Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Adam
anonym
| 8. 2. 2010 16:06
Blahopřeji kdobré zprávěTo je dobře, že Ti vše dopadlo dobře.Teď to hlavně záleží na Tobě Adame, musíš cvičit, i když se budeš cítit skvělě, tím si oddálíš operaci, která tě do budoucna čeká.
Katce se daří taky dobře, už by chtěla jít ven na procházku,Dnes jsem u ni dopoledne byla, tak si stěžovala, že tak dlouhé domácí vězení ještě nezažila, ale v tomto počasí nemá smysl riskovat a ještě chvíli to raději vydržet.Bude mít radost , až ji povím, jak Ti je .Stále se na Tě vyptává, jak se Ti daří?Ty jsi byl myslím o 14 dní dříve na operaci., než ona.
Kde jste ostatní děvčata?Zdravím vás všechny, Tobě ať se Adame daří stále líp a líp ahojky
moje dobré zprávy
AdamPunx
| 8. 2. 2010 14:48
Dnes sem byl na rentgenech a na kontrole u neurochirugra a dozvěděl sem se výsledky i z magnetické rezonance a dopadlo to dobře =) nic nemám poškozeného a rány se dobře hojí.Budu chodit na rehabilitace ve svém městě a pomalu budu moct chodit už bez korzetu.Ale ta ploténka co mi vyřízly,tak s tou něco je a bude se časem muset vyměnit takže mě bude čekat operace zatím si s tím nemám dělat hlavu,to prej až budu starší,ted je to ještě v pohodě,tak aspon uklidnující zpráva.
Dotaz.......VŠEM
Vladkka
| 7. 2. 2010 23:58
Dobrý večer, jsem tu nová a měla bych dotaz na ty, jež mají zkušenost s cvičením SMS, či chcete-li s Metodou MUDr. Smíška. Zabloudila jsem na některé předcházející stránky a jak jsem pochopila, tak některá z Vás podle toho cvičila. Ráda bych znala jaké s tím má zkušenosti, zda pomohlo či nepomohlo.....

Moc děkuji za odpověď.
Vlaďka
bolesti
1majka
| 5. 2. 2010 12:07
Ahojky všichni!
Broničko nenervuj se tak,vždyť si pokazíš ještě i nervy.Já ti rozumím ty bolesti jsou šílené.Taky jsem včera říkala manželovi,že tu nohu odřežu a bude klid.Bolí to jako když ti někdo trhá maso od kosti.Já mám taky bolesti a někdy nevím co dál.Ty máš před sebou operaci a velkou naději,že tě to pomůže.Moc ti to přeji.Musíš se snažit myslet pozitivně a třeba si naplánuj jak to bude fajn v létě až nebudeš mít žádné bolesti.Musíš se upnout na něco pěkného co tě čeká.Já vím život je samý problém,ale alespoň to zkus.Ty nespíš ani po práškách?Je mi tě moc líto a ráda bych ti pomohla.Kdybych byla blíž tak by jsme si pokecaly a zašly na kafe.Broni ty termíny čekací jsou šílené a musíš vydržet.Přeji ti hodně sil a optimismu.Měj se pěkně.Snad už uvidíme i sluníčko.
Zdravím i všechny ostatní a přeji pěkný den.
Dobré ráno děvčata,a Adam.
Brona
| 5. 2. 2010 08:15
Tak Vás opět po delší době všechny zdravím .Čtu si Vás tady kždý den, mám přehled o Vás všech. Je to teda růza ,jak natom všichni sme. Já mám bolesti jako blázen, jsem pořád pod práškama, ted mám zase napsaný nějaký jiný od mé neuroložky, ale samozřejmě mě je v lékárně nedali, nebo jak víte, jsem cizinka, a zase jim v pc vyskočilo nějaké debilní číslo,tak musím tam zajít dneska i s kartičkou VšZP.Já ji měla doma v papírech. Holky,nemocenská za prosinec mi už konečně došla,tak ted budu čekat leden.Hned sem si včera koupila tu tašku na kolečkách, na nákupy,jako taková babička !!!, styděla sem se jí tahnout za sebou, ale prdím na každého. Vždyt nákup už nemusím tahat v rukách jako vůl.Holky, já mám takové depky sama ze sebe, do toho ještě to hloupý počasí,a ty bolesti, je to někdy až na mašličku . Dnes sem výjimečne spala do 5.30, jinak vstávám každý den ve 2 hod v noci. Než manžel vstává do práce, mám navařený, napečený .Mám příšerné bolesti v té bederní páteři,z toho mně bolí levá strana zadku i kloub, a noha. Nejraděj bych si to vyřízla,a hodila nějakému psovy. Ted mám zase holky strach z té operace. Vůbec sem nepočítala se šrouby,a tím železem,to mně docela porazilo. Já budu ted 21.0 doma rok na PN, tak konečně mně obvodní blbeček řekl,že mám ekat na posudkovou komisi. (Zajímavé,že ted na zimu mně neposílá zse na pracák, a v létě do práce.).Tak sem zvědavá,jak dopadnu, a jak to budu zvládat. Přeji Vám všem dni bez bolestí,klidné spaní, a snad ty pevné nervy . Mám Vás všechny moc ráda, tak se hlídejte. Zdravím Vás,Brona
Posílám Vám moji nejstarší dcerku,se synovým synem,mím prvníma zatim jediným vnoučkem Samkem.
ahoj
AdamPunx
| 4. 2. 2010 19:57
Ahoj všichni.zdravím i nové příchozí =) Koupil sem si zas bezinky a budu s toho dělat sirup.Jinak moje zdraví je asi jako počasí,jednou je mi skvěle,jindy mám bolesti a jde mi to do nohy a cítím to i v prstech u nohy.Ale zatím sem pořád optimista =) snad to nakonec nějak dopadne a zdraví se umoudří a už budu bez bolesti a to přeju i vám tady všem.Ohledně toho důchodu co si vyřizuju,volal sem na českou správu soc. zabezpečení a řekl že mi to bude trvat asi ještě o týden déle,protože čekám na výsledky ct a kontroly neurochirurga.Pak zajdu s tím za mojim doktorem a pošle se to všechno.Potom budu čekat až si mě pozve komise.
petraceb
anonym
| 4. 2. 2010 12:30
ahojky, je to hrozné, že se člověk musí starat o věci, které by měli dělat ostatní.Potom si musíš připadat, jak simulant a nevíš co dělat a hlavně co říkat, když máš problém., aby Ti to věřili, když na papíru je něco jiného, a né to co tam má býtJo páni doktoři si někteří myslí a chovají se, jako by byli něco víc, než my.
chito, je mi tě líto , že máš zase bolesti, já to znám, když se mně někdo zeptal, jak mi je, tak jsem raději nic neříkala, vždy když jsem řekla, jo , je to dobrý, ten den se dostavil záchvat, ale asi to tak je , jak ne té houpačce, jednou nahoře, potom dole.Člověk se musí smířit s tím co mu je a doufat, že to nebude horší i když je to někdy neúnosné.Stáničko, ty se drž určitě se Ti uleví už jen pár dní a máš obstřik za sebou, budu držet palečky.Já bych z toho byla podělaná, jsi statečná
Co vy ostatní, Adámku, jak se vám daří, už jste tady dlouho nepsali, jak Ty Broničko? Jak se daří Tobě Nedinko?Přeji všem krásný den bez bolestí pa pa a jak se říká VYDRŽAŤ!!!!!!!!!
Ahoj děvčata
chita
| 4. 2. 2010 11:50
Moc vás všechny zdravím. Včera jsem si tady pochválila, jak mi obstřik pomohl a je to lepší a dneska už zase necítím nohu a mám takovou bolest v zádech, že se můžu zbláznit. Člověk si nesmí nic pochválit.
Jak je vám? To počasí je jako na houpačce a to určitě také nedělá dobře. Už aby bylo jaro a teploučko, ach jo!
Tak papa a opatrujte se.
Raduško
cumacek
| 4. 2. 2010 10:48
Ahojky Radko
Nemáš zač,vždyď si musíme pomáhat.Mě také dělali opstřík do kořene ale to byla pochoutka měla jsem jěště v noze borelku tak jsem myslela,že mi praskne noha.Pak mě dělali po operaci opstřik do levého esíčka a teď do pravého a ten mi vůbec nebolel,tak uvidíme necháme se překvapit.Také bych si přála kdyby mi to pomohlo,už je toho dost.
tak pa opatruj se a dávej na sebe pozor..
zdravím všechni ostatní
pa
Ahojky
petraceb
| 4. 2. 2010 10:41
Ahoj holky,
tak jsem psala panu doktorovi co mi dělal rezonanci jak je možné, že RTG je jiné než MR a že mi spondylochirurg řekl, že tam mám tekutinu a ty třející se trny o sebe a ty artrotické změny. Tak mi napsal, že ta tekutina tam je a artrotické změny taky tak nechápu proč to do toho popisu nenapsal, člověk aby se o vše v dnešní době staral sám a doprošoval.
Jak se vám daří všem? Asi stejně viďte. To počasí je fakt už děsný.
Cumacku
chita
| 3. 2. 2010 15:01
Ahojky, Cumacku,
jsi hodná, že jsi mi napsala to číslo na neurochirurgii. Mám 19.2. na neurologii kontrolu, tak si tam hned řeknu o tu MRI, abych měla výsledky u sebe.
Neboj se toho obstřiku. V nemocnici jsem prodělala něco podobného, obstřik přímo k míše, do páteřního kanálku. Příjemné to nebylo, ale dalo se to vydržet. Obstřik mi zabírá, každý den cítím, že je to trošičku lepší a také se mi začíná vracet cit do nohy. Měla jsem pocit, že není moje.
Tak věřím, že bude zase líp, i když vím, že je to běh na dlouhou trať.
Totéž přeji ze srdce ostatním tady.


Papa a hezký zbytek dne
ahojky děvčata
cumacek
| 3. 2. 2010 11:41
Ahojik holčiny a Adame
Naďí,děkuji za rady,já myslela,že se může vrátit ale s těma následky máš pravdu asi my to zůstalo v té noze měla jsem to v lévé a mám stále problémy a asi i někde jinde v těle a co se s tím dá dělat,dělala jsem proto vše pralala jsem všelijaké bylinky a těďd mám objednaní čaj od dr.Popova borelin už jsem ho brala i před tím nebo jsem se dočetla o nějakým samentu.S tou Kačenkou se mi to nelíbí ale bolesti a následky se mění kažkou chvili máš jiné,to jsem měla já pokaždé něco jiného a nového,má to ještě vše živé hojí se to až do roka ale raději ať tam zavolá a zeptá se. A jak se vede tobě zlatíčko?
tak se opatruj a dávej na sebe pozoz a ty na Kačenku ať nezvedá nic těžkého.pa pa
Pavlínko moje
A jak je tobě,už je to trochu lepší.Holky,my se toho snad nezbavíme,komu jsme co udělali,že nás trestá
Ty to také moc s tou prací nepřeháněj máš 2 operace zasebou a je to tam stále bolavé.
Tak se opatruj a buď opatrná. pa pa
A co vy všichni ostatní,jak je vám.
Já už se připravuji psychicky na pondělí na ten opstřik pod ct.bojím bojímale kéž by mi to pomohlo,kdyby pan bůh dal.
jěště k tomu psychologovi u mě také byl ráno před operací
ale nic moc podle mě to nemá význam.
tak se všichni opatrujte a dny bez bolístek

pa pa mám vás ráda
Nadi
petraceb
| 2. 2. 2010 18:43
Teda to je špatný to s tou nohou, to určitě, až se to zas objeví tak ať radči zavolá tomu svému lékaři. Jedině možná jak se to hojí všechno, je to vše ještě takové živější nebo bůh ví. Tak děkuju za informaci, tohle mě vůbec nenapadlo . Taky jsem zažila toho psychologa, někdo to hůř snáší ty operaci, asi ze strachu. Tak jsem si teď našla mail na tu rezonanci jak jsem byla a naskenovala jsem zprávu z RTG a od nich z MRI a napíšu jim tam jak je možné, že na RTG mám všelijaké degerat. změny a na MRI že žádné nemám. Ale písnu to v pohodě, jen chci vysvětlení, kvůli té ÚVNce až tam pojedu na příjem. Tak jsem zvědavá jak pochodim.
Hezký zbytek dne, pa
petraceb
anonym
| 2. 2. 2010 16:38
děkuji za pozdrav, Kačce vyřídím, zítra k ní jdu.Dnes jsem tam nebyla,tak jsme si dopoledne volaly.Říkala, že jak vstala z postele nemohla jít dál nohou ji vůbec nešlo pohnout , tak si ji rukou musela posunout, dost ji to vyděsilo.Neví čím by to mohlo být.Nic nedělá, jen to, co má povoleno lékaři.No uvidí, pokud by se to opakovalo, tak by se spojila telefonicky s lékařem.Myslím si, že na ten výtěr z krku jsi šla proto, jestli nemáš streptokoka, ten by se musel před operací přeléčit, ale nechci dělat chytrolína, někdy ho člověk má a ani o tom nemusí vědět.Pokud víš termín operace, tak si myslím, že ho nebudou měnit.Katka byla 4dny před operací u anesteziologa na pohovoru a tam ji ten den dělali i předoperační vyšetření, dokonce tam dělají i pohovor s psychologem.
Stáničko, borelooza se už nevratí, to měl ten doktor pravdu, ale mohla Ti zanechat následky, které se teď vrací v podobě různých bolestí a zánětů.On musí být člověk v dnešní době napůl doktor, právník atd..., aby se dokázal orientovat v problémech, které zrovna má.Jo, jo, nemáme to lehké.Držím Ti palečky, aby Ti to vše dobře dopadlo.
Zdarvím i ostatní děvčata a našeho Adámka taky, už tady dlouho nebylTak pa,pa a držte se
Čumáčku
petraceb
| 2. 2. 2010 14:23
zlatíčko to máš pravdu, takhle se opravdu žít nedá. Normální život si představuju úplně jinak. No jen mi říkal, že přednosta nerad dělá tyto implantáty a že snad si tu operaci tento ,,můj" nový nerouchirurg obhájí. dal mi papíry na předoperační, nějaký papíry na vyplnění, a dal mi termín nástupu a operace. No snad to je jisté uvidíme.
papa pusinky
kočička
cumacek
| 2. 2. 2010 13:57
Já už také přestávám všemu věřit ale tak se žít nedá stále odpočívat něco udělat pak jít ven a jsi večer hotová. Myslím,že by ti to hned řekl,že ti to nebudou dělat nebo ti říkal,že to musí nejdříve konzultovat a pak ti daj vědět ale když už tě objednali na operaci tak si myslím že to máš jisté.
pa kočičko posílá pusinky
Čumáčku
petraceb
| 2. 2. 2010 13:43
Zlatíčko, to víš, že ti budu držet pěstičky v pondělí. Snad ti to pomůže, ale já už přestávám věřit všemu. Kdyby se našla jediná věc, která by už zabrala nadobro viď. Jen na ni přijít. S tou masáží určitě počkej.
Jsem blbec, měla jsem se dr na vše zeptat, když jsem tam byla, ale člověk je tak vyjukanej, že jsem nic neříkala. ale co mi fakt nejde do kebule, proč na rtg píšou, že mám všelijaké změny a na mri nic. To zas budu jak za blázna. Ale zas to viděl dr teď na cd, že tam mám tu vodu a že se mi to tam mele o sebe. No doufám, že nedopadnu jak u na Homolce, že tam dr něco viděl a ono to bylo rozmázlé, ale co rtg snad nelže.
Ten výtěr si myslim, že je kdyby byl někdo třeba nastydlej a zamlčel jim to, přeci jen jak tam strkaj do přůdušnice tu trachealní rourku, tak aby se člověk neudusil hlenama nebo fakt nevim nač to je. Nebo možná teď kvůli tomu prasečinci co řádí.
No říkal mi ten dr, že tenhle postup nerad uznává přednosta,ale že si to snad obhájí. Myslíš že, když mi tak do týdne nezavolaj, že to neodřeknou??
Já nevim, že se na nic nezeptám. Nebo si tam jedině zavolám tak příští týden a budu mít jistotu.
Taky tě mám ráda. papa
kočičko moje
cumacek
| 2. 2. 2010 13:16
kočičko moje
Ten vzkazík přišel 29.a já ti na nej odpovídala.Nevím,co to mám už jsem ze všeho hotová,nikdo ti neřekne nic a nebo,že to od toho nemůže být.Na ten opstřik jdu 8.2. to je pondělí v 10hod tak mi drž palečky ať mě to moc nebolí a hlavně pomůže,já to vydžít už jsem toho vydžela hodně tak další zvládnu také hi hi to se mi to kecá...jo,bojím se ale vydžím to!!Já už jednou je brala ty antidepresiva a nic to semnou nedělalo tak jsem to vysadila,já chápu ,že jsem ze všeho už vyčerpaná a unavená ale blázen snad nejsem a vím,že se to vše odehrává od nervů a souvysí to s tím.Já se také chtěla objednat na masáž zlobí mě i krční ale teď jsem si uvědomila,že jdu na ten opstřik a to asi by nebylo dobré viď?Budeto chtít klid,tak se jich zeptám tam za jak dlouho můžu jít na masáž,jestli to budou vědět.To ti věřím,že jsi jak zmlácená ale to přejde a třeba bude líp,člověk už zkouší co se dá.S tou tekutinou nevím,nikdy jsem to neslyšela od čeho se dělá,ale snad je to stejné jak na gyndě to když tam je tak je to nebezpečné a je to zánět.Já už jsem také ze všeho jelen,také už ničemu nerozumím.Nevím,na co ty berou výtěry,to jsou zase novinky.
tak se opatruj a dávej na sebe pozor.
pa mám tě ráda
hezký den
petraceb
| 2. 2. 2010 12:25
Ahoj Stáničko,
nevim zda ti včera došel ten můj vzkazík na lide.cz nějak mi blbne net. Takže nevíš co to máš viď. Jen ne tu boreliozu a snad to nebude ani ten protivnej bechtěrev. Na tom obstřiku pod CT jsi byla nebo teprv půjdeš??
Dobře si udělala s těma antidepresivama, akorat by jsi na nich byla závislá a stejně nepomáhaj. Štvou mě jak na vše dávaj hned toto, jako kdyby člověk byl blázen viď.
Já jsem byla včera u nás v práci na masáži zad, teda ta mi dala čočku pani, nemůžu si na ně ani šáhnout jak to vše bolí, asi to bylo hodně ztuhlé tak proto.
Dnes jsem byla si zařídit to předoperační, tak já jdu na operaci s páteři a musela jsem na ORL, výtěr z krku a nosu , ale jo chápu je. Už se ničemu nedivim. To byl zážitek, mám totiž spešl dávicí reflex .
Čím to může být, že jsi taky bolavá viď
Já to mám taky jak na houpačce. Jsem se dne ptala mudrce jak to, že tam mám tolik vody na těch obratlech, on taky neví, prý jedině po zánětu, tak mě napadlo, jestli mi ty velké bolesti, když mi přijdou tak jestli to nedělá zrovna ten zánět.
Ale co mě překvapuje je to, že na rtg co jsem vám psala ,mám artrozu, atd atd a teď na MR nepíšou nic, že to mám v pohodě, tak komu mám věřit. MR je o hodně lepší a RTG je zas výborné na kosti a klouby tak nevim jsem z toho jelen.
Nadi pozdravuj Kačku a jak vám oběma je?
Ahojky děvčata
cumacek
| 2. 2. 2010 09:20
Ahojky holky a Adame
Tak se vám také hlásím.Včera jsem byla na neurologii a revmatologiii a dnes na odběrech krve.Neuroložka říkala,že budeme doufat,že mi pomůže ten opstřik pod CT a revmat. říkala,že to na bechtěreva nevypadá,že to lidi už maj od mládí.A ta borelioza se prý nemůže vrátit,že jí mám přeléčenou a já jí říkam ale před 2 roky prý to nevadí,já vím,že se ráda vrací fakt to je zdravotnictví.Koukám,abynám bylo lépe tak každého něco zlobí,je to hrůza.
Haní
To můžeš mít od toho jak to přemáháš,mě také stále tvrdí cvičit a cvičit ale já nevidím zádný efekt.Budu ti džet palečky aby ti bylo lépe.
Ráďo
Tady ti píši to číslo na ambulanci tam se můžeš objednat
257272397 jsou tam moc ochotný a klidně si vyžádej tu MRI od neurologa musí ti jí dát a tu si schovej a máš ji na pořád.na nic nečekej a objednej se na konzultaci a pak uvidíš co ti řeknou tady ti doporučuji specialistu je to dr. Chrobok u nej byla Broňa a já chodím k dr.Raefovi ty oba mě operovali.
A co vy všicni ostatní jak vám je?Mě stále stějně stále jsem bolavá a bolí to,ještě mi řekli,že bych měla brát antidepresíva,to už je to poslední blázna by země udělali už jsem je jednou brala a nic to semnou neudělalo tak jsem je vysadila.
Tak se všichni mějte hezky a dny bez bolístek
nebudu vás včechni jmenovat už je nás hodně.
pa pa mám vás ráda
Stáňa
pozdrav
srnka
| 1. 2. 2010 22:19
Ahoj holky!

tak vás zdravím po delší době.
Pavli, jak moc tě ta noha bolí? Mě po operaci taky bylo hej...ale pak začala noha zase táhnout. Ted je to čím dál horší...začala jsem to více zatěžovat.
Asi to bude tou zátěží na bederku.
taky cvičím, denně,ale celou hodinku.
Furt ležet se nedá...Ohýbáš se už?

Ostatnním přeji pěkný den, Broni, neboj se, dobře to dopadne.
Nezapomnte, že musíme bojovat a nic nevzdávat. Dny bez bolestí vám přeji.

Mě dr. řekl, že nemám spíchat do provozu...mám cvičit...
Ty hnusné bolesti po operaci vymizely, ale ta noha mě táhne furt stejně...přejde to vůbec někdy...asi to chce trpělivost.....
Zdravím všechny
anonym
| 30. 1. 2010 16:51
Pavlínko, Kačka byly na dynamice(stabilizace páteře).Má tam 4 šrouby.Já jsem někde četla, že pokud se necvičí poctivě, jak se má, tak to začne opět bolet.Musí se cvičit celoživotně na posílení zádových svalů.To víš, já se teď snažím dozvědět co nejvíce.Kačce doporučili , aby časem začala cvičit pilates medical, to je právě zaměřeno na záda, pro lidi po operacích a problémy se zády.Měl by to být zkušený fyzioterapeut.Né každé cvičení pilates je pro vás vhodné
.
Broničko, Tebe je mi moc líto, jako by nestačilo, že Tě bolí, ještě Ti to musí komplikovat neschopní lidé.Nejde o ně, tak je jim to jedno.No a ten doktor, co ti říkal, že tam není nic na operování, tak tomu bych asi teď nakopala.Kačku tehdy pustili z nemocnice s tím , že je ok, a do 3týdnů rozhodli jiní lékaři, že operace je nutná.Ono to hodně záleží na jakého trefíš doktora, a asi i hodně na tom, jak se zrovna vyspal.Pro některé jste moc mladé na operaci a ty starší se podle nich musí smířit s tím, že stárnou.Je to v tom našem zdravotnictví na nic.Držím Ti palečky, ať Ti ten příští týden začne vesele a penízky dorazí co nejdříve.
Vás ostatní moc zdravím i Adama a přeji zbytek víkendu bez bolení
Pavlínko
petraceb
| 30. 1. 2010 12:37
Ahoj Pavlí, teda to je divné, že tě to zas vzalo viď. Teda čím by to mohlo být, jedině zavolat panu doktorovi. Kéž by to třeba bylo jen chvilkové a třeba počasím, ale to nikdo neví. Budu ti držet moc palečky, aby tě to co nejdřív přešlo.
Pavlí, bohužel mi bolesti nepolevily, ale jsou zas tam jak byly, takže den co den kňourám, beru prášky na bolest a nic a to mám přitom malý nález. Jen se mi tam mydlej o sebe ty obratlové trny a mám vyšší obsah vody mezi tim. Ani nevíš jak já se těšim na tu operaci, počítám dny kdy na ni půjdu. Sice to zní blbě se těšit na vlastní operaci, ale už jsem svolná se všim, už se tim trápim od srpna 2008.
Měj sem moc krásně
Radečko taky tě tu vítám
Broni, uvidíš jak se ti po operaci uleví. Musíme to nějak vydržet viď. Hlavně se nestresuj, protože to pak bolí víc a víc.
Jsou to pěkný šmejdi, že ti nechtěj posílat včas peníze, atd. Mě nemocenská taky ještě nepřišla, jak jsem marodila těch 14 dní nebo jak dlouho.
Tak jsem si myslela, že kdy mám v pondělí příjem, v úterý budou operovat, že bych mohla ve čtvrtek do práce,ale to jsem se asi zbláznila

Mějte se pěkně,
Ahojky všichni.
Brona
| 30. 1. 2010 11:55


Ahojky lidičky.Zdravím všechny staré holky,Adama i novou Radku.Tak sem se konečně odhodlala Vám napsat.Jsem docela v depresích,jak Vám už Stanka psala,na Homolku nastupuji 5.5. a 6.5. mě opereje Dr Chrobok. Holky,já jsem z toho docela dost vykulená,protože nevím proč jsem si myslela,že to mám něco ůplně jednoduché ,ale né.Doktor mě tam vysvětlil,že mně vyříznou,nebo vysekají tu plotýnku,nahradí mně jí něčím jiným,dají mi tam 4 šrouby,a nějaké ty železa.Tak to jsem docela vyvalená.Výhřez tam mám prej 9-10 mm.A dr se divil,že ještě nejsem po operaci.Viděl tam záznam,že jsem tam u nich už byla u toho dr Paulů,nebo Pavlů,prej už sem mohla mít po všem.Jenže ten bývalej dr mě říkal,že tam není co operovat.
No a z dalšího soudku.Psala jsem na sociálku, udělala sem tam zase velkej poplach,tak ještě včera mě ze soc 2 krát ONI volali,peníze už mám prej spracovaný,i odeslaný,tak do 10 dní bych je měla mít.Na firmu sem taky psala,i volala,taky sem se vyhrážela medializací,jako i sociálce.Holky,já už měla zákaz volat a psát na soc i personální!!! To byl pocit,když Vám někdo říká,že pořád jen Vy sama otravujete,a nikdo jiný. Ale ted už mně slíbili,že to bude vše pravidelně chodit.Řekla sem,že po roku by to už bylo i vhodný. Kooperativa se zatim nehnula,ale dala si poznámku,na ted na pondělí,prej sůrně poslat,ale už to tento měsíc zase personalistka nestihne určitě udělat. Tak sem se zase vykecala,zase se někdy ozvu. Jsem docela vynervovaná,a zapoměla sem Vám poděkovat za Vaši podporu. Všechny Vás zdravím,a mám Vás .Přeji Vám hezké dny bez bolestí.Pa pa,Brona
anonym
| 28. 1. 2012 19:08
TO Brona:
Mohu se nesměle zeptat, zda jste už po operaci a vše je OK ? Také mne totiž u stejného pana doktora čeká na jaře operace krční páteře.
Mám ke všemu úzký kanál, to ale asi m áýme všichni s těmi dozadu vyčnívajícími výrůstky, jinak by tam bylo dost místa pro všehny.
Rovněž mne před lety odpálkovali, ale jinde, než na Homolce, tak věřím, že teď to bude dobré a předýchám to ve zdraví.
Díky za zprávu.
Krásný den
chita
| 30. 1. 2010 11:20
Ahoj děvčata,
přeji všem krásný den, v Praze nám krásně svítí od rána sluníčko. Hned je všechno veselejší.
Mám radost, jak jste mne mezi sebe hezky přijaly, člověk se necítí na tu bolest tak sám.
Trochu mne ale vyděsolo to vaše popisování pooperačního stavu. Majka je už dokonce po čtyřech operacích, to je hrůza. Naivně jsem si totiž myslela, že je po operaci klid, ach jo, to ji budu raději co nejvíc to půjde oddalovat.
Mirka mi psala o nějaké podložce na sezení, prý ji prodávají ve zdravotních potřebách. Co nejdříve si ji koupím, sedí se mi moc špatně. Hned mi brní a pálí nohy, zadek a bolí bederka. Je to nepříjemné. Máte s tou podložkou některá zkušenosti?
Zatím papa všem a krásný sluníčkový den, pokud možno bez bolestí, nebo s co možná nejmenšími.
Pááá, Radka
ahoj Pavlinko, snad to nebude nic zlyho a prejde ta noha,V lete nam bude lip.dej si na pocitac lazne
DORI
| 30. 1. 2010 11:10
Krásné ránko
nedinka
| 30. 1. 2010 09:12
Tak Vás tady všechny moc zdravím a vítám mezi nás Radku...

Já už třetí den cítím nohu...přesně tam, kde před operací...a to jsem od operace měla klid a je to poprvé, co o sobě dává vědět....Jsem z toho docela zoufalá, co to zase znamená....
Není to ta šílená bolest, taky to nebolí pořád...ale něco se mě nelíbí...Může to být tím, že cvičím jen 1x denně tak půl hodiny? Začala jsem i 2x týdně plavat, tak třeba i to může být příčinou...

Holky, já už třetí na operaci nechci!!!!!!

Nadi, Kačka má korzet a jí operovali plotýnku nebo ji tam ještě dávali ty šrouby jak Stáničce??
Majko, je hrozné, že člověk ani po 4 peracích nemá klid...
Mirečko, myslím na Tebe, jak Ti je??
Stáni, úplně ti ty lázně závidím...já zatím pořád neúspěšně volám do Třeboně
Broni, jsi v pohodě?
Peti, u Tebe mám pocit, že ty bolesti trochu ustoupily..nebo asi taky nemáš čas kvůli škole sem tak psát, že jo?
Haní, jak bojuješ Ty?
Radko, Tebe ještě jednou vítám..a pokud můžem jakkoli pomoci radou, jsme tu pro Tebe...Víš, jak mě holky odsud pomohly, když jsem musela na druhou operaci??? Nevýslovně!!!
Adame...pevné nervy...pak Tě budu žádat o rady...

Tak Vám všem přeju krásný den(u nás zase sněží, ach jo) a at Vás netrápí žádné bolesti....
ahojky tak vidim ze jsi Radka,asi mas tech 6 tydnu klidovy rezim, to jsem take mela.tak az potom cvi
DORI
| 29. 1. 2010 15:39
Cumacek
chita
| 29. 1. 2010 14:53
Ahojky Stáňo,
já tu MRI nemám u sebe. Všechno je na neurologii. Jenom mám propouštěcí zprávu a tam je to tedy popsané, to je pravda. Třeba by to i stačilo.
Počkám ale těch 14 dní, jestli se to nezlepší, jak mi slibovali. Dneska je to 7. den a dneškem by to už mělo začít působit a projevit se to.
Budu ráda, když mi napíšeš to číslo.
Tak zatím, pa a drž se
Radka

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
15. 6. 2025 20:05
14509
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Remi - Mirka
15. 6. 2025 20:23
73509
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12