi ty nebudu nic řešit. Neztrapnila jem se tam já, ale ty, pokud se chceš ztrapnit i zde, tak prosím. Pod pojmem hezky si popovídat mám jinou představu než ty, vnucovala ses tam jako kamarádka, měla ironické a sarkastické poznámky. Nezkouším to jinde, mysicce jsem k tomu své napsala, ví, že dokud mi to nevysvětlí nedám ji pokoj. Dnes na ni konečně došlo a vzala do zaječích, prý umýt nádobí, jo i tak se tomu říká Sbohem ubožačko.
Co to bylo???????
anonym
| 9. 3. 2007 14:20
Tak holky nenapínejte nás, kápněte božskou, cože máte mezi sebou za problém!!
Kloa
Katka
| 9. 3. 2007 14:01
No Kloo to je správně jak píšeš, že jsi tady sám jako voják v poli, to je dobře, že to uznáváš.....s takovým zombie jako ty se tu už nikdo nechce bavit, nikdo totiž nemá takovou trpělivost a hodnou povahu jako Myšička, která si myslela, že jsi tak zlá jen proto, že máš nějaké problémy a chtěla se k tobě zachovat hezky. Ale člověk se od tebe dozví ledacos nového, máš pěkný arzenál nadávek, stihomanů a sbírku krásných zvráceností......já jsem ti opravdu vděčná, že jsi tak hrozná jak jsi, protože už je mi jasné, že nikoho horšího potkat nemůžu, takže mi spadl kámen ze srdce, díky .....jinak škoda, že jsi zdrhla z naší milé diskuze, kde jsme si spolu tak hezky povídaly...no já vím, že jsi se tam dost ztrapnila, takže to teď zkoušíš jinde, tak ti držím pěsti, hezky bojuj, ale věřím, že tvé prvenství ve zlé povaze ti nikdo nesebere, držíš to pevně v hrsti . Pak pa Skippi.
Mysicko
Kloa
| 9. 3. 2007 13:28
Spíš myslím, že ti došla řeč, proto ses vzdálila.
Ale stále upozorňuji, že jsi nic nevysvětlila!
A jako že se nemýlím i ty jsi mě v osobním vzkazu prosila o jakési vysvětlení, které jsem ti podala, byla jsem tak ochotna ti to vysvětlit, kde je tvá ochota?
papa
Kloa
| 9. 3. 2007 12:59
Děkuji za podporu tady je člověk sám voják v poli.
Ublížení
Kloa
| 9. 3. 2007 12:57
Říkáš nevědomky?
Dobře jsi věděla, že mě napadání uráží, přesto sis to neodpustila. Toto je s vědomím.
Proč ses také svým vzhledem nepochlubila ty, cukaly ti koutky jak někdo narážel na můj vzhled. Tak se ukaž.
Důvod k přemýšlení
Kloa
| 9. 3. 2007 12:55
Mysicko, nemám důvod se nad věcmi zamýšlet.
Jen žasnu, že můžou existovat lidé jako ty. Je mi jich líto, takoví potřebují pomoc.
Vždy usiluji o pravdu a spravedlnost, vidím, že se jí člověk jen těžko dovolá.
odpuštění
Kloa
| 9. 3. 2007 12:52
Vlamaci, nevidím důvod proč bych měla někomu odpouštět, když toho není hoden.
Vlamac
anonym
| 9. 3. 2007 12:51
Máš pravdu, nedá mi to, protože každá odpověď je napojena na mou mailovou schránku a ta mi dá zprávu na mobil. Takže mi to dneska pípá jak urvané...

Do kostela nechodím. V křesťanského Boha nevěřím.
Pokud jsem Kloe ublížila, omlouvám se. Omlouvám se za to, jaká jsem, protože v tom případě ubližuji nevědomky.

Stejně mám pocit, že jsem ji tím (ač nevědomky) posunula směrem k tomu, aby začala nad některými věcmi přemýšlet.
Všechno zlé je k něčemu dobré.

Přeji všem krásný den a večer jsem tu zas!
Vlamaci
Kloa
| 9. 3. 2007 12:50
Jsou to dvě naprosto rozdílné věci, které uvádíš, zde fyzicky ta osoba existuje, na "druhém konci drátu". Navíc ona ví s kým má tu čest, ví jak vypadám, zatímco ona je možná přelud. Nikdy se neukázala.
Nepletu si virtuální realitu se skutečnou realitou.
Ale nevidím důvod proč bych se měla nechat ve virtuálním světě bez obrany urážet.
o Bohu?
anonym
| 9. 3. 2007 12:49
Zapomněl jsem Mysicko ještě napsat, že nejenom omluvit, ale hlavně odpustit a to i svému úhlavnímu nepříteli!
Mysicko
Papa
| 9. 3. 2007 12:46
mysicko, neverim ti ani slovo
o Bohu?
anonym
| 9. 3. 2007 12:44
Kloo, tohle ale opravdu vypadá na velkou osobní nenávist! Přitom ale nenávidíš někoho, koho jsi asi nikdy neviděla. Cítíš se pošpiněna před někým, koho vůbec neznáš! Je až obludně hrozné, jak si současný člověk začíná ,,plést realitu s virtualitou". Začínám chápat problém dětí, kteří zastřelí člověka v domění, že on vstane a bude žít dál, jako jejich virtuální hrdina. Nerad se zapojuji, ale nevidím z této situace jiné východisko, než aby ses, Mysicko, tedy omluvila, již z hlediska tvých znalostí duchovního života, které o tobě zjišťuji. (víš toho víc, než bývá u věřících obvyklé. Např. jsme součástí Boha, protože my jsme v něm a on je v nás. - To nemáš z kostela) Asi by to bylo lepší, než tady rozpitvávat něco, co se stejně nevyřeší. Adresuji tento vzkaz i Mysicce, protože vím, že stejně čte každou zprávu této diskuze.
nádobí
Kloa
| 9. 3. 2007 12:42
A najednou chceš zmizet. Jsi neskutečně trapná.
mysicko
Kloa
| 9. 3. 2007 12:40
Opět a to se již opakuji, nic jsi nevysvětlila, tak z pozorovatelů nedělej blbečky.

Takže nevysvětlilas, neuznala jsi chybu. O odpuštění máš usilovat ty, ne já. Proto je to pořád dokola, nevysvětlilas proč mě neustále z něčeho obviňuješ. Jen se vykrucuješ, věci převracíš.

Ano, máš pravdu, chci lidem ukázat co jsi za člověka.
anonymní,
anonym
| 9. 3. 2007 12:40
nevím, jak jinak Tě osolvit.
Odpověď byla směrována Protestantovi. Nemám zapotřebí komukoliv něco vnucovat, pokud to nechce. Byla jsem tázána, odpověděla jsem.

Máš pravdu, že dnes celé dopoledne sedím u počítače, protože jsem měla volno!
Ale teď mi přijdou děti ze školy a budu se jim věnovat.
Nepracuji manuálně, to máš pravdu. Ale nepovažuji to za mínus. Každé práce je potřeba. Té tělesné i té duševní.
Nevím, co myslíš tím bohémským životem. To jaksi při dvou dětech nejde realizovat.
Teď půjdu umýt tu horu nádobí v kuchyni a dám vám pokoj.
anonymní - mysicka a diskuze
Kloa
| 9. 3. 2007 12:36
Jo, to je proflákaného času a nejen tady, chodí i jinam. Manuální práce by ji hlavu vyčistila.
Papa
anonym
| 9. 3. 2007 12:33
Četl(a)s to od začátku? Asi ne. Jinak bys pochopil (a?).
Vysvětlila jsem to mnohokrát, přiznala jsem chybu, odpustila. Nic platno.
pořád dokola. odmítám už se k tomu vyjadřovat. Cokoliv řeknu, bude použito proti mě.
Prosím, nechme si tu diskusi o Bohu. Spory přesuňte na jinou kolej. Možná by mohla zasáhnout admina (HanaK), přece jen vulgární příspěvky a urážky by měly být vymazány, a Krávo, bestie, kurvo, to je myslím dos vulgární. Na vysokoškolačku....ale na druhou stranu je dobře, že si to leckdo přečte. Aspoň ví s kým má tu čest.
Myšičko???
anonym
| 9. 3. 2007 12:32
To myslíš vážně, to přirovnání s dítětem??? Tak obrazně možná, ale když si dospělý člověk sedne k dítěti na zem, tak stále má MOZEK dospěláka, a ten určitě uvažuje jinak!!!! Ale mě je to jasné, " bohémský " život, ten to vidí jinak. Jen mě udivuje, kolik máš času na všechny debaty??? To celý den sedíš u počítače??? To je, ale "proflákaného " času!!! Jdi chvíli dělat manuální práci, tam se Ti hlava vyčistí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale no tak
Papa
| 9. 3. 2007 12:25
No tak, Myšičko, ty se ňák vykrucuješ!!!!!!!
Ukaž
Kloa
| 9. 3. 2007 12:18
všem co jsi za člověka. Ony se budou divit i ty tvé kamarádky.
Mysicko
Kloa
| 9. 3. 2007 12:16
Jsi spíše krysa!
Ty jsi ta brzda tady v tom všem. Položila jsem konkrétní dotazy, tak mi na ně laskavě konkrétně odpověz a vysvětli to.
Nebudu věci ignorovat Nenechám tě být dokud to nevysvětlíš. Nebudu tady za idiota krávě jako jsi ty. Mám tě dost!
Nevím co tady hraješ za hru ani o co ti jde. Pokud opravdu tak usiluješ po tom, aby byl klid, tak udělej jedinou věc, odpověz, uznej chybu.
Už jsem to několikrát hodila za hlavu, ale vždy jsi přišla s něčím novým, nic jsem ti neudělala a zlost si vybíjet na mě nebudeš, to ti říkám. Nehrej si na svatou, zbytečně se ztrapňuješ.
Citaci, kterou jsem uvedla je pravdivá, to nemůžeš mysicko popřít, kdo nevěří, nechám ho nahlédnou do svých osobních zpráv, chci se dobrat pravdy!
Protestante,
anonym
| 9. 3. 2007 11:45
jak vidíš, nikam to nevedlo.
Prosím, nerozviřuj znovu stejný problém. Snažím se ignorovat. Důkazy asi nejsou (osobní vzkazy jsem vymazala, bylo jich opravdu moc). Ledaže Ty bys dělal soudce, protože nikoho jiného to tu myslím nezajímá, naopak.
Kloa tvrdí něco jiného , než já. Základ je stejný, ale jiná interpretace.
"Pravdy se v těch řečičkách nedoberem", jak zpívá Nohavica, mě taky zraňují lži (nebo tedy "upravené pravdy"), kterým se nemůžu bránit. Chci to hodit za hlavu a nastolit klid na těchto stránkách. Někdo začít musí .
obžaloba
Kloa
| 9. 3. 2007 11:40
Právě, že už jsem to vypisovala. Téměř v každém příspěvku se prosím o vysvětlení.
A ona dost dobře ví, čím mi ublížila.
To tak jenom nevypadá, urážka na cti to je, proto na tom tak lpím.

Nebudu tady hrát nějakou hru. Ale stručně na vysvětlenou pro tebe, možná z toho ani nepochopíš podstatu, byla by potřeba podívat se na dané místo, kde se to stalo, do klubu třicátnic - prohlašuje zde veřejně, že lžu, že se vydávám za několik dalších lidí - např. za ženu, která má dceru, která skáče po osobní váze a poté se diví, že se váha pokazila; že jsem žena, která chce dítě bez muže, protože na muže nemá štěstí. V osobním vzkazu mě uráží tím, že jsem pošpinila její čest, cituji:

osobní vzkaz 26. února - "Myslím, že jsi i zpracovala a pomluvila mě u některých nových "Viktorek". Cítím víc, než bys možná chtěla. Měla jsem pocit, že jsi některým řekla, že jsem nebezpečná osoba..."

Všechna tato nařčení chci vysvětlit. Mysicka to jen rozmazává, spor prohlubuje.
Udala jsem konkrétní problémy, chci konkrétní vysvětlení, uznání chyby.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
28. 6. 2025 13:03
14583
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
jirinaova
28. 6. 2025 11:40
73558
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12