Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Plotýnky
Vladkka
| 28. 2. 2010 18:58
Pro 1majka, říkáte....že si mám přečíst příspěvky zpětně, ale já právě tohle udělala....
Prosila jsem konkrétně Vás o nějaká jména....žádná jste neuvedla....a když mě osoba pod názvem "OK" na nějaká jména odkázala, tak jsem se jsem se podívala co o sobě třeba právě pan Adam říká....a on zrovna nejásal.

Dále píšete, že je to Vaše poslední reakce k příspěvku...., ale on Vás přece nikdo nežádal, abyste reagovala. Toto vše jsem započala já tím, že jsem přispěvatelce Samy odpověděla a Vy jste na mou odpověď reagovala....a když jsem chtěla, abyste svá tvrzení potvrdila něčím co na tomto chatu skutečně proběhlo, tak jste napsala, abych se podívala zpět. Učinila jsem tak a nezjistila jsem nic, co už bych nevěděla, že i ti kteří operaci podsoupili ... zrovna nejásají.

Ale původně jsem chtěla jen přispěvatelce Samy poradit, aby vše nevsadila jen na jedinou kartu a to je operace. Aby se nenechala přemluvit prvním lékařem, který začne mluvit o operaci.....,ale zkusila se poohlédnout po jiných možnostech a vzala rozum do hrsti....a uvědomila si, že pokud lékaři z těla něco odstraní, něco co má nějakou funkci, něco na co je navázána celá naše stabilita....tak je možné, že to co vzali může prostě chybět a pokud je to jen trochu možné, aby hledala jiné varianty, které jí možná pomohou aniž by operaci musela podstoupit.

Stále platí to, že ráda poznám ty, kterým operace pomohla....prosím ozvěte se mi.

Děkuji.

Vlaďka
Vladka
1majka
| 28. 2. 2010 17:19
Toto je moje poslední reakce k tomuto tématu.
Tento chat není v provozu proto abychom se chytaly za slovíčka a osočovaly se. Každá z nás sem napíše svoje zkušenosti a rady co mohou ostatním pomoci.Každý už se musí rozhodnout sám a nevím co je špatného na tom,vše zkonzultovat s odborníkem.
OK napsala jen pravdu.Opravdu se jedná o tohoto Adama.Je vidět,že neznáš bolesti před operací a tu úlevu po operaci.Ještě jsi asi nikdy na žádné operaci nebyla,protože jinak bys věděla,že určité bolesti přetrvávají až do úplného zhojení.U páteře to může být až do jednoho roku.Každý člověk je jiný a jinak rychle se hojí.
Tím končím diskusi o tomto tématu.
Majka
Plotýnky
Vladkka
| 28. 2. 2010 16:35
Děkuji, že reagujete "OK"...., takže říkáte Adam, že Adamovi operace pomohla. Prosím a myslíte toho Adama, který popisuje, jak si žádá o invalidní důchod ? Toho Adama, který dne 22.2.2010 napsal "Když sem se tam zmíninl,že mám bolesti,že to prej není nic vážného a že to není nemoc atd. " - to mluví o posudkových lékařích. Tohoto Adama myslíte ?

Nebo je tu ještě jiný Adam ?

Děkuji za odpověď.
Vlaďka
musím reagovat
anonym
| 28. 2. 2010 12:29
tady jsou aspoň dvě Katka a Adam .Byli na operaci koncem roku a pomohla jim .Bolesti, které měli jsou pryč.Je to tak , jak píše majka1.Lékaři ať posoudí co je nejlépe udělat a je na každém, jak se rozhodne.Důsledky by mohly být nevratné .
Ještě jsem si vzpomněla na Nedinku, ta byla taky nedávno a nevzpomínám si, že by si stěžovala, že toho lituje, že byla.
Vladka
1majka
| 28. 2. 2010 10:51
Stačí si dobře přečíst příspěvky zpětně.
Majka
Plotýnky
Vladkka
| 28. 2. 2010 10:48
Mohu prosím znát "dost děvčat, kterým se po operaci ulevilo".......prostě nějaká jména z této diskuze, kterým operace pomohla.....

Moc děkuji.
Vlaďka
Samy
1majka
| 28. 2. 2010 10:00
Ahoj holky a kluku!
Musím reagovat na Vlaďku.Ano souhlasím s ní v tom, že mnohdy operace nic neřeší. Ale proč? Já jsem toho příkladem. Mnohdy proto,že jdeme na operai pozdě, kdy už je kořen tak poškozen,že už nemůže dorůst a tí jsou nervy okolo nevratně poškozeny a odtud všechny ty bolesti.Ano Vlaďko souhlasím s tebou,že pokud má někdo jen výhřez ploténky,může pomoct cvičení. Cvičení však vůbec nedoporučuji bez posouzení lékaře Samy, protože ona má kromě výhřezu ještě zúžený páteřní kanál a útisk nervů a bolesti do obou nohou. Navíc ploténka je prasklá.Hrozí její rozdrcení.
Samy jestli ti mohu poradit tak vezmi výsledky z vyšetření a objednej se na neurochirurgii na konzultaci. To neznamená,že půjdeš hned na operaci,ale řeknou ti tam co a jak.Jsi moc mladá na to,abys brala léky a trpěla.Je tady dost děvčat,kterým se po operaci ulevilo a znám i takové co šly po dvou měsících od operace do práce.Tak držím pěstičky a přeji dny bez bolestí.
Majka
Plotýnky
Vladkka
| 27. 2. 2010 22:15
Samy....., pokud to jen trochu půjde v žádném případě nechoď na operaci. Já osobně mám výhřez více než 9mm a má lékařka mě k operaci nenápadně směřovala. Ona zná můj postoj ...., já prostě nechci a pokud pro to budu moci něco udělat, abych na operaci jít nemusela, tak to prostě dělat budu. Při svém pátrání jak k operaci nejít jsem našla metodu MUDr. Smíška, kterou praktikuji a dnes jsem bez prášků a můj stav se prostě zcela změnil (nemám problém chodit na mnoha kilometrové procházky, chodím do práce atd.) a to jsem ještě10.1.2010 chodila na infuze, protože jsem nemohla ani vstát z postele. Vím, že je to běh na dlouhou trať, ale pro mě je tato varianta přijatelnější, než podstoupit operaci. Vím, že tu se mnou mnoho lidí nebude sdílet stejný názor..., ale já mám prostě dojem, že není mnoho těch, kterým opravdu operace pomohla. Pokud ano....ráda si o tom přečtu. Ale co jsem tu zatím mohla číst, tak si tu ti odoperovaní dost stěžují. Každopádně ať se rozhodneš tak či tak, držím moc palečky, protože vím o jaké bolesti mluvíš.
Samy
cumacek
| 27. 2. 2010 13:29
Ahojky Samy
Tak tě mezi námi vítám.Tak jsi tu čtu co tě trápí.A moc se mi to nelíbí,měla by si s tím něco začít dělat,nevypadá to dobře.Mylím,že tě operace nemyne,to co píšeš.Nevím odkud si.Ale objednej za na nerogirurgii jestli tady máš ct nebo MRI pak můžeš začít jednat.Objednej se třeba na Homolku do Prahy tak jsou dobrí,mě tam také operovali.Můžu ti dát i číslo jestli budeš chtít.Nemusíš mít ani doporučení stačí co jsem ti napsala.Myslí,že to ničím jiným nevyléčíš a bolestí se jen tak nezbavíš.Možná jsem tě vyděsila,to se omlouvám ale je to tam.je potřeba to řešit a né to takhle nechat čím díl tak je to horší,odumírají nervy a pak špatně se obnovují po operaci.
Tak pa a když nebudeš něco vědět tak se ozvi když to budu vědět ráda ti odpovím. Stáňa
záda
samy
| 26. 2. 2010 22:00
Ahoj všem,tak si tady čtu co píšete a bohužel se k vám musím přidat,je mi 34let a již 3roky mám neskutečné bolesti zad.Začalo to úplně nevině byla jsem v práci a pracovala,ohnula se ,chtěla se zvednou a v tu chvíli rup a bylo.Manžel mě odvezl do nemoc.tam byli opichy,které to snad ještě zhoršili.Zdejší primářka neurologie mi řekla že je to zatvrdlý sval.Tak sem jela na Prahu k primáři/ke kterému jezdila mamka,a ono najednou vyhřezlá ,prasklá a bohužel černá tedy mrtvá ploténka L4 S/5,ktomu zúženýpáteř.kanál.a6bederních obratlůna pravé straně odumírají.Bolesti se stupnují,nejprve tro šlo jen do 1nohy/pravé/ted už i do druhé,zapoměla jsem podotknout že koř.dráž.mám od obou.To že jsou bolesti každý den,stím se člověk opravdu musí naučit žít,ale že již nemohu dostoupnout na paty a vystřeluje už i do třísel je moc,prosím poradte co dělat operace se moc bojím,a hlavně mi nezaručují výsledek.S pozdravem a bez bolestí!!!!!!!!!!
záda
samy
| 26. 2. 2010 22:00
Ahoj všem,tak si tady čtu co píšete a bohužel se k vám musím přidat,je mi 34let a již 3roky mám neskutečné bolesti zad.Začalo to úplně nevině byla jsem v práci a pracovala,ohnula se ,chtěla se zvednou a v tu chvíli rup a bylo.Manžel mě odvezl do nemoc.tam byli opichy,které to snad ještě zhoršili.Zdejší primářka neurologie mi řekla že je to zatvrdlý sval.Tak sem jela na Prahu k primáři/ke kterému jezdila mamka,a ono najednou vyhřezlá ,prasklá a bohužel černá tedy mrtvá ploténka L4 S/5,ktomu zúženýpáteř.kanál.a6bederních obratlůna pravé straně odumírají.Bolesti se stupnují,nejprve tro šlo jen do 1nohy/pravé/ted už i do druhé,zapoměla jsem podotknout že koř.dráž.mám od obou.To že jsou bolesti každý den,stím se člověk opravdu musí naučit žít,ale že již nemohu dostoupnout na paty a vystřeluje už i do třísel je moc,prosím poradte co dělat operace se moc bojím,a hlavně mi nezaručují výsledek.S pozdravem a bez bolestí!!!!!!!!!!
bolesti
daliborka
| 26. 2. 2010 20:17
ted napíšu naposledy,to že píšu na všechny chaty,je pravda,ale myslím to dobře,nedivím se,že tomu málo lidí věří,málo se otom mezi lidma ví,taky jsem nikdy nepsal o žádném zázračném léčiteli,ale o normálním člověku,který to prostě umí,zkuzte se podívat na názory o panu šlechtovi s prahy,sice ho neznám,ale lidi co ho poznali na něho nedají dopustit a moc ho chválí,to jak hodně píšu všude,kde se dá,jsem asi přehnal a nedivím se tomu co píšete,asi to fakt připadá nedůvěryhodně,prostě mě to co jsem poznal hodně oslovilo a neukočíroval jsem to.Hlavně ať zbitečně nikdo netrpí,loučím se Dámi,dalibor.
operace
srnka
| 26. 2. 2010 19:55
ahoj rodinko!
Dlouho jsem se neozvala, ale ten čas nějak utíká...

Na otázku, od kolikati mm posílají na operace,: tak jsem slyšela, že spíše až od 5 mm, tento problém řeší pomocí nějakých injekcí ozonem...V Brně v Bohunické nemocnici to dělají. Chodí se na to několiktrát a vždy se leží cca dvě hodky v nemocnici a pak se muze jít domů. Jedna mlada mamina toto podstoupila a ležela právě chvíli se mnou na pokoji.

Vůbec ti to nezávidím, s těma bolestma,na mateřské , stíhat vše...musí to být náročné.
Tak držím pěsti, at mas co nejmenší bolesti

Musím reagovat i na toho zázračného pána....Když jsem měla ty příšerný bolesti před operací, bylo mi nabídnuta také jakási zázračná masáž. Odmítla jsem to, nevěřilajsem, že by mi nějaká masž pomohla vrátit 9mm plotýnku... a tato záležitost...je do oka bijící...ale je to věc názoru.

Vrátila jsem se do provozu, a musím přiznat, že to není malina. Byla jsem doma 4 měsíce, sezení mi nahání hruzu furt, Tak hodku a něco vydrzim, ale pak me ta noha táhne a přestane až po odpočinku v noci... jinak, když více polehávám a nesedím, tak to ujde
Jak jste na tom vy holky?
Začnu se vyřizovat lázně.....
Holky , kam jedete vy?
mějte se pěkně, ted , když nám už tak nemrzne a objevuje se častěji sluníčko, je hned veselo....dny bez bolestí přeji...
operace
srnka
| 26. 2. 2010 19:55
ahoj rodinko!
Dlouho jsem se neozvala, ale ten čas nějak utíká...

Na otázku, od kolikati mm posílají na operace,: tak jsem slyšela, že spíše až od 5 mm, tento problém řeší pomocí nějakých injekcí ozonem...V Brně v Bohunické nemocnici to dělají. Chodí se na to několiktrát a vždy se leží cca dvě hodky v nemocnici a pak se muze jít domů. Jedna mlada mamina toto podstoupila a ležela právě chvíli se mnou na pokoji.

Vůbec ti to nezávidím, s těma bolestma,na mateřské , stíhat vše...musí to být náročné.
Tak držím pěsti, at mas co nejmenší bolesti

Musím reagovat i na toho zázračného pána....Když jsem měla ty příšerný bolesti před operací, bylo mi nabídnuta také jakási zázračná masáž. Odmítla jsem to, nevěřilajsem, že by mi nějaká masž pomohla vrátit 9mm plotýnku... a tato záležitost...je do oka bijící...ale je to věc názoru.

Vrátila jsem se do provozu, a musím přiznat, že to není malina. Byla jsem doma 4 měsíce, sezení mi nahání hruzu furt, Tak hodku a něco vydrzim, ale pak me ta noha táhne a přestane až po odpočinku v noci... jinak, když více polehávám a nesedím, tak to ujde
Jak jste na tom vy holky?
Začnu se vyřizovat lázně.....
Holky , kam jedete vy?
mějte se pěkně, ted , když nám už tak nemrzne a objevuje se častěji sluníčko, je hned veselo....dny bez bolestí přeji...
pro holky
DORI
| 25. 2. 2010 17:39
AHOJ VSICHNI, NEMAM CAS SE ROZEPISOVAT, TED JSME DOJELI domu , ale musim alespon v kratkosti reagovat. Jak pise majka, hned jsem si vzpomela, ze jsem uz casto od dalibora cetla doporuceni a uzasne schopnosti a pomoc pro nej, od lecitele. a take jeste jine, nejdu vse jmenovat.Sama jsem si pomyslela stejne jak Vy ostatni, ze se mi to nezda, kdyz takto strasne vsude o tom pise, kdovi kto to pise pod jeho jmenem a dela si reklamu, take to ve mne vzbudilo podzreni a neduveru,Mam pak pocit,ze to pise sam ten clovek, a nema dost kseftu pod ruznym jmenem. Jaka je skutecnost to nevim, jen jsem si to take pomyslela.

Tak pa holky, ten cas tak bezi a ja nestiham, neradsi bych nikam nejela. pak se vam ozvu z lazni, tam snad budu mit cas..Mirka
rodinko
cumacek
| 25. 2. 2010 13:57
Ahojky všichni
to co píše Majka je pravda,Daliborka píše všude kde se dá.Třeba má ten pán nějaké zkušenosti ale nevím nevím co si o něm myslet asi bych se mu nesvěřila.

Adame
jak píše o tom důchodu tak se můžeš klidně odvolat,já bych to udělala.A ty jsi na pracáku a bereš od nich něco nebo jsi tam jen zaregistrovaný.Já tam jsem zatím něž dostanu důchod plný jsem tam zaregistrovana a něž jsem nastupovala na operaci tak odemě chtěli abych si nechala vystavit marodní i když jsem od nich nebrala ani korunu ale nemohla jsem se dostavovat na konzultace.Tak jsem jí měla asi 4 měsíce a pak mi doktorka napsala jen papír ,že se nemůžu dostavovat.Tak určitě máš nárok na marodní od pracáku jdi se na to zeptat.

Děvčata vy ostatní ,co je svámi jak jste na tom!!!!!!!!!

Ráďo
Koukej se sama objednat na zu Homolku na neurochirurgii ať se na tebe podívá odborník.Já se divím,že když jsi tam ležela ,že tě ntam neposlali aby se na tebe podívali.Neváhej a volej číslo máš i MRI tak na nic nečekej.

Já včera byla v Praze na soukromé klinice u ortopéda.Kamarádka tam má známého.Tak mi potvrdil,že je to od SI skloubení,že kyčla jsou v pořádku.tak mi doporučil mobilizaci ale to může dělat jen odborním a u nás mají všichni plno a objednávají až na duben a to já už zase pojedu do lázní.Pak jsem psla do lázní jestli by mě nevzali na tu procedůru když nejsem u nich v léčení ale ,že k ním nastupuji v dubnu ale jěště mě neodepsali. Tak uvidím,asi to budu muset vydržet do dubna.Prý potřebuji uvolnit ty esíčka touto technikou jsou tam zkrácené svaly šlachy a to se tlačí a můžou tam být uzle a to dlá neplechu.

Tak vás rodinko všechni pozdravuji nebudu vás všechni jmenovat už je nás hodně,Hlavně se opatrujte a dávejte na sebe pozor a dny bez bolístek.
A ty Nadí pozdravuj Kačenku,ať je stále lépe a lépe a jak se daří tobě?
tak pa Stáňa
bolesti
daliborka
| 25. 2. 2010 11:39
ano je s moldávie a bydlí v olomouci,licenci zatím nemá,protože si musí počkat na české občanství,píšu sem jen pro to,že mě toto téma hodně zajímá,každý at si s toho vybere co uzná za vhodné,není to žádný zázračný léčitel,prostě obyčejný člověk,který se to naučil a hodně se dá naučit od něj.
vyhřezlá plotýnka
krisvystrc
| 25. 2. 2010 11:37
ahoj, mam dotaz, zjistili mi pred rokem vyhrezlou protynku 4-7 velikou
5mm, mam neskutecne bolesti, do toho se mi ted zablokoval i hrudnik tak
chodim na obstriky a mam prasky, kdyz pry nepomuze tohle tak kapacky a a
injekce + stale leky a pak operace... uz to trva od 16 let.. ted je mi
25let jsem na materske. nevite nekdo od kolika milimetru se dela
operace?? jak dlouho ste byli v nemocnici?? dekuji krista
rekce
1majka
| 25. 2. 2010 09:16
Ahoj zdravím všechny.Taky musím reagovat na psaní od Dalibora (Daliborky).On to zkouší psát na všechny chaty a tady Vám posílám reakci jedné paní,která také reagovala.

Zdravím Dalibore,proč nenapíšeš rovnou,že se jedná o pána snad z Moldávie nebo odkud,který žije v Olomouci,nemá vzdelání v medic.oboru,ale pouze prý stáž v Čině.Se zdravím by se člověk měl svěřovat odborníkům,nejlépe vzdělaným v medicínských oborech.V případě vyhřezlých plotének jdem o desetiny milimetrů je třeba znát dokonale anatomii a fyziologii člověka..

Myslím že tato paní má obrovskou pravdu a je třeba si dávat pozor na to komu se svěříme.Neberu tomu pánovi,že něco umí,ale nechápu proč si nedodělal nějaké zdravotní zkoušky.
Je opravdu na každém z nás co si vybereme.Ale svěřovat se do péče nějakého léčitele v době kdy jsou velké bolesti a hrozí útisk nervu s následným ochrnutím no nevím nevím.
Dalibore Tobě přeji ať bez bolestí vydržíš co nejdéle.
Majka
Pro Daliborku
anonym
| 25. 2. 2010 08:15
musím reagovat taky.Nechápu proč si ten zázračný mistr neudělal licenci .Hodně by to pomohlo našemu zdravotnictví.Ušetřilo by to spoustu peněz ve státním rozpočtu a mohly by se investovat, kde je třeba a je to akutní.Lidé by nemuseli na složité operace, léky od bolesti by se nemusely psát .Stačila by zázračná masáž, a pacient by odcházel čilý jak srnka.
Masáže jsou dobrá věc, ale je to pouze na uvolnění spazmu, který vzniká při bolesti a nějaké blokaci.Další RHB jsou taktéž podpůrné, aby se příčina odstranila.Na člověku je potom , jak se postaví k doporučeným radám(cvičení, atd..)U výhřezu ploténky se doporučuje jen jemná technika masáže. Někdy se dá tento problém vyřešit bez operace, dlohodobým klidovým režimem.Záleží ovšem v jakém rozsahu výhřez je.Pokud má člověk silné bolesti, nezbývá než to řešit medikamenty a jít na operaci, před kterou vyzkouší co se dá jen, aby se zákroku vyhnul..A jak se říká víra tvá tě uzdraví, .
Přeji vašemu masérovi hodně štěstí.Vám děkuji za snahu pomoci, ale rozhodnutí je na každém z nás.
pro Daliborku
AdamPunx
| 25. 2. 2010 01:19
Ahoj no zajímalo by mě odkud pak je ten záhadný mistr co umí léčit ?Já sem byl taky u jednoho staršího dědečka,známý mě k němu dovedl a ten zas umí masírovat a má techniky co umí ulevit od bolesti.Byl sem u něj jen jednou,protože toho člověka sem 1 viděl,tak už si ani nepamatuju kde přesně bydlí.Ale ta masáž mi jak sem byl před operací páteře pomohle a na asi měsíc moje záda byly bez bolesti a pak se to zas dalo do starých kolejí a zas se bolesti vrátily Ale ted už mám 3 měsíce po operaci a cítím se dobře
bolesti
daliborka
| 25. 2. 2010 00:15
Dobrý večer,píšu jen pro to,že nemůžu nereagovat na váš příspěvek, věty,jak moc asi máte bolesti.Aby to napřed každý pochopil,nejde o reklamu,ani se nikomu vnucovat,jen mám pocit,že své zkušenosti ze života,si nechci jen pro sebe.Nevím co máte za potíže,ale předpokládám že s páteří,proto vá něco napíšu.Můj příběch začal,když mě chytli záda,(vyhřezlá ploténka mezi lopatkami,známá masérka mi poradila jednoho pána,který sice nemá žádnou ordinaci ani licenci,ale prý mi dobře pomůže,bál jsem se neodborného zákroku,ale zašel za ním.Dopadlo to tak,že mi opravdu hodně pomohl,ploténku mi vrátil a zas žiju bez bolesti,napadlo mě říct o něm jedné mé známé,která trpí podobně jako vi(je jí 35 a deně brečela bolestí a doktoři jí nedokázali nijak pomoct,na operaci prý je pozdě,moc velká skolioza.Dopadlo to tak,že ho navštívila,řekl ji hned,že jí určitě pomůže,pokud bude cvičit cviky,které ji naučí,začala cvičit a po 14 dnech měla po bolestech,do dnes cvičí jen když ji to bolí,prostě dostala dar,za který jak sama říká je velmi vděčná,řekl taky,že skoliozu tak velkou asi nikdy navyléčí,ale pomocí těchto (opravdu jednoduchých cviků,pocházejících s tibetu nebo číny,může žít celí život bez bolesti)pokud vás,nebo kohokoli toto zajímá,rád vás s tímto pánem seznámím,mimo to toho umí mnohem víc,ale zatím nechci přehánět.Jo a rehabkama jsem taky prošel,asi 4x,neni to špatny,ale problém nevyřeší,jen krátkodobě uleví.
Hezké dopoledne všem
chita
| 23. 2. 2010 10:14
Ahojky, po delší odmlce vás zase zdravím. Nějak mi není do řeči, spíš přežívám, než žiju!
V pátek jsem byla na kontrole na neurologii na Homolce a moc mne tam nepotěšili. Prý si na bolesti musím zvyknout, jiné to prý už nebude. Jsem jak na houpačce, jeden den to jde, druhý den skučím bolestí a nejsem schopná nic dělat. Navíc jsem dostala ještěš nějakou chřipku ... doufám, že ne prasečí .... tak si tady stůňu a úpím! Už mi dovolili cvičit, musím si zajít k rehabilitačnímu lékaři, aby mi rozepsal rehabilitace a potom začnu. Docela se na to cvičení upínám, jestli nezabere, tak se asi zblázním. Nedivím se, že jste některé dostaly i antidepresivum, pomalu jsem na něj zralá i já. Navíc jsem sama, tak si od prvního do posledního musím vše udělat sama. Někdy je to fakt těžký. S rehabilitací musím ještě počkat, než odezní ta chřipka, potom se na to vrhnu!
Ale už dost nářků, vždyť vy to znáte bohužel až moc dobře.
Přeji všem hezký den bez bolístek, držte se, jaro se blíží. Už začínají zpívat ptáčci
Tak papa
Ahoj Adame
anonym
| 23. 2. 2010 08:34
chápu že Tě to naštvalo, ale proč Ti to už neřekli, jak jsi byl žádost o důchod podávat..Jo, jo to jsou ti naši neznalí úředníci.
Kdyby jsi byl na nemocenské půl roku, tak už by to řešili, nebo spíš Tě nechali na nemocenské dál, až do doby, než by Ti vypršela podpůrčí doba.Udělal jsi velkou chybu, že jsi přerušil nemocenskou. musíš teď počkat až to bude půl roku od operace a potom to podat znovu, nebo se zkus poradit u nějakého odborníka.Nevím jistě nikdy jsem chválabohu na pracáku nebyla, ale nemáš nárok na nemocenskou, pokud tam jsi v evidenci?Je tam jistě i práví poradna, ale nejsem si jistá, jak postupovat.Zkus si podat dotaz na těchto stránkách, snad Ti pomůžou.Držím palečky a dej vědět, co a jak jsi pořídil ahojky Naďahttp://www.vaclavkrasa.cz/poradna.html:-(
ahoj
AdamPunx
| 22. 2. 2010 14:02
Ahoj všichni dneska sem byl před komisi ohledně toho důchodu a nepřiznaly mi ho.Prej musím být po operaci aspon půl roku nebo rok a pak až si o to můžu požádat,protože se uvidí jak mi je apodobně.To sice vůbec nechápu.Co kdybych byl na nemocenské dlouho a sama komise by si mě pozvala?To by mi taky řekly pak za půl roku se stav a požádej si o důchod?Jak sem ještě pracoval,tak sem byl dlouho na nemmocenské a končila mi smlouva a tu mi neprodloužily a poslaly mi pak papír,že mám vyklidit skřínku a vrátit klíče do nějaké doby.To tak psaly všem co byly na nemocenských a končila jim smlouva,dokonce i jedné paní co byla těhotná a měla brzy rodit.No stejně mi tu nemocenskou posílaly jak chtěly a to bylo 1 za 3 měsíce a půl sociálka a půl práce,takže to nakonec byla asi ani né čtvrtinka výplaty.Tak sem tu nemocenskou ukončil a za dalších půl roku co sem byl na úřadě práce sem šel na tu operaci bederní páteře.Podpora je jen na 5 měsíců a ta doba mi skončila v prosinci.Moji rodiče pracují,takže jako rodina splnujeme životní minimum a já nemám nárok ani na sociálku ani nic podobného.No tak už sem 2 měsíce bez peněz a ještě asi delší čas budu,teda jestly mi aspon nějaký ten důchod a na nějakou tu dobu přiznají že jo.Jinak nevím co budu dělat.Když sem teda asi podle posudkových lékařů v dobrém zdravotním stavu,tak si ted 3 měsíce po operaci páteře asi začnu hledat práci.Nejvíc mi vyrazilo dech,že můj obvodní doktor mě uháněl kvůly vyřizování těch lékařských nálezů a rezonance a přitom mi do té lékařské zprávy na ten důchod co se posílá na tu komisi ani nic moc nenapsal a o té operaci už vůbec nic.Protože nikomu nevěřím,tak si všechny nálezy co dostávám u všech těch doktorů obkopírovávám,tak sem sebou měl štus nálezů,které sem tam mohl předložit.Když sem se tam zmíninl,že mám bolesti,že to prej není nic vážného a že to není nemoc atd.Jinak doktora si budu brzy měnit,to byla poslední kapka.Život je opravdu tvrdý.Dnes člověk pro člověka nic neznamená.Nikdo nikomu nepomůže a ani když je to jeho povinost.V dneštní době chce každý vše a co nejvíc jen pro sebe.Ted bude tahle doba jen a jen horší.
rodinko
cumacek
| 19. 2. 2010 12:03
Zdravím vás všechni i Adama ten tu dlouho nebyl ani Jiřinka a Martinka ty na nás brdí.
Tak si přectavte,že jsem se po 2 dnech dovolala do Prahy na důchodové jak to vypafá s mím důchodem jestli ho vyřizují a pošlou mi tu zálohu.tak si přectavte,že to tam leží od 7.1. a nic s tím nedělají to je ale v té naší republice bordel jsem tak naštvana na něpaní mě řekla .že to popožene ,že to tam píše a že mi pošlou tu zálohu,na tu já už čekám celou dobu prý na to maj 90dni na vyřízení tak já budu jěště čekat měsíc a půl a nikoho nezajímá,že nemáš.Nechali by tě chcípnout hlady.

Naďí,pozdravuj tu naší bojovnici Kačenku,že jí moc pozdravuji a držím ji palečky aby to měla na dále tak dobré.

Já už jsem tak ze všeho tak na nervy,vše strašně dlouho trvá.
Tak se všichni opatrujte a dávejte pozor a dny bez bolestí
pa Stáňa
ahojky kamarádky
anonym
| 18. 2. 2010 19:09
zdravím vás všechny i našeho Adámka, jak se mu asi d., aří, nebyl tady dlouho.Kačce se daří dobře, všechny vás moc pozdravuje.Už je to 2 měsíce,co je po operaci.Léky od bolesti nebere.Někdy ji bolí,ale to patří k pooperačním stavům, tak doufám že to tak zůstane.Pavlínka píše, že pokud má pohyb je to lepší.Má pravdu, mně když bolí snažím se to rozhýbat a většinou to pomůže.Na cvičení jsem lenivá, spíše to rozháním prací.Pavlínko ty lázně by měly být nejdříve po půl roce.Kačce říkali v nemocnici, ať jede až v září. Už se těší až nebude sníh a bude chodit na procházky.Zítra k ní jdu, tak ji vyřídím vše pozdravy.Broničko, s tou pdpůrčí dobou, nevím, raději si to ještě ověř, ale já myslím , že to zůstalo stejné.Změny byly, ale u paragrafu na děti.Ono pokud by to nebylo změněno, tak trvá dlouho než se vyřídí důchod, tak aby jsi nezůstala bez peněz, raději se 2X zeptat.
Mějte se všichni moc pěkně, ať vás nebolí, až bude sluníčko, bude veseleji uvidíte i vám pa Naďa
ahoj holky
DORI
| 18. 2. 2010 16:16
vsechny Vas zdravim i nove prichozi. Ja Ti Peti odepisovala na Tvoji zpravicku, ale se mi to stratilo a nemela jsem cas.znova vse psat. S tou operaci snad dobre dopadnes. jak pise Pavlinka 100% souhlasim, ze jak se dela nev ite ani ze Vas neco boli, Pokud to neni moc jaoo Ty Stanicko.to nejde ani rozchodit, Snad uz jen ten chlap Ti pomuze s tim az pujdes, Ja jak delam uplne na sebe zapomenu. a jak nic nedelam, jen se hlidam a casto mam pocit, ze je to horsi, je treba se asi falkt odreagovat od toho ale hlidat se, ja uz mam tak nauceny vsechny nove pohyby, ze mne to ani neprijde. Ted jak se chystame do lazni, nevim co driv, uz je to jen 1O dni a tak se zase nekontroluji a casto zapomenu na sebe. mam pocit, ze bezinky moc pomahaji. ja si jeste obcas dam. ale verim, ze pychika je nejvic na pater zrcadlem. Broni antidepresiva zabiraji az po 14 dnech, tak snad to prijde, ze se alespon sklidnis, kdyz uz bolest je porad vetsi. My si uz skoro ani nepiseme na meilka, promin, Tak se drzte vsechny i Kacka at je ji dobre Nadenko vzkaz ji, pa pa Mirka
Ahoj děvčata, a Adame.
Brona
| 17. 2. 2010 23:52


Tak Vás všechny mooooc zdravím,a hlásím se,po delší pauze.Četla sem si diskuzi skoro pravidelně,vidím,jedna jste lepšía druhá horší. Já sem na tom taky pořád na prdlačku, už at je ten krásný 5 květen,a já nastoupím pod tu kudlu.Holky, bojím se té operace jak čert kříže,ale nic jiné mi nezbývá.Jen se modlím,at mně ta operace se šroubama a železem pomůžou .AJinak zdravotně jsem pořád stejně blbě,prášky od bolesti i na nervy už jím jako bonbony, i když jsem po nich ůplnej mimon.Mám ale velkou novinu .Minulý týden mi volala sestřička od mého obvodáka,že mám jít tady u nás v Kolíně na sociálku,prej tam už o mně vědí,a mám si požádat o prodloužení podpůrčí doby.Mně má končit neschopenka 7.3. ,nemám o tom sice žádné vyrozumění,jen co jsem volala do Prahy na sociálku,mně to tam řekla. Takže,já si podala žádost,tu jsem si musela odnést k mému abvodákovy.Ten se mně do očí tak hnusně smál,až se mu to jeho tlusté břicho třáslo,a řekl mi,že mi to hned nebude vypisovat,že on má nato 14 dní.Jenže já to měla na druhej den přinést spátky na soc.tady v Kolíně,a už jsem aj věděla,že mně hned udělají i posudkovou komisi. Takže sem milému obvodnímu řekla,že bez potvrzených papírů neodejdu,tak se pěkně naštval,a vypsal mi je,jen abych už vypadla od něho ven.No a na té komisi mně doktorka řekla,že je od ledna novej zákon,že mně nedá do důchodu,ale že budu pokračovat v neschopence,že takhle to může dělat semnou i celej rok.Pak mi řekla,že takhle to budu mít lepší i finančně,že důchod je menší.To mně ale řekla jiná paní na socke,co mně vypisovala ty papíry.Malej problém ve všem dělá i to,že jsem tady jako cizinka,ale že i tak by mi nechala tu neschopenku.Takže na Homolku nastupuji 5.5.,a na další komisi mám dojít 3.6.,A to je snad holky asi všechno,co mně napadlo,lebo po těch tabletách sem jako jelen. Až si na něco důležité vzpomenu,tak zase (někdy) napíšu.Holky,i Ty Adame,mějte se všichni,všichni moc pěkně,vydržte to i s tím deprimujícím počasím,snad se to už brzo umoudří,a nám bude taky lepší. Takže Vás ještě jednou ůplně všechny zdravím.Mějte se hezky bezbolestně. Mám Vás moc ráda .Brona

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
15. 6. 2025 11:20
14506
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
15. 6. 2025 09:23
73506
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12