Diskuze
Zpět na výpis diskuze

Manželka to prostě nechce, co s tím ??
DiskuzePřidat názor
anonym
| 10. 10. 2015 23:50
0
0
Reagovat!
anonym
| 11. 10. 2015 16:17
0
0
Reagovat!
anonym
| 11. 10. 2015 18:11
0
0
Reagovat!
anonym
| 10. 10. 2015 23:09
Tak jsem tu asi 4 měsíce nebyl a tady se stala spousta věcí...
Nejdřív se tu Mirek (s Pavlem v zádech) pustil do dvou dam (nebo se ty dámy pustily do Mirka s Pavlem?), čímž se diskuze posunula jiným směrem, ale budiž. Z celé této přestřelky bych vypíchl následující 2 věci...
9 z deseti chlapů, které žena odmítá, je neschopných v posteli... I já jsem se doma při jedné z diskuzí dozvěděl, že jsem v posteli neschopný a že svoji ženu neumím uspokojit. Tak, sakra, pokud, dámy, nejste ze "staré školy" a vaše první ***uální seznámení s tou nulou nebylo až po svatbě - proč jste si ty nuly braly? V prvních několika letech vztahu jsem pro ženu nula nebyl... A pro to, že jsem ji dokázal rozrajcovat, jsem měl i pádné důkazy... Odpověď mojí ženy? Že prý si na ty doby nepamatuje... Že by tak krátká paměť?
Další rána, která v přestřelce přehlušila ostatní střely, které byly zcela zcestné byla: "A že si tedy nepořídíte Andulu" (či milenku) : I to mi žena řekla. Že by jí prý vlastně ani nevadilo, kdybych si našel milenku (zajímavé - když se dozvěděla, že jsem se jednou sešel na kafi s jednou kolegyní a krom nějakého líbání vlastně nic neproběhlo, byl z toho málem rozvod...) - ale jen za předpokladu, že budu dost vydělávat na to, abych zabezpečil rodinu. Že ona bude zapšklá doma, starat se o děti a "ty, vole, cáluj moje potřeby" Tímto zcela dala za pravdu Mirkovi - že ženy hledají starače. A dokonce za to, že se budu do úmoru starat, mi milostivě dovolí, abych si odskočil jinam, zbydou-li mi nějaké síly a peníze... Vzhledem k tomu, že je tato kombinace zhola nemožná, chápu tato její holedbání se, že by mi milenku tolerovala (nebo jsem v jejích očích klesl ještě na nižší úroveň, že zatímco před čtyřmi roky jí ještě stálo za to o mě bojovat s byť jen potenciální milenkou, teď už jsem jí zcela lhostejný?).
Nakonec jsem se od manželky dozvěděl přesně to, co zde popsala Maruška... Uplně jsem v tom viděl sebe a moji ženu... Prý ji už nepřitahuju.
A ano, chápu, když ženskou nerajcuju, tak se mnou nebude spát. A opravdu si nechci připadat jako násilník (neb jak daleko je to ke znásilnění v momentě, kdy mi žena sice dobrovolně fyzicky roztáhne nohy, když vím, že psychicky to opravdu vůbec nechce a udělala to "jen" z manželské povinnosti či (v lepším případě) solidarity?)
Tím se všechno vysvětluje a uzavírá a Mirek má opět pravdu (pokud ne ve všem a budu souhlasit s dámami, že je Mirek šovinistické prase - netvrdím, že s tím souhlasím!!!) minimálně v této věci: Pokud má chlap doma málo ***u, má jen 3 řešení: Buď se v tom do konce života utápět (a je jedno z jakého důvodu - morálního, psychického, děti...) nebo si pořídit milenku či placenou společnici (ale jak tu zaznělo, tito chlapi se nechtějí realizovat jinde, a nebo prostě změní lokál do doby, než zjistí (po 4 - 6ti letech), že je zase tam, kde byl - na další křižovatce, kde jedna cesta vede ke stereotypním rovinám a druhá cesta vede na horskou dráhu.
PS: Zrovna před týdnem jsme s ženou měli další z rozhovorů na téma ***. Připustila, že *** je ze zdravotního hlediska důležitý (jistě si na netu najdete spoustu článků o tom, jak *** posiluje imunitu, bělí zuby, zvyšuje počet krvinek, čistí kůži a já nevím, co všechno...), ale že jí prostě fyzicky nechybí. Nicméně se dva dny na to zase jednou po měsíci (ano, patřím k těm šťastlivcům, kteří svoji ženu téměř pokaždé jednou do měsíce (tak 10x za rok) nakonec ukecají...) žena uvolila se uvolnit, a tentokrát se opravdu uvolnila a pokusila se - i celkem s úspěchem - *** si užít, jsem přesvědčen, že se jí to i líbilo, leč opět jsem zklamal, a byl jsem na vrcholu dříve, než ona (sakra, a co mam asi s tím měsíčním přetlakem dělat? A z toho, co jsem o ženách pochopil - jak mam měsíc vyhaslý motor znenadání nahodit a rozběhnout na 100%ní výkon?), tudíž veškeré její (a i moje) snažení opět bylo - dle jejích slov - k ničemu.
PPS: Mirku, doufám, že se nezlobíš, že jsem Tě nazval šovinistickým prasetem a bereš to s nadsázkou stejně, jako já - neb jsem si až do teď tvých názorů vážil... Ale jestli se teď urazíš.... tak uplně změním názor
Nejdřív se tu Mirek (s Pavlem v zádech) pustil do dvou dam (nebo se ty dámy pustily do Mirka s Pavlem?), čímž se diskuze posunula jiným směrem, ale budiž. Z celé této přestřelky bych vypíchl následující 2 věci...
9 z deseti chlapů, které žena odmítá, je neschopných v posteli... I já jsem se doma při jedné z diskuzí dozvěděl, že jsem v posteli neschopný a že svoji ženu neumím uspokojit. Tak, sakra, pokud, dámy, nejste ze "staré školy" a vaše první ***uální seznámení s tou nulou nebylo až po svatbě - proč jste si ty nuly braly? V prvních několika letech vztahu jsem pro ženu nula nebyl... A pro to, že jsem ji dokázal rozrajcovat, jsem měl i pádné důkazy... Odpověď mojí ženy? Že prý si na ty doby nepamatuje... Že by tak krátká paměť?
Další rána, která v přestřelce přehlušila ostatní střely, které byly zcela zcestné byla: "A že si tedy nepořídíte Andulu" (či milenku) : I to mi žena řekla. Že by jí prý vlastně ani nevadilo, kdybych si našel milenku (zajímavé - když se dozvěděla, že jsem se jednou sešel na kafi s jednou kolegyní a krom nějakého líbání vlastně nic neproběhlo, byl z toho málem rozvod...) - ale jen za předpokladu, že budu dost vydělávat na to, abych zabezpečil rodinu. Že ona bude zapšklá doma, starat se o děti a "ty, vole, cáluj moje potřeby" Tímto zcela dala za pravdu Mirkovi - že ženy hledají starače. A dokonce za to, že se budu do úmoru starat, mi milostivě dovolí, abych si odskočil jinam, zbydou-li mi nějaké síly a peníze... Vzhledem k tomu, že je tato kombinace zhola nemožná, chápu tato její holedbání se, že by mi milenku tolerovala (nebo jsem v jejích očích klesl ještě na nižší úroveň, že zatímco před čtyřmi roky jí ještě stálo za to o mě bojovat s byť jen potenciální milenkou, teď už jsem jí zcela lhostejný?).
Nakonec jsem se od manželky dozvěděl přesně to, co zde popsala Maruška... Uplně jsem v tom viděl sebe a moji ženu... Prý ji už nepřitahuju.
A ano, chápu, když ženskou nerajcuju, tak se mnou nebude spát. A opravdu si nechci připadat jako násilník (neb jak daleko je to ke znásilnění v momentě, kdy mi žena sice dobrovolně fyzicky roztáhne nohy, když vím, že psychicky to opravdu vůbec nechce a udělala to "jen" z manželské povinnosti či (v lepším případě) solidarity?)
Tím se všechno vysvětluje a uzavírá a Mirek má opět pravdu (pokud ne ve všem a budu souhlasit s dámami, že je Mirek šovinistické prase - netvrdím, že s tím souhlasím!!!) minimálně v této věci: Pokud má chlap doma málo ***u, má jen 3 řešení: Buď se v tom do konce života utápět (a je jedno z jakého důvodu - morálního, psychického, děti...) nebo si pořídit milenku či placenou společnici (ale jak tu zaznělo, tito chlapi se nechtějí realizovat jinde, a nebo prostě změní lokál do doby, než zjistí (po 4 - 6ti letech), že je zase tam, kde byl - na další křižovatce, kde jedna cesta vede ke stereotypním rovinám a druhá cesta vede na horskou dráhu.
PS: Zrovna před týdnem jsme s ženou měli další z rozhovorů na téma ***. Připustila, že *** je ze zdravotního hlediska důležitý (jistě si na netu najdete spoustu článků o tom, jak *** posiluje imunitu, bělí zuby, zvyšuje počet krvinek, čistí kůži a já nevím, co všechno...), ale že jí prostě fyzicky nechybí. Nicméně se dva dny na to zase jednou po měsíci (ano, patřím k těm šťastlivcům, kteří svoji ženu téměř pokaždé jednou do měsíce (tak 10x za rok) nakonec ukecají...) žena uvolila se uvolnit, a tentokrát se opravdu uvolnila a pokusila se - i celkem s úspěchem - *** si užít, jsem přesvědčen, že se jí to i líbilo, leč opět jsem zklamal, a byl jsem na vrcholu dříve, než ona (sakra, a co mam asi s tím měsíčním přetlakem dělat? A z toho, co jsem o ženách pochopil - jak mam měsíc vyhaslý motor znenadání nahodit a rozběhnout na 100%ní výkon?), tudíž veškeré její (a i moje) snažení opět bylo - dle jejích slov - k ničemu.
PPS: Mirku, doufám, že se nezlobíš, že jsem Tě nazval šovinistickým prasetem a bereš to s nadsázkou stejně, jako já - neb jsem si až do teď tvých názorů vážil... Ale jestli se teď urazíš.... tak uplně změním názor

anonym
| 8. 10. 2015 21:28
No to je ono...
"Každopádně, jak z toho ven, a nenarušit rodinný život, tj. především nezanechat stopu na dětech..."
To je ta otázka, na kterou není odpověď typu "42".
Jak ven z té situace, když chlap miluje svou manželku a rodinu a děti a nechce nic z toho ztratit neb nemá koule je opustit. Pořád by pro ně snesl modré z nebe.
Ono je to fakt těžké neustále být odstrkován a při každém pokusu o *** zažít zklamání. Leze to na bednu. Trvá to chvíli, fajn, trvá to měsíc, no a co, trvá to rok, něco je špatně, trvá to dva roky, jsem debil.
Jsem debil, to je pravda, protože ani po dvou letech bez ***u nedokážu najít východisko.
Neustále se snažím pochopit co se děje, ale prostě nevím o co jde.
Prošel jsem všema úrovněma. Nejhorší je, že už se teď ani o nic nesnažím aby si náhodou manželka nemyslela, že jsem chlípník (*** 1x za dva roky je pro ni třeba až příliš často). Když to sesumíruju, jsme spolu 14 let, posledních 5 let *** tak 2x za rok, teď dva roky nic, takže předpokládám, že příští rok k něčemu dojde a pak těsně před důchodem a pak nic až do smrti.
.... a to si možná ještě fandím.
Nechci to takhle. Prostě *** potřebuju alespoň občas.. klidně i kvartálně. Jinak mě to psychicky ničí. Teda abych řekl pravdu, víc než to že není *** mě ničí to, že už se fak bojím si o ten *** říct, že se ze mě stala taková troska bez sebevědomí ustát další odmítnutí.
Nechci aby to vyznělo, že jsem nějaký škemral a znechutil jsem manželku sám neustálým žadoněním. To v žádném případě.
Prostě stále ještě ji miluju...
jenže jak dál.....
"Každopádně, jak z toho ven, a nenarušit rodinný život, tj. především nezanechat stopu na dětech..."
To je ta otázka, na kterou není odpověď typu "42".
Jak ven z té situace, když chlap miluje svou manželku a rodinu a děti a nechce nic z toho ztratit neb nemá koule je opustit. Pořád by pro ně snesl modré z nebe.
Ono je to fakt těžké neustále být odstrkován a při každém pokusu o *** zažít zklamání. Leze to na bednu. Trvá to chvíli, fajn, trvá to měsíc, no a co, trvá to rok, něco je špatně, trvá to dva roky, jsem debil.
Jsem debil, to je pravda, protože ani po dvou letech bez ***u nedokážu najít východisko.
Neustále se snažím pochopit co se děje, ale prostě nevím o co jde.
Prošel jsem všema úrovněma. Nejhorší je, že už se teď ani o nic nesnažím aby si náhodou manželka nemyslela, že jsem chlípník (*** 1x za dva roky je pro ni třeba až příliš často). Když to sesumíruju, jsme spolu 14 let, posledních 5 let *** tak 2x za rok, teď dva roky nic, takže předpokládám, že příští rok k něčemu dojde a pak těsně před důchodem a pak nic až do smrti.
.... a to si možná ještě fandím.
Nechci to takhle. Prostě *** potřebuju alespoň občas.. klidně i kvartálně. Jinak mě to psychicky ničí. Teda abych řekl pravdu, víc než to že není *** mě ničí to, že už se fak bojím si o ten *** říct, že se ze mě stala taková troska bez sebevědomí ustát další odmítnutí.
Nechci aby to vyznělo, že jsem nějaký škemral a znechutil jsem manželku sám neustálým žadoněním. To v žádném případě.
Prostě stále ještě ji miluju...
jenže jak dál.....
anonym
| 6. 10. 2015 09:14
To Laco:
Taky jsem pořád čekal, věřil jejím slibům, že se to zlepší. Ale nezlepšilo a zřejmě nikdy nezlepší. Tímto bych chtěl varovat další podobné naivky jako jsem já. Lepší už to prostě nebude.
Pro případné diskutéry:
1. Častý argument zde bývá "má někoho jiného". Nemá, jen to prostě nepotřebuje.
2. "Neumíš to pro ni udělat dost přitažlivé". No to je zajímavé, že milenku to se mnou baví. A jak!
3. "Prostě pro ni nejsi dost přitažlivý, nejsi ten, před kterým se jí podlamují kolena". Hm, tady bych souhlasil, asi jsem byl "sňatek z rozumu."
Každopádně, jak z toho ven, a nenarušit rodinný život, tj. především nezanechat stopu na dětech...
Taky jsem pořád čekal, věřil jejím slibům, že se to zlepší. Ale nezlepšilo a zřejmě nikdy nezlepší. Tímto bych chtěl varovat další podobné naivky jako jsem já. Lepší už to prostě nebude.
Pro případné diskutéry:
1. Častý argument zde bývá "má někoho jiného". Nemá, jen to prostě nepotřebuje.
2. "Neumíš to pro ni udělat dost přitažlivé". No to je zajímavé, že milenku to se mnou baví. A jak!
3. "Prostě pro ni nejsi dost přitažlivý, nejsi ten, před kterým se jí podlamují kolena". Hm, tady bych souhlasil, asi jsem byl "sňatek z rozumu."
Každopádně, jak z toho ven, a nenarušit rodinný život, tj. především nezanechat stopu na dětech...
anonym
| 28. 9. 2015 10:41
Smekám klobouk před Maruškou za to, jak upřímně popisuje "***uální stav" u ní doma!!!!!!
Vřele doporučují zajít na You Tube a do vyhledávače zadat "Klimeš semináře I až III". Jsou to mnohahodinové přednášky psychologa na témata "jak se seznámit, co je to nevěra a jak se rozejít".
Verbální projev a vtípky toho pána asi nesednou úplně každému (zejména pak křehkým dámám), ale součástí přednášek jsou i statistická data ohledně délek vztahů mileneckých, manželských, s dětmi i bez, a je to dost velká "pecka".
Věc nelze interpretovat v jedné větě či odstavci, ale podle tohoto psychologa existuje jakási "nepsaná časová vztahová konstanta (každý ji má trošku jinou)", která činní max. cca. 6 roků. To je doba, za kterou dítě v prehistorických dobách stihlo absolvovat období největšího ohrožení (největší úmrtnost bývá do 6 let věku) atd.
Psycholog de facto na grafech rozvodovosti a rozchodovosti dokládá, že nejdéle po 6 letech se "každý" vztah začne "jakoby sám od sebe" tzv. přechozovat (pozvolna erodovat či drolit a to i v manželství) a i dva lidé, kteří nemají faktické rozpory typu alkohol, drogy či gamblerství, se začnou nudit, ***uálně vychladnou a postupně začnou pokukovat po někom jiném a nakonec se rozejdou.
Statistika pak jasně dokládá, že ta pomyslná konstanta (2 až max. 6 let) se jakoby násobí počtem dětí v manželství, takže kdo chce mít dlouhodobý vztah, měl by podle psychologa chodit s partnerem cca. 1 až 2 roky a ještě před zevšedněním by se měli vzít a vyrobit postupně za sebou 3 "sviště", aby manželství vydrželo alespoň 20 let. Svišti = vztahové lepidlo!!!
V podstatě tak psycholog nepřímo potvrzuje to, co konstatuje Maruška, totiž že monogamnost není naše přirozenost, spíše evolucí podmíněná dočasná "nutnost resp. výhodnost" v zájmu dětí, a že i proto se všechny společenské systémy (např. náboženství) snaží pevnost partnerského svazku posilovat příkazy zvenčí (nesesmilníš, nepožádáš manželku bližního, zákazy rozvodů, atd.).
Další zajímavý poznatek spočívá v tom, že máme tendenci si po rozvodu či rozchodu vybírat "typově a povahově" obdobného partnera, a s sním cca. do 6 let absolvovat to samé (další cyklus).
Odtud zpětně plyne doporučení v tom smyslu, že většinou rozchod/rozvod nemá valného smyslu, neb za pár let zjistíte, že jste se dopracovali do stejného bodu i s tím / tou novou, ovšem za cenu značných psychických a finančních nákladů. Pro mne dosti hrozná představa, neb jsem se po 24 letech rozvedl právě proto, abych zažil něco jiného - No potěš pánbu.
Přednáškou se line i jedno sdělení "plzákovského typu", totiž že zaměňujeme období zamilovanosti za lásku a zvýšenou ***uální aktivitu z období zamilovanosti si projektujeme (plánujeme resp. očekáváme) na celou dobu vztahu a ono .... houby .... Krutě a natvrdo řečeno: Manželství je od toho, aby umožnilo optimální početí a vypiplání potomstva a také ekonomickou dělbu práce v páru, počáteční několikaleté citové a ***uální oblouznění nám příroda dává jako motivaci a z pohledu racionálního je to jakýsi "dočasný bonus navíc".
Když si odmyslíte vzhled a některé verbální úlety, tak je tenhle pan Dr. fakt extratřída, a jestli má pravdu - a já se obávám, že bohužel ano - tak se většina lidí (sebe nevyjímaje) chová jako banda pitomců honících se za vysněným ale zcela nereálným přeludem "trvalé zamilovanosti".
Takže já jsem teď s novou souputnicí na začátku nového 6 letého cyklu (sviště vyrábět nehodláme) a ??? No uvidíme ...
Tak si ty přednášky poslechněte, ať víte, do čeho jdete (Vesnička středisková).
Míra
Vřele doporučují zajít na You Tube a do vyhledávače zadat "Klimeš semináře I až III". Jsou to mnohahodinové přednášky psychologa na témata "jak se seznámit, co je to nevěra a jak se rozejít".
Verbální projev a vtípky toho pána asi nesednou úplně každému (zejména pak křehkým dámám), ale součástí přednášek jsou i statistická data ohledně délek vztahů mileneckých, manželských, s dětmi i bez, a je to dost velká "pecka".
Věc nelze interpretovat v jedné větě či odstavci, ale podle tohoto psychologa existuje jakási "nepsaná časová vztahová konstanta (každý ji má trošku jinou)", která činní max. cca. 6 roků. To je doba, za kterou dítě v prehistorických dobách stihlo absolvovat období největšího ohrožení (největší úmrtnost bývá do 6 let věku) atd.
Psycholog de facto na grafech rozvodovosti a rozchodovosti dokládá, že nejdéle po 6 letech se "každý" vztah začne "jakoby sám od sebe" tzv. přechozovat (pozvolna erodovat či drolit a to i v manželství) a i dva lidé, kteří nemají faktické rozpory typu alkohol, drogy či gamblerství, se začnou nudit, ***uálně vychladnou a postupně začnou pokukovat po někom jiném a nakonec se rozejdou.
Statistika pak jasně dokládá, že ta pomyslná konstanta (2 až max. 6 let) se jakoby násobí počtem dětí v manželství, takže kdo chce mít dlouhodobý vztah, měl by podle psychologa chodit s partnerem cca. 1 až 2 roky a ještě před zevšedněním by se měli vzít a vyrobit postupně za sebou 3 "sviště", aby manželství vydrželo alespoň 20 let. Svišti = vztahové lepidlo!!!
V podstatě tak psycholog nepřímo potvrzuje to, co konstatuje Maruška, totiž že monogamnost není naše přirozenost, spíše evolucí podmíněná dočasná "nutnost resp. výhodnost" v zájmu dětí, a že i proto se všechny společenské systémy (např. náboženství) snaží pevnost partnerského svazku posilovat příkazy zvenčí (nesesmilníš, nepožádáš manželku bližního, zákazy rozvodů, atd.).
Další zajímavý poznatek spočívá v tom, že máme tendenci si po rozvodu či rozchodu vybírat "typově a povahově" obdobného partnera, a s sním cca. do 6 let absolvovat to samé (další cyklus).
Odtud zpětně plyne doporučení v tom smyslu, že většinou rozchod/rozvod nemá valného smyslu, neb za pár let zjistíte, že jste se dopracovali do stejného bodu i s tím / tou novou, ovšem za cenu značných psychických a finančních nákladů. Pro mne dosti hrozná představa, neb jsem se po 24 letech rozvedl právě proto, abych zažil něco jiného - No potěš pánbu.
Přednáškou se line i jedno sdělení "plzákovského typu", totiž že zaměňujeme období zamilovanosti za lásku a zvýšenou ***uální aktivitu z období zamilovanosti si projektujeme (plánujeme resp. očekáváme) na celou dobu vztahu a ono .... houby .... Krutě a natvrdo řečeno: Manželství je od toho, aby umožnilo optimální početí a vypiplání potomstva a také ekonomickou dělbu práce v páru, počáteční několikaleté citové a ***uální oblouznění nám příroda dává jako motivaci a z pohledu racionálního je to jakýsi "dočasný bonus navíc".
Když si odmyslíte vzhled a některé verbální úlety, tak je tenhle pan Dr. fakt extratřída, a jestli má pravdu - a já se obávám, že bohužel ano - tak se většina lidí (sebe nevyjímaje) chová jako banda pitomců honících se za vysněným ale zcela nereálným přeludem "trvalé zamilovanosti".
Takže já jsem teď s novou souputnicí na začátku nového 6 letého cyklu (sviště vyrábět nehodláme) a ??? No uvidíme ...
Tak si ty přednášky poslechněte, ať víte, do čeho jdete (Vesnička středisková).
Míra
anonym
| 26. 9. 2015 19:42
Dovolim si pridat svuj osobni "zensky" nazor. Sice jsem nedohledala puvodni prispevek, ale tema snad staci. Za prve nesnasim vzajemne hazeni spiny na opacne pohlavi a zobecnovani typu "vsechny zensky maji chlapy na prachy", "chlapi jsou neverni hajzli", atp. Ja osobne ziju se svym muzem 12 let. Oba pracujeme a vydelavame zhruba stejne, na domacnost a deti prispivame stejnym dilem. Sve osobni veci a zajmy si platim vyhradne sama. Zasadne tedy odmitam osocovani vycurane zenske. Sveho muze miluji a muzu se na nej v kazde situaci spolehnout. Co se tyce ***u - bohuzel on je se mnou po tehle strance nestastny. Ano, jsem ten pripad zeny, co byla na zacatku vztahu velmi ***ualne aktivni, v jeho prubehu jsem vsak "polevila" v dusledku toho, ze uz me muj muz nepritahuje. Neni to jeho chyba, nema to zadny duvod, ale proste tomu nemuzu porucit. Je mi ho lito, protoze vim, ze on po me touzi. Obcas se tedy "premuzu", ale asi zenam nemusim vysvetlovat, ze takovy *** je velmi neprijemny a muzum zase jake to je asi pro meho muze. Presto je mi verny a nepovazuje to za natolik vazny problem, aby znicil nasi jinak stastnou rodinu. Tezko bych mu ale mohla vycitat, kdyby si *** hledal jinde. Co z toho plyne? Jsme proste jini a stoprocentni shoda je spis vyjimecna.
anonym
| 26. 9. 2015 19:46
Zapomnela jsem dodat, ze nejsem "frigida", mam sve predstavy a touhy, libi se mi a vzrusuji me jini muzi a vim, ze v posteli s "novym" chlapem bych byla divoska
S mym muzem uz to proste nefunguje, ale s jinym by to nedopadlo jinak.Tudiz jsem verna. Ale netvrdim ze vzdy budu, taky mi to chybi 


anonym
| 26. 9. 2015 22:43
TO Maruska: tak mi řekni, Maruško, čím si myslíš, že to je. Že to dřív šlo a teď už ne? Mysleli jsme, že se to bude pořád zlepšovat, čím déle spolu budem a ono ne?Jak je možné, že jsme přišl(y)i na to, že v ***u "jsme jiní", až po několika letech manželství?
..
Můj kamarád pravil : "Když ho máš ráda, není co řešit..." :-\
..
Můj kamarád pravil : "Když ho máš ráda, není co řešit..." :-\
anonym
| 27. 9. 2015 11:56
TO Sasanka:
Jó to kdybych věděla. Mohla bych to svést na ty vrozené pudy, kdy my - ženy, narozdíl od mužů fyziologicky *** nepotřebujeme. Jsme jimi přitahovány pouze za účelem početí dětí a pak už nemáme právo si *** užívat jako pouhou radost. Ano, tím se ale vylučuje to, proč mě přitahují muži jiní. Nicméně pro mě *** není to samé co láska. Ráda se ke svému muži přitulím a mám ráda jeho blízkost, nicméně touha je nulová. Zkoušela jsem už všechno možné, ale chyba je prostě v tom, že už mě nepřithuje. A jsem si jistá, že by to takhle skončilo časem s kýmkoli jiným. To mě postupně dohnalo k dluhému přemýšlení nad nevěrou. Proč je vůbec nevěra definována něčím povrchním jako fyzický kontakt? Evidentně nejsme monogamní tvoři, ikdyž se ve dvou žije lépe. Dovedu si představit jinou formu "věrnosti". Např. porozumnění a souznění s partnerem. Fyzickou něveru svého může bych snad mohla i nějak pochopit (k tomu jsem dospěla až časem a životními zkušenostmi), ale opravdu moc by mě mrzelo, kdyby si rozumněl s jinou ženou lépe než se mnou, svěřoval jí, to co mě ne, že by mu bylo u večeře a vína s jinou líp než se mnou, atp. Myslím, že to máme všechno špatně nastavené a pak vznikají zbytečné problémy a neštastná partnerství
Nicméně prosím muže, aby se snažili alespoň trochu pochopit, jak nepříjemné aý bolestivé je pro nás mít *** bez vzrušení. Pak se z těch žen stávají "megery" alergické už i na váš dotek, jsou podle nich "prasata" atp. Máme to trochu jinak než vy. Tím nás neomlouvám, jen říkám, že když vámženská "nechce dát", tak vás rozhodně nijak netrestá a ani tomu nepomůže romantický víkend ve dvou bez dětí a starostí. Kde není chuť, není prostě prima ***. Bohužel. Alespoň to je má zkušenost. Ujasněte si to mezi sebou, najděte si milenku, když na to máte oba psychiku, ale neničte rodiny kvůli náruživým dámám, ze kterých se stejně časem stanou stejné "frigidy". Nemluvím samozřejmě za všechny ženy a zavídím těm, které touha nepřechází ani po x letech partnerství.
Jó to kdybych věděla. Mohla bych to svést na ty vrozené pudy, kdy my - ženy, narozdíl od mužů fyziologicky *** nepotřebujeme. Jsme jimi přitahovány pouze za účelem početí dětí a pak už nemáme právo si *** užívat jako pouhou radost. Ano, tím se ale vylučuje to, proč mě přitahují muži jiní. Nicméně pro mě *** není to samé co láska. Ráda se ke svému muži přitulím a mám ráda jeho blízkost, nicméně touha je nulová. Zkoušela jsem už všechno možné, ale chyba je prostě v tom, že už mě nepřithuje. A jsem si jistá, že by to takhle skončilo časem s kýmkoli jiným. To mě postupně dohnalo k dluhému přemýšlení nad nevěrou. Proč je vůbec nevěra definována něčím povrchním jako fyzický kontakt? Evidentně nejsme monogamní tvoři, ikdyž se ve dvou žije lépe. Dovedu si představit jinou formu "věrnosti". Např. porozumnění a souznění s partnerem. Fyzickou něveru svého může bych snad mohla i nějak pochopit (k tomu jsem dospěla až časem a životními zkušenostmi), ale opravdu moc by mě mrzelo, kdyby si rozumněl s jinou ženou lépe než se mnou, svěřoval jí, to co mě ne, že by mu bylo u večeře a vína s jinou líp než se mnou, atp. Myslím, že to máme všechno špatně nastavené a pak vznikají zbytečné problémy a neštastná partnerství

anonym
| 27. 9. 2015 21:59
TO Maruska: ach jo, Maruško. Ale tihle chlapi nechtěj bejt nevěrný. Chtěj tu ženu, co maj doma. Když už si ji vzali, maj s ní děti a společnou domácnost.
..
Jeden z důvodů, proč se dneska lidi neberou a žijou spolu neoddaní je, že doufají, že budou mít stále motivaci si toho druhéhou udržet. Že jim touha vydrží. Oběma.
..
Jeden z důvodů, proč se dneska lidi neberou a žijou spolu neoddaní je, že doufají, že budou mít stále motivaci si toho druhéhou udržet. Že jim touha vydrží. Oběma.
anonym
| 29. 9. 2015 16:18
TO Maruska: Bez ***u žádný vztah dlouho nevydrží. S naprostou jistotou lze totiž čekat, že odmítaný nebo odmítaná nebude po zbytek života v celibátu, ale za čas si někoho najde nebo jen potká. V tomto případě heslo: jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, platí na 100%.
anonym
| 30. 9. 2015 22:56
TO Pavel**: mám dost velkou obavu, že je to ještě daleko vážnější, než si myslíme a že je snad jenom **minimum párů, kterým to po pár letech vztahu klape.
..
U nich je možný že :
..
a) se maj opravdu rádi a vyhovujou si ve všem nebo
..
b) mají jinej žebříček hodnot a *** skutečně nehraje zásadní (tedy minimální ) roli nebo..
c) nepřemešlej nad tím a neřešej to.
..
..
Nebo za d) jakýkoliv jiný nesobecký důvod.
..
Jinak je tu frustrace, nevěry, rozvody...
..
U nich je možný že :
..
a) se maj opravdu rádi a vyhovujou si ve všem nebo
..
b) mají jinej žebříček hodnot a *** skutečně nehraje zásadní (tedy minimální ) roli nebo..
c) nepřemešlej nad tím a neřešej to.
..
..
Nebo za d) jakýkoliv jiný nesobecký důvod.
..
Jinak je tu frustrace, nevěry, rozvody...
anonym
| 1. 10. 2015 08:50
TO Maruska: To zní uplně stejně, jak by to asi napsala moje manželka, až mě to děsí
Ale moje manželka nebyla moc ***uálně aktivní, ani v době, když jsme byli spolu a nebyli jsme ještě manželé. Tajně sem doufal, že se to zlepší, ale nezlepšilo...Jinak je to uplně přesně tak, jak by to vysvětlila ona... ale nevím, jestli to ,,prostě takhle ženy mají,, tedy obecně. Myslím si že ne...Chápu, když má některá doma opilce, který se moc nemyje, je na ni hrubý, s ničím ji nepomůže atd., že ho nechce...Ale ze záhadného důvodu to spíš bývá tak, že bývá muž odmítán v posteli, pokud je víceméně slušňák, který pomůže ženě s domácími pracemi, zajde na nákup, má práci, nedělá bordel...(zase to neplatí obecně). Já vím, že psychika je složitá věc, ale z mojí ,,mužské logiky,, je to stejné, jako bych prohlásil: ,,no, mám v garáži šest let starého Golfa, je sice v pohodě, je spolehlivý, ale nebudu s ním jezdit, protože mě to nerajcuje. Proto ho postavím na špalky, budu jezdit MHD a počkám až si našetřím na nové Porsche a teprve pak budu zase jezdit autem.,, Já to prostě nechápu 


anonym
| 1. 10. 2015 14:06
TO Laco: Přečtěte si odkaz od Radky, tam je pro Vás odpověď.
Připomíná mi to jeden otřepaný vtip...
Jaká zvířata mají ženy nejraději?
- lišku kolem krku
- jaguára v garáži
- bejka v posteli
- vola na služební cestě
Ale ono to je i opačně, čím hodnější manželka, tím je ten její dominantnější hulvát.
Nevidí ve Vás už prostě chlapa, ale jen hadr, bačkoru. Udělejte doma pořádný virvál a potom se s ní měsíc nebavte. Uvidíte tu náhlou změnu. Všechno má na svědomí ženský hormonální cyklus a jeho důsledky na jejich chování, něco si o tom přečtěte.
Připomíná mi to jeden otřepaný vtip...
Jaká zvířata mají ženy nejraději?
- lišku kolem krku
- jaguára v garáži
- bejka v posteli
- vola na služební cestě
Ale ono to je i opačně, čím hodnější manželka, tím je ten její dominantnější hulvát.
Nevidí ve Vás už prostě chlapa, ale jen hadr, bačkoru. Udělejte doma pořádný virvál a potom se s ní měsíc nebavte. Uvidíte tu náhlou změnu. Všechno má na svědomí ženský hormonální cyklus a jeho důsledky na jejich chování, něco si o tom přečtěte.

anonym
| 1. 10. 2015 09:16
TO Maruska: Pro mě není *** jako nějaká speciální ,,nadstavba,,. Je to pro mě základní potřeba, jako jídlo. Neberu to jako ,,extrasuperbonus,, pro který musí být napřed splněno šedesát velmi komplikovaných a sofistikovaných podmínek, a až poté jako ,,odměna,, bude postel...Nevím, připadá mi to divné. Přístup typu buď budu mít všechno, nebo nic. Nebo jak píšete ,,chybí mi to, ale s mužem nespím, jsem mu věrná, s jiným bych byla divoška,,. Taková věrnost je na dvě věci. To není ,,věrnost,,. Věrnost je, když spíte se svým partnerem, třeba se kouknete po druhých, něco si představíte, ale řeknete si ,,nic, mám toho svého,,.
anonym
| 1. 10. 2015 17:06
TO Laco:
Ja s vami souhlasim. Bohuzel pro me *** jidlo neni a chut na *** ve me az vyvola objekt zajmu. To uz muj muz neni. Vim, ze je to spatne, takze bych to okamzite zmenila KDYBY TO SLO! Myslite, ze mi to vyhovuje? Vubec. Taky chci zase zazit touhu, vasen, kazdodenni ***, ale s mym muzem to uz proste nepujde. Nicmene oba z nas mame priority srovnane a o takoveho prima chlapa nikdy nechci prijit. Takze ja to zase az tak moc neresim, jen jsem vam chtela popsat jak to funguje u me, abyste meli predstavu ;) Myslim jsou daleko horsi veci na svete, my se mame moc dobre
Ja s vami souhlasim. Bohuzel pro me *** jidlo neni a chut na *** ve me az vyvola objekt zajmu. To uz muj muz neni. Vim, ze je to spatne, takze bych to okamzite zmenila KDYBY TO SLO! Myslite, ze mi to vyhovuje? Vubec. Taky chci zase zazit touhu, vasen, kazdodenni ***, ale s mym muzem to uz proste nepujde. Nicmene oba z nas mame priority srovnane a o takoveho prima chlapa nikdy nechci prijit. Takze ja to zase az tak moc neresim, jen jsem vam chtela popsat jak to funguje u me, abyste meli predstavu ;) Myslim jsou daleko horsi veci na svete, my se mame moc dobre
anonym
| 25. 9. 2015 08:57
To Mirek: Mirku, nejsem zastáncem femistek v žádné podobě. Ale nedělejme z manželství obchod. Manželství by měla být především instituce vzájemné opory, když se na to díváme čistě z finančně-materiálního pohledu. Něco ve smyslu - muž zabezpečí ženu, když se stará o děti atp. Ale to je můj názor, nikomu ho nenutím.
To Sasanka: Sasanko, já jsem v manželství zaujal postoj, že pokud ho žena chce trávit v celibátu, já se do toho vtáhnout nenechám... trochu mě dostihla vlastní obava z toho, že s přibývajícím věkem ubyde mužné síly (jestli mi rozumíte) a pak už třeba nebude nic...
To Sasanka: Sasanko, já jsem v manželství zaujal postoj, že pokud ho žena chce trávit v celibátu, já se do toho vtáhnout nenechám... trochu mě dostihla vlastní obava z toho, že s přibývajícím věkem ubyde mužné síly (jestli mi rozumíte) a pak už třeba nebude nic...
anonym
| 25. 9. 2015 08:53
To Evelýna | 3.9.2015 19:06
"Ano pánové, vykulené očíčka u porna, s představou že to musí tak a ne jinak."
Evelýno, to ne. Nikdo, teda aspoň já ne, doma nechce ***hvězdu s vycpanýma prsama a boky.
Mně jenom chybí taková ta erotická/***uální symbióza. To, že když se večer těším, že bude milování, tak skutečně bude, Nebybí mi různé podivné ***uální praktiky, i když netvrdím, že bych některé nezkusil. Chybí mi to, že když ji začnu hladit, tak mě neodmítne. Naopak, sama to i iniciuje.
Ale to nepřichází... a už mě to odmítání začalo demotivovat, strašit. Radši už nic nezačínám, abych zase nezjistil, že to nechce, že budu odmítnutý.
"Ano pánové, vykulené očíčka u porna, s představou že to musí tak a ne jinak."
Evelýno, to ne. Nikdo, teda aspoň já ne, doma nechce ***hvězdu s vycpanýma prsama a boky.
Mně jenom chybí taková ta erotická/***uální symbióza. To, že když se večer těším, že bude milování, tak skutečně bude, Nebybí mi různé podivné ***uální praktiky, i když netvrdím, že bych některé nezkusil. Chybí mi to, že když ji začnu hladit, tak mě neodmítne. Naopak, sama to i iniciuje.
Ale to nepřichází... a už mě to odmítání začalo demotivovat, strašit. Radši už nic nezačínám, abych zase nezjistil, že to nechce, že budu odmítnutý.
anonym
| 25. 9. 2015 08:47
"...když muži doma pomáhají, v ložnici je nuda."
Takže jsme odhalili příčinu našeho půstu. Ode dneška přijdu domů, fláknu sebou na kanape a budu jen relaxovat.... a večer to přijde!
Takže jsme odhalili příčinu našeho půstu. Ode dneška přijdu domů, fláknu sebou na kanape a budu jen relaxovat.... a večer to přijde!

anonym
| 8. 9. 2015 17:13
A ještě k dnešní poněkud falešné morálce, kdy se skoro všichni navenek tváříme, že se bereme z čiré, krystalické a nezištné lásky a na celý život.
Takto je to jen v románech nebo na divadle, v životě jen po krátkou dobu hormonálních poblouznění, ale co potom ???
Není lepší si od samého počátku "přiznat barvu"?, tedy že chlapům jde mimo jiné (ne nutně na prvním, ale přesto na významném místě) i o postel, a že za "to" jsou ochotni poskytnout té svojí vyvolené i nějaké to hmotné zajištění, a dámám zase neuškodí přiznat si, že není tak úplně špatný "obchod" mít doma spokojeného a věrného chlapa jenom za to, že mu pravidelně "dáte" a ještě si přitom (dle vlastního naturelu) občas i sama užijete nějaký ten ***.
Tenhle "vzájemný handl" vymyslela "příroda" a funguje už tisíce let. Díky němu jsme nevyhynuli. City jsou fajn bonus navíc.
Proč je tak těžké se domluvit. No protože se si hrajeme na postavy z nereálných románů a ještě do věci pleteme feminismus.
Já jsem pro fairové jednání i vyjadřování. Takže pánové, až půjdete k rodičům té své vyvolené, tak hezky po pravdě řekněte, o jakou část jejího těla máte největší zájem (místo trapného žádání o ruku, no řekněte, co s rukou). Uvidíte, jak se atmosféra ihned projasní !!!
Čau
Míra
Takto je to jen v románech nebo na divadle, v životě jen po krátkou dobu hormonálních poblouznění, ale co potom ???
Není lepší si od samého počátku "přiznat barvu"?, tedy že chlapům jde mimo jiné (ne nutně na prvním, ale přesto na významném místě) i o postel, a že za "to" jsou ochotni poskytnout té svojí vyvolené i nějaké to hmotné zajištění, a dámám zase neuškodí přiznat si, že není tak úplně špatný "obchod" mít doma spokojeného a věrného chlapa jenom za to, že mu pravidelně "dáte" a ještě si přitom (dle vlastního naturelu) občas i sama užijete nějaký ten ***.
Tenhle "vzájemný handl" vymyslela "příroda" a funguje už tisíce let. Díky němu jsme nevyhynuli. City jsou fajn bonus navíc.
Proč je tak těžké se domluvit. No protože se si hrajeme na postavy z nereálných románů a ještě do věci pleteme feminismus.
Já jsem pro fairové jednání i vyjadřování. Takže pánové, až půjdete k rodičům té své vyvolené, tak hezky po pravdě řekněte, o jakou část jejího těla máte největší zájem (místo trapného žádání o ruku, no řekněte, co s rukou). Uvidíte, jak se atmosféra ihned projasní !!!
Čau
Míra
anonym
| 15. 9. 2015 09:00
TO Mirek:
Ano, přesně tak. Máš pravdu. Nejhorší je, když o tom chceš mluvit, ale reakce ze strany ženy je, jojo, ja vim, dej mi pokoj. Mám prostě smůlu. A šlo to jinak...měl jsem možnost jít jinam, k mladší a hlavně ženské, která měla stejné touhy...ale nějak jsem se nemohl rozhoupat. Je to moje chyba! Jedna z věcí, která mě dostala, asi před rokem a půl byla, že se mnou nechce spát, protože "nejsem její typ". Bylo to po třech měsích odmítání styku, když mi to v posteli napálila do obličeje. Myslel jsem, že mě klepne... Sama už taky začíná stárnout, celulitída, tloustnutí...ale vživotě bych jí tohle neřekl!!! Ale ona to brala tak "jakože co". Jako kdyby to bylo opačně, ona to chtěla často a já ne, a pak jí vmetl do tváře, že není hodna toho, abych do ní zasunul svůj vznešený orgán, protože nemá 170, nemá čtyřky prsa a není pihovatá....no nic, staré hříchy...ale tehdy mě to dostalo.
Ano, přesně tak. Máš pravdu. Nejhorší je, když o tom chceš mluvit, ale reakce ze strany ženy je, jojo, ja vim, dej mi pokoj. Mám prostě smůlu. A šlo to jinak...měl jsem možnost jít jinam, k mladší a hlavně ženské, která měla stejné touhy...ale nějak jsem se nemohl rozhoupat. Je to moje chyba! Jedna z věcí, která mě dostala, asi před rokem a půl byla, že se mnou nechce spát, protože "nejsem její typ". Bylo to po třech měsích odmítání styku, když mi to v posteli napálila do obličeje. Myslel jsem, že mě klepne... Sama už taky začíná stárnout, celulitída, tloustnutí...ale vživotě bych jí tohle neřekl!!! Ale ona to brala tak "jakože co". Jako kdyby to bylo opačně, ona to chtěla často a já ne, a pak jí vmetl do tváře, že není hodna toho, abych do ní zasunul svůj vznešený orgán, protože nemá 170, nemá čtyřky prsa a není pihovatá....no nic, staré hříchy...ale tehdy mě to dostalo.
anonym
| 8. 9. 2015 16:56
Hezky ostře se to tady rozpovídalo. Skoro bych řekl, že ostrost vyjádření postupně úplně vytlačí původní téma, zbydou tak nadávky a úplné se ztratí nadsázka a humor.
Žijeme v době "rychlé a zrychlující se pořád více a více", takže se pokusím, byť je to velmi riskantní, o shrnutí rad do jediného "instantního odstavce", tedy formulovat rady platné univerzálně pro nadržené muže, neuspokojené manželky i obráceně.
_____________________________________________________
Nejste spokojeni se svým ***uálním životem v nějakém trvalejším párovém svazku ? Otevřeně si o tom zoči voči promluvte a dejte jasně najevo, co Vám chybí či naopak přebývá.
Pokud si nejste schopni promluvit ve dvou, tak si opatřete neutrálního prostředníka - poradce či kouče.
Pokuste se najít oboustranný kompromis, který bude pro oba ***uálně uspokojivý nebo alespoň únosný.
A když se to nepovede přistupte k radikálnímu řešení:
1) Pokud nemáte společné děti, rozejděte se a najděte si nového partnera/partnerku.
2) Pokud máte nedospělé děti zvažte, zda to vydržíte až do jejich "dospělosti / odrostlosti", neboť hlavním účelem svazku mezi mužem a ženou je právě výchova společných dětí (tedy nikoliv vlastní štěstí či ***uální uspokojení, ty jsou až na 2. resp. 3 místě), a až budou děti "zajištěné nebo dospělé", pak viz bod 1. Vlastně je to "odklad" řešení v zájmu dětí (velmi náročné řešení pro oba partnery !!!)
________________________________________________
Nejsme chladné stroje, takže to celé asi - bohužel - nepůjde vyřešit bez emocí. Vězte ale, že krátkodobé ale o to silnější emoce jsou velmi špatným rádcem pro výběr partnera a po procitnutí může být "pozdě". Takže emoce pokud možno zavřete do šuplíku (ony stejně vylezou, žádný strach) a jděte na to s rozumem.
A co nám/Vám nejvíce chybí, to je odvaha jednat.
Zdraví
Mirek
Žijeme v době "rychlé a zrychlující se pořád více a více", takže se pokusím, byť je to velmi riskantní, o shrnutí rad do jediného "instantního odstavce", tedy formulovat rady platné univerzálně pro nadržené muže, neuspokojené manželky i obráceně.
_____________________________________________________
Nejste spokojeni se svým ***uálním životem v nějakém trvalejším párovém svazku ? Otevřeně si o tom zoči voči promluvte a dejte jasně najevo, co Vám chybí či naopak přebývá.
Pokud si nejste schopni promluvit ve dvou, tak si opatřete neutrálního prostředníka - poradce či kouče.
Pokuste se najít oboustranný kompromis, který bude pro oba ***uálně uspokojivý nebo alespoň únosný.
A když se to nepovede přistupte k radikálnímu řešení:
1) Pokud nemáte společné děti, rozejděte se a najděte si nového partnera/partnerku.
2) Pokud máte nedospělé děti zvažte, zda to vydržíte až do jejich "dospělosti / odrostlosti", neboť hlavním účelem svazku mezi mužem a ženou je právě výchova společných dětí (tedy nikoliv vlastní štěstí či ***uální uspokojení, ty jsou až na 2. resp. 3 místě), a až budou děti "zajištěné nebo dospělé", pak viz bod 1. Vlastně je to "odklad" řešení v zájmu dětí (velmi náročné řešení pro oba partnery !!!)
________________________________________________
Nejsme chladné stroje, takže to celé asi - bohužel - nepůjde vyřešit bez emocí. Vězte ale, že krátkodobé ale o to silnější emoce jsou velmi špatným rádcem pro výběr partnera a po procitnutí může být "pozdě". Takže emoce pokud možno zavřete do šuplíku (ony stejně vylezou, žádný strach) a jděte na to s rozumem.
A co nám/Vám nejvíce chybí, to je odvaha jednat.
Zdraví
Mirek
anonym
| 7. 9. 2015 13:50
Ano za poslední léta jsme se změnili, nejen my ženy, ale i muži. Od koňského povozu jsme se posunuli k raketám.....od plozeni děti k interrupci, sňatky mezi mužem a ženou se nekonají za to homo***uálové bojují o registraci partnerství, děti vyrůstají v neúplné rodině, ženy pracují na pozicích muže a živitel rodiny je bez práce.
Teplo rodinného krbu jsme zaměnili za mamonu, muži ve vládě poslali ženy do práce o naše děti pečují od malička cizí osoby. Každé zaměstnání nutí ženu navléknout kalhoty, pohodlí ostřihat vlasy. Ženu jste dovolili zneuctít v každé reklamě na čelních stránkách časopisu ve výkladních skříních. Jste to vy muži, kteří udělali z ženy mužatku a svou roli živitele, ochrance, mužskou sílu zaměnili za sport, alkohol a sekretářky.
Proč nemáme právo vychovávat své děti a stát nepečuje o naši budoucnost? Proč nás posíláte do práce a předhazujete nás mužskému osazenstvu? Proč jste si z nás udělali ***uální modlu a úctu k ženě jste pochovali ?
Proč jste vytvořili úřady práce pro muže a udělali jste z nich bezdomovce, proč vyvoláváte války a vraždíte děti.
Nechceme Vaše peníze, ale chceme Vás...........
Teplo rodinného krbu jsme zaměnili za mamonu, muži ve vládě poslali ženy do práce o naše děti pečují od malička cizí osoby. Každé zaměstnání nutí ženu navléknout kalhoty, pohodlí ostřihat vlasy. Ženu jste dovolili zneuctít v každé reklamě na čelních stránkách časopisu ve výkladních skříních. Jste to vy muži, kteří udělali z ženy mužatku a svou roli živitele, ochrance, mužskou sílu zaměnili za sport, alkohol a sekretářky.
Proč nemáme právo vychovávat své děti a stát nepečuje o naši budoucnost? Proč nás posíláte do práce a předhazujete nás mužskému osazenstvu? Proč jste si z nás udělali ***uální modlu a úctu k ženě jste pochovali ?
Proč jste vytvořili úřady práce pro muže a udělali jste z nich bezdomovce, proč vyvoláváte války a vraždíte děti.
Nechceme Vaše peníze, ale chceme Vás...........

Arin
| 2. 9. 2015 23:54
když se porouchá auto nebo pračka, tak se v tom nezačnete vrtat sami, ale svěříte to odborníkovi.
..
Zrovna tak zub si nezačnete vrtat sami.
..
Ale když nefunguje něco ve vztahu, na to odborníka nepotřebujete.
Vy jste schopný si tak akorát mezi chlapama u vohně postěžovat, že teda ta uklízečka se zaplatit dá nebo že tu domácnost normální chlap zvládne sám...
..
A já si naivně myslela, že víc sobecký jsou ty vaše ženský.
Obávám se, že nejsou.
..
..
http://www.***ualne.cz/Redakce
..
Zrovna tak zub si nezačnete vrtat sami.
..
Ale když nefunguje něco ve vztahu, na to odborníka nepotřebujete.
Vy jste schopný si tak akorát mezi chlapama u vohně postěžovat, že teda ta uklízečka se zaplatit dá nebo že tu domácnost normální chlap zvládne sám...
..
A já si naivně myslela, že víc sobecký jsou ty vaše ženský.
Obávám se, že nejsou.
..
..
http://www.***ualne.cz/Redakce
anonym
| 3. 9. 2015 10:54
TO Sasannah:
Milá Sasanko (moje pracovní oslovení, promiňte),
hezky jste nám předvedla, jak dokáže "ona" v jedné větě úplně změnit názor -viz "až do teď jsem byla ... , ale teď .... jste zabedněnci".
Je to dosti obecný jev u žen, totiž prudké změny nálad a názorů. Chlap dře roky na ni, děcka a barák a pak jednou "nedostatečně pochválí" třeba její "nový DRN na hlavě" a všechno je v ...deli, protože si jí nevšímá, nerozumí a neprojevuje dost empatie. Každý chlap nechť si dosadí tu svoji situaci.
Shrnu tedy článek z MF, kterým jste nás oblažila, do stručně formulované rady:
Pokud je v páru ***uální nesoulad, tak musí OBA projevit empatii.
Jeden ubere z požadavků a druhý se "přinutí" k ***u častěji, než by sám chtěl. No a kdyby to nestačilo, tak je tady na dorovnání ještě nekoitální ***.
Háček je v tom, že tohle většina žen NIKDY nepochopí, a místo toho (aby ho manželovi občas vykouřila - no fuj jak odporně přímo řečeno) vytáhne hromadu keců a začne se ***em "kupčit" (nejdřív večere s kytkou a svíčkama nebo rovnou dovča u moře a pak možná ...).
Jinak máte Sasanko pravdu, že profesionální ***uální pracovnice jsou (pokud je hygiena na úrovni) suverénně nejekonomičtějším řešením. Vemte ale jed na to, že 99 % chlapů by šlo za profesionálkou jen ve stavu absolutní nouze, když jim tak jejich prostě nedá - Jsme holt bezcitná nadržená hovada.
Dobrá zpráva je, že již nějaký čas "mám" novou souputnici, a vypadá to nadějně = jsou i normální ženské s mozkem, ale dá to práci tu jehlu v těch haldách sena najít.
Zdraví
Míra
Milá Sasanko (moje pracovní oslovení, promiňte),
hezky jste nám předvedla, jak dokáže "ona" v jedné větě úplně změnit názor -viz "až do teď jsem byla ... , ale teď .... jste zabedněnci".
Je to dosti obecný jev u žen, totiž prudké změny nálad a názorů. Chlap dře roky na ni, děcka a barák a pak jednou "nedostatečně pochválí" třeba její "nový DRN na hlavě" a všechno je v ...deli, protože si jí nevšímá, nerozumí a neprojevuje dost empatie. Každý chlap nechť si dosadí tu svoji situaci.
Shrnu tedy článek z MF, kterým jste nás oblažila, do stručně formulované rady:
Pokud je v páru ***uální nesoulad, tak musí OBA projevit empatii.
Jeden ubere z požadavků a druhý se "přinutí" k ***u častěji, než by sám chtěl. No a kdyby to nestačilo, tak je tady na dorovnání ještě nekoitální ***.
Háček je v tom, že tohle většina žen NIKDY nepochopí, a místo toho (aby ho manželovi občas vykouřila - no fuj jak odporně přímo řečeno) vytáhne hromadu keců a začne se ***em "kupčit" (nejdřív večere s kytkou a svíčkama nebo rovnou dovča u moře a pak možná ...).
Jinak máte Sasanko pravdu, že profesionální ***uální pracovnice jsou (pokud je hygiena na úrovni) suverénně nejekonomičtějším řešením. Vemte ale jed na to, že 99 % chlapů by šlo za profesionálkou jen ve stavu absolutní nouze, když jim tak jejich prostě nedá - Jsme holt bezcitná nadržená hovada.
Dobrá zpráva je, že již nějaký čas "mám" novou souputnici, a vypadá to nadějně = jsou i normální ženské s mozkem, ale dá to práci tu jehlu v těch haldách sena najít.
Zdraví
Míra

Arin
| 3. 9. 2015 11:18
TO Mirek: ono je to totiž složitější, než jak to vidíte vy, z vašeho jednostranného pohledu (má dáti- dal, má dáti- nedala).
..
A prosím neútočte. Já se skutečně hodně dlouho a poctivě snažím nalézt , kde je jádro pudla.
..
Chce to snahu, ochotu , píli a talent. A štěstí potkat toho správného.
Často jsou lidi v ***u nekompatibilní. A přijdou na to teprve , až když už jsou tu děti.
..
A prosím neútočte. Já se skutečně hodně dlouho a poctivě snažím nalézt , kde je jádro pudla.
..
Chce to snahu, ochotu , píli a talent. A štěstí potkat toho správného.
Často jsou lidi v ***u nekompatibilní. A přijdou na to teprve , až když už jsou tu děti.
Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Články z jiných titulů
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.