Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

děkuji všem za odpovědi
Rencza
| 17. 2. 2010 21:32
Moc vám všem děkuji za informace. Mamce to zjistili teptrve v pondělí, má tedy problémy větší od prosince.Tak já teď zatím pátrám po tom co by se dalo dělat. Když jsem četlla vaše příspěvky o tom, že operace je 50 na 50, tak mě zamrazilo a řekla jsem si. že budu dál pátrat.Vím, že nejvíce informací se dozvím od těch, co se jich to týká, od těch stejně nebo podobně " postižených".Sama mám totiž postiženou dceru s dětskou mozkovou obrnou( po špatně vedeném porodu) a tak jsem od lékařů skeptická a vím, že co si sama nezjistím, to se od nich nedozvím. Jedině od mamin stejně postižených dětí, v lázních apod. hledám tedy aji u dcery alternativní medicínu a dceři pomáhá. Ale stále hledáme a zkoušíme, je to běh na dlouhou trať. ale nechcci vás tady tím zahlcovat, to jen na upřesnění , že nejsem za klasickou medicínu moc a hledám spíše něco alternativního.
Kolik má mamka výhřez zatím nevím, mluvila jsem s ní jen po telefonu, četla mi to,ale nebyly jsme z toho moudhý ani jedna.Nicméně v pátek jde na konzultaci k tomu neurologovi, tak snad se dozví něco více.
Čumáčku
petraceb
| 17. 2. 2010 13:49
Stání, no snad to klapne.
To víš, už mám mánii jak jsem měla jít u dr Chroboka na kudlu a pak si to rozmysleli, ale to bylo štěstí, jinak bych byla zbytečně sešroubovaná.
To jsou taky kšefty, když se potřebuješ někam dovolat a nikdo to nebere, přesně tak, stále samé doprošování. Budu ti držet teda pěstičky, aby jses dovolala a pochodila.
Děkuji a taky posílám hudlánka
kočičko
cumacek
| 17. 2. 2010 13:32
Jak jsi jednou objednaná na operaci tak to platí,neboj!!!!!!!
Jsem ráda,že je ti lépe.Jo a ten Šlechta se platí,čekám stále peníze s důchodového a stále nic dnes jsem tam volala snad 7 a stále to na tom spojovacím čísle nebere tak to zkusím zítra.Stále člověk musí někam volat a doprošovat.
Tak pa zlatíčko posílám pusinku
Stáničko
petraceb
| 17. 2. 2010 11:59
Ahoj Čumáčku,
já na ni půjdu teda . Zrovna teď jsem si tam volala a ptala zda ta operace platí, že mi předtim říkal, že neví zda si to u přednosty obhájí, ale byl na sále tak se mě sestra podívala na pc do příjmové knihy a jsem tam stále psaná tak snad kdyby mi to nechtěl dělat, že by mě snad odmázl, co ty na to? To je mi líto, že tě to stále bolí. Zkus teda navštívit i toho fyzioterapeuta, ale asi bude chtít i chechťáky za to viď. Jsem zvědavá co ti řeknou na tý ortopedii, doufám, že na to přijdou kde to vězí. Na gyndu až příští týden, teď nemůžu, mám návštěvu , tak až po. Jinak ATB jsem dobrala tak uvidíme, ale asi pomohly, páč už nemám takové bolesti břicha, teď už jen od toho .....
Taky na sebe dávej pozor, mám tě ráda

Ahoj Pavlínko,
teda ta je opravdu hodně milá viď. Člověk by je za to kopl někam .
Takže myslíš, že tě to bolí, když jsi v klidu? i to je možné, byla jsi asi zvyklá na pohyb a teď to moc nejde. Tak držim pěstičky ve cvičení, měj se pěkně
Péťulinko zlatíčko
cumacek
| 17. 2. 2010 11:28
Ahojky kočičko
Co to tady čtu,že rozmejslíš ,že nepůjdeš na operaci,to vůbec nezkoušej buď ráda,že s tebou začal něko něco dělat.A to močák a ledviny už je to lepší a byla si na té gyndě? A co ti tam řekli na to počůrávání s tím by také měli něco udělat,(už konečně)to není normální.A jak se ti jinak vede já už to napsala na H...O fuj to jsem ale sprostá viď?
tak se opatruj a dávej na sebe pozor zlatíčko
pa mám tě ráda
Dornovka
bri
| 17. 2. 2010 11:03
Zdravím všechny staré i nové "postižené"
Když jsem měla výhřez a ptala se na Dornovu metodu nedoporučovali mi jí v akutním stádiu bolestí a už vůbec ne při útlaku nervu v noze.A k lázním,mě operatér řekl,že lázně doporučují opravdu až půl roku po operaci.Ale pozor ,vybrat si je můžeš jen rok od operace a moje zdravotní pojišťovna (217) dokonce chtěla do roku od operace mít lázně vybrané,takže zbývá prostor nějakých 5 měsíců.I když se to nezdá málo,já o lázně přišla.Nejdřív mě v práci nechtěli pustit,pak neměli lázně volno,poté onemocněla kolegyně a zase to nešlo v práci a už bylo pozdě.Držím palce všem trpícím ať je jim líp
rodinko
cumacek
| 17. 2. 2010 10:56
Tak vás všechni zdravím i Adama
Já mám také už lážně zařízené a pokaz už doma nastupuji 19.4. do 17.5. do Mšených lázní.Ale vůbec se netěším,mám strach,že mi zase ublíži něž pomůžou ale uvidíme.Jinak je mi pořád stejně ,bolí to na tom stejným místě.Holky psala jsem do Černošis fyzioterapeutovi je to odborník tak má přepošlu co mi napsal jů!!!!!!

Dobrý den,
opravdu je tam jiný problém.Jde o to,že zkrácením svalu dochází k útlaku obratlů a tím k recidivě.Pokud nebudete Váš stav řešit,bude za čas nutná i reoperace.Zavolejte mi a domluvíme konzultaci,kde Vás naučím,jak svaly povolit.Poté budete bez bolestí.
tak tohle mi napsal on tak nevím jestli ho mám navštívit.
Jěšrě jsem se objednala na ortopédii na soukromou klinuku kamarádka tam má známého jsem tam objednaná na Středu tak uvidím co mi řekne.

Pavlí
Na ty lázně,mě také řekli až za půl roku až do lázní.Tak bude mít pravdu.
A jak se máte ostatní a co Kačenko Naďí jak se jí daří.Tak všichni se opartujte a dny bez bolístek
mám vás ráda Stáňa
rencza
cumacek
| 17. 2. 2010 10:44
Ahojky Renczo
Tak všechno ti už napsala Majka a má ve všem pravdu.Je to sporné a je lepší se domluvit s odborníkem a ten řekne co dál,není to sranda.Jinak Dornova metoda je dobrá,ale vidíš mě jí po operaci nedoporučili tak každý je jiný.A nevíme jak velký má maminka výhřes a co tam má dál.Tak je těžko radit.
pa Stáňa
Ahojky rodinko
nedinka
| 17. 2. 2010 09:11
po delší do bě se zase hlásím....
Mám vypsané lázně, jen jsem to ještě neodeslala. Včera jsem byla na kontrole u té RHB primářky a opět nezklamala svou protivnou náladou....ona mě prý do žádných lázní dřív, jak za půl roku od operace nepustí. Vím, že může mít pravdu, ale dá se to říct i jinak....Tak budu zítra volat mému operatérovi, jaký má na to názor, jestli mám opravdu čekat...To by mi vycházelo o prázdninách a to se me fakt nechce....Máte s tím některá zkušenosti?
Jinak cvičím, někdy teda vynechám...chodím plavat...cítím se dobře. |Jen mě někdy bolí záda...a už vím i z čeho....Když jsem měla fofry a neležela, cítila jsem se fajn...A pak jsem se začala víc šetřit, poléhávám a je to daleko horší....
Taky nemám prý rozcvičený předklon, ale ten já jsem ještě ani nezačala....takže ode dneška najíždím......
Já Vás dočetla, ale všechno se mě to pomíchalo....Tak jak se všechny cítíte?

Přeju krásný den bez bolestí..
Rencza
1majka
| 17. 2. 2010 08:53
Ahoj Renczo, tak jak píše Petra opravdu záleží na mnoha věcech,Nejdříve jak velký je výhřez a pak jestli utiskuje kořen,nervy nebo míchu.Mně při výhřezu 8mm s útlakem míchy nedali na rehabilitacích ani elektriku.Při určitém druhu výhřezu by to cvičení Dornovkou mohlo ublížit.Pokud má však maminka v uvozovkách jen výhřez bez útlaku tak by to mohla zkusit. S cvičením stejně může začít až bude bez bolestí.V akutním stavu se to nedoporučuje.Stejně si ale myslím,že nejlepší je poradit se s odborníkem.Vždyť co jednomu pomůže může druhému ublížit.A u páteře to není legrace. Ahoj Majka
Rencza
petraceb
| 17. 2. 2010 07:29
Ahoj Renczo,
já ti v tomhle asi neporadím. Nemám s Dornovkou žádnou zkušenost. Ale určitě některá z holek ti tu poradí.
A kolik má maminka výhřez?
Přeji hezký den Petra
Dornova metoda-zkušenosti
Rencza
| 16. 2. 2010 22:57
Pročítám diskuzi, protože mojí mamce zjistili výhřez plotýnky po léčení zad, kdy měla a má hrozné bolesti. Chodila na rehabky, elektrolečbu, ale nic jí nepomohlol.Pak ji neuroložka poslala na CT a tam to zjistili. Chce ji poslat na operaci,ale poslala ji na kozultaci ještě za neurologem,který je prý špičkový, aby se s ním ještě poradila ohledně té operace.
Četla jsem o Dornově metodě, že hodně lidem pomohla.Chtěla bych se zeptat, zda je možné, aby tato metoda ublížila, zda by mohlo dojíti ke zhoršení stavu , bolestí. Chtěla jsem na to mamku objednat, ale á z toho strach, aby to nebylo ještě horší. V pátek jde k neurologovi, tak se ho chce na to zeptat, co na to říká.Ale nevím, jak se doktoři staví k tomuto? Máte někdo i negativní zkušenosti s Dornovkou?Nebo je to tak , že buďto pomůže nebo ne,ale nezhorší situaci?
Děkuji za rady . Rencza
Miruško
petraceb
| 16. 2. 2010 07:27
Ahoj Miruš,
omlouvám se, že píšu až teď, ale nějak jsem nestíhala.
A jak ti je?
Já beru stále ty antibiotika. Včera jsem byla na kontrole na chirurgii, byla jsem tam od pul deváté a vzali mě až v půl jedné. Hrůza. Posílal mě ještě na gyndu, ale tam už nikdo nebyl tak jsem jela do práce a přijela ve dvě hodiny a dostala jsem vynadáno od šéfky, že by to takhle nešlo chodit stále po doktorech. Nemůžu za to, že jsem stále nemocná. Nechodim tam přeci pro svou radost. Teď přemýšlím zda mám vůbec na nějakou operaci chodit.
Už aby ta zima šla někam, klouže to a je to vlezlé.
Měj se moc pěkně a ať tě nic nebolí. papa
holky
DORI
| 10. 2. 2010 22:13
Peti mne je porad stejne, prave,ze tema bezinkama hodne lip,protoze i bez toho zateplovani zad to jde i v teto zime.Muzu rict, ze to bylo lepsi dokonce, ale ted jsem nemohla cvicit 5 dni ani prochazky co jsem skoro denne chodila, takze to citim, musim cvicit, dneska uz jsem a jeste budu za chvilku. doufam, ze se to zase spravi musim zas i ty prochazky zacit, na tvem miste bych si koupila susene brusinky, a pojidala misto bonbonu, ja si je obcas dam a jsou dobry, je to hlavne na ten mocak, Musis se holka vic hlidat, aby jsi jednou vynosila babo a porodila bez problemu, jen at Te uz daji do poradku a skola at Ti jde, Nadenko moc pozdrav Kacku odmne, Doufam, ze ji je dobre. a pominulo to obcasne postraseni.. Jirinko a co Ty? uz jsi se dlouho neozvala. Tak se mejte holky pekne, myslim ze mrazy uz tak silne nebudou, jen aby snih slezl do brezna, kdyz budeme v tech laznich. Chci odskocit alespon jednou tydne domu. Peti, ty s ledvinama opravdu hlavne teplo. nemuzes nosit jak to ted je moderni ,musis si davat neco teple, ale take myslim, ze doma jej pozor at Te zoperuji nacas a zdravou, Broni to plati i pro tebe uz beres ty nove leky, Ty kaoky algifen mam take, ale nikdy jsem je nevzala, jen kdyby to bolelo a nejake tablety co jsou jak injekce, kdyby bylo nejhur, zatim vse drzim v rezerve a i to co mi zustalo z dubna. Broni myslim, ze kdyz Ti doktorka zmenila leky, nemela jsi dobirat stare leky, jak to uz nereaguje zbytecne jsi si nicila ledviny a jatra, a trpis, nove leky zase zaberou a uz to nejak do operace vydrzis. papa holky mejte se, jinak lehatko pouzivam uz treti mesic, myslim, ze je to uzasna vec,kdo neni operovanej, zkuste kazdy. Mirka
Ahoj holky
petraceb
| 10. 2. 2010 20:02
Ahoj Miruško, to je moc fajn, že už ti funguje to psaní. Aspoň můžeš pořádně psát viď.
Já ti ani nevim kde jsem nastydla a to nosim oteplené kalhoty, možná jak byly ty hnusný mrazy a nebo ze záchodu v práci a to si nesedám, ale přeci jak to stříká tak mě to cvrnkne nahoru. Jsem zvědavá jak zaberou ty antibiotika, zítra mi dr napíše ještě kapička Algifenu, ať nemám takové bolesti. Tak prý podle zprávy je to nejen zánet ledviny, ale i močáku. Už se hodim do muzea lékařství
A říkala jsi to dr, že tě to stále bolí, i když cvičíš?? Možná, že by ti ta operace pomohla.
Měj se krásně

Naděnko, to víš že to neberu ve zlém. Vím, že to semnou myslíš vážně. No uvidim jak to dále půjde a když by se to zhoršilo tak zůstanu doma. A co Kačenka??
Přeji hezký večer .

Stáni a jak je tobě??? A ostatní taky moc zdravím

Jooo holky, dnes jsem v nemocnici potkala Rendíka a říkal, že ho to střílí do druhé nohy. Ono se to říká, že se ta operovaná plotna může vyhřeznout na druhou stranu. Měl velký výhřez tak se divim, že mu nedali titanovou
petraceb
anonym
| 10. 2. 2010 19:28
Peťulko, myslím že by jsi měla jít na nemocenskou a pořádně se doléčit.Ledviny se léčí klidem a teplem.Já byla s ledvinama v nemocnici v 18 letech.Víš vím , že penízky jsou důležité, ale zdraví máš jedno , pokud si ho teď nabouráš potáhne se to celý život.Před operací by ses měla dát do kupy, jak píše Miruška, aby Ti ji nakonec neodložili, že nebudeš mít dobré výsledky.neber to špatně, já to nemyslím zle.Ten únik moči i zápach je určitě od ledvin.Pij hodně , dobrý je urologický čaj, tím nic nepokazíš.Miruš, to jak píše, že Tě bolí, tak je to určitě tím necvičením.Opravdu budete muset cvičit, aby jste posíli. zádové svaly., Mám to vyčtené z internetu, není to výmysl z mé hlavy.
Zítra jdu za Kačkou, tak potom napíšu, ale zatím vše ok.
Tak děvčata, mějte se moc hezky, ať vás nebolí a zase brzy napište
Stáničko, Tobě držím palce, aby už to zabralo a ulevilo se Ti pa pa
ahoj holky
DORI
| 10. 2. 2010 18:53
Tak ja mam konecne pocitac po oprave a muzu sem psat, Uvidime do kdy, Vsechny Vas zdravim. Ctu si denne co se deje. Peto Ty jsi nekde nastydla? Musis si davat pozor, aby Tvuj organismus byl silnej na operaci. Vladko Tebe take zdravim, Broni Tobe nezavidim, tak dlouho cekat je to o rozum, ten lexaurin jsem take mela a pak mi ho vzala, ze je navykovy. Myslim, ze budes po nem jeste vic spat, Pavlinko a jak je Tobe? Stanicko doufam, ze to bude dobry, Verim, ze jo, alespon trosku. Ja mam pocit, ze bezinky pomahaji, protoze co jsem je uzivala nemusim se tolik balit do deky nenosim uz ani ledvinovy pas a kolikrat jsem vybehla ven jen v tricku na zahradu a bylo zima. Myslim, ze ten nerv to oblblo, plotynky nam to ai nevyleci, ale ty bolesti.Kdyz ted jsem necvicila asi 5 dni a nechodila na prochazky hodne jsem citila zhorseni, I jak jsem zacala cvicit uplne ta noha tahla a sval byl bolavej.Tak myslim, ze opravdu je nutne cvicit denne minim, jednou kdyz to nijak nevychazi,ale jinak 2x alespon. Adame ty jsi spokojenej, kdyz je to dobry,Mas radost, ze? Jsi mlady, snad to vycvicis a vyhnes se dalsi operaci. Majko Ty jsi s vnuckou i zapomela na sebe, ze? Tak se loucim s vama se vsema, a drzte se pomalu bude zase jaro a pak leto a bude vse zase lepsi, Jak se to nahriva teplem je to hned lepsi. Mirka
to Srnka
Vladkka
| 10. 2. 2010 18:33
Dobrý den, tak Vám píši již potřetí, ale stále se mi nedaří vzkaz odeslat.....a už ztrácím trpělivost.
čumáčku
petraceb
| 10. 2. 2010 18:14
Stáni, to počůrávání určitě bude od ledvin, páč caudu equinu mám v pořádku. To máš pravdu, něco ve mě hnije .
Děkuji ti, za to Radeččino jméno.
To víš, že bych šla možná marodit, ale půjdu pak v tom březnu tak proto jsem ji odmítla, ach jo, to je život .
Zítra písnu až budu něco vědět.
Taky buď na sebe opatrná, mám tě ráda, papa
Zlatíčko
cumacek
| 10. 2. 2010 14:09
To je dobře,že si šla,mám z tebe radost,ale né z toho co ti našli abys to neměla všechno od ledvin to počůrávání a je divné,že to i smrdí, je to jak když v tobě něco hnije to už není s tebou možný,musíš mít taky všechno.My jsme ale tady rodinka.Každý máme stále něco!!!!!!!
Péti,Chita se jmenuje Radka.
Zítra děj vědět co ti řeknou na urologii a vše jim řekni,může to bít vše od těch ledvin.
Tak se opatruj a dávej na sebe pozor a měla by si být doma v teploučku a né tak cestovat do práce,jdi marodit nebuď hloupá.
pa pa zlatíčko mám tě ráda
děvčata
petraceb
| 10. 2. 2010 13:54
Ahoj Hani,
příklady bylo dobře, jen se mě ptal kde jsem vzala to mínus tak mu říkám, že když je to zpětná střela z pušky nebo jak to tam bylo. Řekl, že je to dobře, ale že to mínu se tam nemusí psát.

Ahoj Chito a Stáničko,
tak jsem včera v 18 šla tedy k nám na tu chirurgii, páč už mě můj praktik seřval jak malého hajzlíka, samozřejmě byla chiruržka na sále tak jsem tam čekala až do 20.30, měla jsem zvýšenou teplotu tak že prý se asi o mě něco pokouší, na krvi se ukázalo jen nějaká dehydratace střev a že mám přijít dnes na sono tak jsem ráno šla na chíru, aby mi vypsala žádanku na sono a že pak mám jít na břišní chíru. Na sonu vše v pořádku a tak jsem šla na to břišní tak mě prohmátl a ďoubal v místě ledviny a já několikrát zaječela tak mě poslal na krev a moč a že až budou výsledky tak mám přijít, no a nakonec mám zánět ledvinné pánvičky a dal mi antibiotika. Neschopenku jsem odmítla, tak jsem dnes zůstala doma už. Zítra jdu na kontrolu na urologii, co jsem objednaná tak jim to tam rovnou i vemu.
Chito prosim tě jak se jmenuješ křestním jménem? Asi jsem to tu někde přehlídla .
Stáničko to močení je stále stejné, furt se počůrávám a poslední dobou nějak moc a jak to zapáchá fuj. To je tim zánětem.
Přeji hezký den. paaaaaa
rodinko
cumacek
| 10. 2. 2010 13:45
Ahojky holčiny a Adame!!!!!!!!!
Tak vám přeji hezký den.Píši vám jak mi je po opichu,tak zatím se žádný zázrak nestal bolí to stále,no..uvidíme co bude dál.
Ráďo.a jak je tobě,už ti to trochu pomohlo.
Haní,tobě neporadím za jak dlouho můžeš jít do práce,ale nikam nepospíchej,kor když tě ta nha stále bolí to také není normální.
Péťulko kočičko
Ty koukej mazat k doktorovi,ať ti zjistí co ti je?Jinak dostaneš na ***!!!!!!!! Ty si pekně zahráváš,koukej tam jít za chvili máš jít na operaci tak ať jsi fit než nastoupíš.A co to čůrání,už je to lepší nebo je?
A co vy všichni ostatní jak se vám daří asi vrámci požností asi jako všichní
Pavlinka se nám už dlouho neozvala,ani na skype.Nevíte někdo něco!!!!!!!!
Tak vám všem přeji dny bez bolístek a dávejte na sebe pozor...už aby bylo hezky a svítilo sluníčko.
pa mám vás ráda
petraceb
chita
| 9. 2. 2010 22:15
Peti, být tebou, tak na nic dlouho nečekám a jedu k doktorovi. Nemusí to být nic vážného, ale člověk nikdy neví.
Když mne pouštěli z Homolky domů, tak mne doktor důrazně na tyto problémy upozorňoval. Kdyby se prý vyskytly jakékoliv problémy se stolicí, nemohla bych, nebo s močením, tak nemám na nic čekat a ještě ten den se dostavit na Homolku. Nechci tě strašit, jenom bych ti chtěla říct, abys to nepodceňovala. Je lepší jít zbytečně, než přijít pozdě.
Moc ti držím palečky, aby se to upravilo a doktor nebyl potřeba.
Pa a drž se
dotaz
srnka
| 9. 2. 2010 21:13
Ahoj!

Peti,není zač.. jen doufám, že ty příklady byly dobře...

Peti, koukám, že to nemáš vůbec jednoduché...Netuším, co ty bolesti břicha mohou být.. Asi by bylo nejrozumnější zajít k doktorovi...přeci jen jsme lajci...

Holky, nevíte prosím, kdy je dobrý jít tzv do provozu po operaci plotýnky?

Nepamatuji si, kdo z vás má po operaci a nebo nějaké zkušenosti.

Kdy jste šli do práce?

Jsem doma od pulky října...doktor mě zatím nechal do konce unora doma....ale já si myslím, že bych už pomalu mohla nějak více fungovat...

I když ..dneska jsem docela hodně posedávala...noha táhne jako čert a dokonce i pálí..auauauauuauau...
přejde to vubec někdy...už jsem i slupna jedeni diclofenac..a vubec mi není dobře...
mějte se pěkně....bez bolestí...njn, zima je fakt otravná..
Rodinko
petraceb
| 9. 2. 2010 07:34
Ahoj děvčata a Adame,
Nadi to máš pravdu, člověk, aby se furt něčeho doprošoval. Jinak mám výsledek z toho výtěru, tak to bylo opravdu na streptokoka a já ho mám v krku, ale je prý dobře opouzdřen tak je hodný bacil, ale nesmí se prý rozčílit jinak udělá v těle prý pěknou paseku. Teda holky, já nevim co to je, ale od minulého čtvrtka mám velké bolesti v břiše, nejdřív mě to střílelo od spodku nahoru, pak jsem měla několik dní koliky a teď je to stálá bolest v celém břiše. Pomalu se mi už zastavuje i stolice. Funim jak sentinel. Jinak slepáka už dávno nemám. Praktik mě furt posílá na chirurgii, ale nechci nikam jít, protože stále běhám po doktorech a už mě to neba. Nevítě některá co by to mohlo být?? Už si stoupnu do výkladní skříně, ať se maj medici na kom učit.
Stáničko moc ti přeju, aby ti ten obstřik pomohl, člověk si to snad už musí vsugerovávat, aby to pomohlo .
Broničko, až budem mít obě po operaci tak to oslavíme viď.
Hani ještě jednou ti děkuji za ty příklady, ptal se mě u toho příkladu, kde jsem vzala to mínus .
Jinak ostatní taky moc zdravim a dávejte na sebe pozor, stále to klouže a už je ta zima opravdu protivná .
Mějte se hezky a bezbolístkově, papa
odpoved na dotaz všem...Vladka
srnka
| 9. 2. 2010 07:23
Ahoj Vladko!

Právě já jsem o tomto cvičení psala na diskuzi a radila ostatním.
Toto cvičení mi nejvíce pomohlo po operaci s plotýnkou.
Protože jsem měla a prý ještě mám špatné postavení těla, jak jsem uhýbala bolestem a stála na jedné noze....tad...
Toto cvičení je výborný. Vyzkoušela jsem velký míč, overbol, norm cvičení na páteř , ale až po tom jsem se začala cíti lépe.
Jednu nevýhodu to cvičení má, a to to,že pokud to necvičíš správně , můžes si ublížit. (aspon, to rikala moje fyzioterapeutka) .Měla jsem štěstí na rhb oddělení, kde jsem cvičila a naučili mě to .
Toto cvičení včele doporučuji, ale nejprve asi pod dozorem., i když pokud je někdo šikovný, přečte knihu a instrukce,může se do toho pustit sám. Jde o to, že se musí zatnout svaly zadku a napřímit se, a správně dýchat s určitým pohybem. ta to se dá zvládnout ne,,?
Druhou vadu to má, že to stojí celkem dosti peněz....

kdyby jsi chtěla více info ,napiš mi.
Jinak makaám na věcech na počítaču a odrovnávám si krční páteř, tak hrozně mě bolí...auauauauau, noha mi táhne, když sedím, tak začne jak das...ale , co to je oproti bolestem pred operaci...
tak se mejte všichni pěkně a bez bolestí...
bolesti
1majka
| 8. 2. 2010 20:16
Ahoj všichni,
Adame to je dobře že to máš v pořádku,teď ještě dodržovat nějaký režim a dávat pozor na cviky.Ne všechny cviky jsou dobré.Dávej si pozor hlavně na rotace a na prudké pohyby třeba při cvičení na míči.Když se ti nějaký cvik na rehabilitacích nebo pak i v lázních nebude zdát vhodný neboj se to říct a necvič ho.Oni to totiž sami někdy zkouší co to udělá.
Broni a ostatní holky dávejte velký pozor na lék na nervy Lexaurin je hodně rychle návykový a špatně se ho zbavuje.
Recoxu beru taky a od bolesti mi pomáhá a i po ní spím.
Já jsem byla na kontrole na neurologii a v březnu jdu na kapačky od boleti.Snad se to pak na chvíli uklidní.
Kačenku pozdravuji a ať ještě pár dní vydrží.Snad už se to počasí umoudří.
Přeji vám všem bezbolestnou noc.
Ahojky děvčata a Adam.
Brona
| 8. 2. 2010 18:35
Tak Vás opět všechny zdravím.Adam,gratuluji Ti,k dobrým výsledkům. Ted se jen hlídej,aby Ti bylo pořád jen lepší a lepší.Staninko, Tebe mně je hodně líto,muselas šílet,na tom obstřeku.Já nevím, jestli bych to já vydržela.A na 7 krát ,to je ůžas. Kačence taky držím palečky,at vydrží.Je to hodně namáhavý období,hlavně na psychiku.Já jsem taky byla zvyklá v práci denno denně s lidma,jako pokladní, a nyní jsem doma rok,jako v kriminále.Jen aby to pomohlo. Já Vám minule zapoměla napsat,jak mně neuroložka vyměnila tablety za nové.Prej na ty minulé jsem si možná už zvykla,tak mně dala Algifen kapky,20 kapek,Recoxa 15mg,1krát 1 tabl,Lexaurin na nervy,dle potřeby,a Mirtazapin Sandoz,1 na noc,na spaní. Ještě mám několik starých tablet,tak je dojím,a začnu s těmato,tak uvidím,jestli mně něco do operace zabere.Zítra jedu k obv.dr.,at mně vypíše tu žádost na prodloužení podpůrčí doby,mám k tomu dotazník pro mně.Tak mně to rozčililo,je tam jakou mám školu,jako vzdělání,všechny předešlá zaměstnání,jestli ted dělám,jak je tahle práce namáhavá,a tak.Co to má společné s PN?Je to jen buzerace.Ve středu pak mám jít s těma papírama od dr na sociálku,a tam mně prej hned udělají.Myslím,snad to schválení prodloužení PN.
Jinak bolesti mám pořád,je to už na zbláznění.Taky dost ležím,málo chodím i na PC. Tak všechny Vás moc zdravím,a držím palečky,at nemáte velké bolesti.Pa pa, ,Brona
děkuji
AdamPunx
| 8. 2. 2010 17:06
děkuji za zájem o mě a za to že mi přejete abych se měl zdravotně dobře já bych si taky a moc přál aby ste na tom byly dobře a aby ste byly bez bolestí apod.Sám vím jaké to je.Doktor mi řekl,že po rehabilitacích a pak po lázních už budu moct žít normálně.Sem doma po operaci 2 měsíce a půl a pořádně mi hrabe A né zatím nemám vyměněnou ploténku.Moje operace byla výřez ploténky,vyrovnání obratlů,odsání uzlin,daly mi tam 4 šrouby.
rodinko
cumacek
| 8. 2. 2010 16:40
Tak vás všechny zdravím
Dnes jsem byla na Homolce na tom opstřiku po ct.Trefil se mi až na posedmé,že je to tak nějaké ouzké ale dalo se to vydžet.Teď budu čekat na zázrak aby mi to pomohlo.
Adame ,také jsem ráda,že to máš v pořádku.Chci se tě zeptat,tobě neměnili plotýnku za náhradu já myslela,že jo!!!!!!!!
že to máš stejné jako já a Majka.Tak ti přeji aby ti bylo čím dál lépe.
Naďí.Kačenka to musí vydžet to vězení až bude trošku lepší počasí.
Pavlinko,co je z tebou,že se neozíváš,jsi v pořádku.
A co vy všichni ostatní,jak je vám.
Tak se všichni opatrujte a dávejte na sebe pozor a dny bez bolestí.
pa pa Stáňa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
15. 6. 2025 11:20
14506
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
15. 6. 2025 09:23
73506
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12