Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Pro Petu
DORI
| 2. 12. 2009 20:04
Ahojky Petulo, je mi uplne zle z toho jak jsem cetla, ze jsi se takovou dobu kladivem tloukla do plotynek.Jeste kdyz je mas spatny. Nechci ani vedet jak jsi si mohla ublizit, A jak Ti je berusko? Necitis zhorseni: Uz nam jen zustava doufat, ze jsi si jeste vic neublizila. vis co by byla sranda? kdyby ze si tim kladivem tu plotynku nacpes zpatky. ale to je velice nepravdepodobne. Peti vis co, radsi kdyz dojdes do ordinace zustan tam a rekni ze se nemuzes hnout proste a vse si napis at nic nezapomenes co te boli a jak, Rekni ze trvas na tom, aby Te konecne vysetrili, jakou dobu se jen tahas s tim a nemuzou rict, ze Ti nic neni kdyz se nikdo nepodival na tebe na CT ani MR.Nebo, ze se budes stezovat,a uz nemuzes dal takto trpet. Nebo at jde tata s tebou.Nedej se Peti ale kladivo uz nech tatovi v naradi radsi. pa a drz se, budu cekat co noveho bude s tim nekdo konecne delat.Drzim Ti palecky a uzdrav se i s tou anginou ahojky Mirka
Dorinka
petraceb
| 2. 12. 2009 18:39
Ahoj Mirečko,
tak uvidíš s tim lehátkem, snad to dopadne dobře a budeš mít jak lázně tak i lehátko. Máš pravdu, měly by to dávat za malou cenu, když to člověka trápí. To samé je s brýlema, člověk nemůže za to, že špatně vidí a chtěj za ně takové peníze.
No s tim kladivem je to pravda, asi dvacet minut jsem se bouchala do těch bolavejch obratlů. Vím, jsem krá.., ale už jsem nevěděla co s tim mám dělat. Je mi hrozně do breku, když čtu jak lékař někomu pomohl. Sice mám velkou radost, že tomu dotyčnému pomohl. Ale taky bych chtěla. Nic zlého jsem nikomu neudělala tak nevim proč mě tak ty Mělničáci trestaj.
Taky na tebe něco leze? Na mě už od včera, asi angína, to piju furt čaje a nějaké kapky. Kdyby to aspoň hned pomohlo viď.
Přeji hezký večer. papa
pro Pavlinku
DORI
| 2. 12. 2009 17:59
ahoj Pavlinkoani se mi nechce verit, jak to uteklo, Holka Ty jedes zitra domu. Budes vubec spat ? Od radosti.Nebudes trpet cestovni horeckou?
Ani nevis milacku, jak jsem rada, ze to je dobry a nic te neboli.Uvazuji nad Tim lehatkem, jak pise Mirka 2, ale nemam na zimu na to rozpocet a my uz nedelame.Tak mi to je hodne lito, ale uvidime jeste jestli to nedavaji i na splatky, nebo mozna ani nepojedu do lazni, kdovi zda mi to odsouhlasi cele, mozna jen prispevkove, a pak bych nejela a budu myt na lehatko. Chteli jsme to s manzelem vyrobit, ale kdovi kdy by to bylo, teda hlavne muz aby mel cas, ja bych jen vymyslela konstrukci a pak na to molitam a kozenku,nebo neco.Meli by nam davat nejaky prispevek na to, kdo to potrebujeme, ze jo holky. ..Vzdyz i nemocnici se usetri penizky a asi vic, kdyby nekoho uchranili od operace a kolik pobytu v nemocnici na kapackach a injekci atd.Kdybych pavlinko vedela, ze dopadnu jak Ty, tak se toho tolik nebojim, Myslim po druhy, ne ze by to 2x delali,ale ono ty prvni dny kdyz uz jsou za Tebou uz to jde, ale kdyz byl prvni, to se pocitalo na hodiny urcite .Vsechno zle co je za nama se nam uz nezda tak horky, jak bylo, Je to u vseho, Mam kamaradku Terezku z jine rubriky uz dlouho , Pamatuji si jak zkousela operaci predejit i opichem pod CT a jine, ale uz je po operaci, myslim, ze se ji to ulomilo a dokonce holky ona uz i dela, Pritom to zacalo u ni nejak v srpnu. . Mlady clovek se rychle zotavi a postavi na nohy. Mate to jednoduchsi. Pavlinko tak az se nabazis domova a deticek, zase si na nas vzpomen. At Ti je uz jenom dobre a nic te neboli milacku. pa..mej se krasne a davej na sebe pozor

Stani, tak uz jsi pouzila kostival? dostavas jeste olejovou masaz? Jak Ti je?S tema krutama jsi to trosku prehnala, ze jo.?
Peti jsem zvedava, jak dopadnes, To s tim kladivem to myslis vazne?
Broni nezapomen napsat jake jsou vysledky, ale verim, ze je vse OK.
Hani pomohl ti caj,? pila jsi vubec ten podbel?ja ho ted piju. Neco na mne leze.
Mirecko 2 mam radost, ze Ti to pomohlo, cetla jsem clanek jak jeden chlap psal, ze mu leatko pomohlo od operace a je to uz nevim jestly ne 35 let. Kazdy jsme individualni pripad,holky drzte se i ty na ktere jsem zapomela. bylo by skoda k vanocum si to pohorsit a pokazit si svatky. vsechny pozdravuji a preji uzdraveni pa....Mirka
Stánička
petraceb
| 2. 12. 2009 13:56
Ahoj sluníčko,
já bych klidně tu Homolku zkusila a i přímo pana dr Chroboka, ale nevim jak by to vzal, protože by potřeboval, abych mu donesla snímky z CT nebo MR a ty já nemám, nikdo mi to nechce udělat. Na úraze jsem se shodla i s tim mym novym praktikem, ale říkal, že by to chtělo aspoň modřinu. Tak mi hráblo a už se zoufalství jsem se fakt dnes mlátila tim kladivem. Blázen nejsem, ale už jsem nevědala co mám dělat, aby je to donutilo. Zítra to musim vydržet v té škole, máme 4 písemné testy tak tam musim a v pátek by to chtělo někde zkusit nějakou tu neurologii, že jsem spadla nebo něco.
Jinak máš moc hezkou jizvičku a vanu máš taky dobře udělanou, fakt je šikulka. A jak se ti koupalo?
Taky tě mám ráda. papa pusiny
Péťulko
cumacek
| 2. 12. 2009 13:09
Ahojky zlatíčko moje
Tak stále na teb myslím,jak ti asi jé?Je mi tě strašně líto a trpím s tebou.Kurnik,ať už s tebou začnou něco dělat.Prosím tě,necoď do práce,to není dobrý nápad.Jeď na tu Homolku jako akuťák a řekni co tě trápí a jěště si třeba vymysli,že jsi spadla odněkuď at s tebou něco dělájí,že už bolestí nemůžeš vydržetto není samo sebou abys tak trpěla zlatíčko.
Něco si prostě vymysli a to čůrání není samo sebou,něco ti to tam utiskuje,také bys mohla přestat chodit.
Pa držím ti palečky a jsem s tebou a myslím na tebe
mám tě ráda
lehátko
Mirad
| 2. 12. 2009 11:36
Posílám informace o lehátku.....

Je mi stále dobře, po propuštění z nemocnice(bez operace kvůli tromboze), bylo zlepšení (narovnání a táhnutí v noze) díky lehátku znatelné do týdne. Dnes jsem stále na tom stejně "dobře", právě proto jsem se ptala Pavly jak postupuje s poškozeným nervem v noze.... Někdy přes den cítím 10 cm nad kotníkem pálení. Ale jiné bolesti nemám. A to bych před 3 měsíci nevěřila co jsem schopna vydržet.
Tromboza v té stejné noze taky nebolí ale jakmile zapomenu
punčochu, hned mám lýtko jako stehno.....
Jak to tady čtu, že po operaci, jsou další problémy jsem zatím ráda, že se mi odsunula a stále doufám ve schopnost lehátka prokrvit a vyživit ploténku, která se narovná a přestane mi zasahovat do míchy a utiskovat sedací nerv. Zatím se to daří ..... noha nebolí.
Jinak chodím jednou týdně na Breusovu masáž (třezalkový olej) která taky pomáhá na výživu plotének. Snažím se posílit vyhublé svaly (to mi nejde) a doufám, že mi dají nějakou pořádnou rehabilitaci, protože to co dnes potřebuji je zpevnit páteř.svaly a nohu.
Holky zkuste to. Můžete si najít fyzioteraupeta (jako já), který to lehátko má, než si ho koupíte..... a nakonec zjistíte, že stejné lehátko má ve vašem městě spousta lidí a některé to zachránilo i od ochrnutí.... Je to jen jedna z možností, kterou stojí zato vyzkoušet.
Mirka2
Pavlí
petraceb
| 2. 12. 2009 09:19
Pavlí nechám se uschopnit. Podle včerejších lékařů na Mělníku jsem simulant a vůbech nechápou co mě tam může bolet, když tam nic nemám. Na Karláku zase říkaj, že mě utiskuje plotna na míšní nerv a je v kontaktu s durálním vakem. Tak nevim kdo má pravdu. Teď mám odřené přirození, ta čůza se mě nemohla trefit do močové trubice, pořád mi to strkala do kulihrášku (já tomu tak říkám, odborný název se mi nelíbí, tak asi víš co myslím ) nebo mi to strkala do pochvy, potom rejpala přes tu trubici, nána jedna. Pořád mi říkala co tam u nich dělám, že mám s timhle jít na urologii, tak ji říkám že když mě bolej obratle a sřílí do haksny tak je to pro neurologa, prej ne. Teď jsem ještě chytla angínu nebo co, no hrůza. Mám sto chutí vzít kladivo a mlátit se do těch zad, víš už nevim jak bych si ulevila, i když tímhle bych si spíš uškodila. Už se těšíš domů viď, hlavně, že jsi v pořádku a bude to tak na dále.
To je pravda, Hanča už tu dlouho nebyla. Snad je v pořádku.
Broni, uvidíš bude líp, vím lehce se to říká. Já byla taky v blbé situaci. Neměla jsem práci, žádné peníze mi nechodily tak jsem si i pojištění musela platit sama, takže jsem to platila přes dlužnou kartu. To vše bylo ze zdravotního důvodu, řekly že mám nádor ve strevě tak jsem pořád lítala po doktorech a vyšetřeních takže by mě v práci nikdo ani nechtěl.
Moc ti budu držet palečky, aby ti ta onkologie dobře dopadla, a ona dopadne, věřím tomu.
Tak holčičky, papa
Ahojky
nedinka
| 2. 12. 2009 08:44
Broničko,
je to někdy trápení na tom světě....
Obdivuješ mou sílu a optimizmus...Ale mě nic jiného nezbývá..Víš, mě už se toho v životě posr.... tolik, že bych musela být v blázinci..Ale já si vždycky říkám, že všechno zlé je k něčemu dobré a co mě nezabije, to mě posílí..To víš, že to na mě taky přijde, to se pak někam zavřu, polituju se a pořádně se vybrečím. Pak si ale hned najdu věc, která mě v poslední době udělala radost a je líp...Taky je důležité se neustále na něco těšit..Když Ti řeknu, že jsem se třeba začala těšit na to, že bude večer v televizi Ordinace, tak nebudeš věřit..Ale i to pomohlo...
Broničko, nesmíš se trápit, stres zádům hodně ubližuje..
S těma penězma je to horší, já vím..ale nějak bude, neboj...Jsme tu jedna rodina a kdyby bylo nejhůř, tak ač taky nejsme pracháči, tak bychom Ti určitě všechny pomohly..
Píšeš, že máš jít na operaci na Homolku, ta je vyhlášená a myslím, že nemusíš mít strach...Mě operovali ve VFN na Karláku a nemůžu si to tu vynachválit...Že se to hned napoprvé nepovedlo se nedá nic dělat. Ale z reakcí místních doktorů je znát, že se to nestává často..Tvou únavu naprosto chápu, je toho dost a je to už dlouho...
Za sebe Ti ale radím, aby jsi tu operaci podstoupila..V tomto stavu stejně nevydržíš dlouho...
Já jsem taky rozmýšlela, jestli mám nebo ne, ale za prvé už jsem fakt bolestma šílela a za druhé jsem nechtěla jít pozdě, až by byl nerv moc poškozený...
Broni, já to nechci zakřiknout, ale mě je ted skvěle, vůbec nic mě nebolí, ani noha, ani záda. Ležím kvůli tomu, abych to šetřila, ne kvůli tomu, že by mě to bolelo...Pravda je, že jsem taková nějaká unavená, ale to je asi normální...
Tobě přeju tolik síly, kolik by jsi chtěla, hlavně dny radosti...
Jsem tu pro Tebe a pokud můžu nějak pomoct, tak velice ráda...

Dlouho tu nebyla Hanka, doufám, že je OK..
Petí, opovaž se nechat uschopnit, Ty se šetři, co to jde..
Zdravím Mirečku a Stáničku a Martinku...
Ahoj Pavlínko.
Brona
| 1. 12. 2009 23:38
Tak sem se dočetla až k Tobě,holka zlatá.Já Tě obdivuju,jakou máš sílu i odvahu.I ten klučina Forever.Máte takový optimizmus,na rozdávání.Já ted už hodně jím ty prášky,bez nich bych to už snad nevydrželaSnad už teda ve čtvrtek pujdeš domů.Si odvážná,a moc statečná.Dej mi Bože,talovou sílu,se se vším prát .Pavlínko,a kde v nemocnici Tě to operovali?.Já mám jít na Homolku.Jsem ze všeho už hodně unavená,takže raděj si to tady někdy ani nečtu,když vidím,jak věčina trpí,a nevíme,jak se zbavit těch bolestí.Přeju Ti brzké uzdravení,hodně sil na zotavenou,a hlavně at zmizí ty bolesti.Držím Ti pěstičky.Mám Tě ráda,i když Tě taky moc neznám,jsme jedna zmrzačená rodina.Pa pa,Brona
Ahojky lidičky.
Brona
| 1. 12. 2009 23:14
Tak zase sem u Vás,po nějakém čase.Vidím,že to tady je nějak promíchaný,myslím,ty zdravotní stavy .Myslím,že sem Vám už psala,jak mě chtěl obvodák poslat na zimu na pracák,a že na léto si mám najít práci.Holky,já se práce nebojím,vždycky sem dřela jako kůn,ale ted to nejde,kvůli těm velkým bolestem.To je i důvod,proč sem nechodila na tyto stránky.Já se napchala práškama,pak sem několik hodin prospala,a tak to jde už pěknou dobu.K tomu všemu se mi přidali i deprese ze všeho,jak se zdraví,tak z peněz,ještě mě nic nedošlo,máme samé dluhy.Minulý týden mě ten obvodák nepotvrdil potvrzení,že jsem na neschopence celý čas se stejnou diagnozou,tak mě poslal k mé neuroložce.Holky,já fakt,na tak dobrou a příjemnou doktorku v životě nikdy nenatrefila.Dělá pro mně co může,jen objednávky sou na dlouho.A dneska mě potvrdila ten papír namísto obvodáka.Já ji nahlásila,že na tu MR mě objednali na 5.12,a na Homolku frčím k Mudr Chrobokovy 27.1. Byla dost překvapená,že to je k němu brzo,že on má veký poradovník.Ale hned mě upozornila,abych se do Chroboka nezamilovala.Já se jí zasmála,že mám holky na netu,které jsou do něj zblázněné,no a moje neuroložka je prej taky trochu.A pak mě řekla,že abych počítala s tím,že mě určitě budou operovat!!!Tak s tím sem už počítala,sama sem říkala,že jestli mě to po lázních nepřejde,tak se dám sama odoperovat,ale já Vám zase dostala strach.Ale už mě to snad bude jedno,jen sem už dávno mohla mít po všem,kdyby mě neodflákl ten Paulů!!! Tak mám super perspektívu,když to tady čtu,jak jsou všechny holky na prd.Snad se ale stane zázrak,a bude mi lépe.Jinak na spestření všedních dnů,dneska sem byla na odběru krve pro onkologii,co mě 2 krát operovali obě prsa,a v pátek mám narozky,tak sem se onkologičce nechala objenat na kontrolu.To pak bude oslava,jestli budou dobrý výsledky,a nezvrtlo se to na rakovinu.Tak.A vykecala jsem se Vám,ulevilo se mi,a můžu už jít do hajan(do postele).Všem Vám přeji hezkou dobrou noc,a heščí zítřek i ty další dny.Všechny Vás mám hodně ráda,i když se neozývám,myslím na Vás.Tak posílám pusinky,a všechny,všechny zdravím. Brona
tak znova neurologiie Mělník
petraceb
| 1. 12. 2009 17:19
Ahoj Holky,
tak jsem znovu zkusila tu neurologii na Mělníku, šla na tu ambulanci, ještě do telefonu mi řekla, že ta páteř chce zrentgenovat, ale když jsem tam byla tak prý, že jim nefunguje CT, koukali na mě všichni jako na exota, že mě to bolí a že nemůžu čůrat. Poslali mě nahoru na oddělení, kde mě vycevkovali 500ml moče, to je prý normální a chce to čas než mě bolesti přejdou. Takže akorát škoda benzinu, času a poplatku. Asi se na to všechno už vybodnu a nechám se uschopnit, nějak to dopadně.
Mějte se moc pěkně, papa
Pavlínko
cumacek
| 1. 12. 2009 14:44
To patří Pavlínce,já to spletla, to jsem ale popleta,už se mi ty jména pletou.pa
Péťulko
cumacek
| 1. 12. 2009 14:42
Péťi
to máš pravdu,že to chce čas a už se s tím učím žít dva roky.Ale musím doufat,že bude lépe a budu jako dřív.Tak jí myslela,že si budeš moc za 3týdny sednou a ty až po kontrole.Ale máš pravu,hlavně,že budeš bezi svými a hlavně doma.Jak píšeš,že pro tebe byla vekou inspirací Hanka tak to je dobře,tý jak tak znás nejlepe a je to fajn holka.ä také se sní hezky píše.Pomáháš nám tím,že ti je lépe zlatíčko naše.
Já také stále na tebe myslím.....
pa pa také tě mám rada
Ahojky Naďo
cumacek
| 1. 12. 2009 14:33
Tak jsme četla tvůj příspěvek.
Teď jsem něco napsala KamoviForeversovi,tak si to můžeš předčíš,já jsem ta Stáňa,co ti psala Paja.Jetli chceš tak se mužeš na vše zeptat,ráda ti odrpiši.Kolik let je tvojí dceři a co měla za uraz a co jí přesně budou dělat.Já měla degenetovanou plotýnku tak mi dávali titanovou a mám 4 šrouby a 2 rozpěrky a ještě mě odstranovali výhřez plotýnky tak jsem toho měla víc.A byla jsem na tom v nemocnici celkem fajn ale druhý den jsem na jipce dostala ukrutný bolesti,to byli bolesti které jsem nikdy nezažila,vždycky mě projela ukrutná boles,že bych vylítla do stropu,tak mě nasadili něco do kapaček a opiaty inekce a odpoledne mě postavili na nohy a přentali na pokoj a pak to bylo celkem dobrý.Pak dál je to psaný v příspěvku jak jsem ti psala.
Tak pa a ozvi se když budeš chtít něco vědět a bereme tě mezi nás!!!!
Stáničko
nedinka
| 1. 12. 2009 14:22
jsem ráda, že Tě to moc nezlobí...Já vím, stále to není ono..chce to čas a taky naučit se s tím žít....
stáni, já na Vánoce sedět nebudu...Jedu na kontrolu ař 6. ledna, takže se posadím až příští rok...Letos o Vánocích budu večeřet ve stoje, ale to je jedno..hlavně, že to budes mýma nejbližšíma...
Pro mě bya a he velkou inspirací a povzbuzením Hanka.....Kéž bych taky tak mohla někomu pomoct...
Myslím na Tebe, ať je fajn....mám Tě ráda..papa
KámosForever
cumacek
| 1. 12. 2009 14:22
Tak to jsem ráda,že to máš za sebou a jsi v pořádku.Tak máš asi něco podobného co já.Mě dávali titanovou plotýnku,mám 4 šrouby a 2 rozpěrky a ty asi né jak jsme to četla a jěště mě odstranovali výhřez plotýnky L5/LS.A kde ti to dělali a jak dlouho jsi byl v nemocnici.Přeji ti aby ti bylo čím dál lépe.Já měla pak komplikace tak jsem za dva dny co mě propustili jela v bolestech na zpět.Mysleli,že se mi uvolnili šrouby ale byli v pořádku,měla jsem tam hematom a otok,tak mě dávali kapačky a byla jsem tam 10dní a něž jsem šla domů tak mi jěště dělali opich po ct do esíčka.Pak jsem se učila chodit,byla jsem na tom špatně,přítel mě vodil za ruce jen na záchod jinak jsme ležela.Pak jsem začala dělat po bytě kolečka pak dvě a tak jsem se učila chodit ale jen za ruce a pak jsem to začala zkoušet pomalu sama ale musel stále za mnou někdo být kdybych náhodou nespadla.Teď budu 4.12.7 měsíců po operaci a stále mi to bolí.Teď v prosinci jedu na Homolku na kontrolu tak uvidím co mi řeknou.A jěště mě cuká a škube v noze ale to se dá vydržet.
Tak ti přeji brzké uzdravení a dny bez bolestí.
pa pa Stáňa
Zlatíčko
cumacek
| 1. 12. 2009 14:04
Tak to jsem moooc ráda,že ti je dobře a ,že už chodíš a mohla jsi navštívit tu paní a nic ti nebylo.Veř,že už to peklo máš za sebou a budu čim dál lépe.A to sezení také zvládneš a pak už bude vše fajn a půjde vše k lepšímu.Jsem ráda za tebe ,že je ti takhle dobře.Jsme tu všichni s tebou a to ti uzčitě pomáhá.Za chvili jsou vánoce a to už budeš i sedět u večerní večeře a budeme všichni na sebe myslet.
Tak a opartuj se zlatíčko mije statečný mám tě ráda a držim palečky aby to vydrželo.
pa jsem s tebou
Krásný
nedinka
| 1. 12. 2009 13:56
první prosincový den...
Tak dneska už normálně chodím, jsem úplně bez bolestí, dokonce jsem byla navštívit tu paní, co jen leží a stála jsem u ní asi čtvrt hodiny a úplně bez problémů...
Pokud by to tak mělo zůstat, tak to prožité peklo stálo za to...Ale ještě si nevyskakuju, ještě jsem neseděla a bolesti jsem měla hlavně při sezení...Ted ležím a malinko cítím lýtko, ale opravdu minimálně. Říkala jsemo tom té své rehabilitační a ona mě uklidnila, že to můžu cítit i několik měsíců...tělo si tu bolest senzitivně uvědomuje...Z toho prý nemám mít strach...Taky mě řekla, jak je nejdůležitější začít se cvičením ihned po operaci, kdy je to ještě rozjizvené a svaly se dají formovat..cviky od ní nejsou vůbec náročné a jsou důležité...

Petí, pan dr dnes operuje, byl tu jen ráno s nějakým nejvyšším...tak to mě přišlo taky hloupé...Napiš mi do zpráviček tvé příjmení, ju?
Stání, Haní, , Mirečko...jak je Vám??? Moc Vás zdravím...
Holky moje
cumacek
| 1. 12. 2009 13:56
tak to bylo moje koupání,to byl super sprchový kout.
To zíráte,to je šikulka ten můj miláček co????
pa pa
Krásný
nedinka
| 1. 12. 2009 13:53
první prosincový den...
Tak dneska už normálně chodím, jsem úplně bez bolestí, dokonce jsem byla navštívit tu paní, co jen leží a stála jsem u ní asi čtvrt hodiny a úplně bez problémů...
Pokud by to tak mělo zůstat, tak to prožité peklo stálo za to...Ale ještě si nevyskakuju, ještě jsem neseděla a bolesti jsem měla hlavně při sezení...Ted ležím a malinko cítím lýtko, ale opravdu minimálně. Říkala jsemo tom té své rehabilitační a ona mě uklidnila, že to můžu cítit i několik měsíců...tělo si tu bolest senzitivně uvědomuje...Z toho prý nemám mít strach...Taky mě řekla, jak je nejdůležitější začít se cvičením ihned po operaci, kdy je to ještě rozjizvené a svaly se dají formovat..cviky od ní nejsou vůbec náročné a jsou důležité...
Ahojky děvčata
cumacek
| 1. 12. 2009 13:52
Ahojky holky!!!!!!!!!
Tak vás všechni zdravím a omlovám se,že jsem nepsala.
Nějak přes víkend nebyl čas.makala jsem jako děs.Byli jsme u přítelové mamči a dělali krůty.musela jsem škubat 7 krůt a druhý den jsme porcovali,to byl ale záhul.Byla jsem vodělaná ale vydržela jsem to ,musím se pochválit.Večer jsem padla,byla jsem, tak unavená a vře mi bolelo.To jsem ale blázen co?
Tak jsem si přecetla co je tu nového a nestačím zírat..

Péťi zlatíčko,jak ti je?A už s tebou něco dělají.Ten doktor v té nemocnici,je pěkný debyl tomu by měli sebrat diplom.Neumí se chovat k pacientům,já bych také na něj podala žalobu.Je mi tě hrozně líto,že ti stále nikdo nepomuže.A co zkusit jen jako akuták na Homolku,za zkoušku nic nedáš,třeba ti tam pomůžou.A jsi doma nebo v práci,koukej marofit ,zdraví je přednější.Hlavně odpočívej a dávej na sebe poror!!!!
Pa myslím na tebe a držím ti palečky kočičko moje
posílám pusu a mám tě ráda.


Ahojky Pavlínko
Tak jsem ráda,že už jsi vstávala a je ti celkem dobře a co ta nožka už je lepší,už tolik netáhne a co ti na to řekl doktor.
To je škoda,že nemůžeš být s tou paní na pokoji,máš tak stále tu samou paní co tam s tebou byla.To si dovedu předcavit jak si byla ráda,že jsi mohla do sprchy.To já tam vůbec nevlezla protože jsem ani nenadzvedla nohy a nevlezla jsem tam a doma mi přítel vymyslel koupaní,koupil bazén a dal ho bezi vanu a a obložil igelitem a tak jsem se sprchovala,jinak to nešlo,do vany jsem také nevlezla asi 4 měsíce,musel mě i mýt bylo ta hrůza ale je to za nami. A uvidíš,tobě taky bude stále lépe a lépe.Držím ti palečky a myslím na tebe zlatíčko moje.
posílám pusinku na uzdravení a kdy tě pustí domů.
pa pa mám tě ráda

Hání
A jak je tobě?Doufám,že celkem dobře.Té Péťi mi je moc líto,že s ní nic nedělají a posílají jí od čerta k ďáblu,to je to naše zdravotnictví,no hrůza.
pa pusu a opatruj se a myslím na tebe a také tě má ráda.

Martí a co ty? Jak ti je,sned už lépe po tom pečení.To mě je líto,že tě to začlo bolet,asi jsi to moc namohla.A hlavně nemněj depky s té práce,nestojí to za to,hoď to za hlavu.
Pa a dny bez bolistek

Muruško miláčku
Tak mi dnes došel ten kostival.Mooooc ti za nej děkuji,nevím jak ti to oplatím.Jsi moje zlatíčko,teď aby to pomáhalo.Jak píšeš,že stále nestíháš,tak já těď také nějak nestíhala.A jak je tobě?U mě střádave,jednou trochu lépu a pak zase hůř.Uvidíme 16.12. co mi řeknou na kontrole,jsem zvědavá,to předci není možní,že mě to stále bolí.
pa zlatíčko moje mám tě ráda a myslím na tebe.

Mirko 2
A jak je tobě,pomáhá aspoň trochu to lehátko.My jsme tady ale všichni lazaři.už by mohl přijít nějaký zázrak aby nám bylo už dobře,už si to všichni tady zasloužime.Tech bolestí a utrpení bylo dost.
pa a opartuj se a dávej na sebe pozor!!!!!!!!!
Pavlínko
petraceb
| 1. 12. 2009 10:11
Pavlí jak ti je dneska?
Už jsi chodila zase? Jsi moc statečná. Operovali tě teď pod narkozou?
Teda včera zas mě braly ty obratle, už tomu říkám, že si zas dělaj plotýnky mejdan s míšníma nervama .
Šla jsem po pokoji a přestala jsem cítit na chvilku tu levou hnátu, ještě že byla u mě skříň, aspoň jsem se ji chytla, jinak bych hodila masku na zem.
Tak mám dole už 6 kilo a to nedržim žádnou dietu a ve stresu taky nejsu. Za včerejšek mám dole 2 kila, to asi neni moc dobrý, ale jsem ráda za ně.
Co ta pani jak jsi o ní psala? Je velká škoda, že nmůžete být spolu na pokoji. Mám tě ráda, papa
Pavlinko
DORI
| 30. 11. 2009 20:23
Ahoj Pavli, mam radost s tebou, ze je Ti uz tak dobre. Clovek si musi vytrpet ty prvni dny a jak to tady ctu vubec Vam nezavidim a uz se desim az tam pujdu ja. Pavlinko, ty co se muzou hybat se asi snazi neco udelat k vanocum. Proto neni cas. Ja dneska behala po doktorech ohledne lazn i a zabila jsem zase celej den. Ale uz je to na pojistovni.To behani nemam rada, pak se uz nic neudela doma, Jsem s tebou Pavli a mam strasnou radost z tebe i tomu pisateli gratuluji. Budete myt krasne spokojnene vanoce.ze je to za Vami, Asi vam my co jsme cekatelky, zavidime...... vsechny .mejte se krasne pa. .Mirka
kamosForever
nedinka
| 30. 11. 2009 20:03
tak gratuluju
Já jsem dneska poprvé po týdnu vstala, po druhé operaci jsem musela ležet týden a taky nic moc...
Jak jsi psal o té nevolnosti, tak já jsem teda ted nezvracela, ale dva dny jsem ležela a ani se nehnula, jak mě bylo zle...Taky nesmím sedět 6 týdnů, když to v závěru pak sečtu, tak jsem se neposadila 3 měsíce...Takže máme společnou představu...sednout si... Na uklidněnou- bude to až v příštím roce
Přeju už jen zlepšení a bezbolestné dny


HOLKY- kde všechny dneska jste...? Nemám o Vás žádné zprávy....a to mě děsí
hezký večer Nadi,
nedinka
| 30. 11. 2009 19:56
já to mám asi trochu komplikovanější...
Začátkem října jsem podstoupila klasickou operaci, odstranění plotýnky, přesněji řečeno jen její části, která mě tlačila na nerv a způsobovala neskutečné bolesti v noze...Po operaci jsem 3dny jen ležela, pak jsem se cítila úžasně, nic mě nebolelo..Asi po týdnu od operace, těsně před propuštěním, se mě objevil pooperační hematom a s ním se vrátila ona bolest v noze..Týden jsem byla na kapačkách a zdálo se, že je vše v pohodě...Po 6 týdnech od operace jsem jela na kontrolu a ten den mě bylo opravdu zle...Samozřejmě mě ihned hospitalizovali, nasadili infuze a třetí den mě poslali na MRI, která ukázala, že zbytek plotýnky hematom vytlačil a bude nutná druhá operace...
Dneska jsem týden po druhé operaci, poprvé jsem vstala a chodila a cítím se dobře...Pravděpodobně ve čtvrtek mě pustí domů...
Vaší dceři budou pravděpodobně operovat jiným způsobem, o tom by Vám určitě víc napsala Stánička...
Jinak Vám přeju, at to co nejlíp dopadne a samé dny bez bolestí
mám to za sebou
KamosForever
| 30. 11. 2009 19:03
ahoj lidičky už mám za sebou tu operaci bederní páteře...vyřízly mi ploténku a narovnaly obratle a zpevnily to 4 šroubama.mám to miniinvazním postupem .operace trvala asi 4 hodiny v narkoze,pak sem se probudil na ip a tam sem zvracel a trpěl bolestma a pak mě převezly na pokoj...celý den sem zvracel a měl takové bolesti jako by mi do páteře někdo zabodl noše nebo sekeru celou silou a ještě v té ráně s tím hýbal.dávaly mi injekce a tablety proti bolestem,ale nic nezabíralo,tu bolest sem musel celý den a půl vytrpět.nikomu to nepřeju.3 den po operaci už mi bylo o dost lépe a poprvé mi pomohly se postavit na nohy a udělat pár kroků.mezi tím se mi točila hlava a bylo mi špatně,takže sem to zvládl až asi na 5 pokus a postavil sem se a udělal asi 10 kroků.pak už se to den za dnem začalo zlepšovat.ted sem po týdnu stráveném v nemocnici doma a je mi skvěle.trochu chodím,cvičím-rehabilituju.nemám bolesti.6 týdnů nesmím sedět.takže ted píšu v leže,na postely mám klávesnici.pobyt v nemocnici a personál i kolegové byly skvělí.jestly to tak půjde dál tak sem udělal nejlepší rozhodnutí v životě-operace.děkuji bohu za všechno
dotaz
anonym
| 30. 11. 2009 18:47
Dobrý večer nedinko,
jmenuji se Naďa, již týden si čtu vaše stránky , a velice mě to zaujalo, jak si zde navzájem píšete o svých trablech s páteří.Myslím, že bych mezi vás zapadla velice dobře a mohla bych vám to tady obohatit i o jiné nemoci .Proč tedy píšu .Mám dceru, která jde v prosinci na operaci s bederní páteři.Je po úraze a jedině operace by ji měla pomoct.Jde na dynamiku.Podle toho co mi řekla dcera a já si vyčetla dále sama, jedná se o šetrnou operaci, kde jí dají šrouby, které by měly bránit tlaku na nervy a mělo by se ji ulevit.Jako každá mamina se o své dítě bojím, i když je to už dospělý člověk.Chci se Vás zeptat, na jakém druhu operace jste byla Vy, jak dlouho je nutná hospitalizace?Moc Vám děkuji za odpověď , přeji Vám dny i noci bez bolesti a hlavně hodně síly a štěstí Dobrou noc Naďa
lehátko
Mirad
| 30. 11. 2009 11:26
Ahoj Pavli,
jsem ráda že jsi na nohách. Potřebovala bych s tebou občas probrat tvůj pokračující zdravotní stav....
Ty jsi po operaci a já jsem po lehátku. Zdá se mi, že píšeš o mně.......cítím se jako bych vyšla nějakou horu a trochu mě táhne noha a nic mě nebolí......
To jsem celá já... po dvou měsících ležení, kdy jsem nedošla dál jak na záchod a kdy mě bez operace pustili domů(až za 6 měsíců)) , mám po lehátku ty stejné pocity jako ty. Dokonce už jsem byla na nákupech v Tescu a v pohodě. Jen večer jsem byla unavená (to víš, když se válíš tak dlouho) a pobolívá mě noha.

Chtěla bych vědět jestli je to tím, že nervík je poškozený a kdy už budeme běhat Mirka2

Jinak holky stav po lehátku je dobrý, bolesti se nevrací, chodím, čím dál líp....... jenom ta noha trochu táhne......
Pavlínko
petraceb
| 30. 11. 2009 11:13
Ahoj Pavlí,
tak to jem moc moc dobře, že už jsi stála na nožičkách a vůbec nic ti nebylo, . Chce to ještě čas a pak už budeš chodit na wc a do sprchy úplně sama -
Jéé to je škoda, že nejste spolu na pokoji, jak píšeš určitě by ti to rychleji utíkalo.
To je fakt, před celou vizitou by to nebylo moc dobré. Jedině si ho zkusit teď zavolat od sestřičky.
Řeknu to Emilovi, jestli mi už konečně zavolá tomu profesorovi.
Měj se krásně, papa
Ahojky holčičky...
nedinka
| 30. 11. 2009 10:20
tak jsem dneska poprvé chodila
Vůbec nic mě nebolelo, ani záda, ani noha a dokonce se mě netočila ani hlavated se cítím, jako bych vyšla nějakou horu, ale to je asi normální..trochu mě táhne ta noha, tak se musím zeptat, jestli je to normální...
Odpoledne se půjdu osprchovat, na co se taky těším..to šudlení žínkou nasucho je nanic...
Ale nejhlavnější věc je, že si můžu zajít na WC....sice ne ještě sama, ale to mě nevadí...
Seznámila jsem se tu s paní, leží na jiném pokoji. Nešel jí notebook a sestřička mi ho přinesla, jestli nevím, co s tím...Mě se podařilo jej zprovoznit a tak mě paní požádala prostřednictvím sestřiček o tel. číslo..Ona ta paní totiž taky nemůže chodit, spadla z koně a má zlomené dva obratle..Tak si voláme, a přitom jsme od sebe 30 metrů..A dneska jsem jí byla zamávat...Škoda, že není semnou na pokoji, myslím, že by mě to s ní tady utíkalo rychleji...Ona se postaví až za tři týdny....
Jak je dneska Vám?
Peti, ten můj dr tu byl dnes při velké vizitě tak mě bylo blbé sejej před celým ancáblem ptát....Měla bys ale první zavolat tomu profesorovi....

bezbolístkový den všem trpitelkám

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
17. 6. 2025 19:45
14519
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
17. 6. 2025 19:52
73516
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12