Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Peti
nedinka
| 18. 11. 2009 08:57
zprávička nepřišla...ano, jmenuje se Zdeněk...znáš jej??
Páji
petraceb
| 18. 11. 2009 08:50
Páji, přišla ti ta zprávička odemě? Jmenuje se křestnim Zdeněk?
Pájo
petraceb
| 18. 11. 2009 08:18
Páji,
to víš, že mi to nevadí. Klidně můžeš i někdy napsat sms, budu ráda.
Ježiš já jdu zas tahat ty krabice, já se na to už fakt vyse... . Prý mi půjde pomoct, ale má prý bolavou ruku.
Peti
nedinka
| 18. 11. 2009 08:13
pošlu Ti jej sms...neva? Zbytek budeš mít ve zprávičkách
Pájo
petraceb
| 18. 11. 2009 08:03
Ahoj Pájiku,
za nic se neomlouvej, debil to fakt je a to pěkně nadívanej a všichni z tý neurologie.
To by jsi byla moc hodná, kdyby jsi mi napsala to číslo. Snad mu nebude vadit, že nejdu k nám na okresní neurologii, ale když jsou tam takový jelita a jeden debílek.
Tak to je asi moc špatné, když máš takové bolesti a šíří se to už i jinam. Tu MRI by ti měli udělat co nejdřív, ale snad to musejí vědět oni sami nejlíp. Ležíš na tom Karláku? Je mi tě tak líto a ráda bych ti pomohla, ale jak viď. Budem doufat, že ti aspoň zaberou ty léky. Papa a drž se
Ahojky
nedinka
| 18. 11. 2009 07:54
Petí, mě už to začíná pěkně štvát...jestli chceš, dala bych Ti číslo na neurologa v Praze, který mě to všechno zařídil...Aspon by jsi se ho zeptala...Ted dr u Vás musí být fakt debil (omlouvám se za slovo), Ct z ledna není důležité....potřebuješ ani ne CT, jako MRI...špičky a paty nejsou důkaz, že nemáš výhřez...to už jsrm Ti psala...
Jinak dnešní noc katastrofa..bolest přešla i do kyčle, takže ležet na boku nepřipadá v úvahu...Na tu MRI dnes nejdu, zatím budu mít kapačky a uvidí se co a jak dál...Ráno jsem si ani nedočistila zuby, jak mě to bolí...stát a chodit nemůžu vůbec, tak jen ležím a i tak to bolí....
Zdravím všechny bolestýnky Ať je Vám líp, jak mě
Holky
petraceb
| 18. 11. 2009 07:44
Ahoj holky,
snažím se tedy cvičit. Včera teda ne, měla jsem včera pokoj, jen mě to v půlce dne začalo bolet v kříži tak jsem si vzala preventivně Diclo a naštěstí zabral, jinak v pohodě. Ale teď mám zas zakouslého čoklíka v lýtku a někdy i v zadku ne a ne se pustit.
Holky to je nepříjemné, že máte chřipku, jakoby nestačily ty bolesti zad tak ještě tohle. Tak se mi brzo uzdravte.
Páji moc ti držim palečky, v kolik jdeš na MR? Až budeš moct tak dej vědět. Jaká byla noc? Doufám, že jsi se už vyspala.
Mějte se hezky, papa
Stáňa
petraceb
| 18. 11. 2009 07:36
Ahoj Stáničko,
já už právě u dr Chroboka byla v březnu 2009, bez doporučení a bez všech papírů, jen s cd MRI a CT, tam mi právě řekl tu krásnou diagnozu, že mám nádor na míše, už jsem měla jít na kudlu, dali mi už i oblbovák, ale najednou mi udělaly ještě MRI a tam žádný nádor nebyl, no ještě, že mě jentak zbytečně neotevřeli, pak mi udělali SEP a MEP a tam nic moc tak jsem to šla dát dr Chrobokovi a on řekl, že by mi rád pomohlo, ale že to on je chirurg a že musím k nám na neurologii, ať mi udělaj všechny vyšetření, aby se přišlo na příčinu mejch bolestí. Jenže tam na mě prděli a prděj nadále, jen mi minule řekl, no vy jste byla pěkně bolavá, ale k čemu mi to je.
Pak mi to vlastně v květnu dalo pokoj, nebo jsem si to spíš vsugerovávala a teď před těma 3 týdnama jak na mě bratr spadl mi tam křuplo a začalo střílet do nohy tak jsem právě byla u toho neurologa s tim, že mi aspoň udělá nové CT a on že ne, že to nic neni a že jsem měla CT v lednu. Ježiš to je nějakej dement, ten jakoby úraz se mi stal jak jsem psala teď před těma 3 týdnama a on řekne, že stačí CT z ledna. Tohle nechápu, hold mi nekouká páteř ze zad, pak by možná něco už dělali. Prý že se mi nic nevyhřezlo, že prý po špičkách a patách chodim normálně, ale jak to může vědět, když nedělal CT. No škoda slov tak jsem se právě teď objednala na tu spondylochíru, kde mi už jednou pomohly, ale jdu tam až 27.1. to se zjevim takovou dobu. Tak ti právě nevím zda mám otravovat dr Chroboka, to asi ne, jedině v tom případě, že by se mi to víc vyhřezlo.
Víš ty rozpěrky mě jentak napadly, páč už nevim jak by se mi to ulevilo. Však už to bude rok co se s tim potácim, akorát to vlastně dalo pokoj od května od října.
Nevim ke komu bych mohla jít, aby mi konečně pomohl.
Měj se pěkně, papa
Marti
nedinka
| 17. 11. 2009 19:38
Hanka má pravdu....Když se nachladíš, cítíš každou kůstku...Pro mě ted po operaci bylo šílené i obyčejné kýchnutí...a protože jsem kýchala docela často, je možné, že jsem si s těma zádama něco udělala...
Před chvílí jsem přišla ze sprchy a mám dost...Nohu cítím, jako by mě ji někdo chtěl utrhnout...a to jen ležím..Doma, když jsem ležela, tak mě nebolela...Bojím se nejhoršího....
Vám přeju bezbolestnou a nerušenou noc....
chřipka
srnka
| 17. 11. 2009 19:30
Ahoj holky!
Marti, to je blbý, že máte chřipku, a na záda to není příjemný, sice nevím proč, ale říkají to. Mě záda začaly právě po nachlazení šíleně , ale šíleně bolet.
Hlavně ji pořádně vyléčte, už jsem se setkala s případama nevyléčenýchrým atd.. např: Kámoška musela užívat léky na zanesené klouby od rýmy...a děsně ji to bolelo...
Tak pěkně odpočívej at nabereš sílu.
Páji, držíme pěstičky , at to dobře dopadne v nemocnici ti snad pomohou. Doufáme s tebou, že to bude ok a nebudeš moci na operaci.
Peti, jak jde učení?Cvičíš? a jak ti je?Co vy ostatní holky?Stáni.,Mirko...
Zítra pojedu za obvodní dr. Už dlouho mám zvýšené teploty, kašlu, bolí mě na prsou a hlava furt. .Myslela jsem,že to doma vyležím, ale neustupuje to...pak někdy musím na neurologii a pak teprve za rhb,dr a pak teprve rehabilitace...
mějte se pěkně a dobrou noc.
Ahojky děvčata
cumacek
| 17. 11. 2009 18:49
Všechy vás zdravím
Ahoj Pavlí a děvčata,Pavlí to je mi moc líto,že si tě tam nechali,
ale aspoň ti tam pomůžou,co bys dělala v bolestach doma.
A holky mají pravdu koukej ležet a odpačívat abys byla brzy fit a byla zase domaA neboj se říct o inekci když tě to bude bolet od toho tam jsi aby ti pomohli.Zítra ti budu držet moc palečky abys to měla vše v pořádku a byla brzy doma mězi námi.
A teď holky k vám,tak koukám,že nás to všechni bolí,já jsem dnes hotová i včera .To už snáma není možní,ono nám to nedá pokoj a nedá. Já už jsem tak ze sebe tak otrávená a jsem sobě protivná,že musím stále polehávat.Už by mě mohlo po půl roce být dobře,normálně cítím jak mě bolí kost,je to bolest jako blbec.
Haní s tím zdravotnictvím je to v dnešní domě katastrofa,kor když nejsou známí.Moc vám děkuji,že jste mě přijmuli mezi sebe.
A ti Péťo,koukej stím něco dělat,tak se objednej dr,Chrobokovi stačí když budeš mít sebou MRI jinak nic nepotřebuješ A kor když se ti líbí on je hodný i ten můj doktor.Jak píšeš o těch rozpěrkách ,tak ti dávaj akorát když tě šroubujou,a to nechtěj.On stačí ten výhřež..
A pro Mirku,to se nedivím,že ti říkají ,že to nic není,to mi říkali rok a půl až ta Homolka našla degenerovanou plotnu a o tom výhřezu jsem věděla a také říkali,že to nic neni a já měla bolesti neustále,stále jsem brala prášky.pak mě říkali ať navštívím centrum bolesti,tak by domě cpali samé opiáti.Tak stí tady něco dělej ať není pozdě.aby jsi pak neměla porušené nervy.Myslím,že jsi z Berouna tak to jsi kousek o demě ,já jsem ze Slanýho.Tak to je snad vše holky.
Přeji klidnou noc bez bolestí a ať je nám už včem už líp.
Mám vás ráda pa pa Stáňa
Ahojky děvčata
cumacek
| 17. 11. 2009 18:49
Všechy vás zdravím
Ahoj Pavlí a děvčata,Pavlí to je mi moc líto,že si tě tam nechali,
ale aspoň ti tam pomůžou,co bys dělala v bolestach doma.
A holky mají pravdu koukej ležet a odpačívat abys byla brzy fit a byla zase domaA neboj se říct o inekci když tě to bude bolet od toho tam jsi aby ti pomohli.Zítra ti budu držet moc palečky abys to měla vše v pořádku a byla brzy doma mězi námi.
A teď holky k vám,tak koukám,že nás to všechni bolí,já jsem dnes hotová i včera .To už snáma není možní,ono nám to nedá pokoj a nedá. Já už jsem tak ze sebe tak otrávená a jsem sobě protivná,že musím stále polehávat.Už by mě mohlo po půl roce být dobře,normálně cítím jak mě bolí kost,je to bolest jako blbec.
Haní s tím zdravotnictvím je to v dnešní domě katastrofa,kor když nejsou známí.Moc vám děkuji,že jste mě přijmuli mezi sebe.
A ti Péťo,koukej stím něco dělat,tak se objednej dr,Chrobokovi stačí když budeš mít sebou MRI jinak nic nepotřebuješ A kor když se ti líbí on je hodný i ten můj doktor.Jak píšeš o těch rozpěrkách ,tak ti dávaj akorát když tě šroubujou,a to nechtěj.On stačí ten výhřež..
A pro Mirku,to se nedivím,že ti říkají ,že to nic není,to mi říkali rok a půl až ta Homolka našla degenerovanou plotnu a o tom výhřezu jsem věděla a také říkali,že to nic neni a já měla bolesti neustále,stále jsem brala prášky.pak mě říkali ať navštívím centrum bolesti,tak by domě cpali samé opiáti.Tak stí tady něco dělej ať není pozdě.aby jsi pak neměla porušené nervy.Myslím,že jsi z Berouna tak to jsi kousek o demě ,já jsem ze Slanýho.Tak to je snad vše holky.
Přeji klidnou noc bez bolestí a ať je nám už včem už líp.
Mám vás ráda pa pa Stáňa
holky
nedinka
| 17. 11. 2009 17:11
díky za podporu....
S tím spánkem to bylo tak, že ne že bych nemohla spát já, ale ta paní mě pořád budila...dnes to dospávám.Zdá se, že se i hodně zklidnila, asi po těch prášcích, co jí dávají...
Ani nevíte, jak jsem ráda, že jsem tady..doma bych se asi zbláznila...už mám dobranou dnešní dávku infuzí, tak už snad bude fajn....Teď se mě sestřička ptala, jestli mě ta kapačka pomáhá...no, zatím se mě nezdá a na noc mám prý napsanou silnou injekci na bolest....
Jen ležím, dojdu jen na WC..A mám ještě jednu nepříjemnost...právě jsem "to" dostala, takže je to lahůdka se vším všudy...
Haní, Co Ty ses dozvěděla v nemocnici? Už rehabilituješ?
Peti, jak je ti dneska?
Marti, to je mě líto, že je TI zle...I Tvé malinké....Chřipka ted řádí všude...
Zdravím Mirku...Je líp?
Ahojky,
Martina12
| 17. 11. 2009 16:19
to jsou teda zprávy. Nic moc. Já od včera necvičím, protože je mi blbě. Mám nějakou chřipku a pěkně mě to bolí, ale věřím, že je to tou virózou. Vezmu si do pátku dovču, malá má taky teplotu, tak se budem léčit spolu. Páji ty lež v klidu, vstávej jenom na WC a rozhodně neobletuj nějakou sousedku, i když je to těžký. Řekni jí, že tě to bolí ať se nezlobí a zazvoní si na sestřičky. Věřím, že tam déle jak týden nebudeš (nikoho si tam dlouho nenechávají) a to uteče jako voda, tak se drž, myslíme na tebe.
nemocnice
srnka
| 17. 11. 2009 15:24
Ahoj!
Páji, vůbec si nevyčítej nic, že bys té paní nepomohla, přeci, kvůli ní, cizí paní, si neublížíš. Mysli na sebe!!!Když ti není dobře, tak odpočívej, a fakt ten prášek na spaní si vem, potřebuješ načerpat sílu. Přeci můžeš i slušně říci, že jsi zde taky jako pacient a zazvonit na sestřičky. I když ti je té paní líto.
Hodně zdaru u učení Peti. Měla bych taky něco dělat, ale mě se doničeho nějak nechce v tom počasí. Zase tu nesvítí slunce. Dneska jsem teda pořádně po včerejšku spala..a ajipo obědě...asi jsem byla fakt unavená...
Jak je vám holky? den bez bolestí .....přeji...
Dori
petraceb
| 17. 11. 2009 15:03
Ahoj Mirečko,
snažím se tedy cvicit tak uvidíme za jak dlouho to zabere.
Věřím, že máš strach přestat. Vrátit se ti ty bolesti, to by bylo asi hrozný, ne asi, ale určitě.
Měj se taky krásně .
Pájo, Dorinka má pravdu, řekni si sestřičce o prášek ať můžeš spát. Ležíš na tom Karláku?
pro Nedinku
DORI
| 17. 11. 2009 14:31
ahoj Nedinko, to je strasne, kdyz je cloveku tak spatne a jeste se nevyspi,Ale to cos delala, nemuzes, Sestricky jsou tam od toho a Ty jsi tam od toho, ze mas lezet v klidu, Nemuzes sobe skodit, aby jsi sestricky chranila,Dneska si rekni o prasek na spani at Te nebudi.kdyz bude zvonit pro sestricku.Ne , ze by mi te pani take nebylo lito, ale ty jsi dost vazne nemocna a dokud nevis, o co jde, nesmis si vic ublizit.
Ja jsem si dneska potvrdila, ze jak ma clovek vic prace zapomina na bolest.Ted uz asi druhy tyden citim hodne koren patere a mam strach, ale jak dneska nevim co driv, ani jsem si to neuvedomila, Tak to bylo i kdyz jsem byla doma a jak jsem zacala chodit do prace prestala jsem se pozorovat.Musime si davat hlavne pzor na to teplo, az nenastydneme. Tak budu netrpelive cekat co s tebou bude a jak dopadne MR
Petino, a co ty. Cvicis? Pripojuji se k tomu, ze musis cvicit alespon jednou denne,Mne to strach nedovoli, abych prestala, i kdyz se mi take nechce casto, ale pak si pomyslim, ze az se to vrati budu litovat, ze dokud jsem mohla necvicila jsem a fakt bych to nerada zazila znovu.
Holky mejte se hezky, odpocivejte v teple . Je svatek, tak jste doma.Mirka
Pájo
petraceb
| 17. 11. 2009 13:03
Ahoj Pájo,
je mě tě tak líto, že musíš být v nemocnici, ale snad ti tam trochu pomůžou a budu na tebe zítra myslet jak ti dopadla rezonance .
Sále to hodně bolí viď. A co ti řekl dr, čím to může být? Že by se to opět vyhřezlo? Nic bych za to nedala, že to je tím jak jsi po té operaci upadla.
Myslím na tebe.
Já si teď dělám výpisky z mluvnice, zkouškové období se blíží, to je děs
Jinak já dnes v pohodě, ale teď mě začalo pobolívat v kříži a dloubat do nohou tak jsem si vzala preventivně Diclofenak tak uvidíme.
Drž se. jsme při tobě, papa
ahojky Miry
nedinka
| 17. 11. 2009 12:43
máš pravdu, zkusila jsem , ale to asi všichni, co tu píšem....Ta cesta opravdu nebyla nic moc. A přestože mě brácha zastyvil, kdy jsem chtěla, tak 300KM je 300KM..
Mě hned včera dali Dvě kapačky, ale nejghotrší mě čekalo...Večer přivezli na pokoj paní, která byla opilá..spadla a zlomila si nohu...Ještě večer ji operovali a ve dvě v noci ji přivezli zpět na pokoj....pořád mě budila, napřed napít, pak chtěla na mísu...pořád dokola..Bylo mě jí líto a neuměla jí říct ne...Tak jsem kolem ní do rána poskakovala...měla jsem docela dost, ale nechtěla jsem volat sestřičku...byla na ni docela nepříjemná....k ránu už jsem nemohla vydržet a řekla si o injekci na bolest...
Před chvílí jsem vstala na WC a zase se mě udělalo od bolesti špatně.....
Na tu MRI jdu asi až zítra....Rozhodně neudělám ani jeden pohyb navíc....
Pokud tu bude ta paní, tak se asi nevyspím vůbec...Je mě nanic...bolí mě to, je mě špatně a jsem unavená....No, neda se nic dělat....
Miry, jak je Ti ted?
Zdravím všechny.....Haní, Petí, jak je Vám?
pro Nelinku
DORI
| 17. 11. 2009 12:02
ahojky Nelinko, ja se malokdy pripojim ,ale obcas si pak ctu vse holky co mate ktera noveho. Nelinko ty jsi si musela zazit.Uplne jako bych Te videla a citila za tebe co jsi prozivala cestou do nemocnice. Neni to tak davno comi bylo asi stejne, Chci Ti rict, ze jak Ti doktor muze rikat at skousis cvicit, kdyz jeste nemas MR a nevi co se tam stalo,Mas pravdu, ze na to nemas odvahu a pockej, Az uvidi co se to tam udelo, pak budes poslusna, Zatim myslim i ja, ze necvic.I kdyz jen zvedani.Dneska Ti maji delat tu MR. je Ti uz alespon trosku lip? a spala jsi alespon? Snad Ti neco dali i kdyz mne v takovych bolestech nepomahalo nic ani na spani. Budu netrpelive cekat, co se naslo na MR a drzim Ti palecky, aby te nemuseli znovu operovat, pokud to nebude nutny.Je dobre, ze muzes z nemocnice napsat.ahojky Mirka
Marti
petraceb
| 16. 11. 2009 20:36
Martinko, taky by mě moc zajímalo co s tebou hodlají dělat.
Dostalo mě to jak jsi psala, že radči čuměl z okna a řekl, že to nic není, co si vůbec myslí jouda jeden.
Děkuji za popis těch cviků, asi budu muset začít a třeba to bude hned lepší.
papa
Hani
petraceb
| 16. 11. 2009 20:34
Ahoj Hani,
teda to je síla, že tě nechali čekat takovou dobu. Lidi co maji po operaci by měly brát hned.
Hezky odpočívej ať se nožky daj dohromady.
To mi povídej, supermana by to fakt chtělo, už jsem tam málem brečela bolestí tak jsem si vzala Diclofenak a pak šla zase tahat, hrůza.
Naše zdravotnictví je děsný, hold nejsme VIP, ty berou hned třeba na to MRI, ale nás ostatní bohužel ne.
papa
Pájo
petraceb
| 16. 11. 2009 20:31
Ahoj Páji,
takže ležíš v nemocnici? To je mi líto, kéž by ti ty kapajdy aspoň pomohly. Asi sis to pěkně rozbouřila tou cestou viď.
Hlavně, aby ta MRI dopadla dobře a na žádnou operaci jsi nemusela, ale zas když to bude něco vážnějšího tak je lepší jít, kdyby to mělo pomoct. Ale ty nesnesitelný bolesti viď.
Pájo s tou slohovkou si nedělej ,,hlavu" máš bolesti a přeci mi nebudeš ještě něco psát, kdyžtak se na to mrknu a něco sesmolim.
No taky se mě pěkně protočily panenky, když mi řekla sestra tohle datum, to je fakt děsný, čekat takovou dobu. Jedině zkusit jít ještě někam a nebo fakt vydržet.
To jsem ráda, že ty špičky a paty nejsou pravidlem. Néé teda, že bych si přála vyhřezlou plotnu, ale nečim to fakt být musí. Dokonce jsem už přemýšlela ať mi tam daj nějaké rozpěrky nebo nevim co, něco jako dávali Stáničce,ale to asi jentak nedaj, ale už jsem z toho na mrtvici. Něčim to být musí.
Přeji hezký večer
Stánička
petraceb
| 16. 11. 2009 20:26
Ahoj Stáničko,
moc tě tu vítáme. Je dobře, že ti to Broničky manžel udělal a můžeš nám psát.
Vytrpěla jsis toho tedy hodně, až jde mráz po zádech.
Nevim na co tak doktoři dlouho čekaj, chápu, že chtělj vyzkoušet různé neoperativní léčby, ale kdo to má vydržet.
Jééé děkuju, to co jsi napsala o dr. Chrobokovi mě moc potěšilo, je to fakt fešák .
A jak ti je teď? Je to lepší?
ach ty bolesti..
srnka
| 16. 11. 2009 19:44
Ahoj Páji,
To je teda šílený. Měla jsi asi dobrý tušení, že jsi si vzala věci sebou. Alespon ti (doufám) pomohou. S těma žilema jsme na tom stejně. Taky žádný nemám a museli mě ji u operace dávat do loktu. Neboj, překonáš to vše a bude zase dobře. Uvidíš, jsme tu s tebou všechny
Taky jsem to už nemohla dneska vydržet....měj te se hezky holky..
Holky moje
nedinka
| 16. 11. 2009 19:18
kdybych tam měla čekat tak dlouho, tak asi zblázním...mě už se dělalo i tak špatně, šíleně moc lidí, vydýchaný vzduch...já jsem si ii na chvíli dřepla....pak jsem myslela, že nevstanu....Já mám dneska asi nejhorší bolesti od operace...minulý týden mě taky nebylo ok, ale dnes mě zase bolí jen ta neštastná noha....i teď vleže...a to už mám v sobě jednu kapačku, na druhou čekám...navíc nemám žíly, takže mám kanylu na hřbetu ruky a při kapání se nesmím hýbat, protože mě to pak nekape....
jinak mě dr řekl, že se opatrně můžu začít předklánět a sedat...ale na to dnes vážně nemám odvahu....
Ahojky nemocňátka,
Martina12
| 16. 11. 2009 19:01
to je mi líto, jak jste dopadli v nemocnicích. Fakt je to děs, kolikrát já už litovala, že nejsem prezident nebo aspoň jeho manželka nebo jiná VIP. To je děs, jak dlouho jsi musela čekat, já už bych tam asi ztropila humbuk. (asi neztropila, Na Homolce jsem čekala taky 3 hodiny a nemohla sedět). Myslela jsem si, že Vám toho moc neřeknou, protože okem na Vás nic nevidí, ale že si tam Páju nechají, to je síla, ale zase jí určitě aspoň trochu pomůžou. Jinak já nejsem po operaci, já nemám skoro žádnej nález (výhřez 5 mm, jak píše Stánička, podle nich to nic není a zúžený kanál), jen bolesti . Doufám, že včera a dneska to bylo tím počasím. Taky na mě leze nějaká viróza, tak přičítám to zhoršení tomu přičítám.

Péťo, prosím tě cvič, musíš posílit břicho. Stačí jen ležet a zvedat hlavu a vydržet, popř. pokrčit nohy a do polosedu, na břiše protahovat opačnou ruku a nohu, kočičí hřbet, ale jen vyhrbit, neprohýbat, pak přetáčet kolena na jednu stranu, hlavu na druhou a poslední cvik na zádech, pokrčit nohy a zvedat pánev, pokud to půjde, tak celý zadek. Zkus to, co ti půjde, ale tvoje záda nemůžou vydržet tahání tolika beden. To by bolela záda zdravýho. Zkus cvičit aspoň 14 dní každý den a uvidíš. Tyto cviky by ti neměly ublížit. Tak na lepší zítřky , když je zítra ten svátek .
návštěva dr.
srnka
| 16. 11. 2009 18:28
Ahoj holky!
Prvně k dnešnímu dni. V čekárně jsem byla v 9:45 a zůstala tu až do neuvěřitelných 13:45.Takže 4 dlouhé hodiny!Manžela jsem poslala nakoupit. Pak se vrátil, až doluštil všechny křížovky, podíval se na hodinky a zjistil, že je jedna hodina, málem zešílel. Celou dobu jsem stála a chodila po chodbě. Nemohla jsem už vydržet, tak jsem šla za sestrou na evidenci a pak teprve mě nabídla nějaké lůžko, Zapomněla jsem podotknout, že tam byla umělá vytvarovaná sedátka, na která si fakt člověk nelehne. Pak jsem v 13 objevila prázdnou lavici kousek dál, kterou jsem obsadila. Po 4 hodinách z dr vylezlo to,co už dávno vím a v ordinaci jsem byla sotva 10 minut...Myslím, že Bronička nebo Martina (omluvte mě holky fakt nevím, kdo přesně) tu psal, že se stejně nic nedovíme. Tak je to přesně tak. Mám se domluvit s neurologem a obvodakem a začít pomalu jezdit na rhb. Stále ležet, neohýbat se....nesedět...Kvůli nějakýmu papíru (zpáva) jsem se tam tak vysílila,,,jak někdo psal, jako kdybych kopala brambory Fakt jim je úplně jedno, že má člověk po operaci...KATASTROFA......to naše zdravotnictví......
Cesta byla v pohodě, lehla jsem si dozadu do auta ale mám neskutečně namoženou zdravou nohu, ale i nemocnou jsem zatěžovala,tak bolí taky.
Co ty Páji? Doufám, že jsi čekala kratší dobu.....
Stáni, tvůj příběh s plotýnkama byl děsivý. Taky jsi si musela vytrpět své. Ale jak jsem už jednou psala, jsme ženský a vydržíme fakt víc než chlapi Doufám, že ti už je lépe.......a jsem ráda, že ted si s náma budeš psát
Broni, tobě přeji, aby ty lázně pomohly a taky, aby ses aklimatizovala dobře...Kde jsi byla v lázních? To mi asi nějak uteklo...
Peti, no ty krabice s papírama,,,ach jo,,chtělo by to supermana, co? Tak až v lednu???Další ukázka našeho perfektního zdravotnictví...
Marti a jak to zvládáš ...tak brzo po operaci v práci? Obdivuji tě, a držím pěsti, at nemáš bolesti.
Všem holkám: jsme čekatelky na lepší dny...musíme fakt věřit a doufat v dny bez bolesti..
Ahojky
nedinka
| 16. 11. 2009 18:25
holky....
Všechny Vás zdravím z nemocnice v Praze...ano, chápete dobře...nechali si mě tady...
Už hned ráno jsem věděla, že to nebude dnes bez bolesti....ale v momentě, kdy jsem vlezla do auta, to byla síla...Zkusila jsem to v polosedě na přední sedačce a to mě musel brácha po 100m zastavovat, jak mě to rozbolelo...tak jsem ležela na zadních sedačkách...ale po cestě snědla 2 Novalginy...Po příjezdu do nemocnice jsem se nahlásila a řekla jsem, že jsem po operaci plotýnek. Čekala jsem asi čtvrt hodiny(ikdyž mě to připadalo jako věčnost) a přišel si pro mě sám pan dr...vyšetřil mě , já mu řekla o svých bolestech a on, že tam musím zůstat...Okamžitě mě nasadili kapačky(kapala mě 4 a půl hodiny), a ve středu jdu na MRI...pokud se potvrdí to, čeho se obává, jdu znovu na operaci....Já si vzala sebou pro jistotu věci, kdyby mě tu nechali na rehabku a místo toho toto...
Peti, na slohovku jsem zatím nešáhla...mám to ale v hlavě, zítra bedu mít času ažaž....A k tomu, že Tě objednali až za takovou dobu nemám slov...Ještě jsem Ti chtěla říct, že když dovedeš chodit po špičkách a po patách neznamená, že nemáš vyhřezlou plotnu!!! Já se pohybovala super a vidíš, jak to dopadlo....
Haní...jak jsi dopadla Ty??? Jsem nedočkavá...
Broni, cítíš se aspon trošičku líp?
Stáni a Marti...zdravím....jak je Vám?
Jinak se jmenuji Stáňa
cumacek
| 16. 11. 2009 14:27
Přeji hezký den
Tak bych se kvám chtěla děvčata přitat,konečně se mi povedlo se sem přihlásit,přes jiný program. Vaše příspěvky čtu pravydelně.Včera byla U mě Broňa s manželem tak mi to udělal,tak už můžu s vámi komunikovat.
Tak těď napíši něco osobě,jmenuji se Stáňa.
Jsem půl roku po operaci bederní páteře.Dělali mi stabilizaci a odsrtaňovali výhřez.,dávali mi titanovou plotýnku měla jsem jí degenerovanou,tak mi dávali 4 šrouby a 2 rozperky a přitom hned odsrtranili ten výhřez
měla ho 5mm a sřílelo mi to do levé nohy.Byla to hrůzarok a půl jsem měla bolesti a stále říkali,že to nic není.
Vyskoušela jsem všechno co se dalo,kapačky opstřiky i opstřik pod CT už 2krát i lázně jsem měla ale po těch mi bylo jěště hůře Tak jsem se rozhodla oblednat do Prahy na Homolku na neurogirurgii k dr Raefovi je moc hodný tan mi i operoval jěště z dr. Chrobokem co se líbí Pétě,jo je to fešák,pěkný chlap tak tam začli teprve semnou něco dělat,znovu MRI a hned mi objednal na operaci,čekala jsem 2 měsíce.Byla jsem po operaci na tom nejdříve dobře ale na jednou se to zhoršilo a já musela na zpět do nemocnice po 2 dnech co mě propustili.Tak hned na ct mysleli,že se hnuli šrouby a srtašlili operací ale nakonec drželi a našli mi hemato a otok,tak mě dávali kapačky a opiáty inekce,byla jsem na tom špatně,nebohla jsem ani chodit měla jsem hrozné bolesto ani na mě nikdo nesměl šáknou,to byla hrůza holky.Po 10 dnech mě propustili a učila jsem se znovu chodit,došla jsem si jen na záchod,jinak nic víc.
Pak jsem pomalu začala dělat 1 kolečko po bytě ale za ruce přítele,tomu jsem za vše vděčná,moc by pomohl a stále pomáhá,ven jsem šl a až pa 3 měsícich a to jen kousek.Těď už udělám spostu vecí něco uklidím uvařím ale stále to není ona ,mám furt bolesti tak polehávám.Říkali,že se to má srovnat doroka.
Tak to je můj příběh tak snad mě k sobě přijmete,ráda si bude svámi psát.
pa Stáňa hezky se tu všichni opatrujte a dni bez bolístek
A jěště držít Pavle a jěště těď si nemůžu vspomenout na její jmémo palečky aby dnes dobře pochodili a myslím na más.Pak se ozvi Pavlí.
Pa pa

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
16. 6. 2025 15:11
14514
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
cudlik
16. 6. 2025 15:53
73515
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12