Manželka to prostě nechce, co s tím ?? - Diskuze | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak vydělat v těžkých časech

Více k tématu
Zpět na výpis diskuze

Manželka to prostě nechce, co s tím ??

Diskuze

anonym
| 29. 8. 2015 22:02
Už jsem tu psal... Nechci dělat chudáčka a nechat se litovat. Ale další zážitek. Nedávno mi manželka řekla že už dlouho nebyla pařit. Zeptal jsem se jak dlouho. Asi měsíc a půl. Prý je hodně nažhavená a bojí se, aby nebyla moc divoká...(na párty) Sex jsme opět neměli skoro dva měsíce, přesněji od 1. července. Nedávno mi řekla, že bych povzbudil její chuť mít děti, kdybych si víc hrál s dětma jejích kamarádek, že se jí to líbí... Takže nebude se mnou spát a já si mám hrát s cizíma dětma, abych ji dal důvod mít dítě...Mě to přijde jako pakárna
anonym
| 18. 8. 2015 14:33
Možná se z mých příspěvků zdá, že jsem vůči ženám zaujatý a nemám je rád, ale potkal jsem ve svém životě i naprosto super ženské, které to mají v hlavě srovnané a už ví, kam až můžou zajít nejen ve vztahu doma. Je s nimi sranda, dá se s nimi kamarádit a občas i pomůžou. Někdy jsou i lepší než chlapi, protože jsou prostě jiné...
Všechny takové skvělé ženy, co jsem potkal, mají ale jedno společné. Už si mnohokráte zažily hořkost zklamání a rozhodně už nevěří v prince na bílém koni. Váží si nade vše svého partnera a na svém vztahu neustále pracují, i když se jim nechce. Umí odpustit chyby druhého, nemají midráky v sexu a zvládnou se i zasmát sami sobě. Už chápou, jak je společný vztah křehká nádoba, důvěra vzácná a jejich štěstí je dáno štěstím i toho druhého. Umějí totiž nejen brát, ale i dávat. Nejen psychicky, ale i fyzicky. Podpořit i pohladit. Nečekat na to, až je k tomu druhý vyzve.

Psal jsem tedy předtím jen o těch ženách, které tohle nepochopily. A vím, že jako jsou špatné ženy pro vztah, je i plno špatných chlapů, kteří jsou sobci, děvkaři, hrubiáni, gambleři, narcisi a vůbec všelijak podobní vztahový hlupáci, kteří ničí své vztahy s jinak skvělými ženami. Že se s nimi také nedá žít pořád i jen kvůli dětem. Že některé rozvedené ženy jsou proto super, protože hledají obyčejnou lásku, která jim moc chybí.

A že velmi chápu, že k milování (sexu) se nikdo nemůže nutit za každou cenu. I v manželství, nejen ve vztahu. Že to musí být s člověkem, kterého máme rádi a rádi se ho dotýkáme. Který nám neubližuje.

Neházím proto všechny ženy do jednoho pytle. Každá je svým způsobem výjimečná a jiná. Je jen na nich, zda si uvědomí, zda jejich vztah je založen a vzájemném dávání štěstí (a i toho fyzického) nebo jen kdo s koho. Ta druhá varianta je možná pro ně pohodlnější a díky tomu, že jim to více vztahově přemýšlí (a mají v pelechu možnost říci ne), i snadnější. Ale je to hra s ohněm a většinou dopadne špatně, tak si to prosím milé dámy uvědomte. Děkuji za přečtení a přeji všem vzájemnou lásku (a sex) v manželství i po letech :)))

Chlapi sobě!

Howgh

opičák Pavel
anonym
| 18. 8. 2015 12:39
K rozvodům a chování žen před a po nich, mohu jen popsat skutečný příběh kamaráda. Když "nachytal" tu svou při vrkání do mobilu ani ne minutu po tom, co zaklapl dveře, lhala a slibovala mu své polepšení tak dokonale, že i přes odpor všech lidí, kteří jej měli rádi, jí zařídil kompletně nový byt s vybavením, aby prý měla čas se znova se dát dohromady a polepšit se (čili opět se kurvit). Teprve poté, co mu dítě oznámilo, že ten poslední strejda, co spí u maminky, mu bere hračky a další zařízení bytu sebou, pochopil, že je nejvyšší čas požádat o rozvod. Ten proběhl velmi rychle, protože se domluvili a to tak dobře, že si ještě před konečným rozdělením majetku mu na jeho firmu nasekala dluhy, kde se dalo, aby je poté zpeněžila už jen pro sebe (opravdu je dnes SJM velmi výhodné). Po rozvodu mu začala posílat děti (nebylo jim ani 10) na "hlídání" na celé týdny, i když je dostala do své péče, přece potřebuje mít prostor a čas na své nové "lásky". Jedna taková její "láska" byl ovšem novodobý sňatkový podvodník, takže když mu "věnovala" své "poctivě" nabyté peníze z kamarádovy firmy na společnou budoucnost, s "věčnou láskou" zmizel. Další její "láska" jí podobně obrala o společné auto. A milou kamarádovo ex nenapadlo nic jiného, než běžet za kamarádem, jaká je chudinka a že nemá ani na jídlo. Naštěstí kamarád už procitnul a začal konečně jednat. Děti dostal díky skvělé advokátce do své plné péče a jeho ex se ho už nepovedlo oškubat. Její údiv a vztek, že ona teď musí platit alimenty a ne on jí, si dodnes pamatuji :)))

Píšu to sem jen jako poučení pro všechny chlapy, aby si při rozvodu vždy vzali advokátku (žena s ženou u soudu je vždy lepší), zachránili z majetku co se dá (lítost o ex není na místě, ona s Vámi nemá vůbec žádné slitování) a nebáli si především vzít (bojovat o) své děti do své péče (pokud to jde) a hlavně dali těm svým ex najevo, že skončila doba jejich hájení. Rozvod znamená konec jakékoliv pomoci, společné jsou jen děti, dámy si to rády převrací naruby, víme proč že? I když vyjímky existují, znám převrácené případy, ale to je vždy jako výjimka potvrzující pravidlo. Přeju si, aby už u nás konečně začala povinná střídavá péče nebo ať zavedou výhradně otcovskou péči o děti jako v Itálii, to by najednou ubylo rozvodů... :)))

Pavel opičák
anonym
| 18. 8. 2015 09:27
Já se kluci divím že si nekoupíte nafukovací ANDULY......jediné tsssssssssss by bylo když jí vypustíte. a pak božské ticho a nikdo by po Vás nic nechtěl.
anonym
| 18. 8. 2015 11:07
TO Anonym: Jo :) Přesně si se trefila!!!

Doplním překlad ženského textu pro neznalé mužské čtenáře:

.., že si nekoupíte nafukovací anduly = samotný sex je pro nás obtěžující, chceme z něj vytřískat nějaké výhody pro nás. Naše k**da je náš prostředek k ovládnutí chlapa a jistota našeho celoživotního pohodlí. Heč!!

.. jediné tssssss by bylo když jí vypustíte = mezi ženami a tornády není téměř rozdíl, přichází vždy vlahé, teplé a mírné, ale odchází s Vašimi dětmi, domy, auty a majetkem.

.. a pak božské ticho a nikdo by po Vás nic nechtěl = přiznáváme se, že náš hlavní účel, proč chceme mít manžela, je za a) udělat si z něj naší kamarádku, za b) starače, kterého budeme po zbytek jeho bídného života komandovat... (výjimkám, což jsou většinou rozvedené a již poučené ženy, všechna čest a sláva)

A moc bych myšlenku s Vašimi náhražkami milé dámy nepodceňoval, výpočetní technika, genetika a robotika kráčí mílovými kroky, třeba za pár let budu ty ANDULY na takové úrovni dokonalosti, že muži budou radši trávit život s nimi, než s věčně nespokojenými, protivnými a hádavými ženami, co neví co vlastně chtějí, dokud to nedostanou :))) Proto narozdíl od mužů, bude tedy problém udělat náhražku muže pro ženy :))) Pro neznalé, jak taková může andula budoucnosti vypadat, je kultovní film Blade Runner z roku 1982 - replikantka Rachel.

Pavel opičák
anonym
| 18. 8. 2015 00:36
Srdečně zdravím Pavla,

zajímavý a hlavně "přehledně pojatý" příspěvek. Ideální "management summary" celé této dosavadní diskuze.

S ohledem na moji nejaktuálnější zkušenost mne zaujala věta, kterou cituji:

Rovněž mít neustále v patách zamilovanou 40-letou „hořící stodolu“, která se změní po odmítnutí v mstící se nepříčetnou bestii, není ta pravá výhra!

To mohu jen podepsat. Obecně platí, že emoce mají tendenci rychle měnit znaménko. Takže když Vás dáma STRAAAŠNĚ moc miluje, hrozí nebezpečí, že Vás jednou bude stejně intensivně nenávidět. Obráceně to neplatí. Baba umí nenávidět, i když předtím nemilovala.

Možná už jsem to tady už napsal, ale většina (ne nezbytně všichni) lidí má toliko 2 hlavní motivace, totiž sex a prachy (případně obráceně). Většina tzv. "vyšších" motivací bývá toliko zakuklenou formou těch prvních dvou. Výjimkou jsou snad jen zapálení vědci ochotní bádat po nocích celý život za pár kaček, aby objevili něco fantastického a skvělého, co ocení lidstvo možná až za několik generací.
Všechno ostatní (sláva, moc nad lidmi, pracovní či politický úspěch, atd.) jsou jen zástupné cesty k prachům či na lože k nějaké samici.
To není zrovna optimistické konstatování, ale já taky nejsem Mirek Dušín.

A teď dnešní zkušenost:
Lilo, a tak jsme s novou souputnicí vyrazili plavat do bazénu, a cestou z bazénu jsme se rozhodli stavit se u mne na "kávu". Ale nedopadlo to, neb před mým novým bytem čekala moje bývalka. Tož nejprve jsem se vyděsil, že se něco stalo synátorům nebo tak něco, ale to nebyl ten případ.
Světe div se, bývalka by "to" chtěla dát zase dohromady, a za tímto účelem vyrazila do boje se zkrácenou sukní a pomalovaná válečnými barvami.
Situace před bytem se rychle stala značně nepřehlednou. Nu což, aspoň bude nějaká sranda, a tak jsem je vzal dovnitř obě. Přiznám se, že jsem si chtěl tu novou dámu trošku otestovat. Posadili jsme se hezky ke stolku a jako slušně vychovaný chlapec jsem chtěl nabídnout něco k pití, a tu moje nová souputnice vyskočila, a že nám všem uvaří pravou brazilskou kávu (a la Kulový blesk), a již vyndávala z almárky tu správnou pikslu. Tenhle nevinný úkon (nebo spíše to, že ta nová zjevně věděla, kde tu pikslu na kafe, hrnky, a atd. mám) spustil u mojí bývalky neuvěřitelnou reakci.
Takový divý řev jsem na svoji adresu slyšel naposledy před mnoha lety od zupáka v kasárnách Louny. Z řevu pak zjevně neplánovaně vyplynulo, že bývalka přes nic netušící moje rodiče a synátory "monitoruje" každý můj svobodný krok, ví o mně snad více než já sám a hlavně úměrně tomu, jak jí po rozvodu dochází prašule, tak mne začíná "citově" stále více citově postrádat.
Nechal jsem tedy paní učitelku vyřvat, a když se nadechovala, tak jsem ji vystrčil na chodbu s informací, že dnes ještě něco mám.

A ponaučení, které z toho plyne:
- Rozvodem a majetkovým vyrovnáním to pro inteligentní lidi končí, je ale třeba mít se na pozoru, neb baby jsou neskutečně mstivé a strašně rády kazí druhým radost. Na prostou pravdu, že kdyby investovaly energii nějakým positivním směrem, mohly by třeba již také mít nějaký nový vztah, vůbec nechtějí slyšet. Tiše jsem žasnul, s kým jsem to 25 let žil. Takže pozor !!!

Mějte se moc prima

P.S. V přestávce mezi zlostnými výlevy paní učitelky nová souputnice špitla, že než si to my dva vyříkáme, tak ona na mne zatím počká v ložnici. Tato větička zapůsobila jako katalyzátor (na bývalku i na mne, ale na každého jinak). Teď v noci, po zkonzumování kávy, o věci přemýšlím a napadá mne, že i ta nová umí rafinovaně "vystrčit drápky". Našinec aby byl pořád ve střehu.
Ale přesto je mi s ní fajn, tak uvidíme.
anonym
| 14. 8. 2015 17:04
Halo Mirku, jen píšte, je to zde Vaše parkéta, já se poroučím do svého hnízda.
Přeji Vám jen to dobré.
anonym
| 14. 8. 2015 08:23
"žena" (doufejme, že snad nikoliv žena typická) nám k tématu s citem a šarmem jí vlastním napsala:

"Co do té Vaši souputnice, sexuální dračice ve vašem stáro,/mladém věku se Vám divím....že jste se nepoučil a po par sexuálních radovánkách pějete ódy. Možná Vám je po vůli, protože potřebuje finanční zabezpečení, to Vás nenapadlo.Ten smích neznamená, že se směje z Vás ? Každé.nové koště dobře mete."

Taky cítíte ten upřímný zájem, tu snahu pomoci, tu positivní energii v každém slově, tu promyšlenou logiku prostou jakékoliv snahy kazit druhým radost? Kdybych už neměl novou souputnici, tak bych asi neodolal a oslovil bych tuto křehkou "ženu". Vždyť mít něco takového doma, toť tajný sen každičkého chlapa. Takže pánové neváhejte, takový poklad hned tak nenajdete.

Zdraví

Míra

P.S. Dál už psát nejspíše nebudu, neb je mi jasné, že "žena" si zaslouží poslední slovo.
anonym
| 17. 8. 2015 14:42
TO Mirek: "Všechny ženy jsou sestřenice", proto už asi dobře víte, že se s nimi nedá logicky domluvit, je to jako házet hrách na zeď (i když existují světlé vyjímky dané výchovou, ale je jich velice málo a nestojí ani za řeč). Milé princezny totiž mají představu (odstupňovanou dle jejich ega), že mají vždy pravdu, vždy se jim musí ustupovat, vždy jsou slabší a že jejich manipulativní chování je bráno jako normální. A především, že mají vždy právo na své straně (viz. feministická sociálka a rozvody v ČR).

Mirku, Vaše příspěvky zde jsou skvělé, lepší jsem ještě nečetl a opravdu smekám před skvělými postřehy a popisy (ne)soužití s původně okouzlujícími bytostmi ženského pohlaví. Kdyby se to tak dalo vrátit o těch 30 let s tím, co teď o ženách už víme. Kdyby... jste prosím pokračoval v psaní zde dále, pomohlo by to otevřít oči i těm, kteří jsou na počátku stadia „otroka“ nebo hledají marně odpovědi, jak z toho ven. Děkuji. Na zdejší ženské jedovaté příspěvky nedejte, jen si zde dámy chtějí potvrzovat svá falešná přebujelá ega a představy o své vyjímečnosti.

Chtěl jsem se ale vyjádřit především k tématu o dotykovém a sexuálním odporu manželek v původní otázce. Představa mužů, že ženy chápou sex jako oni (jako radost nejen pro sebe a možnost nějakého vybití pudu daného přetlakem hormonů), je pro ně stejně zhoubná jak rakovina. Ženy mají zájem o sex, jen když potřebují něco dostat jako protislužbu (jsou v prvé řadě zištné) a protože je v tomto nic netlačí (vyjma biologických hodin), nemají důvod se takto "prodávat" levně. Většinou po narození dětí a získání nějakého majetku, už svého starače odstrčí do role "chodící peněženky", aby jej mohli velice přiměřeně odměňovat nebo velkoryse trestat skrze sex. Obrácená role, když muž odmítá doma sex, je vyvolána ve většině změnou zjevu a chování jeho protějšku (zkráceně metamorfózou manželky na velrybu a v červenou krátkou řepu na hlavě) a nebo zdravotními problémy. V tomto případě si odmítnutá okamžitě bez výčitek a studu vyhledá náhradu - milence a všechny její kamarádky jí při tom budou nadšeně tleskat a podporovat, včetně toho, jak poté zblblé zamilovaností k prvnímu ničemovi, ničí své jinak fungující rodiny a duše svých dětí (viz většina diskuzí na foru emimino). Ovšem když odmítá sex žena, je to také "chudinka", všichni ti sexuologové, koučové a poradci Vám budou tvrdit, že ona je flustrovaná, utahaná s celodenního ležení u pc, že ji musíte chápat, podporovat a především se jí přizpůsobit. (Variantu, že se změní muž na velrybu a není zrovna přitažlivý jako ve 20, zde nebudu řešit, nechť se tito pánové chytnou za nos, stejně jako dámy „v nejlepších letech“ (od 40 výše), vzhled se vždy rovná přitažlivost.)

Přizpůsobování se odmítání žen jsou jen feministické lži staré 100let, krmí nás tím dnes všechna média (stejně jako homosexualita a multikulti je něco normálního), považujeme to za téměř normu, zákon. Žena má poskytovat svému muži své tělo, on jí má na oplátku zabezpečit, je psáno v bibli o manželství. Dříve se takové sexuálně odmítavé ženy s ostudou vracely rodičům, kteří jim velice rychle stručně a jasně vysvětlili, jak mají chovat. To už dnes nejde, věna a rodiči schválené sňatky (nepléct si s rodovými majetkovými sňatky!) s emancipací a chudobou morálky už zanikly. Stejně jako pokora a úcta žen k manželství, vždyť se jim rozvést vždy vyplatí a nového starače si přece dle názorů kamarádek a médií vždy najdou. A vždy lepšího, tam za kopcem už jeden na mne čeká :)

Řešením je pro odmítaného muže (jen s malými dětmi doma a klasickou morální nechutí od nich odejít) hledat si pravidelnou sexuální úlevu a náruč jinde, dle stupně odmítání doma. Klasická představa začít rovnou s milenkou, je velice nebezpečná, nabízející se zadané dámy na seznamkách a jinde, jsou většinou už zkušené harcovnice, ze kterých koukají jen problémy (časové, materiální a zdravotní). Rovněž mít neustále v patách zamilovanou 40-letou „hořící stodolu“, která se změní po odmítnutí v mstící se nepříčetnou bestii, není ta pravá výhra.

Východiskem je postupně se naučit žít s pocitem, že doma se to už nezmění a mnichem z donucení taky nebudu. Začít si hledat sympatické vdané kamarádky, v co největším počtu a ne z blízkého okolí (prostředí). Téměř většina bude s Vámi stejně kamarádit jen pro vykecávání se jejich problémů a v naprosté většině případů po „ohmátání terénu“ Vám poté rádo poskytne i sex a pohlazení, které budou jen pro radost. Proti milenkám mají výhodu, že je budete dokonale znát, ony budou vědět, že nehledáte změnu a budou s Vámi moci být i oficiálně (jedu na kole s partou, jedu na koně, jedu bla bla..). Najdete si nový smysl radosti a potěšení, Vaše sebevědomí stoupne a Vaše domácí trapitelka náhle zjistí, že už nemá koho trestat. Ovšem většinou Vám bude zakazovat všechny Vaše nové koníčky, bude žárlit a špehovat, načež ji vždy slovně v klidu pošlete vychladnout a ona rychle pochopí, že je už na Vaší druhé koleji a dojela do stanice, kde se musí změnit nebo odejít (ženy ale z manželství, pokud je i dále živíte, nikdy neodchází. Jen najednou bude chtít sex…)

Takže se kamaraďte a užívejte si radost z objevování nových příjemnějších žen a nevzdávejte to. A uplatňujte v životě heslo „všechny ženy jsou sestřenice“, protože jsou všechny svým chováním stejné, nebudou se chovat podle našich představ, přirovnal bych jejich chování k opičkám, za banán a vyndání blešek jsou svolné k hrátkám, nikdy se nepouští jedné větve, dokud nedrží i tu druhou a vždy hledají stromy s co nejvíce banány…

opičák Pavel
anonym
| 12. 8. 2015 12:34
Ten argument, že si sice ode mne rády přečtete příspěvek a zároveň „tady na ženském portálu“ nemám co dělat, je přímo ukázková logika.
Podle toho, jak se právě teď moje současná souputnice válí smíchy, snad budu mít na stará/mladá kolena více štěstí na normální babu.// //
______________________________________________________________


To zde jako někdo psal. Pokud se nemýlím, tak vy jste mi nejdřív položil otázku co zde dělám.....Marion Vás jen interpretovala a už sršíte oheň.
Co do té Vaši souputnice, sexuální dračice ve vašem stáro,/mladém věku se Vám divím....že jste se nepoučil a po par sexuálních radovánkách pějete ódy. Možná Vám je po vůli, protože potřebuje finanční zabezpečení, to Vás nenapadlo.Ten smích neznamená, že se směje z Vás ? Každé.nové koště dobře mete.
anonym
| 11. 8. 2015 09:35
Milá Marion,

to Vám vážně nedošlo, že si z Vás dělám srandu?
Že reagujete jako v té dětské hře, když jsme uvazovali papírovou dvacku na "neviditelný" vlasec, abychom s ní mohli ve hodné chvíli "cuknout".

Předpokládám, že máte v zásobě ještě nějakou tu žluč, tak mi ji nezapomeňte poslat, aspoň bude nějaká sranda. Musí to být paráda, mít Vás doma celý den.

O moji souputnici se netřeba strachovati, ona je prima mně je s ní prima.

Akorát ty smajlíky nedokážu přesně rozšifrovat, jsou totiž tak originální a neotřelí, že na ne prostě nemám.

Tak schválně .....

Mirek
anonym
| 11. 8. 2015 10:52
TO MIrek: Míro, Míro....chtělo by to Enigmu, třeba by jste rozšifroval ty neotřelé smajlíky (si v nich libuji,že?) a celkově pochopil těch několik mých příspěvků. Ono psané slovo se nebo live hovor z očí do očí je totiž naprosto něco jiného....z intonace hlasu by jste poznal že jsem si celou dobu dělala srandičky.....krásný den přeji.
P.S. -Kdybych v sobě měla jedovatou žluč, nevydržel by se mnou ten můj parťák celý život a naopak. To asi značí, že tu co mám-je naprosto v pořádku.
anonym
| 10. 8. 2015 22:11
Proč ty knížky od pana Hausmanna měly a mají takový prodejní úspěch??? Tolika vydáními se nemůže hned tak někdo pochlubit??

Že by ten pán prostě trefil hřebík na hlavičku???(ve srovnání s ním jsem jen chabým epigonem, to uznávám!!)

A dost ...
anonym
| 10. 8. 2015 21:55
A je to tady:

Dámy dští oheň a síru. Ale že to docela trvalo, už jsem myslel, že se neozvete.
Argumentace k původnímu tématu tudíž již není možná.

Standardní ženská taktika při sporu !!!
= Odvést pozornost od základního tématu tím, že druhou stranou označíte za zahořklou, arogantní, atd. Každý chlap to jistě doma zažil a zažívá v mnoha obměnách. Velmi rychle se přestane hovořit k věci a chlap se dostane do defenzívy = přesně tam, kam ho dáma chce dostat.
Chlapi to řeší různě, nejčastěji tichou rezignací a případně si otevřou pivko a pomyslí si něco ...

Připusťme tedy na chvíli, že jsem všestranně zavrženíhodné individuum, které chce hodným a milým manželkám kazit jejich dokonalé štěstí a manžely probudit k životu:

Změní se tím něco na váze mých dříve uvedených argumentů? a pomůže to některému ze sexuálně frustrovaných pánů???

Argumentace dam založená na poznatku "9 z 10 chlapů", atd. je úsměvná. Opět jsou to chlapi, kteří v "tom" nejsou dobří a málo se snaží té své královně podkuřovat. Ó jak by to bylo krásné, kdyby to půlku dnů v roce bylo obráceně? Já vím, nesplnitelný sen.

Ten argument, že si sice ode mne rády přečtete příspěvek a zároveň "tady na ženském portálu" nemám co dělat, je přímo ukázková logika.
Podle toho, jak se právě teď moje současná souputnice válí smíchy, snad budu mít na stará/mladá kolena více štěstí na normální babu.

Samozřejmě se omlouvám, jestli to tady je něco jako "Vlasta" nebo "Katka", tak už mlčím.

Jen tiše doufám, že to za mne neslíznou ti Vaši šťastní ženáči. Že je zdravím, a přeji jim pevné nervy, ale oni už musí mít nervy dávno odpojené, když mají něco takového doma.

Je to s podivem, jak některé dámy ani nechtějí slyšet (=natož pouvažovat = další arogantní vsuvka), co si chlapi myslí a povídají u táboráku, když nejsou pod dohledem svých výchovných poradkyň. Škoda.

Mějte se všichni co možná nejlépe

Míra
anonym
| 10. 8. 2015 23:54
TO Mirek: "Arogance je parukou k zakrytí duševní pleše." Nejste schopen zaregistrovat ani jemný rejpaneček, právě v té vaší hořkosti je pro Vás ženský názor na diskuzi jen jízlivost a odvádění pozornosti od tématu. Nehodláte si přiznat že vše o co šlo v diskuzi....Manželka to prostě nechce...má nějaký původ. Původ z obou stran. Jen tak mimochodem, strašně vám scházel sex a teď tak zanedbáváte souputnici.....a sepisujete eleboráty na téma jak dštíme oheň a síru.....
anonym
| 10. 8. 2015 21:21
Jen jedna věc mi vrtá hlavou (ale ne zas moc, spíše to beru jako fór), a sice proč dáma, které to doma klape a je happy (=poklidné manželství), tráví čas čtením mých příspěvků ??? Že by na nich přeci jen něco bylo ???
Nebo je to snad zájem literární???

Pro Mirka a nejen pro něj: Máte nepochybně literární nadání, proložené arogantními vsuvkami-jak to těm "babám nandat". A proč vaše slova čteme i když jsme happy.....on je to ŽENSKÝ PORTÁL, jestli Vám to neuniklo. Spíš by mne zajímalo, proč si vyléváte srdce zde a ne na nějakém mužském webu. Tam by jste měl větší úspěch a tleskačů z mužského pokolení. Pro mne to jenom jedno vysvětlení jak psala "žena" níže. Jste zahořklý a proto jste zde-vytmavit to ženskému pokolení.

Jinak všeobecně pro další pány. Nebudu polemizovat o faktu, že některým ženám po čase sex nic neříká. Ono je to i u můžů, ne tedy že sex zavrhnete...ale flinkáte to! Teď zbystřete hoši! Tím že se vám ztopoří penis-NEZNAMENÁ KLUCI ŽE JSTE V POSTELI DOBŘÍ! Honem si ulevit a hajat. Divíte se že po čase to ženu přestane bavit? Tím myslím ženu která má sex ráda a je pro ní kořením života. Ano, potom se strašně moc divíte že nechce, vymlouvání a jiné. Následky neseme všichni. A dopadá to tak že kvete nevěra. Kluci a teď pro vás ještě jedna nelichotivá zpráva....i když si odskočíte s pocitem že na Vás doma kašlou...9 z 10 jste na tom se sexuálními prostnými fakt bídně.
anonym
| 10. 8. 2015 20:50
Nikde jsem nepsala, že mám šťastné manželství, ale to neznamená, že ho nemám. Proč jsem si Vás přečetla, protože jsem se náhodně k Vám dostala. Vaše příspěvky Mirku jsou psané tak že se dobře čtou. To ale neznamená, že musím s Vámi a se vším souhlasit, že. Do posledního příspěvku jsem stala za Vámi, ale právě ten poslední příspěvek, mě dostal. Vysokoškolské pomlouvání svých manželek,žen, bylo odporné......
Musela jsem Vám trochu stoupnout na paty. Určitě jsem nevyřešila zde problémy mužů ani nedala radu, ale vy ji už nepotřebujete. Jste šťastný, spokojený......pište dál, ráda si Vás přečtu, jako obyčejná žena. Děkuji za tituly které jste mi tak rychle udělil, jsou to první tituly, které jsem obdržela za tak krátkou dobu.
Omlouvám se pokud jsem se Vás dotkla. Mějte se krásně.
anonym
| 10. 8. 2015 14:13
Ach jo "ženo",

tak znovu a snad již naposledy:

Tato diskuse je o základním tématu "co dělat, když to v manželství sexuálně neklape". Co jste nám k tomuto tématu sdělila Vy, jakou radu či recept přinášíte ??? ....

Psát můžete samozřejmě cokoliv (každý si jistě udělá názor sám), včetně jakéhokoliv "hodnocení Mirka a jeho názorů a příspěvků". Snažil jsem se psát s nadsázkou (ne každý to pochopil) a trošku vyprovokovat pány i dámy k zamyšlení (to ale zjevně a hodně bolí), a tak se diskuse postupně proměňuje v osočování Mirka a v samozvanou "psychoanalýzu".

Moje primární motivace k psaní byla vždy dvojí. Jednak si při psaní utřídit vlastní myšlenky a zkušenosti, druhak je předložit ostatním v (možná bláhové) naději, že se budou vyvarovat některých "mých" chyb. Nebo dokonce někdo předloží nějaký "konkurenční" recept ??

Váš poslední příspěvek je do té míry "praštěně feministický", že už to víc ani nejde. Věřte či ne, ale svoje problémy už mám vyřešené, a je svým způsobem roztomilé, že jste se jako (správná potrefená) vyjevila a jistě ještě projevíte.

Všem pánům nejspíše při čtení Vašeho příspěvku zablikala ty pomyslná červená žárovička, že tudy cesta nevede.

Peace and howgh

Mirek

P.S. Kladně hodnotím to, že jste si "ženo" aspoň dodatečně přečetla všechny moje příspěvky, zkuste to ještě jednou a tentokrát - prosím - "promyslet", a ne jen vytrhovat z kontextu slovíčka, aby jejich původní autor vypadal jako "prase" (to umí každý, a obrana je prakticky nemožná)

P.S.S.
Holt odlišit polemiku o tématu od polemiky o člověku nebo formě, to není zrovna královská ženská (ale bohužel ani pánská) disciplína.

Jen jedna věc mi vrtá hlavou (ale ne zas moc, spíše to beru jako fór), a sice proč dáma, které to doma klape a je happy (=poklidné manželství), tráví čas čtením mých příspěvků ??? Že by na nich přeci jen něco bylo ???
Nebo je to snad zájem literární???

Ale to už je jedno. Svoje životní peripetie i s komentářem jsem dal všanc veřejně. Kdo chtěl, mohl si z toho odvodit nějaké ponaučení či recept a dál už by to bylo jen "mlácení prázdné slámy". Takže zabalíme s mojí novou kámoškou plavky, ručníky a limču a razíme v tomhle vedru k vodě.
anonym
| 10. 8. 2015 13:04
Mirku, Mirku, nemýlila jsem se ve Vás.. Nebojte, vaše příspěvky jsem četla postupně, jen jsem nereagovala. Možná mi něco uniklo, ale přesně si pamatují na ty krávy, typická ženská, ženské myšlení.....ručník v ruce ženy.....moji rodiče se tvářili, že sex neexistuje......feministky......
Je zvláštní jak znáte každého, víte co komu chybí, kdo co potřebuje, jak ženy reaguji......V jednom mate pravdu, jsme ženy, mužem nikdy nebudeme. Pokud chcete vedle sebe muže, mate ho mít.
Vaše žena, byla Vaše volba, pokud to byla chyba kterou jste udělal, znamená to, že těch chyb v životě děláte víc. Určitě nejste dokonalý, ráda bych slyšela Vaši protistranu. Zajímalo by mě proč s Vámi sex zahodila. Buď jste se ji s protivil těmi svými urážkami, vybudoval jste si zeď přes kterou se nemohla dostat k Vám....neb jste vážně měl smůlu.
Taky mě pobavilo , že Vás nenapadlo že třeba návrat k sexu ( po informaci, že odejdete) byl důvod, že Vás třeba miluje a nechce Vás ztratit, ale hned jste věděl, že to bylo k vůli hmotnému zabezpečení.
Nemyslím si, že žena pokud má odchované děti, pokud pracuje v našem systému, musí být každopádně závislá na muži. To co si vydělala Vaše manželka ( mimochodem pracovala jsem mezi jiným i ve školství) ji úplně stačilo pro klidný spokojený život.
Nechci Vám Mirku ublížit, jste zahořklý, bolavý, pravděpodobně potřebujete vždy vyhrávat v životě v diskuzích. ....Pokud bojujete s jednou ženou, nebojujte s celým ženským pokolením. Jsou zde ženy, které je radno milovat, odpouštět, pečovat, tak jak zde jsou muži, kteří nás milují i s chybami.

Ahoj a děkuji za krásný příspěvek.
anonym
| 8. 8. 2015 18:57
A ještě dovětek:

"Od pradávna zde bylo, že muž je živitel, .... "
Excelentní BLBOST!!!
Ano tzv. typické rozdělení "rolí" mezi muže a ženu v pravěké tlupě, se nějakým způsobem odráží i dnes, ALE snad jsme (= lidstvo nebo aspoň jeho civilizovaná část) od té pravěké jeskyně ušli pořádný kus cesty mimo jiné i směrem k rovnoprávnosti mezi pohlavími???
Vlastně jste zřejmě úplně nevědomky "kápla božskou. Typická ženská vlastně nehledá partnera, ale STARAČE (= živitele), a typický chlap by tedy měl hledat "bábu k plotně a dětem". Děkuji, nechci.

Nejkurióznější na to všem je, že jsem byl 25 let pro tu svoji a naše děti excelentním živitelem a staračem.

K té péči o děti "rodina se rozrůstá a starostí vlastně přibývá". Houby s octem!!! To je pro dnešní malé naprosto špatně. Dnešní kluci a holky a kluci cca. kolem 20 let to mají až příliš snadné. Maminky a tatínkové jim až do 30 uhlazují cestičku, "mama hotel", autíčko, telefonek, žádná "vojna", atd. Do života a do práce pak přicházejí naprosto rozcapené osoby, které se hroutí při sebemenším větříčku.
Takže žádné hlídání vnuků, žádné finanční podporování a řešení "problémů" mladých. nýbrž poskytnou vzdělání, pár dobrých rad a pak leť sokolíku a ukaž co umíš.

Kam to spějeme ??
anonym
| 8. 8. 2015 18:42
Ach jo "ženo" příspěvková,

věnovala jste hodně času sepsání příspěvku. Díky!!!
Škoda jen, že jste si předtím nepřečetla ostatní (nejen moje) příspěvky v diskusi. Našla byste tam všechny odpovědi na Vaše otázky na téma "jak to bylo u nás / Vás doma", a vše by Vám snad nylo jasné.
Takto je to jen rýpnutí naslepo.
Ale to NE, Vy si přečtete poslední příspěvek a šup "názor" je hotov.
Nevadí, i tohle je metoda, jak "analyzovat" problém. Kdybych si chtěl rýpnout zase já, tak bych řekl typicky ženská metoda = povrchní četba a vzápětí hotový "statement".
Poctivě jsem Váš příspěvek přečetl 3x a hledal jsem jakékoliv logické argumenty.
Našel jsem: - narážky na to jaký jsem měl vzor ve / od svých rodičů,
- Moji provokativní výzvu, aby se chlapi i ženy nad sebou zamysleli a pak odkázali dnešní přebujelý feminismus do patřičných mezí jste označila "za kňučení" a ve finále - po nezbytné ženské sebechvále (i ten kompot manžel dostal) jsme se dopracovali na konec čeho (= vlastně ničeho).

Snad jen zdvořilé upozornění, že prapůvodním tématem této diskuse je prostá otázka, totiž: "Co má/může/měl dělat nadržený chlap, když mu ta jeho prostě nedá .... ?

Ve všech svých příspěvcích jsem se snažil napsat radu:
a) Komunikujte
b) Zjistěte, jestli není nějaký zdravotní problém
c) Formulujte jasně vlastní potřeby a představu o kompromisu
d) Minimalizujte "collateral damages" zejména ve vztahu k dětem
e) Když nic nepomůže, najděte si jinou partnerku.

A co jsem se na toto téma dozvěděl od Vás, že jste vstala a zalila zahradu, ...

Hodně provokativní otázka:
A co Váš manžel. Nechtěl by třeba místo nedělního oběda něco úplně jiného?

Snad jsem neurazil o to mi nejde.

Zdraví

Mirek
anonym
| 8. 8. 2015 12:06
Mirku, když Tě tak čtu, tak mě napadá otázka, jak to bylo u Vás doma. Co rodiče, matka, otec....jaký vzor Ti nastínili v čem Tě vychovali ? Z Tvých příspěvku po čase nabývám dojmu, že vlastně Tvoje žena to neměla s Tebou lehké a možná si za všechno můžeš sám. Promiň teď moji prostořekost, určitě se Ti to nebude líbit, ale to co popisuješ nač si stěžuješ je vlastně Tvůj stejný problém, který ženám vyčítáš.
Od pradávna zde bylo, že muž je živitel. Proč si stěžuješ, že musíš živit rodinu, manželku atd. Toto Tvé kňučení se rovna ženskému stěžování se na domácí práce.
Manželství je souhra dvou lidí, kteří se doplní. Ne všichni zvládáme na sto procent své role, úkoly a proto jsme na to dva, aby jsme se doplňovali. Vysokoškolský diplom na to nepotřebujeme, aby jsme pochopili zákony rodiny, roli ženy, muže a vzájemná úcta k sobě. Partnerský život nelze opisovat od souseda, je to Tvoje práce, kompozice.

Pokud si myslíš, že jsem Šárka a chci vést zde dívčí válku, tak jsi na omylu. Jsem obyčejná, žena, která dnes v šest vstávala, aby udělala kafe, snídaně, svačinu manželovi do práce. Zalila zahradu, vyprala jsem mu pracovní obléčení, vyžehlila, doma je uklízeno, uvařeno ( vepřové na zelenině s rajskou omáčkou, rýži, domácí kompot, který manžel miluje ) ................
Výchova a peče o děti neskonči v deseti ani v dvaceti, naopak starostí nám ještě přibylo. Rodiny se rozrůstají, děti přibývá, vnoučata přicházeji. Naši rodičové stárnou a někdo o ně musí pečovat......mohla bych pokračovat, ale proč? Muž který tyto práce nedělá 25 let i více od rána do večera, každý den stejné úkony,nepochopí co to obnáší.

A tady citát z jednoho článku.
"Zatímco pánská populace ve vyspělých kapitalistických zemích nemá problém s teplou večeří, ani s vykonáváním domácích prací, naši pánové z údernické generace považují studené večeře či pomoc s domácími pracemi za vadu na kráse partnerky. Byli totiž zvyklí na domácí servis včetně teplých večeří a už vůbec nebyli zvyklí, že by ženy po nich chtěly zajištění.
České dívky se totiž většinou vdávaly z lásky, společně se svými manželi zpočátku tloukli bídu a společně se dopracovávali k vlastnímu majetku. Samozřejmě, že i dříve existovaly zlatokopky vdávající se z lásky k penězům, zrovna tak jako matky a manželky, které si přílišnou starost s péčí o děti a domácnost nedělaly. Většina slečen se však vdávala z lásky, anebo tzv.“ se musely vdávat“ , protože se ocitly v požehnaném stavu, na peníze se nekoukalo. Když si matky odbyly mateřskou dovolenou, dávaly své děti do jeslí a od tří let do školky a šly pracovat, aby pomohly živiteli uživit rodinu. Po práci samozřejmě skákaly okolo dětí a manžela.............. "
anonym
| 6. 8. 2015 08:45
Dobrý den Zuzano.

Děkuji za příspěvek z ženského tábora.

Už jsem psal na jiném místě, proč ženy statisticky vydělávají méně peněz. Je to prostě proto, že efektivně nepodávají stejný výkon a volí si lehčí zaměstnání.
Já vím, výše uvedená věta je v dnešním světě naprosto nekonformní, ale je to tak!!! Kdyby platilo, že statistická žena dokáže zastat práci statistického muže za nižší plat, tak by všichni zaměstnavatelé na volném pracovním trhu velmi rychle vyházeli chlapy na dlažbu a přijali ženský personál. Děje se spíše opak.
Podotýkám, že v dnešním hospodářství už o svaly a hrubou sílu vůbec nejde. Za "svaly" už zaměstnavatelé dávno neplatí, platí se za "hlavu a stresovou odolnost". Pro ženy nesmírně kruté zjištění, v podstatě si to žádná nechce připustit. Politicky rovněž naprosté tabu, neb ženy tvoří 50 % elektorátu.

Va Vašem příspěvku jste se "dopustila" standardní ženské argumentace ve smyslu. Změnila jsem se po svatbě, protože přišly děti, zůstala jsem na nějaký čas doma a starám se o domácnost (= nahrazuji tak část rodinných výdajů vlastní prací). ANO ANO ANO, v tomto bodě máte naprostou pravdu ALE ALE ALE pouze na těch několik málo (řekněme 5 či spíše 10) let, kdy jsou děti malé a zranitelné, takže logicky muž "dočasně" táhne ekonomickou káru a žena tu "domácnostní", ale manželství trvá i poté, kdy děti odrostou nebo už jsou samostatné !!! Pak byste se měla změnit zase zpátky !!! A v tom je ten problém, žena si za těch X let s dětmi doma zvykne na to že "ON to zařídí" (aby bylo dost na účtě, aby bylo čím jezdit, atd). Nedojde jí, že by teď mohla a měla naskočit zpět do ekonomické činnosti, a že má šanci (když bude makat) během několika let smazat platový a chcete-li i kariérní náskok manžela, a nebo mu prostě ekonomicky "odlehčila". Děje se přesný opak, manželka po odchodu dětí usoudí (ve velmi mnoha případech), že teď je konečně na čase. aby si trošku užila (= dovolená, auto, nějaký ten koníček, atd.). Takže sedřený maník, který právě doplatil hypotéku a v práci je přesně v bodu zlomu (už nepatří do kategorie "jung und dynamisch") s hrůzou zjišťuje, že "spotřeba peněz" odchodem dětí a splacením domu NEKLESÁ !!! a on tedy nemá šanci "zvolnit tempo".
!!! Nebrat osobně !!!
Jsem rozvedený a žluč mne "přešla" již během posledních několika let manželství. Řekněme, že mozek zvítězil a podařilo se mi najít rozumnou cestu ke svobodě, aniž bych ublížil dětem. Momentálně - a tak jsem zaznamenal poznatky od táboráku - jsem v pozici pozorovatele. Slyším a zapíšu, názor ať si udělá každý sám.

U toho táboráku se rozebírala i starost o domácnost. Byli tam pánové podstatně movitější než já, a z jejich úst zazněla velmi důležitá informace!!!
Totiž že celá péče o domácnost (úklidy, nákupy, vaření, praní, žehlení, atd.) je služba, která se dá naprosto běžně koupit ve vynikající kvalitě, nestojí to vůbec žádné horentní peníze a vykonávají ji pracovnice s nepříliš vysokou kvalifikací (jak decentně řečeno), a tudíž s nevalnými mzdovými nároky.
Nechci nikoho urazit, ale čistě z ekonomického hlediska ženy svoje domácí pracovní výkony velmi, velmi velmi přeceňují!!!
Několik pánů dokonce ve snaze svým "těžce domácími pracemi přetíženým" manželkám upřímně a bez postranních úmyslů nabídlo, že zaplatí hospodyni s plným domácím servisem, jen aby měli doma klid od toho věčného manželčina kňourání a večerního bolení hlavy, manželka by se tak konečně mohla pracovně realizovat a možná i večer (když odpadne výmluva na domácnost) manželovi v postýlce dala!!!
A co myslíte, že se ve 100 % stalo. Každá z ženušek placenou hospodyni odmítla (cizí ženská mi do domácnosti nepoleze = bylo by to zrcadlo jejich ubohého domácího výkonu, neboť hospodyně by vyleštila koupelnu do maximální kvality, za poloviční čas a hlavně BEZ KECů !!) a ještě manželovi (který to celé byl ochoten platit, aby jí se ulevilo) vyčetla "že si neváží její práce".
Dospěli jsme u táboráku k ekonomické rovnici cca. manžel 40 klacků, ženina domácí práce (= cena hospodyně) činí cca. 10 klacku (i s rezervou), takže manželka by měla do kasičky sypat (v době, kdy jsou děti odrostlé) cca. 30 klacků a bude to "rovnoprávné". Naprostá utopie že ??

A teď osobní postřeh. Celý život jsem si myslel, že manželství je o tom, dělat tomu druhému "dobře". Tedy pomáhat ze všech sil ve všech oblastech, citově, ekonomicky, sexuálně, atd. Jako chlap jsem si naivně myslel, že ženské to mají také tak, a že tedy si mi to v dobrém vrátí, a že i ona bude usilovat o to, aby bylo dobře i mně, a zase v oblastech citově, ekonomicky, sexuálně. Takový "rodinný socialismus" kdy se oba snaží přispívat ze všech sil a berou si dle svých potřeb. !!!!! OMYL OMYL OMYL!!! Tohle není standardní "ženské nastavení". Standardní žena si najde "starače" a pak ho s naprostým klídkem nechá "vyšťavit (pracovně, sexuálně, finančně)", neboť ho díky dětem a příležitostnému poskytnutí (... vagíny, ale fuj) má pevně pod kontrolou!!!

Chlapi PROBUĎTE SE !!! Nastal čas genderové rovnoprávnosti, ale tentokráte pro NÁS.

P.S. Nejsou všechny baby stejné!!!, ale jak najít to "normální" a ještě aby nevypadala jako Qasimodo???

Zdraví

Mirek
anonym
| 5. 8. 2015 14:19
No já teda takových ženských znám dost.Zrovna jeden náš kamarád 40 let,prostě si musel vzít hypo na 4 mega protože Drahunka chce bydlet v domečku. Sice měli krásný byt v bytovce i s garáží a zahradou,ale zavelela a už staví. Takže teď posloucháme jak si musí brát práci domů a jak si Drahuna objednala dlaždice a že jí ještě s dětmi musí vzít na dovolenou,protože děti potřebují moře. Co mu na to mám říct? Když je blbej a nechá si to líbit? Přitom to býval fajn kluk
anonym
| 4. 8. 2015 21:26
Možná je tahle diskuse už mrtvá, možná přeci jen nějaké čtenáře má, tak napíšu jeden zajímavý postřeh od letního táborového ohně.

Předesílám, že je mi za chvíli 50 a jsem relativně čerstvě rozvedený po cca. 25 letech manželství viz níže.

Mužské osazenstvo u táboráku (cca. 15 pánů) po nezjištěném počtu piv a bez partnerek, čili otevřená diskuze bez zábran, všechno vzdělaní pánové ověšení akademickými tituly a četnými podnikatelskými i životními úspěchy i neúspěchy.

Poznatek 1:
Mezi muži a ženami existuje zásadní rozdíl ve vnímání pojmu rovnoprávnost.
- Muž má ženu chránit (= ctnost), jinak má v jejích očích zásadní mínus.
- Žena chce být chráněna, a považuje ochranu od muže za svůj samozřejmý nárok (= svoji slabost žena nejen neskrývá, ale naopak zdůrazní = je to ctnost).

Pod pojmem "chránit" ovšem moderní žena nemyslí mužovy svaly v boji proti jiné grupě neandrtálců, nýbrž "ekonomické zabezpečení", čili prachy.

Že by v rovnoprávné společnosti mohlo či dokonce mělo být do rodinné kasičky sypáno z obou stran cca. stejně, to většinu žen ani nenapadne.

Poznatek 2:
Většina žen se před sňatkem chovala ke svému budoucímu manželovi podstatně jinak, než po něm. Většina mužů tuto elementární skutečnost ovšem dlouhá léta nebo dokonce vůbec nerozpozná. Ženská "přetvářka" (mají to v genech = nemohou za to) je totiž pozvolná, rozložená do několika let, takže manžílek si jaksi NEstihne všimnout, že se z role obdivovaného "borce", dostal do role otroka, který plní nejrůznější ženina přání (= rodinné potřeby), a tu a tam mu ona utrousí nějakou tu radost ovšem vždy "vodcamdaď pocamcaď".

Takže když má žena pocit, že má toho svého moulu "jistého", tak s ním voře podle libosti a mimo jiné i v posteli na něj v podstatě kašle = souloží zásadně kdy a jak chce ona a on se musí rovnoprávně přizpůsobit jejímu nižšímu sexuálnímu apetytu. Ty chytřejší dokonce svůj vlastní sexuální apetyt nepřiznají a vnutí manželovi pocit, že i to málo, co jsou ochotny poskytnout, dělají jen z lásky k němu a se sebezapřením. Většina chlapů jim to žere i s navijákem.

Jakmile se objeví nebezpečí, že by mohl mužíček pláchnout k nějaké jiné, přepne ženuška do záchranného režimu = začne se najednou chovat jinak (vaří, peče, souloží podle vkusu každého soudruha). Ale jen do doby, než se ten její moula zase chytí do pasti.

Poznatek 3:
Ženiny požadavky nelze nikdy positivně a finálně uspokojit.
Dejte jí ojeté auto, a za pár let bude chtít nové. Koupíte jí nové a za pár let bude chtít větší, atd. atd. Dosaďte si byty, baráky, dovolené. Chytrá žena to ovšem nechce pro sebe, ale pro rodinu. Ovšem vydělat na to vše musí chlap (ona je na to příliš křehká), no a tak chlapíček maká a s každým "úspěchem" mu ženuška maličko zvedne laťku a on zase přidá plyn .... až do prvního infarktu, atd. Ve finále pak statistická ženuška přežije statistického mužíčka o celých 8 roků = ať žije rovnoprávnost.

Poznatek 4:
Body 1 až 3 mají ženy ve svých genech či chcete-li podprahově. Jen mizivá část z nich je ochotna o těchto věcech byť i jen na chvilku uvažovat. De facto za to ty ženské "nemůžou", mají to od přírody. Mužská ochrana proti tomuto "využívání" a ženskému pojetí "rovnoprávnosti" je velmi chabá. Spočívá pouze ve 2 strategiích:
A: Žena nesmí mít pocit, že má toho svého "moulu" dokonale jistého, a tudíž nemůže nikdy zcela přejít do režimu "mám svého otroka" a chová s k muži jako k partnerovi.
B: Důsledné dodržování pravidla fifty / fifty od první minuty vztahu. Tahle metoda = dnes platím večeři já, příště ty, dnes kino já, příště ty, chceš nové auto, tak si sjednej splátky na svůj plat, atd. je pro může nesmírně psychicky náročná. Chlap při ní vypadá jako buran, držgrešle a opak galantního gentlemana, ale když jednou jedinkrát ustoupí a "zatáhne to 2x za sebou" už se nevratně "veze" a není cesty zpět.

A teď praktická rada na závěr:
Dejte tenhle elaborát přečíst té svojí a počkejte si na reakci (zajistěte si ale předem ústupovou cestu, aby Vás nezasáhla válečkem na nudle nebo dokonce slzami = tohle jsem si Karle opravdu nezasloužila, ale zasloužila Máňo, ...... jen si to nechceš přiznat).

Všem dámám, které dočetly až sem a udržely se na uzdě GRATULUJI, smekám a Vašim mužů, tiše závidím.

Čau
anonym
| 4. 8. 2015 22:00
TO Mirek:
Dobrý večer, Mirku, Vám tedy musela nějaká megera hnout žlučí!
Je to velmi zvláštní, číst tyhle poznatky tak čistě a upřímně odhalené mužským osazenstvem zeměkoule. Utvrzuje mě to v přesvědčení, že muži jsou z jiné planety než ženy. Mám za sebou 31 let vcelku klidného a funkčního manželství, ale po tomhle komentáři jsem kapánek znejistěla.
Jako žena to vidím trochu jinak. Jednak ženy z pro mě nepochopitelných důvodů vydělávají méně peněz než muži, takže to sanují druhou směnou - domácnost a jaksi zcela samozřejmě všechno, co se týká dětí. S tím taky souvisí mužský pohled uvedený v bodě 2 - ono když po dvou letech manželství máte dítě a po pěti letech dvě, obrátí se tím život ženy naruby, ale muž si obvykle všimne jenom toho, že žena se chová "jinak" než před manželstvím. Poznatek 3 - tak asi nejsem žena, nebo nevím. U nás doma má drahé hračky jenom manžel - kochá se svými veterány. Já mu to ovšem přeju. Vydělal si na to a kdo si hraje, nezlobí. Já chci nanejvýš občas jít do lesa, což máme z ruky a řidičák si dělat nechci - manžel se taky nechce učit žehlit.
Rozhodně je Váš komentář zajímavé čtení, ale docela dost voní testosteronem. Je mi až smutno, když si čtu strategii B, my máme celý život společnou kasu, na všech větších výdajích se dohodneme a malé neřešíme, nedovedu si představit, že by mi manžel řekl - chceš jet na víkend s kámoškou - zaplať si to ze svého... opravdu by mi připadal jak buran, nebo že spadl na hlavu, bože, to ho mám nechat zaplatit mi každou várku jeho prádla, kterou hodím do pračky a pak vyžehlím? Nebo jsem to nepochopila, což zase bude tím estrogenem.
anonym
| 21. 7. 2015 14:05
Takhle to funguje i opačně. Par rychlých pohybu, bez citu s tím rozdílem, že muž se uspokojí i za tak krátkoudobu. Naopak, ženě nestačí sekunda, to znamená, že pust je pořád, ikdyž v kalendáři je vyznačen den radovánek.
anonym
| 17. 7. 2015 13:21
Ahoj všichni.

Nepodařilo se mi napsat odpověď přímo na příspěvek od Miriny a Hnízda, tak píšu jako nový příspěvek.

Co jsem rozvodem získal:

1. Vnitřní klid (= nemusím se dnes a denně potkávat s člověkem, který lezl na nervy mně a já zase nejspíše jemu) !!! Tohle je hodnota, kterou oceníte, až když jste "venku". Pro někoho má velkou cenu, někdo ji naopak vůbec neocení.

2. Svobodu volby a to ve všech ohledech. Celé roky jsem v podstatě všechny své činy, čas, výdaje, atd. podřizoval potřebám rodiny resp. dětí a manželky. V té době (cca. 20 let) to jistě bylo i správně!!!. Nejsem sobec ani lakomec, ale krátce před 50 rokem věku už je načase začít myslet taky trošku na sebe.

3. Jsem chlap, takže když jsem se nastěhoval do samostatného vlastního bydlení, zorganizoval jsem si "domácí servis" jako každý normální mužský:
= pere a uklízí hospodyně (3 x týdně, úvazek několik hodin týdně, ona je happy, že má přivýdělek, a mně to stojí pakatel, tedy cca. =4.000,-- Kč měsíčně)

4. Rodinné vztahy: S mými rodiči bez problémů, s oběma syny a jejich slečnami bez problémů, návštěvy, občas nějaký společný výlet nebo u mně přespí (kolo, grilování, atd.). Mají už vlastní práci i životy. Kluci si zajdou občas pro radu (jakou ojetinu koupit či nekoupit, jaký podnájem či naopak vlastní bydlení s hypotékou, atd.) Vcelku pohoda.

5. Při jednom půlmaratónu jsem se nedávno seznámil s jednou milou, taky rozvedenou dámou. Děti má rovněž velké, a rozvedla se již před drahným časem, protože ten její chlastal (a chlastá dodnes i po léčení). Zaujala mne nejprve tím, že je štíhlá a sportuje, ale hlavně má přímo "chlapský" smysl pro recesi. Prostě křehká dívka mého věku, co se směje jako Uršula Kluková.
Neděláme z ničeho drama a prostě jsme spolu začali chodit.

6. Kolikrát mám do měsíce sex? Obden (dopočtěte podle počtu dnů v měsíci).
Teď jsme si vzájemně řekli, že by to možná mohlo být i něco víc, ale oba se nikal neženeme. Složili jsme se na spůlečnou 14 denní sportovní dovču, tak uvidíme, zda to klapne a snad taky občas vylezeme z postele a sedneme na kola (asi máme oba co dohánět a cyklistika to neni).

Podstatné je popřemýšlet si o vlastním životě a NEBÁT se změny.

Ale tohle není český přístup. Čech s řídí "lepším vrabec v hrsti" a prožije tak celý život ...... ???

Cau Míra

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
.Pavlína
7. 7. 2020 19:52
41612
♥Jarka*Alice♥
7. 7. 2020 12:12
7146
Uivatel_5446516
6. 7. 2020 18:52
265
vaka89
1. 7. 2020 11:43
322
vaka89
1. 7. 2020 11:19
120
alexpacovs...
30. 6. 2020 19:52
301
alexpacovs...
4. 5. 2020 17:25
45
alexpacovs...
29. 6. 2020 21:28
64
alexpacovs...
29. 6. 2020 21:14
49
alexpacovs...
29. 6. 2020 21:06
19
Uivatel_5444599
23. 6. 2020 22:27
63
Uivatel_5443514
18. 6. 2020 23:52
29
luciapraha
9. 1. 2010 16:32
20
dumdum
2. 2. 2017 09:52
33
Nikiy
5. 7. 2017 16:00
269
SvudnaVeverka
16. 1. 2020 05:30
198
Uivatel_5437240
26. 5. 2020 17:45
32
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud