Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Večer
petraceb
| 22. 6. 2009 22:32
Broni to se vůbec neomlouvej, to se stane .
papa a hezkou dobrou noc
Pro Petrušku
Brona
| 22. 6. 2009 22:29
Ahoj Peti.Prosím,omluv mě,asi už blbnu,nebo snad je to už věkem?Ale Martina je taky hezké jméno! .Promin,vloudila se chybička.Pa,a dobrou noc.
Pondělí
petraceb
| 22. 6. 2009 20:13
Ahoj Broni, ta zprávička měla být pro mě?? Nějak mě zmátla to, že píšeš Martinko .
Děkuju za palečky, ale dr se neozval tak asi nemá zítra čas tak to vidim spíš na čtvrtek.
Taky budu zítra držet palečky a dej mi vědět.
Určitě to zvládneš, jsem s tebou.
Tak si představ, že mi dnes volala personální a ten debilní ředitel mi to nepodepsal, jsem z toho fakt na mrtvici tak jsem opět rozesílala maily.
Měj se pěkně, papa
Ahoj Martinko.
Brona
| 22. 6. 2009 19:45
Ahojky,jen jsem Ti Marti chtěla napsat,že zítra držím ty palečky,aby jsi dobře dopadla u toho dr.Já jdu taky k neuroložce zítra,at mě napíše znova prášky od bolesti,abych vydržela aspon do té Prahy.(Za týden 29.6.)
Já snad umřu hrůzou,co,a jak to tam bude,jak to tam zvládnu.Tak pa,a pak dej vědět,jak si dopadla.Zatím ahojky,i Vy všichni marodi!!!!

Lázničky
petraceb
| 21. 6. 2009 12:43
Ahoj Monči, děkuju za palečky. tobě taky budu držet, ať ti to pomůže a ať se ti tam líbí a vrátíš se bez bolístek. Pak si to s mužem vše vynahradíte.
Měj se moc pěkně, papa
Lázničky
moncycak
| 21. 6. 2009 08:49
Ahoj bolístky.
Píšu vám naposledy před zítřejším odjezdem do lázní. Všechny nové tady vítám, a jsem ráda, že to tu zastanou i za mě. Já měla poslední týden trochu kalup s maminkou, takže začínám balit až dnes. Mám smíšené pocity jestli se mi tam chce nebo ne. Když mě tady zlobí, už tam chci být, když sedíme s manželem na zahradě, na sluníčku, popíjíme kávičku, pivíčko nebo grilujeme, tak bych neměnila ani za lázně s krásným masérem. Jsem optimista a fakt věřím,že mi to pomůže. Teď mám období že bych opět potřebovala ránu bejzbolkou do bederky, jak mě to bolí a nic nepomáhá. Petruš tobě budu držet palce, a ostatním taky. Je mi vás líto, hlavně těch, kteří jsou na začátku, a jen my dlouhodobě bolaví víme, co je ještě všechno čeká za peripetie. Ti doktoři jsou jak klonovaní, všude stejní. Jejich největší nepřítel je pacient, a tak se taky podle toho chovají. Mějte se tu hezky, vracím se 20.7. tak se pak ozvu jak bylo. pa a fakt se držte, bude líp.
weekend
petraceb
| 21. 6. 2009 08:19
Ahoj Broni konečně jsem se dostala ke kompu, abych ti mohla napsat.
Taky jsi to neměla jednoduchý.
Někdy mě ty doktoři víš co. Buď neumí svojí práci nebo byly dohnáni svejma rodičema studovat medinu a teď to dělaj s odporem.
No mě stačilo jak se ke mě choval ten magor z Motola, že lžu a že si to vymejšlim. Jsem myslela, že ho propíchnu injekcí , dědek vopelichanej.
Jinak operace se neboj, dobře to dopadne a když budeš na Homolce tak jsi v nejlepších rukách. Ještě z těch pražskejch bych věřila ÚVN Střešovice, ale Motol a Vinohrady moc ne, i když by to tam měly umět taky.
No budu ti držet moc palečky, aby to v pořádku dopadlo a byla jsi pak konečně bez bolestí.
Mě od včerejška bolej ty lipomy, jak to roste tak to tlačí na okolí. Mám taky jeden v olbasti ledviny tak ten bolí.
Přeji hezký zbytek víkendu
Ahojda marodi !!!
Brona
| 18. 6. 2009 20:19
Holky,já Vám skopírovala můj článek,co jsem psala na jiné stránce,snad Vám to nebude vadit.Taky jsem si hezky užila s doktorama,házeli jsi mě jako horkej a špinavej brambor.Bolesti mám pořád,ale moje ZLATÁ neuroložka mě sama poradila,Homolku,Střešovice,nebo Pardubice.Jsem natom hodně blbě i finančně,protože platíme nájem 12000,a já mám ze soc.vždycky jen 4000.Příští měsíc mě PREJ doplatí vše od ůnora,nebo to mám prac.ůraz..tED JE KOPIROVÁNO!!!!!!!!!
,já to měla v práci jako pracovní ůraz,markovala jsem na pokladně celý balík limonád.Nemáme skener,všechno zboží nám jde přez ruce.Stalo se mě to ráno v 8 hod,jen mě ruplo dolů v zádech,a já v těch bolestech musela dřít do 15 hod.Věčer sem šla na chir.pohotovost,a od té doby se to vleklo.Ibalgin 400mg,injekce od bolesti,elektrol.všechno se to zhoršovalo.Mě se to stalo 20.2,a abych nezapoměla,na pohotovosti mě poslali na RTG,jasný,že tam nic nebylo.Stav se mě zhoršil,já ležela ve špitále na infuzích,3 krát denně injekce od bolesti-a nic.Pak sem sama vyhledala odborníka,v relaxačním centru,ten mě dělal 2 krát obstřeky,a to mě trošku pomohlo.Když už ale pan doktor nevěděl co semnou,poslal mě paní doktorce neuroložce,a ta hned zjistila,že to je plotýnka.Poslala mě na CT,a tam se to potvrdilo.Zapoměla sem,začátkem Dubna mě na kontrole na ortopedii(tam mě zadělili na pohotovosti)přivítal pan dr..slovy,jestli ještě nemíním jít do práce.Do papírů mě napsal jako ex,to znamenalo,že mě příště vyhodí.Všichni si totiž mysleli,že já simuluji.A hlavně mě kontroloval poprvé-i naposled,páteř,přez bederní pás,a rifle.Možná je to druhej Kašpirovský!!!Jenže to mě dřevěnala jen levá noha,ted mám v kýblu i levou ruku.Prosila sem paní neuroložku,že mám strach z operace,abych neochrnula,dala mě 14 dní.Nepomohly 3 měsíce,tak ani 14 dní.Ted se musím objednat na konzultaci,a snad kudla.Je mě už všechno jedno,at udělají co chtějí,jen at mám už klid od bolesti.
Takže holky,momentálně jsem na čekanej,na Homolku jdu 29.6.Neuroložka mě řekla,že podle ní mě na 99 procent operace nemine.Myslím taky,že to pod tím CT je jen chvilkový,že se to bude vracet.Operace možná taky,ale snad bůh dá a podaří se to,a já budu mít alespon na několik let pokoj.Uvidím.Tak se holčičky mějte,a jsem moc ráda,když tady nemám žádnou kamarádku,že jsem našla Vás,a můžu být s Váma v kontaktu.Tak brzo,nashledanou.A at Vás to moc nebolí !!!
Pro Martinku
petraceb
| 18. 6. 2009 13:58
Marti já když jsem byla na tom obstřiku tak jsem byla pěkně vyklepaná strachy a tak říkám tý asistentce, zda by mi píchli umrtvovací injekci a ona že v žádnym případě nedáváj takže jsem nedostala. Nejhorší je jak se nesmíš pohnout a ono to bolí, sem si musela aspoň mačkat ruce a zatnout zuby, jinak bych se zvencla a stejně mi to nepomohlo.
Nebo jestli chceš tak zkus léčitele, já na tuhle metodu vůbec nejsem, ale překecali mě tak jsem tam byla u něj dvakrát, je fakt, že po prvním šarlatánstvím mě přestaly tolik brnět nohy, ale zda to bylo tím nebo ne, čert ví.
Jestli chceš můžu ti dát na něj číslo, třeba zrovna tobě to pomůže.
papa
Ahojda
petraceb
| 18. 6. 2009 13:54
Broni taky si myslim, že je zbytečné mě hnát na chíru, když nemám sono, páč by to chirurg stejně chtěl. Přesně tak jak se tam dostane vzduch tak to jde pak rychle. Uvidíme co to bude.
Nedivim se ti, že máš vždy strach, když tam jdeš. Člověk nikdy neví co mu tam řeknou a kor, když jsi s tim měla takové problémy.
Možná že mám jen zvětšené uzliny, páč ty bouličky-kuličky mám i jednu pod bradou na krku a v tříslech jsou taky hmatelné. Možná, že budu mít jen slabší imunity, protože jak jsem teď marodila těch půl roku tak jsem byla asi 5x nastydlá nebo co a to taky neni normální.
papa
Péťo,
Martina12
| 18. 6. 2009 12:02
napiš mi prosím, jestli ti ten navigovaný obstřik dělali pod umrtvením nebo ne. Pokaždé mi řeknou něco jiného. Díky.
Broňo tobě taky děkuji, ale neuroložku už jsem jednou vyměnila, jsou obě stejné. Prodělala jsem obstřiky, prášky, kapačky a teď navigovaný obstřik, tak prý už neví, ať si sama něco najdu - nějakou konzervativní léčbu. Chci zkusit Dornovku, byla jsem už objednaná, ale ta paní termín zrušila, tak zase až za 14 dní. Jinak asi jedině operace. A jelikož čtu různé názory, někdo je po operaci v pohodě, někdo pomalu ještě hůř a musí třeba na další, tak se mi to pochopitelně riskovat nechce. Těžko radit, sami doktoři operaci nedoporučují, pouze v nejkrajnějším případě. Sami neporadí, asi aby se jistili, že neporadí špatně. Mně bolesti trvají už 4. měsíc a nic se mnou nikdo nedělá, tak jsem docela otrávená. Tak se všichni držte.
ahoj
Brona
| 18. 6. 2009 10:50
Tak jo,Petruško,palečky povoleny.Skus se prosím domluvit na to sono,nebo mamo,na chíru je podle mě fakt brzo.(Víš,říká se,že jak to dostane vzduch,tak....)Nato bych nešla.A opravdu jsou to snad jen hormony.At je to už ale tak,či onak,v ůterý budu v palečkové pohotovosti. Já se taky vždycky moc bojím,ale chodím na vyšetření zásadně sama,protože nikdo mě nikdy neviděl,jakej sem posera, jak tam brečím,jaká jsem strachy schulená atd.Tak se pak ozvy,a hlavně bud v klidu.Ahoj
bulky
petraceb
| 18. 6. 2009 10:29
Ahoj Broni, to se vůbec neomlouvej.
Tak t tomu známemu jdu až v úterý, dnes to bohužel nevyšlo tak musim počkat na příští týden. On je to praktickej doktor a asi mě s tim někam pošle jak psal tak jsem zvědavá. Děkuju za palečky, ale už je dnes držet teda nemusíš .
Měj se pěkně, papa
bulky
Brona
| 18. 6. 2009 08:27
Ahoj Petruško.V první ředě,se Ti chci omluvit,že jsem Ti neodepsala,já totižto včera snad umírala!!!Dnes mě je trošku lépe,ale cítím se,jako bych slezla po 24 hod z kolotoče. .Ale snad už to přejde.Dneska je čtvrtek,a Ty podle všeho jdeš k tomu dr,co jsi psala.Podle mě by bylo moc unáhlené jít na chíru!!!.Možná by stačila mamo,nebo sono,nebo jen vyštípnout vzoreček.Je to nepříjemný,ale dá se to vydržet.Dívala jsem se na Tvůj profil,jeTi 26,tak i dr by se měl podle toho řídit..Pak se ozvy,petruško,jak si dopadla,budu Ti celej den držet palečky..Vím,co prožíváš,já mám taky vždycky plný kalhoty strachu,i když už jsem na onkologii jako doma.Tak pa pa,a neboj,jsem s Tebou.
Plotýnky
Brona
| 18. 6. 2009 07:32
Ahoj Martinko.Nechci Tě odradovat,ale nejsem si ani jistá,mé známé něco podobnýho dělali v Praze,nevím,jestli mu to omrtvili,nebo ne,ale manželka toho pacienta mě říkala,prej to bylo hodne moc bolestiví,a musel podepsat 3 nějaký velký papíry,když se to nepovede,že zůstane na vozíčku.Tak toho bych se opravdu hrozně bála,do toho bych já nešla!!!Pořádně nad vším popřemýšlej,i tady na netu máš spoustu stránek,nebo si zajdi za jiným neurologem.Já si myslím,že to bys udělala nejlíp.Tak Ti držím palečky,at se správně rozhodneš.Brona
dotaz
Martina12
| 18. 6. 2009 07:18
Ahoj všichni,

mám dotaz. Už jsem absolvovala navigovaný obstřik pod CT, ale bylo hodně bolestivé a navíc mi nepomohl. Ráda bych se zeptala, kdo už jste na tom byl, jestli Vám to umrtvili. Někde jsem četla, že se to umrtvit dá, tak jsem volala na CT a tam mi to potvrdili, ovšem moje neuroložka mi řekla, že to umrtvit nelze. Chtěla bych to zkusit znovu, protože někomu třeba druhý pomohl, ale strašně se bojím tu bolest absolvovat znovu. Tak prosím poraďte. Někdo tady psal, že na tom byl 8x - to bych nepřežila. Tak co Péťo, už jsi aspoň objednaná na vyšetření s tou bulkou? Ty jsi taky na tom obstřiku byla, tak písni, jaký máš zkušenosti. Díky.
bulky
petraceb
| 16. 6. 2009 18:59
Broni ještě jsem zapoměla napsat k těm bulkám. Jsi statečná, že jsi to takhle zvládla a snad už tě to nikdy nepostihne, musej to být hrozný nervy. To máš pravdu, je to ten nejhezčí dárek k narozeninám.
A neomlouvej se. Jsem ráda, že jsi přišla k nám.
papa
Plotýnky
petraceb
| 16. 6. 2009 18:51
Ahoj Broni, rádi tě tu vítáme . To mě mrzí, že máš takové trápení a budu ti moc držet palečky aby ti operace pomohla a byla jsi co nejdřív fit. Je moc dobře, že jses dostala na Homolku, jsou tam fakt kapacity.
Jinak děkuju za informaci, ve čtvrtek si zajdu k tomu dr ať mi řekne co to je, snad to pozná podle pohmatu, psal že by mě poslal na chíru. Byla bych ráda kdyby to nic nebylo, protože kdyby ano tak bych nemohla jít na vyříznutí, protože mám slíbeno od prvního novou práci, tak bych na to nemohla jít. Teď mi přišla poslední nemocenská a kvůli tomu podvodu co na mě udělali, že jsem měla jít na tu patolku tak v červenci nedostanu žádný peníz.
Měj se moc pěkně a ať tě nic nebolí.
papa
Plotýnky.
Brona
| 16. 6. 2009 18:17
Ahoj Petruško,i Vy ostatní marodi.Já bych jen trošičku chtěla přispět do Vaší diskuse.Sleduji to tady snad týden,a odhodlala jsem se mezi Vás vstoupit.Já měla pracovní ůraz v ůnoru,dělám pokladní ve velkém marketu.Prostě mě ruplo u markování těžkého břeměna v zádech,a bylo.Tak jsem chodila na elektroléčbu,bylo to horší,pak sem musela jít až do nemocnice na infuze,3 krát denně injekce od bolesti,nic nepomáhalo.Ted už nemám ůplně citlivou levou nohu,pořád mě brní,a levá ruka taky,snad 1,5 měsíce.Ted jsem po všelijakých nepříjemnostech s doktory konečně domluvená na neurochirurgii do Prahy na Homolku,na předoperační konzultaci. Ted už mám vynikající neuroložku.Mám velkej strach,protože i paní dr mě řekla,že si myslí na 99 procent,že mě operace nemine.Ale řeknu Vám,už mě je to snad i jedno,podle mě to bude vykoupení od těch šílených bolestí. .Nemůžu sedět,ani ležet,ani stát,prostě nic,vždyt to jistě víte podle sebe.Tak namně myslete,a držte mě palečky.No a pro tebe Petruško,je mě 45 let,a možná od 25 let mám potíže s prsama.Vím,že máš strach s té bulky,ale prosím Tě,jdi ke své gynekoložce,vše jí vysvětli.Možná to máš hormonální,možná je to jen cista.Mě operovali 2 krát na onkologii,ještě u nás na Slovensku.Poprvé mě vyřízli hezky za živa bulku,jen mě jí omrtvili,ale neboj,necítila jsem nic.Pak jsem měla 5 let pokoj.No ale bulky se dělali znova,rostli,a rostli.a já už musela na onkologii ležet..Mám 3 děti,nejmladší tehdy měl 3 roky.Bylo to pro mě moc těžké,ale šla jsem do nemocnice s tím,že mě budto bulky vyříznou,nebo prsa odřežou.Bylo to děsný čekání Petruško.Výsledky byli takové,že je to hormonální porucha.Prsa mě nechali,ale než jsem šla z onkologie po 10 dnech domů,měla jsem je plná bulek znova.Proto Tě prosím,neměj strach.Čím dříve tam půjdeš,tím lépe pro Tebe. .Já už chodím na kontroly i tady v ČR,vše mám v pořádku,jen jednou do roka,tam chodím.Ted mám kontrolu na moje narozeniny.Vždyt co je heščí,než dárek k narozeninám,že nejsi nemocná,a budeš žít???.Já Tě nechtěla Péto naplašit,jen abys to neoddalovala.Tak si to nech projít hlavou,a jdi tam.A promin,za moji dlouhou diskusi.Měj se hezky,i všichni ostatní.Přeji Vám hodně bezbolestních dnů,a jestli budete chtít,a vládat,tak mě napište Váš názor.Tak pa pa a nezlobte se.Brona
5 let po operaci
petraceb
| 16. 6. 2009 15:54
Ahoj Reginko, koukám že jsis dost asi vytrpěla.
A víš příčinu té koprimace?
Je dobře, že to aspoň dopadlo takto a že se můžeš pohybovat.
Držím palečky ať je to lepší a lepší.
Outerý
petraceb
| 16. 6. 2009 15:48
Ahoj Marti, to mě mrzí, že máš stále bolesti. Vůbec s tebou taky nic doktoři nedělaj viď. Snad zabere ta rehábka.
To dojíždění bude fakt hrozný. Co vim kde se dá parkovat přímo u metra je na lince C Letňany, Prosek, Střížkov, Ládví, na A možná Dejvice a na B Černý most, Hloubětín a Rajská zahrada, víc nevim kde by se dalo.
To máš pravdu, jsou to starosti. Ve čtvrtek jedu do Prahy za známym co je praktickej dr a kdyžtak se mi na to podívá, hlavně ať to neni teď na operaci, páč bych nemohla kvůli práci.
Děkuju za palečky, papa
Jak se mi žije 5 let po operaci
Regina
| 16. 6. 2009 12:51


- zdravím všechny bolavinky -
před operací jsem byla ochrnutá na všechny 4 - a bez asistence jsem byla zcela nemožná -protože máme v rodě atypický obratel v Si zkloubeni předpokládalo se , že tde je "zakopaný pes" - ale nakonec to byl 5 krční - kde došlo k komprimaci a nebezpečné zúžení míšníhoi kanálu -
Operace se podařila a já se naštěstí dostala do 48% návratu k pohyblivosti -
Dnes tedy chodím o 2 vycházkových holích a k vánocúm jsem dostala chodítko - od tě doby jsem se velmi vylepšila- dává mi počit bezpečí a chodit vzpřímeně - předtím jsem se pohybovala tak mezi ***mem a Qvasimodem -
Dnes si mohu dojít sama nakoupit a to se svým vozíkem - doma jej využívám jako servírovacího stolku a to co jsem pracně nosila v rukou převezu -
je jasné, že jsou činnosti, kterí vyžadují pomoci ostartních a zádrhel je , že bydlím ve zvýšeném přízemí a výtah je pro mne nedostupný - takže musím požádat sousedy, aby mi "vozidlo" pomohli snést -
I jdyž jsem z gruntu musela změnit životní styl - nežehrám na Osud - mohlo to dopadnout hůře -
Další týden
Martina12
| 16. 6. 2009 11:50
Ahoj Péťo a všichni,
tak zase další týden v bolesti. Sice chodím do práce, takže se to dá vydržet, ale hrozně mě to unavuje. Při každém pohybu mě projede bolest od zad do nohy. Takže psychika taky nic moc, protože to trvá přes tři měsíce a výsledek žádný. Hlavně se za celou tu dobu dobu budím kolem třetí ráno, takže už toho mám taky dost. Za celou tu dobu jsem absolvovala kapačky a jeden obstřik pod CT, tak teď doufám v tu rehabilitační kliniku. S dojížděním to nebude jednoduché, protože na Praze 1 určitě nezaparkuju, tak to vidím tak, že z Berouna se k metru dopravím autem a pak budu muset metrem, doufám jen, že od nich taky odejdu po svých, abych dojela. Ach jo. Jsou to starosti. Péťo, měla by sis ty bulky nechat vyšetřit, hlavně pod tím paždím, ať něco nezanedbáš. Já vím, doktorů už máš dost, ale raději běž a písni, co ses dozvěděla. Držím moc, moc palce.
ještě pro Rendolfa
sabina3333
| 16. 6. 2009 10:10
Ještě Rendolfe - žádost o důchod jsem ti popsala a co se lázeňské léčby týká, tak v Bohdanči, když si předem dohodneš, že tě ubytují v pavilonu Gočár nebo Bílý kategorie B, tak na dvojlůžáku neplatíš žádný poplatek, kromě lázeňského poplatku, což je 15,- Kč denně. Takže by tě celý ten pobyt měl vyjít zhruba na pětikilo. Takže zbytek marodky tam můžeš propařit. Více se informuj na jejich stránce www.llb.cz
Ty pavilony se od těch, za který si připlácíš více liší v tom, že na nich není sociální zařízení, ale já ho v pokoji měla a skoro nepoužívala, protože stejně se pořád mácháš na procedurách, takže sprcháč moc nepotřebuješ, no a záchod holt společnej no, to je asi blbý, ale ušetříš 3 litry.
Navíc si spočti, co ušetříš za měsíc na jídle. Máš ho tam 3x denně a vařej slušně. Mě se tam líbilo. Hlavně vinárna Slatina. Pa
Psychika
petraceb
| 16. 6. 2009 10:05
Ahoj Marti koukám, že si taky musíš říkat doktorce co by ti mohla dát atd viď. Já jak jsem byla na neurologii tak v dubnu tak mi tam dr chtěla dát na rehábku takovej magnet a to prý ženský co nikdy neměly ještě děti nesmí, páč to tam nějak taky spaluje nebo co a ona mi to chtěla dát tak jsem ji řekla, že mi to nesmí dát, prej že to ani nevěděla, že se to nesmí pro bezdětný. Pak jsem ji dávala snímky páteře a ona prej, že jí to dávat nemusim, že v tom číst neumí, to je síla co.
Já doufám, že ti v Malvazinkách už někdo pomúže. To dojíždění budeš mít blbý viď, budeš jezdit autem nebo dopravou?
Jinak mě sice nic nebolí, jen semtam něco pobolívne, ale psychika je nějaká v prčicích, to jak jsem psala, že má kamarádka tu bulku tak ji nemá ona, ale já, se omlouvám, že jsem to svedla na kamarádku, ale nechtěla jsem vypadat jak idiot co mu pořád něco je, ale už nevim co mám dělat. Ty lipomy mám opět nad zadkem, to už jsem psala, pak se mi rozrustaj po zádech, na kyčlích, teď to v podpaží a ještě pod bradou na krku, nic neni vidět, jen je to hmatné. Už jsem fakt na mrtvici. Nikdy jsem si z toho nějak nic nedělala, ale teď už nervy povolily, to bylo nejdřív různé endoskopické vyšetření do žaludku a do střev, s tim že mám nádor ve střevě, kterej se jim dosud nepodařil najít, pak mě ukrutně zlobyly zuby, potom záda, kde mi dr řekl, že mám míšní tumor, no a nakonec mám po těle jiný nádory, sice jsou jen z tukového vaziva, nebo nevim jak ty ostastní co mám po těle, ale jsem nějak z toho otrávená.
Měj se pěkně, papa
Zdravím všechny
Martina12
| 15. 6. 2009 16:55
To je tak fajn číst, že někoho nic nebolí, i když hrál zápas. Já dneska volala doktorce, že plotýnka stále bolí, že obstřik nepomohl, tak mi řekla, že už teda neví. Zeptala jsem se na nějakou rehabilitaci (kterou jsem za tři měsíce ještě neměla), řekla že určitě, ale že u nás v Berouně se na poliklice na dva měsíce rehábko zavírá, tak ať si něco najdu. Tak jsem zkusila kliniku na Malvazinkách, když má Marcela dobré zkušenosti a poslali mě na Prahu 1, kde mají pobočku a vypadá to, že za 14 dní by se na mě jejich doktorka podívala. Tak snad pomůžou, akorát nevím, jak to řešit s dojížděním, protože stále chodím do práce, ale nějak se to musí udělat. Taky bych chtěla vyzkoušet Dornovku, ale na netu píšou, že je to na plotýnku spíš jen podpůrné. Tak se všichni mějte co nejlíp.
ahoj lidi
sabina3333
| 15. 6. 2009 07:57
musím se pochlubit, hrála jsem volejbalový turnaj. sice jen dva zápasy, ale nic mě nebolelo, takže to vidím docela dobře.

Pro Rendolfa - o důchod si zažádáš sám na sociální správě, musíš mít občanku, doklady o studiu (třeba maturitní vysvědčení nebo výuční list atd), všechny doklady o zaměstnání, která jsi vykonával - zápočťáky, doklady o výkonu vojenské nebo civilní služby, rodné listy dětí, jestli nějaký máš.
Objednej se k neurologovi, aby Ti napsal nějakou zprávu, kde zdůrazní tvoje potíže. Obvodák to pak dopíše do zprávy pro sociálku na formulář, kterej Ti sociálka dá.
Zažádej si o plný invalidní, spíš ti ho nedaj, ale pravděpodobně nebudou mít problém ti dát částečnej. Vše jasné?
...
rendolf2
| 14. 6. 2009 10:17
ahoj ženský...no tak s těma doplatkama jste mě dostaly...no jestli se platí 3500jak tu zaznělo,tak mám smolíčka hold...to mě zbejvá z marodky toto....jinak koukám,žádné změny k lepšímu co?..mě to bolí-nebolí..a jaký je postup při žádosti o důchod?....pa lidičky...mnějte se moc fajn...napísanou
Ahojky
petraceb
| 13. 6. 2009 13:08
Ahojky Máco tak je to tam fajn jak tak čtu, to je dobře, hlavně aby to pomohlo a nervy se začaly uzdravovat.
Taky jsem slyšela, že rakovina nebolí, snad až když už je to ve velkém stádiu. Ale některý nádor taky může prý bolet, když na něco tlačí. Mě třeba ty lipomy tlacily na nervy a proto mě to střílelo do těch nohou.
No já tu smlouvu jela podepsat, dala mi to přečíst, skoro jsem se na to nepodívala a hned mi to vzala, že si uvědomila, že je tam nějaká chyba a že to musí předělat tak v tomhle je to už nějaký dívný.
Měj se hezky a pěkně rehabilituj.
Ještě dodatek
marcela707
| 13. 6. 2009 12:31
Zapoměla jsem napsat, že já dopadla s důchodem dobře, dostala jsem zatím na rok plný invalidní, pak se prý uvidí. Holky nedejte se, když nejste fit ani po operaci, máte na to na ten rok nárok!! Tak pááá

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
12. 6. 2025 15:38
14489
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
cudlik
12. 6. 2025 14:38
73483
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12