Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Mirečko
petraceb
| 5. 12. 2009 15:14
Mirečko, no uvidíme zda tam zůstanou nebo ne. Ani jsem to nedělala kvůli doktorům, ale už fakt ze zoufalství, už jsem nevěděla co s tim mám dělat.
Vzpoměla jsem si, že když jsem byla prvně na tom CT tak jsem byla netrpělivá a našla si mail na primáře rentgenologie a on mi výsledek napsal do mailu a pak jsme si začaly víc psát a dokonce mi dal své číslo na mobila tak přemýšlím zda mu nemám napsat, ale né že bych chtěla udělat CT, ale zeptat se ho, zda by mi ho mohl napsat můj praktik, že se mi to vrátilo po úraze a že mě maj na Mělníku na za simulanta. Co myslíš?
Jinak ten čajík si udělám, ale mám zázvor sušený.
Broničko, ještě jsem ti zapoměla moc popřát k těm výsledkům z té onkologie, mám fakt radost, že to dopadlo dobře
pro moje holky
DORI
| 5. 12. 2009 15:08
No.. mhhm ....Petulko, jenze ty modriny mely byt viditelne aby te doktor s nima videl a to vypada, ze se i zahoji nez tam pujdes. Kdyz uz jsi to takto resila, To ja bych nemohla, ja bych se podrekla,proto uznavam jen pravdu, to se pak nemusis hlidat, abys se neprozradila, zjednodusuje to zivot.
Peti snad neee, ze chripku. Jen ne tu praseci. ja kazdy vecer jak si lehnu skrabe mne v krku, ale mandle uz nemam davno, a nechce se mi jit si neco dat na to hrdlo a prez den se to zlepsi, tak se ani nelecim, jen ty caje,Holky dneska caj jsem udelala pry na chripku ale jedinecny. Zazvor cerstvy nastrouhat se skorici a jablka dve to jsem povarila asi ve 3,5 l, hrnci, protoze mame tady tesare a tak i pro chlapi. Ten caj se pak osladi medem a citron, je uzasny a jak voni byt vanocema z toho. Ja davam i na krb(topime jen krbem) tak na nej dam hrnec s vodou, aby moc nevysusovalo kytky a nabytek a do toho nasypu skorici, to je prijmeny. obcas tam dam neco jine, podle nalady a obdobi, Mame parkety a ono to vysusuje to silne suche teplo, tak musime ten hrnec dolivat vodou porad,Nemame jeste obezdenou tu krbovou vlozku a tak to na tu litinu polozim, az se to obezdi nepujde to,..( To jen aby jste vedeli, jak to, ze to tak vyparuje moc,)
Tak si Peti uvar tento caj pry rozproudi krev v tele a je na chripku, pak se to cedi, ale ty jabka tam daji dobrou chut.

Snad se to bude u mne zlepsovat a cajema se vylizu.
Mirecko, ja uz jen koukam na lehatka a pocitam jak se do toho dostat, abych ho mohla koupit, Snad mne ty lazne zaplati pojistovna cele a budu moct jet, mozna i tam jsou lehatka, kdovi, ale mezi vanocema by byl cas se tomu venovat. Chteli jsme ho udelat,ale kdy by to bylo,
Ja bych take radsi nesla na operaci. a to co jsi opisovala si myslim, ze jsme meli dost podobne, ja take byla na vozicku a nesnesitelne bolesti. tak cvicim denne a porad chodim ted s ledvinovym pasem, jsem na nej tak zvykla, ze i pred tim tesarem taka chodim, ani si to neuvedomuji, zjistila jsem, ze je mi lip kdyz ho mam po cely den, ze to vubec neofoukne
Miri kdyz Te doktorka uvidi, bude myt radost, Pamatuji jak ja dosla na vlastnich a ta uplne nadsena ze mne,Jakou jsem ji udelala radost.
Vcera jsem dostala zas masaz olejovou, ted muz na mne nemel cas az jsem u toho usnula. Tak je mi dneska lip, zatim, jeste jsem ani necvicila. ale ted se na to chystam,
Mirecko, s tema cvikama opatrne, ja chodila na rehab, a cvicila a kdyz mi skoncili za dva dny myslim jsem se uz nehla a nechodila. pak jak v nemocnici za cas zjistili, ze mam prasklou plotynku vyhrezlou. uz mi pulku cviku zakazali. ohradila jsem se, ze mne to ucili a pry to nevedeli, ze je plotynka praskla, takze ne kazdy cvik je pro kazdeho, radsi Ti meli na rehabkach ukazat co je pro tebe. a co muzes cvicit, ten cvik co ja vzdycky na bricho cvicila od mlada, ten se nesmi napriklad absolutne i kdyz je to uz 7 mesicu myslim, Jeste mi to doktorka zakazal cvicit.jen co mam povolene. Tak aby jsi si Miri neublizila. Slysela jsem, (syn ma take plotynky obcas silene bolesti, on mi to rikal, ale nepujde k doktorovi. )pry na tom lehatku kdyz se lezi, se pak musi myslim 20 min, lezet ve vodorovne poloze aby se tam nic nezacvaklo. Delas to? mne to pripada, ze to ani nejde na tak labilnem lezet vodorovne pak, Mam nadvahu.Po 3 detech jsem mela 49 kilo a jak jsem pak cekala holku a rok jsem ji kojila, uz to slo na horu a zustalo mi to, Holky mejte se krasne, ja porad podstrojuji chlapum, aby meli co jist a nechce se mi pustit do prace zatim, Teda kdy ja uklidim..to nevim, A tak jsem se letos nechtela honit a nervacit.
pa milackove mejte se hezky Mirka
operace
Mirad
| 5. 12. 2009 14:21
Jéžiš, Miri, já se chci operaci vyhnout... přesný termín ještě nemám. Doufám, že jak uvidí, že se to zlepšilo nebudou mě nutit! Ale když mi těm doktorům tak věříme...... .V pondělí jdu poprvé na kontrolu od propuštění z nemocnice, chci požádat o lázně, protože cvičit doma nějak nestíhám......a doufám, že mě pochválí až mě uvidí. Relativně mám čas 6 měsíců do operace na celkové vylepšení.

Stáni děkuji za cvičení. Je to prostě to co potřebuju. Hned mi to děti vypálí na CD a začnu. Kdyby nějaký soubor byl vadný ozvu se. MOOC DĚKUJI!!!
Mirka2

Neslyšely jste holky o cvičení SM doktora Smíška z Prahy?? Když jsem mu poslala moje MRI odepsal, že mám povolené břišní svaly a operaci se vyhnu, když budu
2x denně cvičit jeho cviky. Stránky jsou velice zajímavé (http://www.smsystem.cz/) až na ty ceny.....
Ahoj rodinko
petraceb
| 5. 12. 2009 12:10
Pavlínko, jsem moc ráda, že už jsi doma. Jaká byla cesta? Asi nic moc vid. A jak ti je?
Dobře, beru tě za slovo, kdyžtak půjdem spolu .
Broni, jsem moc zvědavá co ti řeknou, já kdybych mohla tak jdu na operaci asi hned, když nic jiného nezabírá.
Stáničko jak se cítíš? Mě je furt zle, antibiotika nechtěj nějak zabrat, tak si myslim, že budu mít nejspíš chřipku.
Mirečko, já to video taky viděla, je tady na tom našem foru, asi na 4 nebo 5 stránce, je tam odkaz. Ale je to hustý, jak za 16 dní už rajtoval na koni, to nepochopim .
Jinak následky z kladiva jsou takové, že je to stále na dotek bolestivé, i když si lehnu na záda a prý tam mám modré modřiny .
Měj te se moc hezky a pěkný víkend
pro holky
DORI
| 5. 12. 2009 11:37


ahoj holcicky, Broni jsem rada, ze mas MR za sebou, ted jen co reknou, co tam videli. Jestli bude operace nutna, Zajimave, ze mne to neudelali jen CT, Pry na MR jsou nekdy trochu jine vysledky jak na CT.Nezapomen hned dat vedet co rekla doktorka
Peti a co Ty ? delas neco se sebou ?a co nasledky toho kladiva? uz se to sklidnilo?
Pavlinko, jsem rada s tebou, ze jsi uz doma, a vse zle je za Tebou, Take , ze to dobre udelali. Vcera jsem si pustila video s lidma, co operoval Mudr, Chrobok, a jsem z toto uplne vedle, je tam muz s konem, pry se mu nejak stavec vysunul, vyrustky udelali a pak ukazuji operaci jak mu delali, F U J!!!! Pry myslel, ze bude chromy a musi kone prodat, , az mne bricho bolelo, z te operace. musela jsem se i chvilku odvratit, holky, to bylo neco, a pak za par dnu chlap sedi na posteli, Ja zirala,..... vzdyt kazdy 6 tydnu nemuze sedet, mezitim mluvil Mudr, Chrobok.a jeste jeden kamarad tam jeho je, co ho operoval z boxu.Holky, ted si sednete. Ten chlap s konem jak sedel asi po tydnu na posteli, dekoval strasne doktorum .pry to delali novou metodou. a za 16 dnu, opravdu za 16 dnu sedel na koni a jezdil, Pry nejakou novou metodou to delali, ted nevim jestli rozperky a titanove srouby dali tomu boxerovi, nebo tomuto, ale jezdil na tom koni a jak slezl ukazal zalepenou ranu ,ktera fakt byla cerstva jeste mu to odlepili a ukazal to na kameru, ze ma tam podpis od Mudr, CHroboka, chtela jsem se podivat jak vypada, ze se kazdy do nej tak zamiluje, tak jsem si dala Mudr,Jiri Chrobok a tam toto vyskocilo, vic teda, ale na jednom bylo toto video.
To by mne teda zajimalo, co to je za novou metodu, ale zavidela jsem tem jeho kamaradum, ze si s takovou kapacitou tykaji a pak je tak super odoperuje, kdyz jsou kamaradi.

Tak Vas vsechny zdravim, Hani, uz jsi zdrava? Mirko 2 ty se chystas na operaci i kdyz se to tak upravilo? Mas dokonce ,jak jsem vyrozumela i termin operace.
At mate vsechny krasny adventni vikend v klidu a pokoji a hlavne bez bolesti. Mirka
Broňičko moje
cumacek
| 5. 12. 2009 11:05
Ahojky miláčku
To jsem ráda,že to máš za sebou a ustála si to,To je škoda,že ti nedeli tu zprávu do ruky,ale koukni schválně na to cd,já to tam viděla.A jak si oslavovala,doufám,že si se nám neopila,já si dala trochu za tebe. Tak se hezky vyspinkej a odpočívej
pa moje zlatíčko
Mám tě ráda

A také zdravím všechny ostatní a přeji hezký víkend a bez bolístek.Mě včera bylo celkem fajn tak jsem zvědavá jak bude dnes.A co vy děvčata jak vám je.
Ta naše Hanička na nás nemá nějak čas,jak pak jí asi je?
Tak pa všichni se opatrujte
pa mám vás všechny ráda
Pavlíko
cumacek
| 5. 12. 2009 10:58
Ahojky Pavlínko
Tak tě vítám zase mezi námi.Jak píšeš,že si psala vzkaz a že se ti vymazal,tak se mi to včera také stalo.najednou když jsem to odesílala tak mě přestal jít internet,to je k n...í-.
A jak se cítím,mezi svými,určitě báječně.Hlavně odpočívej a hezky hajej a nic nedělaj ať se ti to hezky hojí a jsi v pořádku.
Myslím stále na tebe asi jak ti je?Myslím,že už fajn,když si doma.
tak pa dávej na sebe pozor a opatruj se a dny bez bolístek.
Mám tě ráda
Dobré ráno kočičky moje.
Brona
| 5. 12. 2009 09:40
Nedinko,taky Ti děkuji za přáníčko,jste všechny namně tak milé. Já už sem doma z té MR.Dalo se to vydržet,jen mě několik krát trhlo v obou nohách,to asi jak mě ta plotýnka tlačí na nerv,tak nevím.Schválně sem to teda určitě neudělala.Mám u sebe jen CD z té MR,takže zase nic nevám.Správu prej pošlou mé neuroložce,tak jí v ůterý zavolám,jestli už to má.Dnes sem toho taky moc nenaspala,jdu si skusit zdřímnout.Pak se podívám na to CD,jestli tam něco uvidím.Zatim se všichni mějte,moc Vás zdravím.Bože,jak mi vadí,že sme takový chcípáci.Pa pa Brona
krásný den všem
nedinka
| 5. 12. 2009 09:01


Začnu tím nejdůležitějším...
Broni, dodatečně všechno nejlepší a nejvís toho zdravíčka...
Zítra na Tebe budu moc myslet, at Ti MR dopadne co nejlíp..ani pro mě to nebylo nejpříjemnější vyšetření, když jsem musela nehybně ležet, navíc, když mě šíleně bolela ta noha..Zvládneš to.... Myslím na Tebe
Jinak jsem Vám tu včera napsala sáhodlouhý vzkaz a jedním ukliknutím mě to zmizelo..už se mě to tak stalo víckrát a to je na šlakatrefení...
Peti,pokud s Tebou nic do začátku příštího roku neudělají, tak Tě beru sebou na kontrolu a tam tě můj dr určitě vyšetří...Na tu kontrolu jdu první týden v lednu..
Haní, jsi v pohodě?
Stání, jak Ti je?

Zdravím Mirečku, Marťu a ostatní...
AHOJKY RODINO !!!!!!!!!!!
Brona
| 4. 12. 2009 20:36
1)Mooooc Vám všem chci poděkovat,za přáníčka.I tady na diskuzi,i e-mailové,i sms.Dříve sem se sem nějak nedostala.Takže moc Vám opravdu ze srdíčka děkuji.
2)V noci mi na ůčet naběhla nemocenská,takže alespon na nejnutnější výlohy mám .
3)Tak dneska sem holčičky měla záhul ,já od rána běhala s průjmem,byla sem na kontrole na té onkologii .Na odběru krve sem už byla,takže dneska byli výsleky u mé paní doktorky.A ta zase měla narozeniny včera .Takže sme si popřáli jedna druhé,a pak mě řekla,že krev je dobrá,není tam rakovina,a držte se,já,co mám 50 KG i s botama ,mám vysoký cholesterol.Ted dělám holky frajerku ,ale ráno bych snad ani kapku krve nepustila.Takže je to dobrý,kontrola 3.12.2010.Ted ještě 22-1.2010 jsem se objednala zase na mamograf a ultrazvuk s těma prsama,at máme prej klid .
4)A jahůdka na konec ,zítra ráno valím na tu MR,na 7.30 hod.Tak sem zvědavá,co mě tam napíšou,co tam uvidí.Podle toho by se asi mělo na té Homolce rozhodovat .Tak držte palečky,myslím,že tam se leží na zádech ,a to já nezvládám,tak se tam snad dám přivázat ,abych se nehla.(to je legrace.)Takže pak se na pc snad dostanu dříve,a hned se Vám pokusím podat hlášení .Zatim Vás moje rodinko moc zdravím,a ještě jednou Vám děkuji,za pomoc,a podporu..
MÁM VÁS MOC RÁDA .
Broni
petraceb
| 4. 12. 2009 18:32
Broničko,
přeju vše nejlepší k Tvým narozeninám. Hodně štěstíčka, lásky a hlavně moc moc zdravíčka.
Mám tě ráda
Stánička
petraceb
| 4. 12. 2009 18:06
Ahoj Stáni,
no já psala, že se radči nebudu radovat předem. Asi to nevyjde. Pan dr teď sloužit nebude nějaké dny. Prý mám zkusit jejich ambulanci a buď mi to CT udělaj nebo ne, podle diagnozy. Tak nevim zda tam vůbec jezdit, když to neni stoprocentní.
Já bych ráda k dr Chrobokovi, ale můj nález už viděl v březnu, měla jsem na něm 3mm s lehčí kompresí durálního vaku a s tim prý nic dělat nemohou. Proto bych potřebovala to nové CT, jestli se to nezvědčilo.
Taky tě mám ráda. papa
Ahojky bábo
Mirad
| 4. 12. 2009 16:08


Posílám ti skype (mirkaadam13) zrovna mi ho dcera vytvořila.... a děkuji za cviky...
Bohužel už mi splynulo vše dohromady co holky máte ale já
mám výhřez ploténky s velkým útiskem sedacího nervu. Byla jsem nepohyblivá a 2 měsíce na vozíku.Proto operace nutná hned po MRI ale pro trombozu odložena o 6 měsíců. Proto lehátko a cvičení, protože nic jiného nemůžu. Teď už nic nezlobí,vozík jsem odložila , jen se bojím, že se to vrátí.

Jsem ráda, že na to nejsi sama...... přesně " v nouzi poznáš přítele (zlatíčko)"

Mirka2
Ahojky bábo
cumacek
| 4. 12. 2009 14:34
Ahojky Miruš 2
To máš pravdu,že jsme stejně staré.Já jsem skopec-beran a mám jednu dospělou dceru,jsem rozvedená ale těď jsme teprve šťastná mám hodného přítele,je to moje zlatíčko.Nebýt jeho,tak nevím jak bych to zvládla a přežila byla jsem na tom špatně.A co ti budou operovat,výhřez plotýnky nebo něco co mám já.Jestli tě to stále zlobí,tak je lepší a asi i nevyhnutelná operace.Uvidíš,pak se ti uleví,to víš,každý to má jiné jak před tak po operaci.To jsem ráda,že ti to léhátko pomohlo od těch největších bolestí a je ti lépe.Znám jednoho pána a ten si ho chválí.Mám cviky ale nejdo poslat ani sem ani na emeil jen skype jestli máš.
Tak pa a dávej na sebe pozor a dny bez bolístek.
Stáňa
lehátko
Mirad
| 4. 12. 2009 14:17
Čauky bábo , pokud koukám, tak jsme stejně staré. Je mi 45 a jsem v Blížencích. Mám 2 dospělé děti a supermanžela, který mě opečovává.....
Jsem z Nového Jičína a operovat mě budou v Ostravě na Fifejdách..... Dr.Síla. Prý je dobrý.... ale na tu moji krev asi krátký.
Holky fakt si myslíte, že ty operace jsou nevyhnutelné??? Já ještě pořád doufám, že uniknu.
Zároveň hledám dobré cvičení na zpevnění zad a břicha. Pokud máte s nimi dobré zkušenosti posílejte, posílejte, posílejte.......
S lehátkem vše stejné. Čím dál více chodím a i noha si zvyká. Hlavně bez bolestí.....To přeju i Vám a na vánoční úklid se vyprdněte zdraví máme jenom jedno

Mirka2
Pro Broňičku
cumacek
| 4. 12. 2009 14:05
Ahojky, ty náš oslavenče.
Přeji ti jěště jednou vše nej nej.Hlavně moooc zdravíčka spousti štěstíčka a hodně lásky vše ostatní přijde samo.
Tak na zdraví
Mám tě ráda miláčku
Martinko
cumacek
| 4. 12. 2009 14:01
Ahojky,jak psala Péťa hezky jsi to napsala,rodinko to jsme taková malá rodinky a to dobře,že jsme se poznali a můžem si tu psat o všem a pomoc a poradit a podpořit se na vzájem,to je super!!!Jak píšeš o vánočích,tak já mám také ráda tu atmosféru,ale jěště lepší to bylo když dcera byla malá,to je pak nádhera když se na ní koukáš jak rozbaluje dárky a má znich radost.No, a vy jste dostali hezký dárek pod stromeček.A ty máš Martí dvě děti.
Držím ti palečky aby ti ty masáže pomohly.
Ty cesty z těch nemocnic jsou hrozné,já ani nemohla když mě propoštěli podruhé z té nemocnice ani slést z léhátka,byla to fuška.Jaké máš cvičení,já mám stažení z mp3 je také dobré a pak mi naučila na rehabilitaci na Homolce cviky s míčem,na zpevnění korzetu.
Tak se opartuj a dávej na sebe pozor .
A pozdravuj děti. pa pa kočičko
sluníčko moje
cumacek
| 4. 12. 2009 13:45
Slávatak konečně snad s tebou začnou něco dělat to je super zpráva,mám za tebe radost ani nevíš jakou
Zlatíčko,já když šla na Homolku tak jsem také měla od února MRI a od prosince CT a vzali mě a pak udělali novou MRI a podle toho to pak hodnotili,tak bys takm klidně mohla.Já také měla potruzi to je výhřez 5mm a k tomu tu degenerovanou plotýnku.Ono nezaleží jak je velký a kam tlačí,to oni říkají,že to nic není.A jak dopadli písemky,snad dobře a jakou školu děláš?Já vím,že je Chrobok šikula!!!!!!!!
Tak pa zlatíčko a napiš až něco budeš vědět jů?
Mám tě ráda
Martinka
petraceb
| 3. 12. 2009 18:58
Martinko, to jsi napsala moc hezky. Je to pravda, jsme rodinka, sice virtuální, ale jsme.
Taky jsem ráda, ale zatim se nebudu radovat předčasně. Kolegyně si myslí, že když mám tu angínu tak neví zda mě přijme, abych nenakazila další pacienty, ale prý jako akutní by mohl tak uvidíme.
Tak to máte každý rok krásně Vánoce, a kor když jsou u toho i narozeniny. Takže si vlastně dostala ten nejrásnější dárek viď, když vás pustili z porodnice.
No saniťáci prý jezdí jak pr.... Taky jsem zvědavá jak to Pavlínce dopadlo, hlavně že už je doma.
Je dobře, že ti rehábka pomáhá
Hezký zbytek večera
Čauky rodinko
Martina12
| 3. 12. 2009 18:52
, Péťo, to je skvělý, kdyby tě ten doktor přijal a ještě ze známosti. Jen ať je to brzo, ať je to dobrý doktor (ale v Tomayerce bude), a ať zjistí od čeho to máš a poradí, jak to léčit.
Stáni, s malou se těšíme na Vánoce, docela si na předvánoční přípravy a atmosféru potrpím, mám to ráda a doufám, že holky jednou budou taky dodržovat tradice. Ještě má před vánoci narozeniny (na štědrý den nás pouštěli z porodnice), tak slavíme o to víc. Dneska jsem byla na masáži (prvně u nové masérky) a byla dobrá, teď jsem, jak kdyby mě někdo zmlátil i krk, ale to je dobře, nějaké šimrání nemá cenu.
Taky jsem myslela na Pavlínku a na cestu sanitou takovou dálku. Mě kdysi vezli sanitkou po operaci žlučníku a jel jak hovado, vymetl každou díru a já myslela, že snad bolestí nevydržím, ale vydržela . Nic jiného nám nezbývá, než vydržet. Jinak myslím, že mě pomohlo hlavně a jenom cvičení. Mám sestavu od rehabilitační a je to na břicho a na záda, protahování atd. Má to něco do sebe. Tak se všechny mějte moc, moc hezky.
Stánička
petraceb
| 3. 12. 2009 17:48
Ahoj sluníčko Stáničko,
no dr Chrobok umí vážně hezky šít. To je pravda .
Snad ti ty lázně pomohou a snad už to horší nebude, ale jen dobré.
Já mám doma cédéčka jak z CT tak i z MR, ale jsou právě z toho února a na nich je jen ten 3mm protruze disku L4/5 s kompresí na durální vak. Chtělo by to právě nové snímky.
Už jsem doma ze školy, pár písemek mám za sebou.
Mluvila jsem s moji kolegyní z práce a představ si, že naše druhá kolegyně má kamaráda neurologa v Thomayerce a prý mě kdykoliv přijme a udělá CT, dnes za ním šla tak čekám na sms kdy mohu přijet. Mám z toho velkou radost tak snad to klapne a konečně se přijde o co jde.
Taky tě mám moc ráda. papa
Miruško moje
cumacek
| 3. 12. 2009 14:01
Miruško miláčku,moc ti děkuji za ten kostival,jsi moc hodná.A když mi dojde tak to mám zase zalít francovkou a jek dlouho se to tam smí dělat myslím kolikrát to tak můžu zalít něž přestane učínkovat.To máš pravdu,že jsem to přehnala s tema krůtame,ale jinak to nešlo,musela jsem jím pomoc,přítela mamka má také problémy ze zádama,má skříplej nerv a dotoho dostala pásový opar tak jsem jí nemohla v tom samotnou nechat.Já vím,jsem blázínek ale zvládla jsem to,jsem dobrá,musím se pochváli,já vím samochvála smrdí jak se říká.A jak je tobě zlatíčko moje . U mě je to jednou tak a po druhé zase jinak prostě sřídavě a oblačno,ale řeknu ti je to občas už na hlavu už to trvá moc dlouho,už to bude v únoru 2 roky.tak už bych mohla mít pokoj,říkám si komu jsem co udělala,nebo ,že mě někdo proklel,říkám bejvalí manžel.
Tak se opartuj a dávej na sebe pozor miláčku mám tě ráda

Holky a zítra tu budem slavit,Broňička má narozeniny.Tak na zdraví to potřebujem tady všichni.

Martí,nebe taky zdravím,a jak se cítíš? Už je lépe. také na tebe myslím a co malé zlatíčko tvoje.
Tak pa a dny bez bolístek
Ahojky děvčata
cumacek
| 3. 12. 2009 13:47
Ahojky Haničko
Tak tě zase vítám mezi námi,už jsem měla o tebe strach ,co je s tebou,že nepíšeš.A ty se tak pilně učíš a co děláš za školu,jestli se můžu zeptat.A jak ti je zlatíčko,co nožička?je lepší.Tak se opatruj a davej na sebe pozor úa mám tě ráda
Mišuško miláčku,moc ti děkuji za ten kostival,mažu mažu a natíráme olejem.to máš pravdu,že jsem to přehnala s těma krůtama,ale jinak to nešlo,musela jsem jím pomoc,přítele mamka má také problémy ze zády má uskříplý nerv a dotoho dostala pásový opar tak jsme na tom byly stějně,já vím já hůř,ale zvládla jsem to nemohla jsem jí v tom nechat samotnou,musím se sama sebe pochválit,já vím samochvála smrdí jak se říká.A jak je tobě zlatíčko.U mě střídavo,jednou tak a podruhý jinak,je to prostě na hlavu,vždyť to znáš co ti budu povídat!!!!
tak se opartuj a dny bez bolestek mám tě ráda

Mirko2
Jsem ráda,že ti to lehátko pomáhá,to je super.Také to holka nemáš jednoduché ale neboj bude líp po té operaci,daj tě do kupy a kde tě maj operovat a odkud jsi a kolik ti je let,to jsem ale zvědáva bába viď?
tak se opatruj a dávej na sbe pozor pa pa
Pavlínko moje
cumacek
| 3. 12. 2009 13:28
Tak tě vítám doma,znad tě pustili.Jsi určitě ráda,že si mezi rodinou a přátel.A jaká byla cesta sanitkou,snad jsi to přežila v pořádku,já to měla kousek a byla to hrůza a ty takovou dálku,ty drncáky ty člověku nepřidaj.Ale jsi doma a to je důježité.A teď už to bude jenom lepší a jepší a budš brzy jako dříve.A jak se cítím?Stále na tebe myslím,jak ti ajak se ti daří zlatíčko.
tak se opartuj a hezky hajej a nabírej silu,ať si na vánoce trochu fit.Pa mám tě ráda a jsem s tebou zlatíčko
Sluníčko
cumacek
| 3. 12. 2009 12:21
Ahojky Péťulko moje
Já stále na tebe myslím,jak ti je?Nejsi blázen,že se tlučeš kladivem ale můžeš si ublížit jěště víc,já vím,jsi bezradná zlatíčko,ale to už nedělej!!!!!!
Ty nemáš ct ani MRI doma,to já mám všechny.Můžeš si nechat udělat nové kde ti to dělali,já ti první jsem si taky nechala znovu udělat.Ať ti obvodák napíše papíš,že potřebuješ aby ti je udělali znovu,mají to tam uložené a budělají a budeš to mít doma a můžeš něco dělat.Buď ti to udělají na pořčkaní nebo do druhého dne.
A jak ti je dnes zlatíčko,já chvili zase stála a začlo mi to bolet a teď jsem cvičila,tak se to sned uklidní.
To mám hezkou jizvičku,tu určitě zašíval dr. Chrobok to je šikulka viď? Umí dobře šít hi hi.A tu koupelnu už nemám ale byla super,jinak to nešlo,nezvedla jsem vůbec nohy tak jenom tam jsem vlezla,ale teď už lezu do vany i už jsem vní asi 3 seděla,musím trénovat do lázní.Ale vůbec se mi do nich nechci,vím jak mi po nich bylo vloni a jak to tady čtu nebo jinde na plotýnkách,tak jim je jěště hůř,tak má s toho strach aby nebylo hůže něž je.A ty koukej někam už jed,tak vyskoušej víc nemocnic,doprkýnka musí ti někde už pomocdržím ti moc palečky a stále na tebe myslím
pa kočičko moje mám tě ráda a jsem s tebou.Tak ráda bych ti pomohla ale nevím jak!!!!!!!!
Marti
petraceb
| 3. 12. 2009 09:09
Ahoj Martinko,
to s tim kladivem jsem neudělala, abych si víc uškodila schválně, ale už je to ze zoufalství. Když mě brněla těch šest let ruka tak už jsem s ní třískala do zdi, ale to bylo tim, jako kdyby si ta ruka o to sama říkala. Máš pravdu, dr Chroboka zkoušet nebudu, když nemám žádný rtg tak to nemá cenu.
Hlavně, že mi předevčírem jak jsem jela na ten Mělník do telefonu řekla, že by byla dobrá hospitalizace a rtg a když jsem tam tedy přijela tak mi tvrdila, že jim nefunguje CT a o hospitalizaci neřekla už ani slovo. Prý chodim normálně tak to žádný výhřez není a prý nechápe co mě tam může bolet, když tam nic nemám. Že jsem měla v únoru MR a to stačí, prostě jim nevysvětlim, že se mi ten úraz stal před měsícem, že by to chtělo nové rtg. Jsou jak tataři. A děsně lžou, CT jim určitě šlo, protože si pak záchranka přijela pro paní, která měla krvácení do mozku a dávali jim cédéčko z CT tak to muselo fungovat. Pak mi do zprávy napsala, že v únoru jsem měla MR, kde nález minimální protruze disku bez koprese durálního vaku, přitom mám ve zprávě z CT, že ten kontakt s tim durálnim vakem tam je. Nejvcí mě dostaly jejich webovky jak tam píšou kolik jejich lékařů maj atestací, a že na pacienty čeká příjemný personál a skvélé pokoje. Když jsem tam ležela na kapačkách, který mi stejně nepomohly tak jsem musela mít tašku s věcma pod postelí, protože nebyla kam dát a prachu jak ....
Jedině zajet někam třeba na Bulovku, ta je k nám nejbíž nebo znova ten Karlák a poprosit je zda by mě nechtěli, že Mělník stojí za dvě věci. Jéé je mi dneska zle od tý angýny a ještě ty blbý záda, nejhorší je, že musim do tý školy kvůli těm písemkám a tu mám v Praze.
Měj se moc krásně a bezbolístkově. papa
pro Hanču
petraceb
| 3. 12. 2009 09:00
Ahoj Haničko,
jsem zvědavá co ti řekne neurolog, že tě stále tahá ta nožka, asi byl ten nervík hodně poškozený tak to chvilku potrvá než se dá dohromady, ale to čekání je neúnosný viď.
Já právě byla před týdnem na Karláku na tý neurologii, prý by mi rádi pomohli, ale nechtěj fušovat do práce Mělníku. Jedině je zkusit otravovat, ale na Mělník už nikdy.
Přeji hezký den, mám tě ráda, papa
Ahoj holčiny,
Martina12
| 3. 12. 2009 08:07
Pavlínko, moc ti gratuluji, že tě už pouští domů, že jsi bez bolestí - hurá. Ať ti to vydrží až do smrti. Doma se šetři a nic nedělej, i když je to těžký. Každá operace, která dobře dopadne, je pro nás neoperované, naděje na lepší zítřky .
Péťo, to snad nemyslíš vážně s tím kladivem. Je to hrozný, ale chápu tě. Já myslím, že na Homolku bez CT a MR nemá cenu jezdit a jako akuťáka tě taky nepřijmou (to mám vyzkoušený), odkázali mě do nemocnice, kam spádově patřím - jo v dnešní době. Na Homolku jezdí lidi z celé ČR, tak by se tam asi z toho zbláznili. CT a MR ti můžu napsat neurolog a toho můžeš změnit. Jestli jsem to pochopila, tak je to ten samý, co slouží taky v nemocnici? Každopádně jdi na neurologii (vem si třeba berle, jestli máš) a trvej na kapačkách, věřím, že aspoň trochu by ti pomohly a na tom, že chceš CT, že jsi měla úraz a jestli na Mělníku nepořídíš, tak jdi jinam, určitě můžeš jít kam chceš, ale musíš se objednat a říct, že už bolestma nemůžeš vydržet. Já to udělala taky tak a neuroložka mi napsala, co jsem chtěla, ale pak jsem stejně skončila v nemocnici. Šla jsem tam s berlema a hned si mě tam nechali a opravdu pomohli. Tak zkus jít jinam, ať už s tebou něco dělají.
Broni, na tebe taky myslím a moc držím palce, aby výsledky byly dobré (jako by záda nestačily), dej určitě hned vědět.
A na Vás na všechny taky myslím, ať je nám na svátky líp, ať si je užijem s nebližšími v pohodě a ne v depresi z bolestí. Já už jsem na tom trochu lépe, sice do nohy to pořád bolí, ale už se to hodně zlepšilo. Už chodím cvičit, dneska jdu na masáž, tak doufám, že to aspoň nějaký rok vydrží. Dýl než tři roky mi to nikdy nevydrželo, tak aspoň ty tři a pak znovu peklo. Tak ať v pekle jsou jenom čerti a ne my
prosinec
srnka
| 2. 12. 2009 23:23
Ahoj holky ,tak jsem tu po male odmlce.

Paji, jsem ráda, že jsem ti mohla pomoci,Jsem ráda, že ti je lépe a už budeš hezky doma mezi svýma nejbližšíma. to je nádherný pocit.vid- Hlavně nic neuspěchej, vážně se neohybej a spinkej. Je to asi fakt normální, že človvěk po té operaci spinká a spinká...teda já aspon spala furt..
Napiš nám, jaká byla cesta sanitkou dom a jak ti je...Mám tě ráda....zastávám stejný názor,,něco zlé je k něčemu dobré...(jak jsi někomu tam psala..)
Peti! pro pána jána...ti doktoři jsou fakt děsní, seber se a běž totálně někam jinam!at s tebou něco dělají ksakru...mysli na sebe a jak to budeš dělato svátkách...to budeš jezdit na pohotovost se cívkovat...nenenene , holka, děláš mě starosti.....Myslím na tebe a drž se, musíš to vydžeta věřit v lepší dny
Mirko 2, to je super, že lehátko funguje..
Broni, operace je nepříjemná, ale ten sla stný pocit po ní, že tě to nestřílí do nohy,,,velký bolesti pryč...je fakt, že záleží ,jak se jim to povede...ale fakt bych se toho už nebála a šla bych do toho klidně znovu...chce to jen odvahu a hlavně tomu veřit...a nepoddávat se negativním myšlenkám..víra tvá tě uzdraví,...
Jak je ostatním holkám?Mám vás všechny moc ráda..
Pracovala jsem něco na notasu. Jeden ukol mám hotov, ještě mi zbývá další...Jak ležím a mám notasa na stolečku na nohou a hlavu podepřenou peřinkama, začala mě nechutně bolet krční páteř. Je to další nesnesitelná bolest..navíc mě z toho bolí hlava...takže se u toho nechci tolik zdržovat...ted budu potřebovat masáže i krční páteře a rhb..
Podběl jsem nepila, ale vařila jsem si jiný bilinný čaje a jsem už fit...Noha táhne furt....jsem zvědavá, zda někdy přestane,,,dělá mi problém dlouho stát na jednom místě...

mějte se pěkně a mám vás všechny moc ráda...
Příští týden jdu k neurologovi a ak budu jezdit na rhb,konečně se dostanu mezi lidi , jupí
pro Mirečku
petraceb
| 2. 12. 2009 20:13
Mirečko, já bych si fakt nafackovala. Co jsem to zas udělala, teď tu kňourám jak ... Je to horší. Co chceš od vola.
Ale aspon jsi mě rozesmála , jsem si představovala jak si to tluču a plotna jde zpět .
To asi bude dneska noc. Já tedy zítra zkusim zavolat na tu Homolku, ale nevim co řeknu sestře až se mě zeptá jestli mám snímky z CT nebo MR, já je nemám, nikdo mi je nechce udělat tak nevim zda mě kvůli tomu neodbyde. Vymyslim si nějaký úraz, nějaké tahání beden říkat nebudu. Akorát, že mě objedná asi až na únor si myslim. Bronička tam jde koncem ledna. To do tý doby nevim zda vydržim, ale asi budu muset.
Na Mělník už opravdu nemá cenu jezdit, maj mě tam totiž za simulanta. Jsem slyšela od sester jak říkaj to je zas ta ....
Děkuju, ty se taky pořádně z toho vylež. Jako kdyby nestačily záda viď. papa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
17. 6. 2025 19:45
14519
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
17. 6. 2025 21:43
73518
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12