Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Petulko,
krisvystrc
| 8. 3. 2010 15:59
to se nekdo ma ze dostal k mdž kyticku, ja nedostala ale za to manzilek za me uklidil domecek takze taky preci jen neco je to hrozne cekat jeste tyden a dva dny co se ukaze nebo neukaze... ale snad se vse ukaze a rozhodnou se pro to nejlepsi aby mi to pomohlo! ten termin sem dostala protekcne, sla sem tam pres kamosku co tam proacuje a ted je na materske.. jinak meli volno az v kvetnu.. takze sem rada ze aspon tak..
lukajda snedl ted dve jablicka a otravuje o treti, proste otesanek muj vyspinkal se do ruzova a ted uz zase radi.. dnesni noc byla v pohode, spali sme spolem, jen jednou se vzbudil ale to me spise chtel skontrolovat zda sem u nej.. chytl me kolem krku a usnul tak zatim papa
Sťáni,
krisvystrc
| 8. 3. 2010 15:53
mam jit hned po tom s vysledkem za dr. mozna pry bude mit pauzu emzi operacemi tak by mi hned rekl co a jak a kdyby nebyl v tu stredu tak hned dalsi pondeli, takze behem 14 dni bych mela vedet jak to vse dopadne..
vsem drzim pesticky a preji co nejmene bolesti!! ahojky zlaticka!!
Pro mojí novou rodinku
lidka44
| 8. 3. 2010 15:49
Moc vám děkuji za povzbuzení a pohlazení na duši,moje nová rodino, jen se mě zatím všechny pletete , ale já se to naučím.

Peti mám obavy, aby to nějak nesouviselo s páteří, abys nedopadla jako já,na všechno se ptej a nenech se odbít.
Holčiny
petraceb
| 8. 3. 2010 15:47
Ahoj Kristý,
teda to je o nervy to čekání viď. Jsem zvědavá co budeš mít na té MRI a hlavně jak to budou chtít řešit. Budu na tebe moc myslet.
Děkuju moc za pelečky. Fakt se na to těšim jak malá holka. Samozřejmě, že mě tam určo chytne i strach, ale těšim se až to budu mít za sebou.
Pozdravuj Lukáška a pohlaď ho za mě
papapa

Stáničko,
tak jo, beru tě za slovo, až budem mít po všem tak spolu budem skákat přes kaluže a jěště jim ukážem viď.
Dneska jsme tu dostaly krásnou rudou růži k MDŽ
Teda čumáčku, teď jsem si vzala Diclofenak, opět mě to chytlo jak záda tak i ty hnáty, ach jo, už cíííí do nemocnice
A jak je tobě teď, že se ptám viď
Mám tě ráda a dávej na sebe pozor
Krystínko a Lukášku
cumacek
| 8. 3. 2010 14:12
Ahojky
Něž jsem to napsala,tak ty jsi odepsala.Myslela jsem na tebe jak jsi asi dopadla.Tak to já nevěděla,že váš tak staré ct ale buď ráda,že tě na MRI objednali tak brzy někdo čeké třeba 3až 4 měsíce aspoň to budeš mít vše nové a kdy tak zase jsem objednali tě na potom po té MRI.
Tak pa a pozdravuj Lukáška Stáňa
ahojky děvčata a Adame
cumacek
| 8. 3. 2010 14:07
Ahojky rodinko moje
Miladko,tak to jsi si také pěkne už užila muselo to bolet.Ale neboj operace dopadne dobře a zase budeš fit.Víš,co ti budou přesně dělat,jak píšeš,že ti to utiskuje nebo máš zůžení kanál tak to není sranda,Pohlabys i přestat chodit a čůrat adt je to pekné zvinstvo ty naše záda.Vím,co je to boles já si také pekně vytrpěla a stále trpím protože to bolí jen stále na jednom místě.
pa pa mej se hezky a dny bez bolístek Stáňa

Péťulko moje (kočičko)
Ty mi také děláš stále starosti,už abys to měla za sebou a věděla na čem si viď?Budu ti moooooc a moooc držet palečky a myslet na tebe vím co to obnáší je ty jsi mládá a vše zvládneš a budeš skákat přez kaluže a já s tebou až mě dají v lázní dohromady to je moje poslení šance,jinak už nevím co budu dělat když mi to nepomůže.Už jsem z toho bezradná a otrávená,to není žádný život mít stále bolesti jen na jednom místě.A co ta tvoje školička.jak to jde!!!!!!!!
pa pa mám tě ráda zlatíčko

Broničko
Zlatíčko co je stebou,že se mi ani neozveš,jsi pekná potvůrka pekně na me prdíš!!!!!!!Tak takhle nééééééé

Miřušce se daří dobře v lázní tak to je super,jsme spolu stále v kontaktu.Už má týden za sebou to to utíká. A mě to čeká za 5 týdnů ono to také uteče a budu tam.


Majka,je stále v nemocnici a po kapačkách je to lepší ale dr.ji řekl,že už to nikdy nebude lepší.Hlavně,že jí to pomáhá a je jí lépe a za půl roku má přijít znovu.

Haničko a Pavllínko
Jsem ráda,že aspoň vám je dobře mám z vás radost jen tak dál pokračujte.

Krystínko
A jak si dopadla u dr, a jaké máš ty výsledky.Jsem napnutá myslím na tebe.Až budeš moc tak se ozvi a písni.A co můj malý kulihrášek už spinká dobře.

Adam se nám dlouho neozval,co je s tebou chlapče náš jediný.A jak si dopadl na uřadech,daly ti něco.

Tak pa zdravím všechny ostatní a ať se vám daří dobře i Kačence na tu jsem zapoměla už je nás tu hodně a už si vás nějak pletu něž si zase zvyknu.

Mám Vás všechny moooc ráda jsem ráda že vás mám
mám tu dobré kamarákdy Stáňa
pro Lidku
cumacek
| 8. 3. 2010 13:43
Ahojky Lidko zlatíčko
Tak to tady čtu,a mám do breku,co tě potkalo moc s tebou cítím a hlavně misí Miruška ta ví o čem píšeš,je mi vás holky mije moc líto ale tím vám nepomůžu ale jsem svámi a mám vás ráda.je to nejhorší vec nasvětě když mama přijde o svho miláčka nedokážu si to předcavit.Tak buď silná a drž se myslím na tebe.Budu ti džet palečky aby jsi dostala ten důchod,dělájí s tím cavyky jak když to dávají ze svého a věř,že ti ho dají.A ty jdeš tady na operaci Liduško nebo už si byla mě se to už nějak plete.
tak pa a myslím na tebe kočičko naše
Stáňa
ahojky.
krisvystrc
| 8. 3. 2010 13:39
tak sme od dr. zpytky, chytrejsi nejsem teda vubec, ani se na me nepodival, rek lze CT je stare skoro rok, tak ze me objend ana MRI kterou mam 17.3 v 7.30 takze musim cekat co tam mi najdou nebo nanajdou.. takove info ode me.. jinak nic nevim.. docitala sem ale nepamatuji si jmena -je mi lito tech co stratili nekoho blizkeho.. vim jak se citite. bojovala sem taky o LUkaska..
Peti. tobe preji at ti operace pomuze a spravi se ti vsechny problemy.. zase musim letet.. malej mi tu trha noviny.. ahojky
Miruško
petraceb
| 8. 3. 2010 09:27
Mirečko, taky si myslím, že to vůbec nebude bolet do tý kosti, ta neni inervována, spíš bude trochu bolet ten řez, ale to se dá prežít. Ano, protože když jsem u něj byla tak nevěděl zda mu to projde u pana přednosty, že prý tyhle zákroky nerad dělá pro malou úspěšnost tak jsem mu řekla, že už jsem svolná se vším a že to zkusím i kdyby to nemělo pomoct. Volala jsem tam asi před 3 týdny, ale můj dr tam nebyl tak to vzala sesra tak ji to říkám a ta se koukala do PC a stále jsem tam byla psaná, no snad by mi zavolali. Člověk už pak čuchá kde může, jestli jsem jim dala správné telefonní číslo . Tak že bych tam zavolala znova?? Co myslíš? Vynadat mi za to nemůžou, že se jen ptám. To by mohli, když už mě otevřou tak ať se na to juknou a vše jim řeknu to pondělí při příjmu, stejně budem dělat anamnézu tak se mě bude ptát. Dnes mi uklouzla noha venku, trup šel normálně rovně, hnáta se zkroutila a hned mi to vjelo do bederky tak jsem nadávala na led . To jsem taky říkala, že až budu mít po operaci tak budu skákat jak laňka a půjdu si k nám na stadion zahrát lední hokej . Někdy se musim smát, protože když vidim kolegyně nebo někoho jinýho, který jsou uz v letech jak si to hezky mašírujou po schodech a já se ploužim, to je super pohled
paaa
peto
DORI
| 8. 3. 2010 08:04
Neboj Peti, kdyz jen neco do kosti zavrtaji, to nebudes ani moc bolava asi, Mne kdyz do kosti zavrtali kdysy implantat, to o tom ani nevis. jakoby ta kost nebyla citliva, Ty jsi psala, ze nevis zda to projde a schvalijou tu tvoji operaci, ale ne, ze to nedopadne dobre, Msis verit, ze to bude dobry, rekni jim at se tam poradne uz podivaji kdyz to otevrou co to je a proc porad curas, pripomen to, vzdyt tolik pacientu denne mu prjde rukama, muze zapomenout, Budeme na tebe myslet vsechny a ver tomu, ze druhy den budes na nohach , ja tomu verim. Uvidis . Jsi navic mlada a to se vse samo hoji. pa pa Mirka
Miruško
petraceb
| 8. 3. 2010 07:51
Ahoj Miruško,
i tebe je mi líto, co se ti stalo se synem. Je to fakt hrozný .
Mirečko moc ti děkuju za přáníčko, já taky doufám, že se to po operaci vše zlepší, i když dr říkal ať moc nevěřím, ale budu se snažit si to vsugerovat a třeba to pomůže . Vůbec nevim jak mi to budou dělat a fixovat. Jen vim, že mi daj mezi obratlové trny L4/5 nějaký váleček ten interspinozní implantát, ale čím ho tam připevněj čert ví. Když jsem to hledala na googlu tak tam je zobrazenej a šněruje se, praktik říkal, že mi to zavrtaj ke kosti. No nechám se překvapit, tam se na vše zeptám. To máš pravdu, huběňouři na tom budou asi líp .
Měj se moc hezky, papa
pro Lidku
DORI
| 7. 3. 2010 20:16
koukam holky ze ani jedna nejste pripojena, uz se asi venujete rodinam a sedite ve foteli u TV.Lidko chci se te zeptat, kolik by bylo synovi dneska?Presne vim o cem pises,memu by bylo 30.poslala jsem ti soukromou zpravicku. drzim Ti palecky, Drz se holka ,tohle je nejvetsi tragedie pro matku jaka se muze nekdy stat a ktera se nikdy nezahoji. Musime zit dal,pro ty co nam zustali,ja dodnes chodim na psychiatrii a beru leky od te doby take to budou 2 roky letos.

Petino, to s tim pocuravanim je uplne strasny. Moc te lituji .... mlada holka,..... z celeho srdce Ti preji, aby se operaci vse vyresilo bolesti i to pocuravani, mejte se vsichni krasne a pristi tyden at je veselejsi. Broni, Peti a ostatni co Vas ceka operace, Dnes jsem mluvila tady s jednou pani je take po operaci plotynky a pry druhy den chodila a je ji do ted vyborne.tady uz pekne chodi ma na pul roku plny invalidni. Vubec na ni neni videt nic. Tak se nebojte kazdy to ma jinak, Ona je stihla a takovi maji asi vyhodu na tyto operace. Musim take zhubnout. pa pa holky Mirka
děvčata
petraceb
| 7. 3. 2010 19:36
Hani, no já už se fakt těšim. Máš pravdu, 14 dní uteče jak voda, už aby to bylo .
Zítra teda budeš vědět nějak víc o těch lázní?
Tak tě mám ráda.

Ahoj Lidko,
když čtu tvůj vzkaz tak se mi chce taky plakat. Soucítím s tebou,. protože tohle je ta nejhorší věc co se může stát. Je mi to moc líto. Nejradči bych tě objala a to se vůbec neznáme viď. .
Já to počůrávání mám od února 2009, začalo to z ničeho nic, kdy jsem měla na kalhotkách mokro. Na CT i MRI, ale cauda byla vždy v pořádku. Pak jsem byla teda na urologii na těch kroužkách, ale počůrávám se stále, někdy až moc, že mám kalhotky ze spoda durch. Vůbec necítím, že mi to teče, někdy ano někdy ne. A teď od čtvrtka mám pocit plného močáku a když jdu na wc tak vyteče minimum a za chvilku se to opakuje. Když jsem pře asi třema měsícem dvakrát zvracela tak jsem se počůrala úplně celá, aníž bych to cítila, jen jsem cítila jak mi to teče po nohách a pak zamozřejmě ta louže podemnou, no děs.
Měj se moc krásně
pro holky
DORI
| 7. 3. 2010 16:44
ahoj holcicky samozrejme vzdycky myslim i vsechny nove Miladku atd.my se sli projit, dopoledne jsme byli v bazenu a manzel si dal 2x parni saunu, je to moc dobre.

Na prochazce jsem se byli podivat na Bertiny lazne, je to tam mensi i bazen hodne mensi,ja pokud budu moct uz jen do Aurory, Petulku jsem take tady, ona i bydlela v Aurore? to je uplne super,Tady bydlet, jen v zupanku jdu na bazen,a lituji ty lidi co tam dojdou v bunde a kozackach,
Hani ja si podala o Lazne u obvodaka v listopadu a doktor to vypisoval tyden, dal tam razitko 29,11, a hned mi dosli lazne na 6,1, nastup do penzionu 10 min chuze, to se mi jeste poukaz vratil k doktorovi, protoze nenapsal, zda kourim, Pry kdyz kourim, nedaji plne? to se mi nechce verit, Ja ale mela uz domluveny termin bydlet primo v Aurore ale to bylo volne az 1.3 a to na mne se uz nevzathovalo, Poukaz plati jen 3 mesice, Tak jsem volala ihned do pojistovny, ze chci prodlouzit termin protoze mam nastup 1.3. a tak se ten prvni termin zrusil a jsem tady az ted, Takze ty kdyz to vyridis zitra das obvodakovi za tyden pocitej ze ti to da a do 3 mesicu bys mela nastoupi, vetsinou pry tak do 4-6 tydnu je nastup na lazne, protoze pojistovna to schvaluje par dnu i 14 a posila do lazni, ktere jsou prvni, tam kdyz neni termin, nebo odreknes, postupuje to do dalsich lazni co jsou na druhem miste. Ja jine lazne neznam, jsem poprve v laznich, ale uz pokud je jeste dostanu budu chtit jen sem,
Jsem nad miru spokojena. I okoli je prekrasne sama priroda, rybnik mame z ona vyhled do parku a na rybnik. Ty kdyz pujdes za 3 mesice, to uz je horsi se sem dostat v lete. to chodijou provianti a nasi lidi spis dostanou pry v penzione misto je i tady jeden prez cestu a okolo samej, ale uz musis na procedury dochazet.

Tak se mejte vsichni, Miladko Ty take mas to teda ne jen kolena, ale jeste dalsi k tomu. Drzim Ti palecky, Mne take boli kolena a tady na ty klouby je ta raselina moc dobra, tak doufam, ze i kolenam pomuzou.Budeme videt az pojedu domu. Holky to je skoda, ze se nemuzeme spolu sejit vsichni tady i Mirka 2.To je spravna holka,
Hani drzim Ti palce a dej vedet jak jsi dopadla a co Ti napsala doktorka, Podle ni ti to i obvodni napise. Tak se loucim pa pa vsichni Mirka
ahoj děvčata
lidka44
| 7. 3. 2010 16:21
Ahoj děvčata, zdravím Vás všechny..
Pro petraceb- píšeš, že máš problém s počuráváním,nemůžeš to ovládnout, necítíš to nebo to nestihneš?

Tak jsem si všechno přichystala na OSSZ, budu si žádat o invalidní důchod, je to už půl roku a myslím si, že budu v pořádku, abych mohla znovu nastoupit zpět do práce-pracovala jsem u kosmetické firmy jako obchoďačka,zatím na mě šéfová čeká, ale nevim, jestli to zvládnu.Taky něco o mě, jsem z Hodonínska,v létě se mi vdala dcera, která čeká minčo,ve čtvrtek to budou dva roky co mě tragicky zahynul syn, měl 18 let. K tomu přikládám mou nemoc, tím,že se mi zhrotil celý svět, dnes by měl jmeniny, píšu a padají mě slzy na klávesnici.
Je to největší bolest ktero znám.
neděle
srnka
| 7. 3. 2010 14:51
Ahoj rodinko!
Peti, neboj, budeš ležet a mít spoustu času na učení... 14 dní uteče jako voda, a po operaci odezní bolesti, neboj se. A je fakt něco na tom, že to tělo se bude napravovat až půl rok...Vidím to sama na sobě Chce to trpělovost a klideček.
Broni, doufám, že je ti už lépe. Nemáš to vůbec lehké, nevím, jak ti na dálku pomoci, ale pro zlepšení nálady posílám kytičku a foukám bolístky...
MIládko, děkujeme za odpověd a popis, co tebe trápí. Na operaci jsem byla 16.10. Uteklo to jako voda.U mě to po operaci probíhalo dobře, jen jsem furt pospávala (celý listopad) Ve spánku se tělo pry regeneruje...
Mirko, tak si ty lázně pořádně vychutnávej. Odpočívej a nabírej sílu. Je dobře, že se ti tam tak líbí. Jak dlouho trvalo, než ti je dali, když jsi to podala u obvodačky a na pojištovnu. Kolik dní předem ti řekli, že máš nastupovat..?
To je otázek vid?
V po jdu vyřizvat lázně, tak jsem zvědavá, navíc se nemohu rozhodnout, které napsat jako prví, Darkov, Hodonín, Třebon..???V Hodoníne se dá fomluvit termín i pro komplexní péči (za 3OO Kč)
Ostatní, jakpak se máte vy?Pěknou neděli přeji

mám vás všechny ráda...
Miládka
petraceb
| 7. 3. 2010 14:17
Ahoj Miládko,
snad nebude vadit, když si budem tykat, všichni si tu tykáme. Jsme taková virtuální rodina.
A čeká tě operace nebo zatim jen rehábka?
Ty endoprotézy určitě musely hodně bolet, než to člověk vše rozhýbe asi. Koukala jsem, že v Motole maj taky dobrou spondylochirurgii tak co třeba jít k rovnou k nim s tou páteří? Teda jestli už jsi tam nebyla, teď fakt nevim .
Jinak ti přeju krásný zbytek dne Petra

Miruško,
to je moc dobře, že tě berou hned na minutu, to je moc fajn . Kolegyně tam byla před týdnem jen na čtyři dny a taky si to pochvalovala. Byla v Auroře.
papa
Plotýnky
Lesanek
| 7. 3. 2010 13:21
Milá Broničko, Srnečko a Čumáčku.
Moc Vám děkuji za Vaši odpověď na můj vyplašený dotaz. Rozhodně jsem se při čtení usmívala, což se mi často nestává.
Co se týká mojí osoby, uvedla jsem vše do profilu, včetně fotky. Ale nějak to vypadlo. Takže je mi 63 let, jsem právnička, mám hodného manžela a milou dceru-vdanou. Vnoučata ještě nemám. Fotku se pokusím přiložit,ale teď ženu do kuchyně.
Tak, už jsem zase tady a budu pokračovat v představování.
Co se týče mé diagnozy, mám posun LS4a5, spondylolistezu a instabilitu. K tomu zúžení bederní páteře.
Abych to doplnila, mám obě kolenní endoprotezy -2008 a 2009. Kvůli zničeným kolenům jsem odešla v roce 20008 do důchodu, abych měla čas pořádně rehabilitovat, nestresovat se myšlenkami na práci. Ta první endoproteza šla přesně podle plánu, vše bylo dobré. Ale ta druhá se vyznačovala podlamováním nohy a tak, a zjistilo se, že mám oslabenou levou nohu a to od bederní páteře, která mě bolela tak, že se zdálo až nemožné to vydržet. Tak jsem byla několikrát na neurologii, CT a pak Motol. Je to složité, bolesti se sice bojím jako každý, ale ono i při těch endoprotezách se zažije hodně bolesti. Ale spíše se bojím té bezmocnosti a i toho, že lékaři zatraceně málo informují. Kdyby se věnovali pacientům tak, jak stanoví jejich etický kodex také zákon o péči o pacienty, věděly bychom i my mnohem víc. Ale já nechci otravovat paragrafy, to jen dodávám proto, že je mi málo platné, že vím,jak by s námi mělo být zacházeno mimo operační stůl, ale pokud si nechceme komplikovat již tak složitou situaci stížnostmí atd. , popovídáme si raději spolu a i se usmějeme.
Mě holčičky moc potěšilo, že jste se ozvaly a doufám, že si popovídáme i jindy.
Moc Vás zdravím a těším se na shledanou. Milada
ahoj vsichni
DORI
| 7. 3. 2010 09:20
tak dneska je nadherne rano plne slunicka, Zatim se nic nemeni na tom, jak tdy je, spise naopak, vsichni jsou moc uzasni. Opravdu. Procedury presne na minutu mne berou i kazdeho, protoze hned po vysetreni u p.doktorky mate na planovaci rozpis procedur na hodinu a minutu presne a to kazdy.Jen kdyz maji volno zavolaji mi na pokoj,(mozna jak nekdo onemocni) zda nechci driv proceduru. Peti Ja take doufam, ze se Ti to operaci spravi, Musi to byt strasny. I mne by to vadilo a nejsem uz mlada. Ptala jsi se jaky mam procedury, tak ty mam perlickovou koupel, cviceni v TV, bazen to mam hodinu kazdy druhy den zdarma vstup do bazenu a plavani atd, pak ty raselinove vany s teplym zabalem. elektrolecbu, fyzioterapii, to jsem nemela, bude az pristi tyden, tak jsem zvedava, pry protahne vsechny svaly a promasiruje cele telo, Pak napisu co to je, moc si to chvalijou. a cviceni v bazenu pod dozorem a predcvicovanim, Myslim, ze jsem na nic nezapomela, Jo a masaze jeste bederni a krcni.mam to pry i tam zatuhly, rikala doktorka. Je to faj, hlavne pro nas vdane, kdyz Vam nekdo dobre uvari, tara se o Va. ja rikala, ze jsem ted jak se maji nase deti, uvarijou nam, uklidi, osusi vas zabali vymasiruji, proste mame starost jen kdy na proceduru a najist se.
Muzete se tesit vsecky,Nejsou tady ani arabi ,jen nejaky nemec, ale to jen podle reci zaslechnu, no cekaji na proceduru jak ja, kazdy ma opravdu svuj cas presne a i kdyz tam sedim sama 5 min driv, vemou mne presne az na tu minutu jak mam urcenou a uz mne po jmene volaji, takze se jim to ukaze nekde, ze tam mam jit.

Takze jsem v super pohode ja myslim holky, ze po prve v zivote co mam deti .Navic trebon ma nadherne okoli, je tu prekrasne, skoda, ze primrzlo, protoze na prochazce mam strach, az nespadnu. Posilam Vam kus pohodicky a preji vsem krasny vikend Mirka
Ahoj Rodinko
petraceb
| 7. 3. 2010 08:58
Ahojda Pavlí a Haničko,
škola zatim pohoda, největší strašák pro všechny je asi matika, máme dost přísnou profesorku. To bude žůžo až budu doma po operaci a budu se to vše muset naučit jako samouk . Jinak ještě 14 dní a pelášim si na operaci Ježiš jak já se těšim až budu mít klid. Prý mám, ale počítat, že to nebude hned, ale že to může trvat půl roku než se to tělo dá dohromady tak uvidim.
Mám radost, že je vám dobře a nic nebolí Mějte se moc krásně

Stáničko,
tak už se těšíš do lázní viď, to je dobře. Praktik taky říkal, že budu mít nárok na lázně tak uvidíme, které mi nabídnou.
No mě to počůrávání už leze pěkně na hlavu, mám to už přes rok, na uologii tvrděj, že je to od páteře a na neurologii zas, že to mám od močáku tak jsem asi blázen. Štve mě jak se nemůžu pořádně vyčůrat, si pak připadám jako, když mám prostatu . Uvidim, zda se to zlepší až po operaci. Jsem to teď říkala gynďákovi a on si taky myslí, že je to od páteře tak jsem mu řekla, že na MRI nic není a že cauda se zobrazuje dobře tak mi řekl, že MRI asi na to nestačí. Určitě jim vše řeknu a to i to, že padám. Bůh ví kde je problém. Roztroušenou sklerozu prý nemám tak jedině fakt asi od tý páteře. Přeju hezký den a mám tě ráda

Broničko,
už je ti trošku líp? Asi moc ne viď. Nechceš si zajít radči někam k dr ať se na tebe podívají, když jsi tam moc oteklá? To určitě nebude samo sebou.

Kristý, fakt máš moc krásnou rodinu a jak psala Stánička, Lukášek je moc kouzelnej

Miruško,
musí to bejt úžasný jak píšeš jak je vše zasněžené a do toho to sluníčko viď. Jaké máš procedury?

Zdravím i ostatní děvčata
Dobré ráno,děvčata a kluci.
Brona
| 7. 3. 2010 08:31


Tak Vám všem přeji pěkné nedělní ráno. Jak ste se vyspali,co bolesti? Já si včera večer před spaním tady zase četla,ted znova,ozvala se naše fešanda,lázenská Miruška .Jsem moc ráda Miruško,že se Ti tam tak líbí, taky aby Ti to ještě zabralo,a nemuselas jít pod tu kudlu.Holky,kdyby ste mně včera viděli,jak se třesu,ani psát sem nemohla.Jako když alkoholikovy chybí chlast ,a byla sem celá oteklá,od paty až po hlavu.Ted jak sem se vzbudila,mám oteklou tvář,ruce,i nohy .Je to děs,jakej mám strach,čím ještě projdu,a jak dopadnu.Tablety sem si už dala,takže třaslavice by měla povolit,bolesti snad taky trošku ustoupý,na křeče sem si taky dala,tak uvidím,jak mi dnes zase bude.Vám přeji pěknou neděli,hodně pohody s rodinkama,tobě Miruško,at taky nic nebolí.Skrátka všichni budte natom co možná nejlíp.Mám Vás všechny moc ráda,
Brona.
majka
DORI
| 6. 3. 2010 20:11
Zapomela jsem ....., Majko Ty jsi uz doma z nemocnice?
ahoj holky
DORI
| 6. 3. 2010 20:07

Tak ja sedim u pocitace na pokojicku, Je to tady take uplne zasnezene a jak jsou ty stromky bile je to moc pekne, myslim, ale , ze to jsou jen posledni doteky a bude jaro. Kristinko ty mas nadhernou rodinku manzela i synka. Moc pekne. Ten Lukasek je kouzelnej.
Jsem take zvedava co se dozvis v pondeli a citim s vami, ktere se chystate na operaci, Peta za chvili to ja se prave budu vracet domu, a Bronicka si chvili pocka.
Hani, kdy Tebe operovali? Jak jsem tady cetla, ze pavlika neodepisuje, take mne to vydesilo a uklidnila jsem se, kdyz se ozvala. Jsem rada Pavli, ze jsi v poradku a je Ti dobre. Ty uz asi sedis, ze?

Jak tady ctu o te operaci jak to probiha, sama nevim co je lepsi, Vnimat operaci a bat se zda se nepohnu, nebo pak ty bolesti a spatne jak je po narkoze, Nekdy to mozna ani nejde davat narkozu. Staniku, tobe taky nedavali narkozu, kdyz jsi dostavala srouby?

Tak se opatrujte vsichni, at Vas nic neboli a mate hezkou nedeli Mirka
Krystínko a Lukášku
cumacek
| 6. 3. 2010 19:39
Krystínko
Teď jsi mě malem rozbrečela jak jsi to hezky napsala.Dej malému pusinku od tetičky.
Tu postel myslíme buť podložit nohy z obou stran a nebo nejaký podstavec pod celou postel aby byla celá vysoká víš.A neříkej ,že jsi blbá ale nic o tom nevíš tak se nediv já také nic nevěděla.A v pondělí ti budu držet moooooc palečky a myslet na tebe.
Pa pa mám tě také ráda a od kud vůbec jsi
Stáňa
moje mila rodinko,
krisvystrc
| 6. 3. 2010 18:48
jste naprosto vsechny uzasne. mate hodna srdicka, takovych lidi by melo byt vice na svete!!! tatinka sme poslali na pivko, ale v 8 se vrati. malej se diva na vecernicek, a jdeme spinkat.. preji si at uz je pondlei 11 hodin at vim teda co a jak... sem hrozne nervozni.. tak krasny vecer, a ste pusenky, mam vas rada!! luky na me uz zase vola ze nemam byt na pocitaci, tak mizim.. holky jak myslite vyvysena postel?? jako vysoka?? nebo jako zvednuta za hlavou?? sem asi trdlo ale nechapu to.. dekuju a ahojky kristyna
Ahoj děvčata a Adame
cumacek
| 6. 3. 2010 18:16
Ahojky všicni i malý Lukášku
Děkujeme za pusinku,tobě jí posílám také.Asi Krystínko na něj něco leze nebo se mu něco zdálo a bude to dobrý. Tak ho pozdravuj


Ahojky Milado
Nepíšeš co ti budou operovat,každá operace obnáší něco jiného.Když máš jen výhřez tak na Homolce druhý den vztáváš i po šroubech i titanové plotýnce tu mám já i ty šrouby.Já měla půjčenou zdravotní postel protože jsem špatně slézala a byla na tom špatně.
Já měla korzet udělaný na míru a ten sem si vezla sebou do nemocnice a nástavec jsem měla půjčený je to super měla jsem ho donedávna.I s tím sezením je to při kažké operaci jiné někdo smí chvili sedět nikdo vůbec tam mu řeknou.Každá memocnice má jiné pravidla.Na homolce se po výhřezu chodí domů 4 den když je vše v pořádku a po šroubech a titanové ploténce 7 den a zaleží jak ti je.Já z nemocnice jela rovnou domů a né na rehábku ani jsme si nelehali jak píše Hanička mi cvičili na posteli lehké cviky a chodili v brnění to ti nedovolí se ohýbat a stejně nesmíš já si směla na záchod sednou i na chvili ale nemohla jsem byla jsem na tom špatně měla jsem komplikace a fakt se tí operace neboj mi jsme to také všichi zvládli i když některá nejsme stále fit.Hlavně to chce klid a nenervovat se to by ti mohlo ublížit,já vím ono se to říká.

Tak tady u nás je také pekná zima a sníh brrrrrrrrrrr
Já už myslela,že bude hezky a ono nic.
Tak se včichni mějte hezky a užijte si víkend a Hanička tu dobrou večeři.
Já vás tady nebudu všechny jmenovat
Už je nás hodně pa mám vás všechny ráda
operace páteře
srnka
| 6. 3. 2010 17:20
AHoj MIladko!

Budu reagovat na tvoje dotazy ohledně operace.
Vůbec se toho neděs. Taky jsem se bála děsivě, ale opravdu ženský vydží všechno. Sedět se smí jen malinko, na papaníčko jen, max 20 minut. I v nemocnice jsem druhý nebo třetí den (ted přesně nevím) dostala jídlo ke stolu. Postel je lepší mít zvýšenou, v nemocnici tě naučí, jak správně se zvedat z postele, a nás učili i jak ze země (protože cca třetí den jsme cvičili s fyzioterapeutkou na zemi. )
Nám manžel koupil před mou operací postele se zdravotní matrací a ta už je o něco vyšší než norm. Slízalo se mi z ní dobře a ležela jsem jen tam, protože v obýváku na pohovce to nějak nešlo...
Na záchod nění nic třeba...
Po operaci se nesmí dělat rotační pohyb. (tzn otáčení trupu)
Ono hodně záleží, co přesně ti budou operovat, zda to bude plotýnka, či šrouby či titan..atd..záleží dle zákroku.
Dle toho ti i dají nějaký ten zpevnovač. Mě nic nedávali.
Z nemocnice mě pustili v sanitce, tam jsem krásně ležela. Dokonce tam byl krásný polštářek Nastupování a vystupování..se vším mi pomohl sympatický saniták.
Neohýbala jsem se. co bylo na zemi, to tam taky zůstalo, než to někdo doma nezvedl.
Ted už se mi to mluví, když to mám za sebou ,c o?Ale taky jsem se teda pěkně bála...
Pěkný víkend holky.
U nás je děsná zima. Já se musím pochlubit, manžel mě pozval na večeři, už vydržím sedět trochu dýl...tak někam zajdeme. Po operaci to nějak dlouho nešlo..
mějte se hezky.celá naše velká rodinko...
Ahojky děvčata,Adame,i nová Miladko.
Brona
| 6. 3. 2010 15:53


Tak Vás opět zdravím. Miladko,vítám Tě mezi náma. Škoda,že nepíšeš kolik Ti je let,a jaké máš postižení.Co jsem si tady psala s děvčatama,i přez skype co spolu mluvíme,tak vím,že postel by měla být vyvíšená.Ne pod hlavou,ale celá postel třeba na vysokých nohách. Po operaci se prej nesmíme posadit.Aby ses dostala z postele dolů,musíš se překotoulet na okraj postele,a postavit se na rovné nohy,aby ses neohla.Já si ted musím koupit válendu,a tu mám v plánu osadit na vyšší dřevěnej rám,abych se neohýbala.Pak myslím,že nám dají nějakej korzet,(krunýř),ten nás nepustí do předklonu, ani záklonu.To vím od děvčat tady.Oni nám to ještě určitě vysvětlí,jen o víkendu se věnují více rodinám. Na WC myslím dostaneme takovej nádstavec,jak je v nemocnici,jenže já mám 153cm,takže bych zase nedočáhla,tak snad jen na stojáka.Ale neplašme se předem,vydrželi ostatní,vydržíme taky.Nové děvčata,hlavně být v klidu.PSYCHIKA je prej to nejdůležitejší.Jak nemáte klid,bolí to více.Budte v klidu,myslím,v pondělí se to tady zase rozjede. Těším se na další diskuzi.Mám Vás včechny ráda,nebudu Vás jmenovat,nebo je Vás už hooodne moc.Už jsme docela pěkná,velká, spolu-držící rodina!!! .Pěkný,bezbolestní zbytek víkendu.A jasně,že bez bolestí. Brona
ahojky, při sobotě
krisvystrc
| 6. 3. 2010 09:13
Ahojky, rodinko,

jak se mate?? jsem uz treti dne nevyspana, malej ma nejake nocni mury, kolem pulnoci se probudi a breci, nemuzu na nej ani sahnout, pak rve jeste vic, proste neda se nicim uklidnit. pak to zopakuje jeste kolem 4hodiny a dnes rano se probudil, rekl mi dobre ranko, a zacal rvat znova.. fakt nevim co snim je.. jestli bude nemocny??konecne uz ma mhrudnik dobrej.. uz me pestal bolet, ale ty bedra.. ach jo.. nelepsi se to.. bolesti stejne, vcea sme byli na porchazce a a myslela sem ze nedojdu dom.. sem se plouzila jak hlemyzd.. dosla sem dom s malym a pul hodiny sem rozdychvala .. copak planujete ne vikend?
po operaci musi byt vyvysena postel?? jako zahlavi?? preji vsem peknej vikend..
Ok- zadna nova zprava mi od tebe nedosla?? LUky posila vsem tetam pusenku ahojky a odpocivejte
operace páteře
Lesanek
| 5. 3. 2010 22:47


Zdravím Vás všechny. Už několik dní čtu Vaše povídání a nakonec jsem nevydržela a také se připojuji.Teď v druhé polovině března jdu na operaci bederky do Motola. Přecházela jsem to řadu let, ale už to nejde. Myslím, že nemusím zdůrazňovat, že jsem hrůzou bez sebe. A to tím spíš, že v podstatě o věci nic moc nevím. Na ambulanci sice slušné chování, ale informace naprosto mizivá.
A jen se tak doslýchám docela děsný věci. Že se vůbec nesmí sedět, že si člověk nelehne, když nemá vysokou postel, že je hrůza jít na WC atd.
Chtěla jsem se zeptat, jestli si někdo z Vás půjčoval postel, jestli někdo z Vás jel hned na rehabilitaci a vůbec, jestli by byl někdo, nebo patrně spíše některá z Vás tak hodná, a napsala mi jak přetrpěla operaci a pooperační období. Taky by mě moc zajímalo, jestli se dá nastoupit do normálního auta a jet v polesedě, nebo ne, myslím tedy při propuštění z nemocnice. Prostě budu vděčná za každou radu nebo informaci.
Prosím pište. Milada

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
14. 6. 2025 09:04
14498
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
14. 6. 2025 07:51
73496
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12